Das echt niet zo moeilijk hoor.. Maar ja.. ik hou ook nie zo van Airbus. Airbus heeft geen manual throttle meer, maar wel van die standen. Ik heb het een keer zo gehad dat het apparaat met een hoek van +6000 v/s ging stijgen.. en verder.. en verder.. en.. .. .. toen 170, 140, 120 kts! En whoppa! Stall ging branden. Niet neergestort, maar als die Airbus als een achtbaan vliegt, waarom houd die supergeautomatiseerde kist dan niet je speed in de gaten? Bovenstaand verhaal had een stuk positiever gekund, als ik tenminste fan was van de Airbus

Groot nadeel van die Airbus vind ik dat het ding als een idioot door de bocht moet en het liefst na een nieuwe hoogte met +6000 vs klimt om vervolgens weer terug te zakken naar de klimlevel die die kan houden. Lekker voor je passagiers! Hoe is dat in het echt? Vast niet zo..
Boeing lijkt 'uit' te raken, dus aan de ene kant heb ik zoiets van dat ik straks ook wel op zo'n Airbus in FS moet vliegen omdat veel maatschappijen (KLM, Cathay, en Dutchbird) ookal Airbussen hebben besteld en die Boeing maar links laten liggen. Waarom die Airbus!? Straks komt PIC ook weer met een Airbus, komen er dan nog wel Boeings?
Ik vind Boeing en Airbus net Linux en Windows. Boeing valt compleet in te stellen; doet wat jij wil. Airbus is net Windows; 'Ik doe het wel voor je, alleen ik ben wat bugvrijer! >:)'
Als ik het zo overlees lijkt het wel erg veel kritiek. Is ook wel zo

Maar kan zo'n Airbus nou niet rustig door de bocht? Moet ik nou iedere keer m'n kop koffie vasthouden..? Nee toch hoop ik?

Valt er een bank limit in te stellen op de Airbus en ook een V/S limit (in het algemeen en niet per keer dat je stijgt/daalt).
Phew! Das eruit.. Mocht je depressief geworden zijn..? Dan weet je hoe ik me voel als ik Airbus gevlogen heb
Ik blijf in iedergeval eventjes PIC 767 vliegen, my holy favourite. En heeeel af en toe pak ik de PSS A319 nog wel is.
Moest er eventjes uit!