Josef.
Verwijderd
Nog meer nieuwe veelbelovende screenshots, STALKER running on GeforceFX 5900 Ultra
~ http://content.guru3d.com...eview&id=40&pagenumber=18
Wel een beetje TE smooth allemaal op die screenshots, maar die shaduw en licht effecten zullen er vast en zeker spectaculair uit zien als je het aan het spelen bent.
Verwijderd
omg, wat mooi 
Hopelijk is de gameplay ook goed en draait het ook op wat mindere PC's (met wat aanpassingen uiteraard)...
Hopelijk is de gameplay ook goed en draait het ook op wat mindere PC's (met wat aanpassingen uiteraard)...
We worden wel verwend het 2de kwartaal dit jaar
doom3
half-life 2
far cry
stalker
En 3 daarvan zijn nog eens "resident evil" achtige spellen
Daar hou ik echt van, van die creepy spellen, yum yum
doom3
half-life 2
far cry
stalker
En 3 daarvan zijn nog eens "resident evil" achtige spellen
Daar hou ik echt van, van die creepy spellen, yum yum
Ik las ergens (gamespot? gamespy?) dat er twee versies van het spel uitkomen. Eentje lo-res en de andere hi-res.Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 22:08:
omg, wat mooi
Vind ik raar, geef ze dan gewoon allebij, kan de player lekker de hi-res nog eens uitspelen als hij eindelijk de upgrade voor elkaar heeft!
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Verwijderd
als ik die game shots zie zijn de minimale system eisen
p4 2000 mhz
512 mb ram
ati radeon 8500
voor dat het goed wil spelen
p4 2000 mhz
512 mb ram
ati radeon 8500
De Stalker online optie wordt niet zoals de meesten hier denken. Stalker is geen hersenloze shooter maar een soort van handels- trade-/rpg game. Ik raad jullie aan de FAq te lezen in SPV, daar staat dit allemaal nauwkeurig in vastgelegd
Verwijderd
Zo is het goedVerwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 17:33:
als ik die game shots zie zijn de minimale system eisen
p4 2000 mhz
512 mb ram
ati radeon 8500 9800
w00t er is een nieuw filmpje uit 
HIGHres S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost filmpje
Ziet er echt uber mooi uit, zo f*cking realistch
, denk dat dit een van de mooiste shooters ever wordt, wat me alleen opviel is dat er zoals bij zoveel spellen je zelfs tegenwoordig nog steeds geen beeld ziet door de scope van een wapen heen (als je em gewoon in je handen heb), het enigste wat je ziet is een zwarte vlek met een lichdingetje erop
. Je character knippert zelfs met ze ogen
. En de ragdoll physics zijn ook weer super gedaan. Voor de rest ziet et er weer super
uit
Doom3 watch out because stalker wordt een geduchte concurent (grafisch dan), ben benieuwd
HIGHres S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost filmpje
Ziet er echt uber mooi uit, zo f*cking realistch

Doom3 watch out because stalker wordt een geduchte concurent (grafisch dan), ben benieuwd
[ Voor 18% gewijzigd door bAdmuTs op 16-07-2003 17:36 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Doe deze maar dicht dan, had die andere niet gezien

Verwijderd
in het ander topic wordt het verhaal uitgelegd.... en heeft een betere titel, doe deez maar dicht, tenminste, lijkt mij beter
ingame filmpje is goed, maar kan beter, vooral idd animation en ai, maar daar laten ze niet veel van zien en ze hebben nog flink wat maanden om er aan te werken, dus maak me nog geen zorgen...
ingame filmpje is goed, maar kan beter, vooral idd animation en ai, maar daar laten ze niet veel van zien en ze hebben nog flink wat maanden om er aan te werken, dus maak me nog geen zorgen...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 18:53 ]
Filmpje ziet er goed uit, vertrouwen is zeer iets gestegen nadat ik te weten kwam dat er ook 'monsters' in voor kwamen, maar als ik filmpje zo zie, lijkt het alsof je eigenlijk alleen tegen humans moet vechten, gelukkig maar want shooters met monsters die haat ik.
Verwijderd
sry ik verveel me en ik ben in een kritische bui...
enige minpuntjes van het filmpje:
de lucht bewoog niet, erg jammer, de framerate vond ik erg laag toen de speler een granaat gooide je zag zn hand dus niet vloeiend bewegen, zelfde als je een enemy neerknalt,
ik vond ook dat de movement van de mannetjes niet realistisch overkomen.
screenshots zijn inderdaad verbijsterend mooi maar de bewgingen zijn niet super, ik vond de auto uit half life 2 er ook beter uitzien dan de auto in stalker.
enige minpuntjes van het filmpje:
de lucht bewoog niet, erg jammer, de framerate vond ik erg laag toen de speler een granaat gooide je zag zn hand dus niet vloeiend bewegen, zelfde als je een enemy neerknalt,
ik vond ook dat de movement van de mannetjes niet realistisch overkomen.
screenshots zijn inderdaad verbijsterend mooi maar de bewgingen zijn niet super, ik vond de auto uit half life 2 er ook beter uitzien dan de auto in stalker.
wel weer jammer dat er van de wapens geen reet klopt

Ik vind die wapens er erg stoer uitzien. Dat het niet klopt maakt me niet echt veel uit. Wapens in UT kloppen ook niet.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
sorry maar dat slaat als een lul op een drumsteljagermeister1 schreef op 17 July 2003 @ 14:27:
[...]
Ik vind die wapens er erg stoer uitzien. Dat het niet klopt maakt me niet echt veel uit. Wapens in UT kloppen ook niet.
De wapens in Stalker zijn volgens mij ook enigszins futuristisch bedoeld. Het zijn volgens mij wel bestaande wapens, maar dan aangepast met niet bestaande elementen...tenminste, zo zie ik het. Als het niet klopt wat ik zeg, verbeter me dan... 
Ik spreek hier overigens niet uit eigen ervaring....
dus het klopt wat ik zeg, want een lul kan op een drumstel slaansorry maar dat slaat als een lul op een drumstel

[ Voor 30% gewijzigd door jagermeister op 24-07-2003 19:06 ]
Het verhaal speelt zich af in 2010, de wapens zijn misschien wel realistisch, maar omdat het in de toekomst afspeelt zijn ook de wapens door ontwikkelt. En voor de rest moet je Stalker ook niet ál te realistisch inschatten, de graphics zien er natuurlijk fenomenaal uit en ook zeer realistisch, maar er komen ook gemuteerde beesten in het spel voor bijvoorbeeld.
The devil is in the details.
Dat zeg ik...MaRc0 schreef op 24 July 2003 @ 18:58:
Het verhaal speelt zich af in 2010, de wapens zijn misschien wel realistisch, maar omdat het in de toekomst afspeelt zijn ook de wapens door ontwikkelt.
precies...En voor de rest moet je Stalker ook niet ál te realistisch inschatten, de graphics zien er natuurlijk fenomenaal uit en ook zeer realistisch, maar er komen ook gemuteerde beesten in het spel voor bijvoorbeeld.
Verwijderd
lol dat wordt bij elke spel gedaanjadjong schreef op 24 October 2002 @ 16:02:
Iemand er al aan gedacht dat dit gespeelt kan zijn @ 2048*1536 en vervolgens geresized naar 640*480 zodat je een hogere pixels/inch krijgt waardoor het dus automatisch gelikter uit ziet?

Trouwens, je krijgt hetzelfde kwaliteit als je het op 640*480 speelt met 6X FSAA met een Radeon 9700
De spel ziet er wel heeeel gedetaileerd uit
je hebt wel enigzins gelijkMaRc0 schreef op 24 juli 2003 @ 18:58:
Het verhaal speelt zich af in 2010, de wapens zijn misschien wel realistisch, maar omdat het in de toekomst afspeelt zijn ook de wapens door ontwikkelt. En voor de rest moet je Stalker ook niet ál te realistisch inschatten, de graphics zien er natuurlijk fenomenaal uit en ook zeer realistisch, maar er komen ook gemuteerde beesten in het spel voor bijvoorbeeld.
Maar dat de shell eject aan de verkeerde kant zit kan je niet omheen. Dat is onzin en incorrect. In 2010 zouden ze dat ook moeten weten
Vaag...dat was me nog niet eens opgevallen. Dat is wel minder ja, krijg je zo die bloedhete lege hulzen voor je smoelwerk.Schuey schreef op 24 July 2003 @ 20:42:
[...]
je hebt wel enigzins gelijk
Maar dat de shell eject aan de verkeerde kant zit kan je niet omheen. Dat is onzin en incorrect. In 2010 zouden ze dat ook moeten weten
Hoezo was die auto niet mooi?
Hardstikke realistich is dat.. Chernobyl, Rusland, Lada... need I say more?
Hardstikke realistich is dat.. Chernobyl, Rusland, Lada... need I say more?
dat heb ik nog maar 2 keer gezegdjagermeister1 schreef op 24 juli 2003 @ 23:10:
[...]
Vaag...dat was me nog niet eens opgevallen. Dat is wel minder ja, krijg je zo die bloedhete lege hulzen voor je smoelwerk.
Anyway..het ziet er echt super mooi uit allemaal. Wat is er nu eigenlijk duidelijk over het Multiplayer gedeelte van het spel? Dus wat zijn de speltypes, hoe groot zijn de maps, hoeveel spelers kunnen tegelijk joinen etc.?
Verwijderd
OMG ga een boek lezen ofzow! Zit jij zeker met je meetlat de wapens te meten of ze wel op de mm kloppenSchuey schreef op 17 July 2003 @ 14:30:
[...]
sorry maar dat slaat als een lul op een drumstelNatuurlijk kloppen de wapens in ut niet, die bestaan niet. Dit zouden echte wapens moeten zijn. En pietje precies als ik ben stoor ik me eraan als de helft niet klopt
![]()

Sorry hoor maar het gaat om de ervaring van het spel, je kan zien dat het een AK is, boel boeiuh dat de hulzen er aan de verkeerde kant uit flikkeren, ziet er lekker wild uit als je 10 baddies neer knalt
Het is geen sci-fi shooter geworden, maar meer een post-apocalitische, dus geen DeltaForce of Ghost recon, dat probeert het spel ook helemaal niet te zijn, dus daar kan je ze ook niet op afrekenen.
Begrijp ook niet dat iedereen de monster nep vindt, ik laat spellen als Soldier of Fortune juist liggen omdat er geen monsters in zitten. Monsters kun je in alle soorten een maten maken, waardoor het gevarieerder wordt dan alleen wat mensjes neerknallen.
Zeker nog nooit Undying gespeeld, het begin was echt te vet met al dat hell-spawn, maar later met die piraten... nah verneukte het een beetje.
Dit is volgens mij echt zo een spel waarbij je aan de andere kant iets hoort grommen, en waarbij je naar die ruimte moet naar wat-door-ook-zit toe moet, terwijl je helemaal niet wil. Ik ga alvast ff wat luiers inslaan, wat bij dit spel ga je het flink in je broek doen volgens mij
ik ben een wapen purist dus erger me aan als er iets niet aan kloptVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 17:08:
[...]
OMG ga een boek lezen ofzow! Zit jij zeker met je meetlat de wapens te meten of ze wel op de mm kloppen, als je dan toch bezig bent pak dan ook ff je biologie boek en kijk of het genetisch gezien mogelijk is dat de monsters er zo uit komen te zien, en kijk ook meteen ff naar de opbouw van de bomen, is deze wel volgens de molecuulstructuur van bladgroen?
Sorry hoor maar het gaat om de ervaring van het spel, je kan zien dat het een AK is, boel boeiuh dat de hulzen er aan de verkeerde kant uit flikkeren, ziet er lekker wild uit als je 10 baddies neer knalt![]()
Het is geen sci-fi shooter geworden, maar meer een post-apocalitische, dus geen DeltaForce of Ghost recon, dat probeert het spel ook helemaal niet te zijn, dus daar kan je ze ook niet op afrekenen.
Begrijp ook niet dat iedereen de monster nep vindt, ik laat spellen als Soldier of Fortune juist liggen omdat er geen monsters in zitten. Monsters kun je in alle soorten een maten maken, waardoor het gevarieerder wordt dan alleen wat mensjes neerknallen.
Zeker nog nooit Undying gespeeld, het begin was echt te vet met al dat hell-spawn, maar later met die piraten... nah verneukte het een beetje.
Dit is volgens mij echt zo een spel waarbij je aan de andere kant iets hoort grommen, en waarbij je naar die ruimte moet naar wat-door-ook-zit toe moet, terwijl je helemaal niet wil. Ik ga alvast ff wat luiers inslaan, wat bij dit spel ga je het flink in je broek doen volgens mij
Verwijderd
www.gamershell.com
nieuwe pre-alpha movies van S.T.A.L.K.E.R
Vooral die rag-doll en fly-by zijn impressive.
Verwijderd
Amen to that brother !Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 17:08:
[...]
OMG ga een boek lezen ofzow! Zit jij zeker met je meetlat de wapens te meten of ze wel op de mm kloppen, als je dan toch bezig bent pak dan ook ff je biologie boek en kijk of het genetisch gezien mogelijk is dat de monsters er zo uit komen te zien, en kijk ook meteen ff naar de opbouw van de bomen, is deze wel volgens de molecuulstructuur van bladgroen?
Sorry hoor maar het gaat om de ervaring van het spel, je kan zien dat het een AK is, boel boeiuh dat de hulzen er aan de verkeerde kant uit flikkeren, ziet er lekker wild uit als je 10 baddies neer knalt![]()
Verwijderd
Beetje slechte kwaliteit die filmpjes, maar de "rag-doll movie" is zeker het kijken waard. Errug bruut, zoals die mannetjes van die muur af vallen / glijen / rollen etc...Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 00:29:
www.gamershell.com
*kick*
Nieuw filmpje met dag en nacht cyclus! De naam had ik wel eens gehoord maar ik had nog niks gezien van Stalker.
Maar de screens en filmpjes zien er wel erg strak uit!
Dit wordt er 1 om in de gaten te houden!
Nieuw filmpje met dag en nacht cyclus! De naam had ik wel eens gehoord maar ik had nog niks gezien van Stalker.
Maar de screens en filmpjes zien er wel erg strak uit!
Dit wordt er 1 om in de gaten te houden!
Verwijderd
Ragdoll, dat werd geintroduceerd met raven shield toch, fantastische vinding hoe dan ook, het zit ook in max payne verwerkt.
Welk spel het eerste was met ragdoll weet ik niet precies, maar ik kan je met zekerheid vertellen dat dat in iedergeval niet Raven Shield wasVerwijderd schreef op 14 november 2003 @ 15:07:
Ragdoll, dat werd geintroduceerd met raven shield toch, fantastische vinding hoe dan ook, het zit ook in max payne verwerkt.
Unreal 2 had het bijvoorbeeld al en die was een flink stukje eerder uit dan RS en toen was het ook al geen volledig nieuwe techniek meer
Verwijderd
Ik vind ragdoll technologie soms zwaar word overdreven...
Bijvoorbeeld met Hitman 2 als je iemand in zijn hoofd schoot van dichtbij maakte vloog hij letterlijk met een 2 koprollen achterover. Ook de ragdoll physics bij HL 2 zo ver ik kan zien zijn nog zwaar overdreven. Als je word neergeschoten van 50 meter vlieg je echt niet met een koprol achterover. Met uitzondering van sommige spellen natuurlijk....
Bijvoorbeeld met Hitman 2 als je iemand in zijn hoofd schoot van dichtbij maakte vloog hij letterlijk met een 2 koprollen achterover. Ook de ragdoll physics bij HL 2 zo ver ik kan zien zijn nog zwaar overdreven. Als je word neergeschoten van 50 meter vlieg je echt niet met een koprol achterover. Met uitzondering van sommige spellen natuurlijk....
Verwijderd
Oh, was me niet opgevallen, het waren dan stiff dolls :=) .Unreal 2 had het bijvoorbeeld al en die was een flink stukje eerder uit dan RS en toen was het ook al geen volledig nieuwe techniek meer
Ik vind rag doll zeker wel een zeker realisme toevoegen, alleen mag men de interactie met de omgeving nog wel verbeteren, het is jammer als een vijand van de trap af glijdt of ineenstort als een zak stront.
Bijna? bijna??! BIJNA?!?! omg, dit ziet er zoooooveel mooier uit als HL2 manPilatuS schreef op 14 november 2003 @ 15:43:
dat ziet er wel erg mooi uit (bijna net zo mooi als HL2)
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Dit spel komt zeker in me lijstje: HL2,Doom3,DNF,Stalker..goddamn dat spel ziet er zo fantastisch mooi, de omgevingen dan, ze zijn gewoon naar Chernobyl geweest om foto's te maken en te filmen. Ze hebben praktisch heel Chernobyl nagebouwt, plus complete vrijheid binnenin het spel. Wat niet het geval zal zijn bij Doom of HL.
Vergelijkingen kunnen niet gemaakt worden, maar ik weet zeker dat dit spel weer heel wat anders word
Vergelijkingen kunnen niet gemaakt worden, maar ik weet zeker dat dit spel weer heel wat anders word
heb het even zo snel niet in dit topic kunnen vinden (staat ook niet op de officele site for some reason...)
maar wanneer is de officiele release?!??
Battle.net Spud#2543
Somewhere in 2004TepelStreeltje schreef op 30 november 2003 @ 23:11:
heb het even zo snel niet in dit topic kunnen vinden (staat ook niet op de officele site for some reason...)
Hij staat gepland voor 28 mei 2004, maar dat was eerst eind 2004 wat werd vervroegd naar eind 2003, dus ik zou er maar niet al te veel op wachten dat ie dan daadwerkelijk uitkomtTepelStreeltje schreef op 30 november 2003 @ 23:11:
jezus! wat hebben die russen een oog voor detail zeg, geen wonder dat ze er al zo lang mee bezig zijn...
... voor zoals het er nu uitziet wordt dit in ieder geval mijn game voor 2004, veel vrijheid, mogelijkheden, nieuw verhaal en toffe graphics
EDIT:
zie ik dat nu goed of hebben ze de 3rd person view verwijderd, ik hoop dat je kunt wisselen...
... voor zoals het er nu uitziet wordt dit in ieder geval mijn game voor 2004, veel vrijheid, mogelijkheden, nieuw verhaal en toffe graphics

EDIT:
zie ik dat nu goed of hebben ze de 3rd person view verwijderd, ik hoop dat je kunt wisselen...
[ Voor 18% gewijzigd door Balkz op 03-12-2003 13:19 ]
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
omg dat licht uit die zaklamp dat ziet er eng echt uit.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
dat indoor lijkt wel wat op HL2
. Errggg mooi.
Alleen afwachten of de gameplay nog wat soeps is.
Alleen afwachten of de gameplay nog wat soeps is.
Hm, kijk eens goed naar onderstaande screenshot:

Het LIJKT er op dat de plek waar het licht van de zaklamp valt door de engine als lichtbron wordt gezien, zodat de schaduween (van de buizen) de verkeerde kant op staan!

Het LIJKT er op dat de plek waar het licht van de zaklamp valt door de engine als lichtbron wordt gezien, zodat de schaduween (van de buizen) de verkeerde kant op staan!
volgens mij is dat niet van een zaklamp, maar van dat licht bovenaan rechts, wel vaag idd dat dat licht niet echt zelf fel is om naar te kijken
Ik zie daar boven rechts wel een gloeilamp, maar die lijkt niet aan te zijn. Sowieso kloppen de schaduwen van de buizen daar recht onder dan nog steeds niet...DarkShadow schreef op 19 december 2003 @ 10:51:
volgens mij is dat niet van een zaklamp, maar van dat licht bovenaan rechts, wel vaag idd dat dat licht niet echt zelf fel is om naar te kijken
Volgens mij zit er rechtsboven nog een lamp.. alleen weet ik niet zeker of deze nu aan of uit staat.
Verwijderd
Jongens wat een gemekker om een schaduwtje 
Voor de rest ziet het er zeeeeeeer slicky uit. Dit kan mogelijk een HL2 slayer worden. Dit is echt zo een spel dat niemand verwacht en dan opeens *BOOOM*
Impact het word een hit. Niet zo een gehyped spel dat als je dat speeld enorm tegen valt. Remember Daikatana, Black and White en ga zo maar door. Spellen die het zelfde effect hadden waren Max Payne 1, Hitman 1 spellen die niet gehyped waren maar grafisch en qua gameplay prachtig waren. Hopelijk is Stalker ook zo een spel. Ik kan er haast niet meer op wachten
Voor de rest ziet het er zeeeeeeer slicky uit. Dit kan mogelijk een HL2 slayer worden. Dit is echt zo een spel dat niemand verwacht en dan opeens *BOOOM*
Impact het word een hit. Niet zo een gehyped spel dat als je dat speeld enorm tegen valt. Remember Daikatana, Black and White en ga zo maar door. Spellen die het zelfde effect hadden waren Max Payne 1, Hitman 1 spellen die niet gehyped waren maar grafisch en qua gameplay prachtig waren. Hopelijk is Stalker ook zo een spel. Ik kan er haast niet meer op wachten
Zo'n spel valt of staat op performance.
Als het niet alleen op high-end machines leuk speelt lijkt het me 'wel aardig'.
Als het niet alleen op high-end machines leuk speelt lijkt het me 'wel aardig'.
Lijkt me echt een *SUPER* game, kijk hoe mooi dat er uit ziet, vooral die wolken en zon
Als het " echt" op een P2-450 draait, dan ben ik blij. Mooi alles op High
I browse with Vivaldi
Euhm, denk dat je dan alles op extra low moet gaan zettenThE DarK SpiRiT schreef op 19 december 2003 @ 11:32:
Lijkt me echt een *SUPER* game, kijk hoe mooi dat er uit ziet, vooral die wolken en zon![]()
Last.fm |
Verwijderd
dan ontploft hij alsnogBlade_V schreef op 19 december 2003 @ 11:37:
[...]
Euhm, denk dat je dan alles op extra low moet gaan zetten
Verwijderd
Je maakt een grapje neem ik aan..?Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 11:07:
Btw dat een spel WEL gehyped wordt betekent niet gelijk dat het GEEN hit wordt.
En als stalker 1 een klassiekertje wordt, dan zal stalker 2 ook heel erg gehyped worden, wanneer bekend wordt dat ie uitkomt.
Hetzelfde gebeurt nu bij halflife 2, en terecht, tis niet zomaar iets, als de sequel van het beste spel ooit uitkomt :]
Black & White is tegengevallen omdat het gehyped is, niet omdat het slecht wasVerwijderd schreef op 19 december 2003 @ 11:07:
Daikatana was slecht ja
Maar die screens zijn echt
Last.fm |
Mij boeit het niet echt hoe het uitziet, zolang de gameplay maar roelt..
ik vrees eigelijk... dat dit toch best wel veel processorpower gaat vreten
zoveel losse delen, en dingn die op de grond liggen, alles steekt uit enz enz
maar wel een super spel, cker kopen
maar wel een super spel, cker kopen
Ik vind dat toch grafisch gezien best wel een sneue bugVerwijderd schreef op 19 december 2003 @ 11:07:
[geblaat over gehypte spellen etc]

[ Voor 4% gewijzigd door Maxow op 22-12-2003 23:39 ]
Verwijderd
Even ten informatie: Voor zover bekend is er geen public alpha/beta uitgegeven. Je hoeft dus ook niet te vragen naar download links
Ik kwam anders wel ergens een torrentje tegen van een bestand wat me nogal klein leek voor een alpha, zal dus wel fake zijn.
Die is echtGG85 schreef op 30 december 2003 @ 22:25:
Ik kwam anders wel ergens een torrentje tegen van een bestand wat me nogal klein leek voor een alpha, zal dus wel fake zijn.
Wel leuk dat het eindelijk een keertje zo is, dat een game er in het echt net zo leuk uitziet als de Hi-res screens
This space is occupied
Ik wil even zeggen dat dit dus een build is uit Oktober, 2002. Dus als het je tegenvalt, ga dan niet meteen zeggen dat het een kutspel is, aangezien dit een build van een Jaar geleden is
.
Voor de rest ben ik zelf érg benieuwd, zal wel even kijken
.
Dit ook nog gevonden, alvast
) en je er gewoon doorheen kan lopen.
Niks bijzonders dus, misschien handig als benchmark
Voor de rest ben ik zelf érg benieuwd, zal wel even kijken
Dit ook nog gevonden, alvast
Voor de rest schijnt elk object dus statisch te zijn (Dus geen Havo Engine tafrelenVoor degene die de resolutie willen veranderen (en andere dingen) open 'user.ltx' met kladblok. Een paar dingen: -Hier kun je de controls veranderen (bind [wat er gebeurd] [welke knop je wil gebruiken, begin met k].
-God mode aanzetten (g_god off -- g_god on).
-Gravity (zwaarte kracht) veranderen (als je op gebouwen wil springen 1 of 2 van maken).
-Antialias aan zetten (rs_antialias off -- rs_antialias on)
-En helemaal onderaan: Depth en Resolutie veranderen (vid_bpp 16 -- vid_bpp 32 ----- vid_mode 800x600 -- bijv. vid_mode 1024x768.
Niks bijzonders dus, misschien handig als benchmark
[ Voor 66% gewijzigd door Switch op 30-12-2003 22:58 ]
Hoe komt iemand nu weer aan een build van oktober 2002???? Das wel heel vaag, en dan ook nog een van iets meer dan 100mb!
Verwijderd
Volg verwachting klopt.........
Damm das al geweest.
Naja dan maar hele vroege sinterklaas volgend jaar
Damm das al geweest.
Naja dan maar hele vroege sinterklaas volgend jaar
Verwijderd
Die statistieken kun je uitzetten met de file "user.ltx" ff openen met kladblok en dan staat er ergens: rs_stats on (die dus op off zetten)GoddXX2 schreef op 30 december 2003 @ 23:11:
Ik heb zelf ook 2 screens gemaakt, met FSAA aan
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je eens die statistieken bekijken(weet niet hoe ik ze uit zet)!!
FPS:80
POLY:229749!!!
Beste engine!
als ik de game start sluit hij na een paar seconden (nog voordat je IN de game komt)
als ik in de log kijk krijg ik dit:
Starting RENDER device...
* Video board: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X
Assertion failed in file C:\Projects\xr3DA\HW.cpp, line 179.
Expression was 'D3DERR_INVALIDCALL'
This space is occupied
Met welk bestand start jij het spelTheEvilCuber schreef op 31 december 2003 @ 00:35:
als ik de game start sluit hij na een paar seconden (nog voordat je IN de game komt)
[...]
Ik kom nu wel in de console, maar ik heb geen idee met welk commando ik een map kan loaden.
[ Voor 13% gewijzigd door silentsnow op 31-12-2003 05:14 ]
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Gewoon de batch files gebruiken.
Heb ik het nu verkeerd, of gebruiken ze nog de CS geluiden voor de wapens?
Die strijd tegen die andere stalkers vind ik overingens wel een beetje moeilijk
En respawnen blijkt onmogelijk?
Die strijd tegen die andere stalkers vind ik overingens wel een beetje moeilijk

[ Voor 37% gewijzigd door ETzPliskin op 31-12-2003 07:08 ]
Als ik die batch files gebruik, dan hangt het spel bij "SERVER Starting"-ETz-Memphis Z schreef op 31 december 2003 @ 06:38:
Gewoon de batch files gebruiken.
Die strijd tegen die andere stalkers vind ik overingens wel een beetje moeilijk![]()
Ik kan dan wel een batch file maken zonder de "-server", maar dat crasht de zooi direct.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Valt niet echt zoveel mee te spelen 
Ik knal er steeds uit bij die run_game batch bestanden.
Zal wel nog niet helemaal bug vrij zijn
De wapen geluiden klinken mij heel bekent in de oren. Lijkt eerder op simpele jat werk dan zelf gemaakt of iets dergelijks.
Zo ie zo uit Quake en CS komen de geluiden die er in zitten er.
edit2: railgun_take.wav/ rail_shoot.wav, Er zit ook nog een railgun in
Ik knal er steeds uit bij die run_game batch bestanden.
Zal wel nog niet helemaal bug vrij zijn
De wapen geluiden klinken mij heel bekent in de oren. Lijkt eerder op simpele jat werk dan zelf gemaakt of iets dergelijks.
Zo ie zo uit Quake en CS komen de geluiden die er in zitten er.
edit2: railgun_take.wav/ rail_shoot.wav, Er zit ook nog een railgun in
[ Voor 54% gewijzigd door -Skyhawk- op 31-12-2003 11:28 ]
kom op we gaat toch niet zeuren over een alpha uit 2002 dat de wapengeluiden niet goed zijn en de ai niet klopt..
Werkt minimaal die alpha, niet echt de moeite waard (gelukkig)

Werkt minimaal die alpha, niet echt de moeite waard (gelukkig)
Ook net even de alpha gespeelt en er zit 2 levels in met baddies. Maar je bent echt snel dood. Ok zit er geen readme bij
En lijst me controls lijkt mij wel handig.
Even gezocht en hier zijn de controls
unbindall
bind forward kW
bind back kS
bind lstrafe kA
bind rstrafe kD
bind jump kQ
bind accel kLSHIFT
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind quit k0
Even gezocht en hier zijn de controls
unbindall
bind forward kW
bind back kS
bind lstrafe kA
bind rstrafe kD
bind jump kQ
bind accel kLSHIFT
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind quit k0
[ Voor 42% gewijzigd door Loev op 31-12-2003 12:24 ]
Mail de makers even, misschien zijn ze dat vergeten erbij te doen toen ze 'm lekteDarkJedi schreef op 31 december 2003 @ 12:08:
Ook net even de alpha gespeelt en er zit 1 level in met baddies. Maar je bent echt snel dood. Ok zit er geen readme bijEn lijst me controls lijkt mij wel handig.

Het is een gelekte alpha mensen, die ook nog eens uit 2002 is, dus er zal vast nog heel veel fout aan zijn, niet goed lopen, crashen, etcetera. Je mag van mij dat hele ding uittesten, maar de ervaring leert bij Half-Life 2 dat het nog wel eens tot een teleurstelling uit kan lopen waardoor het uiteindelijke spel ook minder wordt
Verwijderd
Tsja het is wat, een leaked iets wat niet goed werkt

...
open user.ltx met kladblok en zie g_god off en veel meer dingen die je daar al kunt veranderen

...
open user.ltx met kladblok en zie g_god off en veel meer dingen die je daar al kunt veranderen
idd, zou hem gewoon nog niet spelen, kan alleen maar verkeerde verwachting wekkenDecember schreef op 31 december 2003 @ 12:13:
[...]
Mail de makers even, misschien zijn ze dat vergeten erbij te doen toen ze 'm lekte
Het is een gelekte alpha mensen, die ook nog eens uit 2002 is, dus er zal vast nog heel veel fout aan zijn, niet goed lopen, crashen, etcetera. Je mag van mij dat hele ding uittesten, maar de ervaring leert bij Half-Life 2 dat het nog wel eens tot een teleurstelling uit kan lopen waardoor het uiteindelijke spel ook minder wordt
[ Voor 7% gewijzigd door Schuey op 31-12-2003 12:19 ]
Voor diegene die het niet niet weten De F1 toets is 1ste view, F2 3d view, F3 is 3dView zwart/wit.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wat trouwens wel grappig is, is dat ze gewoon de CS 1.6 geluiden gebruiken voor de guns
This space is occupied
tja waarschijnlijk nietTheEvilCuber schreef op 31 december 2003 @ 12:32:
Wat trouwens wel grappig is, is dat ze gewoon de CS 1.6 geluiden gebruiken voor de guns
Oh, maar dan moet je wel eens heel goed luisteren naar de geluiden, ze zijn namelijk EXACT hetzelfde
Ook bij het reloaden
Ook bij het reloaden
Weet iemand hoe ik screensshots moet maken in dit "spelletje"
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
alt+f4 //edit: ow dat werkt nietBlackhole schreef op 31 december 2003 @ 13:28:
Weet iemand hoe ik screensshots moet maken in dit "spelletje"
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 13:37 ]
Ik heb hem al F12 toets en dan worden ze opgeslagen als TGA filesVerwijderd schreef op 31 december 2003 @ 13:32:
[...]
alt+f4 //edit: ow dat werkt nietctrl+alt+esc wel
En hoe kom ik uit het spel zonder de PC vast te laten lopen?
Verwijderd
ctrl+alt+escBlackhole schreef op 31 december 2003 @ 13:51:
[...]
Ik heb hem al F12 toets en dan worden ze opgeslagen als TGA files
En hoe kom ik uit het spel zonder de PC vast te laten lopen?
Dan is het bij mij VAST slaan en bekijk het maar resetten is dan de enige option..
Maar er zal dan wel niets anders opzitten.
Dat heb je met die alfa's
en de reden staat boven je post-ETz-Memphis Z schreef op 31 december 2003 @ 13:04:
Oh, maar dan moet je wel eens heel goed luisteren naar de geluiden, ze zijn namelijk EXACT hetzelfde![]()
Ook bij het reloaden
maar ik wacht gewoon af tot het hele spel te spelen is
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.