<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 04 oktober 2000 23:41 schreef Ulio_Da_Genius het volgende:
Aha, dus Beter Weter! is inderdaad Ulio III (IV?). Geen wonder dat diens onnavolgbare redenaties en agressieve 'stijl' op den duur door die Cookie herkend werden. Ulio komt zŽn eerder aan ons beloofde 'vertrek' van deze site dus niet na. En nu blijkt ook z'n alter-ego de -1 moderaties om de oren te vliegen. Dan ligt het dus niet aan z'n naam maar dus toch aan de inhoud en vorm van z'n reacties, die zwaar jeuken. Dat daarbij 1 enkele moderatie misschien een tikkie misplaatst lijkt, doet daar weinig aan af. Misschien kun je eens een sabbatical year nemen of je AMDvsIntel-guerilla-warfare elders gaan voeren? Dat scheelt toch al gauw vele tientallen zuigende postings per week op Tnet en GoT.[/quote][terug schreeuwen]
Wacht ff, ben je nou Cookie of testcase ?
Of is cookie testcase ? Vaag.
En ik ben blij dat jij mij een Genius vind, en nog leuker dat ik een Fan heb, Ik vind mensen zoals jij leuk. Ga gerust je gang maar er is maar een ik. I'm going to ignore you anyway. Pas als je als jezelf durft te blaaten. Wil ik wel verder met jou discusseren.
Oh ja, als je je mening schuilend bekend moet maken betekent dat je gewoon erop uit ben om te ouwehoeren en neem ik jou per defenitie niet serieus. Jalous motha fucka !
Je acties zijn uitingen van onmacht, lafheid, en minderwaardigheid gevoelens.
Maar aangezien je geen identitiet hebt kan ik ook geen respect voor je hebben, jammer dan.
Stand up and act like a man.[/terug schreeuwen]
[wijze man]
Je hebt echt een probleeem, waarom spreken we niet een keer af op de chat, in het echt ? dan wil ik best wel je verhaal aanhoren hoor, je mag alles eruit gooien, ik ben nooit te beroerd iemand te helpen met zijn of haar probleem, als ie maar gelukkig is. Jij bent dat duidelijk niet.
Kom op lucht je hart, je mag schelden gieren brullen doe maar, ik blijf cool.
Ik wil me wel aan je aanpassen (tja ik ben toch wijzer, en kan me goed aanpassen

). Maar moet je me beloven dat je je probleem even uitlegt. Je weet mijn email wel.[wijze man]
Ik weet wel wat je wilt, maar ik doe niet wat jij wilt, tenzij je op een normale manier met mij kan communiceren.
Oh ja, ik kan af en toe wel arrogant over komen maar, dat heeft zo zijn redenen.