Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

andere kinderen: Ulio vs. Cookie

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13129

Ulio en Cookie zitten elkaar persoonlijk af te zeiken. Naar mijn mening mag er wel wat Flamebait uitgedeeld worden, ipv. alleen Off-topic wat er nu staat. Wie durft? (Niet elke post maar wel een aantal)

(ik heb zelf de hele dag al geen modpunten)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik durf, en ik heb gedaan.

Laat ze maar in het Forum elkaar gaan lopen afbekken... (Nee, niet de mannelijk/vrouwelijk manier... :) )

Hoewel... >:)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ha die irrelevant,

Ik heb jouw post op de T.net draad:

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13111

Een punt lager gezet, mocht je het willen weten.

Hoewel ik er wel om kan gniffelen (werken met bijna alleen mannen maakt de mens ranzig) denk ik niet dat dit een verantwoorde Tweaker post is.

Qua taalgebruik zattie een beetje op de grens denk ik. Sorry, maar het algemeen belang gaat voor (voor je het weet zitten alle broekies al blozend op Tweakers en mag men niet meer op T.net rondhangen van NetNanny ;))

Ik hoop dat je mijn stelling begrijpt, zo niet dan zie ik je e-mail wel komen, nog bedankt voor die van het weekend.

BTW staat ie ook in je meel-boks

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
TgF: is goed hoor. Wel een beetje off-topic in deze thread (of vond je mijn post kinderachtig ;)). Ik vroeg me al af waarom nog niemand zoiets geplaatst had, terwijl de thread al oud was. Ik moest hem toch ff inkoppen.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Die Ullio is gewoon niet helemaal goed bij z'n hoofd. Die is ook degene die begint met te etteren. Dat is mij al vaker opgevallen. Cookie heeft al eerder de vergissing gemaakt op die gast te reageren en nou komt-ie bijna niet meer van 'm af, typisch een geval van stalking door een afgewezen frustie. Gelukkig probeert-ie 'm via e-mail weg te lokken naar hotmail, waar wij hopelijk geen last meer hebben van die Ulio Iglesias. Gewoon negeren en bannen die gast.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Ik ben het met testcase eens. Ulio doet soms wel uitspraken waarvan je weet dat ze wellicht waar zijn, maar hij staaft zn uitspraken bijna nooit met feiten. Daardoor zijn zn opmerkingen vrijwel altijd een 'troll'. Verder probeert hij echt mensen uit de tent te lokken met low level opmerkingen. Het is echter wel aan anderen om hem dan te negeren. Feeding the troll is net zo erg als trolling. :)

ps: GameOver: wat is dat voor Icon man! een chemisch toilet?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Zie de eerste thread (geneste posts) in http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13141
LOL!
(het gaat dan vooral om mijn reactie en die van Ulio eronder)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Zeg Otis,

Ben jij nu een Tweakert ?

Natuurlijk is dat geen chemisch toilet !

Dat is drollenhakker-bemestings device !

Daar ga je boven zitten poepen, en dan hakt dat ding je drol in kleine stukjes, die dan vervolgens in de opvang-container eronder komen, dan doorloopt het een verrijkings-proces, en vervolgens heb je goede mest voor in de tuin... :)

Bijkomend voordeel is dat je een fris briesje tegen je kont hebt als je aan het poepen bent. (En het staat stoer)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr en... Altijd een warme bril.. Vooral als je er gelijk met een }:O gebruik van maakt ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Off-topic: CharString: je plaatje werkt niet. Kun je hem niet wijzigen of weghalen?
Of hoort het juist zo?

Ik dacht dat het plaatje van GameOver een soort mobiele fohn voor op de camping was. Lekker klein, scheelt bagage.

Verwijderd

Tuurlijk weet ik wat het is, GameOver: een cooler voor op een speciale LegerCPU voor de grasmaai unit voorop een leopardtank. (vandaar dat hij zo groen is)
;)

Verwijderd

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie prachtige werk.. alleen jammer dat jullie niet correct zijn.

Ten eerste was Cookie die begon, hij heeft bij iedere AMD posting wel commentaar op mensen die positief over AMD zijn... en hij krijgt ook een positieve beoordeling.

Hij valt mensen aan en wordt beloond... nou je mag zeggen wat je wilt tegen mij maar ik weet dat een overgrote meerendeel van alle so called tweakers niet eens weten waar ze het over hebben, laat staan dat ze weten waar ze over modereren...

En irrelevant, ik zal jou es wat vaker van informatie voorzien. NIET DUS blijf jij maar lekker onwetend. En modereren moet je een vak van maken...

Otis... misschien kan ik niet zo goed ABN zoals jij, maar als ik iets zeg dan weet ik ook waar ik het over heb en kan bijna al mijn stellingen onderbouwen...

Als je goed oplet dan zie je dat ik gewoon niet voor iemand schrik of wat dan ook... Dit is een vrij land en iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar je moet wel correct zijn en ik kan gewoon niet zien dat iemand steeds weer hetzelfde post en ook nog punten voor krijgt omdat ie toevallig zo goed zijn zinnen kan schrijven...

Hij begon mij aan te vallen en omdat ik daar niet van gediend ben word ik pissig als ie daar ook nog es punten voor krijgt. Vervolgens worden alle reacties van mij (ongeacht inhoud) naar beneden gehaald..

Wie is dan verkeerd bezig ??? Het enige wat ik doe is reageren op een ander, ik ga niet uit onvrede zijn reacties lopen manipuleren.. want dat is laf !! Je had zijn email naar mij toe moeten lezen...

Ik begin jou ook wel zielig te vinden zo... en je spamt ook nog ieder keer met je forum over modereters...

Met andere woorden ik kom eerlijk voor mijn mening en acties uit... ik weet waar ik het over heb en onderbouw mijn stellingen.

Maar als jullie mensen gaan aanzetten tegen mij dan ben je zelf verkeerd bezig en totaal niet objectief...

Het is toch niet normaal dat iemand continue loopt te klagen over AMD nieuwtjes ?? Toen het om intel ging toen hoorde je niemand.

Dus volgende keer snap ook waar ik het over heb voordat je conclussies gaat trekken.

Want ik merk de laatste 2 dagen dat al mijn postings naar beneden worden gehaald... zelfs hillie heeft dit gemerkt.

Dan mag je alle commentaar hebben wat je wilt.. maar ga niet zo laf doen, bijv, door mij een kind te noemen... en dan mij aanvallen zonder correct te zijn.. en ander mans fouten niet erkenen...

Het kan ook zijn dat je alleen op mij let en daardoor over het hoofd ziet wat er geschreven staat...

Die jonge die viel zelfs femme aan... omdat ie het niet gepast vond dat eigenaar.. bla bla bla bla.... En niet een keer hoor... vaker en ook andere mensen..

En dan gaat ie dingen roepen van SSE is dit en FPU is niet belangrijk maar zo'n beetje alles... ja ja.. probeer het maar goed te praten.

Ik draai zijn stelling om en ik krijg -1 troll ???? verklaar ? omdat ik het van de andere kant bekeek ????? Dus dan vind ik dat jullie niet meer objectief zijn.

Eerst was het -1 troll of -1 flame wat ik aldoor kreeg sinds ie of hun gehoord heeft van de MetaMod heeft hij of hebben hun nou -1 overbodig... Dit slaat werkelijk nergens op.

En als het cookie is die zo iets laags aan't doen is of een paar van jullie anti Ulio... zoals dat test geval... Dan zijn jullie vriendjes politiek aan't spelen en halen jullie de kwaliteit naar beneden.

irrelevant ik kan me nog heel goed herinneren dat jij ook een keer schreef dat je vaak ruzie had met anderen over het een en ander... heb ik toen jou uitgemaakt voor een kind die ruzie zocht ??

Ik vind gewoon dat mensen correct moeten zijn en waneer ze dat niet zijn spreek ik hun daar op aan...

Ik Dank U Allen ! met alle respect want ik ken jullie niet persoonlijk.. maar ik heb ook geen oordeel over jullie persoonlijkheid.. maar dat hebben jullie wel over mij.... ERRUG KORTZICHTIG !!!!!!!!!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 september 2000 15:42 schreef TgF het volgende:
Ha die irrelevant,

Ik heb jouw post op de T.net draad:

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13111

Een punt lager gezet, mocht je het willen weten.

Hoewel ik er wel om kan gniffelen (werken met bijna alleen mannen maakt de mens ranzig) denk ik niet dat dit een verantwoorde Tweaker post is.

Qua taalgebruik zattie een beetje op de grens denk ik. Sorry, maar het algemeen belang gaat voor (voor je het weet zitten alle broekies al blozend op Tweakers en mag men niet meer op T.net rondhangen van NetNanny ;))

Ik hoop dat je mijn stelling begrijpt, zo niet dan zie ik je e-mail wel komen, nog bedankt voor die van het weekend.

BTW staat ie ook in je meel-boks[/quote]En dan dufrt ie mij nog wel voor een kind uit te maken !!! Tss wat ik ook tegen cookie zei zeg ik ook tegen jou... Kiek noar die zulf en proat dan om een ander !!!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio,

Ik zal even een stukje verdediging voor mijzelf schrijven.

Het stukje postings wat jij en Cookie deden, heb ik van jullie beiden naar beneden gemod, zonder daar een onderscheid in te maken, ik heb het dan puur over het stukje heen en weer gezeur.

Ik ben zelf niet "anti-Ulio" zoals jij het noemt, alleen ik modereer gewoon alle bullshit weg. Dat er daarintegen mensen zijn die jouw naam zien rondvliegen en jou daarom maar iedere keer dat ze je naam zien verschijnen, maar naar beneden gaan modden is onterecht, en dat is ook zeker niet de bedoeling.

Otis heeft hier in het begin ook behoorlijk last van gehad, en ik in mindere mate.

De redenen hiervoor ? Ik weet ze niet.

Wat wil ik hiermee zeggen ?

Maak jij nu ook niet dezelfde fout als jij ons verwijt, dat we persoonlijk iets tegen je hebben, want dat is in ieder geval bij mij niet het geval.

Iedereen die de threads misbruikt om een persoonlijke vete uit te vechten, wordt door mij naar beneden gemod, ook al heet hij Femme. Er zijn ooit guidelines opgesteld voor Modereren, en daar dient iedereen zich aan te houden, zonder de te modereren persoon in aanmerking te nemen.

Op het moment dat jij iemand zijn posting textueel aanvalt, met argumenten, heb ik er geen problemen mee, sterker nog, dan krijg je er van mij punten voor.

Als het gewoon een beetje (niet onderbouwd) met modder gooien wordt, dan modereer ik je als mogelijk de catacomben in.

Zover mijn bijdrage aan dit verhaal, en ik hoop dat je dit niet beschouwd als een Flamebait richting jouw persoon, want dat is absoluut niet het uitgangspunt.

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ulio: zoals ik al in de mail gezegd heb zit ik je niet steeds omlaag te modden. Maar over deze thread: het gaat er niet om wie begon, maar dat je gewoon niet zo met elkaar om moet gaan. Iedereen die dat wel doet verdient flamebait, ongeacht wie begon.
Die reactie van jou die onterecht naar beneden gemod was waar Hillie op reageerde vond ik ook onterecht. Gelukkig hebben anderen het ongedaan gemaakt.

Die quote van TgF slaat nergens op, dat ging gewoon over een geintje. Ik vond alleen je manier van omgaan met Cookie, en nu ook je argument "Cookie begon" kinderachtig.
<font size=1>

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio, (had ik ff overheen gelezen)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Ik begin jou ook wel zielig te vinden zo... en je spamt ook nog ieder keer met je forum over modereters... [/quote]Dat is alleen maar goed bedoelt, om de mensen bij Tweakers bewust te maken over dit Forum, zodat mensen die iets niet begrijpen de weg hierheen wat makkelijker vinden..

Dat staat natuurlijk los van spammen, want het heeft voor irrelevant natuurlijk geen toegevoegde waarde of persoonlijk voordeel.

Ik vind zijn idee goed, dat hij misschien een beetje doordraaft ? Och, goed gemotiveerd is hij in ieder geval, en zijn uitgangspunt is ook goed. (Mensen laten zien dat ze ergens terecht kunnen als ze het niet eens zijn met moderaties, en dat het bespreekbaar is, en dat er uitleg mogelijk is.)

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dank je GameOver. :*

Off-topic: er is vandaag weer veel te veel nieuws om tijd te hebben om lekker te modden. Maar 51 puntjes gebruikt.

(Dat font size grapje is wel geinig)
<font size=1>

Verwijderd

Ulio, met alle respect, maar dat stukje van mij aan irrelevant (dat ik zijn posting op T.net een punt lager heb gegeven) heeft absoluut NIETS te maken met het onderwerp van deze draad (dat een aantal mensen jouw reacties nogal zielig vinden en die van Cookie ook).

Zoals irrelevant al zei: da's iets tussen hem en mij (wij "kennen" elkaar al iets langer en hebben over dat onderwerp ook op een andere wijze contact gehad), die reactie kun je dus niet gebruiken als alternatief.

Overigens wil ik mij niet in de discussie mengen, om een aantal redenen:

- ik zou niet eens weten waar het over gaat (en dat wil ik vooralsnog zo houden)
- ik me meestal niet ga bezighouden met wellis-nietis spelletjes

Jij hebt het aan de stok schijnbaar met een aantal mensen hier, dan is het net zo goed jouw recht als dat van de ander om daarop te reageren. Ik hou het op een verschil in inzicht en beleving en daarom meng ik mij er niet tussen (ik kijk wel uit).

Vrienden, succes met het oplossen van dit probleem(pje).

:p

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Iedereen die de threads misbruikt om een persoonlijke vete uit te vechten, wordt door mij naar beneden gemod, ook al heet hij Femme. Er zijn ooit guidelines opgesteld voor Modereren, en daar dient iedereen zich aan te houden, zonder de te modereren persoon in aanmerking te nemen[/quote]Ben ik ook met je eens..tenzij goed onderbouwd. En even voor de duidelijkheid, ik heb het niet alleen over dat ene Ulio vs Cookie thread.. ik vroeg me ok alleen maar af of jullie dat deden of niet.. maar goed ik weet nu dat jullie dat niet doen.

Het gaat mij erom dat iemand of een clubje mensen mijn reacties lopen te zoeken en alles met -1 beoordelen. ongeacht inhoud !!!
Daar heb ik het over.. en niet dat ene thread want ik kan me wel voorstellen dat mensen geen zin hebben om "persoonlijke" fights te lezen.

Trouwens als je mijn verhaal hebt gelezen dan zie je dat ik het zekers wel heb onderbouwd.. ik heb slechts een uitleg willen geven van hoe ik er tegenaan kijkt.
En tja hij begon ook persoonlijk te worden en ik ben niet op karma jacht dus....<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maak jij nu ook niet dezelfde fout als jij ons verwijt, dat we persoonlijk iets tegen je hebben, want dat is in ieder geval bij mij niet het geval.[/quote]Dus je erkend wel dat er fouten/misverstanden zijn gemaakt ?? Ok fijn !! Das goed genoeg voor mij. En merk je nou ook hoe ik me voel ? Alleen mijn naam wordt genoemd.. Cookie is heilig natuurlijk... die doet nix fout..

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Geplaatst door irrelevant - dinsdag 12 september 2000 16:04

--------------------------------------------------------------------------------
Dank je GameOver.
Off-topic: er is vandaag weer veel te veel nieuws om tijd te hebben om lekker te modden. Maar 51 puntjes gebruikt.

(Dat font size grapje is wel geinig)[/quote]Zie je wel ? nu wordt mijn inzicht alweer bevestigd... geloof me nou maar er is nix mis met mijn inzicht...
Als je weet wat ik bedoel dan zul je wel ongetwijfeld weten waar ik het over heb. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar over deze thread: het gaat er niet om wie begon, maar dat je gewoon niet zo met elkaar om moet gaan. Iedereen die dat wel doet verdient flamebait, ongeacht wie begon.[/quote]

En als je dat meent waarom heb je dan alleen commentaar op mij ?? ik heb aldoor alleen commentaar op mij gezien... Dus je meent het niet.. Je hebt het continue over mij, ik heb ook andere forums gelezen hoor... dus probeer het niet goed te praten.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dat is alleen maar goed bedoelt, om de mensen bij Tweakers bewust te maken over dit Forum, zodat mensen die iets niet begrijpen de weg hierheen wat makkelijker vinden..
Dat staat natuurlijk los van spammen, want het heeft voor irrelevant natuurlijk geen toegevoegde waarde of persoonlijk voordeel.[/quote]Hoe weet jij dat nou ? ben je irrelevant ofzo ? Hier spreek je voor een ander... nooit doen, zeg ik iederkeer maar weer... spreek voor je zelf en niet een ander.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik vind zijn idee goed, dat hij misschien een beetje doordraaft ? Och, goed gemotiveerd is hij in ieder geval, en zijn uitgangspunt is ook goed. (Mensen laten zien dat ze ergens terecht kunnen als ze het niet eens zijn met moderaties, en dat het bespreekbaar is, en dat er uitleg mogelijk is.)[/quote]Zeg nou zelf het is toch te gek voor woorden als je daar iederkeer weer hogere karma voor krijgt ? Het heeft nix met het tweaken zelf te maken meer.. maar om status.. en jullie missen waar het hier om gaat... Mijn bezwaar tegen jullie is dat jullie doen alsof ik de boosdoener ben.
Dat is niet waar... het enige wat testgeval zei waar ik mee eens ben is dat Cookie op mij ging reageren. En tja iemand is het meestal met een ander eens als ze samen tegen een persoon zijn.

Waarom zeggen jullie nix over hem ?? daar gaat het mij om.... juist omdat jullie het aldoor over mijn acties heb gaan mensen niet verder kijken dan hun neus lang is.
En daar ben ik op tegen. Ik vind dat je correct moet zijn en mij niet moet pakken op zo'n laffe manier.

Maar ik heb weer gemerkt dat jullie niet lezen wat ik zostraks heb geschreven..

Peace !!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio,

Jij quote van mij :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Maak jij nu ook niet dezelfde fout als jij ons verwijt, dat we persoonlijk iets tegen je hebben, want dat is in ieder geval bij mij niet het geval. [/quote]Waarop jij zegt :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus je erkend wel dat er fouten/misverstanden zijn gemaakt ?? Ok fijn !! Das goed genoeg voor mij. En merk je nou ook hoe ik me voel ? Alleen mijn naam wordt genoemd.. Cookie is heilig natuurlijk... die doet nix fout.. [/quote]Eh nee.... Ik zeg alleen dat je moet oppassen zelf niet de fout te maken ons allemaal over een kam te scheren, door te denken dat "wij" allemaal een hekel aan je hebben, en vervolgens verwijt jij "ons" kortzichtigheid.

Dat stukje dat alleen jouw naam genoemd wordt is te danken aan het feit dat jij al langer meeloopt en meer post, dus dat jij bekender bent, en Cookie niet.

Hetzelfde verhaal zou opgaan voor "GaMeOvEr vs Pietje puk" dan zouden ze het ook alleen over mij hebben, dankzij mijn *kuch* naamsbekendheid *kuch* .....

En met betrekking tot jouw laatste posting, daar begrijp ik dus inderdaad helemaal nix van, dus wees blij dat ik je hier niet kan modereren, anders had je : "Score -1 Onduidelijk" van me gekregen.... ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Geplaatst door irrelevant - maandag 11 september 2000 14:41

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13129
Ulio en Cookie zitten elkaar persoonlijk af te zeiken. Naar mijn mening mag er wel wat Flamebait uitgedeeld worden, ipv. alleen Off-topic wat er nu staat. Wie durft? (Niet elke post maar wel een aantal)

(ik heb zelf de hele dag al geen modpunten)

------------------
to moderate is to decide what the t.net collective should assimilate and what is irrelevant[/quote]Dit is zzzzzzzooooo laag he,,,

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 17:27 schreef Ulio het volgende:
Dit is zzzzzzzooooo laag he,,,[/quote]Laat ik me er toch maar ff inmengen, ik kan me voorstellen dat jij dit ervaart als zijnde zeer laag, omdat het hier rechtstreeks over jou gaat.

Dit soort oproepen aan mede-moderators worden wel vaker hier gedaan, als jij nl als moderator ziet dat er iets in een thread niet goed gaat en zelf niet kan ingrijpen (omdat bijv. je modpoints op zijn), dan kun je altijd vragen of iemand anders kan ingrijpen, anders is het resultaat dat een thread helemaal vol met flames komt te staan en dan doet niemand er wat aan.

Ik denk dat het voor jou belangrijk is om uit te vinden of mensen een hekel aan jou persoonlijk hebben, óf aan jouw manier van reageren, óf dat er iets anders aan de hand is.

Wat er nu hier gaat gebeuren lijkt heel erg op iets wat mij deze week bij Fok! is opgevallen, daar loopt ook een forum, gestart door iemand die denkt dat een aantal mensen de p*k op hem hebben.

Het resultaat is dat iedereen er zich mee gaat lopen bemoeien, zaken worden door Jan en alleman uit hun verband gerukt en je krijgt een forum van 6 pagina's die helemaal nergens meer over gaan en die vol met verwijten over en weer staan.

Probeer uit te vinden wat het probleem, wie daar in jouw ogen verantwoordelijk voor is en vecht het met die persoon uit.

Nu loop je het risico dat je afgerekend gaat worden op alles wat je hier neerzet.

Ik zeg absoluut niet wie hier gelijk heeft of niet, maar geloof me: op dit forum ga je de discussie niet winnen, je raakt alleen nog gefrustreerder en je loopt het risico dat iedereen dadelijk écht de p*k op je heeft en je standaard op -1 zet (al heb je nog iets zinnigs te zeggen).

Ik denk niet dat dit forum de plek is om je gelijk te halen (geldt voor wie dan ook). Dat loopt zekers te weten uit de hand.

Open desnoods een thread op Onzin of zo...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio,

Pas alsjeblieft niet iedere keer weer je posting aan, dan raak ik de draad een beetje kwijt, en dan slaat mijn reaktie nergens meer op.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Zeg nou zelf het is toch te gek voor woorden als je daar iederkeer weer hogere karma voor krijgt ? Het heeft nix met het tweaken zelf te maken meer.. maar om status.. en jullie missen waar het hier om gaat... Mijn bezwaar tegen jullie is dat jullie doen alsof ik de boosdoener ben. [/quote]Ik heb niet gezegd dat ze hier terecht kunnen om meer karma te krijgen, maar wel als ze naar ons (wij die hier rond hangen) idee onterecht zijn gemodereerd, of gewoon algemene vragen hebben. Dit hoeft niet per definitie in te houden dat hun moderatie naar boevn aangepast wordt, het kan net zo goed zijn dat hij naar beneden gekeild wordt.

waar haal jij het idee vandaan dat wij het idee hebben dat jij de boosdoener bent ? Misschien maak jij je postings wel niet duidelijk genoeg, zodat men iets anders denkt dan dat jij bedoelt ?

Het feit dat wij elkaar soms wijzen op threads waarin naar iemands idee nog een moderatie doorgevoerd moet worden heeft niets te maken met "laag" of eventueel matennaaierij, maar meer dat een persoon vindt dat een posting nog lager moet, maar dat hij :

A.) Zelf geen punten meer heeft.
B.) De posting al een keer gemod heeft
C.) Het inzicht van een ander erbij wil roepen.
D.) Zelf al gereageerd heeft, en niet meer kan modden.

Dit houdt niet in dat het ook daadwerkelijk altijd naar de wens wordt uitgevoerd zoals diegene dat verzoekt, maar wij zijn het wel vaak eens.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar ik heb weer gemerkt dat jullie niet lezen wat ik zostraks heb geschreven.. [/quote]
Waar baseer je dat op dan ? Misschien lezen we het wel (ik tiep niet voor Jan Lul zulke verhalen, ik wil je in principe alleen maar dingen uitleggen en duidelijk maken) maar snappen we niet wat je bedoelt ? Misschien moet je het duidelijker uitleggen ?

En met dat stukje dat irrelevant volgens jouw spammed over het moddereter forum, en dat ik voor mijzelf moet spreken, dat doe ik ook, want daar zijn alle vele discussies aan vooraf gegaan, en wij zijn het eens, alleen hij pakt het anders aan dan ik.

Vele mensen die hier rondhangen zijn het nu eenmaal eens, en dat zijn allemaal vaak "old-skool" moderators, maar ook een aantal nieuwe, die het op de juiste manier willen doen, en dan verzamelen we ons hier met onze vragen.

Dus als wij het met elkaar eens zijn, houdt dat niet per defenitie in dan wij allemaal de pest aan jou hebben, maar dat wij het gewoon met elkaar eens zijn. (=En dat is ook niet _ALTIJD_ zo....)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Lees het niewste topic:

Voel je je benadeeld op T.net of Got.

Nuff said...
Pagina: 1