Toon posts:

Uitrol ADSL kleinere plaatsen nog in 2002...

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.224 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:59

Sebje

Makelaartje

hmmz. Bestaat er ergens een overzichtje van de volgorde die KPN aanhoudt tussen de verschillende dorpen en steden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zow, vandaag centrale opgeleverd volgens de kpnadsl postcode check ... us kijken hoe lang ut duurt voordat die lengtetest er door is ...

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Hmmm ik heb nu ongeveer 2 jaar adsl basic, ik woon in un wat grotere stad (150.000inwoners) en ADSL is echt het beste wat er beschikbaar is kwa aansluiting.

Nu zit Marf0rz, ook welles actief op GoT met een casema kabel lijn, nou trauma's! 2 of ZELFS 3kb per seconde! Naah en als hij de 7 haalt kan hij een feest bouwen. Hij kan niet eens normaal online gamen want zijn ping komt meestal niet onder de 150, 200 is wat gewoner.
Chatten op irc kan gewoon niet omdat hij gewoon wegvalt vanwege de slome verbinding.

Hij zit al hele tijd te wachten op ADSL maar ik weet niet of dit nog gaat lukken hoor, hij woont in een klein plaatje in de buurt van Leiden maar wel in een sort boeren gat.
De KPN wil er gewoon niet aan beginnen ofzo, ik hoop wel voor hem dat die gasten van KPN snel aan zijn centrale beginnen want dit is echt niet leuk meer.

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:36
Net nog even de status van de aansluiting gecontroleerd:

14-11-2002 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
U ontvangt binnenkort per post het installatiepakket.

Nou fingers crossed en hopen dat dat pakket zo snel mogelijk komt. Iemand een idee hoelang zoiets duurt ??

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

Novah schreef op 14 November 2002 @ 00:03:
Hmmm ik heb nu ongeveer 2 jaar adsl basic, ik woon in un wat grotere stad (150.000inwoners) en ADSL is echt het beste wat er beschikbaar is kwa aansluiting.

Nu zit Marf0rz, ook welles actief op GoT met een casema kabel lijn, nou trauma's! 2 of ZELFS 3kb per seconde! Naah en als hij de 7 haalt kan hij een feest bouwen. Hij kan niet eens normaal online gamen want zijn ping komt meestal niet onder de 150, 200 is wat gewoner.
Chatten op irc kan gewoon niet omdat hij gewoon wegvalt vanwege de slome verbinding.

Hij zit al hele tijd te wachten op ADSL maar ik weet niet of dit nog gaat lukken hoor, hij woont in een klein plaatje in de buurt van Leiden maar wel in een sort boeren gat.
De KPN wil er gewoon niet aan beginnen ofzo, ik hoop wel voor hem dat die gasten van KPN snel aan zijn centrale beginnen want dit is echt niet leuk meer.
dan gun ik het eerder de mensen die nog helemaal geen vorm van vast internet hebben en dat de KPN daar eerst aan de slag gaat.

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 09:22:
[...]

dan gun ik het eerder de mensen die nog helemaal geen vorm van vast internet hebben en dat de KPN daar eerst aan de slag gaat.
Zoals ik dus :(
Ik woon in Ten Boer (5500 inwoners) en ik denk dat ik binnenkort maar een rechtzaak begin tegen de KPN wegens het veroorzaken van een jeugtrauma door een tekort aan internet |:(

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Verwijderd

DarK_M schreef op 14 november 2002 @ 09:38:
[...]

Ik woon in Ten Boer (5500 inwoners) en ik denk dat ik binnenkort maar een rechtzaak begin tegen de KPN wegens het veroorzaken van een jeugtrauma door een tekort aan internet |:(
lol, hoezo verslaving ;)

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 11:59
DarK_M schreef op 14 November 2002 @ 09:38:
[...]

Meschien deze rechtzaak met meerdere te starten. Ik krijg 2 mandelijks die rekening voor me neus. :X

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

Verwijderd

woehoeeeee moordrecht ( 10.000 inwoners ) is klaar!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Zo, gisteren een brief gekregen van KPN dat er binnen 4 weken een doe-het-zelf pakket komt. :D Dus ze houden zich wel redelijk aan die planning van november.

Y'24

Verwijderd

hallo mensen van GOT!!

kom net uit school en tot mijn verbazing dit:

14-11-2002 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL. _/-\o_
U ontvangt binnenkort per post het installatiepakket. 8)7
05-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
17-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-13. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
15-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
15-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

Binnen hoeveel dagen ben ik nu ongeveer aangesloten? wie kan me uit de droom helpen?? ik kan niet wachtten ben zo blij :P

en ik lag hier echt dubbel om :+ :
Zoals ik dus
Ik woon in Ten Boer (5500 inwoners) en ik denk dat ik binnenkort maar een rechtzaak begin tegen de KPN wegens het veroorzaken van een jeugtrauma door een tekort aan internet
hahahaha ik heb daar ook last van altijd die hoge telefoonrekening ik leef met je mee en hoop dat jij ook spoedig breedband krijg!

Verwijderd

DarK_M schreef op 14 November 2002 @ 09:38:...en ik denk dat ik binnenkort maar een rechtzaak begin tegen de KPN wegens het veroorzaken van een jeugtrauma door een tekort aan internet
Waarom tegen KPN? Waarom niet tegen Novaxxes, BBned, BabyXL, Versatel... En al die anderen die allemaal capaciteit bij KPN hebben besteld maar het nooit hebben betaald? :?

Verwijderd

KPN begint hier pas op 20 december met het verwerken van de orders. :(

Nog ff wachten dus......

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Even een mailtje naar XS4ALL, en een hele verheldering:
Geachte meneer/mevrouw,

Dank voor uw email.

Ik heb voor u geinformeert de planning luidt dat per 29-11-02 de centrale opgeleverd wordt. Tot die tijd staat u bestelling in de wacht.

Wij vertrouwen erop u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxxxx
1e lijn sales
Xs4all Internet BV
Beter dan KPN; die antwoordt:
Na aanmelding krijgt u binnen 7 werkdagen schriftelijk bericht of
levering van ADSL van KPN Telecom technisch gezien inderdaad mogelijk
is.
Vanaf het moment dat u de order on-line heeft geplaatst bij uw Internet
Service Provider is oplevering mogelijk na ongeveer 4 weken.

• Enforcer
  • Niet online
20-09-2002 - Aanvraag gedaan via de site. De 1e dag dat ik me kon aanmelden via de site van kpnadsl/mxstream, dus gelijk gedaan... zit er al jaren op te wachten.

25-09-2002 - Aanvraag bevestigt, centrale wordt in November 2002 beschikbaar

13-11-2002 - Centrale gereed, wachten is nu op de lengtetest.

14-11-2002 - KPN stuurt u binnenkort een Doe-Het-Zelf installatie pakket.

Kijken hoelang ut duurt voordat ut pakket binnen is.

Verwijderd

ben ik ook benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
x-boxer, gefeli :)

BTW, over mijn eerdere post.
Er wonen ongeveer 1750 mensen
en de centrale:
Rijpw Rijpwetering Pastoor van de Plaatstr 29 2375AH RIJPWETERING ------ Rijnland Gv

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 2959 meter.
Zou dat tever zijn voor hem? De centrale van hem staat dus in het volgende dorp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Same here..,

11 Nov. is eindelijk ADSL verkrijgbaar in Oudenbosch (N.B.)... via de KPN...

kijk ik gister op http://www.adslmetacrawler.nl/ zie ik dat vanaf 10 Dec. BBNed ook te krijgen is, alleen zonder "linesharing", dan moet ik als ik BBNed wil dus een extra analoge lijn huren en die dan afstaan aan (bv) Eweka.., of ik moet weer ISDN nemen....

Damnit.., weet iemand waar je erachter kunt komen wanneer de KPN "linesharing" vrijgeeft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Laatst online: 02-10 19:12
Wij zitten ook nog steeds met het Demos abbo van Kabelfoon en daar zit voorlopig ook nog geen vooruitgang in (zowel letterlijk als figuurlijk :+ )
De snellere abbo's zijn niet verkrijgbaar hier dankzij Essent :(
En 7000 inwoners is geen garantie voor adsl ;(

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Laatst online: 27-08-2023
14-11-2002 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.

:D:D:D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen gefeliciteerd hieeeeer! weet iemand nou hoelang het duurt voor zo'n DHZ pakket arriveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Nu online

RvV

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 09:44:
iedereen gefeliciteerd hieeeeer! weet iemand nou hoelang het duurt voor zo'n DHZ pakket arriveerd?
Volgens de brief van KPN binnen 4 weken. De centrale is nu klaar dus ik hoop hem binnen 2 weken te hebben. :)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvV schreef op 15 november 2002 @ 10:10:
[...]

Volgens de brief van KPN binnen 4 weken. De centrale is nu klaar dus ik hoop hem binnen 2 weken te hebben. :)
Zal toch wel wat sneller zijn?
Nu 15 november. Hooptoch wel dat ik het volgende week binnen heb. Want ik neem aan dat ze toch wel ee gigantische voorraad hebben aan DHZ pakketten!

Maar kan amper wachten! Ik wil UT2003 on-line spelen!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Nu online

RvV

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 10:27:
[...]

Zal toch wel wat sneller zijn?
Nu 15 november. Hooptoch wel dat ik het volgende week binnen heb. Want ik neem aan dat ze toch wel ee gigantische voorraad hebben aan DHZ pakketten!

Maar kan amper wachten! Ik wil UT2003 on-line spelen!!! >:)
Ja het kan denk ik wel sneller. Alleen was net de telefoon in gesprek zonder dat deze in gebruik was, hoorde ik van iemand die probeerde te bellen. Dus misschien zijn ze toch nog bezig met de telefooncentrale hier?

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop hem volgende week ook wel te ontvangen opsturen is toch zo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Laatst online: 24-08 15:55
de centrale in Veendam is WEER 2 week uitgesteld.. (26 nov nu)

IK WORD GEK!!!
ik wil nu eindelijk onbeperkt downloaden!!!
en geen limiet meer van 2 gb op de kabel hiero :(

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 11:21:
Dat verwacht ik ook n anders ga ik hem zelf desnoods wel HALEN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahah ik ook rij wel ff naar den-haag hoor geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 11:21:
Ja eigenlijk wel maar dat verzoekje moet eerst van het ene departement naar het andere. Maar dan moet dat briefje wel boven op de stapel liggen. Helaas is dat niet het geval en gaan er een paar dagen overheen. Als je aan de beurt bent is het helaas net vrijdag 5 uur. Maar troost je maandag ben je de eerste. Het verzoekje wordt dan doorgestuurd naar de andere afdeling. Helaas raakt een deel van de interne post zoek waar ze na 5 dagen achterkomen. Het verzoekje moet dan opnieuw intern verstuurd worden. Maar natuurlijk kom je wel eerst onder op de stapel. Als het dan eindelijk aan is gekomen lig je weer onderop en gaan er weer een paar dagen overheen voor je boven ligt. Als het verzoekje dan eindelijk behandeld kan worden is helaas net de laatste levering doe-het-zelf paketten van de maand op. Dus even anderhalve week wachten voor er nieuwe komen. En dan maar hopen dat tegen die tijd het verzoekje niet weer kwijtgeraakt is.

En zo gaan al dat soort dingen dus. Ik vraag me bijvoorbeeld ook altijd af waarom ik 4 weken moet wachten op een NS jaarkaart, nadat de machtiging en pasfoto daar binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijdensweg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liosnel
  • Laatst online: 26-08 14:00
Nog 2 weekjes... :D kreeg 2 weken geleden bericht dat de aansluiting in orde was en dat ik binnen 4 weken het DHZ pakket thuis krijg....

Gebeurt het trouwens vaker dat er een KPN kereltje langs komt om de verbinding te testen? Hier stond hij een 3 weken geleden te controleren of het werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de brief gehad dat ik binnen 4wk het doe-het-zelf pakket krijg.

Net ff met KPN Mxstream gebeld, omdat ik binnenkort op vakantie ga, in de loop van volgende week ben ik pas aan de beurt. Dus geven ze dan pas de opdracht aan het magazijn om het op te sturen, wat betekent dat er voor mij nog minimaal twee weken overheen gaan.

Maar he ik heb al zolang gewacht, dus dat kan ik nog wel opbrengen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het nr van mxstream dan? wil het ook wel ff vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat staat op je brief. Iets van 0800-mxstream geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het duurt als je in de laatste status zit nog zeker 3/5 weken :'(! heb net gebeld met kpn had het nr inmiddels gevonden op de brief :)
zie: http://www.p7.nl/entry_71.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage
  • Laatst online: 02-10 19:29

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

Hier (Beesd) nog steeds geen (a)dsl, kabel of wat dan ook,
ik mag blij zijn met mn ISDN want voorlopig niets anders,

[ Voor 0% gewijzigd door Ronald_stage op 15-11-2002 17:01 . Reden: (a)dsl, kabel: de comma maakt 't iets duidelijker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Laatst online: 27-08-2023
het kan me nou niks meer schelen of het nou 2 of 3 weken duurt.. IK KRIJG HET IIG :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in swalmen schiet het weer eens niet op, maar dat was natuurlijk wel te verwachten. Eerst zou de centrale 13 december gereed gemaakt worden, nu is dat al sinds een lange tijd uitgesteld. Ik moet nog bericht krijgen van kpn. Zit ik dus zeker nog 2 maanden hier te kutten met wanadoo hometime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 15:09
Ik woon net als x-boxer ook in Loosdrecht, en heb (fast)ADSL uiteraard gelijk nadat het beschikbaar kwam aangevraagd bij XS4ALL.
Nu heb ik gisteren even gebeld met de KPN, en de (overigens zeer vriendelijke) telefonist wist mij te vertellen dat het installatiepakket aan het einde van de volgende week (dus rond de 21ste) bij de KPN de deur uit gaat. Als het klopt ben ik dus met 2 weken aangesloten...Maargoed, eerst zien dan geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:50:
Hier in swalmen schiet het weer eens niet op, maar dat was natuurlijk wel te verwachten. Eerst zou de centrale 13 december gereed gemaakt worden, nu is dat al sinds een lange tijd uitgesteld. Ik moet nog bericht krijgen van kpn. Zit ik dus zeker nog 2 maanden hier te kutten met wanadoo hometime.
Hoe weet je nou dat het uigesteld is??
Het is nog niet eens december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vanochtend m'n telefoonrekening binnen (ISDN)...... :/

€ 296,-

:'(

Als alles meezit dan heb ik pas begin januari ADSL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:50:
Hier in swalmen schiet het weer eens niet op, maar dat was natuurlijk wel te verwachten. Eerst zou de centrale 13 december gereed gemaakt worden, nu is dat al sinds een lange tijd uitgesteld. ....
Er is niks uitgesteld, hoe kom je daar nou weer bij.
Ik ken Swalmen niet dus misschien schiet daar inderdaad nooit eens iets op ;) , maar ADSL is in elk geval niet uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Waarschijnlijk bedoeld hij dit...

20-09-2002 Wacht op centrale
Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. De oplevering van ADSL is uitgesteld. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.

(stond voorheen 29-11-2002 geschikt ,,maarja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
eXistenz schreef op 16 November 2002 @ 16:56:
Waarschijnlijk bedoeld hij dit...

20-09-2002 Wacht op centrale
Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. De oplevering van ADSL is uitgesteld. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.

(stond voorheen 29-11-2002 geschikt ,,maarja)
Dat hebben ze bij iedereen veranderd,dat moest van de kpn.
Bij mij stond er ook eerst 13 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 16:33:

€ 296,-

Dan ben ik toch wel heel blij met friaco.
voor 50€ in de maand. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXistenz schreef op 16 november 2002 @ 16:56:
....De oplevering van ADSL is uitgesteld. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
Er is niks uitgesteld, kennelijk heeft de ISP eerst de verkeerde datum afgegeven. Het makkelijkst is het dan kpn de schuld te geven. Swalmen (bijvoorbeeld) is en blijft 13-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Nog maar eens gekeken, en jahoor, vandaag is de status veranderd! Dit was dus ook 'uitgesteld' volgens XS4ALL, maar ze wisten me te vertellen dat het 29 november werd!
Onderstaand m'n statusmelding:
16-11-2002 Bevestigd
KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed
en vlak daaronder staat nu:
Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-27. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht
O+ KPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 16:33:

€ 296,-

Nou heb jij nog mazzel, ik heb nu 2 jaar ADSL maar daarvoor hadden we telefoonrekeningen van 1000 gulden. (telefoon is altijd per 2 maanden)

Wees blij dat het bij 300 euro is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
als ik het nu goed zie beginnen ze bij ons dus al begin december,omdat de levering vanaf 13 december begint.
Met een beetje geluk heb ik het paket dan nog net voor het einde van het jaar.
zou wel lekker zijn,want ik heb dan toch 14 dagen vrij.
Kan ik lekker een beetje knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met casema tot 1-1-2003, dus het kan nog uitlopen. Moet dus voor eind nov krijgen als ik de kpn mag geloven :)

ik zit 300m van de tel. centrale heeft dat nog een (kleine) invloed op mijn snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 23:37:
Ik zit hier met casema tot 1-1-2003, dus het kan nog uitlopen. Moet dus voor eind nov krijgen als ik de kpn mag geloven :)

ik zit 300m van de tel. centrale heeft dat nog een (kleine) invloed op mijn snelheid?
Nee dat is perfect, kan je tot 8mbit mee halen als BBNed komt. Je kunt dus de maximale snelheid van ADSL bereiken op die afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Novah schreef op 16 November 2002 @ 20:06:
[...]
Nou heb jij nog mazzel, ik heb nu 2 jaar ADSL maar daarvoor hadden we telefoonrekeningen van 1000 gulden. (telefoon is altijd per 2 maanden)

Wees blij dat het bij 300 euro is gebleven.
owja wat ken ik dat :'(
Het is oneerlijk... mensen die bijna nooit i-netten krijgen ADSL... mensen die vaak i-netten moeten wachte... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-09 18:50

nIghtorius

Poef!

In mijn gehuchtje Emmercompascuum waarbij een centrale met +- 3000 aansluitingen zijn.
krijgen .. ehhh op moment van schrijven IS ADSL beschikbaar.. nog maar 3 a 4 weekjes wachten op m'n DHZ pakketje!!! woohooo! oh joy!

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemad al zijn pakketje binnen gehad waarvan de centrale in november is opgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar ben wel weer 1 stap verder:

18-11-2002 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.
05-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
17-09-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-13. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
15-09-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
15-09-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

-------------------------------------------------------------

Nog even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 16:05
DrJamez schreef op 07 november 2002 @ 18:15:
[...]

Wrom? Ze hebben er toch zeelandnet ? Of ben ik nog niet wakker :+
Nee, daar wordt je blij van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramonp schreef op 18 november 2002 @ 14:50:
[...]

beter dan isdn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 15:09
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:44:
Heeft iemad al zijn pakketje binnen gehad waarvan de centrale in november is opgeleverd?
Als ik de KPN mag geloven krijg ik het eind deze week/begin volgende week binnen (Loosdrecht 1231).
Ik laat het wel even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Wacht al jaren op ADSL.
Maar opschieten doen ze niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander-B schreef op 18 november 2002 @ 16:01:
[...]

Als ik de KPN mag geloven krijg ik het eind deze week/begin volgende week binnen (Loosdrecht 1231).
Ik laat het wel even weten!
En hoe weet jij dat???
hoop wel dat ik het deze week binnen krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik krijg mijn aansluiting op 15 Januari (zo staat in de brief)

Heb op 30 oktober besteld :X --> woon in Oosterhout (NB) --> 65000 inwoners :X

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 02-10 08:37

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik heb ook in oktober besteld en ik krijg de dhz waarschijnlijk eind november, dus nog heel ff, eerst morgen mijn rijbewijs halen want daar heb ik ook naar uitgekeken :) (hopen dat ik slaag dus, hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marzzman schreef op 18 november 2002 @ 17:11:Heb op 30 oktober besteld :X --> woon in Oosterhout (NB) --> 65000 inwoners :X
In Oosterhout is het allang leverbaar. Het is alleen tijdelijk uitverkocht - je had waarschijnlijk iets eerder moeten bestellen, dan had je het al gehad....
:X indeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loosdrecht krijgt het deze week of volgende week :) bron kpn helpdesk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Laatst online: 05-01 21:13
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 19:27:
loosdrecht krijgt het deze week of volgende week :) bron kpn helpdesk!
Gek als ik kpn bel dan weten ze nooit wat.. wat betreft datums e.d. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Maar nog niemand die z`n Doe Het Zelf pakket binnen heeft ( van die mensen die in November besteld hebben bedoeil ik dan.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
raymonvdm schreef op 18 november 2002 @ 19:33:
Maar nog niemand die z`n Doe Het Zelf pakket binnen heeft ( van die mensen die in November besteld hebben bedoeil ik dan.?
Denk het niet, anders was het hier wel een gegil van jewelste neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Laatst online: 02-10 19:12
ramonp schreef op 18 November 2002 @ 14:50:
[...]
Beter dan het Kabelfoon DEMOS abbo :(

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Laatst online: 22:45

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Xof schreef op 17 November 2002 @ 02:49:
[...]

owja wat ken ik dat :'(
Het is oneerlijk... mensen die bijna nooit i-netten krijgen ADSL... mensen die vaak i-netten moeten wachte... :'(
Jah, inderdaad, erger ik me ookal zo aan...

En mensen die nooit een ene fuck met een pc doen die krijgen een super pc van hun ouders terwijl ik er met veel pijn en moeite zelf 1 heb moeten kopen..

Oneerlijke wereld :S

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Scatman_II schreef op 18 November 2002 @ 20:33:
[...]

En mensen die nooit een ene fuck met een pc doen die krijgen een super pc van hun ouders terwijl ik er met veel pijn en moeite zelf 1 heb moeten kopen..

Hmmz, het voelt toch veel beter om er zelf één te hebben, die je van je zuurverdiende loon hebt gekocht? Bij mij in ieder geval wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrJamez schreef op 18 November 2002 @ 20:27:
[...]

Beter dan het Kabelfoon DEMOS abbo :(
en casema.. heeft ook DEMOS modem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
Scatman_II schreef op 18 November 2002 @ 20:33:
[...]

Of zeggen die mensen dat ze hem gehad hebben, ik heb hem trouwens ook zelf moeten kopen ;-) weliswaar inkoop maar toch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 21:16:
[...]

en casema.. heeft ook DEMOS modem :/
dan heb je het nog niet eens over rendo dekooi.. Demos suckt aars..Slechtste provider van nederland ! Gelukkig vanaf januari ook adsl en wat ben ik blij zeg :D Na 3 jaar terror op de kabel eindelijk een beter alternatief _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 18:27

johnwoo

3S-GTE

XS4ALL zegt:
15-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
* johnwoo doet z'n best om zich in te houden en nog heeel even geduld te hebben :)
Enkele maanden geleden heb ik ergens anders ADSL aangevraagd, dat werkte toen al voordat de brieven van XS4ALL (met account info) en KPN binnen waren :P Ik hoop maar dat ze een beetje opschieten, misschien heb ik het volgende week dan al werkend *D

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 August 2002 @ 15:43:
Gaat BBNED nou ook sneller uitrollen ? of valt dat weer tegen ? :)

/me wil namelijk een bbned lijntje :P
Wie niet? >:)

Maar ben al heel tevreden als ik van kpn heb ben allang blij dat ik adsl krijg :Y)
Hoop dat ik snel me DHZ pakket binnenkrijg.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2002 10:41 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 18:40
Ok dit is nu mijn status als ik op de site van XS4All kijk:

16-11-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.

12-11-2002 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2002-11-27. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.

08-11-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.

08-11-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

Maar vandaag heb ik de brief van KPN binnen gekregen dat ik mijn DHZ pakket binnen 4 weken krijg.. en die is gisteren verzonden.
Wrom staat het dan nog niet bij de status :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaa eindelijk mijn doe-het-zelf pakket binnen vanmiddag.

Beetje jammer dat die apen van xs4all MORGEN pas die account+login komen brengen per brief :(

ARGH... 24 HELE UREN wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 18:27

johnwoo

3S-GTE

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 16:56:
JaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaa eindelijk mijn doe-het-zelf pakket binnen vanmiddag.

Beetje jammer dat die apen van xs4all MORGEN pas die account+login komen brengen per brief :(

ARGH... 24 HELE UREN wachten :*)
Die inlognaam en wachtwoord heb je toch zelf opgegeven bij je aanmelding :?
Ik had een eerdere aanvraag elders ook al werkend voordat ik de brief van xs4all kreeg :P Sterker nog, je wachtwoord wordt niet eens vermeld in die brief :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, wachtwoord heb ik inderdaad al ingevuld nu je het zegt. Heb ik nog ergens in een word file staan.

Die login heb ik echter nog niet. dus zit niets anders op dan wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 22:36
Urrrm ik heb anders onderaan de eerste brief die ik van xs4all kreeg (linksonderaan bij uw gegevens) loginnaam voor adsl verbinding staan;wachtwoord heb je zelf gegeven dus volgens mij moet je los kunnen. Nou schiet eens op met mijn DHZ pakket ;)

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Mijn bericht is vandaag gewijzigd er staat dat de DZP opgestuurd word en XS4all stuurt de inlog gegevens op. Wie weet hoelang het dan duurt voordat ik die binnen heb? En hoelang duurt het voor dat ik daarna online kan???

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
19-11-2002  Technisch gereed  Uw telefoonaansluiting en 
XS4ALL-abonnement zijn  technisch geschikt gemaakt voor ADSL. 
De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.  

19-11-2002  KPN Telecom technisch gereed  KPN Telecom heeft uw telefoonlijn 
geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor 
gebruik van ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Niet online
Iedereen wacht nog op het DHZ pakket van degene waarbij de centrale in November werd opgelevert, zie ook eerdere posts in dit topic (van mij en anderen).
Zelf heeft KPN mij een brief gestuurd op 13November waarin stond dat ik binnen 4weken het DHZ pakket toegestuurd krijgt.

Week 1 is inmiddels voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chocovla schreef op 19 november 2002 @ 17:53:
Urrrm ik heb anders onderaan de eerste brief die ik van xs4all kreeg (linksonderaan bij uw gegevens) loginnaam voor adsl verbinding staan;wachtwoord heb je zelf gegeven dus volgens mij moet je los kunnen.
Dit klopt - meteen bij de aanmelding heb je alle gegevens al. Ik kreeg zelf pas een hele tijd nadat ik online was (dus na het onvangen van het dhz pakket) pas een keer een bevstigingsbrief van XS4ALL met (nogmaals) de account gegevens. Ik weet niet meer hoe lang (dagen, weken??), maar 24 uur was het zeker niet! Dus, Irons, in de oud papierbak duiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVILSalami schreef op 19 November 2002: Wie weet hoelang het dan duurt voordat ik die binnen heb?

Volgens mij 1 of 2 dagen

EVILSalami schreef op 19 November 2002: En hoelang duurt het voor dat ik daarna online kan???

Ligt eraan hoe handig je bent ;)
Als je de handel hebt aangesloten en je hebt de eerste brief en je wachtwoord nog, meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niks binnen gekregen terwijl kpn al klaar is vanaf de 16de en XS4ALL vanaf de 18de. Ik wil gewoon alvast die brief ontvangen van XS4ALL want ik kan nog steeds niet geloven dat ik ADSL krijg op bijna 4 kilometer van de centrale af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 19:29:
EVILSalami schreef op 19 November 2002: Wie weet hoelang het dan duurt voordat ik die binnen heb?

Volgens mij 1 of 2 dagen

EVILSalami schreef op 19 November 2002: En hoelang duurt het voor dat ik daarna online kan???

Ligt eraan hoe handig je bent ;)
Als je de handel hebt aangesloten en je hebt de eerste brief en je wachtwoord nog, meteen!
Hoe betrouwbaar is deze informatie???? :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ ik hoop 100% betrouwbaar 8)

Thx voor je reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ook ik heb vandaag een brief gekregen van KPN Telecom, dat het DHZ pakket binnen 4 weken wordt bezorgd. Inmiddels is de postcodecheck van KPN zelf ook aangepast, dat ADSL vanaf nu beschikbaar is via deze centrale.
Kan ik daaruit concluderen dat de centrale inmiddels helemaal is aangepast voor ADSL, zelf vóór 27 november (de datum die XS4ALL opgeeft)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over die login.

Ik heb dus wel de login die ik gebruik om de statuscheck te doen. Maar volgens de mxstream handleiding moet daar nog iets achter afhankelijk van de provider die je hebt

dus bijv:

Username@.......

Weet iemand wat dat "@....." voor xs4all is? Want de kans is groot dat ik dan dus gewoon m'n login heb.

Pretty pretty pleaaasse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
je login is, loginnaam@xs4all-basic-adsl.
je kunt natuurlijk ook fast hebben.
Moet je zelf invullen.

Ik moet zelf nog 1 maandje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Laatst online: 22:45

Scatman_II

R9500 Pro >:)

certefied schreef op 19 november 2002 @ 20:52:
je login is, loginnaam@xs4all-basic-adsl.
je kunt natuurlijk ook fast hebben.
Moet je zelf invullen.

Ik moet zelf nog 1 maandje wachten.
me2...

T'is toch niet eerlijk ;)

[edit]
Heb jij al besteld eigelijk ?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, ADSL :D het ownt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
en ik dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 12:20

Adm.Spock

Duik-Aap

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 19:36:
Ik heb nog niks binnen gekregen terwijl kpn al klaar is vanaf de 16de en XS4ALL vanaf de 18de. Ik wil gewoon alvast die brief ontvangen van XS4ALL want ik kan nog steeds niet geloven dat ik ADSL krijg op bijna 4 kilometer van de centrale af :D
Mischien staat er om de hoek bij jou wel een Microcentrale in een straatkastje :+

Dit principe wordt overigens wel eens gebruikt voor héél veraf gelegen dorpen met slechts een handjevol inwoners, maar de kans is groot dat het dan vaak slechts een multichannel audio verbinding is, maar toch... :Y) Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 19:36:
Het zal waarschijnlijk minder dan 3,7 zijn anders krijg je echt geen ADSL van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
Scatman_II schreef op 19 november 2002 @ 21:05:
[...]

me2...

T'is toch niet eerlijk ;)

[edit]
Heb jij al besteld eigelijk ?
Ja ik heb al besteld.
Gelijk toen het kon.
Ik moet nog wachten tot 13 december :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Laatst online: 09-06 11:37
maartena schreef op 02 August 2002 @ 22:34:
Ik heb ook zoiets opgevangen. Rabobank laat de KPN een flink VPN netwerk aanleggen tussen alle filialen, geldautomaten, en kantoren.... En omdat ze dan toch bandbreedte naar deze centrales moeten trekken kunnen ze net zo goed ADSL installeren.

Het staat alleen een stuk leuker als KPN zegt "wij hebben ook oog voor de kleintjes....".

Ik vraag me dus af of het inderdaad alleen in plaatsen met een Rabobank is. Zouden mensen dit eens kunnen posten over hun dorp? Of er ADSL mogelijk gaat worden EN of er een Rabobank is?
Boxmeer. Redelijk formaat Rabobank vesting, ADSL vanaf februari 2003 beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan al gebruik maken van mijn XS4all mailaccount. Maar weet iemand de instellingen van newszilla zodat ik ook eens kan kijken of dat wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 10:57:
Ik kan al gebruik maken van mijn XS4all mailaccount. Maar weet iemand de instellingen van newszilla zodat ik ook eens kan kijken of dat wat is :)
www.xs4all.nl :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt dat DHZ pakket met de postbode of via TNT courier ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En word het DHZ-pakket onder rembours verzonden of word het apart afgerekend bij mijn eerste maandelijkse abo kosten?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.