[Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.506 views sinds 30-01-2008

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ik las een tijdje terug wat over de Logitech MX500 en nu ik vandaag de frontpage check zie ik een revieuw van de MX500 staan. Nu is mijn oude muis al beetje versleten enzo en zat al te denken aan iets nieuws. Nu is hij ongeveer rond de 50 euro, de MX500.

De MX300 valt voor mij buiten de boot, het is een (naar mijn mening) lelijke muis en niets nieuws. Die MX500 en MX700 daarintegen, 8 knoppen en nog meer extra's. De MX700 is zover ik uit de specs kan opmaken vrijwel precies hetzelfde als de MX500 alleen dan draadloos.

Hijs clickable voor een fullscreen pic van de muis: :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/852.gif

De Pricewatch van deze muis
De Logitech page van de MX500

Zijn er al gotters die deze muis thuis hebben staan en wat vinden zij ervan, waar voor je geld? Zoals ik de specs en alles zie moet deze muis gewoon overheersen.
Maartoch, niet iedereen heeft even zomaar 50 euro, voor sommige mensne (like me) is dat veel geld. Zijn die 8 knoppen echt goed te gebruiken of is het piel-werk.
Nu is een van mijn belangrijkste vragen of je alle 8 de knoppen in games kan gebruiken? Dan gaat het vooral om Counter-Strike, lijkt me echt geweldig dat je alle 8 de knoppen kunt binden. Ik hoop dat het werkt in cs, ik wacht af op reacties... :)

Verwijderd

lijkt mij ook een mooie muis :)
Ik denk niet dat je in games (zeker niet in CS :)) alle 8 knoppen kan bedienen. Als je er 4 kan instellen mag je al blij zijn..

• Novah
In CS kon ik met Intelli Explore van Microsoft 5 knoppen gebruiken, maar er zaten ook maar 5 knoppen op die muis :P

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:31
Ik heb een Cordless WheelMouse Optical, daar zit een duimknop op, dat vind ik precies goed.
Een vriend van me heeft zo'n draadloze optical van Trust, met pinkknoppen enzo, ik vind dat alleen maar irri. Ik heb vaak dat ik er per ongeluk op druk enzo. Maar misschien is het bij deze muis niet zo.

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:27
offtopic:
Helemaal niet handing met CS om al die knoppen te gebruiken, als je dan zo'n knop in drukt beweeg je meteen een beetje met de muis, dus ben je niet zo nauwkeurig.. En al die acht knoppen kan je dan toch niet zo snel vinden als op het toetsenbord...

Mooie muis trouwens! Meer dan twee knoppen en een scroll is wel handig idd!

[ Voor 0% gewijzigd door HobbeS op 26-09-2002 19:43 . Reden: Vergeten iets over de muis te zeggen |:( ]

• Novah
Jah daar zit wel wat in maar met die muis met 5 knoppen was het superhandig juist.

En nu heb je 2 duimknoppen en 2 middelknoppen dus daar kan je makkelijk bij lijkt me. Alleen als er nog pink-knoppen zijn, dan word het wel moeilijk ja.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ziet er wel mooi uit, maar ik denk dat ik het op mijn Dual Optical houd.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ik zit wel te denken om hem te kopen..

heb hier ook een dual optical, maar m'n andere PC heeft ook nog een betere muis nodig..
(nu 2 knoppen, geen scrollwiel :'()

Maar dan wil ik dus ook eerst weten of ik die knoppen in games kan gebruiken zonder dat ik ze aan shift ctl of alt hoef te binden.. (die knoppen kan ik in gamez ao ook wel bij)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, hij ziet er wel spacy uit moet ik zeggen :).

Maar nader bekeken, lijkt het me eik niks voor mij. Hij ziet er nogal groot uit, en daar houd ik niet echt van. Verder lijkt me de muis ook best wel 'zwaar' om te bewegen, nah, geef mij maar liever m'n MouseMan Dual Optical :). Maarja, je moet er van houden om zo'n muis te nemen, als je je afvraagt of het wel een lekker muis is, zou ik naar de winkel gaan en hem eens 'proberen'. Mijn smaak is de jouwe niet zou ik maar zeggen :).

Over de kwaliteit zal wel niet te twisten zijn, Logitech staat bekend om goede kwaliteit muizen. Ik heb mijn MouseMan+ nog steeds hier werkend (scroll begint wel op te raken) en die is al erg oud. Je krijgt zowiezo op alle Logitech muizen 5 jaar garantie, dus mocht er na een jaar of 2 iets mis gaan met de muis kan je hem altijd even opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de mx300 versie gekocht en ga m zo ff testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb zelf de Cordless Optical Trackman met 8 knoppen. Ik heb nooit eerder een Trackbal gebruikt, maar hij is echt uitermate handig (door die 8 knoppen). Als de knoppen-indeling ongeveer hetzelfde is, zou ik hem zeker kopen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkE
  • Laatst online: 31-08 18:55

QkE

In your face Gnagna

Heb je de review van Tweakers.net niet gelezen. Reviewer was er heel, heel erg tevreden over...
nieuws: Review Logitech MX 500 optische muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik vind het een hele verschrikkelijk mooie muis. Maar ik heb een logitech Mouseman optical met dat blauwe lampie en ik vind het eigenlijk zonde om deze al te gaan vervangen als deze het prima doet en er nog 3 jaar garantie opzit. :D

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de mx 300 werkt 10x beter dan me oude opitcal. Als ik snel me muis bewoog ging me cursor alle kanten op nu als ik dat doe niet meer. Dus voor gamen is deze super en veel gevoeliger. Dual optical is niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst de logitech optical wheelmouse blauwe versie. De allerseerste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
wat is nou beter? de dual optical (heb ik nu) of de mx500?
dual optical heeft 2 800dpi sensoren, de mx maar 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op 27 september 2002 @ 20:48:
wat is nou beter? de dual optical (heb ik nu) of de mx500?
dual optical heeft 2 800dpi sensoren, de mx maar 1...
Kan die dual ook 4.7 megapixels per seconde verwerken. De muis kan een snelheid aan van rond de 40 inch per seconde

Ik ben iig met de mx300 zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Dus dat betekend 4.700.000 : 1600 = 2937.5 x beter als de dual optical })
Das sweeeeet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel grappig muisje.. alleen ik kan er nix mee :( Linkshandig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik heb de mx300 alleen voor games, super nauwkeurig, perfect ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 21:04:
[...]

Kan die dual ook 4.7 megapixels per seconde verwerken. De muis kan een snelheid aan van rond de 40 inch per seconde

Ik ben iig met de mx300 zeer tevreden.
Hoeveel is dat in km/h? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 27 september 2002 @ 21:49:
[...]

40 * 2,5 = 1 meter/seconde = 3,6 km/h :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

en heeft die draadloze dan helemaal geen vertraging tov zijn bedrade broertjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
master, gelijk kopen die mx500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

chimo schreef op 27 september 2002 @ 23:01:
master, gelijk kopen die mx500
waarom niet de MX700?

• Novah
Draadloze muizen ben ik zwaar tegen, misschien iets van mij maar ik vind het geldverspilling.

88 Piek meer dokken voor de reden dat ie draadloos is vind ik zonde, waarom zou ik draadloos willen? Mijn muis staat gewoon op mijn bureau dus is er iig voor mij geen reden om een draadloze muis te kopen. :)

Maargoed, als mensen zoveel geld willen uitgeven voor draadloze, moeten zij dat vooral doen. Maar voor mij is het geen optie :)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Novah schreef op 28 september 2002 @ 01:41:
[...]
Draadloze muizen ben ik zwaar tegen, misschien iets van mij maar ik vind het geldverspilling.

88 Piek meer dokken voor de reden dat ie draadloos is vind ik zonde, waarom zou ik draadloos willen? Mijn muis staat gewoon op mijn bureau dus is er iig voor mij geen reden om een draadloze muis te kopen. :)

Maargoed, als mensen zoveel geld willen uitgeven voor draadloze, moeten zij dat vooral doen. Maar voor mij is het geen optie :)
precies :)

• sharkzor
gfo schreef op 27 september 2002 @ 21:26:
Dus dat betekend 4.700.000 : 1600 = 2937.5 x beter als de dual optical })
Das sweeeeet >:)
hoe weet je dat zo zeker? er staan helemaal geen specz van die dual optical.. alleen dat ie 2*800 dpi is...
de mx500 is 1*800 dpi.
nou zegt dat dpi natuurlijk nie allez.

ik ga anders wel ffe logitech mailen.

• Novah
Inderdaad, maar hij zou beter zijn dan de dual optical dat staat vast, alleen ff kijken of ik het geld kan krijgen :)
sharkzor schreef op 28 september 2002 @ 12:06:
[...]

hoe weet je dat zo zeker? er staan helemaal geen specz van die dual optical.. alleen dat ie 2*800 dpi is...
de mx500 is 1*800 dpi.
nou zegt dat dpi natuurlijk nie allez.

ik ga anders wel ffe logitech mailen.
Door die 2*800dpi word het geen 1600 dpi hoor, de tweede sensor zorgt voor een snellere reactie. Zo zegt logitech dat tenminste.

Verwijderd

Ik ga hem ook bestellen.

Lijkt me een kei gave muis.

Ik heb hier nou een draadlose muis liggen die bij me toetsenbord
(cordless desktop optical )hoord.

Maar vind toch draadloos niks vooral bij spellen merk je het goed.

Maar bij het toetsenbord heb ik totaal geen last van.

Verwijderd

Ik heb zelf de MX500 besteld
MX700 is cordless = crap voor games naar mijn evaringen

Duel optical heeft 2 x 800 dpi sensoren maar als je de specs gelezen had wist je dat hij er telkens maar 1 gebruikt (de muis gebruikt degene die op dat moment het nauwkeurigst is)

Ik heb hier een heel wagenpark aan muisjes (ben een muis freak) BS1000 BS2000 Logitech Duel optical, IE3 + nog wat ouder spul

Gebruik op het moment de duel optical maar ik kijk uit naar de MX500 :)
Vorm ziet er goed uit en is toch weer nieuwe technologie dus (hopelijk) nauwkeurigers

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb vorige week een MX700 gehaald. Hij bevalt heel erg goed, enige nadeel is de lag van het scrollwieltje af en toe. Hopelijk wordt dit verholpen in een volgende versie van Mouseware.

Hoe lang hij doet met z'n batterijen kan ik (nog) niks over zeggen. Heb het nog niet meegemaakt dat ze op raakten (altijd wanneer ik tijdje weg ga zet ik hem in oplader).

Speel zelf geen spellen, dus hoe hij daarin presteert weet ik ook niet. Als ik de site van Logitech moet geloven is hij vrijwel net zo snel als muizen met draadje (Fast RF Cordless technology).

• Novah
Jah dat kan best kloppen :)
De bedoeling van de MX700 was dat hij het draadloze broertje van de MX500 zou worden. Hij is hier in de buurt pas maandag te koop :/
Dus ik moet nog even wachten en via internet duurt het ook nog even dus koop ik hem liever in de winkel op de hoek :)

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 11:27

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Ik had eerst een cordless wheel mouse, maar ben sinds gisteren overgestapt op de MX500.
Hij bevalt zeker, precisie is erg goed en alle knoppen zijn erg handig.

Wat mij betreft een aanrader :)

• Novah
Ik wil zooo graag weten of je alle 8 de knoppen kan gebruiken in CS. Je kan in CS iig 5 knoppen gebruiken. Weet iemand dit? Kan iemand dit plzz ff voor me testen? Is een belangrijk gegeven voor het kopen van die muis.

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Novah schreef op 28 september 2002 @ 15:38:
Ik wil zooo graag weten of je alle 8 de knoppen kan gebruiken in CS. Je kan in CS iig 5 knoppen gebruiken. Weet iemand dit? Kan iemand dit plzz ff voor me testen? Is een belangrijk gegeven voor het kopen van die muis.
Ik heb een cordless trackman optical en daar staan
4knoppen, wheel, scroll lock en 2x cruise functie op.
En ik kan de 4 knoppen + wheel instellen bij CS.
Die 2x cruiseknoppen (boven en onder scrollwiel) hebben zelfde functie als scroll wieltje.
Dus ik denk wet dat die mx500 en 700 da ook kunnen.

Mijn instelingen via trackman:
Primary fire
Secondary fire
Vorig wapen
Volgend wapen
Reload
Spring

Verwijderd

Das echt wel handig he dat je dat allemaal met de muis kan doen.

IK wil dat muisje gewoon lijkt me zo relax zo veel knoppen :)

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Wat een prachtige muizen toch weer. :9~ Logitech timmert lekker aan de weg! En om de topictitel te beantwoorden... Logitech spullen zijn per definitie waar voor je geld. ;)

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 18:34

l3p

www.^.nl

ik ben dus een zware cs addict en heb
-Logitech mouseman dual optical (beste muis tot gister :)
-razor boomslang 1000 dpi (beetje te groot voor me hand, aangezien ik mijn pols op de mat houd)
en nu dus ook de mx500, en dat is echt de beste muis tot nu toe qua precisie

toch ik denk dat de logitech drivers nog niet erg in orde zijn, het wieltje doet het niet met weapon change :(
van de 8 knoppen kan je in cs er 5 toewijzen als gewoon mouse 1,2,3,4 en 5, die andere 3 kan je wel gebruiken maar dan moet je met de logitech drivers knoppen zoals shift ctrl etc er aan toe wijzen

momenteel w8 ik dus gewoon tot er nieuwe drivers zijn

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je muiswiel het standaard niet doet is al jaren zo met de mouseware die erbij zit. Er is wel een fix voor het scrollen. Die kan je vinden op de logitech site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

nope das bij q3 etc, niet bij cs , nu doet ie het ook niet met die patch

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 00:32:
Dat je muiswiel het standaard niet doet is al jaren zo met de mouseware die erbij zit. Er is wel een fix voor het scrollen. Die kan je vinden op de logitech site.

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik ga hem maandag gelijk kopen, tegelijkertijd met UT2003 :)
5 knoppen is nog veel om in te stellen btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3PrAcHauN schreef op 29 september 2002 @ 00:55:
[...]

Daar ben ik net ook achter gekomen. Op me oude opitcal werkte het wel en op de mx300 niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo2K-
  • Laatst online: 26-08 22:28
de MX300 is een leuk gaming muisje.
Met dat rooie logitech muisje had ik last dan in FPS games de muis ging flippen door mijn lage sensitivity, met de MX300 heb ik hier helemaal geen last meer van.
Ik heb zelf de MS 3.0 en de MX300 en ben over beiden erg tevreden.

Ik heb echter geen 5 knoppen nodig voor spellen, 3 is meer dan zat.

De MS 3.0 en de Logitech MX300/500 zijn de beste muisjes atm imo

Ik gebruik btw niet de logitech drivers dat vind ik echt 3x nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 04:57

Losha

clear my path motherfucker

vandaag net de mx500 gekocht
erg leuke muis, super zwaar is ie niet, had ervoor altijd een pilotmuis ook 3knoppen waarvan middelste ook knop/wheel

alleen werken de knoppen mooi niet in q3a, zelfs niet goed met remappen, zoom of duck wil niet, en jump doet ie pas als je de knop weer loslaat :?
cs moet ik nog uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 09:57
Heb hier de MX-700 staan

ik vind hem errug relaxt goed om mee te gamen,en het oplaadstation werkt ook perfect.
je hoeft hem er maar 1 keer in de week in te zetten denk ik.
Er zit ook een baterry-status functie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Gelukkig heb ik het voordeel dat ik ze beide kan/ga testen voordat ik er eentje aanschaf. Ik heb trauma's van kabels maar ga het met de Mx500 wel weer ff proberen. Daarnaast heb ik nog geen harde bewijzen dat de Mx700 langzamer is als de Mx500.

Komt er dan na jaren trouwe dienst een vervanging voor m'n Cordless Mouseman Wheel?
Afbeeldingslocatie: http://www.2it.pl/foto/log/myszy_i_klawiatury/cordless_mouseman_wheel.jpg
Wat is ie mooi he :*)

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
ik zou willen dat ze zo'n mooie optical muis maakten maar dan met 3 knoppen en ZONDER :r scrollwiel.

Heel mooi dingetje namelijk, maar die scrollwielen kan ik écht niet aan wennen :(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Tampie2000 schreef op 29 september 2002 @ 18:07:
ik zou willen dat ze zo'n mooie optical muis maakten maar dan met 3 knoppen en ZONDER :r scrollwiel.

Heel mooi dingetje namelijk, maar die scrollwielen kan ik écht niet aan wennen :(
Ik zou niet eens meer zonder scrollwheel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eerst convinced dat ik de MX-700 wou halen Maar na dit te lezen zit ik te twijfelen tussen de 500 of 700. De 700 is gewoon een luxe erbij en wel handig. Ik ben daarom ook een draadloos freak. Verschilt het nou veel qua precisie (bv cs) tussen de 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ah die dingen zijn dus al te koop >:)

Welke knoppen werken nou goed in games?

Voor mij zijn belangrijk de linker en rechtermuis (doh) en de 2 thumbbuttons, de scroll button vind ik toch maar irritant, als die werken ga ik er ook eestje halen.... alleen tja wordt hte een 500 of een 700 :?

Welke winkels(geen online shops) hebben de muizen al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Tampie2000 schreef op 29 september 2002 @ 18:07:
Dan gebruik je dat scrollwiel toch niet? :?
Ik vind het echt een geweldige uitvinding, en het is niet voor niets dat ze nauwelijks nog zonder maken. Als ik ergens op een comp zonder zit, ga ik altijd vanzelf de middelste muisknop aaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
wicher schreef op 30 september 2002 @ 01:08:
[...]

Ik vind het echt een geweldige uitvinding, en het is niet voor niets dat ze nauwelijks nog zonder maken. Als ik ergens op een comp zonder zit, ga ik altijd vanzelf de middelste muisknop aaien.
ik gebruik de middelste muisknop altijd om te springen. Dus tis een beetje lastig om te doen alsof die er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicher schreef op 30 september 2002 @ 01:08:
[...]

Same here!
en "aaien" vind ik een goeie term. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 04:57

Losha

clear my path motherfucker

ik gebruik de middelste ook. maar alleen indrukken. de scroll zelf niet
dus als je per ongeluk int spel scrollt gebeurt er verder niks
ik neem aan dat jullie dan scrol en klik gebruiken? is trouwens bij de mx500 ook niet echt erg
de scroll is vrij degelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 17:09

Knutselsmurf

LED's make things better

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 21:44:
Dan moet je eens kijken naar het goedkope broertje, de MX300. Die is helemaal symmetrisch en daardoor ook geschikt voor linkshandigen.

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb net gewoon de MX700 gehaald. Wel een smak geld gekost, ga je een beetje over nadenken NADAT je het uitgegeven heb... hmmmm 200 Gulden voor een muis.. |:(
Maar ja genoeg over euros.

De muis rox wel ZEER!!! gelikt uit zeg. En is zeker accuraat. heb net ff ge-cs en ging zeker goed qua richten maar het rare is dat de duimknoppen die ik wel in de button config kon assignen niet in het spel kon gebruiken. Doen niks die knoppen, iemand die dit ook heeft of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Rebels schreef op 27 september 2002 @ 21:49:
[...]
Ik weet dat het niet serieus is, maar ik ben zelf ook wel nieuwsgiering.
40 "/s = 100 cm/s = 1 m/s = 3,6 km/h

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knutselsmurf schreef op 30 september 2002 @ 14:56:
[...]

Dan moet je eens kijken naar het goedkope broertje, de MX300. Die is helemaal symmetrisch en daardoor ook geschikt voor linkshandigen.
Daarom heb ik de mx300 gekocht en bevalt super. Beter dan de eerste opticals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:19:
[...]

Daarom heb ik de mx300 gekocht en bevalt super. Beter dan de eerste opticals.
lijkt me ook vrij logisch... maar goed, ik ga voor de 700 puur uit 'design' overwegingen.. ongelovelijk 1337 stuff is het :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
als je voor de 700 gaat puur voor design kan je net zo goed de 500 nemen (zelfde design) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Ik heb de MX300 en de MX700 8)7

Maarruh, ik merk met die MX700 soms toch wel een stottering (vooral bij langzame beweging). of kan dat een storing zijn?

Die MX300 is wel echt perfect precies

Maarruh mensen met een MX700, merken jullie echt helemaal geen stottering soms?
zal het me bureaublad zijn?(maar mx300 doet het wel perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 01 oktober 2002 @ 20:52:
Ik heb de MX300 en de MX700 8)7

Maarruh, ik merk met die MX700 soms toch wel een stottering (vooral bij langzame beweging). of kan dat een storing zijn?

Die MX300 is wel echt perfect precies

Maarruh mensen met een MX700, merken jullie echt helemaal geen stottering soms?
zal het me bureaublad zijn?(maar mx300 doet het wel perfect)
Ja dat had ik vandaag ook een keertje. Ik ging ff kleine beweging maken en opeens maakte muiscursos kleine stotteringen... vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mx700 ook gekocht maar hij stottert af en toe!
Terwijl mijn "oude" logitech dual optical nergens last van had/heeft.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Want dat is natuurlijk wel balen dat ie slechter is dan mijn "oude" mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Het lijkt dat ie het bij mij wel perfect doet met een muismat eronder, maar dat is natuurlijk geen optie.

Me bureau heeft een lichte houtnerf,tewijl de MX300 daar totaal geen last van heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 01 oktober 2002 @ 22:06:
Het lijkt dat ie het bij mij wel perfect doet met een muismat eronder, maar dat is natuurlijk geen optie.

Me bureau heeft een lichte houtnerf,tewijl de MX300 daar totaal geen last van heeft
Mijn buro heeft ook een lichte houtnerf.
Misschien dat dat het probleem is.

Ik heb alleen geen zin om weer met een muis mat te gaan muisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 22:13:
[...]

Mijn buro heeft ook een lichte houtnerf.
Misschien dat dat het probleem is.

Ik heb alleen geen zin om weer met een muis mat te gaan muisen.
Out of the question :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als ik dit dan zo lees en ervaar.
Dan blijft er voor mij nog maar 1 conclusie over.

En dat is dat de logitecht mx 700 geen waar voor je geld is.
Want blijkbaar heeft niemand een oplossing voor bovenstaande problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

de mx500 is zeker waar voor je geld

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Weet iemand of er in de MX500 ook weer zo'n stuk metaal zit geschroefd, net als bij de dual optical en de oude mousemans?

Amateurcoureur en fervent banktukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb net vandaag de mx500 besteld ben benieuwd of die me een beetje zal bevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

die's draadloos :D en zonder draatje is traager als met draat :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

en hoe krijg ik mijn duim know aan het werk in games met quake 3 engine

hij staad op backspace maar als ik dat bind in quake 3 werkt ie nog nie ..

( oops had beter een post kunnen doen )

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 14:52:
Nou als ik dit dan zo lees en ervaar.
Dan blijft er voor mij nog maar 1 conclusie over.

En dat is dat de logitecht mx 700 geen waar voor je geld is.
Want blijkbaar heeft niemand een oplossing voor bovenstaande problemen.
Komt door die houtnerf,denk ik, met een muismat geheel bedrukt met letters, doet ie het wel perfect

nieuw bureaublad kopen dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
ok, ik ben overtuigt. ik moet die mx500 ook hebben :9
wanneer kwam de studiefinanciering ook alweer? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Hehe, ik WIL hem wel halen maar dan moet ik hem wel ergens kunnen krijgen. Nu hebben ze hem nergens, ik word er beetje ziek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te lezen is de MX500 de beste muis die je kunt kopen. Denk da'k die ook ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Waar hebben jullie de Mx700 gekocht? Ik heb nu 3 online-shops gechecked maar die hebben ze alledrie niet op voorraad.

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik was gisteravond bij Norrod, en die had alleen de MX-300 staan. Ik houd het eerst nog wel ff bij mijn Dual Optical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 13-09 09:33
ik zag hem pas bij de dynabyte staan in de vitrine (in amersfoort) volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei ik heb em binnen de mx500 kan niet wachten tot ik thuis ben om de verpakking open te scheuren en die muis te proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
heeft iemand hem al gezien in Utrecht :? Ik heb een beetje rond gebeld maar nergens was ie te koop. Ik zoek de MX500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij alternate hebben ze er zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Ik heb vandaag de MX300 binnen gehad :) Installeren ging soepel, maar ik had niet anders verwacht. In het begin had ie alleen moeite met m'n muismat, plastic en met blauw/gele ondergrond, dus nu heb ik maar een A4'tje als muismat :Y)

Over precisie niks te klagen, maarja dit is m'n eerste optische muis, dus dat moet bijna wel. Hiervoor 4 jaar met dezelfde muis gemuist (gewoon met bal dus). Ik heb ook even geprobeerd met hele snelle bewegingen de muis te laten haperen, maar dat doet ie niet :)

Perfecte muis dus; precies, geschikt voor links en rechts, ligt lekker in de hand en is niet te zwaar dus hij beweegt lekker soepel. Al met al ben ik zeer tevreden voor die 50 euro.

Owja, niet in dat LED'je kijken, want dan zie je 5 minuten een rode stip in je oog :P

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het geluk dat ik de mx300 kocht voor 38 euro. De mx 500 had ik ook gezien, maar de mx700 nog niet bij de groothandel. Dus denk dat die nog in nl moet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
mx700 ligt hier al in de winkel
bij http://www.comptech.nl kan je hem ook online bestellen is ie wel €86 terwijl ik hem in pricewatch voor €70 zie staan, maar ik weet zeker dat ze ze bij comptech world op voorraad hebben, want ik heb ze zelf zien liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Tom S. schreef op 04 oktober 2002 @ 17:44:
Ik heb vandaag de MX300 binnen gehad :) Installeren ging soepel, maar ik had niet anders verwacht. In het begin had ie alleen moeite met m'n muismat, plastic en met blauw/gele ondergrond, dus nu heb ik maar een A4'tje als muismat :Y)

Over precisie niks te klagen, maarja dit is m'n eerste optische muis, dus dat moet bijna wel. Hiervoor 4 jaar met dezelfde muis gemuist (gewoon met bal dus). Ik heb ook even geprobeerd met hele snelle bewegingen de muis te laten haperen, maar dat doet ie niet :)

Perfecte muis dus; precies, geschikt voor links en rechts, ligt lekker in de hand en is niet te zwaar dus hij beweegt lekker soepel. Al met al ben ik zeer tevreden voor die 50 euro.

Owja, niet in dat LED'je kijken, want dan zie je 5 minuten een rode stip in je oog :P
waarom een muismat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Glijd soepeler, ik heb nogal een ruw bureaublad.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Ik heb nog een tip trouwens; mijn scrolwiel had een soort lag (vertraging) in het scrollen met de meegeleverde Logitech MouseWare 9.70. Logitech MouseWare 9.73 lost dit op.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Mooi :D
Ik heb vandaag gebelt naar alle computerwinkels in Leiden en ze hebben hem allemaal niet, ik snap er geen reet van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Vandaag de MX300, MX500 en MX700 in mijn handen gehad.. wat zijn die dingen toch gigantisch MOOI.

ps... powerline heeft de schatjes :> op voorraad.. voor de geintresseerde :)

MX300 = 44 euro, MX500= (vergeten) en MX700 = dacht ik 77 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Toch vandaag maar een MX500 gekocht, fijn muisje. :) Mijn Dual Optical houd ik wel als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Semetrix schreef op 05 oktober 2002 @ 17:43:
Vandaag de MX300, MX500 en MX700 in mijn handen gehad.. wat zijn die dingen toch gigantisch MOOI.

ps... powerline heeft de schatjes :> op voorraad.. voor de geintresseerde :)

MX300 = 44 euro, MX500= (vergeten) en MX700 = dacht ik 77 euro.
Arch, waarom vergeet je nou de prijs van de belangrijkste uit de serie :P

Ze hebben hem meestal staan voor 59 euro wat ik beetje duur vind, bij Office Center kan je hem halen voor 45 euro maar moet je wel een kvk nummer enz hebben. Misschien dat ik dat eens ga regelen, mijn vader heeft eigenzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg leuk uit, maar ik hou het voorlopig nog bij mijn 1,5 jaar oude mouseman optical...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Weet iemand hoe ik nadat ik de mouseware heb geinstalleerd het muiswieletje aan de praat krijg in spelen (jah ik heb de game_wheel fix al gedownload).
Want als ik nu UT2003 of SoF2 speel doet ie ut niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Logitech Dual Optical aimbot muis gekocht, het beste wapen voor Counter-Strikers en andere 3D shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 21:44:
Heb gelezen dat er ook een linkshandige versie is. Ik ben trouwens ook linkshandig, maar bedien een muis al jaren rechtshandig. Gewoon een kwestie van aanleren. Ik kan nu dus in principe 2-handig muizen, maar rechts gaat het wat betreft coördinatie wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

_subzero_ schreef op 06 oktober 2002 @ 19:21:
Weet iemand hoe ik nadat ik de mouseware heb geinstalleerd het muiswieletje aan de praat krijg in spelen (jah ik heb de game_wheel fix al gedownload).
Want als ik nu UT2003 of SoF2 speel doet ie ut niet :(
Vaag, bij mij doet hij het wel gewoon. Ik draai onder 98 met de drivers die met de muis meegeleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
ook onder UT2003 en SoF2? en hoe heb je de knoppen ingesteld staan dan?
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.