Logitech mx500 anti-games?Novah schreef op 07 oktober 2002 @ 17:59:
Shit, ik heb ff gezocht maar kan het niet vinden. Wat was de topictitel precies?
Dit vind ik met de search
Thx!Peertje schreef op 07 oktober 2002 @ 18:01:
[...]
Logitech mx500 anti-games?
Dit vind ik met de search
Ik heb net 2 desktop setjes besteld bij salland:
2x de MX500
2x Logitech Internet Navigator Keyboard Special Edition (Black)

Dat is hem dus
Hopelijk heb ik hem woensdag binnen.
Grappig, ik heb nu precies dezelfde combo, toetsenbord had ik al bijna twee weken en sinds vandaag ook een MX 500 muisje erbij. Muisje heb ik nu pas een paar uur in gebruik maar hij bevalt vooralsnog goed! Ligt lekker in de hand, iets kleiner dan mijn oude Mouseman maar niet te klein en hij ziet er ook erg goed uit. Jammer alleen dat die Logitech meukware nog steeds niet echt goed werkt: scrollen met 't wieltje werkt naar mijn mening alleen goed als je bij de scroll wiel instellingen aanvinkt 'alleen ms office-compatibele scroll gebruiken' plus 'alleen in actief venster scrollen', als je die settings niet aanvinkt, lijkt 't net alsof 't wieltje heel indirect werkt. En van 't toetsenbord vind ik het onhandig dat je altijd eerst de f-lock toets een keer moet indrukken als je de functietoetsen als normale functietoetsen wilt laten werken. En de media key doet bij mij het itouch tooltje van het toetsenbord crashenNovah schreef op 07 oktober 2002 @ 18:39:
[...]
2x de MX500
[afbeelding]
Dat is hem dus
Wat dat betreft is 't bij Logitech nog steeds zo: ze maken leuke hardware, maar de ondersteunende software is matig...
Dat van dat toetsenbord moet ik maar ff zien, je bent iig tevreden en das mooi. Ik moet nog even wachten van Salland heeft het niet op voorraad
Verwijderd
In games werken die knoppen misschien wel, maar als je in Windows al die andere knoppen wilt kunnen gebruiken c.q. er functies aan toe wilt kunnen wijzen, heb je volgens mij toch echt wel de mouseware nodig, helaas...Novah schreef op 08 oktober 2002 @ 00:01:
Jah... ik heb nu Logitech Optical Mouseman (wheel?) maar iig die mouseware heb ik 1 keer geinstalled en kreeg gelijk problemen, gewoon uninstalled en kon alles goed gebruiken, scrollwheel gebruiken, alle knoppen in games enzo.
Hm, ik heb m'n muisje ook van Salland binnengekregen en die hadden ze blijkbaar wel op voorraad.Dat van dat toetsenbord moet ik maar ff zien, je bent iig tevreden en das mooi. Ik moet nog even wachten van Salland heeft het niet op voorraad
Nah ik kan wel ff wachten
Gewoon de standaardinstellingen, niets verandert. Alleen scroll op 6 regels ipv 3, maar dat heeft hier volgens mij geen betrekking op._subzero_ schreef op 07 oktober 2002 @ 11:01:
ook onder UT2003 en SoF2? en hoe heb je de knoppen ingesteld staan dan?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Nou, voor mij werkt deze oplossing dus niet.Tom S. schreef op 05 oktober 2002 @ 12:30:
Ik heb nog een tip trouwens; mijn scrolwiel had een soort lag (vertraging) in het scrollen met de meegeleverde Logitech MouseWare 9.70. Logitech MouseWare 9.73 lost dit op.
Nee, voorlopig ben ik dus echt niet tevreden met deze muis, en beschouw ik hem als een miskoop.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Echt de moeite waard!
En hoe stel jij dan zonder mouseware in dat één van je duimknopjes staat voor dubbelklikken?? Want dat wil ik dus kunnen instellen en volgens mij kun je zonder Mouseware niet alle knoppen in Windows XP gebruiken c.q. een functie zelf aan toewijzen.Novah schreef op 10 oktober 2002 @ 12:58:
Hmm, ik heb hem nu eindelijk binnen en ik ben super tevreden, hij is veel sneller dan mijn vorige optische muis van logitech en heeft veel knoppen, ik kan 5 knoppen gebruiken in games en die scrollknopjes zijn erg handig. Ik snap niet waarom jullie die MouseWare heb geinstalled, ik heb nu al 4 jaar lang Logitech muizen en heb nog nooit mouseware geinstalled.
Dat heb ik ook niet, zolang ik maar aanvink 'alleen office compatible scroll' en 'alleen in actieve window scrollen'. Als je dat niet aanvinkt, kijkt die mouseware volgens mij steeds voordat je gaat scrollen boven welk window je hangt en stuurt ie dan pas naar dat window de 'scroll-message' door. Dat dat vertragend werkt, kan ik me best voorstellen.Mijn scrollwiel heeft TOTAAL GEEN vertraging,
Mouse 1 t/m 3 doen het natuurlijk altijd in windows, 4 en 5 werken perfect gewoon back en forward in browser/lokaal c:\ browsen. Knop 6 en 7 doen het ook, das naar beneden en naar boven, voor het scrollen ofzo, gebruik ze vrijwel niet. En knop 8 kan je idd niet gebruiken dan. Heb ik ook geen behoefde aan, je kan heb toch niet gebruiken in games.
Met mouseware kan je knop 1 en 2 gebruiken alleen, das echt kloten. Zonder die stomme mouseware werkt de muis gewoon perfect, en ik kan knop 1 t/m 5 gewoon gebruiken. Scrollwiel doet het ook erg goed, die knop 6 en 7 doet het ook goed en kan ik gebruiken voor boven/beneden.
Als jij persee die ene knop 8 gebruiken en knoppen anders wil instellen zal er vast wel een programma voor zijn ergens te downloaden.
Ik heb wel software van logitech voor mijn keyboard (navigator se black) geinstalled, maar das normaal anders kan je niet al die extra knoppen gebruiken natuurlijk
Ik zou dus gewoon geen mouseware installen, of logitech moet opeens het licht zien en goede drivers gaan maken.
En ik ben juist gewend dat m'n duimknop dubbelklikken is, zo heb ik 't al jaren gehad bij m'n Mouseman, dus dat wil ik nu ook weer zo. Die andere duimknop op de MX 500 heb ik als back ingesteld, forward is een functie die ik nooit gebruik.Novah schreef op 10 oktober 2002 @ 23:05:
Ik moet geen dubbelklik, ik gebruik mijn duimknop altijd voor <- back button omdat ik die erg vaak gebruik, en uit gewoonte dat ik dat al jaren zo heb en dat is standaard zo in WinXP.
Tja, ik game zelden op m'n pc en al helemaal geen games waar je veel mousebuttons bij nodig zou hebben, dus dat boeit mij dan weer weinig.En knop 8 kan je idd niet gebruiken dan. Heb ik ook geen behoefde aan, je kan heb toch niet gebruiken in games.
Met mouseware kan je knop 1 en 2 gebruiken alleen, das echt kloten.
Ja, dat heet MousewareAls jij persee die ene knop 8 gebruiken en knoppen anders wil instellen zal er vast wel een programma voor zijn ergens te downloaden.
Ik geloof dat ze wel wat doen zonder iTouch software (had een keer dat spul niet draaien en de multimedia keys werkten toen wel), alleen heb ik dus nog steeds last van crashende iTouch bij het indrukken van de Media key.Ik heb wel software van logitech voor mijn keyboard (navigator se black) geinstalled, maar das normaal anders kan je niet al die extra knoppen gebruiken natuurlijk
Dat zou mooi zijn, maar ik verwacht op software gebied weinig goeds van Logitech..Ik zou dus gewoon geen mouseware installen, of logitech moet opeens het licht zien en goede drivers gaan maken.
Niet alleen is deze muis, ondanks dat ie "slechts" 1 sensor heeft, veel nauwkeuriger, de duimknop van de Dual Optical is "verplaatst" naar ong. 1 cm onder het scrollwiel en is net zo in te stellen als de duimknop van de Dual Optical.
Ik heb geprobeerd zo snel en ver mogelijk te bewegen met m'n nieuwe speeltje, maar hij is gewoonweg niet gek te krijgen, niet horten of stoten niks
Zelfs op een spiegel nog geen last.
Wat me wel opvalt is dat de LED continu op volle sterkte brandt, en dat komt denk ik ook de gevoeligheid ten goede
Nogmaals, niets dan lof over dit ding, en aangezien ie dus net zoveel knoppen heeft als de Dual Optical was de keus vrij gauw gemaakt
I love watercooling
De pinkknop is perfect voor stoptsound en de scroll loopt lekkker
Logitech geeft op al haar producten 5 jaar garantie dus tot het jaar 2007 Oktober heb ik garantie, daar kan ik tenminste wat mee, ik koop iig geen MS muizen meer
Eergisteren heb ik de MX500 gekocht omdat die uiteraard een stuk lichter is zonder batterijen erin. Echter, ook hier voelt de linkerknop zwaarder aan. Verder is de muis te klein/laag voor mijn handen om goed aan te voelen. De MX300 is kleiner, maar niet naar je hand gevormd, dus in feite voelt die voor mij beter aan.
Ik denk dat het een MX300 wordt, of toch maar weer een Microsoft, omdat ik al vanaf het begin een MS Explorer heb die perfect is bevallen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bovendien ben je van dat irritante scrollwheel probleem af van die Logitech drivers. Ik moet nog ff nadenken of ik 'm hou of niet. Hij is wel veel smaller dan m'n MS Explorer, en m'n handen zijn daardoor iets verkrampter omdat ik m'n vingers dichter bij elkaar moet houden.
Ik vind de Explorer muis nogsteeds lekkerder, maar dat is ook wel een beetje een kwestie van wennen denk ik.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Hij is wat zwaarder dan zijn broertjes, maar dat vind ik persoonlijk fijner, ook in spelletjes ! Geen idee wrom, maar das gewoon zo!
Conlusie: Kopen da ding, maar geen MX300! Want die zijn brak !
Waar baseer je dat nou weer op?Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:48:
ik heb ze beide

De MX300 is niet brak, heb ik zelf ook... superfijn ding...Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:48:
Heb de MX 700 nu een week of 3, en ben er erg tevereden over! Geen knoppen die zwaarder in zijn te drukken, geen problemen in speeltjes, kan alle knoppen instellen (UT2003, BattleField, Hitman2, SoF2, etc.)!
Hij is wat zwaarder dan zijn broertjes, maar dat vind ik persoonlijk fijner, ook in spelletjes ! Geen idee wrom, maar das gewoon zo!
Ik heb echter wel vernomen dat veel mensen problemen hebben met UT2003 en de scrollknop op de MX serie... kan jij wel wapens wisselen dmv scrollen?
I love watercooling
Ik wel, met de nieuwste mouseware geinstalleerd. Ik heb de MX500.Garrett schreef op 11 oktober 2002 @ 23:17:
[...]
De MX300 is niet brak, heb ik zelf ook... superfijn ding...
Ik heb echter wel vernomen dat veel mensen problemen hebben met UT2003 en de scrollknop op de MX serie... kan jij wel wapens wisselen dmv scrollen?
hey fucking cool gek! Dat heb ik ook! die muis is gewoon super alleen heb een klein probleempje met die toetsenbord, die F-lock toets gaat steeds uit na een reboot en als ik dan in spellen op F6 ofzo druk gaat ie applicaties enz openen. Weet jij of iemand anders hoe ik die F-lock aan kan laten?Novah schreef op 07 oktober 2002 @ 18:39:
[...]
Thx!
2x de MX500
[afbeelding]
Dat is hem dus
en die topic over die muis is wel interresant, ff lezen
hey kicke man: ik heb Mouseware gedeinstalleerd en nu doet mijn scroll het gewoon bij games!!
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Wat heb je voor "functie" onder de scrollknop zitten dan?MST_Morpheus schreef op 11 oktober 2002 @ 23:39:
[...]
Ik wel, met de nieuwste mouseware geinstalleerd. Ik heb de MX500.
Ik heb er dubbelklik onder zitten en onder het 4e knopje heb ik "back" zitten.
Dit was met m'n dual optical geen probleem, scrollen in UT2003 werkte gewoon, de MX300 verrekt het, tenzij ik mouseware disable...
I love watercooling
In Counter-Strike kan ik 5 knoppen gebruiken, meer word niet ondersteunt maar in UT2003 kan ik mijn 4e en 5e niet gebruiken. Ik kon overigens met mijn oude muis ook de vierde knop niet gebruikenMST_Morpheus schreef op 11 oktober 2002 @ 23:39:
[...]
Ik wel, met de nieuwste mouseware geinstalleerd. Ik heb de MX500.

Ff over dat toetsenbord, misschien is het mogelijk om achter de 'code' te komen van f-lock, elke toets op je toetsenbord heeft zon bepaalde code, weet niet precies hoe dat zit, kben geen expert maar volgensmij moet het dan mogelijk zijn om misschien met een sort .bat bestand f-lock automatisch aan te zetten als je boot.DeXtOuRiuS schreef op 11 oktober 2002 @ 23:50:
[...]
hey fucking cool gek! Dat heb ik ook! die muis is gewoon super alleen heb een klein probleempje met die toetsenbord, die F-lock toets gaat steeds uit na een reboot en als ik dan in spellen op F6 ofzo druk gaat ie applicaties enz openen. Weet jij of iemand anders hoe ik die F-lock aan kan laten?
en die topic over die muis is wel interresant, ff lezen
hey kicke man: ik heb Mouseware gedeinstalleerd en nu doet mijn scroll het gewoon bij games!!
En over de muis, gewoon geen mouseware gebruiken, als je 4 en 5 niet speciaal wil gebruiken voor bepaalde handelingen hoef je helemaal geen mouseware te installen. Je kan dan 1 t/m 5 knoppen gebruiken in games. Ook het scrollwiel is dan mooi te gebruiken, geen problemen met lag ofzo wat ik hier heb gehoort.
Ik zal zelf ff kijken of dat beetje mogelijk over f-lock en of er iets op internet over te vinden is. Over het toetsenbord ben ik zeer tevreden op de kleine shift toets na (linker), die ik altijd gebruik, die is nu even groot als de alt toets. Ik heb hem liever gewoon zoals op de meeste toetsenborden. Wat ik ook niet snap is dat de "\" er twee keer opzit, eentje naast de enter en een dus op de plaats waar normaal een lange shift zit.
Maargoed, ik hoop dat nieuwe mouseware versies dingen gaan fixen en misschien een tip voor Logitech om iets te maken dat f-lock automatisch aan gaat. Ik reboot zelf nou niet zo vaak maar als je 4 keer per dag ofzo reboot is dat heel irri, kan ik begrijpen
edit1:
Hier staan de nieuwste mouseware en itouch versies (voor muis en keyboard).
meuktracker: Logitech MouseWare en iTouch
edit2:
Jeeeez!!!
Iedereen maar zeiken dat scrollwiel enzo het niet doen in games, en maar zeiken op Logitech moeten echt wat beter zoeken voor een oplossing. Bij downloads op de logitech staat een file speciaal voor gamers:
Hier te downloaden:GAME_WHL.EXE is a Registry file that allows gamers to use a Logitech wheel/roller mouse without having to disable or end task on EM_EXEC.EXE, when playing games such as Rogue Spear and Quake. This Registry file also allows MouseWare to send both "Scroll Bar" and "Office Compatible" wheel messages at the same time. Eliminating the need to check and uncheck the "Office Compatible" check box under the "Buttons" tab of the MouseWare properties dialogue.
http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1
Autoscroll. Had ik ook bij mijn Dual Optical. Dubbelklik heb ik toegewezen aan de "Vorige" button (2)Garrett schreef op 11 oktober 2002 @ 23:57:
[...]
Wat heb je voor "functie" onder de scrollknop zitten dan?
Dit was met m'n dual optical geen probleem, scrollen in UT2003 werkte gewoon, de MX300 verrekt het, tenzij ik mouseware disable...
Voor iedereen waarbij het scrollwiel het niet wil doen in games met mouseware. Bij downloads op de logitech staat een file speciaal voor gamers:Garrett schreef op 11 oktober 2002 @ 23:57:
[...]
Hier te downloaden:GAME_WHL.EXE is a Registry file that allows gamers to use a Logitech wheel/roller mouse without having to disable or end task on EM_EXEC.EXE, when playing games such as Rogue Spear and Quake. This Registry file also allows MouseWare to send both "Scroll Bar" and "Office Compatible" wheel messages at the same time. Eliminating the need to check and uncheck the "Office Compatible" check box under the "Buttons" tab of the MouseWare properties dialogue.
Hij werkt bij mij iig
Hey thanks man! hij doet het weer!!Novah schreef op 12 oktober 2002 @ 12:19:
[...]
Voor iedereen waarbij het scrollwiel het niet wil doen in games met mouseware. Bij downloads op de logitech staat een file speciaal voor gamers:
[...]
Hier te downloaden:
Hij werkt bij mij iig
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Dat is heel lief van jeNovah schreef op 12 oktober 2002 @ 12:19:
[...]
Voor iedereen waarbij het scrollwiel het niet wil doen in games met mouseware. Bij downloads op de logitech staat een file speciaal voor gamers:
[...]
Hier te downloaden:
Hij werkt bij mij iig
Daarom deed m'n Dual Optical het dus ook wel en m'n MX300 niet...
-edit-
Nou... jouw settings geprobeerd en wederom geen succes.MST_Morpheus schreef op 12 oktober 2002 @ 11:15:
[...]
Autoscroll. Had ik ook bij mijn Dual Optical. Dubbelklik heb ik toegewezen aan de "Vorige" button (2)
Waarom wel werken in de oude UT en niet in de nieuwe

I love watercooling
Vaag... Bij mij werkt de scroll wheel niet met Quake, moet ik op de kleine knopjes boven en onder de scroll wheel drukken om wapens te wisselen. UT en UT2003 etc. werkt de scrollwheel wel gewoon.Garrett schreef op 12 oktober 2002 @ 20:00:
Nou... jouw settings geprobeerd en wederom geen succes.
Waarom wel werken in de oude UT en niet in de nieuwe![]()
![]()
Maw, ik begin een beetje gestoord te worden

I love watercooling
Kom net thuis en pak dat ding uit. Hij zag er ietsje anders uit. Het Logitech logo is glanzender dan op de andere MX500. Verder voelen de knopjes anders aan! Die nieuwe knopjes voelen lichter aan en klinken ook heel anders. Ik vind het veel beter zo. Verder voelt ook de scrollwiel beter aan, en nog iets belangrijks: m'n andere MX500 wankelde een HEEL klein beetje omdat de bodem niet helemaal vlak was ofzo. De nieuwe is 100% vlak en ligt helemaal stabiel. Alles bij elkaar voelt deze muis veel beter en lekkerder aan. Ben nu voor het geld pas echt dik tevreden, en hij is nog goedkoper ook...
Zou Logitech in zo'n korte tijd z'n produkten aanpassen? Dit zijn geen exemplarische afwijkingen want het verschil is te duidelijk.

Die liet Novah zien, dat hij deze besteld had, ik had zelf dit toetsenbord ook, en aargh, ik vond hem rot
Heb na 1,5 maand een ergonomische gekocht, en als ik die Zwarte Logitech nog uit de kast pak en aansluit+typ, je wilt niks anders meer, waarom ik die Logitech rot vond
Heb nu een Micrsoft Natural Multimedia ergonomisch toetsenbord, en zal zeker niks ander meer kopen dan ergonomische keyboards, damn wat zijn die dingen relax !
Die muis ken ik niet, ziet er inderdaad erg goed uit, heb zelf nu een aantal muizen, de nieuwste aanwinst is een Dexxa wireless optical muis, die zeer goed in de hand ligt, echter de prestaties vallen me wat tegen.
Verder heb ik de stukkie oudere Logitech intellipro die ook wel redelijk in de hand ligt, maar iets te groot is
De Dexxa

De Microsoft Intellipro

Me nieuwe toetsenbord

Vraag me af wat voor keyboards jij gewend bentDjGeRo schreef op 14 oktober 2002 @ 18:38:
Die liet Novah zien, dat hij deze besteld had, ik had zelf dit toetsenbord ook, en aargh, ik vond hem rot
...
de toetsen zijn ECHT ontiegelijk klein, en de knoppen moet je erg aan wennen, en door de kleine toetsen word je gedwongen om je handen tegen elkaar te houden (mits je met 10 vingers typt)
Hmmm zeer vaag, mijn muis is 5 dagen oud. Misschien kan je ff kijken welke revisie je hebt van de muis, staat wel ergens op hoesje van cd dacht ik.Exirion schreef op 14 oktober 2002 @ 17:50:
Vandaag iets merkwaardigs. Ik kom net bij de Makro vandaan en zag daar de MX500 muis voor 45 euro ex.btw. staan en dat komt neer op zo'n 53 euro. Ik heb 'm meegenomen omdat ik m'n eigen MX500 (60 euro) nog kan terugbrengen, dus dat is snel verdiend. Opzich niet zo vreemd, afgezien van het feit dat de Makro vaak juist duur met dit soort spul is
Kom net thuis en pak dat ding uit. Hij zag er ietsje anders uit. Het Logitech logo is glanzender dan op de andere MX500. Verder voelen de knopjes anders aan! Die nieuwe knopjes voelen lichter aan en klinken ook heel anders. Ik vind het veel beter zo. Verder voelt ook de scrollwiel beter aan, en nog iets belangrijks: m'n andere MX500 wankelde een HEEL klein beetje omdat de bodem niet helemaal vlak was ofzo. De nieuwe is 100% vlak en ligt helemaal stabiel. Alles bij elkaar voelt deze muis veel beter en lekkerder aan. Ben nu voor het geld pas echt dik tevreden, en hij is nog goedkoper ook...
Zou Logitech in zo'n korte tijd z'n produkten aanpassen? Dit zijn geen exemplarische afwijkingen want het verschil is te duidelijk.
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
Denk er even goed over na, of probeer hem uit, want ik merkte het al na een uurtje muizen. Mij veel te zwaar.The.EMP3ROR schreef op 15 oktober 2002 @ 03:46:
Ik weet niet of het al genoemd is maar collega van me zei dat de Mx700 niet langzamer is als de Mx500... alleen zwaarder wat je na een dag gamen mogelijk zult merken. Mijn besluit staat vast... ik koop een Mx700 aangezien ik nu ook draadloos heb.
Op het CD hoesje staat 1.1, maar dat zal juist op de software slaan denk ikNovah schreef op 15 oktober 2002 @ 00:31:
Hmmm zeer vaag, mijn muis is 5 dagen oud. Misschien kan je ff kijken welke revisie je hebt van de muis, staat wel ergens op hoesje van cd dacht ik.
Overigens gebruik ik 'm met de Microsoft Intellipoint drivers waarop ie precies zo ingesteld is als met m'n MS Explorer muis. Dat werkt lekkerder dan met de Logitech drivers.
* DjGeRo heeft vergelekenExirion schreef op 14 oktober 2002 @ 19:55:
[...]
Vraag me af wat voor keyboards jij gewend bentToetsen hebben een standaard grootte, en met dit bord is niks mis. Sterker nog, ik heb 'm nu 3 weken en ben er helemaal verliefd op
Ziet er strak uit (zeker samen met die MX500 muis) en typt super. Afwerking is ook netjes.
En verondersteld dat Mister Exiron gelijk heeft
Maar dan is het dus gewoon de opbouw van het toetsenbord, naar mijn mening te laag,
Het voelde gewoon alsof de toetsen kleiner waren
Maar ik denk ook dat het komt doordat ik eerst een vrij standaard toetsenbord had, met *telt* 10 sneltoetsen, 1×mail 1×webbrowser 1×standby en de rest voor windows media player, net als c1000
Ik begrijp hieruit dat je doelde op de hoogte van de toetsen en niet op de oppervlakte van de toetsen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het bord zonder polssteun gebruik, dus dan voelt het al hoger aan. Zo'n polssteun vind ik alleen maar hinderlijk en het ziet er nog lomp uit ookDjGeRo schreef op 15 oktober 2002 @ 12:45:
Maar dan is het dus gewoon de opbouw van het toetsenbord, naar mijn mening te laag,
Het voelde gewoon alsof de toetsen kleiner waren
Verwijderd
Verwijderd
Dus als je geen Mouseware installeert voor de MX300 dan doet het scroll wieltje het gewoon in UT2003?Novah schreef op 12 oktober 2002 @ 00:43:
En over de muis, gewoon geen mouseware gebruiken, als je 4 en 5 niet speciaal wil gebruiken voor bepaalde handelingen hoef je helemaal geen mouseware te installen. Je kan dan 1 t/m 5 knoppen gebruiken in games. Ook het scrollwiel is dan mooi te gebruiken, geen problemen met lag ofzo wat ik hier heb gehoort.
En als je nou de software voor het toetsenbord NIET installeert staat de F-lock dan standaard ook nog aan?
Logitech is jaren geleden gestopt met linkshandige muizen omdat het niet meer rendabel was. Linkshandige mensen zijn immers sterk in de minderheid.Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:52:
is die er ook voor linkshandige mensen ?
De MX300 is echter een symmetrische muis, dus die kun je ook als linkshandige gebruiken. Is een lekkere muis vind ik
Net IntelliPoint 4.1 van M$ geinstalleerd voor m'n MX300. Setup draaien en vervolgens met de hand de muisdriver veranderen in "Microsoft USB Intellimouse Optical". Alle 4 knoppen zijn te programmeren (in Windows) en worden iig in UT2003 herkend. Verder werkt de scroll nu ook eindelijk in UT2003 (met MouseWare installed met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen).Garrett schreef op 11 oktober 2002 @ 23:57:
[...]
Hoe de M$ software werkt met de 8 knoppen van de MX500/700 weet ik niet (keb m'n MX500 gelijk weer doorverkocht). Ik geloof dat M$ geen muis met zoveel buttons heeft, dus dat wordt moeilijk...
Tja, ik ben een Logitech Cordless Mouseman Wheel (eerder getoond in dit topic) gewend. Da's er dus eentje met bal en 2 batterijen dus... ik verwacht dat ik al redelijk getraind benExirion schreef op 15 oktober 2002 @ 09:54:
[...]
Denk er even goed over na, of probeer hem uit, want ik merkte het al na een uurtje muizen. Mij veel te zwaar.
Dat zal voor jou weinig problemen opleverenThe.EMP3ROR schreef op 18 oktober 2002 @ 20:04:
[...]
Tja, ik ben een Logitech Cordless Mouseman Wheel (eerder getoond in dit topic) gewend. Da's er dus eentje met bal en 2 batterijen dus... ik verwacht dat ik al redelijk getraind ben
Het is denk ik erg wennen ja. Het punt is: als je een muis op een ruwe mat legt dan is de weerstand groot maar wel constant. Met wat extra kracht zetten dus geen probleem. Maar een zware muis, daar moet je alleen even kracht zetten om 'm in beweging te zetten en daarna moet je je inhouden om niet door te schieten. De kracht die je zet is niet constant, en dat werkt zo krampachtig als je het niet gewend bent dat je er kramp in je tengels van krijgt.The.EMP3ROR schreef op 18 oktober 2002 @ 20:04:
Tja, ik ben een Logitech Cordless Mouseman Wheel (eerder getoond in dit topic) gewend. Da's er dus eentje met bal en 2 batterijen dus... ik verwacht dat ik al redelijk getraind ben
Mijn advies is; kopen die muis, MX500 of MX700. Het enige verschil is het draadje...
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Vreemde hand heb jij, hij is precies voor mijn hand gegooten, die kleine holte voor mijn duim enzo, prachtig! Precies goed tegen RSI. Geen id hoe jij je muis altijd vasthoud. Bij mij ligt ie iig supergoed in de hand.AMDFreak schreef op 18 oktober 2002 @ 23:44:
hmm.. ik moet hem wel eerst ff voelen.. voordat ik uhm koop, straks ligt ie niet zo lekker in me hand.. (wat ik persoonlijk nie verw8 van logitech)
Maar door die duim-vorm van die mx500 ben ik nu toch wel een beetje bang.
Heeft hier iemand familie die in het bestuur van Logitech zit ? Zodat je misschien een goed woordje kan doen voor de linkshandige gamer
Dus doe maar een MX300 *knip* zonder staart ofzo!
Verwijderd
Precies die muis is echtNovah schreef op 19 oktober 2002 @ 01:38:
[...]
Vreemde hand heb jij, hij is precies voor mijn hand gegooten, die kleine holte voor mijn duim enzo, prachtig! Precies goed tegen RSI. Geen id hoe jij je muis altijd vasthoud. Bij mij ligt ie iig supergoed in de hand.

Battle.net Spud#2543
Maar als hun dat vinden moeten ze dat vooral vinden, alleen worden er dus nooit meer dual opticals gemaakt omdat de sensoren verbeterd zijn en het dus niet meer nodig is.
Ik heb het zo goed mogelijk geprobeert uit te leggen, ik ben niet zon expert maar de info komt van mijn neef die bij trust werkt die ook optische muizen produceert. Geen id wat hij voor de rest doet maar hij weet er iig veel vanaf.
Ik ga trouwens ook ff kijken naar doe MX300, mijn zus heeft ook een nieuwe muis nodig en deze muis is echt prachtig voor haar.
Verwijderd

Logitech® Cordless Desktop® Comfort
Jammer dat hij weer niet los verkrijgbaar is met een draadje
Keyboard typt echt heerlijk en de knopjes zijn best handig (ben verslaafd aan de volume/mute button) De muis is precies en heeft weinig last van trillinkjes tov mijn 2nd gen optical mouse.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Woei, ik heb zelf ook een MX-500 muis en mijn toetsenbord is een draadloze Logitech Cordless Desktop Optical. Ook zwart/zilvergrijs. Passen perfect bij elkaar.MaDLiVe schreef op 20 oktober 2002 @ 01:08:
Mmm, ik heb bij mediamarkt de mx500 gehaalt (de muis met zilver und zwart linkshandig bruikbaar) em de logitech internet navigator limited/special edition. Allebei dus in het zwart met zilver uitgevoerd. Dezelfde keyboard mouse combo als op de EA party (voor de mensen die er zijn geweest --> er liepen wel veel tweaker look-a-likes)
Keyboard typt echt heerlijk en de knopjes zijn best handig (ben verslaafd aan de volume/mute button) De muis is precies en heeft weinig last van trillinkjes tov mijn 2nd gen optical mouse.
Ik heb express niet voor draadloos gekozen omdat:MST_Morpheus schreef op 20 oktober 2002 @ 01:29:
[...]
Woei, ik heb zelf ook een MX-500 muis en mijn toetsenbord is een draadloze Logitech Cordless Desktop Optical. Ook zwart/zilvergrijs. Passen perfect bij elkaar.
1. mijn bureau niet groot genoeg is voor draadloos
2. ik hou absoluut niet van batterijen wisselen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Hoe bevallen de 2 basisknoppen van de muis? Ik heb zelf een Mouseman+ en die heeft hele grote knoppen. Zelf vind ik dit erg prettig omdat je er nooit naast zit.
Zijn de knoppen evengroot als bij de dual-optical? Daar zit namelijk ook een randje aan de buitenkant en die knoppen vind ik eigenlijk te klein.
Waarschijnlijk zullen de kleinere knoppen ook wel wennen.
Jah... de knoppen zijn even groot als die van de Logitech Mouseman Wheel Optical+ die ik hiervoor had. Ze zijn gewoon goedVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 12:46:
Vraag aan de bezitters van de MX500:
Hoe bevallen de 2 basisknoppen van de muis? Ik heb zelf een Mouseman+ en die heeft hele grote knoppen. Zelf vind ik dit erg prettig omdat je er nooit naast zit.
Zijn de knoppen evengroot als bij de dual-optical? Daar zit namelijk ook een randje aan de buitenkant en die knoppen vind ik eigenlijk te klein.
Waarschijnlijk zullen de kleinere knoppen ook wel wennen.
- Scrollen is traag als MS Office compatibility + scroll in active window only niet aanstaat
- De quick switch komt alleen in beeld op de primaire monitor
- De cruise up/down buttons werken niet goed (althans niet in Mozilla)
- Ik kan geen middle-click functionaliteit toewijzen aan de cruise up/down buttons (wel aan knop onder het scrollwiel, maar dat wil ik niet).
Ik heb ook weinig ruimte op mijn bureau met mijn 3 monitoren erop (van 2 PC's)MaDLiVe schreef op 20 oktober 2002 @ 12:22:
[...]
Ik heb express niet voor draadloos gekozen omdat:
1. mijn bureau niet groot genoeg is voor draadloos
2. ik hou absoluut niet van batterijen wisselen
Dat mijn toetsenbord draadloos is boeit me niet zo, de batterijen zijn nog bijna vol en draait hier al 4 maanden. Als deze leeg zijn komen er toch oplaadbare in. Dus dat wisselen van batterijen valt ook wel mee
Die Cruise control werkt met Mozilla idd niet lekker, hij scrollt wel omhoog maar niet omlaag. Met IE geen problemen.Femme schreef op 20 oktober 2002 @ 16:16:
Ik heb de MX500 ook sinds gisteren en ik vind 'm prettig werken, alleen zijn de Mouseware drivers als vanouds waardeloos (de reden waarom ik die 1,5 jaar niet gebruikt heb).
- Scrollen is traag als MS Office compatibility + scroll in active window only niet aanstaat
- De quick switch komt alleen in beeld op de primaire monitor
- De cruise up/down buttons werken niet goed (althans niet in Mozilla)
- Ik kan geen middle-click functionaliteit toewijzen aan de cruise up/down buttons (wel aan knop onder het scrollwiel, maar dat wil ik niet).
Verwijderd
Ik twijfel ook of ik de MX500 wil kopen.
Ik heb nu een dexxa optische muis (1e generatie optical) die niet goed tegen hoge snelheden kan en waarvan de knoppen soms gaan haperen.
Zou die MX500 lang meegaan (dus een jaar of 3?), dus dat de knoppen redelijk en snel blijven klikken? Er zit wel 5 jaar garantie op, dus dat zegt misschien wat over de kwaliteit...
Dus moet nu tot morgenvroeg 10:00 minimaal wachten.
Waarom mx500, mwa ik game veel echt veel en heb al een dual optical, ms ie r3 en gewone mouseman wheel met bal gehad en van deze 3 was de dual optical het fijnste kwa gewicht, grootte, handling, sens en gevoeligheid van de knoppen. De gevoeligheid van de knoppen van de ms muis is voor mij (heb redelijk zware vingers en laat mijn hand meestal lekker rusten) funest in CS, zo blijft mijn vinger veel langer die knop inhouden waardoor je hele aim naar de klote gaat, hij is me ook iets te licht waardoor ik soms te snel doorschuif (op mijn func zeker). Wat betreft is deze muis kwa sens prima in orde, skipt NOOIT. Dual optical, prima knoppen, goed gewicht, ligt lekker in de hand, maar hij skipt nogal eens bij wat snellere of langzamere bewegingen. Mja mouseman wheel, supermuis, maar sinds de rechtshandige muis is het gewoon niet meer fijn om met symetrische muizen te werken, gewoonweg omdat je een rechtshandige muis onder een soort van hoek vast hebt en dat is veel rustigere positie voor je hand.
Bij de mx500 hoop ik dus op een goede combinatie van dit alles, beetje lekker gewicht, de meestal perfecte "feel" van logitech en een nog betere nauwkeurigheid dan de ms muizen (en 8 knoppen en reken maar dat ik die kwijt kom
Jij zult veel plezier aan je nieuwe muis gaan belevenSorcerer@ schreef op 21 oktober 2002 @ 20:03:
Getver, de post was een bitje vroeger dan verwacht en daarom had ik het geld (76 pleuro) voor me mx500 en nieuwe toetsenbord nog niet gehaald (was van plan dit voor 12:00 te doen aangezien in dit gat de pakketjes altijd na twaalven komen) en ja hij was er om 11:30
Dus moet nu tot morgenvroeg 10:00 minimaal wachten.
Waarom mx500, mwa ik game veel echt veel en heb al een dual optical, ms ie r3 en gewone mouseman wheel met bal gehad en van deze 3 was de dual optical het fijnste kwa gewicht, grootte, handling, sens en gevoeligheid van de knoppen. De gevoeligheid van de knoppen van de ms muis is voor mij (heb redelijk zware vingers en laat mijn hand meestal lekker rusten) funest in CS, zo blijft mijn vinger veel langer die knop inhouden waardoor je hele aim naar de klote gaat, hij is me ook iets te licht waardoor ik soms te snel doorschuif (op mijn func zeker). Wat betreft is deze muis kwa sens prima in orde, skipt NOOIT. Dual optical, prima knoppen, goed gewicht, ligt lekker in de hand, maar hij skipt nogal eens bij wat snellere of langzamere bewegingen. Mja mouseman wheel, supermuis, maar sinds de rechtshandige muis is het gewoon niet meer fijn om met symetrische muizen te werken, gewoonweg omdat je een rechtshandige muis onder een soort van hoek vast hebt en dat is veel rustigere positie voor je hand.
Bij de mx500 hoop ik dus op een goede combinatie van dit alles, beetje lekker gewicht, de meestal perfecte "feel" van logitech en een nog betere nauwkeurigheid dan de ms muizen (en 8 knoppen en reken maar dat ik die kwijt kom) dit alles gaat plaatsvinden op een fUnc 1030 (ik zweer bij muismatten en dan niet de cheap dingetjes van stof, maar die gaming muismatten) want op dit zeer grote, gladde en schone oppervlak glijden alle bovengenoemde muizen (zelfs mijn helemaal met stof gevulde en afgesleten mouseman wheel) prima. Mensen kunnen wel zeggen bureau is fijner, maar probeer eens deze muismat en waarschijnlijk zul je dan iets anders zeggen. Enige drawback van al deze leuke gadgets en steeds beter wordende muizen, voor gamers die die dingen willen hebben zal de beurs snel dunner worden
Ik heb ook ervaring met een Dual Optical en een M$ Intelli Explorer, zowel 1.0 als 3.0
Nothing beats the MX-500
Net toen ik naar postkantoor wilde gaan stond de postbode aan de deur met een compleet nieuwe dual optical (oude was kapot, ms ie r3 aangeschaft en rma aangevraagd
Kwa feel is de mx500 dus VERUIT het beste, kwa lookds zowiezo en kwa feet/glij gebeuren is het ongeveer gelijk aan dual optical (denk iets beter). Dan in games, in cs is hij meesterlijk, je hoeft hem niet zoveel meer op te tillen en hij zit werkelijk als naar je hand gevormd, heerlijk spelen.
Dan komen we gelijk bij het probleem dat veel mensen hebben, namelijk de binds voor de knoppen. Op sogamed heb ik mensen gezien die gewoon mouse 1 tm 6 gebind hebben, ik kom niet verder van mouse 1 tm 5 (dit alles ZONDER mouseware, met werkt het helemaal niet) dus als iemand een idee heeft voor knop 6 (dat is die knop om active windows te switchen als het goed is) dan hoor ik het graag
Maar mouseware is dus ECHT niet goed, heb ik nog nooit gebruikt en heb het alleen ff geprobeerd om te zien wat die knop 8 deed (active windows) nou das denk ik niet iets dat ik in het dagelijks leven veel ga gebruiken, dus ikheb mouseware er snel weer afgeknikkerd (mede door die icoontjes die in beeld knoppen als je de scrollknoppen gebruikt).
Maar iig dit lijstje heb ik kunnen samenstellen voor knoppen in cs.
Links+rechts: mouse1 en mouse2
scrollwiel/knoppen: mwheeldown en mwheelup (dit zijn dus het wiel en de knopjes)
scrollwielknop: mouse3
duimknop voorste: mouse4
duimknop achterste: mouse5
en mouse6 schijnt dus die knop helemaal bovenop de muis te zijn.
Mijn mening over de muis, sublieme muis, ligt heerlijk in de hand, glijdt lekker soepel over mijn fUnc muismat en de knoppen zijn goed bereikbaar. Kortom een heel erg lekker muisje, nu nog een linkshandige versie voor mensen die links zijn (ook al kun je hem mijns inziens met je linkerhand wel gebruiken, maar kweet niet of dat even lekker is).
maar ik wil nog iets toevoegen, het handige aan de muis is dat knop 7 en 8 scrollknoppen zijn die ideaal voor mij zijn die nog welles last kan hebben van iets wat je rsi in opkomst kan noemen. Scrollen met wieletje + gamen word gezien door de rsi doktor als niet goed dus das helemaal uber. En inderdaad kan je knop 1 tm 5 binden, maar dat is ook al meer dan zat voor mij iig. Mouseware draai ik ook niet, veel teveel gezeik.
Verwijderd
Werkt de MX500 netzogoed met USB als via de PS/2 ?
Ik heb nogal eens last van een brakke usb poort namelijk
Maakt echt geen meter uit, ik had eerst altijd hem op PS/2 omdat ik te weinig USB porten had maar nu ik in mijn monitor een USB hubje heb gebruik ik gewoon USB. Maakt geen flik0rz uit volgensmij (weet het 99.99% zeker)Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:38:
Nog een vraagje.
Werkt de MX500 netzogoed met USB als via de PS/2 ?
USB en brak zijn ongeveer synoniem.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:38:
In de praktijk is een PS2 poort op 200Hz directer dan een USB met hogere latency. Zeker als de USB bus een beetje load heeft dan is USB niet bepaald efficient. Daar zul je in de praktijk niet veel van merken, maar het is opvallend hoevaak USB de hemel in wordt geprezen en PS2 de grond in geboord terwijl dat onzin is.
USB2 is een grote verbetering in termen van snelheid, maar USB opzich is nooit geweldig geweest.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2002 23:48 . Reden: typo ]
Op een Via plank is het brak jaExirion schreef op 23 oktober 2002 @ 17:15:
[...]
USB en brak zijn ongeveer synoniem.
In de praktijk is een PS2 poort op 200Hz directer dan een USB met hogere latency. Zeker als de USB bus een beetje load heeft dan is USB niet bepaald efficient. Daar zul je in de praktijk niet veel van merken, maar het is opvallend hoevaak USB de hemel in wordt geprezen en PS2 de grond in geboord terwijl dat onzin is.
USB2 is een grote verbetering in termen van snelheid, maar USB opzich is nooit geweldig geweest.
Een USB muis is echt superieur aan een PS2 variant, ondanks de zogenaamde 200Hz...
USB = 125Hz stabiel
PS2 kan met ps2rate tot 200Hz maar is gewoon niet stabiel, dus fluctueerd.
Op een normaal werkend systeem is USB echt goed en super-stabiel, ik heb hier alles op USB: muis, stuur, joystick, printer, gamevoice... werkt als een trein, dus ga niet zeggen dat USB niet goed werkt
---
Owja heb sinds kort ook een MX500; moet zeggen lekker muisje, net wat beter dan m'n dual, zeker als we het over de vorm hebben, het is een kruizing tussen de dual en de Mouseman optical(die ik ook heb). Hij is ook net iets preciezer...
Werkt btw. perfect is games zoals bv. UT2003, dus al die negatieve berichten vat ik niet helemaal, en dit MET Mouseware...
Ach het maakt mijn Logitech collectie weer compleet
[ Voor 0% gewijzigd door Redje op 02-11-2002 17:01 . Reden: + mx500 ]
De dingen die jij voor PS2 opnoemt (het fluctueert) is voor USB net zo goed waar. Als je het protocol van USB een beetje kent dan begrijp je wat ik bedoel. USB is verre van efficient.Redje schreef op 02 november 2002 @ 16:55:
Op een normaal werkend systeem is USB echt goed en super-stabiel, ik heb hier alles op USB: muis, stuur, joystick, printer, gamevoice... werkt als een trein, dus ga niet zeggen dat USB niet goed werkt
-is hij niet zwaarder dan de gemiddelde muis?
-ik game op een extreem lage sens en dan wil de gemiddelde muis (maar ook de dual optical) nog wel eens skippen, de intelli doet dit ook nooit maar hoe zit dat met de mx?
En verder nog een toetsenbord nodig (liefst zwart met sneltoetsen), iemand?
Het probleem is: scrollen met scrollwiel == meer (last van) rsi dan scrollen met middelste muisknop één keer indrukken. En zo'n scrollwiel indrukken gaat gewoon niet handig.wicher schreef op 30 september 2002 @ 01:08:
[...]
Dan gebruik je dat scrollwiel toch niet?
Ik vind het echt een geweldige uitvinding, en het is niet voor niets dat ze nauwelijks nog zonder maken. Als ik ergens op een comp zonder zit, ga ik altijd vanzelf de middelste muisknop aaien.
Ik gebruik tegenwoordig voor het scrollen de cruise control van mijn MX-500. Die functie is gewoonNelis schreef op 03 november 2002 @ 03:58:
[...]
Het probleem is: scrollen met scrollwiel == meer (last van) rsi dan scrollen met middelste muisknop één keer indrukken. En zo'n scrollwiel indrukken gaat gewoon niet handig.
-De MX-500 is idd een vrij zware muis. Maar dat vind ik persoonlijk geen probleem.Nelis schreef op 03 november 2002 @ 03:51:
Mz, ik wou eerst een intelli kopen maar nu begin ik toch te twijfelen. Twee vraagjes:
-is hij niet zwaarder dan de gemiddelde muis?
-ik game op een extreem lage sens en dan wil de gemiddelde muis (maar ook de dual optical) nog wel eens skippen, de intelli doet dit ook nooit maar hoe zit dat met de mx?
En verder nog een toetsenbord nodig (liefst zwart met sneltoetsen), iemand?
-Ik stel mijn muis altijd op het snelst in ongeveer. Zodat ik met FPS games lekker snel kan draaien met een klein rukje aan mijn muis. Ik heb mijn MX-500 nog niet aan het skippen gekregen. Mijn oude Dual Optical en IntelliMouse Explorer 3.0 overigens wel.
-Mja, ik heb een draadloos Logitech Cordless Desktop Optical toetsenbord. Deze heb je tegenwoordig ook met een draadje. Dezelfde kleuren als de MX serie, en vullen elkaar qua stijl perfect aan.
Heb zelf de mx500 maar die hb ik dus maar aan mijn broertje gegeven.
De MX300 is er wel in universele versie.
Mz, dan moet ik hem misschien toch maar eerst ff testen.MST_Morpheus schreef op 03 november 2002 @ 10:14:
[...]
-De MX-500 is idd een vrij zware muis. Maar dat vind ik persoonlijk geen probleem.
Een muis skipt juist bij een extreem lage sens ipv een extreem hoge-Ik stel mijn muis altijd op het snelst in ongeveer. Zodat ik met FPS games lekker snel kan draaien met een klein rukje aan mijn muis. Ik heb mijn MX-500 nog niet aan het skippen gekregen.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Lijkt me wel een goede keus-Mja, ik heb een draadloos Logitech Cordless Desktop Optical toetsenbord. Deze heb je tegenwoordig ook met een draadje. Dezelfde kleuren als de MX serie, en vullen elkaar qua stijl perfect aan.
Vraagje: In Windows wil ik Cruise-controllen, Back, Minimaliseren en Maximaliseren. In Unreal Tournament 2003 wil ik Rocket Launcher, Lightning Gun, Link Gun, Translocator. Hoe doen jullie dat? Iedere keer de buttons switchen in je mouseware?
Verwijderd
Dat zal het zeker zijn, alleen vind en blijf ik draadloos een onzinnige uitvinding vinden. Je hebt 1.2 meter snoer, is dat dan toch niet genoeg? Ik bedoel, van het snoer heb je toch totaal geen lastVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 10:02:
.. ik ben echt uit de tijd man .. zit hier met een logitech cordless mouseman pro (3knopen, geen scroll, balletje, hand-vorm) zat er ook aan te denken om een mx700 tekopen zal wel een aardige vooruitgang zijn
Je hebt alleen maar een zwaardere muis en gezeur met batterij (of met MX700 oplader).
Ik zou voor de MX500 gaan, scheelt 30 euro (70 piek) en dan zit er een staartje aan, ik zou iig voor de MX500 gaan maar je moet doen wat je niet laten kunt natuurlijk
Trauma's!!! Alleen maar trauma's krijg je van muizen met snoer! Je moest eens weten hoe vaak ik me heb geërgerd aan muizen met snoer. Of het zit ergens vast of je stoot met het snoertje ergens tegenaan of het is net ff te kort.Novah schreef op 04 november 2002 @ 14:12:
[...]
Dat zal het zeker zijn, alleen vind en blijf ik draadloos een onzinnige uitvinding vinden. Je hebt 1.2 meter snoer, is dat dan toch niet genoeg? Ik bedoel, van het snoer heb je toch totaal geen last
Je hebt alleen maar een zwaardere muis en gezeur met batterij (of met MX700 oplader).
Ik zou voor de MX500 gaan, scheelt 30 euro (70 piek) en dan zit er een staartje aan, ik zou iig voor de MX500 gaan maar je moet doen wat je niet laten kunt natuurlijk
Draadloos is de uitvinding! En men zegt dat de Mx700 niet langzamer is als de Mx500... alleen zwaarder (en dat is persoonlijk). Ik had hiervoor een muis die net zo zwaar is.
Logitech Cordless Desktop Navigator

specs
Goede ervaringen erover? Hoe is de muis?
Draadloos reageert altijd slomer, de vraag is alleen in welke mate je dat merkt. Verder is een draadloze muis idd zwaarder is minder snel kunnen verplaatsen maar ook meer rsi.The.EMP3ROR schreef op 04 november 2002 @ 20:21:
[...]
En men zegt dat de Mx700 niet langzamer is als de Mx500... alleen zwaarder (en dat is persoonlijk).
Verwijderd
Hij werkt in Windows perfect behalve het bovenste kleine knopje doet niks.
Mouseware wil ik maar liever niet proberen
Maar in UT2k3 willen geen van alle knopjes iets doen
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Hoe moet je 'm in Windows XP instellen?
Die herkent hem nu als HID compatible muis maar zo werken al die extra knopjes niet.
Ik heb begrepen dat mouseware installeren nogal wat nadelen heeft dus is er een manier om die extra knopjes te gebruiken zonder dat te doen? (ik bedoel om de knopjes in windows aplicaties gebruiken, niet voor spellen)
Ik heb een MX700 met standaard windows-drivers maar alle knopjes werken gewoon (op één na: alt-tab).Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:00:
Ik heb net een MX500 gehaald en die bevalt wel.
Hoe moet je 'm in Windows XP instellen?
Die herkent hem nu als HID compatible muis maar zo werken al die extra knopjes niet.
Ik heb begrepen dat mouseware installeren nogal wat nadelen heeft dus is er een manier om die extra knopjes te gebruiken zonder dat te doen? (ik bedoel om de knopjes in windows aplicaties gebruiken, niet voor spellen)
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
Ik speel Counter-Strike op een zeer lage sensitivity, en mijn muis skipt nooit.
Volgende week komt waarschijnlijk mijn nu bestelde fUnc 1030 binnen,
en ik ook hoop dat ik er dan nog meer plezier van kan gaan beleven.
Helaas heb ik nog een opmerking over Logitech, prima hardware, maar de
software vind ik toch wel een beetje brak. (ja ik run 9.73, en de game patch)
Dit topic is gesloten.