Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beter Weter krijgt onterechte trolls

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 609 views sinds 30-01-2008

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Zou dan toch iemand, waar Ulio al bang voor was, naar aanleiding van mijn thread Beter Weter aan het naaien zijn? Ik zie hem namelijk wel vaker op Troll staan terwijl ik denk: waar is de troll dan?
Dit is toch geen troll?

Verwijderd

Is geen troll.

+1 gegeven

Verwijderd

Die troll heb ik hem gegeven, omdat hij loopt te zeiken op de itanium met het argument dat die 'ver achter op schema loopt' terwijl dat

1) niets met het topic te maken heeft (dat gaat nl. over een emu voor de sledgehammer architectuur
2) het niet juist is en deze opmerking onbedoelde tegenreacties uitlokt, bv "itanium loopt niet achter op schema" etc.

maw: onware troll opmerking? -> troll.
Ik mod niet op naam, ik zie nu pas dat het beter weter is die het heeft gepost.

Wellicht streng oid, maar ik hou niet van postings met trollopmerkingen. Men houdt die maar voor zich, geen HOND zit te wachten op onwaarheden en andere pulp.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik vind een emulatie juist veel handiger, dan kan veeeeeeeeeeel meer mensen tegelijk software developen, want je hebt de CPU zelf niet nodig, bij itanium is het zo dat niet iedereen hun software alvast kan poorten, en met een emulator dus mooi wel... Dus de kans is des te groter dat in 2002 tijdens de launch veel meer software voor x86-64 zal zijn.[/quote]Dit is gewoon een mening over het voordeel van een emulator. Zeker geen troll, best een leuke opmerking.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En trouwens itanuim loopt ver achter op schema.
Het kan zelfs zijn dat het pas bij Mckinly ofzo gaat beginnen... dus een generatie overslaan.[/quote]Is misschien niet waar, maar is zeker geen bot afzeiken van Intel oid. Iets wat niet waar is is misschien overbodig, maar geen troll. Maar omdat jij verwacht dat mensen hem nu uit zullen gaan leggen dat het niet waar is vind jij het wel een troll :?
Dan kun je nog wel meer omlaag gaan zetten.
Ik heb het niet nagezocht, maar dit is vast niet volgens de moderatie richtlijnen uit de faq.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het probleem is vaak dat de inhoud van zijn bericht vaak best nog vrij aardig is alleen hij zet het vaak op een ZWAAR irritante manier neer. Ik kan vaak ook nauwelijks kiezen of ik zijn reactie gewoon beoordeel op inhoudt of dat ik een totaal oordeel geef (das dus vaak het verschil tussen een -1 en een +1 (oh, ik geef ook wel gewoon 0 hoor) :))

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Met het huidige nivo van T.net zou hij gewoon op 1 moeten staan. Ik vindt het ook geen troll, en als het onzin is wat hij beweerd kan je beter reageren op zijn post zodat anderen dat kunnen lezen.

Verwijderd

Als je het er niet mee eens bent dan pak je toch je modpoints en zet hem omhoog?

Moet ik elke troll die ik uitdeel hier komen verklaren? Het lijkt er wel op. IMHO doet hij een troll opmerking. Period. Dat hij daarvoor een melding doet die wel hout snijdt is jammer voor hem. Moet hij maar snappen dat je NIET trollopmerkingen legitiem kunt posten op een forum door die te vergezellen van een wel kloppende opmerking.

Verder snap ik totaal niet waarom ik er op moet reageren ipv dat ik het mag modereren. Het is juist zo dat je NIET reageert op een troll maar dat je die down modereert.

Sjezus, ik begin steeds meer Femme's mening te waarderen over het clubje mierenpenetreerders hier

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Chill Otis....

We zijn niet allemaal mierenpenetreerders ( :P ) hoor....

Irrelevant is soms een beetje _erg_ enthousiast...

Ze moeten hem gewoon aan het werk zetten daaro waar hij zit... :P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

*shiver* nou chillen doen we hier genoeg.. "Kan die kachel aan!?" :D

Ik begrijp het enthousiasme wel, ik begin alleen een beetje moe te worden van het gedrein en gedreutel over elk irrelevant (woordgrapje) detail.

Maar het wordt inderdaad tijd dat ze irrelevant daar een betere baan geven dan het controlleren of de NT server nog up is, want hij heeft NIETS te doen. ;)

Verwijderd

Joechei,

Dit wordt een 5-pagina'er, ik zie de discussies al weer ontstaan vol met wellus nietus geblaat (sorry guys).

Zal ik voor jullie de samenvatting vast doen:

irrelevant is fanatiek (so?)
Otis wil zich niet verdedigen voor zijn mods (so?)

Jongens, laat het daar maar bij, anders is de volgende Koude Oorlog ook weer een feit.

/me heeft nog nooit mieren gepenetreerd, zou dat lekker zijn?

Edit:

jammer, te laat...

Verwijderd

2 dingen:

1)Het was GEEN troll.
2)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>The IA-64 initiative was starting to run behind schedule, and the turnover rate for engineers working on this project was phenomenal. Not only were engineers being shunted to other areas, political infighting also took its toll. Soon the amount of veteran processor engineers working on the project was decreased dramatically. This would lead to new engineers being hired that had no clue what types of tricks and workarounds are needed to make a processor work correctly (what some engineers term PFM- Pure F*****g Magic). Merced is currently about 1 œ years late, which is huge in the processor business[/quote]Ik zoek graag dingen op voordat ik mijn bek open trek.

Lees dit maar es even en dan mag je weer. http://www.theregister.co.uk/content/1/13585.html<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>At its last Intel Developer Forum, held in August, the firm conceded it could not meet its targets on the Merced-Itanium processor. In practical design terms, the firm is unable to clock the processor at more than 800MHz, and even at those speeds the design is flaky.[/quote] <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Additional information on IDF can be found here. The author also notes Intel's seeming inability to produce 800MHz Merced/Itaniums, but looks optimistically towards the Forum[/quote]Ik kan nog meer voor je opzoeken hoor... dus Otis in vervolg eerst je huiswerk maken, want jij komt bij mij ook over als een beter weter.... em tja 2 beter weters kunnen niet he ?

En wat ik toevallig weet dat de itanium al lang in de winkels had moeten liggen

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio,

Je zou toch beter moeten weten dan info van "The Register" (De grootste blaataap-site around the web) te vertrouwen als betrouwbare bron van info, zeker als het Intel (Chipzilla in register-slang) betreft.

Het is vaak een wonder als iets van "The Register" uberhaupt correct is, en vaak is dat dan zo, omdat ze zoiets algemeens hebben lopen spuien, dat het bijna niet anders kan dan kloppen.

Voor Anti-microsoft en Anti-Intel moet je op "The Register" zijn....

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik zoek graag dingen op voordat ik mijn bek open trek[/quote]Uh, jij zoekt dingen op, voordat je je bek opentrekt en daar gebruik je internet-IT-roddelblad (The Register) voor?

Geloof me, als ik de verhalen zo om me heen hoor, dan is The Register zo'n beetje de Privé op IT gebied.

Maar goed, laat verder ook maar, anders heb ik het weer gedaan.

Tip:

Overigens zou je er goed aan doen om de beleefdheid op te brengen om te zeggen: "voordat ik iets roep", dat "bek" vraagt weer om een afzeik reactie.

En ik maar hopen dat we dat stadium reeds gepasseerd waren ;(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik kan nog meer voor je opzoeken hoor... dus Otis in vervolg eerst je huiswerk maken, want jij komt bij mij ook over als een beter weter.... em tja 2 beter weters kunnen niet he ?[/quote]Hou daar nou eens mee op, wat wil je daar nou mee bereiken?

Als je nou zonodig Otis of Irrelevant wil afzeiken, open dan een forum op SG (Stuffis Generalis voor intimi) en ga daar lekker je gang.

Mischien heb je wel gelijk (kan/wil ik niet beoordelen, maar probeer dan de discussie op een normale volwassen manier te voeren, tot nu toe heeft het toch niet geholpen om op deze manier "te keer te gaan".

/me hides around the corner in case the Flames get to high...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium comes out of the cover for a small remark.

Ja, The register is een flutsite. Maar als Tweakers.net ongeveer de helft daar vandaan haalt, wat is deze site dan?

Niet zomaar lopen trollen

PS, Ulio .... +1 inzichtvol ;)

* Delerium dives away before the nuclear blast starts.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja, The register is een flutsite. Maar als Tweakers.net ongeveer de helft daar vandaan haalt, wat is deze site dan?[/quote]Het posten van een bericht van welke site dan ook wil niet zeggen dat dat artikel juist is wat de inhoud betreft, daar zijn wij tweakers voor (om daar over te "oordelen" en onze mening te geven.

/me builds a shelter...

PS. is er ook een makkelijke manier om jouw naam uit te spreken, ik kom er nl niet helemaal uit :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

[completely off topic]
Wel, mijn naam.... Om een of andere reden type ik hem altijd in een keer goed, daarom houd ik hem.
Naam is een van die dingen die in mijn interessehoekje (chemie dus) furore maakt. Bijzonder mooi stofje en nog praktisch ook. Is namelijk een ontzettend goed/efficient medicijn tegen kanker :).
[/completely off topic]

* Delerium votes for Bush, in the hope he will use the Star Wars programma to protect me... ;)

Verwijderd

[nog off topic'er]
Thanx, en ik maar denken aan iets met ASCII :D
[/nog off topic'er]

/me goes for Star Wars and hopes The Force may be with him...

Verwijderd

Ulio: je bewijst je eigen geloofwaardigheid niet echt een dienst met die postings.

Verder ga ik er niet op in.

Verwijderd

Ok jongens zo ken ik jullie weer.. :)

Ik lach erom, the truth is hard.

Even een opmerking over The Register, ik ben niet iemand die anderen na lult en gelijk gaat roepen dat The Register de grootste dit en de grootste dat is. Allemaal napraterij.

Veel mensen kijken naar het slechste van een ander of wat dan ook, je doet iets 100x goed, je maakt 1x een fout en je bent voor de rest van je leven getekend hoe goed je je best ook doet of deed. En de rest die praat na en zegt gelijk ja.

De eerste Quote kwam bij JC weg. Express niet vermeld omdat ik wel wist dat ik heerlijke hap voer zou krijgen. ;)

Dit is een leuke Roadmap. (let op Itanium, staat opeens aan het eind.)

http://watch.impress.co.jp/pc/docs/article/intel/sw000329.jpg

Een quote van onderstaande link. http://www.aceshardware.com/Spades/read_news.php?post_id=15000297&keyword_highlight=Itanium<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Judging from what we currently know, the Workstation/Server roadmap is a bit out of date. Having said that, Itanium is targeted for a 733 MHz introduction ("pilot" introduction) by the end of the year. Foster appears at the beginning of next year, at 1.4 GHz.[/quote]

Nu is het opeens 733Mhz zou eerst 800Mhz zijn. Oh hoe zou dat komen ? vanwege slechte yields van de 800 ? Zoals eerst genoemde quote al veronderstelde ?

Ik heb nog veel meer verhalen gevonden over Itanium, check out this links !!!!

http://www.aceshardware.com/Spades/read_news.php?post_id=5000308&keyword_highlight=Itanium

http://www.aceshardware.com/Spades/search.php

En nog een leuke, en jij beweert het wel te weten ? en geloofwaardig ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Itanium delay

In an unexpected disclosure, Intel announced that it had pushed back the introduction of its Itanium processor from the third quarter to the fourth quarter of this year.[/quote]Ik hoop dat dit genoeg is geweest, Als de Register een blaataap site is dan zijn alle Tech. sites geen haar beter en dan liegt intel over hun problemen.

En voor een paar andere reacties na mijn eerste reactie op Otis : Ik had het niet tegen jullie, voor de zoveelste keer, praat niet voor een ander, dat kan ie zelf wel. 8-)

En nog iets, niet omdat je "GODlike" als status hebt betekent dat ik minder geloofwaardig ben dan jij. Ik ben niet perfect en zit soms ook wel es naast, maar dan geef ik het ook eerlijk toe omdat ik er mee kan leven, want ik heb nog nooit iemand mee gemaakt die wel perfect is.

Soms reageer ik wat fel, maar ik ben niet de enige. Neem me niet kwalijk.

Verwijderd

Aha, dus Beter Weter! is inderdaad Ulio III (IV?). Geen wonder dat diens onnavolgbare redenaties en agressieve 'stijl' op den duur door die Cookie herkend werden. Ulio komt zŽn eerder aan ons beloofde 'vertrek' van deze site dus niet na. En nu blijkt ook z'n alter-ego de -1 moderaties om de oren te vliegen. Dan ligt het dus niet aan z'n naam maar dus toch aan de inhoud en vorm van z'n reacties, die zwaar jeuken. Dat daarbij 1 enkele moderatie misschien een tikkie misplaatst lijkt, doet daar weinig aan af. Misschien kun je eens een sabbatical year nemen of je AMDvsIntel-guerilla-warfare elders gaan voeren? Dat scheelt toch al gauw vele tientallen zuigende postings per week op Tnet en GoT.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 23:41 schreef Ulio_Da_Genius het volgende:
Aha, dus Beter Weter! is inderdaad Ulio III (IV?). Geen wonder dat diens onnavolgbare redenaties en agressieve 'stijl' op den duur door die Cookie herkend werden. Ulio komt zŽn eerder aan ons beloofde 'vertrek' van deze site dus niet na. En nu blijkt ook z'n alter-ego de -1 moderaties om de oren te vliegen. Dan ligt het dus niet aan z'n naam maar dus toch aan de inhoud en vorm van z'n reacties, die zwaar jeuken. Dat daarbij 1 enkele moderatie misschien een tikkie misplaatst lijkt, doet daar weinig aan af. Misschien kun je eens een sabbatical year nemen of je AMDvsIntel-guerilla-warfare elders gaan voeren? Dat scheelt toch al gauw vele tientallen zuigende postings per week op Tnet en GoT.[/quote][terug schreeuwen]
Wacht ff, ben je nou Cookie of testcase ?
Of is cookie testcase ? Vaag.
En ik ben blij dat jij mij een Genius vind, en nog leuker dat ik een Fan heb, Ik vind mensen zoals jij leuk. Ga gerust je gang maar er is maar een ik. I'm going to ignore you anyway. Pas als je als jezelf durft te blaaten. Wil ik wel verder met jou discusseren.

Oh ja, als je je mening schuilend bekend moet maken betekent dat je gewoon erop uit ben om te ouwehoeren en neem ik jou per defenitie niet serieus. Jalous motha fucka !
Je acties zijn uitingen van onmacht, lafheid, en minderwaardigheid gevoelens.
Maar aangezien je geen identitiet hebt kan ik ook geen respect voor je hebben, jammer dan.

Stand up and act like a man.[/terug schreeuwen]

[wijze man]
Je hebt echt een probleeem, waarom spreken we niet een keer af op de chat, in het echt ? dan wil ik best wel je verhaal aanhoren hoor, je mag alles eruit gooien, ik ben nooit te beroerd iemand te helpen met zijn of haar probleem, als ie maar gelukkig is. Jij bent dat duidelijk niet.

Kom op lucht je hart, je mag schelden gieren brullen doe maar, ik blijf cool.

Ik wil me wel aan je aanpassen (tja ik ben toch wijzer, en kan me goed aanpassen ;)). Maar moet je me beloven dat je je probleem even uitlegt. Je weet mijn email wel.[wijze man]

Ik weet wel wat je wilt, maar ik doe niet wat jij wilt, tenzij je op een normale manier met mij kan communiceren.

Oh ja, ik kan af en toe wel arrogant over komen maar, dat heeft zo zijn redenen.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Otis
Je hebt gelijk: op een troll reageer je niet. Mijn punt is dat een post die geen troll is, maar waar wel onzin in staat om een reactie vraagt (evt. nadat je hem hebt gemodereerd).
Je hoeft niet alles te verklaren, maar je doet het in deze thread wel. Ik heb respect voor jouw mening, daarom aub ook wat respect voor de mijne. Ik vind een discussie over modereren leuk, anders was ik hier niet. Dat van die mieren penetreren gaat mijn voorstellingsvermogen een beetje te boven 8-)

TgF van mij een +1 inzichtvol (ok, niets waard maar geeft zo lekker weg :) )<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dit wordt een 5-pagina'er, ik zie de discussies al weer ontstaan vol met wellus nietus geblaat (sorry guys).[/quote]Ulio
Je betoog is sterker als je je gewoon beperkt tot de info. Waarom dacht je dat Ulio_Da_Genius ineens verschijnt?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 15:46 schreef Otis het volgende:

Sjezus, ik begin steeds meer Femme's mening te waarderen over het clubje mierenpenetreerders hier[/quote]Welke thread was dat dan!?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ulio
Je betoog is sterker als je je gewoon beperkt tot de info. Waarom dacht je dat Ulio_Da_Genius ineens verschijnt?[/quote]Ja deed ie wel es vaker, maar ach ja, ik weet het ook niet, soms weet ik ook niet meer hoe ik moet reageren....

Maar ik ben er nou wel flauw van eigelijks.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Misschien kan Femme aan de hand van IP's nou eens uitzoeken wie wie is. Ik word wel erg benieuwd.
---------
GameOver: wie de naam des Ulio's ijdel gebruikt.
Oftewel: wie meerdere namen gebruikt.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat bedoel je nu precies irrelevant ?

Wie wie is ?

Of Ulio ook Beter Weter! is ?

Wie Beter Weter! naar beneden trollt ?

Of Cookie testcase is ?

???? :? ????

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ok, mij zijn jullie inmiddels ook he-le-maal kwijt.

Er is een GoT-collega onder de naam Ulio, vervolgens verschijnt er onlangs een variant onder de naam UlioMan en even later de variant van de variant Ulio_Da_Genius.

Vroeger had je op de TV een spelletje: Wie Van De Drie, drie mensen die beweerden dezelfde te zijn en aan een panel van TV-persoonlijkheden de (twijfelachtige) eer te raden wie nou de echte was.

Als dat hier de bedoeling ook is dan zet ik mijn ƒ5,= op de volgende stelling:

Ulio en UlioMan zijn één en dezelfde, dus Ulio: je moet minimaal één van die twee accounts wegteften en nooit meer gebruiken, het gebruiken van twee verschillende, maar toch op elkaar lijkende, namen lijkt mij nogal onzinnig en verwarrend.

Die derde Ulio is iemand anders die de " echte" Ulio niet zo hoog heeft zitten.

Dadelijk blijkt dat niemand is wie die denkt dat ie is.

In de geest van Wie Van De Drie: wil de echte Ulio dan nu opstaan?

/me heeft zelden zoiets vaags meegemaakt...

Verwijderd

Femme, ik wil het graag met jou op een accoordje gooien:

Ik wil samen met jou de rechten claimen voor de nieuwe Joop van den Ende Musical "Het leven als GoTter", er komt ook een Soap, een video-game (multi OS/Platform), een film en een boek.

Het is toch af en toe alsof je hier naar Westenwind / GTST / ONM of whatever zit te kijken?

:D

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehehe...

Ik wil ook meedoen, wie gaat mijn rol vertolken ? Het moet wel iemand met lang haar zijn !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

UlioMan
Ben ik (Ulio) dus ook omdat mijn passwoord voor Ulio niet thuis heb.
vergeet ik altijd te mailen naar huis.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 09:54 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hehehe...

Ik wil ook meedoen, wie gaat mijn rol vertolken ? Het moet wel iemand met lang haar zijn ![/quote]Uhm, Femme in een dubbelrol (die heeft lang haar)?

Uh, Ulio, ik zei al dat jij en UlioMan dezelfde waren? Nog maar één te gaan...

/me gaat Peter R. de Vries bellen...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 11:21 schreef UlioMan het volgende:
UlioMan
Ben ik (Ulio) dus ook omdat mijn passwoord voor Ulio niet thuis heb.[/quote]Oh, maar dan ben ik dus ook UlioMan. Ik heb nl. het passwo(o)rd voor Ulio ook niet thuis.

nou +4 grappig issie wel waard! :P

Verwijderd

Ik heb ook lang haar, echter niet in de vorm van die FC-DenHaag mat van GameOver, dat wordt dus niks :D

/me hides ONTZETTEND voor cover ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 12:52 schreef Otis het volgende:
Oh, maar dan ben ik dus ook UlioMan. Ik heb nl. het passwo(o)rd voor Ulio ook niet thuis.

nou +4 grappig issie wel waard! :P[/quote]Ik pies in mijn broek van het lachen, hoe bedenk je ze toch iedere keer weer, geniaal.

Maar, nou kun je wel van irrelevant vinden dattie veel tijd over heeft, jij komt ook niet overwerkt over met al die vondsten (tenzij je ze gelijk Hans Kazán) uit je mouw laat wapperen...

Mijn +4 krijgt ie! :D

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 12:54 schreef Otis het volgende:
Ik heb ook lang haar, echter niet in de vorm van die FC-DenHaag mat van GameOver, dat wordt dus niks :D

/me hides ONTZETTEND voor cover ;)[/quote]Lijkt me stug, want GaMeOvEr heeft een hekel aan iedere vorm van sport (zelf doen, op TV, op de radio, in de krant, digitaal, of wat dan ook).

Die zul je niet met een Coup-Ado zien lopen.

/me vraagt zich af of Otis een plekkie in de shelter heeft...

Verwijderd

En toch zijn sommige trolls volkomen (on)terecht!

/me gooit er maar een on-topic tegenaan, om te voorkomen dat ie dadelijk naar SG moet :r

Opmerkelijk: al mijn poppetjes in mijn icoontjes rennen synchroon, zou dat een Olympisch (sorry GaMeOvEr, da's sport-related) item kunnen worden?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

_WAT_ ??????

FC Denhaag MAT ?

GADVERDAMME !

IK WENS IN GEEN ENKELE VORM GEASSOCIEERD TE WORDEN MET VOETBAL !

En ook niet met "matjes" ....

Gadverdegadver.... Ik heb "gewoon" lang haar, lees : overal lang...

Grrrrr.... :(

Otis heeft lang haar, voor zijn Comb-over...

Van achter naar voor toe wel te verstaan... :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb "gewoon" lang haar, lees : overal lang...[/quote]Ahaaaaaa,

Dus jij bent cousin It? Heb jij dan ook zo'n lekker mie-mie-mie stemmetje.

D'is een voorbeeld van een terechte troll :D

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nou, oorspronkelijk zie ik er idd uit als Cousin Itt, maar aangezien ik rook, steek ik mijn haar nog wel eens in de fik, dus dat scheelt weer een keer naar de kapper gaan.

Tevens is lang anus-haar ook niet altijd even fijn om te hebben. Dat geeft zo'n kliederboel.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 12:52 schreef Otis het volgende:
Oh, maar dan ben ik dus ook UlioMan. Ik heb nl. het passwo(o)rd voor Ulio ook niet thuis.

nou +4 grappig issie wel waard! :P[/quote]Wat wil je hiermee zeggen dan ?
Wel even duidelijk zijn graag.

En wat heeft +4 grappig hiermee te maken ?

Verwijderd

Ik kon er wel om lachen.

/me kijkt wel héél goed uit om hier grapjes uit te gaan leggen. Otis, mischien wil jij de uitdaging aangaan?

(doet mij denken aan een programma van Jos B.: "Wedden Dat")

Ik zet ƒ10,- in :?

Edit:

Die ƒ10,- hou ik zelf, GaMeOvEr geeft de clou weg (troll).

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

* GaMeOvEr vondt hem ook wel +3 grappig....

Ulio, Otis gebruikt jouw omschrijving hoezo jij twee accounts hebt, om een grapje te maken.

Jij geeft aan dat je Ulio en Ulioman bent, omdat je het wachtwoord van Ulio niet thuis hebt.

Otis heeft dus ook het wachtwoord voor Ulio niet thuis, en is dus ook Ulioman.

Snappie ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Heheheh nou overwerkt... wel druk, maar af en toe MOET je pauze houwe ;------D

Ik hou ook van sport, Gameover... ik kan er UUUUUREN naar kijken ;)

Ulio snapt er niet zoveel van volgens mij. Ik zag gelukkig op het forum van The Register staan dat daar alles wordt uitgelegd:
http://www.theregister.com/forum/10/meuk.php?item=2

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 14:28 schreef GaMeOvEr het volgende:
/me vondt hem ook wel +3 grappig....

Ulio, Otis gebruikt jouw omschrijving hoezo jij twee accounts hebt, om een grapje te maken.

Jij geeft aan dat je Ulio en Ulioman bent, omdat je het wachtwoord van Ulio niet thuis hebt.

Otis heeft dus ook het wachtwoord voor Ulio niet thuis, en is dus ook Ulioman.

Snappie ?[/quote]Nou ik snapte hem wel, maar vond hem totaal niet grappig. Ik ben niet Ulio en Ulioman, ik ben Ulio, en Ulioman is een alias.
En Otis heeft helemaal geen paswoord voor Ulioman en dus kan ie dat nooit zijn.. how stupid can you be ?
Die link van Otis klopt niet...

Ja ik kan ook wel snel op een andere onderwerp overslaan om de schade te beperken hoor.. ;) grapjassen..

Maar ik heb nog geen excusses gezien, dus verwacht ook niet meer van mij kant dat ik mijn excusses zal aanbieden. voor mijn fouten.
manieren heeft ie verleerd zeker ?

Wedewrzijds respect, daar breng je begrip voor elkaar mee, maar toegeven is moeilijk.

Verwijderd

Hey maar euh luitjes, wie van jullie heeft aandelen ?

Ik begin me hier steeds meer thuis te voelen, thanx guys !! irrelevant, I owe you one !

Wat doen jullie voor werk ? en ga AUB niet vertellen dat je een ITer bent want dat zegt geen ene moer.

Verwijderd

Ik ben alvast in training om op de Olympische spelen van 2004 mee te doen met 4x100m wisselslag-estafette. Ik, me, myself and I :):):):). Meteen 4 medailles om m'n nek. Staat niet gek op m'n CV, naast m'n binnenkort te ontvangen Nobelprijs ;).

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ben IT'er.... >:)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik ben IT'er.... >:)

Derhalve zeg ik dus geen ene moer.

En ICQ ligt ook weer eens op zijn reet!

Verwijderd

Ik ben gediplomeerd Nerd. :D

En zeg Ulio: je stampt een discussie binnen, begint te brullen, men moet in de verdediging en nu moet die partij OOK ineens met excuses komen? waarvoor? Je ooit afgevraagd waarom je zo vaak ruzie hebt in de kroeg? :D

En nee natuurlijk klopte die link niet. Net als die vorige posting was dat een poging tot rampzalige humor. Helaas zijn onze humorzones complementair :D (nou ja, helaas... ;)

Verwijderd

Uhm, Otis, het is toch:

theregister.co.uk/gossip.html ? ;)

Da's Dé link voor alle nieuwtjes!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Meteen 4 medailles om m'n nek. Staat niet gek op m'n CV, naast m'n binnenkort te ontvangen Nobelprijs ;).[/quote]Wat zal je raar op kijken als ik die een keer echt win ;)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En zeg Ulio: je stampt een discussie binnen, begint te brullen,[/quote]Ik kwam binnen omdat ik mijn naam zag staan in de eerste post. Ik begon te brullen omdat ik het met irrelevant eens was en omdat ik inderdaad had gezegd toen dat zo'n actie alleen maar een stempel op iemand's kop zou zetten en zie daar.... wat gebeurt er later ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>men moet in de verdediging[/quote]Ah zie je ? Dus mag ik ook in de verdediging zonder negatieve commentaar van de andere kant ? Of mag ik mijn feiten niet nog es extra onder je neus houden ? Vindt je het niet leuk dat iemand niet eens is met zulkse "waarschuwingen" ? Die toch uitpakken in waar ik bang voor was ? Dat jij niet snapt waar het allemaal om draait en de connecties niet kan vinden dan moet je niet gaan zeggen dat ik het niet snap of dat ik onzin roep. Een kalf moet eerst verdrinken voordat men het gevaar van een open put erkent.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>en nu moet die partij OOK ineens met excuses komen? waarvoor?[/quote]Omdat je zegt dat het niet waar is dat Itanium achter op schema loopt, omdat je een onterechte -1 troll hebt uitgedeeld, omdat je iets zei over mijn ongeloofwaardigheid.
En last but not least : Je toont weinig respect voor een ander, terwijl je die persoon maar voor een verwaarloosbare gedeelte kent. Je velt te snel een oordeel en brengt het alsof het een feit is naar voren. Kwalijk ! <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je ooit afgevraagd waarom je zo vaak ruzie hebt in de kroeg?[/quote]Nou ik heb het me nooit afgevraagd omdat ik wel weet waarom.

Ik zou es heel graag van je willen weten waarom ik zo vaak "ruzie" heb.
En dan wil ik ook weten of je vindt dat het zo is, of als je denkt dat het zo is.

Verwijderd

Maar hey zie het als mijn vorm van humor... hihihihihi :)

Ik hou ook niet van jou humor hoor dus maak niet uit ;)

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En last but not least : Je toont weinig respect voor een ander, terwijl je die persoon maar voor een verwaarloosbare gedeelte kent. [/quote]Als alles wat we tot nu toe van jouw persoon hebben mogen leren kennen, via jouw gedane postings T.net, Got-fora, E-mail en ICQ, slechts een 'verwaarloosbaar' gedeelte is, dan denk ik dat er hier weinig zullen zijn die reikhalzend uitzien naar de rest ervan. Dat topje van jouw ijsberg beloofd nou niet echt veel goeds voor wat er zich verder nog onder water bevindt, if you know what I mean. Als iemand zijn excuses moet maken dan ben jij de eerste, of denk je dat men al die bagger van jou alweer vergeten is? Get real.....

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Ik ken die hele Ulio niet, maar hij is dus blijkbaar dezelfde gast als Beter Weter! Ik heb eens wat reacties van hem opgezocht en het verbaast me eerlijk gezegd niets als die ook regelmatig terechte trolls zou krijgen, om even on-topic te reageren. Wat een irri manier van doordreinen heeft die gozer. En ken iemand zomaar met twee nicks op T.net scoren en modereren? Mooie boel.

Verwijderd

Panter:
Ben 't helemaal met je eens, maar het kan. Dat je op Got met meerdere nicks kan werken is niet zo'n ramp (eigenlijk wel geinig :)) want daar heb je geen moderatiesysteem, maar op Tnet loopt een moderatiesysteem en dan wordt het een beetje bedenkelijk.

Die Ulio (AKA UlioMan) scoorde met z'n reacties daar regelmatig niet zo best (wat op zich niet zo raar is) en hij dacht dat er een 'clan' was van moderators die het op hem gemunt hadden. In zijn paranoide geest bestond het eenvoudig niet dat zijn 'geniale' reacties gewoon niet gehonoreerd werden door anderen. Toen heeft-ie heel Tweakerland nog een keer de huid volgescholden en gezworen dat-ie ons zou verlaten. Achteraf blijkt dat-ie ondertussen al een tweede nick aangemaakt had (Beter Weter!) en die aap komt nu uit de mouw. En ja hoor, meneer Ulio/Beter Weter! heeft alweer ruzie, omdat ook die postings onder een ander Alias niet altijd zo hoog worden gewaardeerd als hij graag zou zien. Dus nou kan hij niet meer volhouden dat hij puur op z'n naam wordt gemodereerd, maar moet nu toch in gaan zien dat er vaak echt iets met de aard van zijn postings aan de hand is. Maar ik vrees dat Ulio het nooit zal inzien, omdat hij telkens blijk heeft gegeven de dingen alleen door zijn eigen bril te kunnen en te willen zien. Wat dat betreft heeft-ie z'n tweede nickname zeer goed gekozen en een klein, verwaarloosbaar beetje zelfkennis kan hem niet ontzegd worden ;).

I HAVE SPOKEN EN MIJN FIETS HEEFT SPAKEN!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 00:29 schreef testcase het volgende:
Als alles wat we tot nu toe van jouw persoon hebben mogen leren kennen, via jouw gedane postings T.net, Got-fora, E-mail en ICQ, slechts een 'verwaarloosbaar' gedeelte is, dan denk ik dat er hier weinig zullen zijn die reikhalzend uitzien naar de rest ervan. Dat topje van jouw ijsberg beloofd nou niet echt veel goeds voor wat er zich verder nog onder water bevindt, if you know what I mean. Als iemand zijn excuses moet maken dan ben jij de eerste, of denk je dat men al die bagger van jou alweer vergeten is? Get real.....[/quote]Dat is allemaal jullie probleem, en niet de mijne.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 00:46 schreef Panter het volgende:
Ik ken die hele Ulio niet, maar hij is dus blijkbaar dezelfde gast als Beter Weter! Ik heb eens wat reacties van hem opgezocht en het verbaast me eerlijk gezegd niets als die ook regelmatig terechte trolls zou krijgen, om even on-topic te reageren. Wat een irri manier van doordreinen heeft die gozer. En ken iemand zomaar met twee nicks op T.net scoren en modereren? Mooie boel.[/quote]Ook jou probleem, boeit me niet wat jij denkt of zegt.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 01:13 schreef Ulio_Da_Genius het volgende:
Panter:
Ben 't helemaal met je eens, maar het kan. Dat je op Got met meerdere nicks kan werken is niet zo'n ramp (eigenlijk wel geinig :)) want daar heb je geen moderatiesysteem, maar op Tnet loopt een moderatiesysteem en dan wordt het een beetje bedenkelijk.

Die Ulio (AKA UlioMan) scoorde met z'n reacties daar regelmatig niet zo best (wat op zich niet zo raar is) en hij dacht dat er een 'clan' was van moderators die het op hem gemunt hadden. In zijn paranoide geest bestond het eenvoudig niet dat zijn 'geniale' reacties gewoon niet gehonoreerd werden door anderen. Toen heeft-ie heel Tweakerland nog een keer de huid volgescholden en gezworen dat-ie ons zou verlaten. Achteraf blijkt dat-ie ondertussen al een tweede nick aangemaakt had (Beter Weter!) en die aap komt nu uit de mouw. En ja hoor, meneer Ulio/Beter Weter! heeft alweer ruzie, omdat ook die postings onder een ander Alias niet altijd zo hoog worden gewaardeerd als hij graag zou zien. Dus nou kan hij niet meer volhouden dat hij puur op z'n naam wordt gemodereerd, maar moet nu toch in gaan zien dat er vaak echt iets met de aard van zijn postings aan de hand is. Maar ik vrees dat Ulio het nooit zal inzien, omdat hij telkens blijk heeft gegeven de dingen alleen door zijn eigen bril te kunnen en te willen zien. Wat dat betreft heeft-ie z'n tweede nickname zeer goed gekozen en een klein, verwaarloosbaar beetje zelfkennis kan hem niet ontzegd worden ;).

I HAVE SPOKEN EN MIJN FIETS HEEFT SPAKEN![/quote]Hahaha... ja what ever dude... wat denk je nou ? Nogmaals Jij boeit mij niet.

Verwijderd

Je kan je tijd beter ergens anders gaan besteden tescase om aldoor zo stom te doen, jaloerse ziele piet... dat ben je..

En wat je allemaal zegt is jou probleem wat JIJ hebt er last van en ik niet.

Iedereen die er ook last van hebben hebben zelf een probleem en niet ik. Dus je mag net zo hard en vaak blijven roepen wat je wilt en wat je denkt.

En ik wil best wel verder gaan met jou manipuleren hoor, want ik zie wel weer hoe ik met jou om moet gaan, je trekt het je zo erg aan dat ik je helemaal gek kan krijgen door iets te posten waar je gewoon van gaat koken, maar ik heb geen zin om jou aan het huilen te zien dus.... droom maar lekker verder.

Haat me AUB dat is beter voor mijn ego !

En omdat je niveau lager is moet je niet zo jaloers reageren, want alles wat je zegt of doet is een uiting van jaloezie.

<h3>Jaloers, jaloers, jaloers, jaloers, ,</h3>
Testcase en co is :<h4><font color:"red"> jaloers</font color>

Verwijderd

<h5>Oh ja testcase, ik heb een IQ van 156 op de schaal tot 174, die van jou is zeker 98 ?</H5>

Ga naar www.mensa.nl en lees daar waarom jij jaloers op mij bent. En daar kun je ook lezen waarom ik het BETER WEET dan jij.

Hahahahaha you asked for it son !...
sukkel.... hahahahahahaha Haat me voor mijn arrogantie..... hahahhahahhahahahhahaha :7

Oh nee dat ga je niet snappen, je logica komt niet zo ver.. hahahhahahahahahahhhahahahahahahahahhahaahahahahahahahhaahahah zo en nu eerst een bavaria.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio,

Hoe kun je nu in vredesnaam van mensen verwachten dat ze excuses aan je aanbieden, (als ze naar jouw idee fout zitten) als je zelf zo'n asociale houding aanneemt, dat de mening van anderen jou niet boeit ?

Dat gaat niet werken.

Op het moment dat jij geen respect voor anderen kunt opbrengen, en niet anders met kritiek om kunt gaan dan alleen maar "Neh neh nehneh neh, dat is _JOUW_ probleem, en niet het mijne" dan zul je ook nooit respect krijgen natuurlijk.

Je geeft aan dat je openstaat voor discussie, maar in de realiteit sta je alleen open voor discussie als het in jouw straatje past.

Je zou toch verwachten dat mensen met zo'n hoog (Naar eigen zeggen) IQ beter om kunnen gaan met kritiek, of in ieder geval op een hoger niveau kunnen reageren dan iets wat vergelijkbaar is met het niveau van de eerste de beste brugklasser.

Ulio, je moet jezelf aanleren anders met kritiek om te gaan, en tevens zijn jouw communicatie-methoden ook wel voor verbetering vatbaar.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Mijn iq is 152, die 4 punten mag je hebben hoor ulio :)

Verder zou ik niet zo hard met de mensa gaan schermen. 2 oud collega's van me zaten daar bij. niet echt het meest intelligente volk op aarde.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb geen flauw idee wat mijn IQ is, en vindt ik eigenlijk niet eens zo interessant. Ik ken namelijk genoeg mensen met een hoog getalletje, en in de praktijk blijken het mensen met een inzicht van 0 te zijn, en tevens sociale vaardigheden op een erg droevig niveau. Laten we het over algemene ontwikkeling al maar helemaal niet hebben.

Vaak zijn het mensen die heel goed in een bepaalt iets zijn, en voor de rest een totaal gebrek aan inlevingsvermogen en interesse in andere zaken. Geen prettige mensen in de omgang. Als ze uberhaupt al durven te praten.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Gameover: correct. IQ is altijd een graadmeter geweest voor 'intelligentie' maar sinds een aantal jaar weten we dat er ong 7 soorten intelligentie zijn, plus dat de gangbare IQ tests niet toereikend zijn (je kunt nl. gewoon trainen voor een zeer goed resultaat).

Ik heb het lidmaatschap van de mensa geweigerd omdat ik vind dat mensen met een 'hoog' IQ niet anders zijn dan andere mensen en ZEKER niet zo nodig een vereniging nodig hebben om maar 'goed te kunnen communiceren met andere hoogbegaafden'. Het komt op mij over als dat de mensa leden een kern van superieuren willen creeeren tov de medemens. IMHO een gevaarlijke ontwikkeling.

Humorvol is het foldertje van de Mensa. Er staat iets in de strekking van:
"De mensa is een vereniging voor hoogbegaafde mensen. Deze vereniging is opgericht zodat de hoogbegaafde kan omgaan met andere hoogbegaafden. Communicatie met minder hoogbegaafden kan moeilijk zijn omdat de minder hoogbegaafde vaak niet wordt begrepen."

IMHO ben je dan niet hoogbegaafd want je hebt geen gaven om te kunnen communiceren met minder hoogbegaafden, waardoor je 'begaafdheid' wat minder superieur overkomt. Verder is de mensa IMHO een vereniging voor mensen met een gedragsstoornis en niet per definitie hoge intelligentie.

Verder was 1 van die oud collega's van me het mensalid met het hoogste IQ. Hij had LTS niet afgemaakt en dacht met zn hoge IQ wel even programmeur te worden. Wat me voornamelijk opviel was dat hij zo intens stront eigenwijs was en zo vertrouwde op zn vermeende intelligentie dat het niet mogelijk was een discussie te voeren met de man. Gelukkig kwam hij er achter dat met een hoge score uit een discutabele test je niet 1 2 3 automatisch een geweldig programmeur wordt, laat staan software engineer. (en zo slim was hij niet, maar dat terzijde).

Dus Ulio: veel plezier bij de kaartavonden van de Mensa. Ik zal aan je denken wanneer we hier intelligent praten over allerlei zaken en jij een kaartje legt op een van de Mensa-Bridgeavonden. Doe Andre de groeten van me.

Verwijderd

Uhrm, ik heb onlangs een IQ test gedaan en die liep vast met de foutmelding:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Error 129 - Value to big to fit into record[/quote]Zou ik soms intelligent zijn?

Vraag: is IQ de vertbeterde versie van ICQ? en zo ja, welke versie is het dan, 2000c?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Humorvol is het foldertje van de Mensa. Er staat iets in de strekking van:
"De mensa is een vereniging voor hoogbegaafde mensen. Deze vereniging is opgericht zodat de hoogbegaafde kan omgaan met andere hoogbegaafden. Communicatie met minder hoogbegaafden kan moeilijk zijn omdat de minder hoogbegaafde vaak niet wordt begrepen."[/quote]Het is net andersom hoor, hoogbegaafden worden vaak niet begrepen... 152 ? is het niet 125 Otis ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>IMHO ben je dan niet hoogbegaafd want je hebt geen gaven om te kunnen communiceren met minder hoogbegaafden, waardoor je 'begaafdheid' wat minder superieur overkomt. Verder is de mensa IMHO een vereniging voor mensen met een gedragsstoornis en niet per definitie hoge intelligentie[/quote]En wat wil je hiermee zeggen dan ? Dat jij het wel goed hebt en de mensen die dit hebben bepaald dom zitten te lullen ? Kom op Otis doe niet zo zielig met zulkse uitspraken, jeezes..

Kom op man eerst was het de Register die niet deugde, en nu mensa niet... weet je wat ze daarmee bedoelen ? tuurlijk kun je dan wel met minder begaafde mensen communiceren, maar weet je wat lastig is ? Dat je over dingen wilt praten wat die mensen niet kunnen bevatten, daar gaat het om, en niet dat domme quote van jou dat IMHO ( weet je wat dat betekent trouwens ? ) Humble ? jij Humble ? zet dan liever IMO neer. You are missing the point son.

En trouwens wil jij zeggen dat alles wat JIJ schrijft wel klopt ?
Kom op zeg, jij bent geen haar beter dan mij wat je mening betreft, alleen jij kan het netter brengen. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus Ulio: veel plezier bij de kaartavonden van de Mensa. Ik zal aan je denken wanneer we hier intelligent praten over allerlei zaken en jij een kaartje legt op een van de Mensa-Bridgeavonden. Doe Andre de groeten van me.[/quote]Jou bevindingen kloppen wel natuurlijk en wat jij vind is gewoon waar.... denk toch na man, je doet precies hetzelfde als mij.

Je begint echt steeds zieliger over te komen bij me Otis. Oh ja de rest van de reacties negeer ik gewoon, omdat het niets toevoegt aan deze discussie :)

En wat jou collega's betreft.. zie je hoe kortzichtig je bent ? GET REAL Otis.. step out that dream... Het heeft ook te maken met je interesses jongen dat je dat niet wist.. goh.. volgens mij weet je niet eens wat IQ inhoud.

Je kan een IQ van 200 hebben maar als je nergens in geintereseerd bent dan kom je ook over als een kind van 3. Dus hou op over dat gelul want ik merk al, jij snapt de ballen ervan met je wijze uitspraken.. een collega van mij.. tssssss halloooooooo ??? WAKE UP, koffie ?

Zo moet je doorgaan, dan bewijs je je eigen geloofwaardigheid.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio,

Kritiek is niet per definitie "afkraken".

Als je echter aanneemt dat kritiek per definitie "afkraken" is, kijk je dus vanaf het begin al verkeerd tegen een mening aan.

Zul je het dus ook nooit eens kunnen worden met de personen die dat standpunt verwoorden, omdat je het van het begin af aan als een "aanval" beschouwd, en op dat moment ga je dus een defensieve stelling aannemen.

Op het moment dat twee (of meerdere) personen proberen te communiceren, en de ene persoon ziet het als een aanval, en gaat dus op standje defensief, zal er nooit een "echte" discussie mogelijk zijn, omdat het alleen maar een heen en weer slingeren van argumenten wordt, en zal er nooit iets constructiefs uit komen.

Het uitgangspunt voor een discussie is :

Alletwee met eeen open geest opstellen, en argumenten niet als een aanval zien.

Het is net zo als met modereren, je hoeft iemand zijn mening niet te delen om er een kern van waarheid in te zien.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Uhrm,

Ik heb drie vragen (zie het als een quiz):

1)Wat is de (ongetwijfeld diepzinnige) achtergrond van de zin:

"Ja en?"

2) Wat was de oorspronkelijke inhoud van het bericht?

3) Heb je je password van je eerste account weer ver-her-ondekt, of is deze Ulio inmiddels Ulio v5.0-RC0 ?

/me begint het lastig te vinden om te praten met meerdere Ulio's en denkt er aan om zijn alter-ego (moeilijk woord, dubbele woordwaarde) te introduceren (weer een moeilijk woord): Cpt. CaveMan (ta-ta-taaaaa).

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

:( Aaaaaarghh !!!! :(

Ulio,

Wijzig alsjeblieft niet iedere keer je postings, maar maak gewoon een nieuwe aan !

Nu slaat mijn hele posting weer nergens op, net zoals jouw "nou en ?" ....

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

TgF: LOL :))

Ik dacht altijd dat IQ een verkorte versie van IRQ was, en dat 15 toch wel het maximum was wat haalbaar was ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op het moment dat twee (of meerdere) personen proberen te communiceren, en de ene persoon ziet het als een aanval, en gaat dus op standje defensief, zal er nooit een "echte" discussie mogelijk zijn, omdat het alleen maar een heen en weer slingeren van argumenten wordt, en zal er nooit iets constructiefs uit komen.[/quote]Niet helemaal mee eens:

Wanneer ik in een discussie "aanvallend" optreed naar mijn discussie partner(s), dan loop je inderdaad het riscico dat zij zich "verdedigend" gaan opstellen. Dit is in het dagelijks leven een veel voorkomend verschijnsel.

Echter heb je binnen deze inter menselijke omgangsvorm ook nog de "bemiddelaar" deze persoon is in staat om tussen de aanvaller en de verdediger in te staan, met als primair doel deze twee partijen nader tot elkaar te brengen.

Probeer in een discussie dan ook zo min mogelijk "ik vind" of "jij bent" te gebruiken (hoewel dit sterk afhankelijk is van de "tegenpartij") omdat dit vaak aanvallend / verdedigend gedrag oproept.

Verder (ter illustratie) heb je ook te maken met het zender-ontvanger principe: wanneer een zender een onduidelijke boodschap verzend, kan een ontvanger deze moeilijk op de juiste wijze interpreteren, zo ontstaan veel mondelinge/schriftelijke conflicten.

----

Om er even voor te zorgen dat we weer on-topic komen:

Ik vind je een enorme sukkel (niet gericht aan iemand hier!)

Da's een goed voorbeeld van een troll.

Knap hè, een discussie voeren over een onderwerp wat hier niet thuishoort, maar wat toch echt wel topic is (ik bedenk ze waar je bijstaat).

Verwijderd

[qote]Nu slaat mijn hele posting weer nergens op, net zoals jouw "nou en ?"[/quote]

Goed zo, GaMeOvEr, kun je ook als een troll zien.

Ik probeer zoveel mogelijk een vorm van troll erin te verwerken, omdat ik geen zin heb om dadelijk te moeten verhuizen naar het levensbeschouwelijk of onzin forum (daar schijnt het nogal koud te zijn).

Verwijderd

Ja wist ik veel dat jullie op mij zaten te wachten, :7

Maar willen jullie echt weten hoe en waarom ? Ik doe veel dingen met opzet, en dat is om iemand in een bepaalde richting te sturen, zodat je dan over kan gaan met een "aanval" die je zeker weten wint.

Ik hou gewoon van aandacht, vroeger trad ik ook op enzo, omdat het gewoon leuk is om in de belangstelling te staan.(vind ik)

Dus haten jullie mij nou of how wordt ?

I hope so.. ik ben liever gevreesd dan geliefd ! :7

Dream of me baby ! ;)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Euuh... TgF,

Als we uitgaan van twee personen, dan is er geen bemiddelaar, of een van de twee personen dient schizofreen te zijn.

Maar waar het meerdere personen betreft, ben ik het helemaal met je eens. Maak het bijna dagelijks mee.

Je hebt echter nog steeds een probleem als ook de bemiddelaar niet in staat is de zich defensief opstellende persoon te overreden zich enigzins normaal op te stellen, dan heb je kans dat de bemiddelaar het na een groot aantal pogingen ook zat wordt, omdat hij inziet dat er met desbetreffende persoon toch geen normaal communiceren mogelijk is.... :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Oh ja Otis wat zeg je dat leuk, : ik heb lidmaatschap van mensa geweigerd... hahaha cool.. :)

Zie je wel, jij wilt ook patserig doen... alleen jij doet het op een sneaky manier.. Ik niet.. want I'm not an Asslicker.

Ik ben stoer joh...

Maar I rest my case, volgede discussie onderwerp doe ik weer mee... of niet natuurlijk.. ;)

Maar laten we ergens anders over gaan lullen, dit is toch een prestatie strijd, waar geen winnaars uit zullen komen, dit zal alleen meer ergenissen met zich brengen.

<marquee> Please stop this useless war </Marquee>

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmmmm....<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja wist ik veel dat jullie op mij zaten te wachten[/quote]Het is gewoon netje om op een Forum je posting te laten staan, en alleen te editten voor typo's niet om 3 keer de volledige inhoud aan te passen. Dat is bijzonder storend voor de rest van de gebruikers in desbetreffende threads. Sowieso is het nogal hypocriet om 3 keer de inhoud echt volledig te veranderen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar willen jullie echt weten hoe en waarom ? Ik doe veel dingen met opzet, en dat is om iemand in een bepaalde richting te sturen, zodat je dan over kan gaan met een "aanval" die je zeker weten wint.[/quote]Dat is geen discussie voeren, dat is _JOUW_ standpunt erdoor rammen, en daarmee geef je dus gelijk toe dat je voor geen ander meningen openstaat dan diegene die je zelf hanteert.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik hou gewoon van aandacht, vroeger trad ik ook op enzo, omdat het gewoon leuk is om in de belangstelling te staan.(vind ik)[/quote]En dus doe je dat op een dusdanige manier dat je liever veel negatieve aandacht krijgt dan positieve ? Puur dat het maar _VEEL_ aandacht is, boeit niet in wat voor vorm ? Dat is gewoon ronduit ziek. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus haten jullie mij nou of how wordt ?[/quote]Nee hoor, ik je niet haten, want ik ken alleen maar je (meerdere ?) virtuele alter-ego's. Ik heb alleen maar medelijden voor je.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>I hope so.. ik ben liever gevreesd dan geliefd ! [/quote]Dat is alleen een bevestiging van je eigen onzekerheid, en gebrek aan zelfvertrouwen, die je probeert te maskeren met arrogantie.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dream of me baby ![/quote]Nah, dat is alleen maar (broodnodige ?)aandacht voor jou, en afleiding voor mezelf.
Ik kan over veeeeel aangenamere dingen dromen.

Ik hoop voor je dat je echte leven meer waarde heeft dan je virtuele leven, want dat stelt niet al te veel voor.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ulio zegt tegen Otis:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>You are missing the point son.[/quote]Kan ik hieruit de conclusie trekken dat Ulio de vader van Otis is? Laat ik dan voorstellen dat jullie vanavond bij de piepertjes me jus ook nog even verder praten (wel helpen met de afwas Otis!).

GaMeOvEr:

aanvaller <-- bemiddelaar --> verdediger

of

aanval <-- middenveld --> verdediging

Dus: een potje voetbal loopt in de regel ook niet lekker zonder middenveld, verder is het niet de bedoeling dat de bemiddelaar welke van de twee partijen dan ook moet overhalen, zijn doel is om de twee partijden bij elkaar te brengen, zodat ze er verder samen uitkomen.

Als dat doel bereikt is, trek de bemiddelende partij zich terug op de achtergrond (vraag maar aan Bill Clinton, die weet daar veel meer vanaf).

Ulio:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>vroeger trad ik ook op enzo[/quote]Toch hopelijk wel alleen maar tussen de schuifdeuren? Met de haarborstel van je moeder als microfoon?

Ik heb ff de Top-40 van de afgelopen jaren doorgezocht, maar daar kwam ik geen Ulio tegen, wat was je artiestennaam?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus haten jullie mij nou of how wordt ?[/quote]Buiten dat deze zin, voor wat betreft grammatica, loopt als een diesel op benzine is ie ook niet waar:

Hate is different from irritate.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>I hope so.. ik ben liever gevreesd dan geliefd[/quote]Mag ondergewaardeerd of overbodig ook?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dream of me baby![/quote]Dan is het niet te hopen dat dat gaat op de manier als The Nightmare On Elm Street VIII: Again, the return of Freddy!

BOMBS AWAY! INCOMING! LOOK FOR SHELTER!

/me zoekt zijn helmpie ff op...

Verwijderd

Oh shit.. TgF you win.

Verwijderd

Ok jongens, het spijt me voor mijn irritante gedrag, Ik ben inderdaad ziek, I'm a hardhead, a stupid asshole.

"want ik ben alles wat je zeg ik ben, als ik niet was, dan waarom zeg ik dat ik ben"
"Op het forum, berichten zeggen dat ik ben"
"Bij de reacties ziet men nooit mijn stem"

Dat moet je "zingen" op't refrein van eminem, heb ik even vertaald ;) leuk of niet ?... wel even zingen he want anders klinkt het niet leuk... ik wil het wel een keertje komen "rappen" ;)

Ik heb wel een leuke stukje text geschreven,ik "vertaal" wel es vaker leuke engelse texten, gewoon voor de lol joor. maar ik vind het de moeite niet waard om het hier te posten..

Maar jongens het was leuk genoeg, ik moet verder aan't werk, dus tot vanavond ofzo ok ?

Of zeg eerlijk hebben jullie liever dat ik me niet meer mee bemoei ? Dan doe ik het, alles om jou gelukkig te maken, ik ben de beroerdste niet.. Ik help altijd waar hulp welkom is.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 10:58 schreef Ulio het volgende:
Maar willen jullie echt weten hoe en waarom ? Ik doe veel dingen met opzet, en dat is om iemand in een bepaalde richting te sturen, zodat je dan over kan gaan met een "aanval" die je zeker weten wint. [/quote]'Winnen' van een discussie lukt niet als je het onderwerp van de discussie verandert. Je wint dan alleen het gedeelte van de discussie waarover JIJ wilt praten, te weten je off-topic gezeik.

Verder "val" je niet "aan" in een discussie. Maar goed, je hebt dus een aantal pogingen gedaan, dmv off topic onderwerpen aan te snijden, om mensen zo ver te krijgen dat je ze kunt aanvallen met een attach die jij wint?

Nou van mij mag je hoor. Van mij mag je je op de borst slaan dat JIJ slimmer, intelligenter en wat dan ook bent dan ik. Ik hoop OPRECHT dat je het overal vertelt en rondbazuint. Dat je dat 'minder begaafde' piepeltje toch maar mooi de oren hebt gewassen met je IQ-powered redeneringen.

Weet je Ulio, je past wel bij de Mensa. Allemaal mensen die ook niet kunnen communiceren. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik hou gewoon van aandacht, vroeger trad ik ook op enzo, omdat het gewoon leuk is om in de belangstelling te staan.(vind ik) [/quote]Nee, je WILT aandacht. Dat is wat anders dan er van houden. M.i. heb je duidelijk een gebrek aan aandacht. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus haten jullie mij nou of how wordt ?[/quote]Als jij wilt dat ik je ga haten, dan doe ik dat dus niet. Als jij NIET wilt dat ik je ga haten, dan haat ik je tot op het bot.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>I hope so.. ik ben liever gevreesd dan geliefd ! :7[/quote]En jij bent lid van de mensa. ahahah ROTFL. Ah toe, niet meer van dit soort grappen, ik heb buikpijn van het lachen! :)

Verwijderd

Ik weet het niet meer, maar volgens mij heeft er echt iemand hier last van MPS?

Jantje lacht, Jantje huilt.

Ik heb zelden iemand gezien die in zo'n relatieve korte tijd in zoveel verschillende standen schiet:

- irritant
- zielig
- mischien toch nog inteligent
- zeurderig
- agressief
- schuld bekennend
- eigenwijs
- semi professioneel
- aanvallend
- verdedigend
- grappig

etc.

Overigens denk ik dat de laatste van Otis toch enigzins de "discussie" levendig houdt.

Kom op jongens, op naar de 5 pagina's!

Verwijderd

TgF: wellicht dat geheel Havo 3 van de Scholengemeenschap "De Lege Schooltas" te Almere-buiten onder het Ulio account zit te posten. Ik begin het bijna te geloven. :)

Maar... gezien de HOEVEELHEID Ulio postings (overigens heeft Ulio wel in de top 40 gestaan, het is een rapper dacht ik ;)) MOET het haast wel een collega van irrelevant zijn, dus dat matcht niet met de PROFIELSCHETS zoals hierboven vermeldt. Irrelevant... al iemand op het oog daar bij jou op de afdeling? ;)

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ulio beweert een zeer hoog IQ te hebben. Heb je zelf die IQ-test geschreven zeker, want het is nog nooit ergens uit gebleken hiero, eerder het tegendeel.

Een belangrijkere factor voor iemands welzijn en om te kunnen slagen in het leven is, zoals inmiddels algemeen bekend is (maar niet bij Ulio?), is Emotionele Intelligentie. En daar bezit Ulio bar weinig van. Wel beschikt hij over een onmetelijk groot Ego Quotient, die paralel loopt met een, waarschijnlijk ergens in z'n jeugd opgelopen, minderwaardigheidscomplex. Hij geeft dat laatste min of meer toe door aan te geven alleen maar aandacht te willen. Desnoods negatieve en ten koste van alles. Is een vorm van zelfdestructief gedrag.

Ben je als kind door je moeder of vader afgewezen, emotioneel verwaarloosd of sterk bekritiseerd? Praat er maar eens over met een professional op het terrein van de psyche. Dan kom je er misschien achter waarom je telkens situaties met geruzie creeert en opzoekt. Als je dat lukt heeft je bezoek hier toch nog iets constructiefs voor je opgeleverd.

En er is niets, maar dan ook niets aan jou waar ik jaloers op ben. Sorry, maar dat idee bestaat alleen in jouw hoofd. Ik ben eerder blij dat ik niet zo'n groot probleem heb als jij. Volgens mij projecteer jij je eigen jalouzie op een ander. Nl. jouw jalouzie op de (vriendschappelijkere) aandacht die anderen hier aan elkaar geven.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>(overigens heeft Ulio wel in de top 40 gestaan, het is een rapper dacht ik[/quote]Uhrm, nee je bent in de war met:

- Coolio (Gangsters Paradise)
- Julio (Iglesias), maar die rapt niet

Opmerkelijk is wel dat de namen er op lijken.

Jammer dat Ulio hier zijn hoompeets verwijzing uit zijn profiel heeft gehaald, dat zou IMHO wel ea verduidelijken.

Trust me, I've been there :D

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind dat Ulio zijn kreten voor aandacht maar op Stuffis Generalis of het Onzin-forum moet plaatsen.

Ik snap wel dat hij ook mee wil praten over modereren, en dat is ook geen probleem, maar op het moment dat hij weer begint te blaten over van alles en nog wat wat absoluut niet relevant is, maar wat hij als een aanval beschouwd, moet hij maar een thread openen op het onzinforum, in de trant van :

" :'( Wheehee :'( Ik _WIL_ aandacht ! "

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Euh Otis ? what's your fucking problem dude ?
Ja laat me echt lachen zeg.... ik ga niet nu verder op jou in, want dat gaat echt 10 pagina's lang worden. I don't have enough time for you my friend. Ik heb wat beters te doen, mijn kennis op peil houden bijv.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb zelden iemand gezien die in zo'n relatieve korte tijd in zoveel verschillende standen schiet:

- irritant
- zielig
- mischien toch nog inteligent
- zeurderig
- agressief
- schuld bekennend
- eigenwijs
- semi professioneel
- aanvallend
- verdedigend
- grappig

etc.[/quote]Eindelijk een slimme opmerking, weet je hoe dat heet ? acteren, Em dat niet alleen, dit is om aan te geven dat je met mij echt alle kanten op kan snap je, Vroeger deed ik al mijn ooms en tantes na, en als we dan bezoek kregen werd mij vaak gevraagd om een bep. persoon na te doen, dat vonden ze altijd leuk.. zodoende dat ik aan aandacht gehecht ben. I want to shine.... ;) And you guys do what I like.. smart folks

Ik lig gewoon in een deuk aldoor. Ik vermaak me wel... ;) vooral om Otis, die neemt alles zo serieus dat ie niet eens meer weet wat ie moet schrijven.

Verwijderd

SG of Onzin?

Liever niet, dan moet ik van mijn vaste stekkie af, het wordt hier net gezellig en knus.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Eindelijk een slimme opmerking, weet je hoe dat heet ? acteren, Em dat niet alleen, dit is om aan te geven dat je met mij echt alle kanten op kan snap je, Vroeger deed ik al mijn ooms en tantes na, en als we dan bezoek kregen werd mij vaak gevraagd om een bep. persoon na te doen, dat vonden ze altijd leuk.. zodoende dat ik aan aandacht gehecht ben. I want to shine.... And you guys do what I like.. smart folks [/quote]Dus jij acteert op een Forum ? Jij vindt het nodig om op een Forum waar om een mening wordt gevraagd jouw schizofrene uitlatingen te doen ? Heb je ooit gehoord van "jezelf zijn" ?]

Is jouw mate van onzekerheid nu zo groot dat je nooit kunt ophouden met "acteren" ? Dat je nooit echt jezelf kunt zijn ?

Dan ben je nog zieliger dan ik dacht.

Begin gewoon een chatbox ofzo, maar val dan ons niet lastig met je "acteer-prestaties", die allen voortkomen uit een kreet om aandacht, die je waarschijnlijk overgehouden hebt uit een bepaald gebrek in je opvoeding, of misschien wel gewoon een aangeboren afwijking.

Misschien is een psychiater een idee voor je ? Die zijn ook heel goed in een "rollenspel".

Dit forum is voor serieuze toepassingen, iets waar jij schijnbaar niet toe in staat bent, blijf dan ook gewoon weg.

Het enige wat je hier bereikt, is dat steeds meer mensen een hekel aan je gaan krijgen, omdat je bijna iedere thread waar je je neus laat zien verpest. Is dat je doelstelling ? Is dat voor jouw een fijne vorm van aandacht ?

Lijkt mij niet echt aangenaam, dat iedereen spontaan begint te :r als ze mijn naam in een thread zien verschijnen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Nee gek als ik om aandacht ga roepen dan krijg ik die niet... dus doe ik het zo... hahahaha

Oh shit kom op jongens hou nou op...
Jeetje ik heb me in geen tijden zo goed vermaakt. Maar please voor de 10e keer, kunnen we hier over kappen ? Ik smeek het jullie op me knieen... Stop this useless waste

Oh over Coolio en Julio... ik ben een kruising tussen die 2, Ik ben zeer muzikaal, en ik lig goed bij de dames.. they all fall for my lovely words... ;)

Maar ik heb nu al genoeg opgeschept, tja sommige mensen hier vroegen er om, en ik vond het wel leuk om mensen even aan mij te laten denken... ;)

Als je nou slim bent dan laat je dit topic dicht knallen want dit heeft nou al nix meer te maken met "Beter Weter krijgt onterechte trolls"

Nou is het wel genoeg geweest, ik heb jullie genoeg gepest.. Ik wil niet gebaned worden, in tegendeel, ik wil een goede bijdrage leveren aan onze maatschappij.. ik ben per slot van rekening ook maar een burger.

Lachuurtje is voorbij !

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 14:15 schreef GaMeOvEr het volgende:
Dus jij acteert op een Forum ? Jij vindt het nodig om op een Forum waar om een mening wordt gevraagd jouw schizofrene uitlatingen te doen ? Heb je ooit gehoord van "jezelf zijn" ?]

Is jouw mate van onzekerheid nu zo groot dat je nooit kunt ophouden met "acteren" ? Dat je nooit echt jezelf kunt zijn ?

Dan ben je nog zieliger dan ik dacht.

Begin gewoon een chatbox ofzo, maar val dan ons niet lastig met je "acteer-prestaties", die allen voortkomen uit een kreet om aandacht, die je waarschijnlijk overgehouden hebt uit een bepaald gebrek in je opvoeding, of misschien wel gewoon een aangeboren afwijking.

Misschien is een psychiater een idee voor je ? Die zijn ook heel goed in een "rollenspel".

Dit forum is voor serieuze toepassingen, iets waar jij schijnbaar niet toe in staat bent, blijf dan ook gewoon weg.

Het enige wat je hier bereikt, is dat steeds meer mensen een hekel aan je gaan krijgen, omdat je bijna iedere thread waar je je neus laat zien verpest. Is dat je doelstelling ? Is dat voor jouw een fijne vorm van aandacht ?

Lijkt mij niet echt aangenaam, dat iedereen spontaan begint te :r als ze mijn naam in een thread zien verschijnen.[/quote]Moeilijk he niet happen ?

I've told you all before, I'm a hardhead, I don't give a shit about what someone else think of me. I care about what someone KNOW of me. So shut the fuck up and get a LIFE !!!

Excuse me I have work to do now..
Bye see ya'll ! :7

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Eindelijk een slimme opmerking, weet je hoe dat heet ? acteren [/quote]Zie je wel dat je niet anders kunt dan erkennen dat ik slim ben? Ik weet wel waar ik het over heb :D<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Em dat niet alleen, dit is om aan te geven dat je met mij echt alle kanten op kan snap je [/quote]Om nou te zeggen dat ik je snap, nou nee, ik ben je ondertussen al meerdere malen kwijt geraakt (en da's op zich al best knap te noemen).<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Vroeger deed ik al mijn ooms en tantes na, en als we dan bezoek kregen werd mij vaak gevraagd om een bep. persoon na te doen, dat vonden ze altijd leuk.. zodoende dat ik aan aandacht gehecht ben.[/quote]:D<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>I want to shine.... And you guys do what I like.. smart folks[/quote]Moet je een lampje aan doen, dan shine je een beetje meer...

Maar om nog even op dat acteren van je terug te komen, ik zie dat gewoon heel simpel als de meest vage en foute smoes om er onder uit te komen.

Het enige wat ik zie is dat jij vanaf dag één al zo eigenwijs bent in al je reacties, maar nu met de spreekwoordelijke billen bloot moet.

Je wordt zodanig gecorrigeerd door een aantal mensen dat je er zelf niet meer uitkomt, vriend Ulio.
Het is gewoon overduidelijk, je hebt het een hele tijd vol kunnen houden met allerlei bedachte argumenten, maar die zijn nu op, je hebt het onderste uit jouw kan gehaald en het overduidelijk (gezien je laatste reactie) niet gered.

Maar dat geeft niet, mischien dat je er iets van hebt mogen leren. Nu weet ik dat je ongetwijfeld weer druk bent met het verzinnen van allerlei andere motieven en argumenten die jouw gelijk moeten bewijzen, maar bespaar jezelf nu eens de moeite.

Een voorbeeldje van jouw redenaties:
- moderator clan: heeft het niet gered
- andere nick aannemen: heeft het niet gered
- weer een andere nick: idem
- jouw superieure kennis: van tafel geschreven
- jouw mega-IQ: niet aangetoond

Om maar wat te noemen.

Mischien moet je de hele draad nog eens doorlezen en goed kijken naar wat ik hier boven zeg in relatie tot jouw eigen bijdrage in deze draad, héél mischien krijg je het meest belangrijke van alles: zelfkennis.

.

Verwijderd

Ja Gameover, als je om mij moet kotsen vind ik stoer, want dat zegt meer over jou dan over mij.

Shit ik hap zelf ook.... dom dom dom.. hahahahaha.. ok ok......

Admins.. dicht knallen please...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium has taken cover way too long.

Precies wat ik al dacht, Ulio is een miskende Genie die altijd zijn gelijk wilde halen.

Een briljant iemand die de hele dag zijn IQ aan het meten is (zoals wij tweakotine zeg maar) en wel zijn Password voor GoT niet kan onthouden.

* Delerium gaat ervandoor, want /me vind het hier bijzonder stinken.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehehe...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Moeilijk he niet happen ?[/quote]Dat heeft niets te doen met wel of niet happen, maar meer dat ik het fantastisch vindt om te zien hoe jij jezelf iedere keer in een hoekje lult, en dat je dat zelf niet eens in de gaten hebt !

Tevens is het leuk om te zien dat jij jezelf steeds ongeliefder maakt. Daar is helemaal geen (niet-bestaande) "moderator-clan" voor nodig...

En wij weten ook wel dat het jou niet boeit wat wij van jou vinden, dat boeit ons (mij in ieder geval) ook niet, maar het blijft leuk om eens een keer een discussie met een schizofreen te kunnen voeren, zonder dat je daarvoor de deur uit hoeft.

Iemands mening doet je alleen iets als je respect hebt voor desbetreffend persoon, en och...tja... laat jij daar nu niet onder vallen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als je nou slim bent dan laat je dit topic dicht knallen want dit heeft nou al nix meer te maken met "Beter Weter krijgt onterechte trolls"[/quote]In tegendeel:

Ik zeg je nu dat ik bijna zeker weet dat jij en Beter Weter! één en dezelfde zijn en ik vind jou irritant genoeg (en da's een Troll, dus samen maakt dat Topic genoeg :D

/me heeft voor ieder probleem een oplossing en voor iedere oplossing een nieuw probleem (da's handig op een Helpdesk)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar... gezien de HOEVEELHEID Ulio postings MOET het haast wel een collega van irrelevant zijn, dus dat matcht niet met de PROFIELSCHETS zoals hierboven vermeldt. Irrelevant... al iemand op het oog daar bij jou op de afdeling?[/quote]Hehe, nee ik ben de enige die niets uitvoert.

(Het valt jullie misschien op dat ik voor de rest nergens op reageer. Dat komt omdat ik dit een erg trieste thread vind die ik alleen maar vanwege mijn principe dat ik alles op dit forum wil lezen ook doorneem. Doei!)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Admins.. dicht knallen please...[/quote]Hiermee geef je mijn gelijk aan, dank je.

Verwijderd

Toch jammer, heb je met veel pijn en moeite een kring-gesprek weten op te waarderen naar een 4-pagina'er (5 was ook wel haalbaar geweest), bloed ie ineens dood.

Zou Ulio zijn 1200 Baud modempje eruitgeknald zijn? ;)

Verwijderd

Ik wil wel voor de 5 pagina's gaan. In de thread onder 'Dell met AMD Inside voor kerst?' wordt gewag gemaakt van de meerdere identiteiten van Ulio Prudencia op T.net.

Dat dit (meerdere nicks) op GoT gebeurt is niet zo'n punt, maar op Tnet zou dat niet mogen kunnen, ivm moderatiesysteem. Ulio heeft verder op Tnet de volgende identiteiten:

1) Ulio
2) Beter Weter!
3) Mr Luv
4) ? wie het weet mag het zeggen

Waarschijnlijk loopt-ie zichzelf omhoog te modden en/of anderen waar-ie ruzie mee heeft gehad omlaag te modden.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.