DAL080 between AAR579 en NWA319

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
hehe staat niet meer in afcad. Enig idee hoe dit weer gaoed kan komen?The_FrankO schreef op 08 september 2002 @ 11:11:
[...]
Maar bedoel je dit bij het selecteren in FS voor een vlucht waar je wilt beginnen?
Zoja: Kijk of het menu niet op afrika staat ofzoEn anders zou je even in afcad moeten kijken door eham even te openen en te kijken of je wat ziet. Mischien heb je het perongeluk verwijderd.
Zonee: Dan begrijp ik het niet
Money for nothin' and your chicks for free
lamaSpotter schreef op 08 september 2002 @ 13:39:
maakt er trouwens iemand pics of niet??
yep, vind ik toch beter staan dan een kale vlakte.nealzie schreef op 08 september 2002 @ 13:56:
Rico.... zie ik de twin towers bij jou??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Onze FL's zijn ook zo grappig, net een traprdluca schreef op 08 september 2002 @ 14:37:
En we laten het laatste stukje Noord Amerika achter ons voor de oversteek naar Schotland
[afbeelding]
ReinstallDeeJee schreef op 08 september 2002 @ 13:29:
[...]
hehe staat niet meer in afcad. Enig idee hoe dit weer gaoed kan komen?
Met in zijn kielzog de DAL080Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:05:
[...]
Onze FL's zijn ook zo grappig, net een trapBack to flightdeck and I will give some additional information during the flight and enjoy your meal
[afbeelding]
Verwijderd
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
1. Voor een spel is het inderdaad te duur, maar voor een simulatie...sventhemen schreef op 08 september 2002 @ 15:44:
Ik vind dit er spel er heel gaaf uitzien alleen ik vind et een beetje te duur voor een spel en ik doe ook niet aan MS sponsoring
Verwijderd
Ook al zal je het kopen.......tis wel een "spel" oftewel simulatie met onbeperkte speelbaarheid. Best bang for yur bucks.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:53:
[...]
1. Voor een spel is het inderdaad te duur, maar voor een simulatie...
2. Je hoeft MS ook niet te sponsoren, zelf ook niet gedaan, je kan hem ook illegaal bemachtigen ()
Verwijderd
Als je het daar bij laat is het niet duur .Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 16:01:
Ik heb het spel gekocht, de pro versie, 'speel' het iedere dag. Als je uit gaat van 90 euro voor 2 jaar simulatieplezier, vind ik dat niet duur. 90/730=0.12 euro. Dus valt wel mee
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik heb al gezocht als je ffe mailt waar het staat ik zou het hier nie neerzettenVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:53:
[...]
2. Je hoeft MS ook niet te sponsoren, zelf ook niet gedaan, je kan hem ook illegaal bemachtigen ()
Verwijderd
Verwijderd
[url=http://www.ikhebhemvaneenkennisgebrand:).nl]Hier[/url]sventhemen schreef op 08 september 2002 @ 16:17:
[...]
Ik heb al gezocht als je ffe mailt waar het staat ik zou het hier nie neerzetten
De pagina kan niet worden weergegeven.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 16:34:
[...]
[url=http://www.ikhebhemvaneenkennisgebrand:).nl]Hier[/url]
modjes, pleasze check de link ff
Verwijderd
Hehe, ik laat het daar niet bij hoor..........maar dan nog blijf ik op een totaal van 90 euro, rara, hoe zal ik dat nou doenBlackhole schreef op 08 september 2002 @ 16:05:
[...]
Als je het daar bij laat is het niet duur .
Maar wil je MS FS2k2 Goed willen doen moet je toch nog wel een paar 100 euro er bij leggen voor PRO updates zo als DF , PSS en PIC .
DAt is wel vreemd dan .. ook al moet je CD-R s kopen blijf het niet bij die 90 Euro .Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 16:42:
[...]
Hehe, ik laat het daar niet bij hoor..........maar dan nog blijf ik op een totaal van 90 euro, rara, hoe zal ik dat nou doen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik zit op €2 totaalVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 16:42:
[...]
Hehe, ik laat het daar niet bij hoor..........maar dan nog blijf ik op een totaal van 90 euro, rara, hoe zal ik dat nou doen
toch die 3 cd'tjes he
[ Voor 0% gewijzigd door Spotter op 08-09-2002 16:56 . Reden: Feutje ]
Verwijderd
Mmm denk dat ik dat maar ga doen. Thanx anywayThe_FrankO schreef op 08 september 2002 @ 15:20:
[...]
Reinstall![]()
Kan proberen om de eham afcad opnieuw erin te doen.
Money for nothin' and your chicks for free
huh? how come?Spotter schreef op 08 september 2002 @ 17:40:
NWA319 just crashed in the atlantic
Spotter schreef op 08 september 2002 @ 17:40:
NWA319 just crashed in the atlantic
Verwijderd
fuel problem, enginges out, maar er zat nog meer dan genoeg in de tanks, en schiet GVD op met me opvissen, t mater is tering koud!!!!!!
NBC heeft het over 2 minutenVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 17:59:
Op CNN zeggen ze dat er maar 1 man aan boord was........
edit:
Is dit de reden dat je een Luchtbus nooit alleen moet laten vliegen?
zou kunnen, tjah waar zijn dan onze KDC-10's als je ze nodig heb he ....Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:01:
[...]
Misschien out of fuel omdat ie onze wide bodies wou bijbenen?
edit:
te laat
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ik ben er tevreden over. Kwaliteit vergelijkbaar met de Dreamfleet Archer en PSS Bulldog, vliegt uitstekend.
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:37:
Kent iemand van jullie dit leuke vliegtuigje...? De SIAI Marchetti SF.260. En dan bedoeling ik dus met de sim-versie, niet het origineel. 't Is weer eens heel wat anders, lijkt me! Maar ik zou graag wat ervaringen horen voordat ik 'm download. Ze zijn er zelf heeeeeeel enthousiast over... Lijkt me op zich wel leuk, zo'n vliegtuig om lekker mee te stunten!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2002 19:15 ]
Verwijderd
Klinkt goed! Ik heb ondertussen ook al een zeer positieve preview gevonden (hier).DroogKloot schreef op 08 september 2002 @ 18:39:
[...]
Ik ben er tevreden over. Kwaliteit vergelijkbaar met de Dreamfleet Archer en PSS Bulldog, vliegt uitstekend.
Hoe bedoelt u...?Spotter schreef op 08 september 2002 @ 18:40:
[...]
stuur em daarna ook effe naar mij, ik wil em ook. Daar haal ik de atlantic zoizo niet
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2002 19:28 ]
4 . 3 gig grootBolk schreef op 08 september 2002 @ 16:17:
Blackhole, hoe groot is jouw planes dir ATM?
html werkt nietG33RT schreef op 08 september 2002 @ 18:59:
wtf doe ik fout?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2002 19:18 ]
wtf!DroogKloot schreef op 08 september 2002 @ 19:01:
Hmm... ik zie dat m'n aircraft dir uitgepakt meer dan 12GB in beslag neemt.
Verwijderd
Een gigabyte'je of 18... FS zelf neemt er 2 voor z'n rekening, en de overgebleven 4 staan op naam van allerhande scenery / navdata / utilities / miscellaneous zooi.
Verwijderd
Staan tegenwoordig op www.avsim.com Even zoeken en je vind hem welBolk schreef op 08 september 2002 @ 19:41:
Hmmz, ik weet zeker dat er een retecoole 767 Martinair/ KLM van PoSky is.. alleen hij staat niet op hun site?
hier staat die:Bolk schreef op 08 september 2002 @ 19:41:
Hmmz, ik weet zeker dat er een retecoole 767 Martinair/ KLM van PoSky is.. alleen hij staat niet op hun site?
k dacht dat NWA319 ook mee vloogVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 19:20:
Met dank aan COA070 en DAL080 voor de gezellige vlucht
Verwijderd
Tuurlijk vergeten we Spotter nietrdluca schreef op 08 september 2002 @ 19:25:
Namens mij ook bedankt voor de gezellige vlucht, AAR579, COA070 en de doorweekte NWA319.
Stond een aardige wind tijdens de approach.
DAL080
Post eens wat namen van bitmaps (de .bmp files dus)?
Verwijderd
http://www.avsim.com/posky/bodoBolk schreef op 08 september 2002 @ 19:41:
Verwijderd
HELEMAAL VERGETEN!!!
Airbus nogsteeds, maar ik heb bij boeing gesoliciteerd, tis alleen effe afwachten of ze me in de opleding voor de 767 of de 744 gaan zetten.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 20:35:
[...]
HELEMAAL VERGETEN!!!
Spotter jij ook bedankt hè en heb je al een nieuwe werkgever na die schietstoel actie?
foutje, maar er zit trouwens geen schietstoel inVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 20:35:
[...]
HELEMAAL VERGETEN!!!
Spotter jij ook bedankt hè en heb je al een nieuwe werkgever na die schietstoel actie?
Tourniquet schreef op 08 september 2002 @ 19:41:
Er stond een stevige bries tijdens de landing ja, ik werd flink heen en weer geschut. De autoland liet het ook al vroegtijdig afweten, dus was ik genoodzaakt een manual landing te doen.
Hier zijn de foto's van het tweede deel van de vlucht. Hierop is te zien dat ik tijdens het taxiën ook nog werd ingehaald door één of andere off-road racend vliegtuig. En zijn de parkeerkunsten van DAL080 te bewonderen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ja, in je notes. die je niet kan lezen (behalve als je een mod bent) en de notes worden niet verwijderd (zover ik weet)Spotter schreef op 08 september 2002 @ 20:27:
Mensen, heeft iemand een idee of de Modjes, in het geval van een warez request de betreffende berichten beware??
http://66.33.47.235/ecommerce/buscador.php3?id_producto=10Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 20:43:
Weet iemand dus waar ik een goede Beech Bonanza kan downloaden?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ok, mooi, dan verw8 ik van de modjes (k had al een mail gestuurt, maar hier kunnen ze het nog een keer lezen) die 2 posts.KIMBLE schreef op 08 september 2002 @ 20:51:
[...]
ja, in je notes. die je niet kan lezen (behalve als je een mod bent) en de notes worden niet verwijderd (zover ik weet)
Jamer dat ze dat nou niet als 737 bouwen.. of 767
Verwijderd
Verwijderd
Die zal wel gekocht/ gehuurd zijn door een maatschappij op schiphol waar nog de stickers enzo opmoetenVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 21:03:
Ej toen ik vandaag aan het spotten was zag ik nog een 747 landen die ECHT helemaal wit was. Weet iemand van welke maatschapij hij is??
Dat is een cargo vliegtuig. En die worden nooit gespoten omdat ze vaak van maatschappij wisselen. Gewoon een huur vliegtuig zeg maarVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 21:03:
Ej toen ik vandaag aan het spotten was zag ik nog een 747 landen die ECHT helemaal wit was. Weet iemand van welke maatschapij hij is??
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Vind dat spotter het lang heeft uitgehouden zonder waarschuwing....Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 21:04:
Voor de goede orde: IEDERE POST blijft bewaard (al dan niet zichtbaar).
Spotter: je post hier verder ON TOPIC (dus over FS2002).
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq