Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
Geloof je het zelf? Ik heb geen hoop meer voor kwartaal 4 of kwartaal 1 volgend jaar.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:16:
Morgen staan er alle plaatsen op die aangepast worden. Dus er is nog hoop op morgen!
Verwijderd
De postcodes worden allemaal aangepast maar morgen staan ze er allemaal op!DrJamez schreef op 19 augustus 2002 @ 19:20:
[...]
Geloof je het zelf? Ik heb geen hoop meer voor kwartaal 4 of kwartaal 1 volgend jaar.
Verwijderd
Anders zit ik er weer niet bij......
Verwijderd
Die heeft niet gelijk.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:25:
hoop niet dat the_undertaker gelijkt heeft met zijn postcodecheck..
Anders zit ik er weer niet bij......
Morgen zijn ze allemaal aangepast.. Er staan genoeg berichten van Kpn waarin staat 20e augustus.. Ze worden na allemaal aangepast maar wel op volgorde van postcode.

Verwijderd
Hoe kun je ooit het woord kanker in verband brengen met het feit dat je geen adsl kunt krijgen.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:54:
ik wacht al 8 jaar olijk bosvriendje, dus mag ik even boos wezen?

Verwijderd
(En ja hier is ook een Rabobank vestiging)
Werkendam, that is........
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:59:
[...]
Hoe kun je ooit het woord kanker in verband brengen met het feit dat je geen adsl kunt krijgen.Kanker is wel heeeeel wat erger dan dat zo'n figuurtje als jij geen adsl kunt krijgen hoor, bah.

Verwijderd
Kinderachtig, je hebt zeker moeite om uit je puberale fase te komen

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nee, (nog) niet.
maar ik krijg er nu wel zin in

dan maak je weer een nieuwe, bannen we die weer

sjonge, doe nou niet zo kinderachtig. Je kunt je toch wel een beetje gedragen hier of niet?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
mijn excuses.
weer ontopic:
half 2003 wordt volgende de KPN de volgende centrales bekend gemaakt zei de man aan de telefoon. Dus zit je er nu niet bij mag je weer gaan duimen over 3/4 jaar
Dus misschien in 0,75 jaar
Verwijderd
[edit]
http://www.zonnet.nl/breedband/
voor € 39,- p/maand. Sorry als ik nu iets n00bs heb gezegd, maar ik heb echt geen verstand van ADSL (ik weetnie of zon ook werkt met kpn centrales, het zal wel niet toch?)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| (A)DSL BBNED niet beschikbaar BABYXL niet beschikbaar VERSATEL niet beschikbaar MXSTREAM niet beschikbaar Kabel CHELLO niet beschikbaar CASEMA niet beschikbaar QUICKNET niet beschikbaar @HOME niet beschikbaar Totaal 134 accesspakketten gevonden. Helaas geen kabel adsl pakket beschikbaar op uw postcode. |
Update: in Lichtenvoorde en Aalten komt ADSL in het vierde kwartaal 2002 beschikbaar.cjs schreef op 12 augustus 2002 @ 18:34:
Hier in Lichtenvoorde (7000 aansl.) komt het nog steeds niet beschikbaar.In de buurplaats Aalten (6000 aansl.) precies hetzelfde; hier is ook nog een actie gehouden voor ADSL. In nog een andere buurplaats, Groenlo ('slechts' 4000 aansl.), komt het beschikbaar vanaf het 4e kwartaal 2002.
![]()
Het aantal aansluitingen op een centrale lijkt hier dus niet uit te maken.
Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.
Verwijderd
(Overigens staan volgens mij alle centrales die gisteren zijn aangepast weer op Žniet beschikbaarŽ dus de database zal wel een beetje corrupt zijn geweest en de vorige backup zal wel zijn teruggezet!??!?)
Verwijderd
O gelukkig dan heb ik dus nog de kans dat het wel komt want het staat nu namelijk nog op "in deze centrale nog niet beschikbaar" maar ik heb gisteren niet gekeken. Ik hoop dat ze in de loop van de dag de nieuwe database terug zetten en dat ik dan toch eind 2002 of begin 2003 adsl krijg.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:50:
En vreemd genoeg krijgen we nu niets meer (terwijl gisteravond en vanmorgen nog werd gezegd dat we in het 4e kwartaal ADSL zouden krijgen)...
(Overigens staan volgens mij alle centrales die gisteren zijn aangepast weer op Žniet beschikbaarŽ dus de database zal wel een beetje corrupt zijn geweest en de vorige backup zal wel zijn teruggezet!??!?)
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik denk niet dat een groot bedrijf als KPN opeens zo'n beslissing terug draait omdat ze net bekend hebben gemaakt dat ze 9.5 miljard verlies hebben gemaakt zeker niet omdat 9 miljard daarvan voor de rekening valt van umts. Dit soort beslissingen duren denk wel wat langer als een dagje bij zo'n grote organisatie en ten 2e wisten ze al lang dat ze zoveel verlies hadden alleen is het nu bekend gemaakt.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:52:
nee dat heeft alles te maken met het 9.5 miljard verlies wat de KPN heeft geleden vrees ik.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Waarom heb jij nou nooit gelijk vraag ik me eigen af?Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:56:
ze zetten het niet terug, de check zoals die nu is is klaar volgens de vrouw aan de lijn
Bij elke postcode komt het te staan. Zal vanmiddag wel helemaal goed zijn verw8 ik!!!!!!!
Verwijderd
Verwijderd
Gisteravond en vanmorgen: Beschikbaar 4e kwartaal 2002
Nu: In deze centrale nog niet beschikbaar
Ik hoop dat het een fout is bij de mxstream postcodecheck...
* eXistenz is happy
Verwijderd
En nu hier ook weer nietVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:02:
W000t, hier komt ook ADSL
(En ja hier is ook een Rabobank vestiging)
Werkendam, that is........

Verwijderd
Verwijderd
Slechte communicatie dan... ze wisten natuurlijk al langer dan vandaag dat er een grote schuld is. En dat ze de uitbreiding nu plotseling terug draaien na bekendmaking van het verlies van KPN.....Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:52:
nee dat heeft alles te maken met het 9.5 miljard verlies wat de KPN heeft geleden vrees ik.
(Zou wel een naaistreek zijn trouwens...)
Verwijderd
Hoe bedoel je ?Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:24:
en ffies nagevraagd bij NLFlatFee: donderdag is alles weer klaar!!
Bevat de database dan wel (weer) de juiste gegevens. (Zoals die van gisteren
Verwijderd
hopen dat het dan ook in october komt en niet pas in december

Donderdag zou het allemaal definitief zijn. Als het dan nog niet beschikbaar is start ik hier in het dorp een actie voor wireless van bcbnet.nl.
Ik ben het wachten echt spuugzat
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
EXX schreef op 20 augustus 2002 @ 15:15:
Donderdag zou het allemaal definitief zijn. Als het dan nog niet beschikbaar is start ik hier in het dorp een actie voor wireless van bcbnet.nl.
HSDI is momenteel overal in nederland leverbaar mits uw woonplaats aan de gestelde eisen voldoet
momenteel geen diensten zoals ADSL en KABEL internet leverbaar
Actiegroepen van Hardenberg en Ommen worden door KPN, na een navraag hoe het nu eigenlijk zit, beschuldigd van leugens... Daarom zou ik graag zo'n screenshotje in handen krijgen...
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Verwijderd
Verwijderd
(net zoals met dat artikel van claus in t hd).
Verwijderd
Ik had vandaag nog reaktie gehad van bbned, dat ze niet 1-2-3 KPN achterna gingen van uitbreiding uitrol ADSL.BBned breidt zijn breedbandnetwerk uit
15:38 uur - BBned breidt zijn landelijke breedbanddekking uit. Voor het einde van dit jaar moet 85 procent van Nederland gedekt zijn. Jeroen Bet, technisch directeur van BBned: "Het aantal aanvragen voor DSL via BBned groeit enorm. De belangstelling is groot, niet alleen in de Randstad maar ook in de minder dichtbevolkte regio's". XS4ALL levert sinds vandaag officieel BBned-dsl-diensten. HCCnet voert binnenkort een test uit met de dsl-producten van BBned. (LP)
Heb voorheen niet gekeken maar nu staat er hier ook "In deze centrale nog niet beschikbaar"
Voorheen (maanden geleden ) kreeg ik een andere melding dat als het ooit mogelijk was dat het afhing van een lengte test ( volgens mij!??)
Dus kregen mensen deze melding al eerder of niet/
American Express vraagbaak
Zijn ze bij KPN nou helemaal van de pot gerukt. Eerst de mensen een vette worst voorhouden en dan zeggen van nix te weten. Nou, ik baal er iig stevig van. Jammer dat ik geen screenshotje heb gemaakt, dat zal ik een volgende keer zker niet laten.HDH-PowerCow schreef op 20 augustus 2002 @ 18:38:
Is er heeeeeeel toevallig iemand die een screenshotje heeft gemaakt van een postcodecheck die gisteravond POSITIEF was en nu weer NEGATIEF? Zo ja, wil je die ff posten dan...
Actiegroepen van Hardenberg en Ommen worden door KPN, na een navraag hoe het nu eigenlijk zit, beschuldigd van leugens... Daarom zou ik graag zo'n screenshotje in handen krijgen...
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Update: Vanaf donderdag a.s. zou de postcodecheck een positief resultaat moeten geven. Door een fout van KPN was de nieuwe database al online op maandag... Als op donderdag nogmaals blijkt dat Hardenberg Mxstream krijgt, dan is het definitief! DUIMEN DUS!
en dit op de site van Ommen:
Door een fout van de KPN is de positieve postcode-check eerder online gekomen dan de bedoeling was, maar vanaf donderdag zou het zover moeten zijn !! (Dan eindelijk!) Als u dan uw postcode invoert zou het een positief resultaat moeten geven ! Dankzij KPN is het een ingewikkelde procedure geworden maar uiteindelijk krijgen we waar we al heel lang op wachten !!! Alleen jammer dat ze dit niet gewoon kunnen zeggen...
Ziet er goed uit, gewoon wachten op donderdag dus.
Op de site van BBNed staat ook al een bericht dat er 100 nieuwe locaties bijkomen, het gaat dus de goeie kant op in Nederland
- Wachten op Essent
- Verhuizen
Dank je, maar ik ben de oprichter van de site van Hardenberg. Ik had het weer van NLFlatfee. Nu hopen dat het waar isPc123 schreef op 20 augustus 2002 @ 21:57:
Dit staat op die site van Hardenbergdigitaal die ik hier net voorbij zag komen:
Update: Vanaf donderdag a.s. zou de postcodecheck een positief resultaat moeten geven. Door een fout van KPN was de nieuwe database al online op maandag... Als op donderdag nogmaals blijkt dat Hardenberg Mxstream krijgt, dan is het definitief! DUIMEN DUS!
en dit op de site van Ommen:
Door een fout van de KPN is de positieve postcode-check eerder online gekomen dan de bedoeling was, maar vanaf donderdag zou het zover moeten zijn !! (Dan eindelijk!) Als u dan uw postcode invoert zou het een positief resultaat moeten geven ! Dankzij KPN is het een ingewikkelde procedure geworden maar uiteindelijk krijgen we waar we al heel lang op wachten !!! Alleen jammer dat ze dit niet gewoon kunnen zeggen...
Ziet er goed uit, gewoon wachten op donderdag dus.
Op de site van BBNed staat ook al een bericht dat er 100 nieuwe locaties bijkomen, het gaat dus de goeie kant op in Nederland
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Ik zie net dat er op mijn centrale maar 2000 aansluitingen zijn
ADSL voorlopig wel op 'm'n buik kan schrijven denk ik, de kans dat Casema hier Broadband gaat leveren is denk ik nog wel groter heb ik het vermoeden.
Hoewel die ook niet echt geld over hebben.
Ik hoop het voor jeHDH-PowerCow schreef op 20 augustus 2002 @ 22:45:
[...]
Dank je, maar ik ben de oprichter van de site van Hardenberg. Ik had het weer van NLFlatfee. Nu hopen dat het waar is
Neem anders contact op met de gemeente. Zeg dat ze niet modern zijn, aangezien ze niet eens breedband hebben. Misschien dat ze wel reagerenBrainwaste schreef op 21 augustus 2002 @ 02:03:
Snif
snif
![]()
Ik zie net dat er op mijn centrale maar 2000 aansluitingen zijn![]()
ADSL voorlopig wel op 'm'n buik kan schrijven denk ik, de kans dat Casema hier Broadband gaat leveren is denk ik nog wel groter heb ik het vermoeden.
Hoewel die ook niet echt geld over hebben.
Sterkte, voorlopig zit ik net als jou in hetzelfde bootje, alleen ik kan dan nog kiezen voor een kabel DEMOS abbo, sneller bieden ze hier niet aan
zou 4 km toch te ver zijn???? (4km via de weg)
Verwijderd
4 km moet volgens mij nog wel kunnen hoor...
We zitten inderdaad in exact hetzelfde schuitje !!! We hebben hier ook alleen maar DEMOS, en dat ben ik al zat sinds ik het heb. Vooral die achterlijk hoge ping ..............Neem anders contact op met de gemeente. Zeg dat ze niet modern zijn, aangezien ze niet eens breedband hebben. Misschien dat ze wel reageren
Sterkte, voorlopig zit ik net als jou in hetzelfde bootje, alleen ik kan dan nog kiezen voor een kabel DEMOS abbo, sneller bieden ze hier niet aan
Ik

De gemeente aanschrijven is ook me opgekomen maar ze hebben hier al een groot tekort op de begroting (binnenkort OZB omhoog met die reden)
Dus dat wordt maar wachten op een Casema die eventueel met breedband komt want van KPN verwacht ik ook al niet teveel.
Verwijderd
Maar ik wacht voor de zekerheid maar tot morgen.
Hehe, Mxstream geeft weer aan: "beschikbaar vanaf: het vierde kwartaal 2002"EXX schreef op 20 augustus 2002 @ 15:15:
Hier hetzelfde: gisteren gaf de postcode check nog aan dat er ADSL komt in het vierde kwartaal van dit jaar en nu is het weer niet beschikbaar.
Ik ben het wachten echt spuugzat
Snel even een screenshotje gemaakt
E i n d e l i j k een 24/7 aansluiting
Verwijderd
ik woon ook in schoonhoven en dee vandaag eens voor de grap die postcode sjek. het komt idd 1e kwartaal 2003. xs4all meld dit ook met de p-code sjek.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:27:
hmm lekker, gisteren was het beschikbaar 1e kwartaal 2003 en nu is het helemaal niet meer beschikbaar ????? lekker vaag
Verwijderd
Alsof een postcodecheck of een screenshotje je enig recht zou geven...... hier in Delft waren we volgens die check telkens een kwartaal later aan de beurt, dus ik zou mezelf niet zo blij maken hoor.EXX schreef op 21 augustus 2002 @ 16:21:
[...]
Hehe, Mxstream geeft weer aan: "beschikbaar vanaf: het vierde kwartaal 2002"
Snel even een screenshotje gemaaktJe weet maar nooit.....
E i n d e l i j k een 24/7 aansluiting
Verwijderd
yup het staat er weersharkzor schreef op 21 augustus 2002 @ 22:09:
[...]
ik woon ook in schoonhoven en dee vandaag eens voor de grap die postcode sjek. het komt idd 1e kwartaal 2003. xs4all meld dit ook met de p-code sjek.
Verwijderd
grappig dat je ook bij xs4all kijkt, ik had dat nl ook maandag gedaan en toen melden zij dat de centrale al geschikt was voor adsl maar dat ie vol was, maar vandaag geeft ie gewoon aan dat de centrale nog niet geschikt is en pas vanaf 1ste kwartaal 2003, nog ff zwetenVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 23:17:
[...]
yup het staat er weernou hopen dat het ook echt komt !!!
Verwijderd
Eindelijk in Schoonhoven !!! BETERzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Ik ga me al inschrijven
Verwijderd
Hopen dat het hier niet zo is, dat zou ik niet op prijs stellen. Maar als het goed is, is adsl al lang mogelijk hier in het dorp. Ik ken een persoon die via zijn werkgever electriccity (die electronica zaak in de vd) hier adsl kon testen. En dat was al een half jaar geleden.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 22:56:
[...]
Alsof een postcodecheck of een screenshotje je enig recht zou geven...... hier in Delft waren we volgens die check telkens een kwartaal later aan de beurt, dus ik zou mezelf niet zo blij maken hoor.
Verwijderd
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Nee hoor, ze hebben gewoon nieuwe centrales toegevoegd, ze gaan mxstream uitbereiden.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 23:48:
uh???? 4 dagen geleden een check gedaan? niet beschikbaar??? en nu 1e kwartaal 2003??? daar geloof ik dus echt geen klap van, foutje van kpn ofzo???????? dit lijkt me vrij onmogelijk
Verwijderd
hmm darn, moeten we alsnog wachten voordat we ons gaan aanmelden...
Dat ziet er gunstig uit!
EINDELIJK,EINDELIJK!!!!!!
Dan zie ik helemaal geen nut om onze vaste KPN aansluiting nog langer te houden. Als het aan de KPN ligt wacht ik nog tot 2008 op ADSL in dit dorp. Jammer maar helaas..... (prutsers....

er staat sinds vandaag op mxstream.nl
het is om technische redenen niet mogelijk om adsl te leveren, de afstand van uw huis tot de centrale is te lang.
GVD ik woon midden in het dorp en de centrale staat in het andere dorp, kan er niet iets van een versterker in ons dorp neergezet worden??
klote kpn, ik blijf als enige over als die hard isdn-ner.
Verwijderd
Als er genoeg animo is (bij bedrijven is 8 aansluitingen genoeg animo) knallen ze zo ergens een antenne neer.
Vooral in de REGIO Twente zijn ze momenteel actief, maar de grens wordt steeds verlegt.
Er is nog hoop voor de modemers onder ons!
Verwijderd
Verwijderd
nee hoor, same hereTHE_CR0SS schreef op 22 augustus 2002 @ 09:25:
![]()
IK KRIJG NOOIT ADSL
![]()
er staat sinds vandaag op mxstream.nl
het is om technische redenen niet mogelijk om adsl te leveren, de afstand van uw huis tot de centrale is te lang.
GVD ik woon midden in het dorp en de centrale staat in het andere dorp, kan er niet iets van een versterker in ons dorp neergezet worden??
klote kpn, ik blijf als enige over als die hard isdn-ner.
Maar een andere vraag, welke variant van ADSL gaan jullie kiezen? Lite, basic of extra en waarom?
Verwijderd
Verwijderd
EN WANNEER KOMT ER EEN KEER BIJ DIE POSTCODECHECK TE STAAN BESCHIKBAAR 12 OKTOBER (BIJV) I.P.V. VIERDE KWARTAAL 2002.
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/foto/foto_adsl.html
oEPS dubbel(vla) Post
Dit topic is gesloten.