Ik heb niets tegen T.net en serieuze gebruikers, maar wel tegen mensen die met zaken mee bemoeien zonder te weten waar het eigelijks over ging.
Ik zei voor de grap over dat site die ik
www.weakers.net zou hebben genoemd, een idee voor iemand ? weakers.net gaat om bedrijven die duidelijk zwakker zijn de grond in te boren en mensen zoals testcase aan't huilen te krijgen.
Ik heb ontzettend veel respect voor Femme en zijn werk, T.net is gewoon ideaal voor serieuze tweakers die graag op een punt alle info willen vergaren die ze nodig hebben.
Testcase is gewoon de oorzaak van dit allemaal, zonder twijfel en dit heb ik ook herhaaldelijk bekend gemaakt. Maar ook niemand die daar iets van zegt. En dan maak ik mij kwaad om het feit dat sommige mensen ( 5 stuks te weten : testcase, Otis, gameover, TgF, ect..bla bla nog wat.)
Zo'n raare bril dragen en alleen zien wat zij graag willen zien, en alleen lezen wat zij graag willen lezen. Dus ik dacht het wordt leuk, I'll give you food to eat.. hap hap hap hap hap...
Ik heb Gameover een paar vragen gesteld nooit antwoord op gekregen. Ik heb gewaarschuwd dat testcase my provoceert en dat alle gevolgen aan hem toe te schrijven was. Weer niemand die daar wat van zegt, nee hoor ik ben weer de boeman.
Ik heb Otis gevraagd of hij een quote of link kon leveren waar ie meent dat ik onzin lulde, en omdat ie beweerde dat de itanium niet achter op schema liep heb ik links gegeven etc etc. Allemaal om te bewijzen dat jullie 5 niet zo stom moeten reageren alsof ik niet weet over dit en dat.
Ik heb herhaaldelijk gevraagd om met dit onderwerp te kappen, weer niemand die luister. Nee ik ben weer de boeman. Testcase vind het gewoon leuk dat jullie mee doen want zo staat ie voor zijn gevoel sterk.
We hadden eerst email discussies en hij heeft zelfs gedreigd ervoor te zorgen dat mijn carriere beeindigd werd. Ondanks alles blijft hij annoniem en loopt de boel gewoon te verzieken, en doet alsof ik de andere lui ben.
Ik heb vaak genoeg gewaarschuwd, gevraagd, en zelfs heel vriendelijk geweest. (omdat ik niet de beroerdste ben.)
Ik heb heel vaak geschreven dat mensen niet gelijk moeten gaan reageren als ze niet weten wat er precies aan de hand is. Ik werd een keer pissig omdat Otis het zo leuk vond om een negatieve vergelijking te maken met mij. Ik vroeg om bewijs... hij antwoord met hehehe was een grapje.. Nou sorry maar ik viind dat niet grappig want niet iedereen die het leest weet dat het een "grapje" is.
En dat niet alleen, dat bewijst gewoon dat ie gewoon de rest na lult want hij kan zelf geen concreet bewijs vinden. En dat is wat ik wil, minder loze woorden maar quotes of wat dan ook.
Nogmaals, ik had in het begin een klein geschil met irrelevant, we hebben elkaar begrepen en alles was over.
Desondanks kreeg ik te horen dat ik dit ben of dat, en weet ik veel allemaal wat, en dat van anderen die er helemaal niets mee te maken hadden. En omdat ik heel goed voor me zelf kan opkomen heb ik altijd gereageerd op stomme posts..
tja soms ik heb ik ook nix te doen.
Nogmaals, ben ik de enige die in jullie ogen verkeerd bezig is ? En testcase is heilig ? Hij mag wel mijn naam misbruiken en die van anderen ? Daar maak ik me druk om en daarom kom ik brutaal over, omdat ik gewooon kwaad word als mensen zo selectief zijn en het verhaal alleen van een kant bekijkt.
Zoals ik al schreef, ik heb niets tegen T.net
en gebruikers, maar wel tegen 5 kortzichtige blinde "weakers" die niets anders willen dan bekend maken wat ze van mij vinden.
Aangezien testcase te slap is om mij per email verder te molesteren moet ie het hier doen, in zijn mailtjes ging ie ook over op WIJ ipv ik.. Wij hebben dit, Wij hebben dat, teken dat hij wel iemand nodig heeft die hem bij staat, anders is ie niets vergelijken met .....
En juist omdat ie steun van jullie 5 krijgt ga ik ook tegen jullie 5 tekeer. Omdat het gewoon laf is. Geen enkel gegronde argument behalve commentaar op de manier waarop ik reageer.
Ik kan heus wel vriendelijk zijn, en zal het ook zijn als testcase gewoon ophoud met zijn jaloerse zielige gedoe. En dat moet een bedrijf hebben ??
Als iemand gebanned moet worden dan is het testcase wel. En lees alles maar na, ik heb vaker dan een keer geschreven dat ik geen oorlog wil maar gewoon vrede en van elkaar leren. Maar als testcase continue herrie loopt te schoppen dan schop ik terug.
Mijn reacties zijn lang omdat ik wel inhoud heb, ik heb genoeg om over te schrijven maar jullie 5 niet, alleen een vinger wijzen en slechts gissen wat ik wel of niet ben. Als je gewoon even na denkt dan weet je zelf ook wel dat het allemaal stom gelul is.
Dus voor de zoveelste keer... Testcase ik val jou niet lastig dus doe dat ook niet met mij please.... Je durft alleen omdat je annoniem bent. En je kickt erop dat mensen zo op mij reageren. Een vraag, geef mij een goede reden waarom jij het wel bij het rechte eind heb en ik niet !!
De rest van de 5 ook, geef mij een goede reden waarom jij wel een punt hebt en ik niet.
Als je dat kan heb ik ook meer respect voor jou.