Dat railgun geluid uit Q3 vind ik ook wat wazig, maar goed.
Ontopic:
Al nieuws hoe die alpha is gelekt?
Ontopic:
Al nieuws hoe die alpha is gelekt?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
bijna grappigVerwijderd schreef op 31 december 2003 @ 15:24:
Uit de kraan
Verwijderd
Ach er zijn zoveel manieren, misschien wel ff op cd gezet die daarna is verdwenenSchuey schreef op 31 december 2003 @ 15:27:
[...]
bijna grappig
maar zal wel een beta tester zijn die het nodig vond dat zijn vriendjes het konden spelen, mss was ie trots oid. Vriendjes kenden weer vriendjes etc etc etc etc
ja dat is wel zeker waar denk ik, maar zoals eerder gezegd, bijna alle geluiden vind je overal weer terug, omdat ze zo makkelijk te vinden zijn, dus idd ff in een middagje hebben ze daar wat geluiden opgezochtSwitch schreef op 31 december 2003 @ 15:29:
Ik denk eerder dat CS geluidjes erin zitten omdat ze nog geen geluidjes hadden toen, gewoon een tijdelijk bestandje dus.
Ach dit komt uit 2002 , en het is nu bijna 2004.Schuey schreef op 31 december 2003 @ 15:53:
[...]
ja dat is wel zeker waar denk ik, maar zoals eerder gezegd, bijna alle geluiden vind je overal weer terug, omdat ze zo makkelijk te vinden zijn, dus idd ff in een middagje hebben ze daar wat geluiden opgezocht
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 20:57 ]
Verwijderd
een beetje???Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 20:55:
Ik zag geen topic erover verder, en ik durfde zelf ook geen nieuw topic er over te openen, dus dacht ik ga ik hier verder.
Maar wie heeft die alpha versie al gespeelt van stalker, kicke spel man, maar die resolutie, weet iemand mischien hoe je die resolutie hoger krijgt.
/edit
Verrek en nou staan er allemaal recente reacties, nou ja, zal wel teveel drank op hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Sv3n op 01-01-2004 21:32 ]
Er zit wel een gun in waarmee je best ver mee kan sniperen hoor!gp500 schreef op 02 januari 2004 @ 13:19:
jammer dat in deze "demo" geen sniper zit.
This space is occupied
Waar kun je deze '' demo '' downen.. Of is dit alleen bestemd voor beta testers... alvast bedanktTheEvilCuber schreef op 02 januari 2004 @ 13:22:
[...]
Er zit wel een gun in waarmee je best ver mee kan sniperen hoor!
[ Voor 7% gewijzigd door _VooDooMen_ op 02-01-2004 13:32 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
[ Voor 95% gewijzigd door _VooDooMen_ op 02-01-2004 13:40 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
liever een bolt action sniperTheEvilCuber schreef op 02 januari 2004 @ 13:22:
[...]
Er zit wel een gun in waarmee je best ver mee kan sniperen hoor!
[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 02-01-2004 14:55 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door gp500 op 02-01-2004 15:08 ]
mogen we niet over pratenDarkShadow schreef op 02 januari 2004 @ 17:25:
Is het weer zo'n brakke alpha zoals met halflife waar je eigenlijk niets kan doen? Of valt het nog mee?
[ Voor 4% gewijzigd door gp500 op 02-01-2004 17:30 ]
Je zou 'm wel kunnen vertellen het topic door te lezen, want het staat een paar pagina's terug toch duidelijk uitgelegdGG85 schreef op 07 januari 2004 @ 13:53:
Sorry, maar hier scheiden de tweakers zich van de iets echtere tweakers, en helaas mogen we je niet helpen met het aan de praat krijgen van warez.
[ Voor 31% gewijzigd door pagani op 07-01-2004 15:39 ]
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
http://www.gamer.nl/nieuws/20744Uitgever THQ kondigt aan dat de langverwachte First Person Shooter S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost vanaf heden onder een nieuwe naam door het leven zal gaan. Gelukkig is enkel de subtitel van het spel veranderd, en S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl is de naam die het waarschijnlijk tot de release zal gaan dragen. Deze naam sluit beter aan bij het thema van het spel, namelijk de ramp rond de kerncentrale Chernobyl. In het spel zal je het aangetaste gebied rond deze ontplofte kerncentrale vrij kunnen verkennen. Het gebied is verlaten en bevolkt door gemuteerde creaturen, zoals het figuur op onderstaand screenshot.
[ Voor 66% gewijzigd door jagermeister op 06-02-2004 23:04 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Bron? Want het staat me bij dat ie voor eind 2004 gepland stond, wat zelfs al snel was, aangezien ze in het begin zeiden dat ie niet voor 2005 uit zou komen
The devil is in the details.
Whehe, alsof je daar op kan vertrouwenHacku schreef op 07 februari 2004 @ 16:35:
Staat in pc gameplay
The devil is in the details.
[ Voor 49% gewijzigd door Schuey op 07-02-2004 16:41 ]
[ Voor 23% gewijzigd door XWB op 08-02-2004 10:34 ]
Verwijderd
Far Cry kwam dacht ik in maart uit?Hacku schreef op 07 februari 2004 @ 16:44:
http://www.tothegame.com/game.asp?id=870
UK RELEASE: 28-May-2004 | US RELEASE: 25-May-2004
Als het klopt zal het samen met Far Cry uitkomen
[ Voor 79% gewijzigd door Maxow op 07-02-2004 20:42 ]
Verwijderd
vind je?? hl2 is toch wel ff een stukje mooier, mijn lijste je van mooie games die ooit gaan uitkomen:Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 19:49:
hum bij www.gamershell.com staat dat ie pas 14 September 2004 uit komt
en trouwens die beta vin ik stukken mooier dan hl2 beta
op 800x600 jaVerwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 22:51:
[...]
vind je?? hl2 is toch wel ff een stukje mooier, mijn lijste je van mooie games die ooit gaan uitkomen:
1: doom3
2: hl2
3: far cry
4: stalker
apha gaat bij mij trouwens iets van 270 fpsop een 9600xt
Die alpha is van mei 2002, ondertussen (bijna 2 jaar later dus) zal er al heel wat stuff toegevoegd zijn, het zou me niet verbazen als je met de final nog geen 60fps meer haalt met alles op highVerwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 22:51:
[...]
vind je?? hl2 is toch wel ff een stukje mooier, mijn lijste je van mooie games die ooit gaan uitkomen:
1: doom3
2: hl2
3: far cry
4: stalker
apha gaat bij mij trouwens iets van 270 fpsop een 9600xt
Verwijderd
Verwijderd
Dat wordt echt eind van het jaar. Ze weten nog niet hoe veel einden ze gaan maken, of er coop gameplay in komt, wat voor features er moeten komen, ze werken nog aan realistic aiming...Q: Aren't you afraid of over doing the game development? Do you think you will be able to implement all those features in the game?
A: No development fear here whatsoever, we haven't skipped virtually anything from the initial feature list. And so far all goes as planned and fine.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
exactly, iets waar ik ook erg bang voor ben, rare jongens die russenHaay schreef op 10 februari 2004 @ 09:46:
Ik heb, door STALKER en andere games van Russische bodem, de indruk dat Russische games-developers over het algemeen behoorlijke perfectionisten zijn met heel veel oog voor detail. Voordeel van perfectionisten is dat ze vaak uitstekend werk afleveren. Nadeel is dat ze bijna nooit tevreden over hun eigen werk zijn en er liefst aan zouden blijven sleutelen tot ze de zo gezochte perfectie bereiken.
Aan de ene kant betekent dit dat STALKER, wanneer het eindelijk uit komt, echt een DIJK van een game zal zijn (en daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken!), maar dat de kans op het niet halen van de release date ook levensgroot aanwezig is. We zullen zien...
Deze plek is te koop.
Er zijn VEEL te weinig games met uberhaupt multiplayer coop. Erg kicken om samen met een maat de campaign te spelen, samen te werken enzo... Het gevoel van "wij tegen hun".Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 15:18:
tgaat mij meest om goeie single player.. en goeie multiplayer coop
[ Voor 6% gewijzigd door gabberjoost op 11-02-2004 15:19 ]
Verwijderd
idd samenspel is kickenHaay schreef op 11 februari 2004 @ 12:41:
[...]
Er zijn VEEL te weinig games met uberhaupt multiplayer coop. Erg kicken om samen met een maat de campaign te spelen, samen te werken enzo... Het gevoel van "wij tegen hun".
4 'survival factors' zullen bepalen hoe het is gesteld met je karakter. Gezondheid, honger, vermoeidheid en radioactiviteit. Gezondheid spreekt voor zich en kan worden opgelapt met verbanddozen en medicijnen. Honger kan leiden tot flauwvallen en om dat tegen te gaan, moet je uiteraard van tijd tot tijd wat voedsel tot je nemen. Kom je zonder voedsel te zitten dan kan het karkas van ene dode hond of rat een oplossing bieden. Zo'n wanhoopsdaad zal vanzelfsprekend z'n gevolgen hebben voor je radioactiviteit indictaor en dit moet je dan weer counteren door speciale pillen te nemen. Je vermoeidheid tot slot zal ook kunnen leiden tot het verliezen van je bewustzijn en in de 'zone' is zoiets vaak fataal.
We kunnen alle kanten op met de X-ray engine. De allerlaatste 3D technologie wordt feillos verwerkt met deze engine: alle DX9 mogelijkheden zitten er in, dynamisch licht en schaduwen, de raggdoll-physics, ballistisch gedrag van de afgevuurde kogels, realistische handelingen met voertuigen, tot 3 000 000 polygonen per frame, motion capture animatie, veranderende weerinvloeden, enz...
- er zijn 8 manieren om het spel uit te spelenTijdens de presentatie liet GSC echt videobeelden van de centrale overlopen in beelden uit het spel van dezelfde locatie. Niemand van de aanwezigen had het punt gezien waarop de videobeelden overgingen naar de ingame engine ...
Een monster houdt rekening met zijn eigen kansen (kan ik de speler verrassen, in de rug aanvallen, versterking oproepen?), schat de conditie van z'n tegenstander in (verliest de tegenstander bloed of is hij aan het waggelen van vermoeidheid, hoeveel komen er af?), overweegt om een valsrik op te zetten (sleept dode lichamen weg, imiteert hulpgeroep van een stalker in nood), enz...
[ Voor 14% gewijzigd door XWB op 28-02-2004 14:35 ]
We zijn nog volop bezig aan het onderzoeken wat we gaan doen op dat vlak. Momenteel krijgt het singleplayer gedeelte alle voorrang. We denken er evenwel aan om het verhaal in coöperatieve mode te voorzien tot 4 spelers. Niets hiervan staat momenteel vast.
wel leuk dat je deze conclusies kan trekken zonder het spel fatsoenlijk gespeelt te hebbengp500 schreef op 28 februari 2004 @ 15:07:
Jemig, wat een goed inelkaar zittend spel.
Hoop dat ie uitkomt voordat naar een lan ga in juli.
wreed.
ik heb nog niks van multiplayer gehoord, hoopt het wel.
Verder moet de eerste echte demo maar eens komen om eens te izen wat het resultaat wordt.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
'k zag laats op Discovery oid dat een stel gasten gewoon in de centrale zelf gingen (zonder verdere speciale bescherming zoals pakken en dergelijke) dit is niet meteen levensbedreigend (het waren gewoon engelse documentaire makers dus ik neem aan dat ze wel ff wat research gedaan hebben over de gevaren voordat ze daar heen gingen) er zijn daar zelf gewoon mensen aan het werk. (Deze mensen ondervinden hier overigens op langere termijn wel de negatieve gevolgen van..) Dus zo'n big deal is dat niet..Hacku schreef op 02 maart 2004 @ 10:30:
Ja die gasten zijn tot op 1km van de reactor geweest om foto's te kunnen nemen.
Je moet het er maar voorover hebben
[ Voor 20% gewijzigd door Dark_M op 02-03-2004 11:14 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
[ Voor 45% gewijzigd door Switch op 02-03-2004 12:32 ]
Co-op
Bier, Whiskey en Metal!!
Echt super kewl filmpje, valt me alleen op dat het nog steeds de counter-strike geluidjes zijnSwitch schreef op 03 maart 2004 @ 11:02:
Nieuwe Stalker filmpje, 120MB. Heb nog niet de kans gehad om hem zelf te kunnen bekijken: klik!
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
hm "No Mirrors available for this file at this moment."Switch schreef op 03 maart 2004 @ 11:02:
Nieuwe Stalker filmpje, 120MB. Heb nog niet de kans gehad om hem zelf te kunnen bekijken: klik!
Dan maar proberen via WorthplayingHacku schreef op 03 maart 2004 @ 14:12:
[...]
hm "No Mirrors available for this file at this moment."
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Zou ik totaal niet erg vinden als er geen multi bij zou zitten ... want ik ga liever voor super mooi verhaal dan multiplayerHaay schreef op 03 maart 2004 @ 14:15:
Ik zou er niet vreemd van opkijken als ze eerst STALKER zonder MP releasen, zodat ze al een goede cash-flow hebben van de verkoop, en vervolgens de MP via een update en aparte MP-map pack later toevoegen.
tja dat verhaal is voor mij al verpest met die trieste monsters... bahTimocos schreef op 03 maart 2004 @ 14:39:
[...]
Zou ik totaal niet erg vinden als er geen multi bij zou zitten ... want ik ga liever voor super mooi verhaal dan multiplayer
Mja .. wilde je dan alleen maar Stalkers erin ?? Wordt beetje saai dan, lijkt je niet?? Vind wel cool met die monsters .. vond het eerder bij FarCry niet passen, maar bij dit spel wel.Schuey schreef op 03 maart 2004 @ 16:04:
[...]
tja dat verhaal is voor mij al verpest met die trieste monsters... bah
The first casualty in war is always the truth...
ik wil gewoon militair of swatTimocos schreef op 03 maart 2004 @ 16:14:
[...]
Mja .. wilde je dan alleen maar Stalkers erin ?? Wordt beetje saai dan, lijkt je niet?? Vind wel cool met die monsters .. vond het eerder bij FarCry niet passen, maar bij dit spel wel.
Wie weet, misschien komt er wel een Counterstrike-achtige mod voor STALKER die CS2 gebaseerd op HL2 van de kaart veegt! (kleine kans, maar je moet alle opties open houden heSchuey schreef op 03 maart 2004 @ 16:17:
ik wil gewoon militair of swatweg met die onnodige shit, speel het spel ff uit en dan is het op coole mods wachten
[ Voor 77% gewijzigd door silentsnow op 06-03-2004 14:04 ]
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Battle.net Spud#2543
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq