Ja, ik zag het van dat NETVAT. Ik dacht laat ik maar gelijk een nummertje aanvragen, is dan lekker laag. En inderdaad, ik heb nummer 200069 (ze zijn bij 200001 begonnen).ND schreef op 24 augustus 2002 @ 14:47:
Ik heb ff een vraagje over op VATSIM/IVAO NETVAT (DIes nieuw!check flightsim.com)
Nou, je kan natuurlijk altijd een ander panel aan je vliegtuig hangen en de buitenkant en vliegeigenschappen wel houden.Stel je hebt een hele mooie DC10 vliegtuig(freeware), maar hoe wil je daarmee op VATSIM vliegen? Ik bedoel, een FMC heb je nodig en er is geen (freeware/payware) DC10 panel??? Is het dan uitgesloten om met freeware vliegtuigen op VATSIM te gaan?
Je hoeft natuurlijk geen guidance computer te gebruiken. Ze doen het al bijna een halve eeuw met de hand, dus wees een bikkel.Zou een losproggie, dat een FMC moet voorstellen, en dit gebruikt maakt van de FS2002 flightplan. Dus als je iets in je FMC route verandert, deze automatisch opnieuw zonder dat je het merkt ook je FS2002 flightplan verandert? Dan zou het namelijk wel kunnen......
En daarbij kan je natuurlijk ook gewoon VFR vliegen in IVAO. Sterker nog, dat is extreem leuk omdat je daar de ATC totaal mee van de wijs brengt omdat ze dat niet gewend zijn. Andere leuke verzinsels om ATC op de proef te stellen: VOR-DME verzoeken in plaats van ILS en ze betrappen op zeggen dat je 'established localizer' moet rapporteren. Of stijg eens met een heli op van Schiphol. Een VFR-vluchtje van Hilversum naar Schiphol. Of als kustwacht, dan mag je 's nachts ook VFR vliegen. Vlieg met de traumaheli eens van het VU-ziekenhuis naar een ongeluk in Hoofddorp zodat over Schiphol heen het snelst is.