<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 27 september 2000 12:06 schreef Otis het volgende:
bekijk ook eens de 'microsoft released enterprise server family' thread.
Er staat een posting van ene z-fritz. Die begint te blaten ZONDER enig bewijs over NT admin is goedkoper dan Unix admin, en er komt een gehele thread achteraan met wellesnietes gedrein. Ik had die thread al gedownmoderate met troll/offtopics etc, maar het schijnt 'informatief' en 'interessant' te zijn. Dat ontgaat me volkomen, daar er krasse uitspraken worden gedaan zonder bewijs dat ze waar zijn. Ulio is er NIETS bij!
Om maar te zwijgen van de troll van Sparhawk in dezelfde thread (bovenaan): ze zitten dit te doen en ze gaan dat doen blablabla..
Ik snap best dat mensen zo denken en dat willen posten. Daar zit hem ook niet de kneep. Het gaat om het gros lusers wat dat ook vindt en die pulp omhoog mod alsof het 'a must read' is.
Daar valt niet tegenop te modereren, zeker niet door het groepje wat het wel begrijpt en nog gemotiveerd is om te modereren, een groepje wat (correct me if I'm wrong) steeds kleiner en kleiner wordt[/quote]Otis ook jij begint mij aardig te irriteren, met je domme vergelijkingen,
Ik daag je uit, geef mij links over reacties van mij die volgens jou niet waar zijn of wat je ook denkt.. geef mij een setje links en juiste antwoorden, dan mag je zo'n vergelijking trekken want jij hebt ook geen bewijs, je roept ook maar wat, laat me zien wat je bedoelt, anders vind ik dat je ook zomaar uit de ruimte lult. Want in alle reacties van jou hier heb je ook wat te zeggen maar ik zie geen voorbeelden.
En als je het niet kan dan ben je geen haar beter dan wie dan wie je allemaal beschuldig voor het schreuwen zonder bewijs.
En jij weet het allemaal wel zo goed zeker ?
Het was lekker rustig, maar moet er iemand mij weer uit de tent lokken door zo'n domme flamebait te plaatsen, ja jij mag het wel he ?? ja ik heb het al door, jij bent zo goed en zo heilig en de rest is minder. Ik denk dat ik vaker bewijs bij mijn stellingen neer pleur dan jij het doet.
Je mag me gerust emailen hoor.. dan zal ik je ook een lijst sturen met harde bewijzen van uitspraken die ik gedaan heb.
En ga mij nergens van beschuldigen want ik heb gevraagd om mijn naam niet te misbruiken in stomme reacties. En jij doet het alweer..
Hoe zal jij het vinden als ik overal jou naam bij negatieve vergelijkingen gaat melden ? Ongeacht ik het onderbouw of niet.
Dus ik hoop wat links en uitleg van jou tegemoet te kunnen zien.