<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Leuke profiles zuig je uit je duim, Ulio/Beter Weter!/UlioMan/Mr Luv/Tee Gee F. Vooral die laatste; Jij hebt nog nooit een HBO-opleiding van van binnen gezien. Misschien als concierge dan. Heb je die van mij al bekeken ?[/quote]Ja laat mij die van jou es zien dan met je grote bek ! Durf je toch niet mietje >:)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja, precies, das harstikke handig man !
Wat zijn jullie toch een stelletje bikkels zeg ![/quote]hahaha, leuke voorstelling hier :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>------------------
Sorry, maar ik heb mijn wachtwoord voor mijn andere Account thuisliggen...[/quote]Wat een toeval, ik de mijne op werk gekregen ipv thuis !:(
tja toen ik thuis kwam en op password mailen klikte kreeg ik geen nieuwe mail, waarschijnlijk omdat ik maar een keer per dag mijn password kan laten toe mailen ?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>* ecteinascidin vind 1 Nick al genoeg, anders komen er teveel cookies op zijn schijf (ruimte... )[/quote]Al zijn de meeste cookies vrij onschuldig, er zitten ook erge tussen hoor, voordat je het weet ben je de lul, ik kan het weten, een keer een slechte cookie tegen gekomen.

Bad for your health !! <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Uh, dat was jij toch?
Ik las:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ulio heeft verder op Tnet de volgende identiteiten:
1) Ulio
2) Beter Weter!
3) Mr Luv[/quote]Denk je nou leuk te zijn ? of bedoel je dat je alles gelooft wat je leest als het maar van iemand is die geen Ulio heet ?
Zo zie je maar, wie had <h4>weer</h4> es gelijk ?
You are selective, objective and totaly not subjective !

Ga zo door zou ik zeggen, kan ik een leuke lijst met quotes samen stellen

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Allemaal leuk en aardig, maar dat je ook in het modsysteem met meerdere ID's gaat zitten lijkt me dus echt onwenselijk.
Ulio=Beter Weter!=Mr Luv=Doggie?=Toptech? (Tnet)[/quote]Dit bewijst hoe stom dom en op wraak belust jij bent... hahahaha

You are a shame for the community cookie ! <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar die Ulio (de echte) verraad zichzelf toch. Ik ruik zijn reacties op 10 threads afstand. Niemand heeft zo'n manier van schrijven en 'denken' als hij.[/quote]Bedankt voor het bevestigen van mijn exclusiviteit, ik zei toch ? ik "l*k" niemands rate voor karma, of om gelijk te krijgen, of omdat de rest het ook doet. There's only one Ulio en dat ben ik !!
[/quote]Dat is niet te kopieren (gelukkig maar) en ook niet, helaas voor hem, te verbergen[/quote]
Nee natuurlijk niet, ik ben uniek in mijn soort, en ik heb niets over mij te verbergen, jij weet wie ik ben, waar ik woon, waar ik werk, en wie mijn werkgever is. Het kan mij geen moer schelen want ik ben niet fout, als ik fout was dan gaf ik het toe. Menige mensen kunnen van mij leren, en jij erkent dat maar je bent <h4>Jaloers</h4> en daarom moet je zo laag en kinderachtig mensen wijs proberen te maken dat ik die en die en die en die en die en die ben. Looser. En het ergste is dat je ook nog es annoniem blijft, dat is pas een echte looser, je weet dat ik je wel had gebeld als je durfde jou nr. te geven. Ik stuur jou emails en jij moet hier op het forum mij openlijk aanvallen zodat je steun kan krijgen omdat je weet dat ik gelijk heb en dat jij slecht maar een zielig mannetje bent die geen poot heeft om op te staan. Zoals ik al zei, ik lig 's nachts niet wakker van jou maar jij wel van mij, je bent al zo lang met mij bezig, ik denk echt wel dat ik je een paar nachtmerries heb bezorgd... ben ik trots op, ik hoop dat je voor de rest van je leven aan mij vast zit en dat je je zo erg ergert dat je me komt opzoeken ofzo... leer ik je ook es echt kennen, met je grote annonieme bek. Je roept zoveel maar je doet zo weinig, zoals ze zeggen blaffende honden bijten niet.
Het ergste is dat de ECHTE TgF, Gameover, ecx... bla bla nog wat ook nog es met jou mee doen. Geeft ook aan dat ze eigelijks nix te doen hebben maar lekker mee willen lullen en complimentjes vangen van anderen. zoals TgF die niets anders wilde dat deze thread de 5 pagina's zou halen. tjonge jonge... hoezo naief ???? jij ook Get A Life.. voor de 100ste keer.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik ga nog niet uitweiden over de details waaraan je hem kunt herkennen, want daar gaat-ie dan aan proberen te sleutelen Echte 'genialiteit' laat zich niet verloochenen[/quote]Nee ga niet uitweiden over details anders ga ik echt wel mijn stijl veranderen hoor.. en dan neem ik nog een paar ISP's erbij en dan ga ik de boel lekker besodemieteren... whoehahaha tjonge jonge.. ik ben geen klein kind hoor hey.. ik heb heel wat beters te doen met mijn tijd dan jou voor de gek houden... sjeezus wat denk je wel niet joh ? Ik aandacht aan jou besteden op zo'n niveau ? Doe even zeg... als je me kent zoals je veronderstel dan wist je wel dat ik hele andere dingen doe. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>verspild is inderdaad het juiste woord ja, aangezien je toch niet luistert[/quote]Gameover ? what the fuck is your problem ? je loopt al tijden te zeiken dat ik niet wil luisteren, naar wie ? en wat ? Doe even zielig zeg, luister jij wel dan ? heb je ogen in je hoofd ? heb je wel BRAINS ? je leest me duidelijk niet of je bent te stom om te begrijpen wat er gaande is. Geef mij es een uitleg waarom IK moet luisteren en waar naar ? Tjonge jonge... af en toe vind ik jou reacties wel ok, maar soms vraag ik me af waar heb je het over en waar je het voor doet. Wil je altijd met de grootste massa eens zijn ofzo ? Je lult gewoon mee over iets waar je zelf niet eens een echte mening over hebt, en al heb je die dan verander je het gelijk om geliefd te zijn ?? Verklaar U nader AUB. !<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de PC van de Heer ff te tweaken.
Een IP-ban van onze Heer op Ulio zou hem waarschijnlijk wel voorgoed laten verdwijnen.[/quote]Geef mij een reden waarom ik voor goed moet laten verdwijnen en ik wil harde bewijs zien, zo niet dan moet je je stil houden over iets waar je geen verstand van hebt maar alleen over mee lult.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>* ecteinascidin vind mensen die het woord sukkel gebruiken sukkels.[/quote]Jij ook dus, het staat geschreven in jou reactie, en heb je het dus zelf ook gebruikt. *D<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>* ecteinascidin vind dat Ulio zich compleet belachelijk maakt[/quote]Hoe dan ? leg es uit, met voorbeelden graag !!! Zo ja geef ik het toe, zo niet dan ben jij geen haar beter dan wat je nu schrijft, en maak jij je zelf belachelijk door met anderen mee te lullen zonder dat iemand ooit harde bewijs heeft geleverd.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>* ecteinascidin vraagt maar om een slotje.[/quote]Heb ik zelf ook al bij posting nr 96 of 97 ofzo gevraagd !! Maar de Admins zelf zien wel dat het hier nergens over gaat en slaan dit gelijk over, ze willen niet eens lezen wat voor dom gelul hier voorkomt.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Toptech valt af (IMHO)[/quote]Weer een die IMHO quote zonder de inhoud ervan te weten... tss<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mr Luv zou goed kunnen, is een recente user en heeft als e-mail adres er één in de klasse des Ulio's.[/quote]En al was ik Mr.Luv dan zou je op inhoud beoordelen en niet op persoon, maar zodra mijn naam aan gekoppeld wordt dan gaat het niet meer om inhoud. En het bewijs ligt daar, ik heb ze opgezocht en ik heb "veel" meer reacties met +3 van Mr.Luv gezien dan -1 troll of met 0 en ongemoddereerd. Dus weer een - punt voor de "zeikerds" die alleen op persoon lopen te modden. En let wel er is maar een persoon die dat doet naar mijn mening, en waar ik voor 90% weet dat het gebeurd... zie het bewijs elders in deze thread. De rest die dat doen kan ik niet met zekerheid zeggen. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Doggie lijkt mij ook niet (gezien naam en e-mail adres en is een HIO student uit Leusden), hoewel deze quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Btw, ik heb persoonlijk WEL e-mail contact met de pr mensen van AMD en hierover zeiden ze eens:
"... when pro Intel companies decide to aquire our services, we will not reject them because of earlier events."
Die past wel weer in het profiel.
Het blijft vaag...[/quote]Dus opeens iedereen die iets in hetzelfde trend zegt zoals ik het wel es deed.. ben ik ? Wees blij dat ik hier geen rechtzaak van kon maken want ik heb genoeg bewijs van valse beschuldigingen over mij. Die nooit een keer echt onderbouwd zijn. Ja Ja ik weet waneer ik fout zit en waneer niet, tot nu toe heeft geen een van jullie iets concreets te klagen over mij, bijna alles wat ik heb beweerd is gegrond, dat kan ik niet van jullie zeggen, het enige wat ik zie is het zelfde gelul over and over and over again, terwijl ik ieder keer weer iets anders aan kaart bij jullie (wat wel op het zelfde neer komt trouwens. mee lopers.)
Als jullie(TgF, Gameover en ect...bla bla nog wat) slim zijn dan houden jullie op met reageren op deze thread. Want ik zie dat jullie mijn vorige bericht of niet hebben gelezen of niet hebben begrepen of jullie vinden het ook leuk om iemand lekker af te zeiken

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mr Luv is Ulio/Beter Weter!. Daar ben ik voor 99% zeker van. Hij reageert niet op de aantijging van Cookie en Ulio/BeterWeter! ontkent het ook niet.[/quote]
Ja daar zat je natuurlijk op te wachten he ?? Sorry maar ik doe niet wat jij wilt of denkt dat ik zal doen, omdat ik niemand verplicht ben om te reageren op iets waar ik gewoon negeer. Jij loopt jaloers te zijn. Ik niet, en dan hoop je dat ik me ga verdedigen ? Welles nietes strijd krijg je dan. Of zie jij ook al dingen die er niet zijn ? Net als een paar anderen hiero ? <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik herken z'n 'handschrift', seker oeweten!!!p[/quote]
Waarom doe je zo kinderachtig ? zie je niet dat iedereen zo ziet dat jij een probleem met mij hebt omdat je gaat zoeken naar gelijkenissen ?
Je had toch een bedrijf een Design bedrijf toch ? Heb je wel zoveel tijd voor mij ? Oh ja natuurlijk jij hebt geen klanten, dus ook geen opdrachten ? of zie ik het verkeerd ? Waarom bel je me niet ? waarom mail je me niet ? Waarom moet je mij persee op T.net lastig vallen ?
Als ik iemand was die dom zat te lullen dan werd ik genegeerd en niemand keek naar mij om. Het feit dat ik je al zo lang bezig houd betekent gewoon dat je je ergert aam mij, en dat heeft niets met mij te maken of met mensen die jij als mij bestempelt. JIj moet naar de Docter of als je toch zo persoonlijk wilt worden dan moet je mij bellen en praten we erover, zonder anderen erbij te betrekken die er niets mee te maken hebben. Het is jou probleem en zoals ik al weken geleden schreef jij hebt gewoon mensen nodig die zich ook tegen mij moet keren.
Jij kan het gewoon niet hebben dat ik meer aanzien heb in het dagelijks leven dan jij, wat mensen hier op tweakers van mij denken zal mij een worst wezen omdat ik in het echte leven wel een leven heb en jij dus niet. Kijk maar es goed in de spiegel 's ochtends en vraag je zelf es af : "Waar doe ik dit voor ? om Ulio bij tweakers weg te krijgen ?" "wat heeft het voor zin om dit allemaal te doen tegen iemand die ik niet in het echt ken" En slechts aan ergert omdat hij een keer tegen mij inging met minder leuke argumenten en mijn stelling weer teniet heeft gedaan ?" Is dat jou probleem ? Leg aan alle lezers hier wat jou echte probleem is dan, want tot nu toe weet ik dat niet.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Het is een mislukte poging van Ulio om onder de door hem gevreesde en verzonnen 'mod-clan' uit te komen en toch met z'n AMD-prietpraat door te kunnen blijven gaan[/quote]Jonge ga toch spelen man..tjonge jonge, maak je je zo druk dat AMD intel heeft <h4>VERSLAGEN</h4> hahahahaha.. kom op man klein kind..tss
wat maak het mij nou uit ? Het is gewoon mooi om te zien hoe een klein bedrijfje die altijd onderdrukt is geweest met zo'n klein budget (gefinancieerd door de K6 verkoop) in staat was om zo'n groot bedrijf te verslaan op ALLE gebieden ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ookal heeft-ie gezworen, in niet mis te verstane bewoordingen (remember?), niet meer op Tnet te komen. Maar ja, sinds wanneer zijn Ulio's uitspraken waarheidsgetrouw?[/quote]Zie je wel hoe zielig je bent ? Nou vertel me, hoe lang heb je moeten zoeken om dat te vinden ? ja das ook het enige he.. ???
Nou vertel me, hoeveel reacties van Ulio heb jij gezien sinds ik heb
"gezworen" om niet meer op T.net te posten ?
En om iedereen met mij te gaan associeren vind ik alleen maar blijk van jaloezie, je hoopt gewoon dat ik al die mensen ben. Geef dat maar toe.
Maar ja je moet het zelf weten, mensen mogen zeggen wat ze willen van mij want ik ben slechts de enige die wel weet wie ik ben en wat ik kan en hoe ik mijn dag door breng. De rest kan slechts raden wie of wat ik doe of ben. Met andere woorden, je kan roepen wat je wilt, ik weet wel beter... !! Zoals ik je al tig keer heb verteld, woorden doen mij niet veel, daden des te meer !! Jij hebt de grootste bek van allemaal, en zelfs de site owner neem je heftig onder vuur, zou ik uit respect al nooit doen, zonder een site owner was er geen site, maar gelukkig zijn er belangrijkere dingen in de wereld dan jou of je denkbeeld, ik heb wat serieuzere dingen te doen, en veel meer mensen ook.
Jij hebt gewoon een politiek probleem en een identiteits crissis.
En waarom moet je onder mijn beroemde naam cloon reageren ? ben je bang ofzo ?
Dus aan iedereen die deze zielige Ulio hater steunt de vraag : zou je iemand steunen die zelf niet eens zijn identiteit bekend durft te maken ? En jullie slechts misbruiken om iets tegen iemand op te zetten die je niet eens kent? Hebben jullie zelf niet door wat deze jonge kind probeert te bewerkstelligen ? En geven jullie hem gelijk omdat ik een keer bezwaar maakte tegen de zgn. "Mod clan" (het is trouwens wel minder geworden dat gewaarshuw en mensen naar beneden halen oproep etc.)? Wat zo iemand roept zetten jullie geen vraag tekens bij ?
Nou ik wel... en ik zeg erbij dat als jullie zo klakkeloos met anderen mee lullen dan hoop ik dat het je goed zal doen, want voor mij ben je dan niets anders dan een stom kudde dier... en die krijgen minder respect van mijn kant. Maar over het algemeen heb ik wel respect voor mijn medemens dus ook wel weer voor jullie blaatappen want de meesten onder ons weten niet wat ze doen, onderbewust heet dat, ik ben wel bewust..Want ik zou niet eens reageren op zo'n stom gelul van iemand die iemand anders's zijn imago wilt bevlekken puur omdat ie diegene niet mag.. en emailen alleen werkt niet omdat ie geen erkenning krijgt.
Dus dan maar openbaar. Machteloos noem ik dat.. en dan maar hopen dat iemand met meer macht jou zou helpen.
Maar ik ben hopelijk wijzer dan jou om te vertellen dat ik echt niet meer op JOU gaat reageren, ik heb je vaak genoeg gevraagd om mijn persoon met rust te laten, ik heb bewijs zowel hier als in emailtjes.. ik heb je ook geschreven dat we toch nooit eens zullen worden over het een en ander (je weet wel wat) Het kan me geen ene moer schelen waar jij wel voor bent of waar jij tegen bent. Dat is jou goed recht !!! En ik hoopte dat het jou ook geen moer kon schelen wat ik denk of waar ik in geloof, maar je wilt kosten wat het kost dat ik het met jou eens ben.(Ben ik machtig ofzo ? )
Als ik aan iemand zou ergeren dan negeer ik dat persoon gewoon omdat ik geen zin heb om mij op te winden om iemand die naar mijn mening mijn stemming negatief beinvloed. Als het te erg zou worden, en ik kan iemand echt niet uitstaan dan ben ik weg omdat het simpel weg MIJN probleem zou zijn en niet die van dat persoon want hij of zij zal toch geen rekening met mij gaan houden en zich aan MIJN wensen gaat aanpassen.
Nou als ik jou was dan zou ik dan toch een andere plek zoeken op internet waar alles wel naar jou wens gaat. Anders moet je ermee leren leven. Want ik ben niet de enige waar jij oh zo veel commentaar op hebt. Iedereen die tegen jou denkbeeld ingaat is per defenietie een rebel. Nou ik ben er trots op, eidelijk iemand die naar mijn handelingen gaat leven, altijd al iemand in zoverre willen beinvloeden dat ie opstaat en naar bed gaat met mij in zijn hoofd... Ulio, Ulio, Ulio, Ulio, Ulio, ULIO !! en ben je al pissig ?
Jammer dat je geen meisje/vrouw bent, was anders wel leuk geweest... Dan deed ik meer mijn best om je dagelijks aan mij te laten denken. Maar euh.. sorry ik ben geen HOMO dus haal mij uit je kop !!
Of is mijn karma op verre afstand te ruiken ? zoals volgens jou mening mijn reacties zijn ?
Dit was dus echt de laatste reactie van mij op Cookie of Testcase, of iedereen die mijn naam in ere houd en last but not least, iedereen die meent iets tegen mij te willen zeggen maar slechts een ander na lult of ongegrond mee blaaaaaaaat.
Als je iets interessants te melden hebt of een opmerking die je aan mij kwijt wilt ( mij ergens van beschuldigen of erop wijzen ) MET bewijs en of quotes dan hoor ik dat graag, ik wil graag correct zijn en ben naar mijn ONBESCHEIDEN mening nog niet gruwelijk fout geweest, taal foutjes grammatica foutjes etc. daar gelaten.
Shit er zitten wel een paar?? fouten bij, tja snel snel geschreven, ik ga ze niet veranderen, je begrijpt het vast wel, heb geen tijd meer voor dit onzin, En wie kan mij vertellen hoe vaak ik gevraagd heb om dit onzinnige gedoe te stoppen ?
Just Love No War Remember ? Ik ben echt de kwaaiste niet hoor, anders doe ik niet zo en dan ga ik lekker tegen in en dan ga ik ook alles ontkennen, jou zwakke plekken zoeken etc etc. gewoon om het gaande te houden, maar ik ben niet zo'n klein kind, het gaat mij om computer techniek en niet om hoe iemand is of wat ie schrijft. Ik blijf toch het eindoordeel houden voor mij zelf. Al schrijft iemand een heel lang geloofwaardig verhaal. Als ik voor me zelf denk dat het anders is dan is het anders. Maar ik moet gaan want........mijn vriendin heeft ook aandacht nodig van HAAR kanjer... zo noemt ze me, lief he ?
Tja er is toch iemand in mijn DIRECTE omgeving die wel blij is met mij, en zij telt echt wel zwaarder dan jou...
Dus nogmaals aan iedereen die het willen (af)reageren, Denk wel even na wat je schrijft.
Want ik lees wel alles en zet zo nodig quotes erbij. (mocht ik toch nog een reactie plaatsen hier in deze thread)