[Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 16:42:
Ok ik heb de MX500 nu ook in m'n bezit.

Hij werkt in Windows perfect behalve het bovenste kleine knopje doet niks.
Mouseware wil ik maar liever niet proberen ;)

Maar in UT2k3 willen geen van alle knopjes iets doen :(

Iemand een oplossing?
Ik heb dus ook een mx500 aangeschaft en mouseware installed, maar bij ut2003 wil het universal scroll(next/previous weapen) het niet doen terwijl hij het wel doet in xp....arghh

iemand anders ook dit probleem en eventueel oplossingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:27:
[...]

Ik heb dus ook een mx500 aangeschaft en mouseware installed, maar bij ut2003 wil het universal scroll(next/previous weapen) het niet doen terwijl hij het wel doet in xp....arghh

Bij mij doet alles het als een trein met mijn mx-500 onder win98 met ut2003, onder xp voor geen meter :( werkt zelfs de scrollwheel niet met wapens wisselen :( ja, met mouseware geinstalleerd ;)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 23m3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 14:35

23m3

Time to change batteries!

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:27:
[...]

Als je je Mouseware weer uninstalled werkt het wel goed. Beetje raar misschien maar m.i. heb je toch niks aan mouseware, behalve dat je wat knopjes kunt configgen maar die staan naar mijn smaak standaard wel praktisch ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Dude's jullie scrollwiel wil niet werken, dan moeten jullie toch eerst beter die topic doorlezen, er staat duidelijk aan aantal posts terug dat er een sort gamepatch is zodat het scrollwiel perfect werkt in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Novah schreef op 10 november 2002 @ 15:22:
Dude's jullie scrollwiel wil niet werken, dan moeten jullie toch eerst beter die topic doorlezen, er staat duidelijk aan aantal posts terug dat er een sort gamepatch is zodat het scrollwiel perfect werkt in games.
onder 98 ja, niet met xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
MST_Morpheus schreef op 10 November 2002 @ 15:36:
[...]

onder 98 ja, niet met xp
jawel ik heb hem ook!
http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1

hey maar ik heb nu ook een klein probleempje. als ik mijn scrollregel op 3 zet en ik restart mijn pc, dan gaat ie weer naar 1 regel per keer! best wel irritant... iemand een oplossing voor??

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

DeXtOuRiuS schreef op 10 november 2002 @ 17:51:
[...]

jawel ik heb hem ook!
http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1

hey maar ik heb nu ook een klein probleempje. als ik mijn scrollregel op 3 zet en ik restart mijn pc, dan gaat ie weer naar 1 regel per keer! best wel irritant... iemand een oplossing voor??
Geen oplossing voor jou probleem vrees ik, hier werkt hij gewoon. Ik had die patch reeds geprobeerd, maar hij werkt niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:37

charrel

Cortisol4life..

MST_Morpheus schreef op 10 November 2002 @ 15:36:
[...]

onder 98 ja, niet met xp
voor xp dus ook gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kan iemand ff bevestigen of alle knoppen te gebruiken zijn in counter-strike? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

charrel schreef op 10 november 2002 @ 18:13:
[...]

voor xp dus ook gewoon hoor.
hier dus niet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 07:37

charrel

Cortisol4life..

moet ik hem ff mailen? dan moet je ff mailen naar : charrel@xs4all.nl
Hij staat ook gewoon op die site hoor, of werkt die niet bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

charrel schreef op 10 November 2002 @ 21:27:
[...]

moet ik hem ff mailen? dan moet je ff mailen naar : charrel@xs4all.nl
Hij staat ook gewoon op die site hoor, of werkt die niet bij je?
die site werkt dus prima, ik heb die patch hier al "eeuwen" op mijn hd staan. onder 98 doet hij het goed, onder 2000 ook, maar niet goed onder XP. iig niet met UT2003. Ik kan met UT en Quake etc. gebruik maken van de cruise control scroll knopjes, want de scrollwheel werkt dan niet, met UT2003 werkt er geen enkel knopje afgezien van de linker en rechter muisknop. :'(

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Ik heb een aantal dagen geleden een nieuw draadloos setje gekocht:
De Logitech Cordless Desktop Optical New (Zwart)

Pricewatch: Hier
Logitech: Hier

Ik heb er tot nu toe geen enkele problemen mee gehad, de iTouch knoppen werken goed, ook de Multimedia knoppen.
Dat je F-Lock toets moet indrukken voordat je de Functie toetsen kan gebruiken kan me nou eigenlijk geen ene r**t schelen. Tis een handig toetsenbord en typt naar mijn mening zwaar lekker(wat wil je, ik had eerst een afgeragd jaren '96 compaq toetsenbord).

Bij het setje zit de Logitech Cordless MouseMan Optical:

Losse versie zonder toetsenbord:
(Plaatje van de muis op de site is half zo mooi dan dat de muis het in het echt is, ik zou dan ook voor de zwarte versie gaan :))

Toen ik m'n pakketje thuis kreeg schrok ik wanneer ik het open maakte. Ik dacht dat de muis linkshandig was(door de rare vorm :)). Hij ligt rechts EN! linkshandig heel lekker in de hand.
De muis bevalt me zeer goed, vooral veel minder irritant dan een bal waar ik me mateloos aan irriteerde tijdens het gamen omdat m'n muis weer is haperde vanwege een 1cm dik laagje "zwart" op de assen :P
Op de MouseMan zit wel is waar maar 1 duimknop op maar ik kocht de muis(setje dan) dan ook niet voor de knoppen. Voor de knoppen(ingame) heb ik tenslotte een toetsenbord :)

Conclusie: _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Marf0rz op 14-11-2002 20:00 . Reden: typo's ]

If you can't beat them, buy them !

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Marf0rz schreef op 14 november 2002 @ 19:56:
Ik heb een aantal dagen geleden een nieuw draadloos setje gekocht:
De Logitech Cordless Desktop Optical New (Zwart)

Ik heb er tot nu toe geen enkele problemen mee gehad, de iTouch knoppen werken goed, ook de Multimedia knoppen.
Dat je F-Lock toets moet indrukken voordat je de Functie toetsen kan gebruiken kan me nou eigenlijk geen ene r**t schelen. Tis een handig toetsenbord en typt naar mijn mening zwaar lekker(wat wil je, ik had eerst een afgeragd jaren '96 compaq toetsenbord).

Bij het setje zit de Logitech Cordless MouseMan Optical:

Losse versie zonder toetsenbord:
(Plaatje van de muis op de site is half zo mooi dan dat de muis het in het echt is, ik zou dan ook voor de zwarte versie gaan :))

Toen ik m'n pakketje thuis kreeg schrok ik wanneer ik het open maakte. Ik dacht dat de muis linkshandig was(door de rare vorm :)). Hij ligt rechts EN! linkshandig heel lekker in de hand.
De muis bevalt me zeer goed, vooral veel minder irritant dan een bal waar ik me mateloos aan irriteerde tijdens het gamen omdat m'n muis weer is haperde vanwege een 1cm dik laagje "zwart" op de assen :P
Op de MouseMan zit wel is waar maar 1 duimknop op maar ik kocht de muis(setje dan) dan ook niet voor de knoppen. Voor de knoppen(ingame) heb ik tenslotte een toetsenbord :)

Conclusie: _/-\o_
Ik heb die set ook. Ik heb de muis aan de kant gegooit want die haperde hier continu :( Het toetsenbord is overigens _/-\o_

Ik draai met dit toetsenbord en ene MX-500 muis :)

• Novah
Al die positieve reacties, zouden er ook mensen problemen mee hebben?

• Marf0rz
  • Laatst online: 26-10-2023
Ik in ieder geval niet Novah :) :9

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op 11 November 2002 @ 07:11:
[...]

die site werkt dus prima, ik heb die patch hier al "eeuwen" op mijn hd staan. onder 98 doet hij het goed, onder 2000 ook, maar niet goed onder XP. iig niet met UT2003. Ik kan met UT en Quake etc. gebruik maken van de cruise control scroll knopjes, want de scrollwheel werkt dan niet, met UT2003 werkt er geen enkel knopje afgezien van de linker en rechter muisknop. :'(
Misschien kan je proberen om mouserware te instaleren en weer te de-instaleren.

Ik heb mouseware even geprobeerd maar het werkte zo kut dat ik het er weer af heb gegooid, maar m'n scrollwiel werkt nu wel in UT2k3 dus dat is het proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 16:44:
[...]

Misschien kan je proberen om mouserware te instaleren en weer te de-instaleren.

Ik heb mouseware even geprobeerd maar het werkte zo kut dat ik het er weer af heb gegooid, maar m'n scrollwiel werkt nu wel in UT2k3 dus dat is het proberen waard :)
Werken de andere knoppen ook dan? Want daar ben ik nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op 15 november 2002 @ 22:58:
[...]

Werken de andere knoppen ook dan? Want daar ben ik nieuwsgierig naar.
Nee :(

Die 2 scroll knopjes werken dan wel maar dan doet je wieltje het weer niet dus dat schiet niet echt op :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé Stealth, wie is die chick uit je avatar? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 23:08:
[...]

Nee :(

Die 2 scroll knopjes werken dan wel maar dan doet je wieltje het weer niet dus dat schiet niet echt op :{
Hmm. Dan houd ik mouseware wel geinstalleerd. :/ Ik kan namelijk al niet meer zonder cruise control. En de overige knoppen hebben hier ook al andere functies gekregen.

Dan maar in UT2003 de keys wat aanpassen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 dagen geleden de MX700 gekocht bij MM, kan der maar 1 ding over zeggen:

_/-\o_

Wat een geweldige muis zeg :) Hij ligt erg lekker in de hand, vooral de 2 duimknoppen zijn erg handig, ik gebruik nl. nogal vaan de back knop van IE :)

Wil je der eentje met een draadje dan koop je gewoon de MX500, de 300 zou ik links laten liggen, tenzij je links bent :P, want dan heb je niets aan de 500/700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op 16 november 2002 @ 09:32:
[...]

Hmm. Dan houd ik mouseware wel geinstalleerd. :/ Ik kan namelijk al niet meer zonder cruise control. En de overige knoppen hebben hier ook al andere functies gekregen.

Dan maar in UT2003 de keys wat aanpassen :/
Ik bedoelde dus in UT dat je of het wieltje of de knopjes kan gebruiken.

In Windows blijft het gowoon werken zonder Mouserware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Jah... mouseware. Ik vind het een lastig probleem voor mensen die die debiele drivers van logitech gebruiken, ik vind ze debiel iig.

1 tip: uninstal ze, ik heb nog nooit van me leven muisdrivers gebruiken, altijd gewoon de standaard drivers van windows die werken perfect. Alles doet het gewoon.
En ik games al helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij had ik in een review gelezen dat 9.75 alles zou op moeten lossen, deze moet in eind november te downloaden zijn.

Ik heb trouwens de mx700, een supermuis ! had hiervoor de optical cordless maar die had toch wat minder resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Nelis schreef op 10 november 2002 @ 18:21:
Kan iemand ff bevestigen of alle knoppen te gebruiken zijn in counter-strike? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Je kan 1 t/m 5 gebruiken in cs en knop 6, 7 en 8 ook, dan moet je gewoon iets binden op de daarop aangewezen knop.
1 t/m 5 kan je dus binden dmv:
bind mouse4 +reload

Dus als je wil... kan je ze alle 8 gebruiken.

Als dus met nieuwste mouseware scrollprobs enzo zijn opgelost kan je ze in princiepe allemaal gebruiken, 1 tm 8.

Selecteer je knop 7 bijv dat hij keyoad enter is, dan bind je in cs dat kp_enter jump is, kan je met knop 7 springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:55:
volgens mij had ik in een review gelezen dat 9.75 alles zou op moeten lossen, deze moet in eind november te downloaden zijn.

Ik heb trouwens de mx700, een supermuis ! had hiervoor de optical cordless maar die had toch wat minder resolutie.
Dan wacht ik 9.75 wel ff af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 13:17:
[...]

Ik bedoelde dus in UT dat je of het wieltje of de knopjes kan gebruiken.

In Windows blijft het gowoon werken zonder Mouserware
Quake 3, UT etc. werkt de scrollwheel niet, de knopjes van cruise control wel.
In UT2003 werkt er afgezien van de linker en rechtermuisknop helemaal niets.

Maar ik wacht 9.75 wel ff af.

Ik ga overigens niet MouseWare uninstallen, want ik vind die functies van dubbelklikken etc. nogal handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Nah ik heb nog nooit mouseware gebruikt, ga het ook niet installen ook, wat een slechte support levert logitech zeg, de muis is nu al een tijdje uit en er is nog steeds geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Novah schreef op 16 November 2002 @ 19:36:
Je kan 1 t/m 5 gebruiken in cs en knop 6, 7 en 8 ook, dan moet je gewoon iets binden op de daarop aangewezen knop.
1 t/m 5 kan je dus binden dmv:
bind mouse4 +reload

Dus als je wil... kan je ze alle 8 gebruiken.

Als dus met nieuwste mouseware scrollprobs enzo zijn opgelost kan je ze in princiepe allemaal gebruiken, 1 tm 8.

Selecteer je knop 7 bijv dat hij keyoad enter is, dan bind je in cs dat kp_enter jump is, kan je met knop 7 springen :)
Ok tnx, dan haal ik um :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Veel succes ermee, ik zou zonder mouseware werken maar als de nieuwe alles verhelpt stap ik ook over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
Ik heb de MX700 deze zaterdag gekocht.
Hijs wel mooi..... >:)
Hij is vrij licht in gebruik en heel nauwkeurig.
Het draadloze spreekt natuurlijk voor zich. Ik kon er zelfs mee op mn matras en dekbed muizen.

De oplader is heel fijn, je zet m erin en na een kwartier kannie weer een dagje verder. Alleen mag van mij het bereik iets groter. Volgens mij mag nu tussen de ontvanger en de muis 2 a 2.5 meter zitten. Met veel verder zie je de het beeld toch niet goed, maar ja. Dit kan trouwens ook liggen aan het feit dat mn ontvanger naast mn monitor staat (dus niet op de 20 cm "edge").

Nu alleen wachten op de fiks van logitech voor die knoppen.
IK ben best wel tevreden over deze muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt wel stoer in de hand, ik heb hem hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:23
Ok, was even werk, maar heb de hele thread maar ff gelezen. :) Als ik het zo zie denk ik dat ik voor de MX500 ga. Mijn MS Explorer is erg versleten na 1.5 jaar hardcore gamen. :)

MX700 is ook wel leuk, maar is toch alweer 79 euro, en das toch wel weer 200 Gulden (klinkt toch wel weer anders) Is toch beetje prijzig voor een muis. En ik ben niet lief voor muizen, dus mischien dat ie er na 1.5 jaar er wel mee kapt. (of zijn er weer betere) Wel hoor ik niemand over het volgende voordeel van de MX700 (of elke andere draadloze muis) Nooit geen draadbreuken meer. 8) Ik heb mijn MS Explorer al 2 keer moeten open schroeven

Ik zal Mouseware moeten gebruiken omdat ik alle 8 knoppen wil gebruiken. Ik kan wel even wachten, omdat ik er 5 ben gewend (MS Explorer) Extra knoppen zijn echt heel erg handig. Denk bijvoorbeeld aan dodgen in UT, of macros etc....

Iemand had het erover dat de MX700 voor 65 euro ofzo bij office centre lag. Dat is dus EX 19% btw :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop gewoon de MX700! Ik heb deze ook en die is echt ideaal. Probleem met mijn vorige Logitech muis was dat je telkens batterijen moest vervangen. Met de MX700 zijn je batterijen in no time weer opgeladen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
MX700 is zeker wel een goede muis maar...

MX500 = 43 euro
MX700 = 82 euro

Dat scheelt 40 euro!
Das iets van 88 piek.

Dan is ie draadloos maar wel zwaarder.
Voor mij is de keuze dan makkelijk, dan met draad. Er zit 1.4 meter draadbij dus dat zal het probleem niet zijn volgensmij. :)

Als je geld zat heb kan je het doen natuurlijk maar ik bewaar dat geld liever voor een nieuwe proc met kerst ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Waar ik em wil gaan kopen:

MX500 = 49 euro
MX700 = 79 euro

scheelt 30 euro. en das 66 gulden. Maar gaat mij meer om het feit dat ik 200 piek voor een muis moet gaan neertellen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Aeon schreef op 18 november 2002 @ 13:03:
Wel hoor ik niemand over het volgende voordeel van de MX700 (of elke andere draadloze muis) Nooit geen draadbreuken meer. 8) Ik heb mijn MS Explorer al 2 keer moeten open schroeven
Met Logitech muizen heb ik daar nog geen last van gehad hoor. Met M$ muizen daarentegen wel... Die hebben idd een brakke aansluiting. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
MST_Morpheus schreef op 18 november 2002 @ 17:17:
[...]

Met Logitech muizen heb ik daar nog geen last van gehad hoor. Met M$ muizen daarentegen wel... Die hebben idd een brakke aansluiting. :/
Jah ik heb er al 2 gemolt, maar als je ze opstuurt krijg je een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik heb inmiddels de MX500 gekocht, maar ik ben er helemaal niet tevreden mee :'(

Hij ligt er lekker in de hand, en is erg confortabel en precies... MAAR!!!!

Alleen de linker en rechtermuisknoppen werken ingame. Ik speel hardcore Medal of Honor, en zelfs het scrollweeltje werkt niet! OOK niet als ik EM_Exec.exe uitschakel. Ik heb het met de nieuwste mouseware, EN zonder mouseware gerpobeerd... Ik heb eerder in dit topic iets gelezen over de 6.75 versie gelezen... is daar al meer over bekend?

Met deze problemen wil ik deze muis natuurlijk niet houden. :( 8)7 |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Aeon schreef op 19 november 2002 @ 12:19:
Ik gebruik de MX500 met de drivers van de MS Intellimouse Explorer (m'n vorige muis), en dat werkt perfect. Sterker nog: de acceleration van de MS drivers voelt beter aan. De duimknoppen werken er ook prima mee. Probeer het eens :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de mx500, als ik niet mouseware installeer doet ie het ondere de meeste spellen knop 4 en 5 soms niet. Bij ut werkt het wel ZONDER mouseware. Verder is dit een gewelde muis. Bij spellen (battlefield vliegen) is ie echt accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik merk wel dat de resolutie van de mouse (MX500 dus) minder is zonder mouseware.

Waneer ik bijv. de snelheid op z'n hoogst instel in Windows, zonder mouseware, beweegt de mouse zigzag op het scherm. Dat valt op als je de mouse _heel_ langzaam schuin beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
MX500 aan de praat met Intellimouse drivers??!?! Hoe doe je dat? Mijn oude muis is ook een intellimouse (explorer) maar het werkte bij mij niet. Ik heb nu mijn oude muis weer geinstalleerd, en de nieuwe 4.1 intellimouse drivers geladen... Kan ik nu gewoon mijn MX500 er in prikken? Moet ik nix speciaals doen?

Ik heb die extra knoppen echt hard nodig! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Ik heb de MX700, en hij bevalt me prima. Behalve dus het feit dat die knoppies het niet doen in games. Maar ik was eigenlijk toch maar drie knoppen gewend, dus echt missen doe ik het niet eens. Maar is zonder mouseware doen dan.
Opladen is indd retesnel.
1,2 Meter snoer was voor mij echt te weinig gezien de omvang van m'n nieuwe buro. En ik ben al tijden draadloos gewend, ideaal.
Alleen heb ik nu al wel gehad dat ik em vergeet in de lader te doen :? Dat kan je twee dagen doen, en dan is die dus echt leeg. Dat vind ik een nadeel, als dat ding niet gebruikt word hoeft ie toch ook geen stroom te gebruiken. Maar volgens mij blijft ie de hele tijd reageren op een soort pings vanaf receiver. Misschien als je stroom van de computer(USB) haalt dat ie het dan niet doet.
En ga nou niet zeggen dat ie dan evengoed nog stroom heeft, want dat gebruikt ie alleen voor het laden lijkt me. :?
Ga mezelf maar snel aanleren dat ik em in de lader moet doen :*) Maar het ik vind het zeker het geld waard.

Heb verder ook de Internet Navigator Special Edition (met draadje:*)), en wat een :9~ _/-\o_ toetsenbord zeg!!! Heb nog nooit zo'n lekkere aanslag gehad op een keyboard. Dat is tevens een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Hijs geil he ;)
Ik heb dat keyboard ook, in combo met MX500 dus.
MX500 gaat er bij mij zo goed in, is denk ik best aankoop van mij ooit.
Aeon schreef op 19 november 2002 @ 12:19:
Ik heb inmiddels de MX500 gekocht, maar ik ben er helemaal niet tevreden mee :'(

Hij ligt er lekker in de hand, en is erg confortabel en precies... MAAR!!!!

Alleen de linker en rechtermuisknoppen werken ingame. Ik speel hardcore Medal of Honor, en zelfs het scrollweeltje werkt niet! OOK niet als ik EM_Exec.exe uitschakel. Ik heb het met de nieuwste mouseware, EN zonder mouseware gerpobeerd... Ik heb eerder in dit topic iets gelezen over de 6.75 versie gelezen... is daar al meer over bekend?

Probeer eens drivers van Microsoft, instal die terwijl je je intelli mouse erin gooit. Dan als je klaar ben hang je je MX500 eraan, werkt goed :)

BTW, ik speel zelf geen medal of honor maar ik vind het vreemd dat hij mouse4 en mouse5 niet kan gebruiken zonder mouseware. In welk spel wat ik speel kan ik ze gebruiken, in Medal of Honor dan niet? Ik zal eens kijken dan.

Tis nu nog ff wachten op de nieuwste mouseware die eind van de maand komt, das nog even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik hoop dat het of met intellimouse werkt, of met Mouseware 6.75 Het is een erg relaxte muis, en ik wil em eigenlijk niet kwijt. :( Maar zonder die knoppen heb ik er nix aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon schreef op 19 november 2002 @ 14:37:
Ik hoop dat het of met intellimouse werkt, of met Mouseware 6.75 Het is een erg relaxte muis, en ik wil em eigenlijk niet kwijt. :( Maar zonder die knoppen heb ik er nix aan.
Eh, heb je al mouseware eraf gegooit. Ik speel ook mohaa. En de scroll en midden doet het als ik mouseware NIET gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ja, maar dan kan ik de zij-knoppen niet gebruiken

Ennieways, IK BEN ER UIT!!! (THX NOVA) :D Ik gebruik de Intellimouse drivers voor mijn oude muis (MS explorer, stel de zij knoppen in, en wissel dan van muis. DIT GAAT ALLEEN WERKEN als het een PS2 aansluiting is. USB is namelijk intelligent genoeg om te zien dat er helemaal geen Explorer muis is aangesloten.

Nu alleen nog knop 5 t/m 8 werkend, maar dat komt wel in Mouseware 6.75. Maar ik kan nu iig muisen met zij knoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Aeon schreef op 20 november 2002 @ 00:00:
Maar ik kan nu iig muisen met zij knoppen...
Dat kan je ook met 6.73 :D

Hier werkt dat gewoon met de mx500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Bij mij ook wel, maar niet onder Medal of Honor. (en dat speel ik bijna altijd) Het is even wachten op de 6.75 drivers voordat je alle (8) knoppen normaal kan gebruiken. (true-key bindings naar die knoppen)

btw Redje wat heb jij een koele avatar btw. lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Aeon schreef op 20 November 2002 @ 10:17:
btw Redje wat heb jij een koele avatar btw. lol!
thx, gegrabbed met m'n tv-kaart ;)
Die reklame spot is echt grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-09 08:51

MLS

Ik heb nu alle MXjes + een oude draadloze mouseman naast elkaar liggen op mijn bureau, maar ik constateer iets vreemds...
alle muizen werken fantastisch (de MXen veel beter dan de oude mousman met balletje), maar:
de MX700 is 2x sneller dan de rest!
Dwz. voor elke 10 cm die ik met de MX300/500 afleg (en resulteert in een verplaatsing op het scherm), moet ik de MX700 maar 5 cm bewegen.
Ik kan de snelheid in windows wel instellen, maar als ik dus twee muizen naast elkaar gebruik kan ik een van de twee niet normaal gebruiken.
Dit probleem wordt wel gecorrigeerd door de Mousware drivers, maar die wil ik nog niet gebruiken door het scroll probleem.
Bovendien lijkt het me te eerste niet logisch en ten tweede lijkt het me problemen opleveren in OS-en waar geen logitech drivers zijn geïnstalleerd/voor beschikbaar zijn.

In de nieuwsgroepen vond ik nog iemand met een dergelijke bevinding, zijn er hier mensen die er ook last van / oplossingen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er geen MX toetsenbord/muis set? Met een MX700 (draadloos dus) en zo'n heel vet toetsenbord (draadloos) ? Wat zou de prijs daarvan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 23-08 21:54
Ik heb de mx500 gekocht en hij moused echt lekker :)
lukt me alleen nog niet om knop 4tm8 te binden in CS :(
ff verder prutsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde probleem hiero najaff mouseware eraf en dan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb hier een MX-500 en ik ben er echt tevreden over.

Ik heb hem vrijdag op de HCC gekocht, en ik zit nu al naar die forward/back knoppen te zoeken als ik met een andere muis bezig ben.

Die cruise-knoppen lijken mij niet zo'n succes, ik heb het scrollwiel op de oude manier ingesteld (autoscroll) zodat ik na het indrukken van het scrollwiel en de muis een beetje omlaag beweeg een soepele scroll krijg zonder iets te doen.

Van dat onderste knopje (weet niet eens meer wat de oude functie was) heb ik een F5 gemaakt (handig hier op grote topics die hard gaan).

Ik heb ook een Logitech Internet Navigator SE, ook super, handige functies, en hij kleurt ook mooi bij de muis :)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou precies het zelfde als jou!!

Hoe werken die f1 to en met f12 nou??

Moet je nou eerst die f-lock toets indrukken.

Maar het toetsenbord tikt nog lekkerde dan de draadloos versie!!

Echt een top plankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hoe ik van die F-toetsen nou standaard F-toetsen maak weet ik niet, ik heb mijn tb pas sinds vrijdag.

Van de f-functies gebruik ik alleen maar de F-5, refresh, en die heb ik dus maar op de muis gezet.

Ik heb wel andere toetsen aangepast: de E-mail gaat naar Yahoo mail (ik gebruik geen mailprogramma), messenger is ICQ, webcam heb ik nog niet ingesteld, iTouch is GoT, search heb ik Google van gemaakt, shopping gaat naar de Aldi :), Favorites nog niet ingesteld (nu favorieten, maar dat gebruik ik nooit) en My Home is Tweakers.

Het is echt een super tikplank (nou ja, tikken, hij is stil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb um ook de mx 500:) hij is erg fijn heb um zaterdag gekocht, win ik gisteren op de HCC een draadloze logtech optical :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Heeft er iemand een andere oplossing voor dit probleem? Bahalve Wachten op de nieuwe drivers of een intellimouse installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:19

MaxPoweR

-=StopTech=-

Heb ook de MX700, alleen werkt omlaag cruisen in Netscape 7.0 niet, omhoog wel. Heeft iemand dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hetzelfde met netscape 7.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

ik heb ook de MX700 sinds gisteren, maar het scrollen in Internet Explorer gaat nogal schokkerig... maar goed dat mag de pret niet drukken :P

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ImPrEzA schreef op 25 November 2002 @ 23:15:
ik heb ook de MX700 sinds gisteren, maar het scrollen in Internet Explorer gaat nogal schokkerig... maar goed dat mag de pret niet drukken :P
kan ook aan het reflectieoppervlak liggen (gelakt hout oid)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Voor degene waarbij de extra buttons + scroll nog steeds niet werken bij de mx500/700:

Je moet alle buttons binden aan een "knop", dus thumbbuttons emuleren backspace en enter, de kleintjes boven ctrl en shift. Dit natuurlijk instellen in Mouseware.
Dit werkt met UT2003 perfect. Volledige wapen control op de muis :D

Het scroll wheel werkte wel in UT/Q3 maar niet in UT2003, je moet de scrollwheel functie in Mouseware op "none" zetten, vervolgens TweakUI installeren en daar de scroll instellen.
Nu heb je ook een scroll met 2003.

Internet stond er vol mee :D
Dit alles getest met Mouseware 9.73 en WinXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nou weer voor vage reactie :?

anyway, ik heb de mx700, echt een heerlijk muisje, op 1 ding na, als ik de rechtermuisknop indruk, kost het de eerste keer wat meer kracht dan de keren daarna, je hoort de 1e keer ook een harde klik, daarna niet meer. Totdat je hem weer een tijdje met rust laat, dan voel je weer een harde klik. Zal ik hem nu gaan ruilen, of hoort dit, lijkt mij niet.

(lijkt wel een ontmaagding :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MX 500/700 zijn erg prettige muizen. werk zelf met de 500 en hij loopt perfect.
Voor games denk ik dat de 500 perfect is, geen battery problemen en iets lichter als de 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 17:00:
MX 500/700 zijn erg prettige muizen. werk zelf met de 500 en hij loopt perfect.
Voor games denk ik dat de 500 perfect is, geen battery problemen en iets lichter als de 700
Als je even bovenstaande post leest, oftewel, heb jij problemen met de rechtermuisknop?

Mijn 700, was trouwens in 1 kwartier van niks naar vol opgeladen, weet nog niet hoelang hij het volhoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Tja, mijn rmk geeft een iets andere klik dan de lmk, rechts klikt iets zachter, en bij links heb ik het idee dat je daar meer mee kan klikken, die klinkt iets steviger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Hoe staat het met de nieuwe mouseware eik? Komt die binnenkort nog een keer uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

casemodderpoel schreef op 25 November 2002 @ 23:43:
[...]

kan ook aan het reflectieoppervlak liggen (gelakt hout oid)
nou denk het niet... want het is alleen bij scrollen, en op alle oppervlakten die ik heb geprobeerd. het begint nu wel irritant te worden :(

niemand met hetzelfde probleem? (schokkerige scroll in IE)

edit: ook de scrollknopjes boven en onder het wheel trouwens, zelfde effect :(

[ Voor 11% gewijzigd door ImPrEzA op 26-11-2002 23:22 ]

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzoOoo
  • Laatst online: 22-06-2021
Ik blijf bij mijn MS intelli explorer :) als je die eenmaal gehad hebt wil je niets anders. try it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik heb zelf de dual optical van de HCC beurs en daarmee speel ik liever dan de mx700(daar heb ik ook een tijdje mee geCSt), het lastige van de mx is dat als je je muis optilt en wilt verplaatsen de cursor nog meebeweegt, iig kon ik er echt slecht mee gamen, dan is de dual ook nog eens precieser, deze ben ik erg tevreden mee. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
SCIxX schreef op 27 november 2002 @ 15:51:
Ik heb zelf de dual optical van de HCC beurs en daarmee speel ik liever dan de mx700(daar heb ik ook een tijdje mee geCSt), het lastige van de mx is dat als je je muis optilt en wilt verplaatsen de cursor nog meebeweegt, iig kon ik er echt slecht mee gamen, dan is de dual ook nog eens precieser, deze ben ik erg tevreden mee. :9
Dat de cursor na beweegt komt omdat de sensor nog steeds beweging waarneemt als je de muis ong. 1cm van de mat af houdt, een bal stopt natuurlijk onmiddelijk.
Dit heeft de dual ook... verder is een dual zeker niet nauwkeuriger als een mx700.

Heb namelijk zelf zowel de dual als een mx500(zelfde sensor als 700)
Beide zijn overigens perfecte muizen, maar de vorm en extra knopen van de mx500 vind ik erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Logitech Mx700 sinds vorige week zaterdag en hij bevalt me prima :) lekker Bruut / mooi muisje om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem gekocht op de HCC dagen voor 36 euro en hij is echt heel lekker.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Logitech heeft Mouseware 9.75 uitgebracht. Ben hem nu aan het downloaden (6,25 mb). Hopelijk dat ik nu eens fatsoenlijk mijn scrollwheel in games kan gebruiken.

• Novah

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 16:29:
Ik heb de Logitech Mx700 sinds vorige week zaterdag en hij bevalt me prima :) lekker Bruut / mooi muisje om te zien
Ikke vanaf zondag. Ben heel erg tevreden.

Eindelijk een goede vervanger voor mijn optical desktop.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Novah
Hmm nou de nieuwe MouseWare doet het echt perfect! Mousewheel doet het goed de andere muisknoppen werken ingame, perfect. :)

BTW: Ik heb hem getest onder CS

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Getest met UT en UT2003. Scroll wheel werkt prima. Jippie!!! :D

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nog ff verder getest. Age of Mythology heeft er ook geen problemen meer mee. Dus ik neem aan dat de scrollwheen in vrijwel elk spel moet werken, met Mouseware. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Laatst online: 15-09-2021
Gunstig, vanavond meteen ff installeren. Wil toch graag wel scrollwieltje gebruiken in games, kan ik de keys op m'n keyboard weer ergens anders voor gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door da Burp op 29-11-2002 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Heb 9.75 net ff geinstalleerd,
maar default werken de extra buttons niet.

Bij 9.73 had ik ze gemapped naar bv. shift/alt/ctrl, d8 dat dat nu niet meer hoefde :?

Scroll werkt nu wel default zonder te kloten :)

/edit
Die extra buttons werken met 9.75 helemaal niet :(

[ Voor 13% gewijzigd door Redje op 29-11-2002 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

yeah de nieuwe Mouseware werkt idd top! nu kan ik iig weer lekker relaxt scrollen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

The.EMP3ROR schreef op 29 September 2002 @ 18:03:
Gelukkig heb ik het voordeel dat ik ze beide kan/ga testen voordat ik er eentje aanschaf. Ik heb trauma's van kabels maar ga het met de Mx500 wel weer ff proberen. Daarnaast heb ik nog geen harde bewijzen dat de Mx700 langzamer is als de Mx500.

Komt er dan na jaren trouwe dienst een vervanging voor m'n Cordless Mouseman Wheel?
Afbeeldingslocatie: http://www.2it.pl/foto/log/myszy_i_klawiatury/cordless_mouseman_wheel.jpg
Wat is ie mooi he :*)
dit is mijn iedeale muis ..... helaas de verf begint al te slijten

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:10

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

SCIxX schreef op 27 november 2002 @ 15:51:
Specs logitech muizz:
Dual Optical:
2 sensors, elk 800 dpi, 2500 pics/sec (kan ik me in vergissen)
Pics worden gecombineerd, maar dpi wordt hierdoor niet verhoogd
800 dpi, 5000 pics/sec dus.
MX serie optical:
800 dpi, 8000 pics/sec

MX serie is dus even precies als de Dual Optical, maar de MX serie kun je nog harder over je bureau heen smijten zonder dat ie raar gaat doen ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Redje schreef op 29 November 2002 @ 19:25:
Heb 9.75 net ff geinstalleerd,
maar default werken de extra buttons niet.

Bij 9.73 had ik ze gemapped naar bv. shift/alt/ctrl, d8 dat dat nu niet meer hoefde :?

Scroll werkt nu wel default zonder te kloten :)

/edit
Die extra buttons werken met 9.75 helemaal niet :(
Vaag, ze werken hier prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
MST_Morpheus schreef op 29 november 2002 @ 22:09:
[...]

Vaag, ze werken hier prima :)
Welk OS?

Hier XP Prof zonder SP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zowel met XP zonder SP1, als nu met 2000 met SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

9.75 heerst hier... lekker NORMAAL scrollen in IE en XP en ook lekker werken met scrollwiel icm UT2k3 en MX300/500/700 :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

9.75 doet het bij mij ook eindelijk goed, maar volgens mij werkt het scrollwiel nu eigenlijk altijd op de standaard manier, wat je voorheen moest forceren door 'office compatible only' scroll in te stellen. Die instelling is er nu ook niet meer, dus dat versterkt dit vermoeden. 'Voordeel' van de oude Logitech manier van scrollen was dat je altijd kon scrollen in het venster waar je muiscursor boven hing, zonder eerst dat venster aan te hoeven klikken, helaas werkte het scrollen zelf hierdoor enorm brak. Blijkbaar hebben ze dat bij Logitech eindelijk ook ingezien en die hele functionaliteit er maar uit gemikt.
De dubbelklik functie lijkt nu trouwens ook eindelijk weer wat beter te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Vanmiddag heb ik een MX-700 gekocht, mijn MX-500 komt aan mijn 2e PC te hangen. Zijn beide erg goede muizen. :D Ik had het eerst niet zo op draadloze muizen, (Logitech Cordless Mouseman bijvoorbeeld :r ) maar deze doet het perfect. Geen schokken meer etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de nieuwe mouseware geinstaleerd omdat ik problemen had met scrollen etc.. maar als ik nu scroll in battle field dan blijft ie door scrollen zonder dat ik kan stoppen.. :( dat had ik in de demo ook al met mijn draadloze muis..
weet iemand hoe ik dit kan oplossen.. ?
anders gooi ik mouseware er gewoon af want zonder dat alles deed ie het goed je kan dan alleen geen gevoeligheid instellen enzo.

nu heb ik logitech mx500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 23:25:
ik heb net de nieuwe mouseware geinstaleerd omdat ik problemen had met scrollen etc.. maar als ik nu scroll in battle field dan blijft ie door scrollen zonder dat ik kan stoppen.. :( dat had ik in de demo ook al met mijn draadloze muis..
weet iemand hoe ik dit kan oplossen.. ?
anders gooi ik mouseware er gewoon af want zonder dat alles deed ie het goed je kan dan alleen geen gevoeligheid instellen enzo.

nu heb ik logitech mx500
Jah dat heb ik dus soms ook maar dat had ik ook al met mijn oude muis, das gewoon vage bug in battlefield ofzo dat je dat soms hebt of heel vaak, ligt er maar net aan, zou niet weten waar het aan zou kunnen liggen.

Maar de nieuwe mouseware doet het hier perfect maar ik heb hem toch maar geen geuninstalled omdat het alleen maar nadelen voor mij heeft, bijv de cruisecontroll-knop is met mouseware kut, alle knoppen werken normaal in games en scroll ook.

Voordelen?
Geen, niet voor mij iig.
Ik heb geen double-click op mijn duimknop omdat ik dat nooit zo heb gehad, ook niet met mijn vorige Logitech Mouseman Wheel Optcal omdat ik daar ook geen mouseware had. Jammer dat je alleen daarvoor (om die knoppen te 'binden' aan functies) mouseware moet hebben. Zouden ze daar niet een ander proggie voor hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07

lordsnow

I know nothing

Ik wil iid de draadloze... 70 euro, maar toch.. je doet zo'n aanschaf maar 1 keer in de paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Bah, ik ben niet tevreden :(

MX700 en MX500 heb ik nu beiden gehad.
De vorm is PERFECT, niks op aan te merken.

Maar op de een of andere manier kan ik er niet aan wennen ofzo, ik had hiervoor ook een logitech (simpele optical wheelmouse), en het lijkt alsof die sneller reageerde op mijn clicks (ik speel veel UT).

Ik wordt er gewoon gek van :'(
Wat ik dus wil weten: ligt dit nou aan mij? (gevoel? wenning?) of is de MX-serie echt trager qua response-time dan de oudere Logitech muizen.

Ik had eerst dus de MX700, toen MX500 gekocht omdat ik dacht dat dat trage kwam door het draadloze. MX500 is wel iets sneller dan de 700 heb ik het idee, maar toch :/

Iemand tips?

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.