Toon posts:

Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.318 views sinds 30-01-2008

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
kan niet want dan word je uit mage guild gezet ............ en de enige die dat goed kan maken is ... je raad het al ... TREBONIUS ... maar die zet het niet recht omdat je niet met hem kan praten

• streafer
  • Niet online
freak ik denk meer als jouw schijnbaar want heb alles al geprobeert ..

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Uh, weet iemand ook of het mogelijk is een teleport spell te maken die je rechtstreeks naar Creeper of een andere locatie brengt? Die mark en recall zijn hier toch niet voor dacht ik.

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Bar_en_boos schreef op 29 augustus 2002 @ 15:08:
Uh, weet iemand ook of het mogelijk is een teleport spell te maken die je rechtstreeks naar Creeper of een andere locatie brengt? Die mark en recall zijn hier toch niet voor dacht ik.
Je kan volgens mij niet zelf een teleport spell maken.
Het enige wat je zou kunnen doen is mark bij de creeper en dan gewoon naar hem toe recallen wanneer nodig.
Er is ook nog almvsi intervention en divine intervention die je naar dichtsbijzijnde tempel en zo brengen.

Verwijderd

Dan raise je je rank naar Arch-Mage, kijk in 'Morrowind zit je vast stel hier je vragen', en dan kill je m alsnog.
Is er trouwens geen console command om een NPC te deleten? anders delete je m gewoon :)

Verwijderd

zo ben ik nu:
Afbeeldingslocatie: http://62.163.9.23/ss.jpg

is die armor goed??

def is zo laag omdat hij pas lvl 39 is

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 17:28:
zo ben ik nu:
[afbeelding]

is die armor goed??

Armor is goed icm Breton en/of Apprentice. Maar op zich verkoop ik hem liever...

• Freak
zo ben ik nu:
[afbeelding]

is die armor goed??

Armor is prima, ik draag hem zelf ook.
Maar in jouw geval zou ik of een andere nemen of me light armor skill omhoog trainen.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Waar ligt die sweet armor? Ben vandaag herbegonnen met Breton Acrobat (met boots of speed), met dat armortje heb ik geen resist magicka spell meer nodig, ben op dit moment (lvl 9) toch nog volledig unarmored (ac17), buiten mijn bootsjes dan :P
Mn wapens zijn tot nu toe nog altijd mn vuisten btw :D , net die "bad people" quest gedaan in Balmora, volledig met vuistjes, wel op normal.

Verwijderd

Wat dacht van een Dragonbone Currais?

• Freak
corpseflayer schreef op 29 augustus 2002 @ 20:21:
Waar ligt die sweet armor? Ben vandaag herbegonnen met Breton Acrobat (met boots of speed), met dat armortje heb ik geen resist magicka spell meer nodig, ben op dit moment (lvl 9) toch nog volledig unarmored (ac17), buiten mijn bootsjes dan :P
Mn wapens zijn tot nu toe nog altijd mn vuisten btw :D , net die "bad people" quest gedaan in Balmora, volledig met vuistjes, wel op normal.
Ligt in Tel fyr, in die 4000 jaar oude man zijn toren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 20:29:
Wat dacht van een Dragonbone Currais?
waar ligt die?

En als ik een item wil enchanten zegtie meestal dat die item niet zoveel enchantment aankan. Als ik dat dan omlaag zet, zegtie dat ik te weinig geld heb, terwijl dat niet zo is. :(

Ik heb het nu over enchanten met constant effect met een soulgem met een golden saint erin.

En ook altijd als ik naar die enchanter ga in balmora in de guild of mages, zegtie dat die soulgem van haar is. Maar das ook helemaal nie waar

• Freak
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 20:55:
[...]

waar ligt die?

En als ik een item wil enchanten zegtie meestal dat die item niet zoveel enchantment aankan. Als ik dat dan omlaag zet, zegtie dat ik te weinig geld heb, terwijl dat niet zo is. :(

Ik heb het nu over enchanten met constant effect met een soulgem met een golden saint erin.

En ook altijd als ik naar die enchanter ga in balmora in de guild of mages, zegtie dat die soulgem van haar is. Maar das ook helemaal nie waar
Dat heb ik ook, maar dat is voornamelijk omdat ik haar bureau met soulgems had leeggejat. :P

Pffff, ik heb dus net de IRRITANTSTE missie uit heel morrowind gedaan.
Ik vond een argonian ergens in het zuid-oosten, vlakbij dat ashlanders camp en die wou naar de argonian mission in ebonheart.
Wat een takke-end lopen is dat zeg.
Maar toen ik hem daar afgooide kreeg ik gelukkig wel een vette belt.
Cast when used: fortify health 10 to 40 points 8)7 :O

Nou maar weer ff wat screens, als ze te donker zijn zeg het dan even dan maak ik ze nog wat lichter.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/index.html/opslag.JPG
Volledige Grootte
Opslagplaats in Ald-rhun. Vrolijk verlicht en met tevens mijn collectie ash statues.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/index.html/rommel.JPG
Volledige Grootte
Wat een zooitje...

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/index.html/spooky.JPG
Volledige Grootte
Eng he.. })

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/index.html/stoelendans.JPG
Volledige Grootte
De verschrikkelijke stoelaanbidders cult.

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 29 augustus 2002 @ 22:52:
[...]

Ik vond een argonian ergens in het zuid-oosten, vlakbij dat ashlanders camp en die wou naar de argonian mission in ebonheart.
Maar toen ik hem daar afgooide kreeg ik gelukkig wel een vette belt.
Cast when used: fortify health 10 to 40 points 8)7 :O
Dat vind ik dus een kutding, heb hem meteen voor 10 gold verkocht. Na zoveel moeite had er wel iets meer vanaf gekund vind ik. Ja kan zo'n riem zelf maken voor slechts een paar duiten.

• Freak
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 23:26:
[...]

Dat vind ik dus een kutding, heb hem meteen voor 10 gold verkocht. Na zoveel moeite had er wel iets meer vanaf gekund vind ik. Ja kan zo'n riem zelf maken voor slechts een paar duiten.
Idd, de volgende keer als ik overnieuw begin, hak ik die argonian zijn hoofd eraf en ga ff vlug met de boots of speed naar ebonheart, en breng dat leuk bij de argonian mission. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 29 augustus 2002 @ 23:43:
[...]

Idd, de volgende keer als ik overnieuw begin, hak ik die argonian zijn hoofd eraf en ga ff vlug met de boots of speed naar ebonheart, en breng dat leuk bij de argonian mission. >:)
Over argonian hoofd gesproken, kwam laatst in een cafeetje in vivec een hoofd tegen van een argonian. Aan een plank. Lag in het magazijn. Weet iemand wat ik hier mee moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Tha_Freak schreef op 29 augustus 2002 @ 22:52:

Kan je niet gewoon een van de dichtstbijzijnde transportmiddelen gebruiken? Heb ik ook ergens tijdens een missie gedaan waarin ik iemand op sleeptouw moest nemen. Gingen gewoon met z'n tweeen via zo'n silt strider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 01:52:
[...]

Over argonian hoofd gesproken, kwam laatst in een cafeetje in vivec een hoofd tegen van een argonian. Aan een plank. Lag in het magazijn. Weet iemand wat ik hier mee moet?
Kan je hem niet dragen als helm?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 30 augustus 2002 @ 08:23:
[...]

Kan je niet gewoon een van de dichtstbijzijnde transportmiddelen gebruiken? Heb ik ook ergens tijdens een missie gedaan waarin ik iemand op sleeptouw moest nemen. Gingen gewoon met z'n tweeen via zo'n silt strider.
lol, dichtsbijzijnde transport middel is molag mar, en dat iseen kutend hoor. Je begint iets ten zuiden van ulrith's grave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 13:29:
[...]

lol, dichtsbijzijnde transport middel is molag mar, en dat iseen kutend hoor. Je begint iets ten zuiden van ulrith's grave.
Wat ook wel lachen is, is een scroll of the windwalker gebruiken en boots of speed aandoen en dan vrolijk van zainab camp naar dat andere camp rechtsonder vliegen. Ging best snel moet zeggen, wel af en toe quicksaven voor het geval hij weer uit de game gaat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ben ik nu:
[afbeelding]

is die armor goed??

helm en schild heb ik nog nooit eerder gezien terwijl ik al behoorlijk tijdje speel
waar vind ik die / wat voorn soort zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 13:38:
[...]

helm en schild heb ik nog nooit eerder gezien terwijl ik al behoorlijk tijdje speel
waar vind ik die / wat voorn soort zijn dat?
Het schild moet je wel eerder gezien hebben, het is een daedric shield. Ben je misschien weer vergeten. Die helm is van clausius vile(of zoiets), da's in gast vlakbij dragon fell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Deadric spullen heb ik als lvl 9 battlemage nog nooit gezien en ik heb toch al aardig wat dungeons en ruins bezocht. Is dat nou ook level afhankelijk?
Het beste wat ik ben tegengekomen is orcish armour en wapens. Misschien moet ik wat meer de uithoeken bezoeken.

Morrowind is echt de overtreffende trap van groot. Ik ben zelfs nog niet eens in Vivec geweest, omdat ik me hoofdzakelijk in een relatief klein westelijk gebied (Pelagiad tot Gnisis) tot nu toe al erg vermaak. :P Oh ja, een keer een lange avontuurlijke tocht naar Tel Vos gemaakt. Man, wat een afstand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, ik ben again wat aan het cheaten met mijn fun character :P
Wat btw wel 'leuk' is om the reizen dit in de console invoeren:
code:
1
player -> setsuperjump 10

en dan niet hoger als 10 als je nog vrijwel geen acrbatics hebt, maar met hogere acrobatics kun je ook hoger dan 10 nemen, je vliegt dan letterlijk het level over (ok ok, heel ver springen dan) en het is aan te raden om niet omhoog te springen maar naar voren anders doe je jezelf pijn :P

en ja, dit is cheaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoofd van die argonian is toch 100 waard???
Heb m gewoon gepakt en aan creeper verkocht...
Dat cuirass is echt wel vet!!! Ik wil m ook maar het is eigenlijk wel een spoiler dat je vertelt hebt waar ie ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heet die oude gast dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 16:35:
hoe heet die oude gast dan eigenlijk?
Bedoel je die gast in Tel Fyr??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hangt die gast in Dragon Fell eigenlijk uit?
Ik heb hem nog nooit tegen gekomen, en heb al behoorlijk wat van dat gebied uitgekamd op eerdere expedities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:57:
Ik heb hem nog nooit tegen gekomen, en heb al behoorlijk wat van dat gebied uitgekamd op eerdere expedities.
welke gast? en het is Dagon Fel, zonder R en 1 L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan die namen ook nooit onthouden :)

Maar ik heb nu een schild geenchant met constant 30 str.

Zijn der items waar ik meer of gunstigere dingen op kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een deadric tower shield, daar past het meeste op, maar 30 str. constant effect is bezzwel erg goed. Verder heeft deadric sowieso veel enchantment ruimte. Daarnaast heb je nog exquisite rings en amulets, daar past 120 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx janmaster.
Nou heb ik op een deadric towershield +40 str constant effect gezet :)

relax. Ik had toevallig die deadric towershield net gevonden in een grot rechtsonder op de kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hmm kan nu 850 kilo ofzo nu dragen :) me is hulk ;)
ff wat geechant.. :) strenght is nu constant 168 :) vivec is zo dood en bij ongeveer alle eenheden overkill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Ik zie ook dat je je sig verandert hebt ;). Ook al zou ik toch liever dat oude icon terugzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:57:
Hmmz. Hij is niet zo moeilijk te vinden. Volgens mij is het iets ten zuiden van dagon fell. Weet het niet heel zeker. Maar iig, het ziet eruit als een dwemer toren met een dwemer door. Het heet ook iets van clausius vile's tower ofzo(weet niet zeker). Je hebt op de onderste verdieping wat vijandige gasten, en dan is er een ladder naar boven, en in die kamer vind je die gast. Het is een vet bizare plek, die kamer, met veel "ongewoonlijkheden". Let wel, de laatste keer dat ik die helm heb gehaald is iets van 1 maand geleden, dus misschien klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ook maar ff die helm gaan zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
die helm is 1 lelijk 2 zwaar en 3 bijna nuttelooz :)
dus heb hem wel als verzamelaar van alle mooie spullen in morrowind maar draag hem nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat bedoel ik, mijn hele huis ligt vol met zwaarden die ik nauwelijks kan dragen, okey beetje overdreven maar die helm komt dus mooi op een of andere boekenplank te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:49:
[...]

welke gast? en het is Dagon Fel, zonder R en 1 L
Ik dacht al, verdacht weinig draken voor een stad met zo'n naam :P

Maar ik heb nu een idee waar het ergens ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 31 augustus 2002 @ 10:03:
die helm is 1 lelijk 2 zwaar en 3 bijna nuttelooz :)
dus heb hem wel als verzamelaar van alle mooie spullen in morrowind maar draag hem nooit
Eerste 2 ben ik het mee eens, maar hij heeft wel nut! Afgezien van de fortify personality 20 points cs geeft hij ook nog eens heel wat armor.(niet dat mj dat wat boeit, want ik draag alleen mooie armor. Ze raken me toch nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net die duke in ebonheart vermoord, en hij had zo'n papier om m'n Stronghold te laten bouwen, aan wie kan ik dat laten zien zodat ze dat gaan doen?
Of moest ik het eigenlijk aan die gast laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 13:37:
Ik heb net die duke in ebonheart vermoord, en hij had zo'n papier om m'n Stronghold te laten bouwen, aan wie kan ik dat laten zien zodat ze dat gaan doen?
Of moest ik het eigenlijk aan die gast laten zien?
Waarom in hemelsnaam heb je die gast nou weer vermoord? Had dit enige aanleiding, enige reden(behalve dat hij zeer goed gekleed is)? En die papieren zijn volgens mij voor de stronghold van de telvanni, ookal is het misschien ook wel voor iedereen. Moet je lid worden van Telvanni en ff snel een mouth worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou omdat ie zeer goed gekleed is!
Ik bedoel, ik wou House Hlaalu toch niet joinen, en ebony is vet. Maar goed ik heb vlak voor ik die gast vermoord heb gesaved, dus als ik m perse terug moet zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 13:18:
[...]

Eerste 2 ben ik het mee eens, maar hij heeft wel nut! Afgezien van de fortify personality 20 points cs geeft hij ook nog eens heel wat armor.(niet dat mj dat wat boeit, want ik draag alleen mooie armor. Ze raken me toch nooit)
net of ze mij wel kunnen pijn doen ... ik heb constant strenght 168 .. kom maar op hoor :)
maar speel altijd zonder helm vind ik mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel je dan 3d person?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
nee maar ik moet wel good looking overkomen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Wat zijn we weer lekker aan het opscheppen met mij doen ze toch niks. >:)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds geraakt wordt door die verrekte cliff racers. Heel irritant. :(

Ik heb nou even zitten kijken, maar ik ben dus gewoon nog 100 uur minstens bezig om de rest van de map te exploren of wel meer.
WTF dachten die makers toen ze met dit spel bezig waren??? :?

offtopic:
hey lord_uberdog hoe maak jij je plaatjes clickable? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej waar kan ik grand soulgems kopen??

Want ik zie Golden Saints' op elke hoek van de straat, maar ik heb nix om ze in te vangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 18:03:
Heej waar kan ik grand soulgems kopen??

Want ik zie Golden Saints' op elke hoek van de straat, maar ik heb nix om ze in te vangen :)
De meeste grand soulgems heb ik gevonden in grotten enzo van dieven.
Ze worden random gespawnd dus je moet maar net geluk hebben.
Ik heb ze nog nooit ergens te koop gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
zijn ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er ~14 gevonden in een grot ergens in de bitter coast region, daar lag nog heel wat shit.
Je moet natuurlijk een beetje luck hebben, en volgens mij is het ook lvl gebonden. Anders doe je die quest dat je Azura's Star krijgt. Die site van m0use.net ofzo, post 4 van het andere morrowind topic, die site heeft een walktrough voor die quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
als je luck rating hoger is vind je ook vaker grand soulgems (naar mijn ervaring iig)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha ik was je voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 31 augustus 2002 @ 14:48:
[...]

net of ze mij wel kunnen pijn doen ... ik heb constant strenght 168 .. kom maar op hoor :)
maar speel altijd zonder helm vind ik mooier
Je raakt me niet eens :p. Ookal weet ik niet zeker of ik jou wel dood kan krijgen... Heb nu een stoere amulet gemaakt die ce 60 points light doet. Heel sfeervol. En me bijl heb ik nu geenchant met cast when strikes restore health 30 en restore fatigue 100. Als je absorb doet is het zo lame. Anyways, ik zit toch liever spells te gooien. Is wel leuk als je er eenmaal goed in bent. En vergeet me JEZUS' INDORIL CUIRRAS vooral niet! Heeft ce water walking. Geen lame zooi voor mij dit keer! Als de makers het niet moeilijk maken doik dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Heb net het two handed sword chrysamere gevonden.
Best lachen dat zwaardje... >:)

Nog even 2 storm atronarchs vangen en ik heb me eigen _/-\o_ stronghold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 31 augustus 2002 @ 22:51:
Heb net het two handed sword chrysamere gevonden.
Best lachen dat zwaardje... >:)

Nog even 2 storm atronarchs vangen en ik heb me eigen _/-\o_ stronghold.
Je kan ook golden saints gebruiken. Zijn wat makkelijker te vinden, te vechten en te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Ff een vraag: heb je toevallig een NL vertaling voor morrowind? m'n broertje wil het ook spelen en ik wordt moe van het vertalen voor hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 31 augustus 2002 @ 23:35:
Ff een vraag: heb je toevallig een NL vertaling voor morrowind? m'n broertje wil het ook spelen en ik wordt moe van het vertalen voor hem...
Het komt dus door dat soort mensen dat alles steeds vertaald wordt. Jullie soort heeft mij ten gronde gericht, en nu wrijven jullie het nog eens in... Maar goed, ten beantwoording van je vraag: Nee, er is geen (volledig) vertaalde nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
meuh? wat heb ik gedaan? heb ik jou ten gronde gericht? misschien ooit op een UT server ;)

wat bedoel je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thettes schreef op 31 augustus 2002 @ 23:51:
meuh? wat heb ik gedaan? heb ik jou ten gronde gericht? misschien ooit op een UT server ;)

wat bedoel je nou?
Mensen als jij zitten altijd om vertalingen te zeuren, waardoor men denkt dat er eenmarkt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 21:49

GG85

.......

Ik hoorde laatst dat je met die beelden in die ruines kon praten en daar quests van kon krijgen. Alleen, hoe praat je met die beelden/goden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
GG85 schreef op 01 september 2002 @ 13:16:
Ik hoorde laatst dat je met die beelden in die ruines kon praten en daar quests van kon krijgen. Alleen, hoe praat je met die beelden/goden?
Ik denk dat dat alleen geldt voor Azura of zoiets. Dan krijg je een quest voor azura's star. Heb ik zelf nog niet gedaan dus kan je er weinig over vertellen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 16:15
GG85 schreef op 01 september 2002 @ 13:16:
Je loopt naar die statue, en drukt op Activate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
maar zijn maar 8 beelden ofzo die kunnen praten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Dat is het probleem, ik heb nog nooit een button ofzo gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
omg button .. OMG hij bedoelt je USE KNOP JE WEET WEL OP JE TOETSENBOOORD !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das dus de spatiebalk...
Als de naam van de god verschijnt, moet je dus op de spatiebalk drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Dat bedoelde ik dus, zelfs bij Shire of Azura krijg ik geen naam te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 20:50:
[...]

Idd. Ik zie ook dat je je sig verandert hebt ;). Ook al zou ik toch liever dat oude icon terugzien...
copywright probs, hij was niet van mij :| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik zag hem op fok :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op 01 september 2002 @ 16:11:
Dat bedoelde ik dus, zelfs bij Shire of Azura krijg ik geen naam te zien.
Jawel. Loop naar binnen, loop naar het standbeeld, ga ervoor staan, en dan zie je azura staan. Zo niet dan doe jij iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 16:17:
[...]

copywright probs, hij was niet van mij :| :P
Nja, ik heb nu ook een leuke icon, dus die van jou kan ik nu wel missen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
lol ik weet het al ... hij staat buiten tegen dat popuke aant te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k vond die van caspian toch cooler...
Maar goed ik moet nix zeggen want ik heb zelf zo'n zuig icon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog wat tips voor goede items? en waar ik ze kan vinden?

Ik ben nu ook druk aant enchanten. Maar misschien dat er ergens een leuk zwaard OID te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostgate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik stop maar eens met hem te spelen, 3 crashes per uur min. en het spel is toch veel te makkelijk, en dat terwijl ik nog nieteens begonnen ben met de main quest :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou zeg, de main quest moet je toch minimaal uitgespeeld hebben. Dat is toch wel zo'n beetje het boeiendste van het hele spel. En wat heb jij voor een b*gger computer dat hij zo vaak crasht, nou ok, bij mij crasht hij ook wel eens, maar echt niet meer dan 1 keer per dag. Misschien je sound ff op Software zetten, dat schijnt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 22:13:
nou zeg, de main quest moet je toch minimaal uitgespeeld hebben. Dat is toch wel zo'n beetje het boeiendste van het hele spel. En wat heb jij voor een b*gger computer dat hij zo vaak crasht, nou ok, bij mij crasht hij ook wel eens, maar echt niet meer dan 1 keer per dag. Misschien je sound ff op Software zetten, dat schijnt te helpen.
Het is bekend dat het spel bij sommige mensen crasht.
Dus het ligt niet echt aan de computer lijkt mij.
Heb er zelf ook last van maar quicksave gewoon wat vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 01 september 2002 @ 22:15:
[...]

Het is bekend dat het spel bij sommige mensen crasht.
Dus het ligt niet echt aan de computer lijkt mij.
Heb er zelf ook last van maar quicksave gewoon wat vaker.
idd, als je (heel) veel quicksaved, crashed het bijna nooit. Ik save gemiddeld om de 30 seconden, en het gaat echt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 22:48:
[...]

idd, als je (heel) veel quicksaved, crashed het bijna nooit. Ik save gemiddeld om de 30 seconden, en het gaat echt wel goed.
Het ligt er gewoon aan wat je aan het doen bent.
Kijk als je rent met de boots of speed aan dan moet dat ding vaker laden dus heb je meer kans op crashes. (zeker met potion of fortify speed 10000000 :) )
En in dungeons of zo, is kans op crashes ook wat minder vaak.
30 seconden is bezt vaak moet ik zeggen, hou jij je vinger op f5 of zo de hele tijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je zo'n potion maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Tuurlijk, is niet zo moeilijk.
Ik heb gewoon zooitje ash yam, bloat en netch leather ingekocht.
Iets van 200 of zo en heb toen 10 potions gemaakt met fortify intelligence, die opgedronken en weer 10 potions gemaakt.
Doordat je telkens je potions opdrinkt worden de volgende potions die je maakt weer beter waardoor je dus nog meer intelligence krijgt enz.
Ik heb momenteel een intelligence van 24000000. :P
Als ik nu bijvoorbeeld andere potions maak zoals fortify speed is dat ook een ZEER sterk potion.
De potions hebben trouwens ook zo'n lange duur dat je de rest van het spel met uberstats kan doorlopen en NOOIT meer doodgaat.
Fortify endurance: +999999 health :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 01 september 2002 @ 23:06:
[...]

De potions hebben trouwens ook zo'n lange duur dat je de rest van het spel met uberstats kan doorlopen en NOOIT meer doodgaat.
wat niet leuk is als je een Water Walking potion hebt gemaakt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 13:46:
[...]

wat niet leuk is als je een Water Walking potion hebt gemaakt :|
Wat dacht je van een uberspeed potion, dat zuigt pas goed.
Gelukkig heb ik gesaved ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 22:13:
Mijn comp draait rotsstabiel, lachen is dat de originele versie heel goed draaide, misschien 1crash op 3/4 uur, na 2keer patchen draait hij nu kut, misschien nog maar eens herinstallen :/ , die opdrachtjes van de guilds zijn dus heel saai, misschien dan nog ff enkele uurtjes de main quest volgen en zien of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
btw je maakt gewoon van een bug .. dus je cheat .. bug exploien = cheaten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Hmm ik heb even gekeken, maar kon niet zien dat het een bug was.
Wordt in ieder geval niet gefixt door de bestaande patches.
Dus hoe kom jij op het idee dat het een bug is, staat dat ergens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
omg als je denkt dat het hoort ben je wel erg dom ........................
het is gewoon een bug ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
streafer schreef op 02 september 2002 @ 17:40:
omg als je denkt dat het hoort ben je wel erg dom ........................
het is gewoon een bug ...
Rustig maar, ik wil je best geloven maar waar baseer je het op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
omdat dit bij cheats op de morrowind forums staat ?? ...
en als jij het normaal vind om in 1 sec andere kant van morrowind te zitten ....
en dat je inteligence op 2500000 hebt ook normaal is ... dan ben je gewoon dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 02 september 2002 @ 18:18:
en als jij het normaal vind om in 1 sec andere kant van morrowind te zitten ....
Ben het voor de verandering met hem eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Komt er nu eigenlijk nog een patch uit voor de nog aanwezige bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
streafer schreef op 02 september 2002 @ 18:18:
Zolang er nog geen patch voor is om de 'bug' te fixen, vindt ik niet dat ik iets exploit of zo. En ben je nou zo onderhand klaar met mijn dom e.d. te noemen??
Wordt beetje saai :O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 02 september 2002 @ 19:11:
Komt er nu eigenlijk nog een patch uit voor de nog aanwezige bugs?
Ik dacht dat er over een maand er weer een uit kwam...Kan ook langer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Tha_Freak schreef op 02 september 2002 @ 19:41:
[...]
Zolang er nog geen patch voor is om de 'bug' te fixen, vindt ik niet dat ik iets exploit of zo. En ben je nou zo onderhand klaar met mijn dom e.d. te noemen??
Wordt beetje saai :O :O :O
Dr is ook nog zoiets als een goed gevoel er aan over houden als je het op eigen kracht doet.
Een bekende bugexploit zijn die bound items. Hartstikke leuk natuurlijk met een level 0 karakter, maar je weet dat het niet klopt. Aan iedereen die het wel doet: be my guest, maar ik hou het graag clean.

Ik lees btw veel mensen die last van crashes hebben. Ik heb er totaal geen last van, dus ik vraag me af of het het spel is. PC schoonhouden, juiste drivers, etc doen wonderen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
The_Cook schreef op 03 september 2002 @ 10:17:
[...]

Dr is ook nog zoiets als een goed gevoel er aan over houden als je het op eigen kracht doet.
Een bekende bugexploit zijn die bound items. Hartstikke leuk natuurlijk met een level 0 karakter, maar je weet dat het niet klopt. Aan iedereen die het wel doet: be my guest, maar ik hou het graag clean.

Ik lees btw veel mensen die last van crashes hebben. Ik heb er totaal geen last van, dus ik vraag me af of het het spel is. PC schoonhouden, juiste drivers, etc doen wonderen. :Y)
Nee, ik wil het zelf ook wel zo goed mogelijk zelf doen, daarom wou ik ook eigenlijk weten of je ook van de effects van een potion kan afkomen. Aan de andere kant is een hoge intelligence een beetje compensatie voor al die zwakke magic zooi die je hebt. Het is gewoon bijna onmogelijk om echt puur een mage te zijn. Ik wil wel zo liefst mogelijk af van die superhoge intelligence, maar als dat niet lukt doe ik net alsof ik maar 200 magica heb net zoals standaard. Het was meer als geintje bedoeld die potions maar was beetje vergeten te saven 8)7 .

Ik hoop alleen wel dat er nog eens een patch uitkomt die zorgt dat magie wat sterker wordt en je wat meer magica per intelligence point krijgt ,want mages zijn gewoon nog te zwak in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Een high elf met atronach als sign heeft met 100 int 450magicka, bovendien heb je ook 50% spell absorbtion, dus een scrib zijn stun spell absorben healt je al 13-17 magicka met high elf, als je geluk hebt cast de scrib 5/6 keer de spell en kan je makkellijk 100magicka healen, een bull netch zijn poison absorberen healt je ong 50pts m, dus te weinig magicka, daar had ik nooit last van met mn high elf/atronach.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.