Ulio,
Jij quote van mij :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Maak jij nu ook niet dezelfde fout als jij ons verwijt, dat we persoonlijk iets tegen je hebben, want dat is in ieder geval bij mij niet het geval. [/quote]Waarop jij zegt :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus je erkend wel dat er fouten/misverstanden zijn gemaakt ?? Ok fijn !! Das goed genoeg voor mij. En merk je nou ook hoe ik me voel ? Alleen mijn naam wordt genoemd.. Cookie is heilig natuurlijk... die doet nix fout.. [/quote]Eh nee.... Ik zeg alleen dat je moet oppassen
zelf niet de fout te maken ons allemaal over een kam te scheren, door te denken dat "wij" allemaal een hekel aan je hebben, en vervolgens verwijt jij "ons" kortzichtigheid.
Dat stukje dat alleen jouw naam genoemd wordt is te danken aan het feit dat jij al langer meeloopt en meer post, dus dat jij bekender bent, en Cookie niet.
Hetzelfde verhaal zou opgaan voor "GaMeOvEr vs Pietje puk" dan zouden ze het ook alleen over mij hebben, dankzij mijn *kuch* naamsbekendheid *kuch* .....
En met betrekking tot jouw laatste posting, daar begrijp ik dus inderdaad helemaal nix van, dus wees blij dat ik je hier niet kan modereren, anders had je : "Score -1 Onduidelijk" van me gekregen....
Aannames zijn fataal.