[Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.508 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
ik had zelf eerst een mouseman (zonder scroll) deze beviel ook goed maar was zonder scroll deed het al 3 jaar perfect
dat kan je vaak van andere merken niet zeggen na zoveel jaar
nu heb ik tijdje de MX 500 deze bevalt egt helemaal super
is egt super snel alles op max >:)
in games is hij ook egt perfect reageert super snel en soepel :)
voor mij is er egt geen andere muis als logitech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Novah schreef op 08 May 2003 @ 18:30:
Ik gebruik een Disney muismat, hele vreemde maar wel blijkbaar goede stof voor die muizen. Ik heb dees toen ergens naar boven getovert toen ik een muismat zocht, zon speciale gamemuispad vind ik echt te veel geld alleen maar voor een matje.
totdat je zo'n matje probeert en je ziet dat het toch ook erg fijn werkt bij een flinke fotosoep operatie of CAD applicatie... maar das natuurlijk helemaal persoonlijk...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Altijd de draadloos nemen als je budget het toelaat ... het is een schitterende muis, maar je wilt je niet lopen ergeren aan dat touwtje! :(

Als alternatief kun je ook de MS muis nemen met Bluetooth .. de Logitech schijnt na 2 meter ermee te kappen terwijl de MS tot 10 meter gaat _/-\o_ believe me I know
(MS Intellimouse Explorer Bluetooth werkt alleen met WinXP en SP1 btw)

Het zijn beide schitterende muizen ... en RSI loop je met iedere muis nog wel op ;)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik heb een vraagje. Bij m'n WACOM kan ik de data rate op maximum zetten voor bvb handschriftherkenning. Ik gebruik geen handschriftherkenning maar je cursor gaat wel veel soepeler over het scherm en is zo prettiger om te zien :Y)

Is zoiets ook mogelijk met een soort tweak voor m'n MX700? Want als ik m'n WACOM en MX700 vergelijk heb ik het vermoeden dat de MX700 niet altijd op maximum data rate staat.

Alvast bedankt :>

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 11:39:
Jongens ik heb een vraagje. Bij m'n WACOM kan ik de data rate op maximum zetten voor bvb handschriftherkenning. Ik gebruik geen handschriftherkenning maar je cursor gaat wel veel soepeler over het scherm en is zo prettiger om te zien :Y)

Is zoiets ook mogelijk met een soort tweak voor m'n MX700? Want als ik m'n WACOM en MX700 vergelijk heb ik het vermoeden dat de MX700 niet altijd op maximum data rate staat.

Alvast bedankt :>
Wat dacht je van bij je muiseigenschappen bij beweging te gaan kijken? Je datarate kun je daar niet aanpassen maar de versnelling van je muis wel. Zowel met mijn MX500 als MX700 loopt het hier als een treintje. Alhoewel de MX500 toch iets vlotter op commando's reageert.

Edit: met Logitech MouseWare dus.

[ Voor 5% gewijzigd door SandsOfArrakis op 22-07-2003 16:46 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de tip maar dat is eigenlijk niet wat ik bedoel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Wegens RSI beginselen aan mijn duim na 3 maanden intensief gebruik van de MX 500 zit is als gamer nu toch maar weer aan de Dual Optical :( (die duimknop zit namelijk iets lager en geeft wat meer rust)

[ Voor 19% gewijzigd door DeMoN op 26-07-2003 23:00 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de MX700. Direct gekocht toen hij uitkwam (toen nog 88 euro).
Dat ding is namelijk perfect: draadloos, optisch en oplaadstation.
Ik heb erg lang gewacht op deze muis, omdat er alleen maar of draadloze of optische muizen waren, of beide maar dan zonder oplaadstation (ja ok, trust had het wel, maar dat wil je niet).

Mijn ervaring met deze muis:
- ligt erg lekker in de hand maar niet zo goed als de Cordless Mouseman Wheel
- het draadloze gedeelte werkt erg goed (maar grote afstanden heb ik eigenlijk niet eens geprobeerd)
- het optische gedeelte is ook top, nog geen enkel probleem mee gehad
- oh wat is dat oplaadstation toch lekker. Echter de muis maakt niet per definitie contact als je hem er in zet. Je kan hem er namelijk ook schuin in zetten, maar dan laad hij niet op. Dus altijd ff checken of ledje op muis aanspringt.
- de mx700 is wel wat zwaar door de 2 oplaadbare penlites, maar ik vind dat juist lekker. Is natuurlijk persoonlijk...

[edit]
wat de knoppen betreft:
geinig dat er zoveel opzitten, maar dat is voor mij bijzaak, gebruik ze niet.
Maar de pijltjes-knoppen aan de zijkant gebruik ik wel, zijn super als back en next knoppen voor je browser. Vooral back gebruik je heel erg vaak...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 12:38
Ik heb een vraag betreffende de kleurcombo's in de MX serie. Ik wordt er helemaal gek van. Ga een nieuwe behuizing met inhoud kopen en wil de kleurcombo zo goed mogelijk passend houden. Als behuizing zat ik te denken aan de 3R System AIR zilver of Neon Light black. Zoals te zien is, heeft de eerste een zwart/zilver kleurcombo en de tweede een zwart/donkergrijs kleurcombo. Ik heb dus rekening gehouden met de kleurcombo's als die van de Logitech MX serie. Deze 2 behuizingen waren de mooiste die ik kon vinden. Tips voor andere cases met zulke kleurcombo's altijd welkom! :) Maar nu hangt de behuizing dus af van m'n toets&muis combo:

Zoals ik het tot nu toe heb begrepen:

= MUIS =
- Logitech MX500 is zwart/donkergrijs (antraciet noem je dat toch?)
- Logitech MX700 is zwart/zilver

= TOETSENBORD OF COMBO =
- Logitech Internet Navigator SE is zwart/donkergrijs (Elite is dezelfde?)
- Logitech Cordless Desktop MX is zwart/zilver

Heb goed gezocht maar kon verder niks vinden over eventuele andere kleurcombo's. Mij is dus verder niks bekend van andere zwart/zilver of grijskleurige kleurcombo's bij een van de bovenstaanden. Maar eerder in dit topic poste iemand toch een plaatje van het SE toetsplankje met draad in zwart/zilver terwijl ik meende dat ie alleen in zwart/donkergrijs was???

Maar iemand zegt het maar als ik het verkeerd heb, maar als ik het goed begrijp moet je de SE toetsplank en MX500 beide met draad hebben wil je hetzelfde zwart/donkergrijs handhaven en de desktop MX combo wil je zwart/zilver handhaven... toch? :?

/edit: Ik zou ook nog niet echt weten welke van deze 2 opties ik zou nemen (mits de kleurcombo's wat ik zei goed blijken te zijn uiteraard). Zou eigenlijks wel voor de Cordless Desktop MX combo willen gaan izm de AIR behuizing. Maar zit nog heel erg met de lag/vertraging van het toets&muis. Sommigen zeggen dat deze draadloze toets en/of muis wel lag geven en andere weer niet. Wie kan het echte antwoord nu geven? Ik ga veel spellen spelen dus met lag wil ik niet spelen dan, dat werkt voor geen meter :D

[ Voor 12% gewijzigd door X1pheR op 29-07-2003 18:56 ]

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Logitech Internet Navigator SE is Zwart / Antraciet (metalic) en De MX 500 is dezelfde kleur :) Ik heb beide apparaten en het is gewoon dezelfde kleur... :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Ah confirmed dus, thanx :P Maar is er een SE versie welke ook zwart/zilver is. Immers die pic die iemand poste, of is gewoon de belichting erg sterk. That's another interesting question :) En hoop dat iemand nu nog het definitieve antwoord kan geven of er lag/vertraging/hoe je het ook zegt is bij de MX Duo set (SE+MX700)...

[ Voor 4% gewijzigd door X1pheR op 29-07-2003 21:31 ]

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
SideSwipe_XP schreef op 29 July 2003 @ 20:24:
Logitech Internet Navigator SE is Zwart / Antraciet (metalic) en De MX 500 is dezelfde kleur :) Ik heb beide apparaten en het is gewoon dezelfde kleur... :)
same here :)
imo een perfecte combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Vind ik ook. Maar de Cordless Desktop MX set vind ik zelf ook heel mooi. En zou eigenlijks voor deze ook willen gaan. Alleen twijfel ik nog door de verhalen van vertraging omdat het draadloos is. Als iemand zou willen bevestigen of dit wel of niet zo is. Hier hangt mijn keuze nog van af...Thanx

Don't wanna play games with lag :( hehe

[ Voor 7% gewijzigd door X1pheR op 31-07-2003 18:13 ]

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 29 July 2003 @ 23:33:
[...]

same here :)
imo een perfecte combo
Gaaf setje bij elkaar he :) , ik denk dat veel mensen deze combinatie hebben !
Echt super fijn werken deze apparaten zeg ! En ze zien er bij elkaar super mooi uit ! Ik ben er nu al heel lang blij mee , en denk dat ik dat nog wel een heletijd zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Cool om te horen, maar is er niemand met een Logitech Cordless Desktop MX set? Die dus kan vertellen of dat ding (en vooral de muis) vertraging heeft? Of wat dan ook...

[ Voor 4% gewijzigd door X1pheR op 01-08-2003 02:59 ]

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Da_Killah schreef op 01 August 2003 @ 02:58:
Cool om te horen, maar is er niemand met een Logitech Cordless Desktop MX set? Die dus kan vertellen of dat ding (en vooral de muis) vertraging heeft? Of wat dan ook...
Ik heb geen Cordless MX desktop set, maar wel een MX-700 en een Cordless Desktop Optical keyboard. Is volgens mij dan gelijk aan de Cordless MX.

Het zijn beiden zonder meer prima muizen. Maar met dezelfde instellingen is de MX-500 een stuk rapper dan de MX-700. De 1 zweert bij de MX-700, de ander iets minder. Ik val denk ik onder de laatste categorie, want ik prefereer de MX-500. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Thanx 4 replie. Nou ik ben zelf ook ff snel naar de winkel gegaan en zo'n Cordless Desktop MX gekocht. Zal vandaag ff MX500 en Navigator SE kopen om te vergelijken. Maar zoals ik het nu merk is het toetsenbordje perfect (behalve wennen aan de toetsplaatsing van sommige, zoals linkershift er nu ineens een extra \ teken zit :?). De muis weet ik nog niet zeker. Heb toch een beetje het gevoel dat ie lagt. Met mouserate geeft ie maximaal 150Hz aan maar hoe langzamer je beweegt hoe lager de Hz wordt. Dus bij kleine bewegingen wel 5Hz. Klopt dit? Moet hij niet gewoon continu 150Hz geven. Want zo wordt ie minder precies bij kleine bewegingen toch?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 19:00
Ik ga vandaag een muis halen alleen weet ik nog niet welke tussen deze twee:

Mx500 of ms Intellimouse Explorer 3.0

Er schijnt nog wat problemen te zijn met die knopen van de mx500 als ik al die berichten lees, btw Ik installeer nooit muisprogramma's ik plug mijn muis en klaar vanwege optimale prestaties Kost weer Bronnen!

Welke kan ik dan het beste nemen?

Ik gebruik meestal drie buttons, Maar in spellen zoals sof2 of unreal is meer natuurlijk beter maar aangezien veel remap problemen met de mx500 zijn dwaal ik een beetje af naar de ms3.0! Maar aan de andere kant is er weinig slecht nieuws behalve de button problemen!

mvg xanthus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ík heb eerst de MX700 gehad. De batterijen gaan alleen maar 2 dagen mee. Dat moest ik echt nix van hebben. Je kan hem natuurlijk als je de muis niet gebruikt meteen in de dockingstation zetten maar dan zijn de batterijen na 2 maanden ak geen kont meer waard. (bij een muis van 80 euro frotten ze van die nikkel batterijtjes van 2 kwartjes)

Ik heb em dus geruild voor de mx500. Daar ben ik verder super tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Riesjard schreef op 01 August 2003 @ 15:39:
Ík heb eerst de MX700 gehad. De batterijen gaan alleen maar 2 dagen mee. Dat moest ik echt nix van hebben. Je kan hem natuurlijk als je de muis niet gebruikt meteen in de dockingstation zetten maar dan zijn de batterijen na 2 maanden ak geen kont meer waard. (bij een muis van 80 euro frotten ze van die nikkel batterijtjes van 2 kwartjes)
Toch gek dat ik er geen last van heb. Wij hebben thuis 3 van die MX700 muisjes liggen (waren toen een week in NL uit) en nog niemand heeft er last van.

De prijs van de batterijen is mij niet bekend maar het zijn exact dezelfde batterijen die Sony produceert dus ik zie het probleem niet echt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 19:00
Ik heb nog een vraagje Wat is eigenlijk beter aansluiten via de usb of ps2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

xanthus666 schreef op 01 August 2003 @ 17:01:
Ik heb nog een vraagje Wat is eigenlijk beter aansluiten via de usb of ps2?
USB :) Heb ik toch het idee (zowel MX-500 als MX-700) dat hij iets beter loopt dan via PS/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Riesjard schreef op 01 August 2003 @ 15:39:

Ik heb em dus geruild voor de mx500. Daar ben ik verder super tevreden over.
dan heb je volgens mij brakke batterijen ofzo. (niet de allereerste keer goed laten doorladen??)

Ik heb ook een MX-700, ik kan er makkelijk 4-5 dagen mee muizen.

Nu in de vakantie mooi zn uithoudingsvermogen testen.
Ong 2 uur gamen per dag. En nog iets van 4-5 uur anders muizen. (internet, mailen, programmeren, photoshoppen etc)
Dan na ong 4-5 dagen gaat pas het ledje rood knipperen..

Niets dan lof over deze muis! Ik moet alleen nog een fijne mat hebben, want deze is toch wel een beetje stroef.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
PS/2 loopt beter dan USB. Max voor USB is 125Hz en voor PS/2 bijna 200Hz. En met USB heb je ook dat je muis kan gaan laggen (meestal bij veel USB apparatuur).

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ik heb maandag de Cordless Desktop MX (draadloos toetsenbord + MX700 muis) aangeschaft omdat de kleine muis bij mijn company-laptop die klauwen van mij doet verkrampen.

De grote duim-knop heb ik onmiddelijk omgeprogrammeerd van "Back" naar "Double-click (overeenkomstig de 4 antieke Cordless Mouseman Pro's thuis), en het werkt echt lekker. De scroll-forward/-back buttons voorkomen een lamme wijsvinger als je hele grote pagina's moet scrollen (GoT poezen-topics met veel foto's). Een drukke 9-urige werkdag put de batterijen in de muis nog niet uit, dus de extra oplaadbare batterijen die ik mee had genomen zijn nog ongebruikt. De set blijft op mijn werkplek in de lader/basis-station als de laptop mee naar huis gaat, thuis gebruik ik dat ding toch niet zoveel.

Enige nadeel tot nu toe : de plaats van de "|" en "\" knop op het toetsenbord, die zit non-standard (op 2 plaatsen), wat voor een technisch beheerder UNIX-omgevingen even gewenning vraagt.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook het probleem, naar 1.5 dagen is ie leeg. (MX 700) voor de rest goede muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
IK heb de MX-700 echt een super fijne muis. Ik heb ooit ook een probleem gehad, dat hij niet oplaad toen had ik hem terug gebracht en toen deed hij het weer. Maar ik las dat het Basisstation minimaal 8cm van electrische apparaten verwijderd zijn mss ligt daar je probleem.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 08:28
mensen al ervaring met de MX310?

ben best geinteresseerd in deze muis...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 21:06

d-motion

zow... en dan nu...

De MX700 muis is ook best wel richtings gevoelig... Op het moment dat je het bijvoorbeeld gebruikt in een grotere ruimte moet je altijd zorgen dat je de ontvanger ergens neerzet waar je muis naar toe wijst....

Ik snap ook niet echt waarom logitech niet voor een soort van omni antenne heeft gekozen... als je omgekeert naar de ontvanger zit heb je ongeveer een bereik van max 1 meter en anders zeker wel 3...

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:14

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Da_Killah schreef op 06 August 2003 @ 20:51:
PS/2 loopt beter dan USB. Max voor USB is 125Hz en voor PS/2 bijna 200Hz. En met USB heb je ook dat je muis kan gaan laggen (meestal bij veel USB apparatuur).
USB == Altijd 125 hz, laag cpu verbruik, je moet alleen idd niet met bandbreedte slurpende apparaten op 1 hub zitten
PS/2 == Maximaal 200 hz, hoger cpu verbruik, ook met snelle processoren, en aantal Hz varieert nogal.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tampie schreef op 06 August 2003 @ 22:56:
mensen al ervaring met de MX310?

ben best geinteresseerd in deze muis...
Inderdaad, viel mij ook op dat dit een (ver)niewe versie is onder MX-serie.
Foutjes uit de MX300 gehaalt???

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten er foutjes in de mx300 dan? :P
het enige verschil is volgensmij dat er iets meer knoppen op zitten en kwa vorm iets meer naar de mx500 gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 08:28
Kep vandaag dus de MX310 gehaald.

Erg fijn muisje, de achterkant eindigt wat abrupt, maar dat went snel. Ik had hiervoor een Dual optical, die op zich vrij groot en zwaar is, deze 310 is een stuk lichter, waardoor je em ook sneller kan draaien. Ik heb er een avondje mee lopen spelen en het gaat heel lekker. Bovendien heb ik ook het idee dat die MX sensor dus toch iets beter en vloeiender is dan de dual optical.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:46

Masselink

Voor de dorst

Ik heb een nu een MX cordless desktop (muis en toetsenbord). Daarvoor had ik een MX700 met een draadloos logitech toetsenbord van de cordless desktop serie (zonder MX)

Wat me nu opvalt is dat het toetsenbord van de oude serie ruimte bood aan 4 batterijen en deze nieuwe maar plaats boed aan 2.

betekend dat vaker wisselen of is hij zuiniger met energie ?

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik heb sinds vrijdag de MX1000, een werelds muisje alleen nu heb ik het probleem dat ik in counterstrike en andere FPS spellen (BFV etc) de duimknop niet kan assignen als een andere knop (spellen herkennen hem als knop 1: de linker wijsvinger knop). Nu weet ik dat wanneer je de software niet installeerd dat je daar geen last van hebt, maar met deze mx1000 is de software wel handig want dan kan ik de explorer functies gebruiken.

Ik heb hem USB aangesloten. Is er eventueel andere software mogelijk?

edit:
whoopsie, ik zie nu pas dat ie een jaar oud is, maar een nieuw topic ervoor openen is niet nodig lijkt mij....

[ Voor 12% gewijzigd door Seesar op 05-09-2004 22:32 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je kan het altijd nog in Logitech MX1000 in de maak proberen.

Werkt die MX1000 wel lekker verder? van mijn MX500 zijn de symbolen op de knopjes bovenop afgesleten, zo vaak gebruik ik ze (venster sluiten, F5, maximaliseren) en ik zit nu aan een MX1000 te denken, maar ben er nog niet helemaal over uit, ik kan ook voor de MX510 gaan.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje oud topic. Zie de nieuwe versie de Resistor noemt :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.