Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 11:03:
Vertel mij 1) niets over marketing en 2) niets over hoe het MT denkt plz. Klinkt wellicht arrogant, maar dat moet dan maar. Het zal me echt verbazen als het MT anders denkt dan een jaar geleden toen ik nog bijna dagelijks discussie met ze voerde. Maar wie weet...
Ik hoor het toch liever van hun, hoewel dat er niet echt in zit vermoed ik, want inderdaad 'wie weet'....
GoT trekt ong de helft aan pageviews van de totale t.net site. Ookal zijn de kosten niet zo bar hoog, opbrengsten zijn er alleen door bulk: hoe meer verkochte bannerplaatsen hoe beter. Nu kun je wel aankomen met 'maar 100.000 pageviews per dag door mensen met meer ervaring is interessanter dan 700.000 pageviews per dag door mensen met niet zoveel ervaring', maar dan heb je het niet helemaal begrepen. Die 700K pageviews helpen je nl. WEL bij het verkopen van bannerplaatsen. Die 100K minder.
Wat zijn 700K banners met een click ratio van 0.00001 tov een 100K banners met een veel hoger aantal clicks? Maar inderdaad het aantal pageviews ( wat ik eigenlijk absoluut! niet representatief vindt! omdat je per keer op het forum een groot aantal pages opvraagt ) Vergeet echter ook dat een 'naam/faam' ook verkoopt!
Je kunt wel aankomen met 'maar het niveau is erg hoog', maar dat is subjectief. Men kijkt naar: wat zijn de interesses? wat hebben ze gem. te besteden? wat zijn de leeftijden? wat is de gem. opleiding? (dit zegt nl. geen lor over het wel/niet kunnen stellen van moeilijke vragen alhier). Of wil je alleen mensen die afgestudeerd HIO / Uni-inf achter de knopen hebben hier toelaten? wordt het erg stil.
Waarom probeer je me woorden in de mond te leggen Otis?
Grotendeels geef ik je hierop gelijk, echter als je kijkt naar 'moeilijke vragen' kom je al snel op studenten die willen leren en (nu even P&W specefiek) devvers die er dagelijks mee bezig zijn. Dit is wel wat overdreven gesteld van mij.
Deze mensen zijn echter REUZE interessant. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de Java Connection Day (bussum dit jaar) en de Rational seminars (schiphol plaza) waar ik heen ga/ ben gegaan dit jaar. Wat kost dat? Bakken met geld en het loopt er vol met studenten die echt die software wel gaan kopieëren oid. Maar puur om hun invloed (later) zijn ze interessant.
So? Die gast tikt geen A4-tje tekst om dat te bereiken. Kennelijk is dat wel de illusie. Hoe dom kun je zijn!
Dit snap ik even niet? Het ging mij puur om die 'slotjes opmerking'. Laat je dit thread open, dan lijkt het of je 'geinitimeerd bent' door die opmerking of sluit je hem wel: 'zie je wel!'.
Ik doelde meer op het bereiken van ENIG resultaat. Op dit moment is dat 0.0, getuige die thread, plus het zeurende gehalte van deze thread en die in LA: men oppert iets, wordt afgedaan als onbelangrijk, men oppert weer iets, wordt weer afgedaan als onbelangrijk etc etc... Op een gegeven moment denk ik van: *GAAP*, wie zijn probleem is het eigenlijk? Als ik deze thread eens bekijk wie er allemaal een probleem met het 'niveau' van /14 hebben, zitten daar alle lite-mods onder.
Hmmz *GAAP* heb je wel vaker gedacht, voornamelijk om opmerkingen van mij

Maar als je er totaal geen problemen mee hebt, laat je het toch rusten?
Als je het niet oplossen WIL, dan doe je het toch lekker niet? Er is een enquete geweest, met vragen over niveau, hoe men het zag, wat men verbeterd zou willen zien etc. Iets mee gedaan met die resultaten? (LEES: als de meerderheid vindt 'ik vind het prima', dan is dat IMHO een meerderheid en heeft de minderheid PECH).
Hmmz die zoek ik ff na die enquete, ik trek ACM ff aan z'n jasje
Goed, ik had nog enige hoop op een goede afloop van deze discussies maar ik zie dit wegzakken naar de plek waar alle voorgaande discussies over dit onderwerp zijn ge-eindigd: aan de toog in De Geharrebar.
Tja, dat is inderdaad elke keer gebeurd. Zoals ik de eerste keer ook zei, voor mij is het hopeloos 'probleem', ik zie wel.
BTW is dat echt een nederlandse uitdrukking: aan de toog in De Geharrebar ?