De nieuwe drivers zijn inderdaad goed en lossen redelijk wat op maar ik blijf teleurgestelt in Logitech op driver gebied, kwa hardware wat ze maken lig ik aan hun voeten maar op gebied van driver support is het echt waardeloos. Ze zouden Microsoft eens als voorbeeld moeten nemen, nononsense drivers die gewoon goed werken. En dat de 6e, 7e en 8e muisknoppen het in sommige games niet doen kan je niet blamen aan de muis,dat ligt aan de game. In princiepe moeten knoppen 1 t/m 5 het gewoon doen. (zonder de drivers doen ze het ook vrijwel altijd).
Correct. Ik draai nu met de Microsoft drivers. Nu werkt de muis normaal in games. Kan alleen niet met 1 klik dubbelklikken.Novah schreef op 03 March 2003 @ 01:37:
De nieuwe drivers zijn inderdaad goed en lossen redelijk wat op maar ik blijf teleurgestelt in Logitech op driver gebied, kwa hardware wat ze maken lig ik aan hun voeten maar op gebied van driver support is het echt waardeloos. Ze zouden Microsoft eens als voorbeeld moeten nemen, nononsense drivers die gewoon goed werken. En dat de 6e, 7e en 8e muisknoppen het in sommige games niet doen kan je niet blamen aan de muis,dat ligt aan de game. In princiepe moeten knoppen 1 t/m 5 het gewoon doen. (zonder de drivers doen ze het ook vrijwel altijd).
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Heb de MX700. Xp, alleen zelfs met de nieuwste drivers kan ik niet eens een middle mouse knop instellen...is hier geen oplossing voor? Verder is het inderdaad een geweldinge muis.
Het enige verschil vormen het draadje en het gewicht van de batterijen in de MX700. Verder zijn ze exact hetzelfde.Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 22:29:
en..... je kan eventueel ook voor de mx-500 gaan.. MAAR die vind ik niet zo lekker ogen en vasthouden(net ff een tikkeltje anders+draad)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik twijfel nog. Ik heb nu de Cordless Mouseman Optical en daarvan vind ik het gewicht het grootste nadeel. Ik neem aan dat de MX700 ongeveer even zwaar is?
Verwijderd
Daar heb ik dus ook over getwijfeld maar die is gelukkig wel lichter!biobak schreef op 03 March 2003 @ 20:21:
Ik twijfel nog. Ik heb nu de Cordless Mouseman Optical en daarvan vind ik het gewicht het grootste nadeel. Ik neem aan dat de MX700 ongeveer even zwaar is?
Ik heb zelf de mouseman optical wheel (met draad), die vond ik eerst ook een beetje te zwaar.
Na 'm open geschroefd te hebben zag ik dat er een metalen plaatje in zat en die heb ik eruit gehaald.
Nu is ie een stuk lichter en heel soepel in gebruik.
Misschien dat de Cordless Mouseman Optical en MX700 ook zo'n plaatje hebben?
Na 'm open geschroefd te hebben zag ik dat er een metalen plaatje in zat en die heb ik eruit gehaald.
Nu is ie een stuk lichter en heel soepel in gebruik.
Niet?
[Specs]
Zonder batterijen weegt 't niks. Ik denk niet dat er nog een stuk metaal inzit. Ik heb ze nu beide (de MX700 staat nu vrolijk op te laden op m'n bureau), maar vind ze te duur om ermee te gaan klooienSiGNe schreef op 04 maart 2003 @ 00:31:
wat is voor games nou beter de mx 300 of de 500, ik heb niet hele grote handen (normaal zeg maar) en ik speel veel cs. heb nu een normale optical van logitec, hun eerste serie.
bla?
MX500 is mijn keusQ-bone schreef op 13 maart 2003 @ 15:05:
wat is voor games nou beter de mx 300 of de 500, ik heb niet hele grote handen (normaal zeg maar) en ik speel veel cs. heb nu een normale optical van logitec, hun eerste serie.
Ligt hier ook
Aanrader !
De meeste mensen deugen!
Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Etc!
* Rataplan heeft gisteren eindelijk een Logitech Dual Optical aangeschaft.
De MX-500 - die de DO kwam vervangen - was mij domweg niet accuraat genoeg. Een DO is misschien iets duurder (*iets!*) maar zo stabiel als een huis. Als je 'm stil houdt, staat de muispointer ook echt stil, bij de MX-500 bleef 'ie af en toe staan bibberen. Ook de extra knoppen van de 500 zijn mij de moeite niet waard, als je de hele tijd je vingers verplaatst kan je imo net zo goed het toetsenbord gebruiken. De enige extra knop op de DO zit juist exact onder m'n duim, dus daar zal ik wel automatisch gebruik van maken (-> doubleclick).
De PC's waar de beide muizen aanhangen (want die 500 wordt natuurlijk niet weggegooid
) zijn trouwens snel zat om die paar cycles extra USB-rekenwerk voor hun rekening te nemen, van vertragingen heb ik 0 last. Het weergeven van een slagveld anno 1942 kost aanzienlijk meer tijd
Overigens heb ik uit beide muizen het gewichtje verwijderd. Bij de DO viel er een veertje uit
maar daar heb ik het bevestigingspunt (zat om de as van het wieltje heen) weer bij kunnen terugvinden
Voor de rest is het een fluitje van een cent, al moet je bij de MX-500 wel door de labeltjes aan de onderkant heenprikken om 'm open te kunnen maken, dus je garantie ben je kwijt.
De DO is mijn vijfde optische muis (heb hier een hele blije kat, die ook al met een stuk of tien van die balletjes spelen kan
) en de eerste waar ik bijna helemaal tevreden over ben. Bijna? Jawel, want het wieltje loopt weer iets minder soepel dan op de MX500. Al met al echter de enige muis die ik de komende jaren structureel ga gebruiken.
De MX-500 - die de DO kwam vervangen - was mij domweg niet accuraat genoeg. Een DO is misschien iets duurder (*iets!*) maar zo stabiel als een huis. Als je 'm stil houdt, staat de muispointer ook echt stil, bij de MX-500 bleef 'ie af en toe staan bibberen. Ook de extra knoppen van de 500 zijn mij de moeite niet waard, als je de hele tijd je vingers verplaatst kan je imo net zo goed het toetsenbord gebruiken. De enige extra knop op de DO zit juist exact onder m'n duim, dus daar zal ik wel automatisch gebruik van maken (-> doubleclick).
De PC's waar de beide muizen aanhangen (want die 500 wordt natuurlijk niet weggegooid

Overigens heb ik uit beide muizen het gewichtje verwijderd. Bij de DO viel er een veertje uit

De DO is mijn vijfde optische muis (heb hier een hele blije kat, die ook al met een stuk of tien van die balletjes spelen kan
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Wat ik wel heb met mijn mx500 maar ook mijn dual optical is dat als ik ze in de ps/2 port steek het lichtje altijd blijft branden, en bij usb niet
Oké Oké ik weet dat iedereen er knettergek van wordt enzo. Maar het lijkt wel of niemand dezeflde eisen stelt als mij. Is er nou al iemand die in een game, en dan het lieft Unreal tournament.
- Kan scrollen
- Zijn duimknop kan gebruiken
- Mischien nog wel meer knoppen kan gebruiken
Want ik heb hem net vandaag binnen en krijg slechte herinneringen over de begin van de windowsXP dagen en logitech. Dus please. Dont flame me about the manual maar geef me eens een lekkere en perfecte oplossing. DANK U
- Kan scrollen
Want ik heb hem net vandaag binnen en krijg slechte herinneringen over de begin van de windowsXP dagen en logitech. Dus please. Dont flame me about the manual maar geef me eens een lekkere en perfecte oplossing. DANK U
Gebruik je dan ook de 9.75 drivers? Daarmee zijn die problemen verholpen: http://www.logitech.com/pub/techsupport/mouse/mw975enu.exe
Werkt hier allemaal primaErAdiCToR schreef op 26 maart 2003 @ 23:02:
Oké Oké ik weet dat iedereen er knettergek van wordt enzo. Maar het lijkt wel of niemand dezeflde eisen stelt als mij. Is er nou al iemand die in een game, en dan het lieft Unreal tournament.
- Kan scrollen
Spellen: RvS Demo, AA, UT2003, BF1942...
Alle knoppen werken dus, dus ook de kleintjes bovenop.
Oplossing (volgens mij had ik hem al ergens gepost):Want ik heb hem net vandaag binnen en krijg slechte herinneringen over de begin van de windowsXP dagen en logitech. Dus please. Dont flame me about the manual maar geef me eens een lekkere en perfecte oplossing. DANK U
MouseWare 9.75
FF met regedit:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\GamingCompatibility]
Opzoeken en deleten of renamen.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\Technical]
"SharkCdlsMsgs"="1"
"DetectKBD"="Off"
"UseLGGameScheme"="Off" <--- deze veranderen
"UseLGScrollScheme"="On"
Daarna rebooten, en de extra buttons instellen als keyboard toetsen:
Button 2= Ctrl
Button 3= Shift
Button 7= Delete
Button 8= Pagedown
Daarna gaan met die banaan
ok, heb nu ook die muis gekocht en ben echt heel erg tevreden. maar ik heb nog een vraagje, ik heb nu mouseware 9,75 draaien en alle knoppen werken, maar als ik nu in mozilla op een link druk met me scrollknop (voor een nieuwe tab) doet ie het dus niet, zonder mouseware doet ie dat dus niet...
is er een manier om ervoor te zorgen dat ik bij het indrukken van de scrollknop ctrl+enter krijg? (dan opent ie namelijk ook een tab)
is er een manier om ervoor te zorgen dat ik bij het indrukken van de scrollknop ctrl+enter krijg? (dan opent ie namelijk ook een tab)
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Standaard wordt de muiswiel ingesteld als "Universal scroll", als je die veranderd in "middle mousebutton" dan behoud je het scrollen en kun je de tabs gebruiken. Ik had hetzelfde probleem daarmee en heb het zo veranderd, nu kan ik lekker tabben via die knop
.
IK ben nog steed sblij met me mx500 + geen mouseware 
Je zijknoppen heten dan gewoon mouse4 en mouse5
Je zijknoppen heten dan gewoon mouse4 en mouse5
Verwijderd
Mensen, 9.76 is uit en zou de laatste problemen met games oplossen.
Verder is de MX serie mijn favoriet.
Verder is de MX serie mijn favoriet.
thx robin! t werkt
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
Ermm de Mx700 is 800 dpi he ... maar schijnt dat hij maar 400 gebruikt .. klopt dat? Ik heb artikelen gelezen over pro-gaming enz.
http://www.esreality.com/?a=post&page=2&id=302294
Dus als ik het goed begrijp zit je te fraggen of weet ik het met 400 dpi terwijl hij 800 moet zijn als je de drivers niet hebt geinstalleerd...
Ik heb trouwens precies alles opgevolgd wat er stond maar kon de shit gewoon niet installeren.
Ik wil gewoon de zekerheid, dat als ik de drivers installeer dat ik dan ook 800 dpi krijg.
Wie weet er meer van?
http://www.esreality.com/?a=post&page=2&id=302294
Dus als ik het goed begrijp zit je te fraggen of weet ik het met 400 dpi terwijl hij 800 moet zijn als je de drivers niet hebt geinstalleerd...
Ik heb trouwens precies alles opgevolgd wat er stond maar kon de shit gewoon niet installeren.
Ik wil gewoon de zekerheid, dat als ik de drivers installeer dat ik dan ook 800 dpi krijg.
Wie weet er meer van?
als ik mouseware 4.76 installeer werken al mijn knoppen ineens in quake3 maar nu doet hij het niet meer in sofII ziet hij mouse button 3 en 4 niet meer
is er niet een progje dat gewoon button 3 en 4 overal werken ?
ik heb nu standaart windows drivers word mijn dual optical dan wel benut ?
hoe fix ik het dat alles werkt ?
( met gewone drivers werken ze wel altijd alle 3 is er voor voor xp geen progje dat de 4e ook gewoon werkt )
(( wat wel raar is dat niet werkt bij sof 2 , sof2 is ook gewoon q3 engine ....)
is er niet een progje dat gewoon button 3 en 4 overal werken ?
ik heb nu standaart windows drivers word mijn dual optical dan wel benut ?
hoe fix ik het dat alles werkt ?
( met gewone drivers werken ze wel altijd alle 3 is er voor voor xp geen progje dat de 4e ook gewoon werkt )
(( wat wel raar is dat niet werkt bij sof 2 , sof2 is ook gewoon q3 engine ....)
[ Voor 24% gewijzigd door BruceLee op 29-03-2003 14:46 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
wat is nou het voordeel van die mouse ware installeren?
want hier werken alle knoppen zonder enige software (mx500)
met die software word de dpi toch niet hoger ofzo?
want hier werken alle knoppen zonder enige software (mx500)
met die software word de dpi toch niet hoger ofzo?
werken al je knoppen ook in quake 3 en ect ?
ik heb alleen cs en ut2k3 en unreal 3 geprobeerd
Verwijderd
Ach man, die MX500 is zoooo goed.
Zelf heb ik een MS intelli mouse optical Explorer en mijn broertje de MX500.
En die MX500 is zoveel fijner.
Maar mijn Explorer is ouder en goedkoper.
Zelf heb ik een MS intelli mouse optical Explorer en mijn broertje de MX500.
En die MX500 is zoveel fijner.
Maar mijn Explorer is ouder en goedkoper.
unreal 3 waar kan ik dat downloadenT7D_Sneezy schreef op 29 March 2003 @ 16:36:
ik heb alleen cs en ut2k3 en unreal 3 geprobeerd
Verwijderd
Ik zou geen mx700 kopen. Ben je aan het gamen gaat je muis raar doen en moet je hem in de lader zetten en mag je weer met je oude microsoft muis werken. Ik heb sinds gister een mx500 en ben er erg tevreden over. Het gewicht valt echt wel mee en dat hij iets groter is vind ik alleen maar fijn. Ik zou voor een mx500 gaan.
mijn mx500 doet af en toe ook raar, dan ff een beetje mee wiebelen en ff op de onderkant blazen en dan is het weer ff goed, hebben jullie daar ook last van?
en btw ik bedoelde unreal 2
en btw ik bedoelde unreal 2
ik wil button 4 als letter a instellen maar die kan ik niet kiezen in de mouseware hoe zorg ik er voor dat ik wel letter a op button 4 heb ?
Overbodig; per ongeluk nieuwe post gemaakt. Sorry
[ Voor 78% gewijzigd door Morax op 29-03-2003 22:51 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik heb hier thuis de MX700. Perfecte muis, en wel om de volgende redenen;
- Ten eerste issie draadloos, nou ik en opgeruimd zijn 2 tegenstellingen en is daarom erg handig
- Ten tweede issie oplaadbaar. Je krijgt er oplaadbare batterijen bij, en in het ontvangsstation zit tevens een oplader dus dat scheelt geld aan batterijen, en je zit nooit zonder.
- Ten derde heeftie een lekkere reactietijd. Oke, hij tipt niet aan een muis met draad, maar ik merk er niet al te veel van (Nou moet ik zeggen dat ik hiervoor een draadloze muis had met wel een late reactietijd). En ik speel ook vaak CS over internet, en ik ondervindt er geen problemen mee. Ben zelfs beter geworden
- Ten vierde ligtie precies goed in de hand en zitten er handige functieknoppen op;
een "volgende" en "vorige" knop bij je duim (maar niet in de weg); twee "cruise-scroll" knoppen die blijven scrollen tot je ze loslaat'uiteraard gewoon een muiswiel, en een soort ALT-TAB functieknop. Niet dat ik die vaak gebruik, maar ook hier geldt: Hij zit zeker niet in de weg bij mij en is nog nooit gebeurd dat ik hem per ongeluk indrukte (maar wat niet is, kan nog komen
)

Bij deze mijn bijdrage aan dit topic. Dit was puur informatief bedoelt en zeker niet om je over te halen om hem te kopen!!!
- Ten eerste issie draadloos, nou ik en opgeruimd zijn 2 tegenstellingen en is daarom erg handig
- Ten tweede issie oplaadbaar. Je krijgt er oplaadbare batterijen bij, en in het ontvangsstation zit tevens een oplader dus dat scheelt geld aan batterijen, en je zit nooit zonder.
- Ten derde heeftie een lekkere reactietijd. Oke, hij tipt niet aan een muis met draad, maar ik merk er niet al te veel van (Nou moet ik zeggen dat ik hiervoor een draadloze muis had met wel een late reactietijd). En ik speel ook vaak CS over internet, en ik ondervindt er geen problemen mee. Ben zelfs beter geworden
- Ten vierde ligtie precies goed in de hand en zitten er handige functieknoppen op;
een "volgende" en "vorige" knop bij je duim (maar niet in de weg); twee "cruise-scroll" knoppen die blijven scrollen tot je ze loslaat'uiteraard gewoon een muiswiel, en een soort ALT-TAB functieknop. Niet dat ik die vaak gebruik, maar ook hier geldt: Hij zit zeker niet in de weg bij mij en is nog nooit gebeurd dat ik hem per ongeluk indrukte (maar wat niet is, kan nog komen

Bij deze mijn bijdrage aan dit topic. Dit was puur informatief bedoelt en zeker niet om je over te halen om hem te kopen!!!
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik heb van de week mijn Cordless mouseman weggedaan. Ik wilde in eerste instantie gaan voor de MX500, maar ben uiteindelijk voor een goedkope oplossing gegaan: Pilot optical mouse. Kostte me maar € 15,- en heb hem in het zwart.
Ik heb die extra knoppen nog niet nodig gehad, misschien komt dat later nog wel. Ik ben in eerste instantie al superblij dat ik nu geen bal meer heb. Optisch is echt een uitkomst. Ik merk het goed met bijv. MoHAA en sniperen. Heel soepel en meer mensen afslachten
Ik heb die extra knoppen nog niet nodig gehad, misschien komt dat later nog wel. Ik ben in eerste instantie al superblij dat ik nu geen bal meer heb. Optisch is echt een uitkomst. Ik merk het goed met bijv. MoHAA en sniperen. Heel soepel en meer mensen afslachten
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Als iemand nou echt plezier van de muis wil hebben ism pro gamen moet ie dat artikel dat ik gaf eerder op deze pagina maar eens doorlezen. Hopelijk heeft ook iemand wel een antwoord op mijn vraag.
Ik had de DO. Was zeer relaxed.. maar heb nu een MX500 gekocht.. nieuwe technology en is gewoon precieser. Tjsa,.. ik wil de beste muis als Q3 gamer, klaar.Rataplan schreef op 13 March 2003 @ 15:25:
Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Etc!
De PC's waar de beide muizen aanhangen (want die 500 wordt natuurlijk niet weggegooid) zijn trouwens snel zat om die paar cycles extra USB-rekenwerk voor hun rekening te nemen, van vertragingen heb ik 0 last. Het weergeven van een slagveld anno 1942 kost aanzienlijk meer tijd
![]()
Overigens heb ik uit beide muizen het gewichtje verwijderd. Bij de DO viel er een veertje uitmaar daar heb ik het bevestigingspunt (zat om de as van het wieltje heen) weer bij kunnen terugvinden
Voor de rest is het een fluitje van een cent, al moet je bij de MX-500 wel door de labeltjes aan de onderkant heenprikken om 'm open te kunnen maken, dus je garantie ben je kwijt.
De DO is mijn vijfde optische muis (heb hier een hele blije kat, die ook al met een stuk of tien van die balletjes spelen kan) en de eerste waar ik bijna helemaal tevreden over ben. Bijna? Jawel, want het wieltje loopt weer iets minder soepel dan op de MX500. Al met al echter de enige muis die ik de komende jaren structureel ga gebruiken.
Ik heb veel research gedaan.. ik snap ook niet waarom jij denkt dat de DO beter is? En de DO is juist *iets* goedkoper hoor... scheelde 5 euri bij mij.
Dual Optical.Q-bone schreef op 18 March 2003 @ 18:17:
wtf is een do ?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik heb sinds een paar weken een zeer rare probleem.
Mijn Logitech Mx500 scrollt zonder enige reden automatisch.
En dat gebeurd op elke computer.
En of het USB of ps/2 maakt het ook niks uit
en ook of je mouseware wel of niet gebruikt maakt ook niks uit
Hij scrollt gewoon automatisch.
Het enige manier om het te laten stoppen is de scrollwiel uit zetten
zijn er nog meer mensen met deze prob.
Of is mijn muis gewoon kaduuk ;\
heb ik niet meer :P
Mjah dat heb ik dus ook al gedaan, maar het prob blijft -_-Ik heb sinds een paar weken een zeer rare probleem.
vwk schreef op 06 April 2003 @ 15:33:
Misschien een vuiltje in het rolletje? Probeer hem eens schoon te maken
wordt er echt gek van ... zit je soms divx ofzoiets te kijken of winamp luisteren.. dan wordt het geluid opeens automatisch zachter -_-
heb ik niet meer :P
kheb nog nooit zo ziek veel geld uitgegeven voor een muis (mx700 voor 79euro).
maar het is een mooi aparatus
maar het is een mooi aparatus
[ Voor 18% gewijzigd door PipoDeClown op 06-04-2003 16:17 ]
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Mjah ik ben ook zeer tevreden met mijn MX500, om de benodigde knoppen te laten werken. Dat zijn dus, links rechts en de 1e duimknop heb ik mouseware 9,7 geinstalled. En toen uh only scroll in active window aangezet. Bij UT heb ik nu dus 3 knoppen en bij quake 3 eventueel 4. In het begin was het wennen omdat die duimknop niet op ongeveer dezelfde plek zit als de mouseman. Daar zat hij namelijk op de rustplek van je duim. Maar na 1 week ben ik zo tevreden. Mijn rocketarena skills in quake 3 zijn veel beter. Me railing is van 25 -> 40 procent gegaan. En ik zit in de 1/16 finals van de 1on1 instagib ut cup. Hulde aan logitech. Alleen nog wel scuky drivers maar who cares.
Verwijderd
Ik heb die MX700 en dat ding werkt als een gek, eerst d8 ik dat het niet zo lekker zou spelen (UT2K3) draadloos. Maar dat is gewoon een fabeltje.
Heb het voor de zekerheid ff gecheckt (met zon progje) maar dat ding communiceert gewoon op de max van de usb speed (124/125) hertz. Geen verschil met intellipoint explorer.
Vindt het echt een te gave muis. Heb er een Func Surfase 1030 black onder liggen en dat is echt Smooooooth.
.
De laatste logitech drivertjes werken dus ook helemaal goed (altans bij mij dan) dus>
>>> Go Logitech <<<
Heb het voor de zekerheid ff gecheckt (met zon progje) maar dat ding communiceert gewoon op de max van de usb speed (124/125) hertz. Geen verschil met intellipoint explorer.
Vindt het echt een te gave muis. Heb er een Func Surfase 1030 black onder liggen en dat is echt Smooooooth.
De laatste logitech drivertjes werken dus ook helemaal goed (altans bij mij dan) dus>
>>> Go Logitech <<<
Verwijderd
bij mijn dual optical kon ik, zonder driver, gewoon mouse4 als werkende knop binden.
bind mouse4 "+use"
bind mouse4 "+use"
ben je niet de enigste die niet meer zonder kan, maar in het begin had ik er ook een hekel aanMST_Morpheus schreef op 29 September 2002 @ 21:04:
[...]
Ik zou niet eens meer zonder scrollwheel kunnen.
Ik heb nu een Dual Optical en die moet straks naar de winkel vanwege een probleem. Ik mag er 4 euro bijleggen en de MX500 meenemen. Alleen als ik zo de problemen met al die knoppen lees dan vraag ik me af of het het wel waard is. Met de DO had ik nooit problemen iig.
Dillemma.
Dillemma.
test hem ff in de winkel. Volgens mij ben je er wel tevreden over. Ik vond het erg jammer dat die duimknop zo hoog zit. Daarom ben ik voor een cheape muis gegaan.Kaap schreef op 10 april 2003 @ 10:00:
Ik heb nu een Dual Optical en die moet straks naar de winkel vanwege een probleem. Ik mag er 4 euro bijleggen en de MX500 meenemen. Alleen als ik zo de problemen met al die knoppen lees dan vraag ik me af of het het wel waard is. Met de DO had ik nooit problemen iig.
Dillemma.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik heb hem gekocht en hij voelt erg fijn aan. Toch een probleempje.
Beide duimknoppen zijn niet goed te gebruiken onder CS. Knop 2 wordt gezien als mouse 5 en knop 3 wordt gezien als mouse 4. Mooi, ingesteld via controls. Spel ingegaan en beide knoppen doen helemaal niks, nada noppes.
Wat gaat er fout
Beide duimknoppen zijn niet goed te gebruiken onder CS. Knop 2 wordt gezien als mouse 5 en knop 3 wordt gezien als mouse 4. Mooi, ingesteld via controls. Spel ingegaan en beide knoppen doen helemaal niks, nada noppes.
Wat gaat er fout
[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-04-2003 12:20 ]
Verwijderd
Ok misschien nog een beetje oud en de zoveelste reply maar het scheelt wel degelijk of je hem ps2 hebt of USB.
USB verversingrate: 120HZ
Met PS2 Adapter: 190HZ!
Dit heb ik getest met de mx500 en ik heb het ook nog eens gezien in een review.
USB verversingrate: 120HZ
Met PS2 Adapter: 190HZ!
Dit heb ik getest met de mx500 en ik heb het ook nog eens gezien in een review.
ik heb de mx700 en ben r erg tevree meej.
vooral die duimknoppies zijn erg handig met internet explorer enzo
vooral die duimknoppies zijn erg handig met internet explorer enzo
MX-700 is idd heel erg lekker
, hij is wel minder zwaar dan dat ze in reviews zeggen, hij is zuinig met stroom, hij gaat vanzelf uit wanneer hij niet gebruikt wordt voor een bepaalde tijd en hij glijdt lekker ^^
Ik heb een Logitech Cordless Desktop Optical (nieuwe versie), maar die draadloze muis reageert niet echt accuraat in games.
Nu vraag ik me af of de MX700 op de zelfde zender als die van mijn desktop werkt? (Of zit de ontvanger in die oplader?) Zodat ik zo geen 2 ontvangers moet plaatsen.
Nu vraag ik me af of de MX700 op de zelfde zender als die van mijn desktop werkt? (Of zit de ontvanger in die oplader?) Zodat ik zo geen 2 ontvangers moet plaatsen.
Verwijderd
Zou iemand me even uit de brand kunnen helpen? Bij die Mx700 .. zie je alleen dat ie opgeladen word als de batterijen erg low on power zijn? Ik zet em in het basisstation en ik verwacht dat ie zich gaat opladen (zie je aan knipperende groene lampie). Maar hij laad zich niet op. Die sensor (rode licht achter op de muis) blijft gewoon doorknipperen. Is dit normaal? Battery power level is good ..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 10:26 ]
ff die pootjes schoonmaken, kan wat vet op zitten was isoleert. Dat heb ik ook wel is!Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 10:19:
Zou iemand me even uit de brand kunnen helpen? Bij die Mx700 .. zie je alleen dat ie opgeladen word als de batterijen erg low on power zijn? Ik zet em in het basisstation en ik verwacht dat ie zich gaat opladen (zie je aan knipperende groene lampie). Maar hij laad zich niet op. Die sensor (rode licht achter op de muis) blijft gewoon doorknipperen. Is dit normaal? Battery power level is good ..
Verwijderd
Waarmee kan ik dat het beste schoonmaken .... voordat ik een fout bega .. 
Edit .. doet het weer thanks!
Edit .. doet het weer thanks!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 10:51 ]
warezrequest

maar eehhm over die mx500. Ik weet niet, heb hem nu al een hele tijd. Maar cs is er alleen maar op achteruit gegaan
Heb vanmiddag die intelli in me handen gehad, en die ging best goed
Conclusie ik vind het maar een baggermuis die mx500 eigenlijk

ik heb de Cordless mouseman optical , en draai de logitech drivers , toch heeft mijn muis een soort van lag in quake III , zijn er nog betere drivers of is het me muis die aan het zieken is ?
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Hallo ik ben op zoek naar een nieuwe muis (beetje grote, want die mx500 vallen mijnj vingers over de knoppen heen)
Ik zat te denken aan http://www.microsoft.com/...dware/muizen/wie_info.asp
oftewel de "Wireless Internet Explorer"
maar heeft iemand er eentje gezien MET draad?
en wat zijnde ervaingen van mensen van deze muis icm spellen(qua preciesie, hij is al vrij oud toch)
Ik zat te denken aan http://www.microsoft.com/...dware/muizen/wie_info.asp
oftewel de "Wireless Internet Explorer"
maar heeft iemand er eentje gezien MET draad?
en wat zijnde ervaingen van mensen van deze muis icm spellen(qua preciesie, hij is al vrij oud toch)
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
mx-700 werkt goed hier. Alleen soms als ik de muis niet beweeg in windows zie ik dat het pijltje van de muis heel licht heen en weer gaat. Als ik em dan ff beweeg en weer niks doe, staat ie compleet stil. Is best frusterend in CS bijvoorbeeld. Want ik weet niet of ie dat ook doet in CS namelijk. Soms schiet ik echt gewoon mis terwijl ik toch echt de richter op zijn kop heb zitten....
maar vaak ook geen problemen en own ik
maar vaak ook geen problemen en own ik
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 14:03 ]
Verwijderd
Komt waarschijnlijk doordat je geen goede mat hebt... had hetz prob met een andere optical van logitech. Had het met zon ding waar een gel stuk in zit, van dat stof dat daarop zit ging ie flippen..
Ik gebruik een Disney muismat, hele vreemde maar wel blijkbaar goede stof voor die muizen. Ik heb dees toen ergens naar boven getovert toen ik een muismat zocht, zon speciale gamemuispad vind ik echt te veel geld alleen maar voor een matje.
Er zijn vandaag nieuwe drivers uit gekomen.
Logitech Mouseware 9.78 build 034
meuktracker: Logitech Mouseware 9.78 build 034
Er is zoals daar te lezen geen changelog geleverd.
Logitech Mouseware 9.78 build 034
meuktracker: Logitech Mouseware 9.78 build 034
Er is zoals daar te lezen geen changelog geleverd.
ik had zelf eerst een mouseman (zonder scroll) deze beviel ook goed maar was zonder scroll deed het al 3 jaar perfect
dat kan je vaak van andere merken niet zeggen na zoveel jaar
nu heb ik tijdje de MX 500 deze bevalt egt helemaal super
is egt super snel alles op max
in games is hij ook egt perfect reageert super snel en soepel
voor mij is er egt geen andere muis als logitech
dat kan je vaak van andere merken niet zeggen na zoveel jaar
nu heb ik tijdje de MX 500 deze bevalt egt helemaal super
is egt super snel alles op max
in games is hij ook egt perfect reageert super snel en soepel
voor mij is er egt geen andere muis als logitech
totdat je zo'n matje probeert en je ziet dat het toch ook erg fijn werkt bij een flinke fotosoep operatie of CAD applicatie... maar das natuurlijk helemaal persoonlijk...Novah schreef op 08 May 2003 @ 18:30:
Ik gebruik een Disney muismat, hele vreemde maar wel blijkbaar goede stof voor die muizen. Ik heb dees toen ergens naar boven getovert toen ik een muismat zocht, zon speciale gamemuispad vind ik echt te veel geld alleen maar voor een matje.
Deze plek is te koop.
Altijd de draadloos nemen als je budget het toelaat ... het is een schitterende muis, maar je wilt je niet lopen ergeren aan dat touwtje! 
Als alternatief kun je ook de MS muis nemen met Bluetooth .. de Logitech schijnt na 2 meter ermee te kappen terwijl de MS tot 10 meter gaat
believe me I know
(MS Intellimouse Explorer Bluetooth werkt alleen met WinXP en SP1 btw)
Het zijn beide schitterende muizen ... en RSI loop je met iedere muis nog wel op
Als alternatief kun je ook de MS muis nemen met Bluetooth .. de Logitech schijnt na 2 meter ermee te kappen terwijl de MS tot 10 meter gaat
(MS Intellimouse Explorer Bluetooth werkt alleen met WinXP en SP1 btw)
Het zijn beide schitterende muizen ... en RSI loop je met iedere muis nog wel op
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Jongens ik heb een vraagje. Bij m'n WACOM kan ik de data rate op maximum zetten voor bvb handschriftherkenning. Ik gebruik geen handschriftherkenning maar je cursor gaat wel veel soepeler over het scherm en is zo prettiger om te zien
Is zoiets ook mogelijk met een soort tweak voor m'n MX700? Want als ik m'n WACOM en MX700 vergelijk heb ik het vermoeden dat de MX700 niet altijd op maximum data rate staat.
Alvast bedankt
Is zoiets ook mogelijk met een soort tweak voor m'n MX700? Want als ik m'n WACOM en MX700 vergelijk heb ik het vermoeden dat de MX700 niet altijd op maximum data rate staat.
Alvast bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 11:51 ]
Wat dacht je van bij je muiseigenschappen bij beweging te gaan kijken? Je datarate kun je daar niet aanpassen maar de versnelling van je muis wel. Zowel met mijn MX500 als MX700 loopt het hier als een treintje. Alhoewel de MX500 toch iets vlotter op commando's reageert.Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 11:39:
Jongens ik heb een vraagje. Bij m'n WACOM kan ik de data rate op maximum zetten voor bvb handschriftherkenning. Ik gebruik geen handschriftherkenning maar je cursor gaat wel veel soepeler over het scherm en is zo prettiger om te zien![]()
Alvast bedankt
Edit: met Logitech MouseWare dus.
[ Voor 5% gewijzigd door SandsOfArrakis op 22-07-2003 16:46 ]
Wegens RSI beginselen aan mijn duim na 3 maanden intensief gebruik van de MX 500 zit is als gamer nu toch maar weer aan de Dual Optical
(die duimknop zit namelijk iets lager en geeft wat meer rust)
[ Voor 19% gewijzigd door DeMoN op 26-07-2003 23:00 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Heb ook de MX700. Direct gekocht toen hij uitkwam (toen nog 88 euro).
Dat ding is namelijk perfect: draadloos, optisch en oplaadstation.
Ik heb erg lang gewacht op deze muis, omdat er alleen maar of draadloze of optische muizen waren, of beide maar dan zonder oplaadstation (ja ok, trust had het wel, maar dat wil je niet).
Mijn ervaring met deze muis:
- ligt erg lekker in de hand maar niet zo goed als de Cordless Mouseman Wheel
- het draadloze gedeelte werkt erg goed (maar grote afstanden heb ik eigenlijk niet eens geprobeerd)
- het optische gedeelte is ook top, nog geen enkel probleem mee gehad
- oh wat is dat oplaadstation toch lekker. Echter de muis maakt niet per definitie contact als je hem er in zet. Je kan hem er namelijk ook schuin in zetten, maar dan laad hij niet op. Dus altijd ff checken of ledje op muis aanspringt.
- de mx700 is wel wat zwaar door de 2 oplaadbare penlites, maar ik vind dat juist lekker. Is natuurlijk persoonlijk...
[edit]
wat de knoppen betreft:
geinig dat er zoveel opzitten, maar dat is voor mij bijzaak, gebruik ze niet.
Maar de pijltjes-knoppen aan de zijkant gebruik ik wel, zijn super als back en next knoppen voor je browser. Vooral back gebruik je heel erg vaak...
Dat ding is namelijk perfect: draadloos, optisch en oplaadstation.
Ik heb erg lang gewacht op deze muis, omdat er alleen maar of draadloze of optische muizen waren, of beide maar dan zonder oplaadstation (ja ok, trust had het wel, maar dat wil je niet).
Mijn ervaring met deze muis:
- ligt erg lekker in de hand maar niet zo goed als de Cordless Mouseman Wheel
- het draadloze gedeelte werkt erg goed (maar grote afstanden heb ik eigenlijk niet eens geprobeerd)
- het optische gedeelte is ook top, nog geen enkel probleem mee gehad
- oh wat is dat oplaadstation toch lekker. Echter de muis maakt niet per definitie contact als je hem er in zet. Je kan hem er namelijk ook schuin in zetten, maar dan laad hij niet op. Dus altijd ff checken of ledje op muis aanspringt.
- de mx700 is wel wat zwaar door de 2 oplaadbare penlites, maar ik vind dat juist lekker. Is natuurlijk persoonlijk...
[edit]
wat de knoppen betreft:
geinig dat er zoveel opzitten, maar dat is voor mij bijzaak, gebruik ze niet.
Maar de pijltjes-knoppen aan de zijkant gebruik ik wel, zijn super als back en next knoppen voor je browser. Vooral back gebruik je heel erg vaak...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 01:41 ]
Ik heb een vraag betreffende de kleurcombo's in de MX serie. Ik wordt er helemaal gek van. Ga een nieuwe behuizing met inhoud kopen en wil de kleurcombo zo goed mogelijk passend houden. Als behuizing zat ik te denken aan de 3R System AIR zilver of Neon Light black. Zoals te zien is, heeft de eerste een zwart/zilver kleurcombo en de tweede een zwart/donkergrijs kleurcombo. Ik heb dus rekening gehouden met de kleurcombo's als die van de Logitech MX serie. Deze 2 behuizingen waren de mooiste die ik kon vinden. Tips voor andere cases met zulke kleurcombo's altijd welkom!
Maar nu hangt de behuizing dus af van m'n toets&muis combo:
Zoals ik het tot nu toe heb begrepen:
= MUIS =
- Logitech MX500 is zwart/donkergrijs (antraciet noem je dat toch?)
- Logitech MX700 is zwart/zilver
= TOETSENBORD OF COMBO =
- Logitech Internet Navigator SE is zwart/donkergrijs (Elite is dezelfde?)
- Logitech Cordless Desktop MX is zwart/zilver
Heb goed gezocht maar kon verder niks vinden over eventuele andere kleurcombo's. Mij is dus verder niks bekend van andere zwart/zilver of grijskleurige kleurcombo's bij een van de bovenstaanden. Maar eerder in dit topic poste iemand toch een plaatje van het SE toetsplankje met draad in zwart/zilver terwijl ik meende dat ie alleen in zwart/donkergrijs was???
Maar iemand zegt het maar als ik het verkeerd heb, maar als ik het goed begrijp moet je de SE toetsplank en MX500 beide met draad hebben wil je hetzelfde zwart/donkergrijs handhaven en de desktop MX combo wil je zwart/zilver handhaven... toch?
/edit: Ik zou ook nog niet echt weten welke van deze 2 opties ik zou nemen (mits de kleurcombo's wat ik zei goed blijken te zijn uiteraard). Zou eigenlijks wel voor de Cordless Desktop MX combo willen gaan izm de AIR behuizing. Maar zit nog heel erg met de lag/vertraging van het toets&muis. Sommigen zeggen dat deze draadloze toets en/of muis wel lag geven en andere weer niet. Wie kan het echte antwoord nu geven? Ik ga veel spellen spelen dus met lag wil ik niet spelen dan, dat werkt voor geen meter
Zoals ik het tot nu toe heb begrepen:
= MUIS =
- Logitech MX500 is zwart/donkergrijs (antraciet noem je dat toch?)
- Logitech MX700 is zwart/zilver
= TOETSENBORD OF COMBO =
- Logitech Internet Navigator SE is zwart/donkergrijs (Elite is dezelfde?)
- Logitech Cordless Desktop MX is zwart/zilver
Heb goed gezocht maar kon verder niks vinden over eventuele andere kleurcombo's. Mij is dus verder niks bekend van andere zwart/zilver of grijskleurige kleurcombo's bij een van de bovenstaanden. Maar eerder in dit topic poste iemand toch een plaatje van het SE toetsplankje met draad in zwart/zilver terwijl ik meende dat ie alleen in zwart/donkergrijs was???
Maar iemand zegt het maar als ik het verkeerd heb, maar als ik het goed begrijp moet je de SE toetsplank en MX500 beide met draad hebben wil je hetzelfde zwart/donkergrijs handhaven en de desktop MX combo wil je zwart/zilver handhaven... toch?
/edit: Ik zou ook nog niet echt weten welke van deze 2 opties ik zou nemen (mits de kleurcombo's wat ik zei goed blijken te zijn uiteraard). Zou eigenlijks wel voor de Cordless Desktop MX combo willen gaan izm de AIR behuizing. Maar zit nog heel erg met de lag/vertraging van het toets&muis. Sommigen zeggen dat deze draadloze toets en/of muis wel lag geven en andere weer niet. Wie kan het echte antwoord nu geven? Ik ga veel spellen spelen dus met lag wil ik niet spelen dan, dat werkt voor geen meter
[ Voor 12% gewijzigd door X1pheR op 29-07-2003 18:56 ]
Out of order...
Logitech Internet Navigator SE is Zwart / Antraciet (metalic) en De MX 500 is dezelfde kleur
Ik heb beide apparaten en het is gewoon dezelfde kleur...
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ah confirmed dus, thanx
Maar is er een SE versie welke ook zwart/zilver is. Immers die pic die iemand poste, of is gewoon de belichting erg sterk. That's another interesting question
En hoop dat iemand nu nog het definitieve antwoord kan geven of er lag/vertraging/hoe je het ook zegt is bij de MX Duo set (SE+MX700)...
[ Voor 4% gewijzigd door X1pheR op 29-07-2003 21:31 ]
Out of order...
same hereSideSwipe_XP schreef op 29 July 2003 @ 20:24:
Logitech Internet Navigator SE is Zwart / Antraciet (metalic) en De MX 500 is dezelfde kleurIk heb beide apparaten en het is gewoon dezelfde kleur...
imo een perfecte combo
Vind ik ook. Maar de Cordless Desktop MX set vind ik zelf ook heel mooi. En zou eigenlijks voor deze ook willen gaan. Alleen twijfel ik nog door de verhalen van vertraging omdat het draadloos is. Als iemand zou willen bevestigen of dit wel of niet zo is. Hier hangt mijn keuze nog van af...Thanx
Don't wanna play games with lag
hehe
Don't wanna play games with lag
[ Voor 7% gewijzigd door X1pheR op 31-07-2003 18:13 ]
Out of order...
Verwijderd
Gaaf setje bij elkaar he
Echt super fijn werken deze apparaten zeg ! En ze zien er bij elkaar super mooi uit ! Ik ben er nu al heel lang blij mee , en denk dat ik dat nog wel een heletijd zal zijn.
Cool om te horen, maar is er niemand met een Logitech Cordless Desktop MX set? Die dus kan vertellen of dat ding (en vooral de muis) vertraging heeft? Of wat dan ook...
[ Voor 4% gewijzigd door X1pheR op 01-08-2003 02:59 ]
Out of order...
Ik heb geen Cordless MX desktop set, maar wel een MX-700 en een Cordless Desktop Optical keyboard. Is volgens mij dan gelijk aan de Cordless MX.Da_Killah schreef op 01 August 2003 @ 02:58:
Cool om te horen, maar is er niemand met een Logitech Cordless Desktop MX set? Die dus kan vertellen of dat ding (en vooral de muis) vertraging heeft? Of wat dan ook...
Het zijn beiden zonder meer prima muizen. Maar met dezelfde instellingen is de MX-500 een stuk rapper dan de MX-700. De 1 zweert bij de MX-700, de ander iets minder. Ik val denk ik onder de laatste categorie, want ik prefereer de MX-500.
Thanx 4 replie. Nou ik ben zelf ook ff snel naar de winkel gegaan en zo'n Cordless Desktop MX gekocht. Zal vandaag ff MX500 en Navigator SE kopen om te vergelijken. Maar zoals ik het nu merk is het toetsenbordje perfect (behalve wennen aan de toetsplaatsing van sommige, zoals linkershift er nu ineens een extra \ teken zit
). De muis weet ik nog niet zeker. Heb toch een beetje het gevoel dat ie lagt. Met mouserate geeft ie maximaal 150Hz aan maar hoe langzamer je beweegt hoe lager de Hz wordt. Dus bij kleine bewegingen wel 5Hz. Klopt dit? Moet hij niet gewoon continu 150Hz geven. Want zo wordt ie minder precies bij kleine bewegingen toch?
Out of order...
Ik ga vandaag een muis halen alleen weet ik nog niet welke tussen deze twee:
Mx500 of ms Intellimouse Explorer 3.0
Er schijnt nog wat problemen te zijn met die knopen van de mx500 als ik al die berichten lees, btw Ik installeer nooit muisprogramma's ik plug mijn muis en klaar vanwege optimale prestaties Kost weer Bronnen!
Welke kan ik dan het beste nemen?
Ik gebruik meestal drie buttons, Maar in spellen zoals sof2 of unreal is meer natuurlijk beter maar aangezien veel remap problemen met de mx500 zijn dwaal ik een beetje af naar de ms3.0! Maar aan de andere kant is er weinig slecht nieuws behalve de button problemen!
mvg xanthus
Mx500 of ms Intellimouse Explorer 3.0
Er schijnt nog wat problemen te zijn met die knopen van de mx500 als ik al die berichten lees, btw Ik installeer nooit muisprogramma's ik plug mijn muis en klaar vanwege optimale prestaties Kost weer Bronnen!
Welke kan ik dan het beste nemen?
Ik gebruik meestal drie buttons, Maar in spellen zoals sof2 of unreal is meer natuurlijk beter maar aangezien veel remap problemen met de mx500 zijn dwaal ik een beetje af naar de ms3.0! Maar aan de andere kant is er weinig slecht nieuws behalve de button problemen!
mvg xanthus
Ík heb eerst de MX700 gehad. De batterijen gaan alleen maar 2 dagen mee. Dat moest ik echt nix van hebben. Je kan hem natuurlijk als je de muis niet gebruikt meteen in de dockingstation zetten maar dan zijn de batterijen na 2 maanden ak geen kont meer waard. (bij een muis van 80 euro frotten ze van die nikkel batterijtjes van 2 kwartjes)
Ik heb em dus geruild voor de mx500. Daar ben ik verder super tevreden over.
Toch gek dat ik er geen last van heb. Wij hebben thuis 3 van die MX700 muisjes liggen (waren toen een week in NL uit) en nog niemand heeft er last van.Riesjard schreef op 01 August 2003 @ 15:39:
Ík heb eerst de MX700 gehad. De batterijen gaan alleen maar 2 dagen mee. Dat moest ik echt nix van hebben. Je kan hem natuurlijk als je de muis niet gebruikt meteen in de dockingstation zetten maar dan zijn de batterijen na 2 maanden ak geen kont meer waard. (bij een muis van 80 euro frotten ze van die nikkel batterijtjes van 2 kwartjes)
De prijs van de batterijen is mij niet bekend maar het zijn exact dezelfde batterijen die Sony produceert dus ik zie het probleem niet echt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik heb nog een vraagje Wat is eigenlijk beter aansluiten via de usb of ps2?
USBxanthus666 schreef op 01 August 2003 @ 17:01:
Ik heb nog een vraagje Wat is eigenlijk beter aansluiten via de usb of ps2?
dan heb je volgens mij brakke batterijen ofzo. (niet de allereerste keer goed laten doorladen??)Riesjard schreef op 01 August 2003 @ 15:39:
Ik heb ook een MX-700, ik kan er makkelijk 4-5 dagen mee muizen.
Nu in de vakantie mooi zn uithoudingsvermogen testen.
Ong 2 uur gamen per dag. En nog iets van 4-5 uur anders muizen. (internet, mailen, programmeren, photoshoppen etc)
Dan na ong 4-5 dagen gaat pas het ledje rood knipperen..
Niets dan lof over deze muis! Ik moet alleen nog een fijne mat hebben, want deze is toch wel een beetje stroef.
Divide and conquer.
PS/2 loopt beter dan USB. Max voor USB is 125Hz en voor PS/2 bijna 200Hz. En met USB heb je ook dat je muis kan gaan laggen (meestal bij veel USB apparatuur).
Out of order...
Ik heb maandag de Cordless Desktop MX (draadloos toetsenbord + MX700 muis) aangeschaft omdat de kleine muis bij mijn company-laptop die klauwen van mij doet verkrampen.
De grote duim-knop heb ik onmiddelijk omgeprogrammeerd van "Back" naar "Double-click (overeenkomstig de 4 antieke Cordless Mouseman Pro's thuis), en het werkt echt lekker. De scroll-forward/-back buttons voorkomen een lamme wijsvinger als je hele grote pagina's moet scrollen (GoT poezen-topics met veel foto's). Een drukke 9-urige werkdag put de batterijen in de muis nog niet uit, dus de extra oplaadbare batterijen die ik mee had genomen zijn nog ongebruikt. De set blijft op mijn werkplek in de lader/basis-station als de laptop mee naar huis gaat, thuis gebruik ik dat ding toch niet zoveel.
Enige nadeel tot nu toe : de plaats van de "|" en "\" knop op het toetsenbord, die zit non-standard (op 2 plaatsen), wat voor een technisch beheerder UNIX-omgevingen even gewenning vraagt.
De grote duim-knop heb ik onmiddelijk omgeprogrammeerd van "Back" naar "Double-click (overeenkomstig de 4 antieke Cordless Mouseman Pro's thuis), en het werkt echt lekker. De scroll-forward/-back buttons voorkomen een lamme wijsvinger als je hele grote pagina's moet scrollen (GoT poezen-topics met veel foto's). Een drukke 9-urige werkdag put de batterijen in de muis nog niet uit, dus de extra oplaadbare batterijen die ik mee had genomen zijn nog ongebruikt. De set blijft op mijn werkplek in de lader/basis-station als de laptop mee naar huis gaat, thuis gebruik ik dat ding toch niet zoveel.
Enige nadeel tot nu toe : de plaats van de "|" en "\" knop op het toetsenbord, die zit non-standard (op 2 plaatsen), wat voor een technisch beheerder UNIX-omgevingen even gewenning vraagt.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
IK heb de MX-700 echt een super fijne muis. Ik heb ooit ook een probleem gehad, dat hij niet oplaad toen had ik hem terug gebracht en toen deed hij het weer. Maar ik las dat het Basisstation minimaal 8cm van electrische apparaten verwijderd zijn mss ligt daar je probleem.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
mensen al ervaring met de MX310?
ben best geinteresseerd in deze muis...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De MX700 muis is ook best wel richtings gevoelig... Op het moment dat je het bijvoorbeeld gebruikt in een grotere ruimte moet je altijd zorgen dat je de ontvanger ergens neerzet waar je muis naar toe wijst....
Ik snap ook niet echt waarom logitech niet voor een soort van omni antenne heeft gekozen... als je omgekeert naar de ontvanger zit heb je ongeveer een bereik van max 1 meter en anders zeker wel 3...
Ik snap ook niet echt waarom logitech niet voor een soort van omni antenne heeft gekozen... als je omgekeert naar de ontvanger zit heb je ongeveer een bereik van max 1 meter en anders zeker wel 3...
USB == Altijd 125 hz, laag cpu verbruik, je moet alleen idd niet met bandbreedte slurpende apparaten op 1 hub zittenDa_Killah schreef op 06 August 2003 @ 20:51:
PS/2 loopt beter dan USB. Max voor USB is 125Hz en voor PS/2 bijna 200Hz. En met USB heb je ook dat je muis kan gaan laggen (meestal bij veel USB apparatuur).
PS/2 == Maximaal 200 hz, hoger cpu verbruik, ook met snelle processoren, en aantal Hz varieert nogal.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Inderdaad, viel mij ook op dat dit een (ver)niewe versie is onder MX-serie.Tampie schreef op 06 August 2003 @ 22:56:
mensen al ervaring met de MX310?
Foutjes uit de MX300 gehaalt???
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
zitten er foutjes in de mx300 dan? 
het enige verschil is volgensmij dat er iets meer knoppen op zitten en kwa vorm iets meer naar de mx500 gaat...
het enige verschil is volgensmij dat er iets meer knoppen op zitten en kwa vorm iets meer naar de mx500 gaat...
Kep vandaag dus de MX310 gehaald.
Erg fijn muisje, de achterkant eindigt wat abrupt, maar dat went snel. Ik had hiervoor een Dual optical, die op zich vrij groot en zwaar is, deze 310 is een stuk lichter, waardoor je em ook sneller kan draaien. Ik heb er een avondje mee lopen spelen en het gaat heel lekker. Bovendien heb ik ook het idee dat die MX sensor dus toch iets beter en vloeiender is dan de dual optical.
Erg fijn muisje, de achterkant eindigt wat abrupt, maar dat went snel. Ik had hiervoor een Dual optical, die op zich vrij groot en zwaar is, deze 310 is een stuk lichter, waardoor je em ook sneller kan draaien. Ik heb er een avondje mee lopen spelen en het gaat heel lekker. Bovendien heb ik ook het idee dat die MX sensor dus toch iets beter en vloeiender is dan de dual optical.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik heb een nu een MX cordless desktop (muis en toetsenbord). Daarvoor had ik een MX700 met een draadloos logitech toetsenbord van de cordless desktop serie (zonder MX)
Wat me nu opvalt is dat het toetsenbord van de oude serie ruimte bood aan 4 batterijen en deze nieuwe maar plaats boed aan 2.
betekend dat vaker wisselen of is hij zuiniger met energie ?
Wat me nu opvalt is dat het toetsenbord van de oude serie ruimte bood aan 4 batterijen en deze nieuwe maar plaats boed aan 2.
betekend dat vaker wisselen of is hij zuiniger met energie ?
Koffie en meer...
Ik heb sinds vrijdag de MX1000, een werelds muisje alleen nu heb ik het probleem dat ik in counterstrike en andere FPS spellen (BFV etc) de duimknop niet kan assignen als een andere knop (spellen herkennen hem als knop 1: de linker wijsvinger knop). Nu weet ik dat wanneer je de software niet installeerd dat je daar geen last van hebt, maar met deze mx1000 is de software wel handig want dan kan ik de explorer functies gebruiken.
Ik heb hem USB aangesloten. Is er eventueel andere software mogelijk?
Ik heb hem USB aangesloten. Is er eventueel andere software mogelijk?
edit:
whoopsie, ik zie nu pas dat ie een jaar oud is, maar een nieuw topic ervoor openen is niet nodig lijkt mij....
whoopsie, ik zie nu pas dat ie een jaar oud is, maar een nieuw topic ervoor openen is niet nodig lijkt mij....
[ Voor 12% gewijzigd door Seesar op 05-09-2004 22:32 ]
T60P Widescreen
Je kan het altijd nog in Logitech MX1000 in de maak proberen.
Werkt die MX1000 wel lekker verder? van mijn MX500 zijn de symbolen op de knopjes bovenop afgesleten, zo vaak gebruik ik ze (venster sluiten, F5, maximaliseren) en ik zit nu aan een MX1000 te denken, maar ben er nog niet helemaal over uit, ik kan ook voor de MX510 gaan.
Werkt die MX1000 wel lekker verder? van mijn MX500 zijn de symbolen op de knopjes bovenop afgesleten, zo vaak gebruik ik ze (venster sluiten, F5, maximaliseren) en ik zit nu aan een MX1000 te denken, maar ben er nog niet helemaal over uit, ik kan ook voor de MX510 gaan.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Dit topic is gesloten.