Toon posts:

Uitrol ADSL kleinere plaatsen nog in 2002...

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.224 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou echt tof zijn van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Zijn die nieuwe modems ook van Alcatel?

Edit: Heb het al gevonden, idd Alcatel, is dit net nieuw ofzo? Waarom hoor je hier niemand over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 08:37

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Zijn er al mensen al aangesloten die gepland waren voor het 4e kwartaal? PS: ik volg de topic niet zo vaak meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

er zijn twee varianten he?

De 510 en de 530. De 510 heeft een poortje en de 530 4 met een ingebouwde 10/100 switch. De 510 werkt eigenlijk net als een getweaked modem, maar dan met garantie, support en een betere interface en doet het gegarandeerd. :)

Ik denk overigens dat je dit modem alleen krijgt als je ook expliciet dit modem besteld hebt. Hoewel ik dat niet zeker weet, die speedtouch home dingen schijnen op te raken. De nieuwe merknaam is ook thomsom

crosspost mode

Als ik overigens een modem mag aanraden, dan doe ik bij deze de alcatel speedtouch510, dat is een modem van 190 euro, waar je standaard meerdere pc's op aan kan sluiten omdat er een router inzit. Je hoeft op de PC alleen maar een ip in te stellen, een DNS en een gateway in te vullen (ip van de modem, 10.0.0.138) en je modem maakt zelf de connectie. Een hubje ertussen en je hebt meerdere pc's op internet.

Bij de routershop.nl kost-ie in elk geval 190 euro. Dat scheelt weer gedoe met internet delen, vpn verbindingen (zoals met dat oude modem) en msn filetransfers die niet werken (zoals met een getweaked modem).. Dat ding is wel een fijne, vind ik :). eigenlijk is het gewoon een getweaked modem, maar dan officieel en met garantie en met goede handleiding enzo :). (ik heb er al even naar mogen kijken en hij is zooooooveel relaxter dan die andere modems die de kpn levert :) :().

Hij is alleen pas leverbaar vana 11-11-2002.

Afbeeldingslocatie: http://www.alcateldsl.com/img/products/st510.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.alcateldsl.com/img/product_pages/st_510_glance.gif

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVILSalami schreef op 27 oktober 2002 @ 01:37:
Zijn er al mensen al aangesloten die gepland waren voor het 4e kwartaal? PS: ik volg de topic niet zo vaak meer ;)
Ik nog niet maar hoop in november te zijn aangesloten!
Postcodecheck geeft ook beschikbaar in november, 1231AK nr 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
zijn er ook nog andere winkels dan www.routershop.nl die dat nieuwe modem verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04
Misschien is het al gezegd maar Elst (GLD) wordt ook klaar in november.
Het kromme is dat ik nu naar Arnhem verhuis en dus 4 jaar voor niks heb gewacht op een fatsoenlijke verbinding.

Ik denk dat ik de Vigor 2600 ga halen, heeft ook een ADSL modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nou tieten, DSL van BBned is vanaf December in ons klein dorpje aanwezig. OMFG, pinch me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me krijgt ook eindelijk ADSL :).
Kabelinternet is hier buitenaf niet mogelijk, dus ik wacht al een aantal jaar op een alternatief voor ISDN.
Volgens de postcodecheck kan het vanaf medio november, maar KPN meldde mij in een bevestigingsbrief (nadat ik ADSL heb aangevraagd bij XS4ALL) dat ik vanaf 13 december in principe een aansluiting kan hebben. Dan schijnt de centrale omgebouwd te worden. Maarja, natuurlijk weer onder voorbehoud van een lengtetest, dus zeker is het nog niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 23:33
Relaxed, Oisterwijk is van 29 december 2002 vervroegd naar 4 november 2002 en nu check ik en er staat leverbaar in oktober 2002 . Haha, het is nu al de 29e dus nog maximaal 2 dagen en het is beschikbaar _/-\o_ _/-\o_ Thank you BBned/KPN who-ever....
Sinds 3 weken hebben we kabelinternet in het dorp, maar dat is nog langzamer dan een beller op 56k6 (zeker 's avonds) en dat voor euro 42,95 /maand)

code:
1
2
3
4
5
6
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Oct 29 2002 om 22:10:25 UTC+0100)

Download : 9.5 KByte/sec
Upload : 4.7 KByte/sec
Connection : 50.0 Conn/min

Gelijk Power ADSL bestellen bij XS4ALL, al had ik begrepen dat dit uitgesteld is :? :'( omdat de automatische orderverwerking niet lekker loopt ofzo...
edit:
speedtest resultaat toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:52:
* certefied krijgt ook eindelijk ADSL :).
Kabelinternet is hier buitenaf niet mogelijk, dus ik wacht al een aantal jaar op een alternatief voor ISDN.
Volgens de postcodecheck kan het vanaf medio november, maar KPN meldde mij in een bevestigingsbrief (nadat ik ADSL heb aangevraagd bij XS4ALL) dat ik vanaf 13 december in principe een aansluiting kan hebben. Dan schijnt de centrale omgebouwd te worden. Maarja, natuurlijk weer onder voorbehoud van een lengtetest, dus zeker is het nog niet :(.
13 december, hier in aalten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

poweradsl heeft niets met kpnadsl te maken he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 18:40
Wow! Eerst totaal geen breedband hier en nou ADSL van KPN EN BBNed!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe weten jullie al die exacte datums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 01-10 23:33
Ik zocht op 'planning linesharing' via google en kwam uit op:
http://www.surfnet.nl/die...tthuis/adsl/planning.html

zoek daar je plaatsnaam en je ziet een datum staan.

edit:

dit is planning voor BBned en niet voor KPNADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:25:
hoe weten jullie al die exacte datums?
Heeft xs4all in eerste instantie vrijgegeven.
Dit hebben ze na die tijd weer moeten veranderen van kpn.
Maar ga er maar van uit dat die datums wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

JvS schreef op 29 oktober 2002 @ 23:20:
poweradsl heeft niets met kpnadsl te maken he? ;)
Ik kom niet in aanmerking voor KPN adsl
kom ik dan mogelijk wel in aanmerking voor poweradsl ?? waar kan ik dat checken ?

Ik heb met een medewerkster gesproken ivm het laten finacieren door de gmeente en bedrijven en vervolgens toch omzetten.

Deze melde mij tevens dat alles wat nu niet in de postcode check stond er voorlopig (ze noemde 5 jaar maar dat lijkt mij erg lang) niet over zou gaan. Alle interessante gebieden waren aan het einde van deze uitrol om zei ze.

gemeente investeerd 200.000 Euro
na 3 jaar krijgen ze 400 Euro per aansluiting terug (met een max vna 500 aansluitingen = 200.000)

dus als er een soort renteloze lening is EN men denkt de 500 gebruikers eruit te kunnen halen dan kan het alsnog.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
xychix schreef op 30 oktober 2002 @ 18:21:
[...]

Ik kom niet in aanmerking voor KPN adsl
kom ik dan mogelijk wel in aanmerking voor poweradsl ?? waar kan ik dat checken ?
op www.bbned.nl

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y) Joepie ADSL!!!! :Y)

Op de site staat vanaf november. Heb me direct aangemeld bij xs4all basis pakket. Had alleen een vraag weet iemand een site waar de preciese datum van de leveringen staan? Want het kan 1 nov zijn :D maar ook 30 nov :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:31:
Op de site staat vanaf november. Want het kan 1 nov zijn :D maar ook 30 nov :(
Voor de meeste nieuwe locaties waar november staat (waaronder Rhenen), worden de aanvragen van degenen die nu al besteld hebben (die dus op de wachtlijst staan) tussen 1 en 15 november geactiveerd (op volgorde van binnenkomst), wat wil zeggen dat dan de standaard levertijd van 2 a 3 weken begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relaxed wanneer ben je dan ongeveer aangesloten als de oplevering vd centrale 15-11 is? ik heb me 15-9 al aangemeld bi xs4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:11:
[...]
Voor de meeste nieuwe locaties waar november staat (waaronder Rhenen), worden de aanvragen van degenen die nu al besteld hebben (die dus op de wachtlijst staan) tussen 1 en 15 november geactiveerd (op volgorde van binnenkomst), wat wil zeggen dat dan de standaard levertijd van 2 a 3 weken begint.
Begin me zelf heel gelukkig te voelen want volges mij ben ik 1 van de eerste in Rhenen die zich heeft aangemeld >:)

IIG thanx voor de info! _/-\o_

Nou nog ff geduldig blijven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04
Ik wil me dolgraag aanmelden maar moet eerst effe omzetten naar Analoog...2e lijn hebben we toch niet meer nodig.

Even voor de iedere nieuwe ADSL'er

Ik zelf wil 3 a 4 pc's op het internet aansluiten...dat wordt dus een hardwarematige router omdat het 24/7 moet blijven draaien (ook voor de zaken e-mails van mijn vader).

Nou is voor mij de beste manier om dit te realizeren (voor mij iig):
-XS4ALL Basic
-USB Modem & setup & splitter voor 99 euro (tijdelijk shared een server het internet)
-Daarna de Vigor 2600 Router met ingebouwde modem.
(zit met verhuizing...budget is ATM krap, daarom koop ik niet meteen een router)

Dan heb je de beste router die er te koop is (op high end na :) ) voor minder geld dan wanneer je zo'n router koopt via je provider (die IMO lang niet zo vet is).

Alleen de setup kosten en splitter kost bij XS4ALL Basic al 80 euro, voor 19 erbij heb je een USB modem.
Nou ben ik geen fan van LAN @ USB maar voor 19 euro hoor je mij niet zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

gewoon dat ethernetmodem nemen, daar zit tegenwoordig al een router in (jah die nieuwe dingen worden al uitgeleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 01 november 2002 @ 00:08:
gewoon dat ethernetmodem nemen, daar zit tegenwoordig al een router in (jah die nieuwe dingen worden al uitgeleverd)
Wou je zeggen dat die standaard ethernet dingen een ingebouwde router hebben? Dat zou wel cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

eh ja, dat staat er zegmaar letterlijk :P. Wat wel hoerig is, is datje niet aan kan geven welk modem je wil hebben, dus je kan zo'n ouderwest speedtouch ding krijgen, waarmee je een VPN verbinding moet maken (grmbl kutdingen :P) of zo'n nieuwe thomson speedtouch-510, die als een multi pc modem werkt. Hub d'rtussen, PC's op DHCP en username en password in modem en internetten maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hopen dan maar!

Nah als het zo'n oude is dan tweak ik hem wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang doet KPN eigenlijk over het ombouwen van zo'n centrale naar adsl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01-2021
Het blijkt dat als je je lijn omzet van ISDN naar analoog je niet meer op de volgende telefoonrekening hoeft te wachten voordat je een ADSL aanvraag bij een ISP kan doen.
Na 2 dagen na de omzetting zou het al mogelijk zijn en zou de eis dat je op je volgende rekening moet wachten al niet meer gelden.
Dit alles kreeg ik te horen van mijn provider zelf (XS4ALL) en ik heb me gelijk aangemeld.
We krijgen ADSL hier in Januari2003...Nog meer mensen die dit kunnen bevestigen dat je niet meer uiterlijk 2 maanden moet wachten na lijnomzetting voor aanvragen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Aargh ik heb juist daarom besloten gewoon mijn isdn te houden en maar adsl over isdn te laten lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

genemuiden tel centrale:
2500 consumenten waarvan 300 ISDN en
1300 zakelijk waarvan 600 ISDN.
-------+
3800 waarvan 900 ISDN.

toch geen adsl.

Optie:
"Iemand(-en)" €200.000 laten investeren voor adsl
na 3 jaar word het geld weer uitgekeerd wanneer er 300 aansluitingen gerealiseerd zijn.

bij minder dan 300 word "naar verhouding" terug betaald.

met dit verhaal moet ik maar eens naar de gemeente. Dit moet toch haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Op de KPN site staat beschikbaar vanaf November. Het is vanaf vandaag November ik heb status check gedaan bij XS4All nog geen vorderingen :( Hoelang gaat het nog duren???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVILSalami schreef op 01 november 2002 @ 14:43:
Op de KPN site staat beschikbaar vanaf November. Het is vanaf vandaag November ik heb status check gedaan bij XS4All nog geen vorderingen :( Hoelang gaat het nog duren???????
T'is 1 november en begint meteen te klagen. Doe is normaal joh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rustig afwachtten heet zoiets, anders ben je jij als laatste aangesloten bloedhond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja rustig afwachten IK BEN EERST!!!!! >:)

Nah gein ik wacht gewoon O-) rustig O-) af en probeer me te redden met me tel lijntje zonder een giga grote rekening te krijgen.

En des te leuker is het als je het dan eindelijk heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
EVILSalami schreef op 01 november 2002 @ 14:43:
tjonge tjonge.
Dit is wel erg triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

certefied schreef op 01 november 2002 @ 18:45:
[...]

tjonge tjonge.
Dit is wel erg triest.
Ja he!? Ik wacht al 4 jaar.....! dus ik wil het gewoon zsm... en sommoige post moet je niet té letterlijk nemen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
EVILSalami schreef op 03 november 2002 @ 23:30:
[...]

Ja he!? Ik wacht al 4 jaar.....! dus ik wil het gewoon zsm... en sommoige post moet je niet té letterlijk nemen!!!
Ik wacht ook al 4 jaar.
Ik ben blij dat ik het kan krijgen.
Maar ik moet nog wel tot december wachten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wachtten word beloont niet altijd natuurlijk O-) ik moet ook wachtten tot eind nov begin dec voordat ik ben aangesloten na 5 jaar wachtten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVILSalami schreef op 03 november 2002 @ 23:30:
[...]

sommige mensen wachten nog veel langer en hebben nog steeds niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

certefied schreef op 04 november 2002 @ 18:34:
[...]

Ik wacht ook al 4 jaar.
Ik ben blij dat ik het kan krijgen.
Maar ik moet nog wel tot december wachten :O
ik wacht ook al 4 jaar en moet nog XX jaar wachten (ik verwacht dat het een getal van 2 cijfers is!!)

tenzij ik ga verhuizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus wie als eerst aangemeld is, wordt als eerst aangesloten? mooi >:) ben volgens mij een van de eerste in ons dorp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gecontroleerd bij xs4all status check!

En het is technisch beschikbaar!!!!!!!! :D:D:D
voor mij nu nog een wachttijd van ongeveer 2 tot 3 weken :7

O-) nog ff geduld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 09:06
Ja ook hier technisch beschikbaar kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat het in dat gat hier echt gaat komen....whoohoo!Gemiddeld 3 weken hmmm jammer dat ze geen exacte datum kunnen geven kon ik alvast een verlofdagje opnemen...

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen die nog steeds de volgende melding hebben:
Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. De oplevering van ADSL is uitgesteld. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
Eerst was bij mij de datum 29 november, maar nu is het dus uitgesteld, of is gewoon een standaardbericht dat bij veel meer mensen verschijnt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH EINDELIJK!!!!!!!! NA AL HET WACHTTEN DANK U WEL KPN IK BEN U ZEEEEEEEEEER DANKBAAR!!!!!!!!!
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
17-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-13. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Laatst online: 05-01 21:13
koelkast schreef op 05 november 2002 @ 12:05:
Zijn er nog meer mensen die nog steeds de volgende melding hebben:

[...]

Eerst was bij mij de datum 29 november, maar nu is het dus uitgesteld, of is gewoon een standaardbericht dat bij veel meer mensen verschijnt :?
Bij mij was het ook 29-11-2002 en ik heb ook nog steeds die melding ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik nie zie me bovenste post, bij mij stond er eerst wel dat over dat uitstellen en daarvoor stond er beschikbaar 15-11 en nu 13-11 toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net brief van KPn gehad voor me ADSL verbinding.
Daar stond in tussen nu en 4 weken krijg ik me doehetzelf pakket. :Y)

Maar ik neem aan dat ik dat packet krijg zodra me verbinding in de centrale goed staan. Maar omdat de centrale net open is zullen ze er wel vaak zijn.

Was me vraag is de kans dan groot dat ik het over 2 weken ofzow al heb? :9~
Lijkt mij dat als ze zo'n gast erheen stuuren dat ze alles aansluiten in 1 keer dan 100 keer zo'n gozer langs sturen voor 1 verbinding toch?

:X trying to be patient :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
In de tussentijd heb ik een bevestiging gehad van KPN dat mijn aansluiting wordt gerealiseerd zodra de centrale geschikt is.
In de postcodecheck staat vanaf Januari 2003 en in de brief meldt KPN dat het voor mij waarschijnlijk 27 december 2002 wordt.
Dat zou duiden op voorrang voor mensen die zich al aanmeldden!!
Ik gaf een paar replys eerder al aan dat de provider meldt dat als je je ISDN lijn terugzet naar analoog je niet hoeft te wachten op de eerstvolgende telefoonrekening (ofwel maximaal 2 maanden!!) maar na 2 DAGEN het al mogelijk is na omzetting.
Mijn omzetting was ongeveer al 14 dagen klaar (mijn volgende telefoonrekening moet pas op 11 november a.s. komen!!)voordat ik het abbo aanvroeg.KPN meldt in de brief van laatst helemaal niets over mijn omzetting en meldt dat het dus een analoge lijn is.
Het lijkt er dus idd op dat je echt niet meer op je eerstvolgende rekening hoeft te wachten als je teruggaat naar analoog!!
Iemand hier nog die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik heb de brief ook gehad dat ik het DHZ pakket binnen 4 weken krijg dus ik ben in iedergeval op sinterklaasavond aangesloten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch leuk zo'n provider die eerder weet of je ADSL krijgt dan KPN zelf

_/-\o_ XS4ALL _/-\o_ :)
05-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
19-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-14. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
17-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
17-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 13:55:
Is toch leuk zo'n provider die eerder weet of je ADSL krijgt dan KPN zelf

_/-\o_ XS4ALL _/-\o_ :)

[...]
HAHA Cool heb Precies dezelfde datum's als bij jou :Y)
We hebben opdezelfde dag aangemeld! LOL

Ben benieuwd wie het eerder heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 09:06
Zit inderaad iets in dat ze de aanvragen behandelen op volgorde van binnenkomst:

05-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
17-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-13. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
13-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
13-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

oftewel ik had me voor het weekend aangemeld en ben precies één dag eerder volgens xs4all.... lamaar komen jongens ben er helemaal klaar voor.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu komt het volgende probleem het afmelden van mijn vorige abo bij onetel :)

Moet dat per brief of kan dat ook wel via mail? en nog moeilijker zouden ze het voor december nog kunnen aangezien opzeg termijn 1 maand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

de opzegtermijn is geen maand...de opzegtermijn kan ook 1 dag zijn...
Kan ik ten alle tijden mijn Surfpakket stop zetten zonder extra kosten?
Ja, u betaalt uw Surfpakket achteraf, per maand. U kunt dus ook elke maand besluiten te stoppen met internetten via One.Tel.
ik denk dat bellen beter werkt als emailen, maar je kan de helpdesk toch emailen met je vraag? ze reageren meestal best snel

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook als je mailt dat je geen lid meer van ze wilt zijn. Ik zou al standaard deze mailtjes eruit laten filteren en een lagere prioriteit geven of zelfs helemaal niet beantwoorden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik ga me one.tel ook stop zetten per 1 december gaat ze aardig wat klanten kosten ik hoop dat de dienst nog wel blijft bestaan voor de mensen die geen breedband internet krijgen. ik zeg het op per brief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
Wat ik begrijp van One.Tel is dat je het internetabbo stop kunt zetten bij de nieuwe cyclus die op de 24e begint.Bellen zou al genoeg zijn.
Om helemaal van One.Tel af te komen moet je dit met een brief doen maar dat moet bijna altijd.
Bij mij zou ADSL de 27e december worden dus meld ik dit op de 24e of iets daarvoor (24 december is 1 dag voor Kerstmis, dus het lijkt me beter om het iets eerder aan te geven).
Toch moet ik zeggen dat Onnie een goed alternatief is en straks was en dat ik er erg blij mee ben en dat is van Wanadoo Hometime en Friaco wel anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Laatst online: 27-08-2023
ik heb lekker een fast abbo :P

20-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-13. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
19-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
19-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een FAST ADSL-abonnement ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja ik hoef geen faST wacht wel iets langer, en in januari is basic ook 76kb downen genoeg voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik heb vandaag de melding gekregen dat ik over +/- 3 weken aangesloten word... beterz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 16:05
Ik wacht nog wel een jaartje of 10 :O
Hier in Zeeland schiet het nog niet echt op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramonp schreef op 07 november 2002 @ 15:39:
Ik wacht nog wel een jaartje of 10 :O
Hier in Zeeland schiet het nog niet echt op :(
Das balen zit er maar 1 ding op...
Verhuizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Laatst online: 09:25
Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 16:37:
[...]

Das balen zit er maar 1 ding op...
Verhuizen
Wrom? Ze hebben er toch zeelandnet ? Of ben ik nog niet wakker :+

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
pinolief schreef op 06 november 2002 @ 22:18:
Wat ik begrijp van One.Tel is dat je het internetabbo stop kunt zetten bij de nieuwe cyclus die op de 24e begint.Bellen zou al genoeg zijn.
Om helemaal van One.Tel af te komen moet je dit met een brief doen maar dat moet bijna altijd.
Bij mij zou ADSL de 27e december worden dus meld ik dit op de 24e of iets daarvoor (24 december is 1 dag voor Kerstmis, dus het lijkt me beter om het iets eerder aan te geven).
Toch moet ik zeggen dat Onnie een goed alternatief is en straks was en dat ik er erg blij mee ben en dat is van Wanadoo Hometime en Friaco wel anders!
Ik zou er maar niet van uit gaan dat je het de 27e al hebt.
Ik denk eerder dat het januari 2003 word.
Bij mij is het ook op 13 december beschikbaar maar ik ga er niet vanuit dat ik het dit jaar nog heb.
Ik ben trouwens wel erg blij met friaco :*)
Ik ben namelijk een van de gelukigen die wel een nieuw thuisnet abotje heeft bemachtigt 8)7 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relaxed hee ik wil ook thuisnet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 19:46:
relaxed hee ik wil ook thuisnet!
relaxed is het wel ja.
In het weekend ben ik al bijna 24/7 online,en ik krijg geen mailtje dat ik teveel online ben.
In de maand augustus ben ik 189 uur met friaco online geweest >:)
In de maand september 135 uur 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Onetel is wat dat betreft ook nogal relaxed

ben in 1 maand 110 uur online geweest, betaal maar 25 euro voor 50 uur, maar geen extra kosten O-)

maarja ik kan waarschijnlijk met kerstmis snel internette EINDELIJK _/-\o_

moet kunne; 6 december centrale klaar...2 weekjes en pakket is binne [heb binne 10 minuten besteld nadat ik email had dat ik me aan kon melden] 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elvis84 schreef op 07 november 2002 @ 23:41:
Onetel is wat dat betreft ook nogal relaxed

ben in 1 maand 110 uur online geweest, betaal maar 25 euro voor 50 uur, maar geen extra kosten O-)
ja dat snap ik ook niet helemaal, of zouden we achteraf een vette rekening krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat ook internet 75 uur en altijd 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:03:
ik heb dat ook internet 75 uur en altijd 25 euro.
en je hebt dus een 50 uur pakket?

grappig, kunnen ze ook niet te lang doen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onetel factureert dat nog wel, soms wel 3 maanden later rekenen ze die extra kosten, had ik ook. dus betalen zul je het wel moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

ja maar over 3 maanden ben ik geen lid meer... :Y)

dan zit ik allang SNEL te internetten :9

en trouwens, heb nu nog nix binnen van internetten van 5 maanden geleden ofzo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
elvis84 schreef op 08 november 2002 @ 18:06:
ja maar over 3 maanden ben ik geen lid meer... :Y)

dan zit ik allang SNEL te internetten :9

en trouwens, heb nu nog nix binnen van internetten van 5 maanden geleden ofzo O-)
Die rekeningen komen altijd.
En juist op het moment dat je er al lang niet meer aan denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

damned, dan mag ons ma nog wat verw88... :/

maarruh mijn neefje had gebeld, en die vroeg hoe da kwam dat die telkens maar 25 euro moest betalen |:(

maarja kwam dus uit dat ze dat ze daar niet meer achteraan gaan en dat ze daar binnekort beter op gaan letten... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 15:18:
onetel factureert dat nog wel, soms wel 3 maanden later rekenen ze die extra kosten, had ik ook. dus betalen zul je het wel moeten :)
ach, kijk, onetel houdt nog steeds 40 euro van me vast die ik per ongeluk teveel hebt betaald (fout onetel) al 5 maanden!

Als ze denken dat ze nog geld van me krijgen als ze dat nu niet afschrijven hebben ze het mis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is zover, na 2 maanden wachtten is de centrale loosdrecht klaar de postcodecheck van www.kpnadsl is geupdate vandaag! hoe lang zal het nu nog duren voordat ik het DHZ pakket in huis heb ?? sta bij xs4all in de 4de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Bij mijn KPN postcodecheck staat nog steeds dat de centrale in november 2002 gereed wordt gemaakt. Het is nu bijna halverwege, en ik vraag me af of het nog wel gebeurt.
Als ik bij de XS4ALL postcodecheck kijk, zie ik dat de levering van ADSL is uitgesteld, en dat KPN telecom me per brief op de hoogte stelt. Dat staat er nu al een kleine maand, maar ik heb nooit een brief hierover gehad. Vreemd :? of hebben meer mensen hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat nu op de site van kpn dat het beschikbaar is.
Bij xs4all sta ik in de 4e status. Hoorde wel van iemand dat ze de 15e beginnen met het leveren van de modem's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:19

RvV

koelkast schreef op 12 November 2002 @ 11:01:
Bij mijn KPN postcodecheck staat nog steeds dat de centrale in november 2002 gereed wordt gemaakt. Het is nu bijna halverwege, en ik vraag me af of het nog wel gebeurt.
Als ik bij de XS4ALL postcodecheck kijk, zie ik dat de levering van ADSL is uitgesteld, en dat KPN telecom me per brief op de hoogte stelt. Dat staat er nu al een kleine maand, maar ik heb nooit een brief hierover gehad. Vreemd :? of hebben meer mensen hier last van??
Dat had ik ook tot vandaag, nu ziet het er zo uit:

12-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
17-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-20. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
13-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
13-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een FAST ADSL-abonnement ingediend.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Eindelijk in Elst(Gld.) beschikbaar.... Alleen niet van Bbned :(

Dus ik kan geen gebruik maken van de Surfnet aanbieding die ze nu bij mij op de uni hebben :( :( :( Anders had ik voor een appel en een ei een zwaar reielekste verbinding gekregen met 8mbit dowen en 512Kb up.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 12 November 2002 @ 11:48:
Eindelijk in Elst(Gld.) beschikbaar.... Alleen niet van Bbned :(

Dus ik kan geen gebruik maken van de Surfnet aanbieding die ze nu bij mij op de uni hebben :( :( :( Anders had ik voor een appel en een ei een zwaar reielekste verbinding gekregen met 8mbit dowen en 512Kb up.... :'(
ja waar bbned mee bezig is snap ik ook niet helemaal, is gewoon nergens te krijgen lijkt het wel. ik heb niemand gezien die eerst geen dals kon aanvragen. en nu opeens bbned ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Kan iemand mij vertellen hoe groot het gemiddelde dorp is waar KNP deze uitrol gaat toepassen ? Ik woon zelf in een dorp van zo'n 6000 inwoners (Kerkdriel, Gelderland), en alle postcode checks geven min of meer aan dat hier het komende halfjaar geen ADSL zal komen... we hebben een Rabobank die interesse in ADSL schijnt te hebben, en daarbij gaat het om één centrale voor het hele dorp ! Vandaar mijn vraag, hoe groot is het dorp van die genen die door deze 'uitrol' ADSL krijgen ?

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

TheLunatic schreef op 12 november 2002 @ 13:37:
Kan iemand mij vertellen hoe groot het gemiddelde dorp is waar KNP deze uitrol gaat toepassen ? Ik woon zelf in een dorp van zo'n 6000 inwoners (Kerkdriel, Gelderland), en alle postcode checks geven min of meer aan dat hier het komende halfjaar geen ADSL zal komen... we hebben een Rabobank die interesse in ADSL schijnt te hebben, en daarbij gaat het om één centrale voor het hele dorp ! Vandaar mijn vraag, hoe groot is het dorp van die genen die door deze 'uitrol' ADSL krijgen ?
In Elst wonen 15000+ mensen. En er is geen enkel concurrerend breedbandmedium te krijgen. Tevens ligt het tegen Arnhem aan, waar alle vormen van breedbandinternet te krijgen zijn....

Het was dus niks meer dan logisch dat er ADSL zou komen, het is mij alleen een godsraadsel waarom het zo lang heeft moeten duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

TheLunatic schreef op 12 November 2002 @ 13:37:
ikwoon in genemuiden 3800 aansluitingen op centrale +/- 10.000 inwoners.. niets te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier loosdrecht nu beschikbaar dankzij wethouder hagen!! :)
inwoners +/- 9500 aansluitingen 3000/4000 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
Hier in mijn dorp ook 9500 inwoners en vanaf Januari 2003 MxStream.
Wel hebben we hier actie ervoor gevoerd en dus de lokale politiek en de media opgezocht.
Geen idee of het invloed heeft gehad want de actie was 3 weken goed bezig en toen stond onze postcode erbij.
Als je een actie begint vergeet dan ook niet contact te zoeken met de groep van flatfee.nu.....
Baat het niet dan schaadt het niet en denk ook aan de bedrijven en winkeliers in je woonplaats.
Tis maar een tip...doe er je voordeel mee!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Briltil (200 inwoners) deze maand adsl. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nu in deze status, maar wanneer zou ik het DHZ pakket krijgen??

15-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
15-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 13:45

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 10:39:
zit nu in deze status, maar wanneer zou ik het DHZ pakket krijgen??

15-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
15-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.
Keb dezelfde shit, wil me splitter hebben, me router is al working :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je dan toch ook niks aan, als je je splitter hebt en modem en je lijn werkt nog niet en je hebt geen inlog gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist van KPN brief ontvangen dat ik binnen 3 weken met ADSL kan werken.
Woon zelf in Brummen (0575) en dat is in de achterhoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die brief heb ik al binnen :) , en is het zo dat als je adsl over een idsn lijn hebt je je bestaande utp kabel met RJ45 aansluiting niet kan gebruiken?? moet ik weer een aparte telefoonlijn naar boven trekken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

het gaat (net zoals bij ISDN) om de aderparen die gebruikt worden.
Als je nu dus een kabel hebt lopen van je NT1 naar je ISDN adapter/modem/router, dan zet je die ipv aan de NT1 vanaf de splitter naar je ADSL modem toe.
Kijk dus naar welke aderpaar je gebruikt (de middelste) en zet er indien nodig een rj-11 stekker aan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb begrepen dat er vanaf je aansluiting dus waar je tellijn binnenkomt een telefoonkabel met rj11 gaat naar de splitter. van de splitter gaat er een standaard telefoonkabel naar je quatrovox en een naar de adsl modem. vd adsl modem naar je pc utp cat 5 met rj45 zo is het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitwizz
  • Laatst online: 09:22
Hier in Bavel 0161 gebied is er nog geen ADSL en dat terwijl we nog geen kilometer van een grote stad afwonen met de beboude kom grens. :r

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 17:13
Eindelijk!!! Ongeveer 5 jaar gewacht, met bloed zweet en tranen geprobeerd een flat-fee verbinding te regelen, een aansluiting gehad bij een flat-fee via telefoon bedrijf, en dan nu eindelijk :

BEVESTIGD DAT ADLS BESCHIKBAAR IS EN PAKKET WORD OPGESTUURD!!!

Whow! Eindelijk eindelijk!!!

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd _/-\o_ ik heb dat ook gehad en krijg ook eindelijk adsl !
alleen nog ff :z zie vorige post van me status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik kan vanaf November ADSL hebben van KPN en BBNED staat gepland voor januarie,

Als er trouwens in de bevestiging brief van kpn staat bij u kenmerk poort1 wil dit dan zeggen dat je de eerste ben ??

ik moet trouwens nog 2 weken wachten op m`n dhz pakket, maar kheb heb er al 2 op zitten

M`n inlog gegevens heb ik trouwens al
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.