Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beter Weter krijgt onterechte trolls

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 609 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Begrijp ik dit goed ? Ga es rustig zitten en lees de hele draad nog es door. Wat hier nu gebeurt is precies hetzelfde wat iemand anders van beschuldigd werd/wordt. En als je dat gedaan hebt moet je die links van irrelevant bekijken. En de reacties op T.net zelf.
Ik ben onpartijdig en vind dat hij idd minder grof had kunnen reageren.(al begrijp ik wel dat iemand zo "kwaad" wordt als je de reactie van testcase leest en die van Otis eronder.)Ik vind zulkse uitlatingen niet op een forum thuis !
Maar als je goed leest wat ie allemaal schreef dan moet ik helaas mee delen dat iemand hier echt te ver ging met uitlatingen.
Dat terwijl ik vaak heb kunnen lezen dat hij er een einde aan de discussie wilde maken en zelfs om een slotje vroeg !
En dat is waar het fout is gegaan. Men legde de schuld te veel op een persoon. Dat is mijn bescheiden conclusie. Want ik heb ook gelezen dat hij had gezegd niet meer te zullen reageren op't forum. De eerste de beste reactie na zijn aankondiging om niet meer te zullen reageren was duidelijk om aan te geven dat iemand hier toch door wilde gaan met hem te "provoceren" ik zag ook dat ie schreef dat de gevolgen van zijn reactie aan testcase te wijden viel. En dus mijn mening is dat hij het geprobeert heeft om een goed einde aan te maken.
Ik ben niet van plan om hier dieper op in te gaan want ik wilde alleen even kwijt wat mijn observaties zijn. En als iemand hier toch op moet gaan reageren vind ik best maar ik vind 2 reacties van mij hierop al genoeg.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik reageer alleen maar omdat ik richting 255 wil (alle nadelen heb zijn voordelen, JC).

Ik lees deze thread dagelijks na. Ik geef zo toe dat ik nogal bot en onredelijk reageerde (over anderen laat ik mij niet uit), Maar dit was soms een frustrerende discussie.

Een discussie bestaat oa uit het open staan voor andermans argumenten, maar "we" focuseerden ons alleen op onze eigen kant (de een alleen meer als de ander).

* Delerium is niet trots op deze thread.

Verwijderd

Hmm, er gaat ergens diep in mij een klein alarm belletje rinkelen (of ik word paranoide, dat kan ook).

Ik weet niet wie jij bent Xafer, maar ik heb de twee reacties van jou in deze (langsplepende) draad gelezen en ik vind het bijzonder knap dat je zo snel jouw conclusie hebt kunnen trekken.

Ik heb actief meegedaan in deze draad en zelfs ik durf geen conclusie te trekken.

Op basis van jouw laatste reactie, de namen die je aanhaalt en de conclusies die je erbij geeft, ga ik haast denken dat jij niet bent wie jij zegt te zijn.

Dit wordt mede versterkt door:

- je registratiedatum
- het feit dat je profiel nogal leeg is
- je uitspraken (en de "quotes" die je aanhaalt)

Ik ga er verder inhoudelijk niet op in, maar ik vetrouw het niet. Het kan best zijn dat ik ver-schrik-ke-lijk uit mijn nek loop te kletsen, als dat zo is bied ik hier en nu mijn oprechte excuses aan!

Overigens is mijn mening dat een aantal mensen wel degelijk geprobeerd hebben om zich in te leven in het standpunt van een ander, dus de hierboven gemaakte opmerking onderschrijf ik niet.

/me ziet spoken?

Maar ja, mischien moet ik het maar laten voor wat het is?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Een discussie bestaat oa uit het open staan voor andermans argumenten, maar "we" focuseerden ons alleen op onze eigen kant (de een alleen meer als de ander).[/quote]Ja, en hoezo was dat denk je ?

Ik weet niet in hoeveel threads "men" al een poging heeft ondernomen met Ulio te communiceren, maar dat draaide iedere keer weer op niets uit.

In den beginne (klint dat melodramatisch zeg :P ) kon ik mij nog objectief opstellen ten opzichte van Ulio zijn standpunt. Als dan blijkt dat jouw discussie-partner ( :? ) dat absoluut niet kan, ben je het op den duur wel zat om iedere keer weer met quotes en argumenten aan te komen draven, terwijl je weet dat het toch geen zin heeft, zeker als desbetreffende discussie partner iedere keer een andere opstelling kiest, zodat je ook niet weet wat je eraan hebt.

Erger is nog dat je eigen woorden verdraait worden en uit hun verband gerukt, en vervolgens als "bewijsmateriaal" tegen je gebruikt worden.

En dan heb ik het echt niet over deze thread alleen, maar ook de vele die hiervoor verschenen zijn, en die uiteindelijk allemaal vernaggelt zijn, omdat een bepaalde persoon overal conspiracy's (modclan) en vriendjespolitiek denkt te zien.

En dan nog gaan lopen roepen dat we meelopers zijn, omdat hij niet kan begrijpen dat er mensen zijn die een mening delen.

Op het moment dat mensen het met elkaar eens waren, dan was dat "vriendjespolitiek" of "Met elkaar meelullen" of "kuddegedrag".

The World against Ulio, zeg maar. Enigzins paranoide.

En tja, als iemand begint op de persoon te reageren, dan kun je het natuurlijk (op den duur) ook terugverwachten.

"Wie kaatst kan de bal verwachten" (of zoiets ? :? )

'Nuff said.

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik wilde het zacht formuleren. Namen noemen vind ik natrappen en daar begin ik zeker niet aan.
In den beginne was er alleen 1 iemand die met oogkleppen rondliep en deze heeft HEEL sterk polariserend gewerkt. (voor mij uitermate frustrerend, zeker toen hij over meelopers begon (wat met grote waarschijnlijkheid op mij sloeg)).

Mensen die zeggen dat deze "discussie" door iedereen fout is gedaan, kunnen achteraf makkelijk praten. Deze zinloze discussie was gewoon gedoemd zo te lopen.
Wel leverde deze discussie alleen verliezers op (een ban, een paranoide TgF :) en een zich diep schamende medicijnenman ;))

Verwijderd

Zullen we maar met zijn alle lekker weekend gaan vieren en maandag met een schone lei beginnen. Het is ondertussen wel genoeg geweest.

Later!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nou,

Ik zie het niet als natrappen, aangezien men toch weet over wie we het hebben, dus kunnen we het beestje (_NIET_ als discriminatie/flamebait bedoelt) beter bij zijn naam noemen.

Ik post dit ook niet als bedoeling tot natrappen, maar meer als verduidelijking voor de mensen die denken dat dit de enige thread (wel de langste :P ) is waar het er zo aan toe ging, en dat wij dus bewust met zijn "allen" Ulio zitten aan te vallen, en die dus niet de andere threads waar het er ook al zo aan toe ging doorgelezen hebben.

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel,OK, dan zal ik het beestje voortaan wel bij zijn naam noemen.

Maar helaas, deze thread verdwijnt alleen bij #255 en dan alleen.

Vandaar dat ik er nu lustig op los post.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

En het concept dubbelpost bevalt mij wel ;)

Verwijderd

OK, laat ik mijn "op naar de 255" bijdrage ook nog dunnetjes over doen.

Verwijderd

Uh, hoever zijn we eigenlijk, checking...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

..

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

...

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

....

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

.....

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Heb ik nu mijn mede-Twiekerts constructief ondersteunt ?

Hehe.. >:)

Het zijn in ieder geval geen dubbelposts, want ik zeg in iedere posting iets anders... :P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik geloof nu op 213 posts...

Verwijderd

Uh, ik had die van GameOver niet meegeteld.

Verwijderd

Ik ben de tel kwijt, HELLUP

Verwijderd

:)

Verwijderd

Gaat lekker zo :D

Verwijderd

222 (geloof ik)

Verwijderd

LOL

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, het werkt allemaal wel.

Stiekum wilde ik dit al rond posting 80 doen, maar ik vond 150 postingen nogal opzichtig

Verwijderd

Grappig, ik zie 7 hollende mannetjes boven elkaar ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zo0 zie je maar, sommige problemen lossen zichzelf op

Verwijderd

Hmm, is dit ook Off Topic?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nu moeten we ophouden, want anders krijgt er niemand de kans meer nog op het een en ander te reageren.... :)

(Als de behoefte er zou zijn ?)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Whééé ik wil naar huis

Verwijderd

Ik wil toch nog even reageren op wat jij daar zegt:

...

Uhrm, kwijt...denk...denk...

Laat maar

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dus waarom max 255 een probleem is (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53131)
begrijp ik niet helemaal. :)

Verwijderd

Reageren? Reageren, bij de marine kun je pas reageren....

:D

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ga TgF lekker aangeven op Lieve Adjes, want hij misdraagt zich nogal, heb ik het idee... :P

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als iemand hierop nog wat te zeggen heeft, dan is íe te laat. Dan opent íe maar een topic in offtopic :)

Alles wat hier gezegd is, kan maar beter snel achter ons gelaten worden

Verwijderd

Zal ik ook ff helpen?;)

Deze thread heb ik al lang genoeg gezien...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

theseus, is het al zo laat?

Verwijderd

Zal ik ook ff helpen?;)

(2)

Verwijderd

Zal ik ook ff helpen?;)

Makkelijk die "back" button :)

(3)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

trashbash, Het *IS* natuurlijk een forum, iedereen mag zijn mening (mits redelijk) naar voren brengen

Verwijderd

Limerick:

Er was eens een topic og GoT
Hoeveel je ook tiepte, 't wilde niet kappot

De één postte dit, de andere dat
ondanks alle b*llshit ging 't topic niet op zijn gat

Nog maar een paar berichtjes, dan gaat ie op slot.

:)

Verwijderd

Zal ik ook ff helpen?;)

Makkelijk die "back" button :)

Wel irri dat je steeds je password in moet vullen

(4)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ikke wil ook nog ff dan, lekker misdragen op GoT,

Muahahahaha... >:)

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

of we er serieus iets aan doen, da's deel 2

Verwijderd

Zou ie al vol zijn?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ikke wil ook nog ff dan, lekker misdragen op GoT,

Muahahahaha... >:)

Stoer, zo'n "BACK" knopje ja....

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Handig zo'n back button en je password opgeslagen :D (1)

Verwijderd

Handig zo'n back button en je password opgeslagen :D (2)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

:) :P ;) :'( :?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Kut, nou leest niemand mijn limerick, voor niets mijn best gedaan :(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zinvol geweld is dit zeg maar.

Een thread zomaar dichtknallen.

WE've Got the POwer (of some adjes :))

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

don't try this at home, folks.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

* GaMeOvEr werkt met cookies, dus nix password invullen....

Ik vind dat Trashbash een goede toevoeging levert op deze thread !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

heeft iemand de recente stand?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nog ff. Dis'mijn laatste

Blij dat dit eindelijk over is. EN ik hoop nooit meer gebeurd.

Verwijderd

hoeveel moeten we nog?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.