Toon posts:

Uitrol ADSL kleinere plaatsen nog in 2002...

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.224 views sinds 30-01-2008

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 22:10
THE_CR0SS schreef op 22 augustus 2002 @ 09:25:
:( :( IK KRIJG NOOIT ADSL :( :(

er staat sinds vandaag op mxstream.nl

het is om technische redenen niet mogelijk om adsl te leveren, de afstand van uw huis tot de centrale is te lang.

GVD ik woon midden in het dorp en de centrale staat in het andere dorp, kan er niet iets van een versterker in ons dorp neergezet worden??

klote kpn, ik blijf als enige over als die hard isdn-ner.
Dat heb ik je gisteren al verteld, 4 kilometer is te ver, daar kan de KPN niks aan doen. Ze zijn wel aan de voorzichtige kant met de limiet maar dat is alleen om problemen te voorkomen.

Krijgt jouw telefooncentrale wel mxstream? Zo ja dan is er nog hoop, dan heb je een goeie kans dat BBNed met hun nieuwe uitbereiding ook naar jullie centrale komt. Je zit maar een klein stukje boven de 3,7km limiet, bij BBNed doen ze iets minder moeilijk over die limiet dus heb je een goeie kans dat je dan een 512kbit abbo kunt krijgen.

• pinolief
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01-2021
RailLuc schreef op 22 augustus 2002 @ 12:01:
Hmm... voor Echt ziet het er ook gunstig uit.

Maar een andere vraag, welke variant van ADSL gaan jullie kiezen? Lite, basic of extra en waarom?
Als het er is kies ik voor Basic, vergeet de kosten van het modem niet die er nog bijkomen dus voorlopig even basic...als je ISDN gewend bent met 7.8k/s is het een verademing om op 50k/s te komen en je MSNpoppetje altijd als status groen te zien.... >:)

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17
Pc123 schreef op 22 augustus 2002 @ 13:35:
[...]

Dat heb ik je gisteren al verteld, 4 kilometer is te ver, daar kan de KPN niks aan doen. Ze zijn wel aan de voorzichtige kant met de limiet maar dat is alleen om problemen te voorkomen.

Krijgt jouw telefooncentrale wel mxstream? Zo ja dan is er nog hoop, dan heb je een goeie kans dat BBNed met hun nieuwe uitbereiding ook naar jullie centrale komt. Je zit maar een klein stukje boven de 3,7km limiet, bij BBNed doen ze iets minder moeilijk over die limiet dus heb je een goeie kans dat je dan een 512kbit abbo kunt krijgen.
in de mail die ik naar kpn stuurde hadden ze het over een limiet van 3km. dit vond ik toch wel erg weinig, maar onze centrale krijgt wel mxstream ja. dus misschien is er nog hoop.

toch zie ik het somber in.

• Pc123
Kijk dan ns op BBNed.nl of jullie centrale in de planning staat.

Verwijderd

Pc123 schreef op 22 augustus 2002 @ 13:35:
[...]

waar kan ik zien hoe ver ik van die centrale zit??? er staat nu alleen beschikbaar 1e kwartaal. Verder niks over lengte. alleen bij adsl extra

• Pc123
Als er technisch onmogelijk staat kan je geen ADSL krijgen. Als er lengtetest staat kan het het meestal wel en als er geen van beide staat dan moet het lukken.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:36

d-Frag

74% completed

Simpel, als je een bepaalde datum mededeelt gaan mensen daar ook op rekenen.
Door een tijdvak aan te geven is het ook veel makkelijker om de planning aan te passen.

Mochten er problemen zijn op de ene site (e.g. de DSLAM in Loosdrecht wordt niet op tijd opgeleverd >:) ), dan kan men een andere site die later op de interne planning staat maar al gereed is, een paar weken eerder opleveren.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Romulus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 20:26
Weet iemand wanneer er een definitieve planning van KPN beschikbaar komt? 4e kwartaal is nogal een ruim begrip.

• pinolief
4e kwartaal is van 1 october tot en met 31 december...dus happy newyear via ADSL moet dus mogelijk zijn!

Verwijderd

Romulus schreef op 22 augustus 2002 @ 20:46:
Weet iemand wanneer er een definitieve planning van KPN beschikbaar komt? 4e kwartaal is nogal een ruim begrip.
Dat zullen ze niet bekend maken omdat mensen dan daarop gaan rekenen, nu hebben ze speelruimte genoeg. Je kunt je gewoon vanaf 1 oktober bij een provider opgeven voor ADSL. Hoe dit dan verder gaat weet ik niet, maar ze zullen wel eerst gaan testen oid en je nummer vrijschakelen voor ADSL. Denk dat dat toch 2 tot 4 weken duurt.

Verwijderd

Hoe lang duurt het eigenlijk om een centrale ADSL gereed te hebben (Afgezien van de levertijden apparatuur)

Verwijderd

IK WIL ADSL DAMMIT!!!!!

Ik zit al meer dan 9 jaar op internet en iedereen uit een grote stad kan maar kiezen uit verschillende snelle verbindingen ZONDER telefoontikken en wij die buitenaf wonen kunnen alleen maar toekijken.

Enigste wat hier veranderd is ISDN....voor de rest niks!!

Nederland gaat digitaal ...MY ASS JA!!

Zal wel weer paar jaar duren voordat we hier ADSL hebben (als het er al komt) . :(

Verwijderd

[quote] Je kunt je gewoon vanaf 1 oktober bij een provider opgeven voor ADSL. [\quote]

Hoe weet jij dat zo zeker? als die centrale dan nogniet beschikbaaar is het Q4 kan het echt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn
  • Laatst online: 02-10 23:03
:( nog steeds geen ADSL hier in Klundert, zit ik hier nog wel een tijd met m'n demos modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat er dat mijn centrale voor 4e kwartaal gereed gemaakt zal worden, en kan ik me dus in het 4e kwartaal opgeven bij een provider :)

nice one KPN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Whoeiiiii

Der staat 1e kwartaal 2003 (en we hebben wel een rabobank hier zitten)
En ik dacht dat boxmeer verstoken van breedband internet bleef. Ik hoop op wireless van bcbnet maar dat zal wel tegenvallen. Maar adsl is niet slecht. Maar dan had ik liever van Bbned gehad, dan had ik mooi zo'n maxx abo genomen. Nu moet ik maar tevreden zijn met 1536kilobit downstream maximaal (als het er al komt).
Tsja altijd beter dan niets zullen we maar zeggen.. >:)

Ff reageren op die mensen onder mij, dat van die beter dan niets bedoel ik cynisch als je dat niet begrepen had. Ik ben zeer thrilled dat ik adsl krijg alles is beter dan isdn!

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedbart bewijst hiermee dat mensen dus nooit tevreden zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wat een sukkel, ik ben al blij dat ik een vaste verbinding krijg ook al was het een 64k verbinding voor een vast bedrag per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:56

AvK

Ready Set Go

Godflesh schrijft:

"Ik zit al meer dan 9 jaar op internet"

Meer als 9 jaar geleden was er nog geen Internet.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvK schreef op 23 augustus 2002 @ 20:50:
Godflesh schrijft:

*Kuch*

Hoe oud ben je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvK schreef op 23 augustus 2002 @ 20:50:
Godflesh schrijft:

dus wel he, circa 9 jaar geleden had ik al inet iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 21:07:
[...]

dus wel he, circa 9 jaar geleden had ik al inet iig
Ik ben bang dat het nog veel langer is, ergens in de 60er jaren werd de basis in de USA gelegd voor wat nu internet is. 8)
Pas sinds de jaren 90 werd het echt populair onder de massa en kwam het in de vorm zoals nu.
Maar idd, als je zegt van 9 jaar geleden bestond internet nog niet dan....... ik geef er geen antwoord op ook.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 jaar geleden was het in ieder geval niet mogelijk voor de nederlandse burger om in te bellen bij een ISP omdat die er toen simpelweg nog niet was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Volgens mij zijn de eerste inbel isp's zeker wel 8 a 9 jaar oud, xs4all bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Als nu iedereen die het hier heeeft over adsl gaat solliciteren bij kpn en een paar van die modempjes in de telefoon centrales gaat hangen dan heeft toch iedereen volgende week ADSL ??? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 22:32:
9 jaar geleden was het in ieder geval niet mogelijk voor de nederlandse burger om in te bellen bij een ISP omdat die er toen simpelweg nog niet was :)
jawel hoor, 9 jaar geleden heb ik wel zeker via de telefoonlijn op inet gezeten, introductie van internet voor particulieren was ook rond die tijd, misschien ietsje eerder, maar toen ik inet had, wist half nederland niet eens wat het was en de andere helft wist net hoe je het moest schrijven :+ rond '93 of '94 kwam het chatten op irc erg in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Laatst online: 30-09 15:30
Pc123 schreef op 22 augustus 2002 @ 14:08:
Kijk dan ns op BBNed.nl of jullie centrale in de planning staat.
Let op: de 100 extra centrales die bbned geschikt gaat maken voor ADSL zijn nog niet vastgesteld, dat gaat men de komende maanden doen. Het kan dus best zijn dat als je postcode nu nog niet in de planning is opgenomen, dat dat over enkele maanden wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Laatst online: 15:49
PatMan schreef op 24 augustus 2002 @ 02:01:
[...]

Let op: de 100 extra centrales die bbned geschikt gaat maken voor ADSL zijn nog niet vastgesteld, dat gaat men de komende maanden doen. Het kan dus best zijn dat als je postcode nu nog niet in de planning is opgenomen, dat dat over enkele maanden wel het geval is.
BBned gaat echt niet in kleine plaatsjes aanbieden. Ze gaan alleen plaatsen in centrales waar MXStream al aanwezig is om te concurreren. Als het voor MXStream al niet rendabel genoeg is, denk je dat BBNed daar dan wel gaat aanbieden? Ik hoop van wel, maar ik denk van niet :( .

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me nou afvraag, bbned zegt dat ze na de uitbreiding van 100 telefooncentrales op een dekkingsgraad van 85% zitten. (300+100=400)

KPN zegt na uitbreiding van zo'n 215 centrales ook op 85% te zitten. (300+215=515).

Volgens mij klopt hier iets niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 15:09

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik woon in Aduard (net buiten Groningen ligt dat) en daar is het nog steeds niet beschikbaar, wel krijg ik nu een andere tekst..

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/kpn_nb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 11:35:
Wat ik me nou afvraag, bbned zegt dat ze na de uitbreiding van 100 telefooncentrales op een dekkingsgraad van 85% zitten. (300+100=400)

KPN zegt na uitbreiding van zo'n 215 centrales ook op 85% te zitten. (300+215=515).

Precies! Dat dacht ik ook, hoe kunnen ze met veel minder centrales op hetzelfde percentage uitkomen. Ze beweren zelfs nu al een hoger percentage (70%) terwijl als je alle centrales op een rijtje zet dat helemaal niet kan kloppen, dan heeft KPN nog een hoger percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrJamez schreef op 24 augustus 2002 @ 10:42:
[...]

BBned gaat echt niet in kleine plaatsjes aanbieden. Ze gaan alleen plaatsen in centrales waar MXStream al aanwezig is om te concurreren. Als het voor MXStream al niet rendabel genoeg is, denk je dat BBNed daar dan wel gaat aanbieden? Ik hoop van wel, maar ik denk van niet :( .
das natuurlijk bullshit, bbned gaat echt niet in een klein plaatste waar mxstream nu komt ook aanbieden, dat is dan echt helemaal niet meer rendabel omdat het overgrote deel echt niet zal overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
DrJamez schreef op 24 augustus 2002 @ 10:42:
[...]

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 12:56:
[...]

das natuurlijk bullshit, bbned gaat echt niet in een klein plaatste waar mxstream nu komt ook aanbieden, dat is dan echt helemaal niet meer rendabel omdat het overgrote deel echt niet zal overstappen.
Ik zou toch zweren dat ik hetzelfde zei... (alleen ik bedoelde dat BBNed niet naar plaatsen komt waar ook nog geen MXStream komt/is, omdat als het voor KPN niet rendabel is het voor BBNed _absoluut_ geen winstgevend terrein zal zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrJamez schreef op 24 augustus 2002 @ 13:24:
[...]

[...]

Ik zou toch zweren dat ik hetzelfde zei... (alleen ik bedoelde dat BBNed niet naar plaatsen komt waar ook nog geen MXStream komt/is, omdat als het voor KPN niet rendabel is het voor BBNed _absoluut_ geen winstgevend terrein zal zijn...)
Nee, ik bedoel dat bbned echt niet gaat concurreren wat jij zegt van wel, in plaatsen, en met name de kleinere plaatsen, waar nu wel mxstream komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, bbned zal dan eerder de kleinere plaatsen pakken waar kpn niet zit natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:17:
nope, bbned zal dan eerder de kleinere plaatsen pakken waar kpn niet zit natuurlijk
dat bedoel ik inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 23:08
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 11:35:

Dat heeft te maken met de afstanden waarop beide partijen (zeggen te ) kunnen leveren. Ik heb recentelijk (begin juli) voor een brancheorganisatie die een wholesale contract wil afsluiten voor haar leden 10000+ postcodechecks gedaan bij MXStream, BBned en BaByXL en daar kwam inderdaad uit dat BBned op meer punten kon leveren dan MXStream. En dat terwijl BBned in minder centrales zit.
Volgens de desbetreffende brancheorganisatie is de distributie van postcodes van hun leden representatief voor die van heel Nederland (en ik denk dat zij daar gelijk in hebben). Dus dan kan BBned inderdaad meer met minder centrales.

Dit is trouwens een punt van aandacht en er wordt aan gewerkt om meer gegevens boven water te krijgen. Wat gezien de kwaliteit van de gemiddelde telco database niet eenvoudig is.

(Mochten er hier nog telco medewerkers zijn die databases willen doneren dan kunnen ze mailen naar adslkaart@yahoo.com.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
THE_CR0SS schreef op 22 augustus 2002 @ 09:25:
:( :( IK KRIJG NOOIT ADSL :( :(

er staat sinds vandaag op mxstream.nl

het is om technische redenen niet mogelijk om adsl te leveren, de afstand van uw huis tot de centrale is te lang.

GVD ik woon midden in het dorp en de centrale staat in het andere dorp, kan er niet iets van een versterker in ons dorp neergezet worden??

klote kpn, ik blijf als enige over als die hard isdn-ner.
Kabelmodem? Flatfee ISDN? Verhuizen? Er zijn mogelijkheden :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:26:
[...]

dat bedoel ik inderdaad
Ik twijfel er aan. KPN zit natuurlijk alleen in steden/dorpen waar het rendabel is om ADSL aan te leggen. En het lijkt me niet waarschijnlijk dat BBNed zoveel kosten gaat maken om de overige dorpjes rendabel te maken. En als ze dat wel doen ben ik gelukkig 8) 8) 8)
Maar je hebt gelijk wat betreft concurreren. Ze zullen niet in de wat kleinere gemeentes gaan concurreren omdat de vraag daar kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davasch
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37
pinolief schreef op 22 augustus 2002 @ 13:36:
[...]

Als het er is kies ik voor Basic, vergeet de kosten van het modem niet die er nog bijkomen dus voorlopig even basic...als je ISDN gewend bent met 7.8k/s is het een verademing om op 50k/s te komen en je MSNpoppetje altijd als status groen te zien.... >:)
Met ADSL Basic haal je een snelheid van wel 90 kb/s dus da's nog beter :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Een telefoonkabel loopt niet recht van de centrale naar de aansluiting
van de abonnee. Kabels liggen niet recht ingegegraven. Daarom kunnen wij
alleen meten of uw aansluiting de maximale afstand van ongeveer 3
kilometer overschrijdt.

Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

mmm ik wooon op 3,4 kilometer van de centrale wordt krap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davasch schreef op 24 augustus 2002 @ 22:04:
[...]

Met ADSL Basic haal je een snelheid van wel 90 kb/s dus da's nog beter :7
Bij basic is de snelheid toch max 64k/s?

512kbit : 8 = 64kbyte of zit ik nu vout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vanaf 2 september niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jochemd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:48:
[...]

Dat heeft te maken met de afstanden waarop beide partijen (zeggen te ) kunnen leveren. Ik heb recentelijk (begin juli) voor een brancheorganisatie die een wholesale contract wil afsluiten voor haar leden 10000+ postcodechecks gedaan bij MXStream, BBned en BaByXL en daar kwam inderdaad uit dat BBned op meer punten kon leveren dan MXStream. En dat terwijl BBned in minder centrales zit.
Volgens de desbetreffende brancheorganisatie is de distributie van postcodes van hun leden representatief voor die van heel Nederland (en ik denk dat zij daar gelijk in hebben). Dus dan kan BBned inderdaad meer met minder centrales.
Ja, zo kun je het ook bekijken, dan kan bbned inderdaad af met minder centrales en toch een grotere dekking hebben.

Ik ging eigenlijk uit van het aantal centrales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrJamez schreef op 24 augustus 2002 @ 21:02:
[...]

Ik twijfel er aan. KPN zit natuurlijk alleen in steden/dorpen waar het rendabel is om ADSL aan te leggen. En het lijkt me niet waarschijnlijk dat BBNed zoveel kosten gaat maken om de overige dorpjes rendabel te maken. En als ze dat wel doen ben ik gelukkig 8) 8) 8)
Maar je hebt gelijk wat betreft concurreren. Ze zullen niet in de wat kleinere gemeentes gaan concurreren omdat de vraag daar kleiner is.
nou, stel dat mxstream nu komt in een dorp met 5000 aansluitingen, en bv 1000 aansluitingen nemen mxstream binnen 1 jaar... vervolgens komt bbned, hoeveel mensen denk je dat van die 1000 dan zullen overstappen? Max 50, en dan alle nieuwe aansluitingen zullen 50% bbned, 50% mxstream zijn. Dus voor bbned zal het dan heeeeeel lang duren totdat het rendabel is.

bbned zal dan eerder in een dorp met 2500 aansluitingen waar mxstream nog niet zit gaat zitten, omdat dan pakweg 500 aansluitingen voor hun gelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
50% BBned 50% Mxstream klopt in ieder geval al niet, uit de praktijk blijkt dat de meeste mensen voor Mxstream kiezen en niet voor BBned. Ze zullen waarschijnlijk proberen om Mxstream zo snel mogelijk achterna te gaan, dat is wat ze altijd hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 10:29

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

We hebben idd een Rabobank in de buurt en we krijgen het 4e kwartaal ADSL :), Reeuwijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc123 schreef op 25 augustus 2002 @ 15:02:
50% BBned 50% Mxstream klopt in ieder geval al niet, uit de praktijk blijkt dat de meeste mensen voor Mxstream kiezen en niet voor BBned. Ze zullen waarschijnlijk proberen om Mxstream zo snel mogelijk achterna te gaan, dat is wat ze altijd hebben gedaan.
het is ook even een voorbeeld met semi-fictieve getallen. Maar de praktijk zal ongeveer zo werken, dus lijkt me dat bbned echt niet gaat concurreren in kleine plaatsjes waar mxstream al zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp valt XS4All onder Mxstream (ADSL van KPN of whatever :p)
Nu is er dat nieuwe Abonnement (PowerADSL 8mbit van BBNet)

Kan ik dat dan gelijk bestellen als Mxstream beschikbaar komt (4e kwartaal) of moet BBnet daarvoor zorgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:21

qless

...vraag maar...

MixingMastersM schreef op 25 augustus 2002 @ 15:12:
We hebben idd een Rabobank in de buurt en we krijgen het 4e kwartaal ADSL :), Reeuwijk!!!
Das dus onzin van die Rabo. Rabo maakt geen gebruik van (a)dsl, maar van huurlijnen. (en die zijn overal in NL leverbaar)

Reeuwijk heeft gewoon genoeg inwoners om het rendabel te maken

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 11:33:
Als ik het goed begrijp valt XS4All onder Mxstream (ADSL van KPN of whatever :p)
Nu is er dat nieuwe Abonnement (PowerADSL 8mbit van BBNet)

Kan ik dat dan gelijk bestellen als Mxstream beschikbaar komt (4e kwartaal) of moet BBnet daarvoor zorgen..
Daar moet BBned voor zorgen.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kermi011
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06 06:59
woei uw centrale zal geschikt gemaakt worden voor adsl in 4e kwartaal 2002
:9~
en ja wij hebben een rabobank :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qless schreef op 26 augustus 2002 @ 11:41:
[...]

maar van huurlijnen. (en die zijn overal in NL leverbaar)
Huurlijnen zijn niet overal in nederland mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 11:50:
[...]

Huurlijnen zijn niet overal in nederland mogelijk
Tuurlijk zijn huurlijnen wel overal in nederland mogelijk. Alleen moeten ze soms nog aangelegd worden. En als je de kosten van een huurlijn ziet is dat niet zo'n groot probleem

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwb schreef op 26 augustus 2002 @ 15:36:
[...]

Tuurlijk zijn huurlijnen wel overal in nederland mogelijk. Alleen moeten ze soms nog aangelegd worden. En als je de kosten van een huurlijn ziet is dat niet zo'n groot probleem
je kunt niet zomaar in het wilde weg een kabeltje trekken, een echte huurlijn, dus niet een dedicated isdn lijn ofzo, is echt niet overal mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
JIPPIE!!! Oosterwolde krijgt ADSL in 1e kwartaal 2003 :D Heb tot 1 april mijn flatfee abbotje bij ladot lopen dus dat komt dan mooi uit :D We hebben trouwens ook het hoofdkantoor Rabobank van de gemeente :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lullen jullie nou over een Rabo? zijn jullie echt zo dom?
een rabobank heeft er dan ook geen donder mee te maken, ik werk zelf bij de abn en wij hebben inderdaad een huurlijn en geen adsl.
Omdat alles bijna via de telefoonlijn loopt, pinnen enz gebruiken banken huurlijnen wij bij de abn hebben een 128k isdn lijn en jullie willen niet weten wat je daarvoor moet betalen per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 15:40:
[...]

je kunt niet zomaar in het wilde weg een kabeltje trekken, een echte huurlijn, dus niet een dedicated isdn lijn ofzo, is echt niet overal mogelijk.
Er staat bij kpn digistream (verbindingen tot 155 mbit) anders niks over beperkte beschikbaarheid. Dus het lijkt mij dat je dat wel overal kunt krijgen. Dat die kabels er niet binnen een week of een maand liggen lijkt me logisch. Maar voor het geld dat je ervoor betaald kan er echt wel wat geregeld worden.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik ook, als je dik betaald kan het er binnen 2 weken liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet wel realistisch kijken, als je een miljoen gaat betalen kun je vast wel een huurlijn krijgen ja, maar even een beetje realistisch gezien kun je niet op elke willekeurige plek een serieuze huurlijn krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
rwb schreef op 18 augustus 2002 @ 14:15:
[...]

En waar haal jij deze informatie vandaan? hierover heb ik namelijk nog niks gehoord. Wel denk ik dat kpn nog wel even doorgaat met aansluiten van centrales maar ik denk dat zolang het niet voor de wet verplicht is of iets dergelijks dat kpn nooit alle centrales aansluit.
Nee maar als kpn sneller is dan kabel provider neemt iedereeen natuurlijk ADSL >:) en dan kunnen ze bij de mensen in denhaag subsidie vragen :P zijn niet gek daar bij kpn })

Afbeeldingslocatie: http://80.60.244.172/1.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door raymonvdm op 27-08-2002 01:22 . Reden: plaatje bij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 22:26:
je moet wel realistisch kijken, als je een miljoen gaat betalen kun je vast wel een huurlijn krijgen ja, maar even een beetje realistisch gezien kun je niet op elke willekeurige plek een serieuze huurlijn krijgen.

Noem eens een plaats waar een bedrijf geen huurlijn kan krijgen dan? In de Randstad zowiezo wel overal, maar ook in landelijkere gebieden kan het ook hoor. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 22:02:
Dacht ik ook, als je dik betaald kan het er binnen 2 weken liggen.
Ja, met geld kan je bijna alles berijken wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 02-10 08:37

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Bij de postcode check van mxstearm staat steeds dat de centrales vóór het vierde kwartaal gereed zullen gemaakt worden? Bodoelen ze dan ook echt VOOR of is het gewoon in Q4?

Zie paar replies hierboven voor een screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

ja dat vraag ik me ook af...hoop natuurlijk voor, maar ik denk eigenlijk dat ze gewoon het 4e kwartaal bedoelen

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja laat ze is specifiker worden, maar dat doen ze niet omdat ze zich dan aan die datum moeten houden en als dat niet lukt worden de klanten weer mad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, heb toch eens geduld en wees blij dat je het uberhaupt krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEEN GEDULD OPSCHIETEN, IK WIL DOWNLOADEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je losser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

jongens niet gaan schelden...maarruh ik kan ook niet w88 tot ik adsl heb hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit voor [OFFTOPIC] gelul mensen?
Ik zou mezelf een beetje rustig houden, met name omdat er ook mensen zijn die helemaal geen ADSL kunnen krijgen!

Denk ook om anderen, daarna aan jezelf. En GEEN GEDULD roepen heeft ook geen zin :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 02-10 08:37

EVILSalami

Wat kijk je nou?

hmzz relaxte sfeer hier zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 19:15:
GEEN GEDULD OPSCHIETEN, IK WIL DOWNLOADEN!

Wil iedereen trachten zich hier een beetje VOLWASSEN te gedragen?

Als dat niet lukt dan gaat deze topic (voorlopig) dicht.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zullen we gewoon weer normaal verderlullen? Niet dat gegil met dat het te lang duurt of dat het zo kut is dat de kpn geen filantropische instelling is, niet flamen op elkaar en niet op de KPN, maar gewoon doorlullen en niet offtopic gaan zitten ruzie maken

Overigens worden die centrales van oktober t/m december beschikbaar gemaakt. Dat woordje "voor" is wat ongelukkig gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betreffende de ongedekte 15% cq pechvogels:

Geachte heer ---,

Van de betreffende afdeling ontvingen wij vandaag het onderstaande
antwoord.

Het is op dit moment nog niet mogelijk aan te geven hoe groot de
dekkingsgraad van ADSL in Nederland uiteindelijk zal worden, maar 100 %
is in ieder geval niet realistisch. Er zullen altijd delen van Nederland
blijven waar de animo voor ADSL te laag zal blijven ten opzichte van de
hoge investeringen die gedaan moeten worden voor het geschikt maken van
de centrale voor ADSL.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

----
KPN Telecom

hier kan je dus eigenlijk uit opmaken dat die 15% eigenlijk niet meer voorzien gaat worden. Helaas maar je moet inderdaad wel een beetje realistisch denken en het is gewoon te duur voor de KPN, en geen enkel bedrijf wil natuurlijk verlies maken.

Zit dus nog maar 1 ding op: verhuizen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN verlies maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

operationeel maken ze als een van de weinige telco's geen verlies, maar ze hebben echt mega-torenhoge schulden (umts hype en veel te dure aankopen, vlak voor het instorten van de beurswaarden van dat soort bedrijven), waardoor ze niet echt winst maken... En er moet nog van alles afgeschreven worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 15:01:
betreffende de ongedekte 15% cq pechvogels:

Geachte heer ---,

Van de betreffende afdeling ontvingen wij vandaag het onderstaande
antwoord.

Het is op dit moment nog niet mogelijk aan te geven hoe groot de
dekkingsgraad van ADSL in Nederland uiteindelijk zal worden, maar 100 %
is in ieder geval niet realistisch. Er zullen altijd delen van Nederland
blijven waar de animo voor ADSL te laag zal blijven ten opzichte van de
hoge investeringen die gedaan moeten worden voor het geschikt maken van
de centrale voor ADSL.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

----
KPN Telecom

hier kan je dus eigenlijk uit opmaken dat die 15% eigenlijk niet meer voorzien gaat worden. Helaas maar je moet inderdaad wel een beetje realistisch denken en het is gewoon te duur voor de KPN, en geen enkel bedrijf wil natuurlijk verlies maken.

Zit dus nog maar 1 ding op: verhuizen ;)
NA dit gelezen te hebben vraag ik me af waar KPN de absolute ondergrens van het aantal aansluitingen per centrale de ze ombouwen heeft liggen.
Als ik bijvoorbeeld naar mijn eigen dorp kijk (wij zitten samen met nog een andere plaats op een centrale) hebben we toch 2000+ aansluitingen. Er wonen hier toch wel genoeg mensen die van dat beroerde DEMOS modem van Casema af willen en lekker ADSL willen.
Maar zou KPN volgend jaar nog een tweede actie ondernemen om nog meer centrales om te bouwen ? Want een centrale zoals die hier staat is toch wel goed voor een behoorlijk aantal ADSL aansluitingen denk ik. Er wonen hier heel wat jonge mensen die wel vrij veel internetten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:21

qless

...vraag maar...

JvS schreef op 27 augustus 2002 @ 02:16:

[...]

Noem eens een plaats waar een bedrijf geen huurlijn kan krijgen dan? In de Randstad zowiezo wel overal, maar ook in landelijkere gebieden kan het ook hoor. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Je kunt overal in Nederland digistream krijgen tot en met 2 Mbps. (dit wordt ook wel ISDN30 genoemd, en gaat over normaal koperdraad)

Alles wat je meer wilt dan 2 Mbps wordt normaal gesproken glas voor gelegd, en dat is bijna altijd overal mogelijk, zeker omdat KPN al overal zit met eigen POP's (point of pressence), kijk je naar bv. O2 dan is het alleen mogelijk in de buurt van stations...en bv Versatel zegt dat je binnen 15 km van een glasvezel van hun moet zitten voordat ze dat aanliggen zonder (nog) hogere kosten

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
cjs schreef op 12 augustus 2002 @ 18:34:
Hier in Lichtenvoorde (7000 aansl.) komt het nog steeds niet beschikbaar. :'( In de buurplaats Aalten (6000 aansl.) precies hetzelfde; hier is ook nog een actie gehouden voor ADSL. In nog een andere buurplaats, Groenlo ('slechts' 4000 aansl.), komt het beschikbaar vanaf het 4e kwartaal 2002. :? |:(

Het aantal aansluitingen op een centrale lijkt hier dus niet uit te maken.
In aalten en lichtenvoorde komt het nu ook 4e kwartaal :)
Is op de 22e bekentgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Brainwaste schreef op 28 augustus 2002 @ 16:55:
[...]

NA dit gelezen te hebben vraag ik me af waar KPN de absolute ondergrens van het aantal aansluitingen per centrale de ze ombouwen heeft liggen.
Als ik bijvoorbeeld naar mijn eigen dorp kijk (wij zitten samen met nog een andere plaats op een centrale) hebben we toch 2000+ aansluitingen. Er wonen hier toch wel genoeg mensen die van dat beroerde DEMOS modem van Casema af willen en lekker ADSL willen.
Maar zou KPN volgend jaar nog een tweede actie ondernemen om nog meer centrales om te bouwen ? Want een centrale zoals die hier staat is toch wel goed voor een behoorlijk aantal ADSL aansluitingen denk ik. Er wonen hier heel wat jonge mensen die wel vrij veel internetten namelijk.
Ik weet het niet. Ik heb toendertijd wel gebeld met een vrouwtje van KPN die mij vertelde dat het er niet slecht uitzag aangezien er niet stond dat het om technische redenen niet geleverd kon worden. Wij hebben hier ook het DEMOS systeem (alleen dan van Kabelfoon) en die hebben hier echt wel honderden klanten. En als daar de helft van overstapt op ADSL dan lijkt het mij wel dat die investering er uitkomt.
Maar ik heb gehoord dat er volgend jaar nog een aansluitronde komt, maar ik weet het niet zeker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik weet niets van nog een aansluitronde, maar kan je wel zeggen dat een dorp met 2000 mensen waar al kabelinternet beschikbaar is niet echt een aantrekkelijke is om om te bouwen.

50% overstappen is ook wel heel erg positief. Ik denk dat die overige 15% gewoon een beetje pech heeft. Maarja, het grootste gedeelte daarvan heeft wel een mooier huis dan dat ik (in utrecht met alle soorten internet die je maar kan bedenken) ooit voor dat geld kan kopen... Volgens mij is een 85% 'dekking' van vast internet echt extreem hoog en het zal me niet verbazen dat nederland daarmee in een top3 ofzo staat...

Ondanks dat iedereen nederland achter vindt lopen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:08
Hier in Hardenberg ook :) Maarja draadloos is ook on its way :P

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, als je bedenkt dat 3 jaar geleden internet echt pas doorbreekt, gaat het wel goedkomen. Over een paar jaar komt het allemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

yes hier in het 4 kwartaal ook adsl
bedum (gr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 21:05:
ach, als je bedenkt dat 3 jaar geleden internet echt pas doorbreekt, gaat het wel goedkomen. Over een paar jaar komt het allemaal goed :)
hoe kom je daarbij? je moest eens weten hoeveeel duizenden nederlanders in 1995 al te vinden waren op diverse irc servers. Internet brak toen door voor het grote publiek, niet 3 jaar geleden maar wel een jaar of 7 a 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

waar ik nou wel benieuwd naar ben is wanneer ze nou eens precieze data bij die postcode tjek gaan vermelden...als ik mail krijg ik zo'n standaard bericht van tjek www.mxstream.nl maar vaak, maarja...da doe ik toch al...wie weet er meer? misschien undercover kpn medewerkers ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 21:37:
[...]

hoe kom je daarbij? je moest eens weten hoeveeel duizenden nederlanders in 1995 al te vinden waren op diverse irc servers. Internet brak toen door voor het grote publiek, niet 3 jaar geleden maar wel een jaar of 7 a 8
duizenden ja, tegenover honderdduizenden nu.

de GROTE doorbraak dus...en dat kan je niet ontkennen, is pas een paar jaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
JvS schreef op 28 augustus 2002 @ 18:42:
Ik weet niets van nog een aansluitronde, maar kan je wel zeggen dat een dorp met 2000 mensen waar al kabelinternet beschikbaar is niet echt een aantrekkelijke is om om te bouwen.

50% overstappen is ook wel heel erg positief. Ik denk dat die overige 15% gewoon een beetje pech heeft. Maarja, het grootste gedeelte daarvan heeft wel een mooier huis dan dat ik (in utrecht met alle soorten internet die je maar kan bedenken) ooit voor dat geld kan kopen... Volgens mij is een 85% 'dekking' van vast internet echt extreem hoog en het zal me niet verbazen dat nederland daarmee in een top3 ofzo staat...

Ondanks dat iedereen nederland achter vindt lopen enzo...
Toch heb ik nog hoop op nog een aansluit ronde. want in het dorp waar ik woon wonen ongeveer 10000 mensen en zijn tussen de 3 en 4 duizend aansluitingen. Ook zit hier een redelijk bedrijventerijn. En er is hier nog geen kabelinternet of ander breedband internet beschikbaar. Volgens mij zijn er dan toch wel genoeg klanten om het rendabel te maken en zo zullen er volgens mij nog wel meer dorpen zijn. Maarja we zullen het wel zien. Ik hoop er ieder geval nog een beetje op. Maar ben nou wel bezig om te kijken of het mogelijk is om draadloos internet hier te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:36:
[...]

duizenden ja, tegenover honderdduizenden nu.

de GROTE doorbraak dus...en dat kan je niet ontkennen, is pas een paar jaar.....
nee, toch niet, de grote doorbraak onder de nitwits ;) is pas een paar jaar ja, dat oma en tante kaatje op inet zit is idd iets van de laatste 3 jaar, maar tussen 1994 en 1996 was internet bij de mensen die al met computers omgingen vrij normaal.

Je kunt beter stellen dat de computer is doorgebroken de laatste 5 jaar, en daardoor mensen ook op internet gingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:59

slaay

Natuurbeleven.com

KPN houdt ongeveer een ondergrens van 4.000 aansluitingen, en dan moeten er nog voldoende bedrijven zijn die ADSL willen!

Ik zelf kan over een ruime maand van een breedband draadloze verbinding genieten! (www.ikwilbreedband.nl) :P

Dus een dekking van 99% is haalbaar met combi van adsl kabel en draadloos internet!

Dich bis echt unne foëzen haas

• pinolief
Hoe zit dat BTW met de security Slaay? Is een wireless broadband internet ook veilig?
Of versleutelt het systeem de pakketten?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat alleen de monteurs weten wanneer ze welke kastjes gaan ombouwen, en dat ze dat erg angstvallig geheim zullen houden. Je zal het vanzelf merken als je centrale omgebouwd is.

vervelend alleen dat er niet een maniertje is, waarmee je je mailadres invult en je dan een mailtje krijgt wanneer je het aan kan vragen en wanneer de centrale is omgebouwd... Dat zou weer net TE handig zijn :P.

Verwijderd

JvS schreef op 29 augustus 2002 @ 00:58:
Ik denk dat alleen de monteurs weten wanneer ze welke kastjes gaan ombouwen, en dat ze dat erg angstvallig geheim zullen houden. Je zal het vanzelf merken als je centrale omgebouwd is.

vervelend alleen dat er niet een maniertje is, waarmee je je mailadres invult en je dan een mailtje krijgt wanneer je het aan kan vragen en wanneer de centrale is omgebouwd... Dat zou weer net TE handig zijn :P.
huh, je kan je bij elke willekeurige provider aanmelden voor zo een service hoor! zo sta ik bij hccnet, xs4all enz enz

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 02:13:
[...]

huh, je kan je bij elke willekeurige provider aanmelden voor zo een service hoor! zo sta ik bij hccnet, xs4all enz enz
lol ik ook. Als het komt word ik doodgespamt :+

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ah ok :)
Dat wist ik niet :P.

• DrJamez
Als die ondergrens inderdaad bij 4000 aansluitingen ligt, dan ben ik dus mooi de lul, aangezien er hier in dit gat er 3000 zijn :(

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
van BBned kreeg ik dit mailtje toen ik vroeg of hun 85% dekking dezelfde zou zijn als KPN's 85% dekking (bbned had ook nieuwsberichtje dat ze 100 extra centrales gingen doen)

"Onze uitrol netwerk loopt niet parallel aan die van KPN.
De pc check op www.bbned.nl is wel up-to-date en correct.

bbned is de komende maanden hard bezigf met een selectie te maken van de 100 extra centrales.
Svp uw geduld. Zodra dit gedaan is, zullen we de pc check updaten. Probeert u het dan nog eens.

Met vr gr,
Peter Vink
bbned"

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:59

slaay

Natuurbeleven.com

pinolief schreef op 29 augustus 2002 @ 00:04:
Hoe zit dat BTW met de security Slaay? Is een wireless broadband internet ook veilig?
Of versleutelt het systeem de pakketten?
"hier is reeds een goede oplossing voor gevonden en er ziten o.a. 3
128bits keys op welke de informatie versleutelen, het werkt met een licht afwijkende variant van tcp-ip, en het is niet mogelijk in te loggen op het systeem met apparatuur die niet van BcB-Net afkomstig is."

Bron: http://www.ikwilbreedband.nl/forum/viewtopic.php?t=21

Dich bis echt unne foëzen haas

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.