Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wat een hoop meuk

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik weet niet of het toeval is of uitgelokt wordt door de onzinnige nieuwsitems, maar wat wordt er een hoop meuk gepost. Ik heb al heel wat trolls uitgedeeld vandaag. Weer niet goed voor m'n penalty.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:16

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Er wordt inderdaad veel bullshit gepost. Maar goed, beetje suffe zooi ertussen is ook weer mooi, ipv alleen maar mobo & GeForce2 reviews......

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Neem nou bv. die Apple Expo valt in het water thread. Ik dacht meteen toen ik hem las al: moet dat nou op t.net? En de reacties die erop komen zijn ook diep bedroevend. Bijna alleen maar grappen waarvan de helft helemaal niet grappig is maar ronduit trolls zijn.

Verwijderd

Uh, geen nieuws is goed nieuws, maar dan andersom.

Bij gebrek aan iets beters submitten we gewoon dat de kat van de buren jonkies heeft met het adres van de WebCam (anders is het niets voor T.net).

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Bij gebrek aan beter?? Moet ik nog even nakijken hoeveel nieuwspostings er gisteren waren? Iig >30.

(Je weet inmiddels dat de reactie serieus is maar het geintje begrepen he ;))

Verwijderd

irrelevant:

Bericht begrepen, maar je begint wel een beetje serieus te worden, chill out!

Je komt mij nogal "opgefokt" over op een aantal fora op GoT, ik kan mij natuurlijk vergissen.

No hard feelings! Ik weet de echte bikkels hier toch altijd wel te waarderen...

:D

Mischien wordt het wel tijd voor een nieuw forum: "vraag het Mona op GoT", er zijn de laatste tijd toch al wel wat mensen die op punt van heftig exploderen staan (als het maar geen tendens gaat worden...)

/me heeft zijn Bomb Squad pakkie naast zijn PC liggen, just in case...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 september 2000 14:23 schreef irrelevant het volgende:
Neem nou bv. die Apple Expo valt in het water thread. Ik dacht meteen toen ik hem las al: moet dat nou op t.net? En de reacties die erop komen zijn ook diep bedroevend. Bijna alleen maar grappen waarvan de helft helemaal niet grappig is maar ronduit trolls zijn.[/quote]m er nog ff op terug te komen, ik heb die draad even doorgelezen en daar ga ik dus echt geen modpunten aan opmaken (hoewel ik er zat heb), dat hele artikel vraagt gewoon om de reacties die er gegeven zijn.

Omdat het artikel IMHO géén enkele nieuwswaarde heeft en heel suggestief linkt naar de semi-terreur acties die aangekondigd waren, krijg je dit soort geneuzel.

Mijn advies: /ignore

Verwijderd

TgF: hehe, sommige mensen hebben nu eenmaal wat meer temperament dan anderen ;) Het is echt niet zo dat er hartkwalen van komen hoor ;)

Zo'n mona rubriek is nog niet zo gek. :) Jij als rustgevend baken, met rechterhand GameOver als orakel, dat moet goedkomen ;)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehehehe... :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Zo'n mona rubriek is nog niet zo gek. Jij als rustgevend baken, met rechterhand GameOver als orakel, dat moet goedkomen [/quote]Is het normaliter niet zo dat Orakels dingen voorspellen, maar dan textueel zo gebracht dat niemand er wat van begrijpt, en dat daar vervolgens weer een medium ( TgF ? ) voor nodig is om het te vertalen naar begrijpelijke menselijke termen ?

Je kunt het ook gewoon zeggen als ik onduidelijk praat (Typ) hoor... ;)

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
TgF: ben juist niet opgefokt. Toen iedereen zich teveel begon op te winden dacht ik juist: daar doe ik ff niet meer aan mee.
En deze thread is toch ook niet opgefokt? Het viel me gisteren alleen op dat ik aardig wat trolls uitdeelde en er nog veel meer had kunnen geven. Zoals jij al opmerkte werd dit inderdaad door het nieuws uitgelokt. Geen nieuwswaarde, dus niet zinnig op te reageren.

Wees gerust:<font color=DF040F> * irrelevant gaat niet over de rooie.</font>

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Aanvulling: (in nieuwe post ivm \me problemen)
Heb je soms mijn "Koffieautomaat stuk" thread op het onzin forum gelezen? Want dat is wel een reden om flink te gaan flippen. :D Hij doet het nog steeds niet! :(

Ik vermoed een complot. Eerst was de koffie f0,25 en sinds kort is hij gratis, en ineens gaat de automaat langdurig kapot........

Verwijderd

Ik heb (als rustgevend baken ;)) even off-line overleg gevoerd met Orakel-GaMeOvEr en ik kom op het volgende:

Bij mij is de koffie gratis, dus bij dat probleem kan ik je niet helpen. Wel is het automaatje vaak stuk (omdat het lekbakje vol is nadat één of andere randdebiel zijn bakje soep erin gekieperd heeft) en daarvan zeg ik dat dat enorm zuigt, maar goed we hebben nog 10 van die dingen staan, dus haal ik mijn bakkie ergens anders.

/me shines his light of relaxation over GoT...

Otis: bedankt voor het vetrouwen in mij en mijn rechterhand, ik heb ook al een naam: Kabbel&Babbel (ik ben die laatste :D).

Wij zijn best blij met een stukje status-verheerlijking

Verwijderd

irrelevant,

Dit vind ik nou echt jammer om te lezen.

Sorry.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Zeg Ulio, hoezo heb je nu een nieuwe Nick ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 september 2000 19:13 schreef UlioMan het volgende:
irrelevant,

Dit vind ik nou echt jammer om te lezen.

Sorry.[/quote]Hmmm, UlioMan heeft iest tegen irrelevant?

Wat vindt je jammer om te lezen?

En waarom heb je een nieuwe Nick? Beviel die vorige niet meer ;)

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ulio heeft iets tegen iedereen die iets tegen zijn geniale posts of tegen de zgn. AMD-fan(-atici)heeft :). Ulio; genialiteit door zelfstudie verkregen.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 12:21 schreef testcase het volgende:
Ulio heeft iets tegen iedereen die iets tegen zijn geniale posts of tegen de zgn. AMD-fan(-atici)heeft :). Ulio; genialiteit door zelfstudie verkregen.[/quote]Kijk dit is typish een reactie van een niet geniale mens... je kent mij niet eens.. waar haal je die wijsheid vandaan ??

Maat uit je reactie kan ik weer opmaken dat je niet eens hebt begrepen waar ik het toen over had, en sterker nog je bevestig mijn stelling nogmaals.

Dank je, jou geblaat zal mij helpen met mijn artikel. Je zou je moeten schamen... maar mijn niveau is waarschijnlijk te hoog voor je, daarom snap je het niet zo....

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
LOL!

* irrelevant wordt onderhand melig van deze discussie]3

Zijn wij ondertussen weer cool Ulio, dan kun je nu verder bakkeleien met Testcase. Of ben je niet zo vergevingsgezind?

Wat voor artikel heb je het over want ik ben nu wel geinteresseerd.
-=-=-=-=-=-
Hee, zelf ]3 toevoegen werkt om het rood uit te zetten! :D

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

*zucht*

Ulio,

.....

........

Laat ook maar.....

*zucht*

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 12:01 schreef TgF het volgende:
Hmmm, UlioMan heeft iest tegen irrelevant?

Wat vindt je jammer om te lezen?

En waarom heb je een nieuwe Nick? Beviel die vorige niet meer ;)[/quote]Je weet dat ik het ben dus maak je niet druk,

Wil je weten wat ik jammer vind ???
Ok ik zal je citeren.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je komt mij nogal "opgefokt" over op een aantal fora op GoT, ik kan mij natuurlijk vergissen.

No hard feelings! Ik weet de echte bikkels hier toch altijd wel te waarderen...[/quote]Dit is typish een manier om "vriend/kennis" op de hoogte te stellen dat je het zelf ook best wel te ver vind gaan. Maar omdat je hem niet wilt kwetsen doe je het zo voorzichtig.

Kwalijke zaak !!!! Hij gaat gewoon te ver, kijk maar naar de meeste postings... komt bij mij als niet normaal over.

Maar als jullie dat willen dan maak het mij niet uit. Maar dit geeft wel aan dat ik (zoals testcase ook al zei)niet zo gekke ver nast zat met mijn geniale inzicht.>:)

En ik kan je daar veel meer bewijs voor leveren.

Ik zal je zeggen hoe het bij mij overkom.
Ik zie hier steeds weer dezelfde namen, het onderwerp is nagenoeg het zelfde aldoor.. het lijkt erop dat alles wat op tweakers.net komt te staan volgens irrelevants visie moet.

Ik merk gewoon ergens een "vriendjes politiek" gebaren.

Je mag denken wat je wilt van me, maar ik ben wijzer, want ik weet wel wat ik wel of niet kan. Dus al dat zinloze gedachten van sommigen over wie of wat ik wel niet ben doet me nix.(het is alleen jammer dat andere mensen niet verder kijken en gelijk ook geloven)

Geen zelfstudie dus......

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 15:42 schreef GaMeOvEr het volgende:
*zucht*

Ulio,

.....

........

Laat ook maar.....

*zucht*[/quote]Heel verstandig, maak het niet erger...
Je hoeft niet me eens te zijn, want daar gaat het mij niet om.
Gerechtigheid !!

En weet je wat ook leuk is ??? De meesten zouden het niet eens met me zijn toch ? aan testcase te merken ??? net zoals zijn vorige kritiek... doe die oogklep af man. :)

Gameover begint het al te snappen trouwens... Ja GAME OVER !! ;)

Vraagje : Waarom mag ik geen kritiek hebben op irrelevant ?? Want het blijkt dat de meesten dat niet tof vinden.

En waarom mag hij wel een thread over mij beginnen ? En dus wel Kritiek op mij leveren ??

:7

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Okee, ik heb echt mijn best gedaan maar bij deze

Ulio :r
Je hebt een bord voor je kop |:(

* irrelevant is nog steeds vrolijk hoor, alleen geen vriendjes meer met Ulio]3

Ik ga nu naar huis dus ik kan niet meer antwoorden op de ongetwijfeld trieste reactie die zal volgen.

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Laat anderen in hun waarde, respecteer elkaars mening, enzo (generaliserend, _niemand_ aanvallend)

• Cookie
Een stelling, een artikel, nou nou. Het lijkt wel of Ulio een proefschrift gaat schrijven! Misschien wordt-ie stiekum wel de eerste met het post-doc T.net-certified-Moderatordiploma?!!! Dat zou de druppel zijn :D. Het is wel te hopen voor hem dat-ie dan eerst even z'n spellingscontrole erover heen laat gaan, voor-ie het publiceert. Kennelijk heeft-ie tijd genoeg hiervoor, ondanks z'n genialiteit-vereisende baan.....:+

Voor iemand die zegt het niets te kunnen schelen wat anderen van hem denken of hoeveel karma die krijgt, heb je wel erg veel lopen klagen over de moderaties van jouw posts.
722 reacties in 8 maanden met een score van 586 maakt een gemiddelde van 0,81 per post. Niet slecht voor een genie. Is inderdaad erg knap om met zoveel posts gemiddeld onder een 1 te blijven.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 16:08 schreef irrelevant het volgende:
Okee, ik heb echt mijn best gedaan maar bij deze

Ulio :r
Je hebt een bord voor je kop |:(

• 3]

Ik ga nu naar huis dus ik kan niet meer antwoorden op de ongetwijfeld trieste reactie die zal volgen.[/quote]Ik wens ook geen vriendjes met jou te zijn op zo'n manier.... ik zal je es vaker iets uitleggen..
ja triest he... maar een ding is zeker... ik weet wel zeker dat ik meer inzich heb dan jou.. ;) Anders snaptje wel waarom 2 Athlons op totaal verschillende kloksnelheden ongeveer gelijk konden scoren !! :r

You can Hate me Now !

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 15:58 schreef Ulio het volgende:
Dit is typish een manier om "vriend/kennis" op de hoogte te stellen dat je het zelf ook best wel te ver vind gaan. Maar omdat je hem niet wilt kwetsen doe je het zo voorzichtig.

Kwalijke zaak !!!! Hij gaat gewoon te ver, kijk maar naar de meeste postings... komt bij mij als niet normaal over.

Maar als jullie dat willen dan maak het mij niet uit. Maar dit geeft wel aan dat ik (zoals testcase ook al zei)niet zo gekke ver nast zat met mijn geniale inzicht.>:)

En ik kan je daar veel meer bewijs voor leveren.

Ik zal je zeggen hoe het bij mij overkom.
Ik zie hier steeds weer dezelfde namen, het onderwerp is nagenoeg het zelfde aldoor.. het lijkt erop dat alles wat op tweakers.net komt te staan volgens irrelevants visie moet.

Ik merk gewoon ergens een "vriendjes politiek" gebaren.

Je mag denken wat je wilt van me, maar ik ben wijzer, want ik weet wel wat ik wel of niet kan. Dus al dat zinloze gedachten van sommigen over wie of wat ik wel niet ben doet me nix.(het is alleen jammer dat andere mensen niet verder kijken en gelijk ook geloven)

Geen zelfstudie dus......[/quote]Ulio,

Voordat ik mij echt heel verschrikkelijk aan je ga irriteren, zal ik je even uitleggen wat ik vind van je (nutteloze) ge-quote:

1) Irrelevant is géén vriend/kennis van mij, ik ken hem via tweakers en ik tiep al wat langer met hem

2) Ja, ik vond zijn reactie iets te ver gaan en daar heb ik hem op gewezen

3) Dat ik dat in jouw ogen voorzichtig doe, is aan mij om te beslissen, sommige mensen die je een beetje kent spreek ik anders aan als een of andere willekeurige tiep-tweaker

4) Ik wil standaard niemand kwetsen met mijn reacties (ik wil voor jou best een uitzondering maken)

5)Kwalijke zaak? Da's jouw oordeel, daar kom ik zo op terug.

6) Jij geniaal? laat me niet :D

7) Iemands naam hier veel zien, ik ken er meer dan alleen irrelevant, dat heet betrokkenheid (of verslaving, mag ook)

8-) irrelevant heeft een bepaalde mening, die heb ik ook en die mag je hier verdedigen, irrelevant heeft net zo veel invloed als de rest, hij heet geen Femme, die bepaald wel wat er wel en niet gebeurd.

9)Vriendjes politiek? Op basis van wat? Dat sommige hier het met elkaar kunnen vinden? Get a life...

10) etc.

Beste Ulio, je moet nu wat mij aangaat héél erg uitkijken met wat je voortaan te typen hebt over mij, ophouden met dat nutteloze ge-quote van mijn teksten, om die vervolgens geheel uit zijn verband te trekken.

Ik weet niet wie of wat je bent, maar je zit er zo verschrikkelijk ver naast met je conclusies dat je na een jaar lopen zelfs het begin nog niet in zicht krijgt.

Ik begin echt behoorlijk van je te balen en het is eigenlijk al te veel moeite om er überhaupt nog op in te gaan.

Wie ik hier aardig vind en hoe ik met die mensen om wil gaan, is volledig voor mijn eigen rekening, daar heb jij geen ene flikker mee te maken!!!

Als je daar moeite mee hebt, dan hoef je mij daar niet meer mee lastig te vallen. Ik ken je niet, als je zo doorgaat, hoef ik je ook niet te leren kennen.

Verwacht ook verder geen opbouwende reacties meer van mij, ik ben je nu helemaal zat, maar dat ligt zeker niet aan mij (gezien het oordeel van de meesten hier).

Ulio, het gaat je verder goed, zoek het maar lekker uit verder.

:r

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio,

Ik denk dat je gewoon last hebt van paranoia, want je ziet overal verbonden van mensen "die een hekel aan je hebben" of "allemaal vriendjespolitiek".

Dat het misschien zo overkomt, komt omdat wij hier met zijn allen dagelijks tegen elkaar aan lopen te lullen, het is zeg maar een soort thuishonk.

Aangezien we zo "losjes" op elkaar reageren, lijkt het misschien voor buitenstaanders vriendjespolitiek, maar het komt meer doordat wij elkaars standpunten kennen, en daardoor gewoon wat relaxter met elkaar omgaan dan we met buitenstaanders doen, omdat die dan misschien het bericht niet begrijpen.

Het komt er gewoon op neer dat wij elkaar ondertussen best wel kennen qua hoe we over zaken denken, en dat heeft geen ruk met vriendjespolitiek te maken.

Dat irrelevant hier zoveel post, komt gewoon omdat hij fanatiek is. In het verleden had ik die rol ook behoorlijk.

Dus nee, irrelevant is niet onze "leider", ik ook niet, TgF ook niet, Otis ook niet, en testcase ook niet.

Roep er nog maar wat namen bij, want je ziet gewoon dingen die er niet zijn.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Nog even dit, Ulio: laat de mailtjes maar zitten, want daar ben ik helemaal niet van gediend!

Laat dat een nuttige tip voor je zijn, als je meent weer iets richting mij te moeten blaten dan doe je dat hier. Iedere andere vorm beschouw ik als persoonlijk en daar zal ik zeker maatregelen voor treffen (ja, dat is een dreigement!).

Einde verhaal!

Tip 2: Lees ook eens aandachtig de bovenstaande opmerking van GaMeOvEr, dat zegt alles.

Ik heb geen hekel aan mensen, maar ik ben best bereid een uitzondering te maken, JIJ gaat MIJ beschuldigen van allerlei zaken en daar moet je mee uitkijken. dat jij vind dat je gelijk hebt, kan ik accepteren. Maar laat dan ook een ander in zijn waarde. Ik ben tot nu toe redelijk beleefd gebleven, maar je gaat nu echt overal iets achter zoeken.

Als jij het voor elkaar kunt krijgen een normale, beleefde discussie te starten, dan ben ik bereid daar aan mee te doen, maar dan moet je jouw conclusies die je hier doet toch wel even erbuiten laten.

Dat ik fel reageer (om het toch even uit te leggen) komt omdat je het naar mij toe persoonlijk maakt en dat pik ik niet (zeker niet van iemand die ik niet ken en andersom).

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 16:12 schreef testcase het volgende:
Een stelling, een artikel, nou nou. Het lijkt wel of Ulio een proefschrift gaat schrijven! Misschien wordt-ie stiekum wel de eerste met het post-doc T.net-certified-Moderatordiploma?!!! Dat zou de druppel zijn :D. Het is wel te hopen voor hem dat-ie dan eerst even z'n spellingscontrole erover heen laat gaan, voor-ie het publiceert. Kennelijk heeft-ie tijd genoeg hiervoor, ondanks z'n genialiteit-vereisende baan.....:+

Voor iemand die zegt het niets te kunnen schelen wat anderen van hem denken of hoeveel karma die krijgt, heb je wel erg veel lopen klagen over de moderaties van jouw posts.
722 reacties in 8 maanden met een score van 586 maakt een gemiddelde van 0,81 per post. Niet slecht voor een genie. Is inderdaad erg knap om met zoveel posts gemiddeld onder een 1 te blijven.[/quote]Whoeeeeeeeeeeeeeeeehahahhahahaha Testcase je bent echt leuk weet je dat ??

Ten eerste.. Ik ben geen karma jager.. dus het maak mij niet uit hoeveel punten ik krijg... Ten tweede, hoe denk je dat het mogelijk is om punten van iemand te krijgen die niet eens weet hoe het zit ??? ....Ten derde... omdat ik niemands "rate" lik hou ik me niet altijd in. Ik zeg het zoals het is.. Ik weet gewoon dat meer dan de helft van de tweakers.net bezoekers geen ene verstand van computers en aanwerwante dingen hebben.

En jij bent er ook een van... en je maakt mijn dag alleen maar leuker....

Je wilt dat ik perfect overkom he.. ??? spel fouten is toch oh zo belangrijk... tsss ga ergens anders mieren naaien gek... Oh ja sorry ik was vergeten dat dat je enige argument op mij is, want dat roep je steeds... en ik hoef niet perfect overkomen om geniaal te zijn...

Maar ik kan uit mijn postings van afgelopen tijden merken dat ik vrij goed zat met mijn inzicht en kennis van de computer industrie..

Maar jullie zien alleen mijn naam en dan lees je al niet meer leuk.... dus ga mij nix vertellen want ik kan jou gedrag precies verklaren... een woord !! Jaloers ! Jij ben zo fanatiek om tegen mij uit te halen... je moet es wat wijzer worden... IQ van 80 zeker ?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

:(

Ulio,

Waarop baseer jij dat jij zo geniaal bent dan ?

Dat getuigt toch wel van enige arrogantie lijkt mij...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Jij ben zo fanatiek om tegen mij uit te halen...[/quote]Wat doe JIJ dan naar mij toe?

Ik word hier ook van van alles beschuldigd door jou.

Verwijderd

Jullie reacties zijn voor mij voldoende..

Zie je wel ???

I always win !

Oh ja, je hoeft me niet te geloven ofzo hoor... ik wil alleen even duidelijk maken dat ik TOEN Gelijk had.. en dat waren mijn oderbouwing...En zie daar.... jullie zijn pissed.. hehehehe Doel bereikt !!

Oh ja gaan jullie al mijn posings nou naar beneden modden ?

Als ik een echt onafhankelijk persoon dit zou laten lezen dat weet ik wel wat ze gaan zeggen... Kartelvorming !

Als je iemand niet persoonlijk kent dan is wat meer respect niet verkeerd, je weet nooit wat ie indirect voor je doet...maar ja aangezien jullie niet naar me luisteren en maar lopen te doen alsof ik verkeerd ben kan ik ook niet echt respect tonen.

Reageren ?
Doe nou nietttt... je geeft mij alleen meer bewijs.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 16:28 schreef Ulio het volgende:
Jullie reacties zijn voor mij voldoende..

Zie je wel ???

I always win !

Oh ja, je hoeft me niet te geloven ofzo hoor... ik wil alleen even duidelijk maken dat ik TOEN Gelijk had.. en dat waren mijn oderbouwing...En zie daar.... jullie zijn pissed.. hehehehe Doel bereikt !!

Oh ja gaan jullie al mijn posings nou naar beneden modden ?

Als ik een echt onafhankelijk persoon dit zou laten lezen dat weet ik wel wat ze gaan zeggen... Kartelvorming !

Als je iemand niet persoonlijk kent dan is wat meer respect niet verkeerd, je weet nooit wat ie indirect voor je doet...maar ja aangezien jullie niet naar me luisteren en maar lopen te doen alsof ik verkeerd ben kan ik ook niet echt respect tonen.

Reageren ?
Doe nou nietttt... je geeft mij alleen meer bewijs.[/quote]:D

Wedden dat je aan het kortste eind gaat trekken?

One way or the other.

PS. ga maar vast een nieuwe nick bedenken...

• Cookie
Het is wel lachen om te zien hoe niemand erin slaagt dit genie iets aan z'n 2 hersencellen (1 links, 1 rechts; het woord 'verstand' vind ik hier wat misplaastst) bij te brengen. Maar tja, hoe maak je aan een blinde duidelijk hoe de kleur blauw er uitziet of aan een dove hoe een vogel klinkt? Allemaal vergeefse moeite, maar wel lachen. Laat nou niemand echt boos worden op deze rijp-voor-opname twiekurt, hij kookt vanzelf gaar in z'n eigen sopje.

Verwijderd

Ja ik ben ook wel arrogant bezig nu..
Maar jullie vragen er zelf om.

Haha eigelijks mag ik die testcase wel, hij komt nogal grappig over bij mij , ja ja ik heb ook wel gevoel voor humor hoor....
2 hersencellen... hahaha get real homeboy !

Maar euh.. wat willen jullie dan dat ik doe ?
Ik heb mijn zegje al gedaan... mijn stem is gehoord..of je nou met me eens bent of niet dat is irrelevant...;)

(leuke woordspeling)

Ik ben niet :( maar slechts teleurgesteld, hehehehe... Jullie zijn wel leuk :)

Maar ik hoop dat deze ervaring niet ertoe zal leiden dat jullie mijn reacties naar beneden gaan halen he ?? zoals ik al eerder heb kunnen lezen.

Verwijderd

Zo, testcase, jij schat hem hoog in :D

OPROEP AAN EEN ADMIN: SLOTJE!!! (hoewel een totale ban van Ulio ook wel grappig zou zijn).

IF USRNAME = Ulio* THEN ban_for_life.

Dat ze zo'n vrucht nog aan een PC laten komen, tsss...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 16:39 schreef Ulio het volgende:
Ja ik ben ook wel arrogant bezig nu..
Maar jullie vragen er zelf om.[/quote]Als je met arrogant dom bedoeld of volkomen belachelijk, dan ben ik het (voor het eerst) met je eens.

PS. verander ook ff je signature, want daar doe jij niet aan.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 16:40 schreef TgF het volgende:
Zo, testcase, jij schat hem hoog in :D

OPROEP AAN EEN ADMIN: SLOTJE!!! (hoewel een totale ban van Ulio ook wel grappig zou zijn).

IF USRNAME = Ulio* THEN ban_for_life.

Dat ze zo'n vrucht nog aan een PC laten komen, tsss...[/quote]Oh je bent het niet met me eens, en dus de vrijheid van spreken en kritiek leveren mag niet meer ?? dan maar bannen ?

Tja als je geen argumenten meer hebt om er tegen in te gaan dan maar bannen niet ?

TgF... het enige wat ik deed was dit regel handhaven. : Anything you say can and WILL be used against you !

Tot nu toe hebben jullie over wat ik wel of niet ben, (wat alleen ik weet overigens) Maar niemand kan zeggen dat ik gelogen heb.

Dat je een hekel aan mij begint te krijgen hoeft niet te betekenen dat omdat jij het vind dat ik gebaned moet worden.

Indien je dat echt wilt dan eis ik dat iedereen die op tweakers.net komt daar over mee beslissen.

En dan moet alle postings van jullie en mij op GoT bekeken worden.

En als dan blijkt dat ik het verdien... dan mag je mij bannen. Dan heb ik er vrede mee... want ik ben nooit beroerd om toe te geven als ik fout zit.

Omdat jullie 3 of 4 niet met mij eens zijn hoef het niet te betekenen dat ik ongelijk heb.

En zeg nou zelf, hoeveel verschillende mensen hebben hier nou op gereageerd ? niet veel, telkens de zelfden...Dus ik kan wel raden dat niemand mij gelijk zal geven hier.

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Ik had hier niet gereageerd, omdat ik het simpelweg niet waard vond.

[zuchtmodus]
Waarom wil iedereen altijd 'gelijk' hebben. DE Waarheid intereseerd niet, alleen de werkelijkheid, en die kent niemand.
[/zuchtmodus]

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Zal ik jullie allemaal eens even wat vertellen (en Ulio eraan herinneren):
Ik heb Ulio erop gewezen dat we het op dit forum over hem hadden. Ulio denkt misschien dat ik dat gedaan heb om hem te laten zien dat hij is overgeleverd aan de kwaadwillende samenspannende moderator kliek, maar het was juist in de hoop dat je wat begrip op zou kunnen brengen voor hoe het toegaat.
Ik had het vooral over de thread waarin Ulio en Cookie tegen elkaar zaten te flamen en ik wilde even duidelijk maken dat dat niet de bedoeleing was en dus omlaag gemod werd.
Dat Ulio er vaker last van heeft dat hij omlaag gemod wordt is niet mijn schuld want verder bemoei ik me niet met hem. Ik kan me voorstellen dat Ulio gaat denken dat wij tegen hem samenspannen als ik over 1 thread vraag of mensen hem omlaag willen zetten, maar zoals ik uitgelegd heb is dat niet het geval. Tot dusver kon ik me nog enigszins in Ulio inleven en bleef ik hopen dat we met wat begrip tot elkaar konden komen.
Vervolgens blijft hij maar doorzeuren en worden we allemaal schijtziek van je. Nu krijg je dus van die uitspraken van TgF die niet wenselijk zijn. Ik heb ook gezegd dat ik Ulio niet aardig meer vind (netjes gezegd?) maar laat dat niet van invloed zijn op moderaties. Zo hoort het. Nooit modden om de persoon.

Als ik de reactie van Ulio zie van 16:39 dan denk ik die is tenminste weer een beetje relaxed. Had dat nou eerder gedaan. Ik deed gisteren ook een post waarin ik Ulio vroeg of alles weer in orde was omdat we al een tijd niet meer gecorrespondeert hadden. Als je toen niet gereageerd had met van die zeikposts had ik de volgende post van mij (met |:( ) ook niet gedaan.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nu krijg je dus van die uitspraken van TgF die niet wenselijk zijn.[/quote]Ik ga in de verdediging:

Ik heb min of meer mijn excuses al aangeboden (onder andere aan Ulio himself), wanneer iemand mijn uitpsraken, quotes of wat dan ook gaat gebruiken om iets totaal anders te motiveren en daarmee ronduit belachelijke uitspraken en beschuldigingen gaat uiten, dan grijp ik in.

Ik bijt niet snel op een dergelijke wijze van mij af, zeker niet binnen iets virtueels als dit forum, maar ik laat mij geen zogenaamde uitspraken in de vingers leggen!

Dat ik dan mischien ongewenste (?) uitspraken doe, da's dan jammer. In het vuur van de discussie roepen we allemaal wel eens wat, wat soms te ver (?) gaat.

Inmiddels heb ik min of meer wel door met wat voor type ik te maken heb en doe ik maar wat verstandig is: /ignore (hoewel dat moeilijk is als je naast dit forum ook nog eens de nodige ICQ's en mails van hem krijgt).

De strekking is:

In het forum "afzeiken" en getypte tekst "misbruiken" en ondertussen via mail en ICQ je excuses aanbieden, need I say more?

Anywayz: hij kan de hengel weer uitwerpen, maar bijten...ff niet.

Verwijderd

Irrelevant, ik had er op een gegeven moment ook weer vrede mee, en ik had al vermeld dat het wel goed was...

Maar omdat er mensen van alles tegen mij gingen uithalen wat nergens op sloeg werd ik een beetje boos en deed ik dat.

Ten eerste ik heb toe gegeven dat de ulio vs cookie thread wel een beetje te ver ging.

Dus daar waren we het wel over eens neem ik aan. Maar omdat de rest zich er mee ging bemoeien op een zeer lage manier trouwens baalde ik en dacht ik ik moet me even van de andere kant laten kennen.

Ik heb TgF gemaild dat het niet de bedoeling was dat ik hem erbij ging betrekken maar omdat ie iets schreef wat goed te pas kwam had ik hem gequote.

Nu maakt hij er een heel ander verhaal van en dat vind ik kwalijk.

En dus ging ik door, en omdat ik bewijs nodig had, heb ik alles en iedereen bij betrokken.

Het was niet mijn bedoeling, maar ik hou niet zo van mensen die een beetje mee lullen zonder te weten waar het echt om gaat...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De strekking is:

In het forum "afzeiken" en getypte tekst "misbruiken" en ondertussen via mail en ICQ je excuses aanbieden, need I say more?

Anywayz: hij kan de hengel weer uitwerpen, maar bijten...ff niet[/quote]Ok big boy, post een kopie van dat email hiero en dan kan iedereen lezen wat ik schreef.... en niet alleen de voor jou goed uitkomende gedeelte uithalen en de rest weg laten.... hoe kan iemand dan eerlijk oordelen ?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De strekking is:

Anywayz: hij kan de hengel weer uitwerpen, maar bijten...ff niet[/quote]Ok big boy, post een kopie van dat email hiero en dan kan iedereen lezen wat ik schreef.... en niet alleen de voor jou goed uitkomende gedeelte uithalen en de rest weg laten.... hoe kan iemand dan eerlijk oordelen ?

Verwijderd

Ulio: het probleem is: je doet uitspraken en je vertelt er niet bij WAAROM ze waar zijn. Het kan voor JOU zo klaar als een klontje zijn dat ze waar zijn, dat HOEFT voor een ander niet zo te zijn. maw: je opmerkingen komen over als troll, terwijl wanneer je je redenatie er onder zet men die redenatie als inzichtvol (want een redenatie die een ander licht werpt op de zaak is inzichtvol) kan bestempelen.

Wat er gebeurt is dit: jij post een opmerking en jij denkt dat die waar is en dat dat duidelijk is bij iedereen. Echter de redenatie hoe je tot die conclusie bent gekomen is niet bekend bij anderen, en staat er ook niet bij, dus voelen sommige mensen zich geroepen te reageren op je uitspraak die dan puur als 'troll' of 'niet onderbouwd' wordt gezien.

een reeks welles-nietes postings is het gevolg.

Doe in het vervolg wat menig persoon doet: zet kort je redenatie / gedachtengang bij je opmerkingen.

Wil je dat niet, dan blijft er alleen over dat je geen redenatie HEBT die heeft geleid tot je conclusies maar dat je gewoon trollt voor de fun. In dat geval hoop ik dat men het killfile/filter gaat implementeren zodat mensen jou weg kunnen filteren.

TIP (ook voor Mr. FlipZemanova):
1) wat is het topic
2) als ik post WAAROM doe ik dat dan? (om mn eigen mening te verkondigen over 1)? (goed) of om mn mening te verkondingen over een haast niet gerelateerd onderwerp? (fout)
3) als je uit 2) bent, doe dat dan ook zo dat anderen die je post lezen je post zullen interpreteren zoals jij dat hebt bedoeld.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Gelukkig zijn Ulio en TgF ook weer gekalmeerd. Ik wist wel dat TgF sommige uitspraken niet meende.
De vredespijp is weer gerookt, ook met Ulio.

:*

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>TIP (ook voor Mr. FlipZemanova): [/quote]Ik zou het toch prettig vinden als je mij er eens buiten hield. :(
Pagina: 1