Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ulio

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het is mij niet geheel duidelijk wat er precies gebeurd is, ik heb wel eens 'wat' gelezen in Lieve adjes, en ik heb een mailtje gezien van hem, maar meer niet.

Wat er is, maakt me weinig uit, ik heb begrepen dat diegene is opgehouden, maar 'jullie' (nogmaals; ik weet niet exact hoe het zit) gaan gewoon door.

Die Ulio, hoe slecht hij in jullie ogen ook is, heeft er last van. Houd er daarom gewoon over op, het heeft toch geen zin er eeuwig mee door te gaan. Ik weet niet wie van de admins hier wel langskomt/leest, diegene zal misschien wel een toevoeging op het verhaal hebben.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

GaMeOvEr

Is een hork.

*zucht*

Tom, er wordt hier doorgegaan omdat Ome Ulio dan wel niet echt aktief (ff afgezien van zijn nieuwe Alias Xafer) op GoT meer zat, maar wel diverse mensen bleef voorzien van Hatemail.

Diegene waarvan ik zeker weet dat ze Hatemail hebben ontvangen zijn :

-irrelevant
-Otis
-Ikke
-TgF
-Testcase
-ecteinascidin

Daar maken sommigen mensen zich dus een beetje druk over ja...

Ik zit er ook niet op te wachten dat ik vervolgens als zichzelf misdragend persoon wordt afgeschilderd wegens de een of andere paranoide gek.

Niemand had hem verder "lastig gevallen" (nogal overtrokken) als hij was gekapt op het forum, en niet daarna nog sneeky naar iedereen mailtjes was gaan sturen.

Dat hij het persoonlijk anders ziet snap ik wel, want die leipo is absoluut niet toerekeningsvatbaar.

*zucht*

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Tom,

Je hebt helemaal gelijk, het heeft geen zin om het hele verhaal opnieuw op te rakelen.

Zoals altijd heeft ieder verhaal twee kanten, ook in dit geval.
Hiermee wil ik zeggen dat niet alleen Ulio er last van heeft, er zijn er meer die last hebben (maar dat laat ik aan hen verder over).

Ik heb in het Adjes-forum voor de laatste keer gereageerd op dit onderwerp en wil het daar maar bij laten anders komt er nooit een eind aan dit gezeik.

Wanneer er dadelijk daadwerkelijk een einde is gekomen aan deze kleinschalige oorlog vind ik het wel netjes als de officiële waarschuwing naar Testcase ingetrokken wordt, hij is nu monddood gemaakt als het gaat om Ulio/Xafer topic, terwijl de ander vrolijk doorgaat.

Als Ulio door mag gaan, moet Testcase dat ook kunnen, het lijkt partijdig als ik het nu ineens opneem voor hem, maar zoals gezegd, hij heeft min of meer een spreekverbod, dus probeer ik het voor hem op te lossen (ongevraagd overigens).

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Sterker nog ik wilde niet eens doorgaan, want het is een gebed zonder eind.

EN NU HEB IK VERDOMME AL WEER EEN BERICHT EROVER GEPOST!

<GaMeOvEr takes a deep breath>

Ja, dit is dus echt het laatste wat ik erover zeg, anders word _ik_ ontoerekeningsvatbaar...

Waar is mijn Shag ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waar is mijn Shag ?[/quote]Op je buro...nee, iets verder naar links...iets verder...verder..ja, daar!

rol...rol...rol

lik...lik...lik

tsjik

pfffff

ahhhhhhhhhhhhhh

:)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Bedankt, dat had ik ff nodig. :)

Vanavond maar aan de Wodka denk ik... :P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Mag het ook Metaxa zijn?

klok...klok...klok

gloep

ahhhhhhhhhhhh

gloep

mhhhhhhhh

gloep

:?

Verwijderd

Dat ik emailtjes naar bepaalde mensen heb gestuurd was bedoeld omdat ik niet meer op GoT wilde discusseren maar van persoon tot persoon. Iedereen die een mailtje van mij hebben gekregen konden eentje terug sturen.
Ik zie niet waarom dat hier vermeld moest worden ? En wat heeft een persoonlijk bedoelde email met GoT te maken ?

Wat heeft het voor nut om een email die ik persoonlijk aan jou stuur hier te moeten posten ? Of met anderen te bespreken ? Dat doe ik toch ook niet ?

Dat deed ik allamaal omdat ik al in september iedereen had verzocht om het onderwerp te laten rusten.

Maar tot vandaag hielden jullie het vol.
Ik stuurde emails omdat ik dit forum niet ziet als een plek om mensen af te zeiken of wat dan ook.

Ik heb vaak genoeg toegegeven dat ik soms wel fout ben geweest, maar jullie negeren gewoon mijn verzoeken om te stoppen. Dus werden mijn mailtjes steeds erger. Hoe zou jij het vinden als je ergens al weg bent bij wijze van spreken en nog steeds wordt je naam vervuild zonder reden ?

En vertel mij nou wie van jullie ik als eerste heb aangesproken, of op wie ik destijds reageerde ?

Maar ik hoop dat het nu eindelijk afgelopen is.

Tuurlijk ik ben zekers af en toe ook fout geweest, ik zeg niet dat ik heilig ben. Maar ik ben gestopt met onzin op GoT te posten en een paar mensen konden het niet laten om door te gaan.

I rest my case. Peace !

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Is het complete verzamelde werk van ulio ook op cd beschikbaar zoja dan zou ik graag een copie van u willen ontvangen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die meeltjes van mr Xafer worden wel steeds dreigender van aard. Maar dat zal allemaal wel.

Mensen die niet in GameOver's lijstje staan, zouden er heel verstandig aan doen om zonder omkijken door te lopen, da's dan voor hun eigen bestwil.

Verwijderd

8< knip 8<

Ulio, ik snap het best!

Ik heb mijn verhaal maar verwijderd.

Nogmaals, was :)GRAPPIG:) bedoeld.

Nevermind.

---

Smoke 'm if you got 'm...

Verwijderd

Ja message onderstood ! Sir yes Sir !! :)

Alleen tja.. Gameover ? the game is REALLY over.... !!!!!!!!! ;)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Voor de mensen die het niet kunnen laten hun nieuwsgierigheid te bevredigen, (ook al raad ik het hun heel erg af!) heb ik hier een chronologische volgorde van gebeurtenissen voor ze.

Hier begon het allemaal mee.

Vervolgens kregen we deze.

Vervolgens ging het hier verder.

Toen kregen we deze. (die was ook errug goed)

Vervolgens hiero.... (echt geniaal)

*zucht* en hier verder... *zucht*

(Dat was wel de mooiste :'( )

En dit is de laatste.

Verder zijn er nog wel wat losse postings onder de naam "Ulioman" en de naam "Xafer", maar ik denk als je dit gelezen hebt, dat het je wel duidelijk is.

*zucht*

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ulio: lees! (maar dan wel MIJN reactie en dan niet die van GaMeOvEr)...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

TgF en Gameover, pas op. Alles wat te zeggen valt is gezegd. Laat je dus niet meer meesleuren in deze meuk. HET komt toch wel terug onder een andere sig (sick?).

Verwijderd

Ik zeg nix? Ik attendeer Ulio er even op dat ie gelijk had en ik derhalve mijn eerste reactie (met link naar je-weet-wel) heb weg geknetst...

Verder is mijn naam haas en zeg ik nix meer...

---

/me schroeft zijn silencer er weer op...plop

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik zeg ook niets, ik geef alleen de historie weer van waar alle discussies plaats hebben gevonden, zodat de buitenstaanders die het niet hebben gevolgd ook kunnen nakijken waar het in vredesnaam over gaat, zonder dat ik hier zelf een waardeoordeel over geef.

Een soort van "just for the record" zeg maar.

Ik ga mij zeker niet meer in discussies mengen met U***.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

+2 Behulpzaam zeg maar :)

Verwijderd

Ok, alles is gelezen en begrepen en mooi gelinkt op een overzicht.

Kunnen we nu eindelijk het boek sluiten ??
Want volgens mij raken jullie echt niet uitgeluld over mij.

Heb ik zoveel indruk op jullie gemaakt ofzo ?
Moet haast wel.. :)

Ok Guys... please laat dit het laatste thread over mij zijn. En niet weer 255 messages die totaal nergens opslaan.

Ik dank U allen.
Nogmaals " PEACE " "War=:r"

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Peace ! Indeed.

Dus ook geen hatemail meer ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Kunnen we nu eindelijk het boek sluiten ??[/quote]Boek? Ik heb het boek, de HTML teksten (inclusief back-ups), de cookies, de temp internet files, kortom: de hele zooi, al weken geleden ceremonieel verbrand.

Hopla, fik erin en over tot de orde van de dag.

/me heeft zijn strijdbijl 2 meter onder de zoden gestopt...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium heeft alleen een scherpe muis :)

OK, alles vergeven en vergeten.
Ulio, ga je verder onder de naam Xafer of neem je iets met de naam Ulio terug?

Verwijderd

Het liefst ben ik mezelf, dus gewoon ULIO.. hehehe :)

maar ja dat ligt niet aan mij, maar meer aan de admins. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus ook geen hatemail meer ?[/quote]Ik ben toch poeslief ? :)
Nee natuurlijk geen hatemail meer, maar hey, ik heb je toch wel een hele vriendelijke mail gestuurd toch ? wel vaker dan een keer... maar goed, nee ik zal niemand meer mailen.

We zijn er toch uit nu... *D
Thanx folks !!

Verwijderd

Tom,

Missie volbracht, strijdbijlen begraven, er komt witte rook uit de schoorsteen.

Deze mag op slot (alsmede alle andere draden).

Vraag: kan iemand even "officieel" Testcase rehabiliteren? Hij heeft een officiële waarschuwing gekregen (van Floris geloof ik) dan verdient hij ook een officiële goedmaker of GoT-knuffel ;)

Thnx!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

OK, Ulio unbannen, en testcase een GoT Hug...

Ulio, welkom again, en testcase : HUG.. :P

Aannames zijn fataal.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Case closed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.