En nu wil ik weten hoevaak ik testcase heb lastig gevallen ? Ik stuurde hem dit email om te laten zien dat HIJ mij provoceert.
Geplaatst door testcase - donderdag 07 september 2000 14:43
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13054
In de thread onder dit nieuwsbericht, en ook in vele andere, loopt een zekere Ullio op een ontzettend domme manier te etteren. Ondertussen mag dat zich 'Grootmeester' noemen omdat-ie bijna iedere thread overspoelt met z'n kronkels en er kennelijk geen moderatiekruid tegen gewassen is. Straks issie 'Godlike', stijgt het hem helemaal naar z'n bol en wat een aanfluiting zou dat zijn voor dit T.net. Isn't it time for "The Moderator"?
------------------
"Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen." -J.C.
>>> Hier begon je.
Geplaatst door testcase - vrijdag 08 september 2000 00:09
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zie zojuist in diezelfde thread dat-ie maar niet van ophouden weet, ondanks dat-ie inmiddels op z'n vingers is getikt door 'The Moderator'. Kan er niet de mogelijkheid worden ingebouwd, zoals bij e-mail in IE, om iemands reacties uit je reactieoverzicht te 'blocken'.
Om met Hans Teeuwen te spreken: "...omdat de irritaassiegrens beraijkt is, jaah..."
------------------
>>> Dit is de 2e.
Ulio kan niet eens nederlands en argumenteert nooit eens leuk, dus die vergelijking gaat een beetje mank. Over het mod-systeem ben ik nu wel zo'n beetje uitgepraat, vandaar dat ik ook niet meer zin heb om met m'n argumenten te BLIJVEN komen, want die heb ik al vaker uiteengezet. Bovendien zorgen inderdaad al vele maanden lang, wekelijks tientallen tweakers op T.net en GoT al voor de continue stroom van klachten en argumenten, die aantonen dat het systeem niet goed werkt. Ik geef juist aan dat ik niet meer geloof in dit systeem, niet in telkens maar weer kleine aanpassinkjes maken en dat ik ook niet verwacht dat het zal verdwijnen (de redenen hiervoor heb ik hierboven en elders al genoemd). Ik loop lang genoeg rond op T.net om te weten hoe het een en ander werkt. Dat oppertweaker (met alle respect voor zijn programmeerkwaliteiten) hier niet op mijn stellingname ingaat was mij al lang geleden duidelijk geworden, dus daar houd ik dan ook geen rekening meer mee.
End of this story wat mij betreft.
[Dit bericht is gewijzigd door testcase op 08-09-2000 15:37]
------------------
>>> Nog een. En het leuke is, er is niets wat je kan hard maken met bewijzen.
Geplaatst door testcase - dinsdag 12 september 2000 23:44
Oh jee, Ulio heeft de ingang naar GoT gevonden. Nu is niemand meer veilig. Ga toch je buurvrouw lastig vallen met je geraaskal. Je loopt al weken onzin uit te kramen en dan vind je het gek dat je mensen boos maakt? Klojo's zoals jij zijn juist schadelijk voor het imago van AMD (en voor T.net)!!! Nu probeer je weer heel braaf te zijn en te slijmen en te jammeren.
Nu trap ik er ook al in, zoals anderen voor mij:
"Never argue with a nutcase, 'cause they'll take you down to their level and beat you with experience..."
------------------
>>> Daar gaan we weer !
Geplaatst door testcase - maandag 11 september 2000 16:16
Die Ullio is gewoon niet helemaal goed bij z'n hoofd. Die is ook degene die begint met te etteren. Dat is mij al vaker opgevallen. Cookie heeft al eerder de vergissing gemaakt op die gast te reageren en nou komt-ie bijna niet meer van 'm af, typisch een geval van stalking door een afgewezen frustie. Gelukkig probeert-ie 'm via e-mail weg te lokken naar hotmail, waar wij hopelijk geen last meer hebben van die Ulio Iglesias. Gewoon negeren en bannen die gast.
------------------
>>> Alsof het niet genoeg is ! Maar waarom zet je geen links erbij om je verhaal geloofwaardig te maken ?
Geplaatst door testcase - vrijdag 15 september 2000 12:21
Ulio heeft iets tegen iedereen die iets tegen zijn geniale posts of tegen de zgn. AMD-fan(-atici)heeft . Ulio; genialiteit door zelfstudie verkregen.
------------------
"Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen." -J.C
>>> En Hoppa.... look at you now !
Geplaatst door testcase - vrijdag 15 september 2000 16:12
Een stelling, een artikel, nou nou. Het lijkt wel of Ulio een proefschrift gaat schrijven! Misschien wordt-ie stiekum wel de eerste met het post-doc T.net-certified-Moderatordiploma?!!! Dat zou de druppel zijn . Het is wel te hopen voor hem dat-ie dan eerst even z'n spellingscontrole erover heen laat gaan, voor-ie het publiceert. Kennelijk heeft-ie tijd genoeg hiervoor, ondanks z'n genialiteit-vereisende baan.....
Voor iemand die zegt het niets te kunnen schelen wat anderen van hem denken of hoeveel karma die krijgt, heb je wel erg veel lopen klagen over de moderaties van jouw posts.
722 reacties in 8 maanden met een score van 586 maakt een gemiddelde van 0,81 per post. Niet slecht voor een genie. Is inderdaad erg knap om met zoveel posts gemiddeld onder een 1 te blijven.
------------------
>>> Ja en dit komt er allemaal ook in !
Geplaatst door testcase - vrijdag 15 september 2000 16:36
Het is wel lachen om te zien hoe niemand erin slaagt dit genie iets aan z'n 2 hersencellen (1 links, 1 rechts; het woord 'verstand' vind ik hier wat misplaastst) bij te brengen. Maar tja, hoe maak je aan een blinde duidelijk hoe de kleur blauw er uitziet of aan een dove hoe een vogel klinkt? Allemaal vergeefse moeite, maar wel lachen. Laat nou niemand echt boos worden op deze rijp-voor-opname twiekurt, hij kookt vanzelf gaar in z'n eigen sopje.
[Dit bericht is gewijzigd door testcase op 15-09-2000 16:37]
------------------
>>> Ja lachen he ??
Geplaatst door testcase - zondag 17 september 2000 15:53
Jamaar jamaar, Ulio had ons ergens in 1 van zijn replies een artikel van zijn hand toegezegd. Daar ben ik wel eeeeerrug nieuwsgierig naar. Dawiliktochniemissen...Ulio, posten die hap .
------------------
>>> Zucht, in feite heb je ook nix te melden he...
Geplaatst door testcase - dinsdag 19 september 2000 10:52
quote:
Gepost door Ulio Maandag 18 September 2000 - 17:05 Score: 2 (Behulpzaam)
Ja natuurlijk kan dat, geen twijfel over !
Alleen ik weet niet of het ook zal werken.. hehehe
Het zou kunnen dat je bus ipv 133 op 100 gaat lopen... of als je 100Mhz CPU 133 aan zou kunnen dan moet het willen ofzo... Meten is weten zou ik zeggen...
[Reaktie gewijzigd door Ulio]
Beoordelingen: +2, +1: Behulpzaam, -1: Overgewaardeerd, Totaal: 2 / 3x
Dit staat in deze thread:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13284
Deze reactie komt op niveau 2 binnen en staat daar nog steeds te schitteren. Van mij maggie naar 0-overbodig, bij gebrek aan 0-ikbendeleukstethuis.
[Dit bericht is gewijzigd door testcase op 19-09-2000 13:46]
------------------
>>> Tja...
Geplaatst door testcase - dinsdag 19 september 2000 17:24
It's done. Net als die post van ons 'genie'. Die staat nu op 0-behulpzaam. Een treffende omschrijving al met al.....
------------------
>>> Je bent echt jaloers omdat jou IQ niet zo hoog is he ??
Geplaatst door testcase - woensdag 20 september 2000 17:04
Ja, die JJ is nogal karmactief. Niet dat het allemaal erg nuttig is wat-ie aan reacties post, maar zo werkt de karmaberekening nu eenmaal niet. Zie 'Grootmeester' Ullio. Vraag me af onder welke nieuwe nick die nu ronddoolt op T.net. Soms kom ik weleens een reactie tegen waarvan ik denk; verrek, 't lijkt Ullio wel . Zou Femme hem een soort 'whitness protection program' hebben aangeboden (zoals door de FBI wel gebeurd, met mensen die onder een nieuwe naam een ander leven kunnen beginnen in een andere stad en staat, onder bepaalde voorwaarden)?
------------------
>>> Zo dat waren ze, voor zo ver ik kan lezen dan.
>Waarom bel je me niet even ? Ik wil dit opgelost hebben, dus als je mans >genoeg bent, dan bel me op XXXXXXXXX
>En vergeet niet door te nemen wat je allemaal geschreven hebt ok ?
>Dat je jaloers bent is duidelijk te merken, maar ja, jaloers of niet, als je denkt dat ik een probleem hebt, dan kan ik je verzekeren dat jij er ook een hebt. En dat heeft een eigen bedrijf ???
>Op papier zeker ??? hehehhe