Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beter Weter krijgt onterechte trolls

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 609 views sinds 30-01-2008

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Natuurlijk komen er geen antwoorden meer op jouw vragen, omdat je die vragen al xxx keer eerder hebt gesteld.

Denk je nu echt dat ik de moeite neem weer eens hele lappen tekst te gaan tiepen, om jou iets uit te leggen wat je toch weer als een aanval beschouwt ?

Ulio, wij worden het toch niet eens, dus hoezo moeite doen.

Ik deel het standpunt van vele anderen (de "modclan" zeg maar) en jij deelt jouw standpunt met niemand behalve jezelf.

Dat is een nogal slecht uitgangspunt voor een discussie.

Tevens reageer ik zo fel op jou, omdat jij anderen hier loopt te provoceren tot uitspraken die ze eigenlijk helemaal niet willen doen, namelijk overgaan tot scheldwoorden en beschuldigingen en de oorzaak hiervoor ligt aan jouw gebrek aan communicatieve vaardigheden.

Vindt je het vreemd dat de groep die jou "aanvalt" steeds groter wordt ?

Het begon met Cookie (Testcase op GoT), en nu heb je het ook al aan de stok met Otis, mij, TgF en ecteinascidin. Irrelevant is ook al aan het twijfelen.

Je veroorzaakt het met je eigen gedrag.

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel, de stemmen zijn binnen.

Hij is nu bekend: De Troll van het jaar.

En the winner is ..... (nee, dat ligt teveel voor de hand)

* Delerium zoekt een stuk zeep om zijn mond te verschonen van vuil taalgebruik.

* Delerium boeit het helemaal niet als Ulio hem verrot scheld, 'kweet wie het zegt.

Verwijderd

Nou testcase/cookie zie je ? het is je gelukt :)

Oh mr. Otis is er weer met zijn wijze uitspraken... Ok Otis zo ken ik je weer... was dat ook als grap bedoeld of how wordt ? ;) Het enige wat je kan is commentaar op mij zelf leveren, maar niet op waar ik het over heb, zo als ik al tig keren heb gemeld, wegens gebrek aan tegen argument.. zien jullie niet dat al jullie reacties over MIJ gaan ? Over hoe ik wel niet ben, wat ik wel niet doe, en hoe jullie menen dat ik denk. Maar waar ik het over heb kunnen jullie niets over zeggen.

Ok Gameover, geef mij een link waar de antwoorden staan, want die heb ik gemist, en als ik die niet kan krijgen van je dan weet ik genoeg.

Doe maar net als Otis geef het onderwerp een draai en lul er maar omheen..

Hoezo selectief ?

Mensen leren nou eenmaal moeilijk, zelfs Mr.Otis kan mij geen links geven over iets wat hij ooit heeft beweerd.. toen later was het een grap.

Als ik zeg dat ik toneel kan spelen dan geloof je dat en neemt dat mee in je beoordeling, Als ik zeg dat ik niet fout ben en leg gewoon uit dat Testcase/cookie mij gewoon niet mag omdat ie jaloers is. Schuiven jullie het op mij. en doen alsof ik de oorzaak ben van het probleem die jullie blijkbaar hebben met mij.

Waarom zie ik geen commentaar op testcase/cookie die altijd maar loopt te zeiken over pro AMD of anti intel ?

Hoezo selectief ?

Wat doe ik volgens jullie verkeerd ? Ik zie het probleem niet zo. Ik heb een paar mensen hier verbaal aangevallen omdat ze in het begin al fel tegen mij uithaalden vanwege mijn commentaar op irrelevant op iets wat een tijdje later toch uitgekomen is.

Ben ik de boeman omdat ik mensen wakker heb geschud ? En dat mijn indruk ook nog es werd bevestigd ? Mijn omda zei wel eens dat als je ongelijk hebt dan lachen mensen je uit, maar als je gelijk heb dan worden ze boos op je, omdat ze het niet kunnen hebben.

Tot nu toe heb ik geen enkel concreete klacht over mij gehoord over iets wat ik fout zou hebben gedaan. Alleen commentaar op mij zelf.

Het probleem met iets lezen is zoals TgF ook al schreef dat je emoties niet kan lezen, dus als ik dit met een grappige stemming of serieuze stemming schrijf kan je weten, maar je interpreteer het naar je eigen mening die beinvloed wordt door "anti-Ulio" sfeer...

Nou ik kan ook mijn eigen site beginnen hoor.. ik heb jullie niet nodig, ik wil wel correcte info leveren aan mensen die het intereseren, ik ben een freak wat computers betreft en ik hou er gewoon niet van dat mensen verkeerd worden ingelicht. Zoals ik al tig keren heb geschreven, jullie kennen mij niet in het echte leven om zo'n stom oordeel te hebben die je telkens weer moet posten.

Maar ik kan genoeg bewijs leveren voor duistere praktijken hiero. En er is alleen een persoon hier die kan zeggen of ik mijn eigen reacties loop te modden of wat dan ook, alsof ik tijd heb voor zulkse kinderachtige gedoe.. ik heb al zo vaak verteld, ik ben geen karmahoer.. al krijg ik -1200 wat boeit mij dat nou ? denk je dat ik een beter baan zou kunnen krijgen als ik zeg.. "ik ben bij T.net nr 2 hoor met een karma van 1004" tsssss kom op get a LIFE.

Tot nu toe is er maar 1 persoon hier die iets zinnigs te melden had, en dat is Helsie.. de rest is of mee lullerij of gewoon mee doen met de rest. Weet jij wie cookie/testcase ook echt is ? Waarom geeft hij geen antwoord op mijn vraag van waarom ik nooit een reactie van testcase op T.net zie ?

Hij is ook de enige die de site owner ieder keer zo heftig onder vuur neemt. Hier op GoT en op T.net.. waarom zien jullie dat niet ? En waarom valt dat niemand op ? Omdat iedereen op mij zit te letten natuurlijk...

Hypo..nogwat.. Gameover ? help es even.. :)

Maar ok ik kan dagen doorgaan..... alleen tja.. waarom reageer ik aldoor DAMN... ik moet inderdaad gewoon gebanned worden, maar dat kan weer niet.

Ik blijf wel gewoon stil hiero.. ik beter net als vroeger gewoon alle sites maar aflopen voor min dagelijkse portie nieuws want hier word ik toch nix wijzer.. het was wel handig omdat ik op een site maar hoefde te kijken voor nieuws die mij interesseert.. maar.. ik kan me heel goed aanpassen dus Femme doe mij een plezier en delete mijn accounts, Ulio en UlioMan.

Ik heb hier echt geen zin meer in, kortzichte tweakers moet ik niet om me heen hebben, ik wil juist meer te weten komen over computers en technologie, en niet wat de mensen hier van mij denken, ik weet wel hoe ik ben.

Dus Cookie YOU win SON. Ik blijf wel weg dat wil je toch zo graag ?? Nou jij je zin. de mensen geloven toch in jou, zal ik een fles champangne sturen ? Je hebt wat te vieren.

Ik begin echt wel mijn eigen hardware related site... en let maar op ik zal intel op alle mogelijke manier de grond in boren zo lang ze niets beters hebben dan AMD.. alleen maar om jou weg te houden bij mijn site.

En nu zweeeeeer ik echt !!!!!! dat ik noooit meer van mijn leven op T.net of op GoT zal posten.

Ik zeg niet dat ik niet meer zal lezen, maaar reageren doe ik echt niet meer... it's a waste of time.

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Kudde dieren. (you know who you are)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

*zucht* van opluchting....

Ulio gaat weg, en zijn eigen Site beginnen !

Ik hoop dat zijn Site goed gaat lopen, want dat is weer een extra garantie dat hij hier wegblijft...

Moeilijk communiceren met iemand die alleen maar zijn eigen stem wil horen.

Aannames zijn fataal.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>doe mij een plezier en delete mijn accounts, Ulio en UlioMan.[/quote]Je vergeet de belangrijkste: Ulio, Beter Weter! en Mr Luv (en wie nog meer?). Die zitten nu juist op T.net in het mod-systeem! Die jij noemt zitten alleen op GoT.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En nu zweeeeeer ik echt !!!!!! dat ik noooit meer van mijn leven op T.net of op GoT zal posten. [/quote]Die belofte heb je idd al eens eerder gedaan. We merken het wel.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>alsof ik tijd heb voor zulkse kinderachtige gedoe[/quote]Nou, te zien aan de lengte en het aantal postings/reacties van jou op T.net&GoT heb je zeeen van tijd. Als jij je belofte nu eens een keer nakomt, krijgen wij ook weer zeeen van tijd :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Ulio,

Ondanks je vele pogingen om niet te reageren, lijkt het je niet te lukken (mij ook niet BTW).

Ik maak ook dit keer gebruik van mijn "recht" te reageren als ik dat nodig vind.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waarom zie ik geen commentaar op testcase/cookie die altijd maar loopt te zeiken over pro AMD of anti intel ?

Hoezo selectief ?[/quote]Stierenpoep! Als ik vind dat iemand geen gelijk heeft, dan krijgt ie dat ook niet van mij en ben ik niet beroerd om hem dat uit te leggen. Het verschil met jou is, dat jij iedere keer alles 180 graden omdraait (zoals je nu ook weer doet). Intel / AMD gezeik is nu niet aan de orde, als hij dat doet op T.Net modereer ik dat met één punt omlaag, tenzij ik waarde hetcht aan zijn motivatie.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar ik kan genoeg bewijs leveren voor duistere praktijken hiero.[/quote]Daar gaan we weer, moet ik dan nu voor de 100ste keer zeggen dat dat niet zo is? Waar heb je het dan iedere keer over? Als er één iemand is die een hekel aan je heeft, hou dan eens op met dat eeuwige gezeur over samenwerking, clan-vorming!
Ook dit hebben we je al een keer uitgelegd en toen scheen je het min of meer te begrijpen en had je ook weinig meer als tegenargument. Waarom haal je het er dan iedere keer bij?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>.. de rest is of mee lullerij of gewoon mee doen met de rest. Weet jij wie cookie/testcase ook echt is [/quote]Weer fout, ik reageer namens mijzelf, voor mijzelf en als mijzelf, ik kan het hooguit met iemand eens zijn of niet. En wat dan nog? Weer een verkapte poging van je om je gelijk te halen dat wij allemaal tegen jou persoonlijk zijn.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hij is ook de enige die de site owner ieder keer zo heftig onder vuur neemt. Hier op GoT en op T.net.. waarom zien jullie dat niet ? En waarom valt dat niemand op ? Omdat iedereen op mij zit te letten natuurlijk... [/quote]Onzin, als ik van mening ben dat Femme (ik neem aan dat je die bedoelde met site owner) uit zijn nek loopt te lullen, dan zeg ik hem dat ook, dus hij is zeker niet de enige.
Weer iets krom lullen wat recht is.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>kortzichte tweakers moet ik niet om me heen hebben[/quote]Wie is hier dan kortzichtig, weer een conclusie die niet klopt, het niet met elkaar eens kunnen worden heeft niets met kotzichtigheid te maken.

Zeikerd (you know who you are).

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ulio gaat weg, en zijn eigen Site beginnen[/quote]www.TWIEKTERTS.NET ?

Ik hoop dat er ook een forumpje op komt, dan reg ik mij onmiddelijk.

:)

[behulpzaam]
Ik heb hem gecheckt, hij is nog vrij geloof ik.
[/behulpzaam]

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iets met Gathering of Dummies zou wel voor hem zijn. www.god.nl is nog vrij.
Zou ook wel een typische site voor hem zijn.

Ulio, ik spreek altijd voor mijzelf. Als jij ons als hersenloze volgers ziet, dan krijg je alleen maar mensen met een opinie tegen jou (en dan is iedereen hetzelfde in jou ogen).
Overigens, WOII aanhalen is iets wat je betre niet kan doen, brengt mij aan het twijfel<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>JIJ BENT EEN STOMME KOE DIE NET ZOALS IEDEREEN MEE LULT. [/quote]/me hoopt dat deze oorlog voorbij is zodat hij weer uit de loopgraven kan komen.

* Delerium hoopt ook dat Ulio ergens anders gelukkig wordt.
edit, * Delerium bindt in met eventuele flamebaits

Verwijderd

De medicijnman :) begeeft zich op glad ijs!

/me heeft zijn zandzakken al lang weggehaald, ongeacht welke partij wie inneemt, de uitkomst van WO2 weten we allemaal!

Geen kwaad woord over een }:O, want die zijn absoluut onmisbaar! Er bestaan géén stomme }:O -en, alleen maar DPC }:O -en !!!

Verwijderd

Okay, in tegenstelling tot mijn serieus geplaatste opmerking ergens hierboven (7 pagina's, werkelijk...) even een vervelend grapje tussendoor:

Uhrm, iemand al nagedacht hoe het post-Ulio-tijdperk eruit gaat zien?

/me mist Hem nu al :)

/grappig bedoeld...

Verwijderd

Nou, heb je wel eens nagedacht hoe dat TOETSENBORD van Ulio* zich voelt? AL dat ge-acteer gaat zo'n keyboardje niet in de koude toetsen zitten, neem dat maar van mij aan!

Gelukkig komen de HCC dagen weer aan, zodat Ulio* daar tegen spotprijs een nieuw klavier kan scoren. *pfew*

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zullen we hier maar een tread voor openen op het onzin-forum, da's meer op zijn plaats. Een echt post-Ulio tijdperk moet ik eerst nog zien. Het zal zeker een stuk saaier worden, maar vast ook minder frustrerend. (alsof je tegen een muur praatte)

HCC-dagen zien er opeens een stuk minder florisant uit ....

Otis, een nieuwe signature?

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53763/1

Lees mijn reactie daar maar es. !!

Ik ben ook op de HCC.. Cookie you are welcome for a cup of coffie !!

S.A.D.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

HEEEE! Ulio is terug! Welkom welkom welkom.

Nou effe serieus. Jij vindt dat je onterechte trolls krijgt, daar begon het om. Met het nieuwe modsysteem kunnen heel veel mensen modden, dus heel veel mensen begrijpen jouw reakties anders dan dat jij ze bedoelt. Correct?

Als het merendeel van de tweakers jouw reakties niet volgt, zou er IMHO iets kunnen mankeren aan de manier waarop jij je reakties formuleert. No offence verder, maar heb je aan die mogelijkheid gedacht?

Communicatie is tweewegverkeer. Als 1 iemand door de grote groep verkeerd begrepen wordt is het niet waarschijnlijk dat de hele grote groep fout zit en die 1 iemand niet.

Sommigen die klagen over onterechte flamebaits en trolls etc. hebben achteraf best goede argumenten bij hun posting maar weten het gewoon niet handig te brengen. Daar zou je aan kunnen werken.

ieeeepppppp :P

Verwijderd

/me viel van zijn stoel van verbazing van de simpele samenvatting die VROEM! ons geeft die heel erg goed verwoord wat wij stervelingen in 7 pagina's niet voor elkaar kregen :)

Hey, VROEM, zoek je werk, ik heb nog wel een plekkie voor je :D

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 21:26 schreef VROEM! het volgende:
HEEEE! Ulio is terug! Welkom welkom welkom.

Nou effe serieus. Jij vindt dat je onterechte trolls krijgt, daar begon het om. Met het nieuwe modsysteem kunnen heel veel mensen modden, dus heel veel mensen begrijpen jouw reakties anders dan dat jij ze bedoelt. Correct?

Als het merendeel van de tweakers jouw reakties niet volgt, zou er IMHO iets kunnen mankeren aan de manier waarop jij je reakties formuleert. No offence verder, maar heb je aan die mogelijkheid gedacht?

Communicatie is tweewegverkeer. Als 1 iemand door de grote groep verkeerd begrepen wordt is het niet waarschijnlijk dat de hele grote groep fout zit en die 1 iemand niet.

Sommigen die klagen over onterechte flamebaits en trolls etc. hebben achteraf best goede argumenten bij hun posting maar weten het gewoon niet handig te brengen. Daar zou je aan kunnen werken.[/quote]JIJ snapt het dus ook niet, daar gaat het helemaal niet om, wat kan mij nou bommen als ik -1 of -22200000000 krijg ?

• Cookie
Wanneer kom je je belofte nu eens na? Je houdt je dus weer niet aan je woord. En dan wil je serieus genomen worden?

Je hebt ons en T.net toch niet nodig? Wees dan de MAN die je zegt te zijn en just leave zonder om te kijken. Delete je cookies, neem al je aliassen mee. Je weet waar de deur is. Zorg je ervoor dat-ie goed in het slot valt? Vaarwel Ulio en succes met het bouwen van je nieuwe website.

Verwijderd

Ik heb niets tegen T.net en serieuze gebruikers, maar wel tegen mensen die met zaken mee bemoeien zonder te weten waar het eigelijks over ging.

Ik zei voor de grap over dat site die ik www.weakers.net zou hebben genoemd, een idee voor iemand ? weakers.net gaat om bedrijven die duidelijk zwakker zijn de grond in te boren en mensen zoals testcase aan't huilen te krijgen.

Ik heb ontzettend veel respect voor Femme en zijn werk, T.net is gewoon ideaal voor serieuze tweakers die graag op een punt alle info willen vergaren die ze nodig hebben.

Testcase is gewoon de oorzaak van dit allemaal, zonder twijfel en dit heb ik ook herhaaldelijk bekend gemaakt. Maar ook niemand die daar iets van zegt. En dan maak ik mij kwaad om het feit dat sommige mensen ( 5 stuks te weten : testcase, Otis, gameover, TgF, ect..bla bla nog wat.)

Zo'n raare bril dragen en alleen zien wat zij graag willen zien, en alleen lezen wat zij graag willen lezen. Dus ik dacht het wordt leuk, I'll give you food to eat.. hap hap hap hap hap...

Ik heb Gameover een paar vragen gesteld nooit antwoord op gekregen. Ik heb gewaarschuwd dat testcase my provoceert en dat alle gevolgen aan hem toe te schrijven was. Weer niemand die daar wat van zegt, nee hoor ik ben weer de boeman.

Ik heb Otis gevraagd of hij een quote of link kon leveren waar ie meent dat ik onzin lulde, en omdat ie beweerde dat de itanium niet achter op schema liep heb ik links gegeven etc etc. Allemaal om te bewijzen dat jullie 5 niet zo stom moeten reageren alsof ik niet weet over dit en dat.

Ik heb herhaaldelijk gevraagd om met dit onderwerp te kappen, weer niemand die luister. Nee ik ben weer de boeman. Testcase vind het gewoon leuk dat jullie mee doen want zo staat ie voor zijn gevoel sterk.

We hadden eerst email discussies en hij heeft zelfs gedreigd ervoor te zorgen dat mijn carriere beeindigd werd. Ondanks alles blijft hij annoniem en loopt de boel gewoon te verzieken, en doet alsof ik de andere lui ben.

Ik heb vaak genoeg gewaarschuwd, gevraagd, en zelfs heel vriendelijk geweest. (omdat ik niet de beroerdste ben.)

Ik heb heel vaak geschreven dat mensen niet gelijk moeten gaan reageren als ze niet weten wat er precies aan de hand is. Ik werd een keer pissig omdat Otis het zo leuk vond om een negatieve vergelijking te maken met mij. Ik vroeg om bewijs... hij antwoord met hehehe was een grapje.. Nou sorry maar ik viind dat niet grappig want niet iedereen die het leest weet dat het een "grapje" is.
En dat niet alleen, dat bewijst gewoon dat ie gewoon de rest na lult want hij kan zelf geen concreet bewijs vinden. En dat is wat ik wil, minder loze woorden maar quotes of wat dan ook.

Nogmaals, ik had in het begin een klein geschil met irrelevant, we hebben elkaar begrepen en alles was over.

Desondanks kreeg ik te horen dat ik dit ben of dat, en weet ik veel allemaal wat, en dat van anderen die er helemaal niets mee te maken hadden. En omdat ik heel goed voor me zelf kan opkomen heb ik altijd gereageerd op stomme posts..
tja soms ik heb ik ook nix te doen.
Nogmaals, ben ik de enige die in jullie ogen verkeerd bezig is ? En testcase is heilig ? Hij mag wel mijn naam misbruiken en die van anderen ? Daar maak ik me druk om en daarom kom ik brutaal over, omdat ik gewooon kwaad word als mensen zo selectief zijn en het verhaal alleen van een kant bekijkt.

Zoals ik al schreef, ik heb niets tegen T.net
en gebruikers, maar wel tegen 5 kortzichtige blinde "weakers" die niets anders willen dan bekend maken wat ze van mij vinden.

Aangezien testcase te slap is om mij per email verder te molesteren moet ie het hier doen, in zijn mailtjes ging ie ook over op WIJ ipv ik.. Wij hebben dit, Wij hebben dat, teken dat hij wel iemand nodig heeft die hem bij staat, anders is ie niets vergelijken met .....

En juist omdat ie steun van jullie 5 krijgt ga ik ook tegen jullie 5 tekeer. Omdat het gewoon laf is. Geen enkel gegronde argument behalve commentaar op de manier waarop ik reageer.

Ik kan heus wel vriendelijk zijn, en zal het ook zijn als testcase gewoon ophoud met zijn jaloerse zielige gedoe. En dat moet een bedrijf hebben ??

Als iemand gebanned moet worden dan is het testcase wel. En lees alles maar na, ik heb vaker dan een keer geschreven dat ik geen oorlog wil maar gewoon vrede en van elkaar leren. Maar als testcase continue herrie loopt te schoppen dan schop ik terug.

Mijn reacties zijn lang omdat ik wel inhoud heb, ik heb genoeg om over te schrijven maar jullie 5 niet, alleen een vinger wijzen en slechts gissen wat ik wel of niet ben. Als je gewoon even na denkt dan weet je zelf ook wel dat het allemaal stom gelul is.

Dus voor de zoveelste keer... Testcase ik val jou niet lastig dus doe dat ook niet met mij please.... Je durft alleen omdat je annoniem bent. En je kickt erop dat mensen zo op mij reageren. Een vraag, geef mij een goede reden waarom jij het wel bij het rechte eind heb en ik niet !!

De rest van de 5 ook, geef mij een goede reden waarom jij wel een punt hebt en ik niet.

Als je dat kan heb ik ook meer respect voor jou.

Verwijderd

.

Verwijderd

Ulio,

Ik had het in een andere draad ook al gezegd, maar je hebt he-le-maal gelijk, het spijt me dat ik zo lang getwijfeld heb aan jouw gelijk en het spijt me dat we er in de vele discussies niet uit zijn gekomen.

Ik heb verder niets meer waarmee ik mijn gelijk zou kunnen halen, dus krijg jij nu het gelijk van mij.

Omdat de kans groot is dat na vanmiddag er een eind komt aan dit tijdperk wens ik je nu al vast alle goeds.

.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ben het met TgF eens.

Ulio, je hebt gelijk, en testcase is een lul.

repect to Ulio !

Aannames zijn fataal.

• Cookie
Jaja, doe maar net of je een brave jongen bent die een onschuldig slachtoffer is nu je je laatste uur hoort slaan. Dus jij denkt dat je lame reacties kunt posten en zieke mailtjes naar mensen kan sturen waar de honden geen brood van lusten, om vervolgens te verwachten dat iemand jouw meteen de andere wang toekeert of negeert, op jouw eerste verzoek waarin je iemand prive bedreigt? En ondertussen met andere aliassen op T.net verschijnen! Moet ik dan echt al jouw 'lieve, vriendelijke' mailtjes hier posten, die je mij voor en tijdens deze 'affaire' stuurde om te laten zien wat voor MAN jij bent? Je weet zeker niet meer dat je zelf begon met dreigementen naar mij prive toe? Deze affaire heeft verder allang niets meer met mij te maken, ik ben slechts 1 van de vele die over jouw gevallen zijn, maar ik ben misschien wel het meest door jouw geschoffeerd, dus verwacht van mij idd geen medelijden nu.

Be that MAN you say you are and leave!

Verwijderd

Dreigementen?

Hmmmmm, ik zie in een andere draad een dreigement aan het adres van GaMe_OvEr_Man.

Of is dat een alter-ego van jou?

Nu uur 'U' dichter bij komt, wordt het ook steeds vager en vager.

• Cookie
Nope, echt niet!. Ik dacht dat dat GameOver of Ulio himself was. Maar dit soort dreigementen zijn nu precies mijn point, die heb ik in het verleden dus ookal gehad per mail. Hij noemt dat 'vriendelijk vragen om met rust gelaten te worden'. De man is gewoon niet helemaal lekker en erg extreem in z'n gemoedstoestanden en heeft mij dus zo op de kast gejaagd. 'Gelukkig' :( herhaalt-ie zich nu en komt er hopelijk een eind aan dit drama.

Verwijderd

.

Verwijderd

Ik ging er van uit dat een persoon dat deed, en om gelijk mijn foto erbij te zetten doet mijn bloed koken.

En dan vind ik dat je te ver gaat.. niemand zal in zo'n geval rustig blijven. of wil je dat ik jou foto ook op een forum ga plaatsen ?

En na al dat onzin.. denk je dat iemand zo lang rustig kan blijven ?

Maar maak allemaal niet uit, ik word toch gebanned om 17.00 dan is de rust weer gekeerd en alles weer normaal.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar dit soort dreigementen zijn nu precies mijn point, die heb ik in het verleden dus ookal gehad per mail. Hij noemt dat 'vriendelijk vragen om met rust gelaten te worden'. [/quote]Wat wil je dan dat ik doe na 3x normaal vragen ? Dan luister je niet, dan is dat nog wel vriendelijk, als iemand met mij op zo'n manier gaat spotten dan is dat ook een dreigement, hij plaats mijn foto erbij, terwijl ik gevraagd had om te kappen !!
Op den duur word je zo ziek dat de grens van vriendelijk ietsje verschuift.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Ulio schreef:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>JIJ snapt het dus ook niet, daar gaat het helemaal niet om, wat kan mij nou bommen als ik -1 of -22200000000 krijg ?[/quote]Dan breng ik het anders:
Jij ligt steeds overhoop met anderen. Er zijn weinig tweakers die zoveel 'ruzie' hebben als jij.

Nou zal niet elke discussie veroorzaakt worden doordat jij iets scheef gedaan hebt, maar het kan toch bijna niet zo zijn dat al die anderen het altijd compleet verkeerd doen en jij nooit?

Ik zie jou wel vaak met een heel agressieve opstelling posten hiero. Dat werkt zowiezo al wrijving op bij de anderen en dan valt er al weinig meer te redden.

Als ik jou was zou ik in ieder geval proberen iets meer te zoeken naar het gelijk in andermans standpunten en wat minder naar het ongelijk.

ieeeepppppp :P

• Helsie
  • Niet online
Ik post ook wel eens een extreme mening, ben niet bang om te schelden. Maar waarom heb ik dan geen langlopende ruzie (like Ulio)?
OMDAT ER GEEN HETZE TEGEN MIJ LOOPT
maakt u allen eens niet zo druk en blijf gewoon leuk discussieren enzo.

Verwijderd

Mja ik krijg van dit soort email: (zonet gekregen. Een van de redenen waarom ik eigenlijk geen email adres in mn profile wil hebben maar goed)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ulio mag best op t.net komen van mij, of lezen op GoT. Ik zou het alleen fijn vinden dat hij het t.net moderator forum links liet liggen of MOEST lagen liggen ivm ban.
That's all. Het heeft een puur praktische reden, nogmaals: het trollen van threads met off-topic gekonkel en gedrein. In 1 thread staan bv 2 postings van Ulio EN UlioMan die echt complementair zijn. Nu wil ik niet lullig doen maar als er 1 reden voor een troll is dan is het wel 2 reacties over HETZELFDE onderwerp die volledig complementair zijn, gepost door DEZELFDE persoon.

Nu komt hier de default Ulio reactie op: "Post dan bewijzen". Ik verwijs hierbij graag naar de 170+ postings lange thread "Beter Weter"... en vergelijk eens de postings van Ulio en Ulioman.

Ik denk dat het beter is als de mensen op t.net moderator forum hem iig negeren. Deal?

(en ulio: me mailen heeft echt geen zin hoor)

------------------
Raadsel: "Wat is het verschil tussen een Jehova's Getuige en Ulio*?" "Je kunt discussieren met de Jehova's Getuige"

Tuurlijk heeft het geen zin om jou te mailen, omdat jullie allemaal te laf zijn om zonder bijzijn van anderen commentaar te geven, waarom ? oomdat je dan geen poot hebt om op te staan.

Bewijzen kun je niet leveren omdat die er simpel NIET zijn. Ik kan wel aangeven dat JIJ begon !!!!! En om precies te zijn toen ik een reactie zette dat het 1) GEEN troll was, en dat het WEL waar is dat de Itanium achter op schema liep.

Daar gaf je de topic een hele andere draai, zoek maar op en GIJ zult zien. Dus het is ook mede aan jou te danken.

En iedereen die niet durft met argumenten terug te mailen geven alleen aan dat ze gewoon niet alleen een argument kunnen aankaarten.

Opeens waren al jou uitlatingen een GRAPJE Ik probeerde alleen aan te geven dat je onterecht een -1 troll had uitgedeeld. Ontken het maar das niet erg omdat iedereen het daar over eens was. en dat onzin over Ulio en Ulioman vind ik stom want het is maar een persoon en ik heb uitgelegd waarom.

Ik reageer liever niet op GoT maar omdat jullie 5 te laf zijn om een reply te sturen zonder inhoud moeten jullie 5 het maar op GoT doen. Kijk maar naar testcase.

Ik heb op jou gereageerd destijds omdat je mijn naam misbruikte. Dus ik ben niet degene die b egon. Sinds dien heb jij ook een hekel aan mij gekregen, nou das niet om mij, maar om je eigen falen. Geef mij maar de schuld, zoals altijd komt men op den duur wel achter dat ik niet lul.

Je hebt nooit toe gegeven dat jij ook onzin had geschreven omdat je wel weet dat ik toen wel bij het rechte eind had. Het is niet arrogant bedoeld maar we om aan te geven dat ik wel bij de les blijf en alle andere zgn beschuldigingen van jou en de rest zijn alleen op mijn persoon zelf gericht en niet op wat ik schrijf of feiten die ik opnoem.

Er kan niemand zoveel schrijven over fouten van mij, en zelfs jij kan hoe hard je ook zoek geen enkel bewijs vinden om je stelling van toen te oderbouwen. Dus nadat jij de topic compleet veranderde begon de elende pas echt. Die lui hier hebben een hoge pet van jou, kun je wel zien met je laatste reactie. Je doet alsof jij ook altijd gelijk hebt of niet ?

In feite ben je niet anders dan mij, alleen je geeft het gewoon niet toe, en ik kan wel toegeven als ik fout zit of als ik naast zit. Ik kan ook wel mijn excusses aanbieden als ik oncorrect ben geweest.

Maar ja wegens gebrek aan verder commentaar op mij moet je natuurlijk weer gaan mieren om het feit dat ik op werk en thuis 2 verschillende namen had, ik heb toch uitgelegd hoe dat kwam ? of wil je dat niet lezen ???

Nee dat niet natuurlijk. Kijk maar in de beter weter thread en vertel mij hoe de topic compleet is veranderd, en door wie ???

Je argument over trollen en flamebait is gewoon je redenatie omdat je niets hebt om tegen mij te gebruiken, Iedereen die iets tegen mij heeft komt gewoon door het feit dat de moderatorsclan gewoon op hun tenen getrapt voelde omdat ik bezwaar maakte. Waarom zijn het telkens de zelfde 5 lui die reageren ? waarom is het alleen zo dat enkel een keer iemand anders reageer ? Als ik werkelijk fout was dan had ik veel meer reacties gehad van nuchtere mensen.

In mijn ogen (en jij moet dat ook kunnen zien als wat je toen zei waar is) vonden jullie het gewoon niet leuk dat ik dat zei... Is het normaal dat iemand een oproep plaats om zijn reactie omhoog te krikken ? En toen irrelevant een "waarschuwing" plaatste dat beter weter terug is the horror etc, wat was je eerste reactie ? Hoezo Objectief ?

Ik heb liever een 1 tot 1 email discussie dan een 5 tegen 1 forum discussie omdat wie in de minderheid is meestal toch diegene die gezicht verliest omdat het simpelweg oneerlijk is.. jullie kunnen met z'n 5 harder schreeuwen dan ik in mijn eentje.. ik heb zovaak quotes gezet en vragen gesteld, maar nooit een antwoord gehad, maar wel jij bent dit en jij doet dat, of jij wilt niet luisteren.

Als ik het wel pik dan is alles ok, als ik er tegen in ga ben ik per defeniete fout ?

Dus laten we er maar over ophouden en mensen beinvloeden op het forum.. en ook nog es vragen of ik gebaned mag worden, alleen al het feit dat ie dat gaat doen betekent dat het een soort samen zweering is van admins en moderators, en totaal niet objectief.. hij gaat gewoon van uit dat wat jij zegt wel klopt en wat ik zeg niet klopt. Daarom zet ik bewijzen erbij, maar tja als die ook worden genegeerd dan heeft zelfs dat geen zin.

Maar het geeft wel aan hoe selectief jullie zijn, en das een slechte zaak voor zo'n site. Het is toch niet normaal wat jullie daar doen ? Ik heb al gezegd het maak mij niet uit als iedereen het goedvind, dan zeg je dat gewoon maar lopen ontkennen en mij voor van alles uitmaken zal mij ook niet liever maken dat ik ben. Jou reacties komen bij mij ook stom over, ik bedoel geen enkel gegronde argument en ik blijf dat herhalen want hoe dan ook je kan nix vinden wat je kan gebruiken.

Alleen mierenneuken over stomme kleine dingetjes.

Zo ik hoop dat je nu niet weer bij je vriendjes moet gaan zitten op GoT om gelijk te krijgen of om iedereen te beinvloeden zodat ik daar weg ben. Je doet dan net als testcase..

Terwijl het geschil die ik destijds met irrelevant had allang opgelost was. Maar ja er waren weer een paar die hun vriendje moest verdedigen en zo kwam alles aan't rollen.

Dus je mag zeggen wat je wilt op GoT maar diep in je hart weet je dat ik ergens toch wel een punt heb. Al maak ik wat kleine taalfoutjes of door mijn geirriteerde stemming zinnen onvoledig of moeilijk te begrijpen post.

Dus als je net zo zwak als testcase moet zijn om mij verder aan te vallen op GoT in plaats van een email terug schrijven dan zeg ik go ahead. Iedereen weet nou zo langzamer hand dat ik wel degelijk een punt heb.

Net als Jasper Jansen Floris TgF Gameover en de rest... behalve arjenk die was tenminste zo netjes om even te bellen, ik heb hem uitgelegd hoe en wat, hij vertelde me dit en dat.. we hebben het onderwerp netjes afgesloten met wederzijds begrip.

Tja ik kan jou niet begrijpen als je negeert om mij te begrijpen en doet alsof ik niet weet waar ik het over heb.

Vriendelijke Groeten

Ulrich Prudencia.[/quote]Wat moet je ermee? ik weet het niet. Maar dat hij zich teveel inleeft oid is wel duidelijk. Niet dat ik me schuldig voel, mensen doen maar wat ze niet laten kunnen, maar waar ik wel een beetje mee zit is dat hij er WEL veel tijd in steekt (al dan niet gedwongen door zijn eigen gedachten), en dat kan alleen maar nadelig zijn (zich klote voelen, tijdverlies op werk/thuis). Naja, er iets aan doen hebben we geprobeerd, maar dat werkt niet. Too bad.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goed, ik vond dus een meeltje van Ulio (Ulio, je bent geen god) in mijn meelbox, laat ik dan voor eens en altijd mijn eigen standpunt duidelijk maken.

Ulio weet het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen blijkbaar niet. Als hij door iedereen ongelijk krijgt, blijft hij net zolang drammen totdat hij dat wel krijgt blijkbaar. Van zulke dingen houd ik niet echt, maar ik geef eerlijk toe dat mij daar beter mee afzijdig had kunnen houden.
Indien ik mijn standpunt heb ingenomen, sta ik altijd open voor andere argumenten. Deze heb ik tussen het gescheld voor kuddedier echt waargenomen. Als ik mijzelf dan toch zou hebben laten overtuigen, dan zou ik inderdaad het kuddedier zijn waar Ulio zo'n hekel aan heeft.

Wat ik mij eigenlijk wel oprecht afvraag, zou Ulio oprecht zo denken of zat hij ons te stangen? Ik geef Ulio het (gratis :)) advies om een van zijn vrienden zijn lappen tekst te laten lezen (bij voorkeur in de juiste context).
* Delerium noemt de naam Ulio niet meer en be-eidigd deze discussie definitief (dwz, als er geen Email meer verschijnt in mijn bus).

* Delerium out.

Verwijderd

/me wil deze discussie(?) ook maar laten voor wat het is.

Ik heb mijn private mail en ICQ nog niet kunnen checken, indien daar niets instaat wat een bijdrage zou kunnen zijn hier, laat ik het er ook maar bij.

Ik heb al (virtueel) pratend met Ulio een poging gedaan om hem duidelijk te maken wat mijn eigen standpunt in het geheel was (en nog steeds is), ik heb oprecht geprobeerd om hem een aantal dingen duidelijk te maken m.b.t. moderaties, beoordelingen en met name het (in zijn ogen) kuddedier gedrag van de moderator-clan.

Die clan is er niet, is er nooit geweest en zal er hopelijk ook nooit komen, er is hooguit sprake van mensen die elkaar niet persoonlijk kennen, maar het met elkaar eens zijn.

Dat iemand daardoor het idee krijgt dat er samengespannen wordt tegen deze persoon, het zij zo, daar kan ik niets aan veranderen (getuige deze redelijk lange draad).

Dat iemand dan tegen beter weten (:)) in blijft volhouden dat hij gelijk heeft en dat er en clan bestaat en dat Femme dat ook onderkent, het zij zo, ook daar kan ik niets aan veranderen.

Dat iemand om bewijzen vraagt voor iets wat er niet is en dus niet bewezen kan worden, da's onmogelijk, maar vormt in zijn ogen het bewijs van gelijk.

Ik kan met een gerust hart tegen mijzelf zeggen dat ik mijn best gedaan heb en altijd met eerlijke en oprechte bedoelingen gehandeld heb (op af en toe een grappige bedoelde opmerking na dan), dat die boodschap bij een ander niet overkomt, ach, that's life (but not as we know it).

Ik besef me dat ik best eens kwaad geworden ben, maar daar was de situatie dan ook naar.

TgF out.

Verwijderd

Oh ja, Helsie, jouw vorige opmerkin zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn, maar slaat he-le-maal nergens op.

IMHO is er nooit een hetze geweest, dus ga dat dan ook hier niet noemen, als er al een hetze zou zijn geweest, dan kan die alleen maar kleinschalig zijn geweest.

Maar, laat maar zitten, no hard feelings, ik wilde dit alleen even kwijt. Lees desnoods de hele draad nog eens door ;) en kijk of je dan objectief nog steeds er zo over denkt.

Nevermind

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
TgF: ik leef met je mee. Denk er hetzelfde over. Daarnet had ik weer een enorme mail van Ulio in mijn box waarin hij mij begon af te blaffen, en het was allemaal mijn schuld. (Ik ben in een grijs verleden eens over hem begonnen, gewoon een threadje waarin ik zei dat hij een Cookie flamebaits verdienden omdat ze elkaar zaten uit te schelden. Dus alles wat sindsdien gebeurd is is mijn schuld want toen heb ik iedereen tegen hem opgezet...)
Ik was er al bang voor na mijn post gisteren in LA dat ik Ulio irritant vond. Dan kun je zo'n mail verwachten. Zeg je iets postitiefs, dat Beter Weter onterechte trolls krijgt, of dat je niet overtuigd bent dat Ulio Mr. Luv is dan ben je de held en krijg je respect, zeg je iets negatiefs zoals "Aargh! Beter Weter is terug" of "Ulio is een irritant persoon" dan wordt je afgeblaft. Ik ben in beide gevallen gewoon objectief.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
N.a.v. een mailtje van Uli - die ik liever niet krijg - heb ik hem gewoon opgebeld. Ondanks de indruk die je misschien krijgt van zijn erg verontwaardigde en niet altijd even handig geformuleerde reacties hier, is Uli heus de kwaadste niet. Ik denk alleen dat hier op GoT een grens is overschreden waardoor je er nooit meer uitkomt. Gewoon wat respect tonen voor elkaars standpunten en niet op de persoon spelen voorkomt deze onzin. Uli is niet de enige die zich daar schuldig aan maakt, en het heeft weinig zin om te discussieren over wie er mee begonnen is als je er aan mee doet. De hoax van testcase gaat IMHO ook te ver. Uli had er verstandig aan gedaan er niet op in te gaan, maar zo is 'ie gewoon niet gebakken. Met voorstellen over bannen etc. maken jullie het alleen maar erger. Niemand hier heeft gelijk, argumenten zijn zinloos (waarom er dus ook niet op wordt ingegaan Uli) en de irritatie neemt alleen maar toe. Als je het niet eens bent met moderaties dan kan je hier posten, met het vertrouwen dat anderen voldoende herseninhoud hebben (daar hoef je geen IQ voor te hebben om lid te kunnen worden van Mensa) om naar eigen inzicht juist te handelen.

Tijd om de lucht op te klaren. We hoeven het toch niet allemaal met elkaar eens te zijn?

• Cookie
Aan Arjenk en anderen die een oordeel menen te willen of kunnen vellen over deze kwestie: aangezien ik helaas een waarschuwing heb ik gekregen van Floris Diemel om geen 'provocatieve' uitlatingen te doen in de richting van een bepaald persoon, daar ik anders ook een ban riskeer, is het voor mij moeilijk te bepalen of en hoe ik hier nog mijn case kan toelichten op GoT. Maar ik neem aan dat ik nu niet helemaal monddood hoef toe te kijken. Nu ontstaat bij mij het idee dat er wordt geoordeeld over dingen waarvan men de helft niet weet en ook niet kan weten. Voor diegenen die een ruimer inzicht willen hebben in deze zaak voor zover het met mijn rol te maken heeft en zodoende een en ander in perspectief geplaatst kan worden, nodig ik bij deze uit om mij te mailen, zodat ik per mail of anderszins (geef zelf maar aan hoe) de nodige achtergrond info kan verstrekken. Ik heb geen zin om onnodig de zwarte piet toegespeeld te krijgen door derden, maar ook niet in een ban doordat iemand mijn reactie als een provocatie uitlegt, dus daarom maar zo.

Verwijderd

Ik heb een beetje mee zitten lezen maar
die jongen is toch al gebaned ? Waarom moet men doorgaan met dit onderwerp ? Vreemd.

• Helsie
  • Niet online
Ok, ik wist niet dat hij zulke lange mailz naar iedereen zit te sturen.
Dan snap ik jullie standpunt wat beter.
Echt zeikerds, van die lui die op alle manieren willen laten zien dat hun leven uit echt niks anders dan T.net bestaat (en nog erger: op GoT doen alsof anderen zo zijn, maar zelf is hij nog veel erger).

• arjenk|IA
testcase Iedereen die deze scheldpartij heeft aan moeten zien op GoT, ook al is het maar een fractie van wat er gepost is een aardig beeld hebben van wat er aan de hand is hier. Het is een open forum, dus mag een ieder zijn zegje doen.

Hoe je het ook ziet, het is duidelijk dat Uli niet de enigste is die boter op zijn hoofd heeft. Uli is wel de lul. Of dit komt doordat hij de aanstichter is kan ik niet beoordelen, wat ik wel zie is dat hij het gewoon moet afleggen in de 'discussie'. Hij heeft zich zodanig op laten naaien dat het enige dat hij nog kon bedenken was zich irritant te gedragen om wraak te nemen op de 'schuldigen' en is daarom nu gebanned.

Mijn punt is dat dat anders had gekund. Dat dit soort flamewars irritant zijn. Dat Uli de Zwarte Piet heeft gekregen. Dat het probleem niet is opgelost.

Verwijderd

Arjenk: ik vind dat wel wat erg kort door de bocht.

Topic is 'beter weter krijgt onterechte trolls'.

Reden: ik had een troll uitgedeeld die niet nodig leek.

Mijn mening: ik vond dat terecht.

Ulio's mening: ik geef teveel trolls, onterecht en o.a. omdat de postende persoon me niet aanstaat (oid)

De discussie wordt een ellende als Ulio erbij gaat halen dat er ANDERE mensen OOK onterechte trolls krijgen, en HIJ weet wel waarom. (modclan etc, ge-eikte verhaal).

Daar ging het helemaal niet over.

Omdat ik hier ZO ZAT van ben, heb ik om een ban gevraagd voor Ulio voor DIT specifieke forum om DEZE reden. (dit is nl niet de 1e discussie die volledig om zeep wordt geholpen door Ulio). Dat Ulio gebanned is van alle fora en t.net is niet mijn probleem, eerlijk gezegd.

Ik vind dat hier gediscussieerd moet kunnen worden over moderaties e.d. en verder niet. Als het topic over onderwerp X gaat heeft onderwerp Y daar geen fuck mee te maken. IEDEREEN die dan een ander onderwerp aansnijdt moet zn mond verder houden en een ander topic creeeren. Simpel.

Verder heeft het geen enkele zin om nu te roepen "ja maar jullie hebben OOK schuld aan ....". Ik vind dat een zeer zwakke opmerking, omdat deze hele DEBIELE thread puur ging over het feit dat er 1 (EEN) posting verkeerd werd gemodereerd VOLGENS 1 (EEN) persoon en terecht volgens 1 (EEN) persoon. Dat er dan iemand zich geroepen voelt om zn MPS tot volle overgave te moeten uitbuiten met discussies over IQ, acteren en weet ik wat, is leuk voor de mensen die niets te doen hebben, maar niet leuk voor de mensen die over het TOPIC wilden discussieren. (voor zover dat uberhaupt be-discussieerbaar is natuurlijk).

Anyway: voor de volgende horde 'onterechte' trolls en flamebaits (ik deel er 10 per dag uit ongeveer): het is MIJN mening. Niet mee eens? pak je modpoints en herstel de moderatie. Kun je dat niet? jammer dan.

Er zijn belangrijkere zaken in het leven dan het ge-LEUTER over 1 enkele kutposting met een kwaliteit lager dan de gemiddelde Register troll.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
arjenk: ik heb nog even (met de alternatieve search) nagezocht waarmee het is begonnen, en dat was dus hiermee. Je herkent meteen Ulio's stijl. Het enige wat ik wilde doen was even het geflame tussen die twee aanpakken en meteen wordt er een enorm register open getrokken en vanalles bijgehaald waar ik niets mee te maken heb (dat Ulio vaak omlaag gemod werd. Ik modde hem bewust nooit).
Dat woordje "kinderen" werd me ook enorm kwalijk genomen. Dan denk ik: so what? Sorry hoor. Was toevallig net voor die thread van mij iemand anders die dat woord al gebruikt had.
Dan gaat Ulio er ook nog een uitspraak van TgF bijhalen die hier helemaal niets mee te maken had en gaat mij een kind noemen.

Ik heb echt geduld met Ulio gehad en geprobeerd hem alles uit te leggen. Ik heb me geprobeerd in te leven in zijn argumenten en heb altijd kunnen verklaren waarom ik deed wat ik deed en dat er geen kwade machten tegen hem bezig waren (muv testcase/cookie wellicht). Maar je kunt toch meteen aan deze eerste thread al zien dat Ulio iedereen vreselijk zit te irriteren. We zijn geduldig met hem geweest en hebben hem alles willen uitleggen maar het helpt gewoon niet. Ulio is een hopeloos geval.
--------
Af en toe is Ulio ineens redelijk, zoals in die post van 16:50 in de thread waarnaar ik linkte, maar dat is altijd van korte duur en dan barst hij weer los.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Gelukkig eindigt dit zinloze gedoe straks vanzelf als we aan de 255 posts zitten. Maar een slotje mag ook van mij.

• arjenk|IA
Otis Helemaal mee eens. Maar dat wist je al :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Verder heeft het geen enkele zin om nu te roepen "ja maar jullie hebben OOK schuld aan ....". [/quote]Je hoeft je daar niet door aangesproken te voelen.
irrelevant Mijn punt is dat het geen zin heeft wat uit te leggen aan iemand die boos of geirriteerd is. Je kunt het wel doen, maar verwacht er alsjeblieft niets van.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmm, da's niet helemaal waar.
Deze thread heeft enkele dagen geduurd. Niemand is meerdere dagen achter elkaar dusdanig kwaad dat íe niet voor rede vatbaar is.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mijn punt is dat het geen zin heeft wat uit te leggen aan iemand die boos of geirriteerd is. Je kunt het wel doen, maar verwacht er alsjeblieft niets van.[/quote]Arjenk, ik denk dat we 8 pagina's verder inmiddels ook wel tot dit inzicht zijn gekomen :)

Maar dat blijft achteraf gel*l, een aantal mensen (waaronder ik) zijn er gewoon ingetrapt, wat ik eerder al gezegd heb, ik heb geprobeerd op een rustige, gemotiveerde en volledige (wat inhoud betreft) wijze aan iemand duidelijk te maken wat er aan de hand was, het hele circus is begonnen in de door irrelevant vermelde draad op GoT.

Iemand heeft gewoon alles wat ter sprake kwam omgedraaid en gemanipuleerd en was niet voor rede vatbaar, helaas pindakaas.

Het blijft jammer...

Verwijderd

Begrijp ik dit goed ? Ga es rustig zitten en lees de hele draad nog es door. Wat hier nu gebeurt is precies hetzelfde wat iemand anders van beschuldigd werd/wordt. En als je dat gedaan hebt moet je die links van irrelevant bekijken. En de reacties op T.net zelf.
Ik ben onpartijdig en vind dat hij idd minder grof had kunnen reageren.(al begrijp ik wel dat iemand zo "kwaad" wordt als je de reactie van testcase leest en die van Otis eronder.)Ik vind zulkse uitlatingen niet op een forum thuis !
Maar als je goed leest wat ie allemaal schreef dan moet ik helaas mee delen dat iemand hier echt te ver ging met uitlatingen.
Dat terwijl ik vaak heb kunnen lezen dat hij er een einde aan de discussie wilde maken en zelfs om een slotje vroeg !
En dat is waar het fout is gegaan. Men legde de schuld te veel op een persoon. Dat is mijn bescheiden conclusie. Want ik heb ook gelezen dat hij had gezegd niet meer te zullen reageren op't forum. De eerste de beste reactie na zijn aankondiging om niet meer te zullen reageren was duidelijk om aan te geven dat iemand hier toch door wilde gaan met hem te "provoceren" ik zag ook dat ie schreef dat de gevolgen van zijn reactie aan testcase te wijden viel. En dus mijn mening is dat hij het geprobeert heeft om een goed einde aan te maken.
Ik ben niet van plan om hier dieper op in te gaan want ik wilde alleen even kwijt wat mijn observaties zijn. En als iemand hier toch op moet gaan reageren vind ik best maar ik vind 2 reacties van mij hierop al genoeg.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik reageer alleen maar omdat ik richting 255 wil (alle nadelen heb zijn voordelen, JC).

Ik lees deze thread dagelijks na. Ik geef zo toe dat ik nogal bot en onredelijk reageerde (over anderen laat ik mij niet uit), Maar dit was soms een frustrerende discussie.

Een discussie bestaat oa uit het open staan voor andermans argumenten, maar "we" focuseerden ons alleen op onze eigen kant (de een alleen meer als de ander).

* Delerium is niet trots op deze thread.

Verwijderd

Hmm, er gaat ergens diep in mij een klein alarm belletje rinkelen (of ik word paranoide, dat kan ook).

Ik weet niet wie jij bent Xafer, maar ik heb de twee reacties van jou in deze (langsplepende) draad gelezen en ik vind het bijzonder knap dat je zo snel jouw conclusie hebt kunnen trekken.

Ik heb actief meegedaan in deze draad en zelfs ik durf geen conclusie te trekken.

Op basis van jouw laatste reactie, de namen die je aanhaalt en de conclusies die je erbij geeft, ga ik haast denken dat jij niet bent wie jij zegt te zijn.

Dit wordt mede versterkt door:

- je registratiedatum
- het feit dat je profiel nogal leeg is
- je uitspraken (en de "quotes" die je aanhaalt)

Ik ga er verder inhoudelijk niet op in, maar ik vetrouw het niet. Het kan best zijn dat ik ver-schrik-ke-lijk uit mijn nek loop te kletsen, als dat zo is bied ik hier en nu mijn oprechte excuses aan!

Overigens is mijn mening dat een aantal mensen wel degelijk geprobeerd hebben om zich in te leven in het standpunt van een ander, dus de hierboven gemaakte opmerking onderschrijf ik niet.

/me ziet spoken?

Maar ja, mischien moet ik het maar laten voor wat het is?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Een discussie bestaat oa uit het open staan voor andermans argumenten, maar "we" focuseerden ons alleen op onze eigen kant (de een alleen meer als de ander).[/quote]Ja, en hoezo was dat denk je ?

Ik weet niet in hoeveel threads "men" al een poging heeft ondernomen met Ulio te communiceren, maar dat draaide iedere keer weer op niets uit.

In den beginne (klint dat melodramatisch zeg :P ) kon ik mij nog objectief opstellen ten opzichte van Ulio zijn standpunt. Als dan blijkt dat jouw discussie-partner ( :? ) dat absoluut niet kan, ben je het op den duur wel zat om iedere keer weer met quotes en argumenten aan te komen draven, terwijl je weet dat het toch geen zin heeft, zeker als desbetreffende discussie partner iedere keer een andere opstelling kiest, zodat je ook niet weet wat je eraan hebt.

Erger is nog dat je eigen woorden verdraait worden en uit hun verband gerukt, en vervolgens als "bewijsmateriaal" tegen je gebruikt worden.

En dan heb ik het echt niet over deze thread alleen, maar ook de vele die hiervoor verschenen zijn, en die uiteindelijk allemaal vernaggelt zijn, omdat een bepaalde persoon overal conspiracy's (modclan) en vriendjespolitiek denkt te zien.

En dan nog gaan lopen roepen dat we meelopers zijn, omdat hij niet kan begrijpen dat er mensen zijn die een mening delen.

Op het moment dat mensen het met elkaar eens waren, dan was dat "vriendjespolitiek" of "Met elkaar meelullen" of "kuddegedrag".

The World against Ulio, zeg maar. Enigzins paranoide.

En tja, als iemand begint op de persoon te reageren, dan kun je het natuurlijk (op den duur) ook terugverwachten.

"Wie kaatst kan de bal verwachten" (of zoiets ? :? )

'Nuff said.

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik wilde het zacht formuleren. Namen noemen vind ik natrappen en daar begin ik zeker niet aan.
In den beginne was er alleen 1 iemand die met oogkleppen rondliep en deze heeft HEEL sterk polariserend gewerkt. (voor mij uitermate frustrerend, zeker toen hij over meelopers begon (wat met grote waarschijnlijkheid op mij sloeg)).

Mensen die zeggen dat deze "discussie" door iedereen fout is gedaan, kunnen achteraf makkelijk praten. Deze zinloze discussie was gewoon gedoemd zo te lopen.
Wel leverde deze discussie alleen verliezers op (een ban, een paranoide TgF :) en een zich diep schamende medicijnenman ;))

Verwijderd

Zullen we maar met zijn alle lekker weekend gaan vieren en maandag met een schone lei beginnen. Het is ondertussen wel genoeg geweest.

Later!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nou,

Ik zie het niet als natrappen, aangezien men toch weet over wie we het hebben, dus kunnen we het beestje (_NIET_ als discriminatie/flamebait bedoelt) beter bij zijn naam noemen.

Ik post dit ook niet als bedoeling tot natrappen, maar meer als verduidelijking voor de mensen die denken dat dit de enige thread (wel de langste :P ) is waar het er zo aan toe ging, en dat wij dus bewust met zijn "allen" Ulio zitten aan te vallen, en die dus niet de andere threads waar het er ook al zo aan toe ging doorgelezen hebben.

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel,OK, dan zal ik het beestje voortaan wel bij zijn naam noemen.

Maar helaas, deze thread verdwijnt alleen bij #255 en dan alleen.

Vandaar dat ik er nu lustig op los post.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

En het concept dubbelpost bevalt mij wel ;)

Verwijderd

OK, laat ik mijn "op naar de 255" bijdrage ook nog dunnetjes over doen.

Verwijderd

Uh, hoever zijn we eigenlijk, checking...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

..

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

...

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

....

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

.....

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Heb ik nu mijn mede-Twiekerts constructief ondersteunt ?

Hehe.. >:)

Het zijn in ieder geval geen dubbelposts, want ik zeg in iedere posting iets anders... :P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik geloof nu op 213 posts...

Verwijderd

Uh, ik had die van GameOver niet meegeteld.

Verwijderd

Ik ben de tel kwijt, HELLUP

Verwijderd

Verwijderd

Gaat lekker zo :D

Verwijderd

222 (geloof ik)

Verwijderd

LOL

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, het werkt allemaal wel.

Stiekum wilde ik dit al rond posting 80 doen, maar ik vond 150 postingen nogal opzichtig

Verwijderd

Grappig, ik zie 7 hollende mannetjes boven elkaar ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zo0 zie je maar, sommige problemen lossen zichzelf op

Verwijderd

Hmm, is dit ook Off Topic?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nu moeten we ophouden, want anders krijgt er niemand de kans meer nog op het een en ander te reageren.... :)

(Als de behoefte er zou zijn ?)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Whééé ik wil naar huis

Verwijderd

Ik wil toch nog even reageren op wat jij daar zegt:

...

Uhrm, kwijt...denk...denk...

Laat maar

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dus waarom max 255 een probleem is (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53131)
begrijp ik niet helemaal. :)

Verwijderd

Reageren? Reageren, bij de marine kun je pas reageren....

:D

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ga TgF lekker aangeven op Lieve Adjes, want hij misdraagt zich nogal, heb ik het idee... :P

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als iemand hierop nog wat te zeggen heeft, dan is íe te laat. Dan opent íe maar een topic in offtopic :)

Alles wat hier gezegd is, kan maar beter snel achter ons gelaten worden

Verwijderd

Zal ik ook ff helpen?;)

Deze thread heb ik al lang genoeg gezien...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

theseus, is het al zo laat?

Verwijderd

Zal ik ook ff helpen?;)

(2)

Verwijderd

Zal ik ook ff helpen?;)

Makkelijk die "back" button :)

(3)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

trashbash, Het *IS* natuurlijk een forum, iedereen mag zijn mening (mits redelijk) naar voren brengen

Verwijderd

Limerick:

Er was eens een topic og GoT
Hoeveel je ook tiepte, 't wilde niet kappot

De één postte dit, de andere dat
ondanks alle b*llshit ging 't topic niet op zijn gat

Nog maar een paar berichtjes, dan gaat ie op slot.

Verwijderd

Zal ik ook ff helpen?;)

Makkelijk die "back" button :)

Wel irri dat je steeds je password in moet vullen

(4)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ikke wil ook nog ff dan, lekker misdragen op GoT,

Muahahahaha... >:)

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

of we er serieus iets aan doen, da's deel 2

Verwijderd

Zou ie al vol zijn?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ikke wil ook nog ff dan, lekker misdragen op GoT,

Muahahahaha... >:)

Stoer, zo'n "BACK" knopje ja....

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Handig zo'n back button en je password opgeslagen :D (1)

Verwijderd

Handig zo'n back button en je password opgeslagen :D (2)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

:) :P ;) :'( :?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Kut, nou leest niemand mijn limerick, voor niets mijn best gedaan :(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zinvol geweld is dit zeg maar.

Een thread zomaar dichtknallen.

WE've Got the POwer (of some adjes :))

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

don't try this at home, folks.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

* GaMeOvEr werkt met cookies, dus nix password invullen....

Ik vind dat Trashbash een goede toevoeging levert op deze thread !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

heeft iemand de recente stand?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nog ff. Dis'mijn laatste

Blij dat dit eindelijk over is. EN ik hoop nooit meer gebeurd.

Verwijderd

hoeveel moeten we nog?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.