Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

weinig gemod & domme zooi op inzichtvol

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Hmm, ik kom threads tegen die vrijwel compleet ongemod zijn, en zie je er dan eentje die wel gemod is, dan is het weer slecht.
Deze stond voor mijn moderatie op +3.
De eerste helft over de rechtzaken van rambus is off-topic, dan volgen wat open deuren en tot slot toont hij aan dat hij de Q3 met DDR benchmarks niet kent.

Deze stond op +2: inzichtvol voor iets dat echt verschrikkelijk dom is. Nee natuurlijk zijn er geen DDR mobo's in de handel als er nog geen DDR is.

Verwijderd

bekijk ook eens de 'microsoft released enterprise server family' thread.

Er staat een posting van ene z-fritz. Die begint te blaten ZONDER enig bewijs over NT admin is goedkoper dan Unix admin, en er komt een gehele thread achteraan met wellesnietes gedrein. Ik had die thread al gedownmoderate met troll/offtopics etc, maar het schijnt 'informatief' en 'interessant' te zijn. Dat ontgaat me volkomen, daar er krasse uitspraken worden gedaan zonder bewijs dat ze waar zijn. Ulio is er NIETS bij! ;)

Om maar te zwijgen van de troll van Sparhawk in dezelfde thread (bovenaan): ze zitten dit te doen en ze gaan dat doen blablabla..

Ik snap best dat mensen zo denken en dat willen posten. Daar zit hem ook niet de kneep. Het gaat om het gros lusers wat dat ook vindt en die pulp omhoog mod alsof het 'a must read' is.

Daar valt niet tegenop te modereren, zeker niet door het groepje wat het wel begrijpt en nog gemotiveerd is om te modereren, een groepje wat (correct me if I'm wrong) steeds kleiner en kleiner wordt

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hmm, nu moet ik niet alleen slecht moderaties van anderen ongedaan maken, maar gaan anderen ook nog goede moderaties van mij ongedaan maken :(
Deze post zegt precies hetzelfde als Venator erboven en is dus Overbodig!
De reactie van Garbage die erop volgt is ook overbodig, want dat had hij al 2x gezegd. Als mensen het dan nog niet snappen heeft het weinig nut het nog een derde keer te zeggen. (De 2e keer was niet overbodig omdat hij toen ook nog iets toevoegde) Verdient dus zeker geen +2 maar gewoon 0. Dat is wel heel makkelijk puntjes scoren. Elke keer dat je jezelf herhaalt weer 2 puntjes erbij.

---------
Nu staat de eerste die ik noemde op -1 en die van Garbage op +3. Waar moet dat heen?
Eronder staan ook nog twee posts van garbage en Felysium op +3: grappig. ;(

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Aargh!
Een post met alleen een smiley is tegenwoordig blijkbaar Grappig.

* irrelevant gaat naar het bejaardentehuis. Voelt zich een ouwe lul.

Verwijderd

vraag meteen of er ook nog een plekje voor mij is :P

Want als ik dingen als dit zie.....

Verwijderd

Gloeiende, gloeiende, daar is toch niet tegen op te modden?

Ik moet elke dag weer bedenken of ik mijn modpoints op ga maken aan serieuze berichten die ik op wil waarderen, of bagger die ik naar beneden wil schoppen.

Ik word er (alweer) hopeloos kotsmisselijk van om iedere keer maar weer de bagger van een ander te corrigeren, omdat al die nitwits maar wat zitten aan te prutsen.

En het systeem ietwat aanpassen, nee hoor, laat de klerezooi maar lekker doorlopen zo.

Schijtbende!

Maar goed, ik ga maar weer eens met mijn mandje modpoints wandelen door het tweakbos, kijken of ik nog iets zinvols kan doen...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mijn probleem is dat ik wel WIL modden maar vaak gewoon geen punten meer heb... en dan nog met 100 punten krijg je vaak net 2 posts helemaal 1 keer gedaan....

Verwijderd

Ik heb mijn best weer gedaan.

Kennen jullie het spreekwoord:

Dweilen met de kraan open.

Da's tegenwoordig schering en inslag met zoveel moderators.

/me snapt het niet altijd...

Verwijderd

ja, bekend spreekwoord... net zoals water naar de zee dragen

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 september 2000 12:06 schreef Otis het volgende:
bekijk ook eens de 'microsoft released enterprise server family' thread.

Er staat een posting van ene z-fritz. Die begint te blaten ZONDER enig bewijs over NT admin is goedkoper dan Unix admin, en er komt een gehele thread achteraan met wellesnietes gedrein. Ik had die thread al gedownmoderate met troll/offtopics etc, maar het schijnt 'informatief' en 'interessant' te zijn. Dat ontgaat me volkomen, daar er krasse uitspraken worden gedaan zonder bewijs dat ze waar zijn. Ulio is er NIETS bij! ;)

Om maar te zwijgen van de troll van Sparhawk in dezelfde thread (bovenaan): ze zitten dit te doen en ze gaan dat doen blablabla..

Ik snap best dat mensen zo denken en dat willen posten. Daar zit hem ook niet de kneep. Het gaat om het gros lusers wat dat ook vindt en die pulp omhoog mod alsof het 'a must read' is.

Daar valt niet tegenop te modereren, zeker niet door het groepje wat het wel begrijpt en nog gemotiveerd is om te modereren, een groepje wat (correct me if I'm wrong) steeds kleiner en kleiner wordt[/quote]Otis ook jij begint mij aardig te irriteren, met je domme vergelijkingen,

Ik daag je uit, geef mij links over reacties van mij die volgens jou niet waar zijn of wat je ook denkt.. geef mij een setje links en juiste antwoorden, dan mag je zo'n vergelijking trekken want jij hebt ook geen bewijs, je roept ook maar wat, laat me zien wat je bedoelt, anders vind ik dat je ook zomaar uit de ruimte lult. Want in alle reacties van jou hier heb je ook wat te zeggen maar ik zie geen voorbeelden.

En als je het niet kan dan ben je geen haar beter dan wie dan wie je allemaal beschuldig voor het schreuwen zonder bewijs.

En jij weet het allemaal wel zo goed zeker ?
Het was lekker rustig, maar moet er iemand mij weer uit de tent lokken door zo'n domme flamebait te plaatsen, ja jij mag het wel he ?? ja ik heb het al door, jij bent zo goed en zo heilig en de rest is minder. Ik denk dat ik vaker bewijs bij mijn stellingen neer pleur dan jij het doet.

Je mag me gerust emailen hoor.. dan zal ik je ook een lijst sturen met harde bewijzen van uitspraken die ik gedaan heb.

En ga mij nergens van beschuldigen want ik heb gevraagd om mijn naam niet te misbruiken in stomme reacties. En jij doet het alweer..

Hoe zal jij het vinden als ik overal jou naam bij negatieve vergelijkingen gaat melden ? Ongeacht ik het onderbouw of niet.

Dus ik hoop wat links en uitleg van jou tegemoet te kunnen zien.

Verwijderd

-> ;) <-

als in: was een grapje. Niet te waarderen grapje zoals nu blijkt. too bad

Verwijderd

ik ben dat HELE modereer systeem dus zat

je meot gewoon ja of nee hebben
en ene knopje pulp

en eht achtervoegsel grappig o.i.d is zo persoons gebonden dat je dat eigenlijk neit kolosaal kan beslissen want dan kom je standaard toch op 0 uit want IEDEREEN weet ut O ZO VEEEEEL beter dan de andere :)

(zo dat ben ik kweit)

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Blik op oneindig, verstand op nul en modderen maar |:(
Volhouden lui, al was het alleen maar om er voor te zorgen dat er nog een beetje redelijk gemodereerd wordt. Je vraagt je inderdaad wel eens af waar je het voor doet. Ik lees vanaf de invoering van het nieuwe modsysteem alles *zucht* en filter zelf (misschien heb ik wel net zulke rode oogjes als Otis nu 8-)) Modereren is op zich wel een aardige bezigheid, het moeten corrigeren van slechte moderaties is frustrerend. Zeker als er zoals in de al aangehaalde thread (hier) iemand begint met een onzin uitspraak (langzaam DDR is eigenlijk afval en zou dus niets moeten kosten - Inzichtvol?? - DUH)is de ellende niet te overzien.

Ulio/-man: sssssst!
Braincrusher: 'grappig' er uit ben ik het mee eens. Van mij mag 'inzichtvol' er ook uit. Ken ik me teiltje weer in de kast zetten *D

edit:
zo, da's beter

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 september 2000 23:58 schreef Otis het volgende:
-> ;) <-

als in: was een grapje. Niet te waarderen grapje zoals nu blijkt. too bad[/quote]Ja tuurlijk is het een grapje, nou mijn grapjes vinden de meesten ook niet leuk en ik vind jou grapje ook niet leuk.

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Ulio: ssssst!

edit:

Ulio, voor alle duidelijkheid: ik bedoel hiermee dat het verstandig zou zijn hier niet op door te gaan. Het is niet denigrerend bedoelt, en ik zeg ook niet of je al dan niet gelijk hebt. Daar gaat het niet om. Dat geruzie op GoT is gewoon erg vervelend.

Verwijderd

Off topic:

Ulio, als je wat te vertellen hebt aangaande een topic hier of op een ander GoT forum, doe dat dan ook hier en laat de ICQ's naar mij zitten.
Daar heb ik geen zin in, zeker niet als je weer wilt beginnen dat er een mod-clan is en dat je bewijzen hebt dat [vul hier zijn naam in] zo statusgeil is dat ie het liefst OpperGod als status wil.

Als je dat vindt, zeg hem dat en laat mij erbuiten!

Ik ga daar niet op in, ik ben niet van plan om de discussie op twee manieren te voeren, als ik die discussie al wil voeren.

Voor je weer een A4'tje voltiept, bespaar je de moeite, ik ga er niet op in, die discussie is voor mij al lang gesloten.
Pagina: 1