Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beter Weter! is back! (the horror)

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Een oude bekende is terug!
Beter Weter!

En hij gaat meteen weer oude stijl tekeer:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Gepost door Beter Weter ! Maandag 25 September 2000 - 12:58 Score: -1 (Flamebait)

En wat dacht je van MS-SuX ?

---------
Tjonge jonge ook geen gevoel voor humor hiero... tsss... die heeft ook een faq gelezen hoor... ja hahaha... nou ja maak ook niet uit..

Daarom krijg je ook nooit es wat anders...
Alleen MS windhows en verwanten, zelfs de shit Box heeft windwows op zitten, en straks ook je tv, je video, je dvd speler, en ook nog es je auto, je wasmachine, en je telefoon, Microboft zal de hele wereld van hun OS voorzien, en niemand mag kiezen..... it's MS or die ![/quote]Die Flamebait heb ik hem gegeven voor die domme MS-Sux. Maar die edit is ook weer typisch Beter Weter :r
Alle nieuwe mods zijn dus gewaarschuwd.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
O jee, ik bedenk me nu net dat Beter Weter! nu ook modrechten krijgt. En als je ziet hoeveel hij post zal hij wel aardig wat puntjes krijgen, ook al scoort hij gemiddeld laag per post.
Ik zet me maar vast schrap voor wat onterecht Troll/Flamebait moderatie-wraakacties.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Owh, The pain, the agony, the horror !

Hebben ze hem geen Ban For Life gegeven dan ? >:)

Nou ja , dan weet ik tenminste waar ik met mijn -3 Troll's naar toe kan... >:)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik moet zeggen, zijn postings zijn zo slecht, ze zijn daarom gewoon weer leuk! ;)

Weescht niet zo'n ontzettende Otis, irrelevant, slecht voor je hart ;) Laat die Beter Zweter fijn zn trollpostings doen, geen hond die die dingen als 'waar' aanmerkt.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Goed dat je het zo verwoordt Otis.

Quote: Discussie: een gesprek over een onderwerp zonder het gebruik van woorden als "lul", "klootzak" en "godverdomme"

Al hartklachten? ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het lijkt mee te vallen. Hij heeft al een keer op een post van mij gereageerd zonder te zeiken.
Voor wie karmageil is is Beter Weter ook een goede gelegenheid om makkelijk wat puntjes binnen te halen door hem te verbeteren.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Gepost door Beter Weter ! Maandag 25 September 2000 - 14:07 Score: 0
Dan zal een AMD met Rambus toch vetter zijn denk ik... DDR is leuk maar laat niet echt zien wat je zou verwachten... 28% is weinig, ik wil minimaal 50% zien.[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ahum, 28% hogere performance van het totale systeem door 200 MHz ipv 133 MHz geheugen (weliswaar synchroon terwijl 133 MHz asynchroon is op EV6) vind ik een aardige verbetering als dat geheugen maar 20% duurder wordt dan het normale geheugen. Je moet eens uitrekenen hoeveel geld je kwijt bent als je dmv een betere processor 28% performancewinst wilt halen.
Martinus heeft trouwens al gezegd dat het meestal veel minder winst oplevert, maar toch is het een zeer goede techniek.[/quote]:P

(Sorry, zal het niet meer doen)

Verwijderd

Man, wat un domme gast. Ken ikke nog uns puntjes aan zuige. Ikke weet ech wel beter :).

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Sterker nog: "ik ben het met je eens vriend !" schrijft hij in een post in reactie op mij (zonder lullige ondertoon ofzo).
Deze thread was niet nodig.
Hij maakt nog steeds niet al te slimme opmerkingen, maar hij lijkt er niet meer op uit te zijn continu te trollen zoals vroeger. Hij heeft al tig reacties geplaatst vandaag maar dit was de enige echte troll (die ik gezien heb). Misschien vanwege het nieuwe modsysteem, want eerst liep hij altijd op de moderators te kankeren.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ulio: LOL!

Verwijderd

Ja man, whoehahahahahah, nobody touches me!!!
Dabomberdabomb :).

Ulikke-bulikke-rebissulikke, Ulikke-bulikke knal ;).

Verwijderd

Ik zou niet meer reageren, maar aangezien testcase mij na vele verzoek nog steeds lastig valt doe ik het toch weer.... Alle gevolgen van dien kunnen jullie aan testcase toe schrijven omdat hij te laf was om mj via email verder bang te maken. Nu hij toch gezien heeft dat ie geen tegen argeumenten heeft, en ook nooit gehad.

Ik heb een fan !! kool ik wist wel dat ik je leven zou gaan bepalen sukkel... hahaha testcase de jaloerse man. Dames en Heren, ik wil jullie allemaal vertellen dat Testcase een probleem heeft met mij, en niet ik met hem. Dus als jullie reacties van mij zien die een beetje erg zijn dan komt het door testcase. Hij durft mij voor alles uit te maken omdat ie annoniem is. Hij weet waar ik woon, waar ik werk en wie ik ben. Hij heeft mijn telefoon nr. maar durft mij niet te bellen. Dit alles omdat ie te bang is om met mij geconfronteerd te worden. Mietjes noem ik dat.

Hij kon niet tegen het feit dat ik ondaks enige school diploma's toch een redelijk goede technische baan kon krijgen. Dus daarom valt ie mij al 2 weken lastig. dit noem ik jaloezie.

IK heb hem herhaaldelijk ge-emaild, maar telkens moest hij iemand erbij betrekken of voor een ander spreken.

En over die beter weter, ik vind dat ie gelijk heeft, maar jullie doen weer het zelfde als bij mij toen, met z'n allen zijn reacties ongeacht inhoud als flamebait markeren.

Ik wist niet dat jullie leven zo afhankelijk was van moderatie.... Irrelevant, heb je een leven naast T.net ?

En ik vind het wel zwak van je irri, hij heeft je ergens toch bij gestaan... en om gelijk alle reacties van'm met flamebait te modereren vind ik wel heel erg kortzichtig...

En zijn jullie nou van plan om alles en iedereen die jullie niet aan staan zo gezammelijk aan te gaan pakken ?? Dat is toch niet eerlijk ? Wat als ik zijn vriendje word en nog een paar lui bij gaat trommelen en een kamp gaat beginnen tegen jullie ? Dan hebben 2 teams... de moderators die alles op tweakers willen bepalen, en de rebellen die niets anders willen dan gerechtigheid ?

Ik heb een paar reacties van hem gelezen en hij had ergens wel gelijk.

Otis ?? mag ik je wat vragen ?? nee laat ook maar...

Ik ben van mening dat jullie jullie werk niet goed kunnen doen, jullie steken telkens persoonlijke voorkeur er tussen en dat is niet de bedoeling neem ik aan.

En aangezien jullie de meeste moderators aan sturen vind ik dit nog steeds een kwalijke zaak.

Ik reageer omdat iemand denkt leuk te zijn om mijn naam te gebruiken. Kan ik hier een aanklacht over indienen bij Femme ?? en zo ja zal hij iets aan kunnen doen ?

Ik denk dat het tijd wordt om echt harde maatregelen te gaan treffen tegen zulkse acties. Zeg nou allemaal zelf, ik had met niemand meer ruzie ?? Testcase blijft doorgaan, en dan vind ik dat hij een probleem heeft.

Ik wilde echt rustig blijven en niet meer zeuren omdat het toch geen nut had, maar zie daar... hij gaat door en lokt me uit mijn tent. Dus nogmaals de gevolgen moeten jullie bij testcase verhalen want hij is degene die door gaat met provoceren.
Modereren heeft ook regels en daar dienen jullie zich ook aan te houden, hoe bevriend jullie ook zijn met mede tweakers/moderators

Een politie man mag toch ook niet de wet overtreden ?? Al is ie een wet handhaver ?

Als iemand hierop wil reageren dan graag een serieuze reactie zonder gelul over wat ik wel niet ben of wat je wel of niet van mij vindt want daar gaat het nu niet over.

Ik hoop alleen dat jullie niet te beroerd zijn om dit in z'n geheel te beoordelen en niet op persoon gaan afreageren.

Verwijderd

ik ben het voor een groot gedeelte met je eens Ulio, maar als ik die reactie van Beter Weter hier bovenaan deze thread lees, dan is die iig goed beoordeeld, toch?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 14:06 schreef Otis het volgende:
Ik moet zeggen, zijn postings zijn zo slecht, ze zijn daarom gewoon weer leuk! ;)

Weescht niet zo'n ontzettende Otis, irrelevant, slecht voor je hart ;) Laat die Beter Zweter fijn zn trollpostings doen, geen hond die die dingen als 'waar' aanmerkt.[/quote]Kijk dat bedoel ik nou, ik moet zeggen dat ie ergens toch wel gelijk heeft, niet in alle reacties maar in sommige reacties kan ik me in hem vinden.

Maar geef es een voorbeeld dan ?

Het is me trouwens opgevallen dat alles en echt alles wat negatief is bedoeld tegen intel en microsoft als troll wordt bestempeld, waarom ?

Volgens de faq mag je kritiek uiten.

Maar ik vind jullie echt te ver gaan hoor...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Reactie op Ulio 15:45 :

Waar komt dit nou ineens weer vandaan? Heb je mijn post gelezen met
kwoot: Deze thread was niet nodig.
Hij maakt nog steeds niet al te slimme opmerkingen, maar hij lijkt er niet meer op uit te zijn continu te trollen zoals vroeger. Hij heeft al tig reacties geplaatst vandaag maar dit was de enige echte troll (die ik gezien heb). Misschien vanwege het nieuwe modsysteem, want eerst liep hij altijd op de moderators te kankeren.

Ik vind je vorige reactie echt een domme troll reactie. Ik weet niet wat er met jou en Testcase aan de hand is, maar wat je verder over mij zegt vind ik te dom om het er over te hebben eigenlijk. Puur ongefundeerd trollen. Zoals Beter Weter vroeger ook deed.
Flikker alsjeblieft op als je met zulk soort meuk komt :r

Verwijderd

He nepUlio, wil je weleens ff nalaten om mij te immieteren? Er is maar 1 echte Geniejale Ulio en dat ben ik! Jij niet goed wijz sijn ofso? En hoezo ben ik testcase? Testcase is een Clan-lid en ik dus niet! Fuck the Moderatorclan. Ga iemand andrs nadoen, loozer!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik ben het voor een groot gedeelte met je eens Ulio, maar als ik die reactie van Beter Weter hier bovenaan deze thread lees, dan is die iig goed beoordeeld, toch?[/quote]Ja zeker heb je wel gelijk in maar om dan gelijk een oproep te plaatsen om alles te gaan bombarderen vind ik lame...

kijk hier naar bijv. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Gepost door Beter Weter ! Maandag 25 September 2000 - 13:02 Score: -1 (Flamebait)
"De naam ' X-Box ' is wezenlijk anders dan ' Xbox ', dus wij verwachten dat de rechter in ons voordeel beslist."

- een Microsoft Representative

Jij een MS Representative ? Je moest je schamen
het is nog altijd XBOX... en geen X-BOX

Beoordelingen: 0, -1: Flamebait, Totaal: -1 / 2x[/quote]Sorry maar dit vind ik lame ! hij doet niest fout, alleen die gast zegt X-Box terwijl dat niet zo is !!!!! waarom dan -1 ? zodat ie niet meer kan modden ?

Als dit normaal is dan zeg ik dat het modden ook niet volgens regels gebeurt en dan heeft het niet eens zin om te reageren als je er niet bij hoort.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio, kun je misschien aangeven wie je allemaal met "jullie" bedoelt ?

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ulio, kun je misschien even aangeven of je schizofreen bent geworden?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

En als hij al negatieve moderaties krijgt, hoezo ga je er dan per definitie van uit dat "wij" dat doen ?

Aannames zijn fataal.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ja toe maar. Ga mij maar even ongefundeerd lopen beschuldigen. Laat mij d'r buiten, paranoide eikel die je bent. Jij ziet echt spoken en loopt zelf allerlei dreigementen te mailen, gevaarlijke gek! En de wijze waarop jij Beter Weter! verdedigt, lijkt wel of dat je zoveelste alter-ego is. Mijn god wat een lunatic. Met AMD gaat ook Ulio SMP-en (Stupid Multiple Personalitiesyndrom).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 15:54 schreef Ulio_Da_Genius het volgende:
He nepUlio, wil je weleens ff nalaten om mij te immieteren? Er is maar 1 echte Geniejale Ulio en dat ben ik! Jij niet goed wijz sijn ofso? En hoezo ben ik testcase? Testcase is een Clan-lid en ik dus niet! Fuck the Moderatorclan. Ga iemand andrs nadoen, loozer![/quote]Ik ben blij dat ik naar me oma heb geluisterd vroeger, ze zei : wind je niet op mensen die van alles roepen, en helemaal niet als ze ver weg zijn, want dat zijn laffards dichtbij durven ze nix.

Dus schelden doet geen pijn, en blaffende honden bijten niet. Ze zei alleen als iemand echt voor je staat en veel durft dan moet je uit kijken.

Alleen ik zal het wel op prijs stellen als je mijn naam es niet gebruikt.

Maar verder ga ik geen tijd meer aan jou besteden testcase, ik weet dat je me leuk vindt, maar ik heb al een vriendin en ik ben geen homo.

(Test)Case clossed !

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 16:04 schreef testcase het volgende:
Ja toe maar. Ga mij maar even ongefundeerd lopen beschuldigen. Laat mij d'r buiten, paranoide eikel die je bent. Jij ziet echt spoken en loopt zelf allerlei dreigementen te mailen, gevaarlijke gek! En de wijze waarop jij Beter Weter! verdedigt, lijkt wel of dat je zoveelste alter-ego is. Mijn god wat een lunatic. Met AMD gaat ook Ulio SMP-en (Stupid Multiple Personalitiesyndrom).[/quote]Hoezo ongefundeerd ?? JIJ BENT DE ENIGE DIE CONTINUE ZAT TE ZEIKEN OVER MIJN PROFILE, DAT DAAR GENIAAL STOND. JIJ BENT HET... EN NIEMAND ANDERS. MOCHT IK HET FOUT HEBBEN DAN BIED IK JE PERSOONLIJK MIJN EXCUSSES AAN.

BEWIJS MAAR ES DAT JIJ HET NIET BENT TESTCASE !

JIJ BENT OOK DE ENIGE DIE EEN WEEK NA HET CONFLICT NOG STEEDS MIJN NAAM IN VEEL VAN JE REACTIES MOEST PLAATSEN.

DUS REDELIJK GEFUNDEERD. EN NU JIJ WEER !

sorry voor de caps

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Kunnen jullie tweetjes niet gewoon ff een nieuwe thread openen om elkaar met argumenten om de oren te smijten ?? (No offence)

Dat houdt het wel zo vermakelijk voor de rest, zonder dat het in iedere thread de kop weer opsteekt.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 15:59 schreef irrelevant het volgende:
Ulio, kun je misschien even aangeven of je schizofreen bent geworden?[/quote]En kun jij aangeven dat je je "werk" als modereter veel te serieus neemt ??

En ja karmageil.... ??? had ik het niet gezegd toen ??? komt dus toch uit he...

Gameover met jullie bedoel ik iedereen die zich geroepen voelt om irrelevant te helpen met zijn persoonlijke probleempjes en zo zonder het zaakje van een andere kant te bekijken gewoon doet wat hij zegt.

Testcase ik verdedig hem omdat ik soortgelijke ervaring had hier op tweakers.net... misschien ga ik samen met hem wel wat meer lui vinden om een even sterke team tegenover jullie te zetten.

DUS MET JULLIE BEDOEL IK STEEDS IEDEREEN DIE IRRELEVANT GELIJK GEEFT EN MEE HELPT ZONDER ZELF DE ZAAK TE BEKIJKEN.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

En wie zegt dan dat we het ook daadwerkelijk doen Ulio ? Ik heb bijvoorbeeld niks aan de beoordeling van Beter Weter! gedaan.

Op het moment dat jij een thread over iemand ziet verschijnen, ga jij er vanuit dat iedereen maar blindelings doet wat de ander voordraagt en dat is dus niet zo.

Schijnbaar zie jij irrelevant als de een of andere opper-uber-mod, wat hij dus ook niet is.

We zijn het hier met elkaar eens of niet, we lopen elkaar in ieder geval niet achterna, zoals jij denkt.

En op het moment dat iemand een negatieve score heeft gekregen, en zijn naam staat in het mod-forum, dan ga je er vanuit dat "wij" dat gedaan hebben.

Is het ooit eens bij je opgekomen dat dat ook mensen geweest kunnen zijn die de thread niet eens gelezen hebben, sterker nog, mensen die hier niet eens komen ?

En nu begin je te dreigen met groepjesvorming om "een even sterk team" te hebben als wij zijn ? Dat is toch bullshit ?

Wij bepalen de wetten hier niet als je die illusie soms hebt...

En wat doe je dan met je "even sterke" groepje, alle scores van namen die je hier voorbij ziet komen naar beneden modden voor de gein, dus kortom, dat doen waarvan jij denkt dat wij het doen ? Dan ben jij beter bezig dan wij zogenaamd of zo ?

Echt hoor, je ziet dingen die er gewoon niet zijn.

Aannames zijn fataal.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Denk je dat ik de enigste ben bij wie je het verprutst hebt of die jouw profile gelezen heeft? Voor de rest kraam je alleen maar overspannen onzin en dreigementen uit. Roep maar wat je wil verder, maar ik ga niet verder meer met jou in 'discussie', zoals jij dit gesputter noemt. Over en uit.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 16:28 schreef testcase het volgende:
Denk je dat ik de enigste ben bij wie je het verprutst hebt of die jouw profile gelezen heeft? Voor de rest kraam je alleen maar overspannen onzin en dreigementen uit. Roep maar wat je wil verder, maar ik ga niet verder meer met jou in 'discussie', zoals jij dit gesputter noemt. Over en uit.[/quote]Nee er zijn wel meer, maar jij bent de enige die mij na 2 weken nog steeds loopt te molesteren.

Soms moet je iemand gewoon negeren als je hem of haar niet mag, maar jij gaat door.
En trouwens jij vind zelfs mijn humor niet leuk en moet je daar over gaan lopen mieren

En ga je nog bewijzen dat je het niet bent of wat ?

En hoe komt het dat hij opeens niets meer zegt en jij opeens wel weer wat zegt ??

Wie weet ben ik wel slimmer dan dat je aldoor al had gedacht...

En denk nou niet leuk te zijn om 2 reacties te plaatsen, een van hem en een van jou... want dat werkt niet bij mij... moet je wel vroeger opstaan jongen.

Inderdaad.... case clossed.

Verwijderd

Ja man, go home, case clossed.

DaBomberDaBomberDaBomberDaBomberDaBomberDaBomberDaBomberDaBomb!!! There can be only ONE, me! Hehehe :Y):Y):Y).

Verwijderd

Diepe intense zucht. Ik hoopte nog dat ik verkeerd had geklikt en op Fuck!Zine terecht was gekomen... helaas...

:(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

He bah... Kan er nu niet een keer op de haat/nijd/wraak reset-knop gedrukt worden. Dit slaat helemaal nergens meer op.
Ulio, als je perse gelijk wil krijgen en daarvoor gaat lopen drammen, dan gaan buitenstaanders ook een beetje irritatie-verschijnselen vertonen.

Hup, allemaal in de hoek, en koest! :)

Verwijderd

*zucht* :r

Ulio: lees http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/47769/1

Otis / ecteinascidin: helemaal eens!

Fake_Ulio: wat wil je nou bereiken, dat je IP nummer bekend wordt en dat ze bekend maken wie je bent, wat is nou de toegevoegde waarde om "de echte Ulio" het leven op deze manier nog zuurder te maken?

FF voor de duidelijkheid, ik verdedig Ulio niet, noch zijn uitspraken, maar dit gaat nergens heen.

...knip...

...knip...

1 van de dingen die "we" op deze manier wel gaan bereiken is dat we dadelijk een tweede Fok! worden, kijk eens op de fora daar, dan weet je meteen met wat voor nivo je daar (soms) te maken hebt.

Dit was ooit een verzamelplaats van nadenkende tweakers die in soms pittige discussies een hoop zinnige dingen aan elkaar wisten te vertellen en dat heeft in een aantal gevallen ook een hoop verbeterd aan GoT en T.net.

Zoals we nu bezig zijn worden we dadelijk een clubje ouwe zeikerds waar uiteindelijk niemand meer naar omkijkt, laat staan ooit nog iets met hun ideen doet.

...knip...

/me laat het hier maar bij...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-11 06:42

Daniel

Kapitein NCC-1701
Grote god, kunnen jullie niet ergens anders ruzie gaan maken?? Dit is een moderator-forum, geen ik-zeik-je-af-omdat-je-vanalles-fout-doet-en-gewoon-een-eikel-bent-forum

Er zijn een paar mensen hier die blijkbaar een vete hebben of het 1 of ander. Da's best, als jullie dat leuk vinden...GoT is echter NIET de plek waar dat soort feestjes uitgevochten kunnen worden.

BDW, Rule 1 in conflictsituaties: geen "jij doet dit" en "jij bent dat"-uitspraken...dan voelt je tegenstrever zich beschuldigd en kom je er nooit uit :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.