ik haal buiten gemiddeld 15 en binnen 30
op 733 mHz, Ati All In Wonder Pro 128 (sweet) met ~ 230 mb mem
Verwijderd
ik denk dat ie nog wel kan draaien op dat systeem, gewoon resolutie laag zetten (scheelt kwalitatief eigenlijk vrij weinig), en viewing distance niet te ver.
Welk Armor is nou eigenlijk voor Medium het beste?
Ik bedoel, je hebt Glass voor light, en Deadric/Ebony voor Heavy, maar nix voor medium
Of is dat Indoril/Adamantium?
Ik bedoel, je hebt Glass voor light, en Deadric/Ebony voor Heavy, maar nix voor medium
Verwijderd
AdamantiumVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 15:48:
ik denk dat ie nog wel kan draaien op dat systeem, gewoon resolutie laag zetten (scheelt kwalitatief eigenlijk vrij weinig), en viewing distance niet te ver.
Verwijderd
Indoril dragen de guards van Vivec en shield en helmet is makkelijk te jatten in ghostgate, verder moet je dan als je in vivec komt wel je armour afdoen, want dat armour is speciaal voor hun orde en je word dan gelijk gehakt als ze je in die outfit zien.
PS: die ring is zwaar goed, waar haal je die vandaan?
PS: die ring is zwaar goed, waar haal je die vandaan?
Verwijderd
check de website van morrowind, officiele plug-in, en bestwel mooi (het ziet er ouderwets mooi uit)
Verwijderd
Die ring heb ik ook (Marara's ring). Op de 'legale' manier verkregen.Weet niet of dit bijzonder is maar ik vondt wel een leuke ring van de week
Ik had een of ander boek nodig over vampirisme (...'s papers) en die heb ik gehaald bij Galom Daeus. Dat is een oude dwemer ruine stampvol met vampires. Tijdens mijn tocht door die ruine (lang leven mijn 'ring of calming' (ge-enchante ring met calm humanoid spell er op)) zonder die vampires te killen maar wel af en toe wat klappen oplopend liep ik 'Porphyric hemophilia' op. Leek in eerste instantie op een common disease die 1pt restore fatigue als effect heeft. Leek me handig om te hebben zo'n 'ziekte' dus ik had 'm laten zitten.
Op een dag word ik wakker en loop naar buiten en dat zonlicht deed me aanzienlijk pijn. Iedereen begon te roepen 'eek! a vampire'... hum. Op zoek naar een cure dan maar... (De vampire cure vinden is trouwens relatief makkelijk)
Er zitten een aantal best leuke vampire quests in het spel, en er zijn nog best veel NPC's die met je willen praten. In Tel Mora (geloof ik) hoorde ik over die Marara die eigenlijk niet langer verder wilde leven en omgebracht wilde worden door een vampier... who am I to refuse such an offer
Ergens op internet las ik trouwens over een master trainer in enchantment. Dat is een handige skill om te hebben maar die gast valt je aan zodra hij je ziet. Gelukkig ook hier weer mijn 'Ring of calming' gebruikt (die had ik eigenlijk speciaal hiervoor gemaakt (laten maken eigenlijk, voor 5000 gold (zonder cheats))) en zo m'n enchant getrained naar level 95!
Verwijderd
adamantium is officiele plugin, maar hij werkt niet op illegale versies (class rips en shit), dus bespaar je dan de moeite.
En er is een boek waar je de cure kan vinden, ga het hier niet zeggen, maar het is zeldzaam, maar kan wel in Vivec gevonden worden. Je hoeft het maar te lezen (echt lezen), hoe de ziekte te genezen staat erin.
En er is een boek waar je de cure kan vinden, ga het hier niet zeggen, maar het is zeldzaam, maar kan wel in Vivec gevonden worden. Je hoeft het maar te lezen (echt lezen), hoe de ziekte te genezen staat erin.
Verwijderd
Klopt... En dan is 't nog een hele toer om jezelf ook daadwerkelijk gecured te krijgen... (hoewel dat een stuk makkelijker is als vampire... die lui zijn sterk
). Ik mis als normale mortal wel de kracht die je als vampire hebt...
Verwijderd
ik wel hoorVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 15:39:
adamantium is officiele plugin, maar hij werkt niet op illegale versies (class rips en shit), dus bespaar je dan de moeite.
btw, ik heb een kleine plugin gemaakt die dat kamertje in de fighters guild in balmora omtoverd tot een klein knus kamertje, dus als iemand hem wil testen/gebruiken moetie me ff toevoegen op msn (Taeke_s@hotmail.com)
Ik ben nu bezig met net zo'n kamer in Ald-Ruhn Mages Guild
Verwijderd
En de plug-in werkt ook niet in de un-patched versie -_-. Damn Bethesda dat ze geen spellen kunnen maken die niet helemaal vergeven zijn van bugs. Ik hield me hart al vast, want arena en daggerfall waren ook al aardig verziekt. Maar nee, HEEL VEEL bugsVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 15:39:
En dat boek is dus NIET zeldzaam. Behalve in de secret library in vivec(DIE IK NET GEVONDEN HEB WHOOOOOAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Probeer zelf maar eens een spel zo groot en omvangrijk te maken en dat bugvrij te houden... Ik vind het zelf nog wel meevallen met die bugs. De meeste fouten buiten de engine (in quests, objecten en spelregels dus) zijn in je eigen voordeel...Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 17:34:
[...]
En de plug-in werkt ook niet in de un-patched versie -_-. Damn Bethesda dat ze geen spellen kunnen maken die niet helemaal vergeven zijn van bugs. Ik hield me hart al vast, want arena en daggerfall waren ook al aardig verziekt. Maar nee, HEEL VEEL bugs.
<Spoiler> volume 1 is niet zeldzaam, van volume 2 zijn er maar een paar (12 volgens de editorEn dat boek is dus NIET zeldzaam. Behalve in de secret library in vivec(DIE IK NET GEVONDEN HEB WHOOOOOAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!) Maar je komt het toch best wl in elke boekzaak tegen bijna, en in heel veel grotten.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2002 18:29 . Reden: Spoilers weggehaald (vooruit dan maar... hoewel er meerdere spoilers al in dit topic staan :) ) ]
Verwijderd
Snel ff wijzigen. Haalt een hoop pret uit het spel als je net de cure zoekt, want dat zoeken ernaar is zo leuk. Dit is idd een boek(ik bedoelde ook volume2, die kom uje vaak genoeg tegen), en er is zelfs nog een boekVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 18:03:
[...]
Probeer zelf maar eens een spel zo groot en omvangrijk te maken en dat bugvrij te houden... Ik vind het zelf nog wel meevallen met die bugs. De meeste fouten buiten de engine (in quests, objecten en spelregels dus) zijn in je eigen voordeel...
[...]
*SPOILSPOIL* volume 1 is niet zeldzaam, van volume 2 zijn er maar een paar (12 volgens de editor) Het boek wat je uiteindelijk nodig hebt en waarnaar wordt verwezen in '*SPOIL* vol 2' is echt zeldzaam. Het hele spel bevat er welgeteld 3...
En nwn(niet dat ik het echt leuker vind dan morrowind ofzo) is ook heel groot, maar er zitten niet echt bugs in, zeker niet te vergelijken met morrowind.
Verwijderd
Ja, die bedoel ik... Die library in vivec kon ik niet vinden tijdens die quest voor de mages guild, dus ben maar wat rond gaan zwerven. In Galum Deus (ofzo) kwam ik het dus ook tegen (tussen de vampieren)...Maar die is echt zeldzaam, ik weet de naam ook niet precies, maar het is te vinden in de secret library of vivec, en je moet het een keer voor de mage guild jatten.
Verwijderd
Ik heb btw nog een vraag, waar begin ik de quests voor de secret masters alchemist dingen?
Dus niet hoe ik die moet doen maar gewoon waar, en als ik in walkthroughs ga zoeken dan vind ik waarschijnlijk dingen die ik niet wil weten (ik ben nooit verder gekomen als die ashlanders tribe zoeken)
Dus niet hoe ik die moet doen maar gewoon waar, en als ik in walkthroughs ga zoeken dan vind ik waarschijnlijk dingen die ik niet wil weten (ik ben nooit verder gekomen als die ashlanders tribe zoeken)
Verwijderd
nou en sleutels wegen nix...
gruwelijke helm btw, maar mij Armor Rating is hoger
alles glass, light armor op 68...
gruwelijke helm btw, maar mij Armor Rating is hoger
alles glass, light armor op 68...
Verwijderd
Je stats zuigen. Heb je fury gebruikt ofzo? En ik zie allemaal troep in je inventorry die je eigenlijk hoort te verkopen(glass spul enzo). Nog een ding dat ik niet snap is dat je een par darts hebt en een kruisboog, terwijl je marksman 16 is. En laten we vooral die lelijke groene robe niet vergeten, een sterk staaltje van slechte kledingssmaak. Het is me opgevallen dat je daaronder ebony draagt, en het is me een raadsel waarom je er dan zo'n leleijke robe overheen gooit. Ik draag zelf ook ebony, ookal geeft het me maar 8 armor. Het staat gewoon puik, en daar gaat het om in morrowind. De helm is wel handig, maar ook oerlelijk. Als ik jou was zou ik of je magic, of je marksman ff gaan trainen. Het ziet er niet mooi uit. (De meester-afrkraker heeft gesproken
)
Verwijderd
Koop btw wat potions/spells/blessings restore attributes, kan helpen.
Haal wel eerst alle items die een eigenschap verhogen weg, want anders heb je een vreemde bug, dat als je bv. intelligence op 80 hebt en fortify 10, dat als je restore doet, dat het met het item om weer 80 wordt, en als je het fortify item weghaalt 70 wordt.
Dan moet je dus nog een keer een spell gebruiken daarvoor, verspilling en vaak merk je het zelfs niet eens, dus heb je ongemerkt een gedrained attribute.
Haal wel eerst alle items die een eigenschap verhogen weg, want anders heb je een vreemde bug, dat als je bv. intelligence op 80 hebt en fortify 10, dat als je restore doet, dat het met het item om weer 80 wordt, en als je het fortify item weghaalt 70 wordt.
Dan moet je dus nog een keer een spell gebruiken daarvoor, verspilling en vaak merk je het zelfs niet eens, dus heb je ongemerkt een gedrained attribute.
Verwijderd
Ja ik heb al die zooi bij omdat ik het nerges kan verkopen.. 
Ik heb geen plugins. En mijn armor is veel hoger als alles gerepareerd is.
Heeft iemand goede plugins voor mij?
maar weet iemand waar die boog ligt?
Verwijderd
Dit is toch zo'n droge plug-in die heb ik dus van caspian(vriendVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 23:01:
Ja ik heb al die zooi bij omdat ik het nerges kan verkopen..
Verwijderd
Natuurlijk kan je het verkopen, alleen niet voor de prijs die jij hebben wil. Dat is ook de reden dat er van die cheat-plugins zijn zoals merchants met veel geld... Je hoort niet zo makkelijk aan geld te komen, anders is de uitdaging een beetje weg (oefenen om iets te doen? veel te moeilijk, zoek wel een trainer en gooi er veel geld tegenaan... erg lame).Ja ik heb al die zooi bij omdat ik het nerges kan verkopen..
Ik speel het spel zoals 't standaard is (ok, met standaard patches, dus mijn robe of st roris werd ineens een stuk minder spannend) en het is eigenlijk al aan de makkelijke kant. Er is geen geld tekort en zo'n duur zwaard van 35000 voor 1000 verkopen, who cares. Er ligt toch meer dan genoeg van dat spul in het spel, zeker als je een wat hoger level hebt en gewoon in de open lucht wordt aangevallen door golden saints enzo...
(TIP: Als je je er aan stoort en je bent al wat beter, maak (of laat maken) een ring met constant effect invisibility... geen cliff racers meer achter je aan, en ook ongestoord grotten onderzoeken)
Oh... voor degene die gek zijn op side quests, ga eens langs bij ahnassi in pelagiad... er zit zowaar nog een poging tot romantisch stukje in het spel ook, en zij weet wat leuke items te liggen (20 ebony throwing stars (2000 gold/stuk, dus wel goed verhandelbaar) gekregen enzo). Ik weet niet of ze ook op de speler ingaat als je geen thief bent en niet mannelijk en niet khajit.
ik post net 2 plugins voor huisjes .. wat doen ze vragen voor een plugin voor huisje .. arhg
klik ff op profiel en ff 75 post per pagina ofzo ...
btw draag dan gewoon glass
glass ziet ook stoer uit
klik ff op profiel en ff 75 post per pagina ofzo ...
btw draag dan gewoon glass
glass ziet ook stoer uit
Verwijderd
Stats:
Armor 192 (heavy)
Constand effect
Fortify Personality 30 points
btw, check m'n icon
Armor 192 (heavy)
Constand effect
Fortify Personality 30 points
btw, check m'n icon
Verwijderd
kun je ook items enchanten dat ze een constant effect krijgen?
en heeft iemand voor mij een plugin waarmee een NPC in Balmora ofzo heel veel geld heeft?
en heeft iemand voor mij een plugin waarmee een NPC in Balmora ofzo heel veel geld heeft?
Verwijderd
Ja. Als je intelligentie hoog genoeg is en je een redelijke enchant skill hebt wel. (En natuurlijk een grand soul gem met daarin een golden saint)Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 13:23:
kun je ook items enchanten dat ze een constant effect krijgen?
Het hele internet staat er vol mee! En anders gebruik je ff de editor om ravirr in balmora wat meer geld te geven ofzo. Het haalt wel alle uitdaging uit het spel als je op die manier cheat...en heeft iemand voor mij een plugin waarmee een NPC in Balmora ofzo heel veel geld heeft?
Verwijderd
Ik ben pas net begonnen met het spel, maar hoe kom ik nou levels hoger??
Ik ben met wat skillz al in punten omhoog gegaan, ben nu met mijn 3e order van de Fighters Guild bezig, maar ik snap nie psies wanneer ik nou een level omhoog ga...
Ik ben met wat skillz al in punten omhoog gegaan, ben nu met mijn 3e order van de Fighters Guild bezig, maar ik snap nie psies wanneer ik nou een level omhoog ga...
Verwijderd
Je gaat een lvl omhoog als je 10 punten in ervaring bij je major en minor skills omhoog bent gegaan, dus veel succes met dit geweldige spel 
Leuk nieuw icon, beter als de vorige
Leuk nieuw icon, beter als de vorige
Verwijderd
Zie het als een questVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 15:16:
(ik ben dom)
Maar hoe meot ik in die editor Ra'virr meer geld geven?
Verwijderd
Waarom stom? Ra'virr is beter bereikbaar en als 't met hem lukt lukt 't met creeper ook. NPC's meer geld geven is sowieso stom, dus
Verwijderd
idd, sowieso als sommige mensen je aardig genoeg vinden en genoeg personality/mercantile(/speechcraft?) geven die je zelfs meer dan CreeperVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:43:
Waarom stom? Ra'virr is beter bereikbaar en als 't met hem lukt lukt 't met creeper ook. NPC's meer geld geven is sowieso stom, dus
Gebruik Google of kijk op de links van streafer in het andere Morrowind topic.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:53:
is er geen kant en klare??
Sorry dit was ff een foutje.
Dan maar een paar plaatjes.

Volledige Grootte
Kijk eens wat een grote...

Volledige Grootte
Zullen deze twee dames in elkaar de ware liefde vinden???
Koop Morrowind 2 en zie het zelf.

Volledige Grootte
Een dagje vissen.
Dan maar een paar plaatjes.
Volledige Grootte
Kijk eens wat een grote...

Volledige Grootte
Zullen deze twee dames in elkaar de ware liefde vinden???
Koop Morrowind 2 en zie het zelf.
Volledige Grootte
Een dagje vissen.
ik heb creeper op mijn webspace staan ..
http://members.home.nl/streafer/morrowind
http://members.home.nl/streafer/morrowind
Echt??
Hmm zou kunnen.
Normaal zet ik ze altijd over naar de andere pc en daar moet ik ze aanpassen met psp of zo en ze wat lichter maken. Alleen nu heb ik ze gewoon vanaf deze pc online gezet en zag het er prima uit. (bij mij tenminste)
Zal ff kijken zodra de andere pc het weer doet hoeveel lichter ik ze moet maken.
Hmm zou kunnen.
Normaal zet ik ze altijd over naar de andere pc en daar moet ik ze aanpassen met psp of zo en ze wat lichter maken. Alleen nu heb ik ze gewoon vanaf deze pc online gezet en zag het er prima uit. (bij mij tenminste)
Zal ff kijken zodra de andere pc het weer doet hoeveel lichter ik ze moet maken.
Verwijderd
het visplaatje is bij mij pikzwart...
Die twee vrouwen is wel te zien, het zwaard ook redelijk.
Die twee vrouwen is wel te zien, het zwaard ook redelijk.
Verwijderd
Creeper heeft bij mij ook meer geld, niet heel veel, 50.000, maar van dat geld trainingen kopen doe ik niet. Ik heb nog nooit ook maar 1 skill getrained, ik heb het alleen maar...Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:43:
Dure dingen (deadric tower shield, deadric katana) heb ik nog steeds thuis liggen, maar het zou ook op een 'legale' manier kunnen, alleen dat duurt lang. Als ik voor al het geld dat ik nu had zou trainen, zou ik morgen 30 lvls omhooggegaan zijn, das niet leuk meer...
Is het normaal wanneer je in "Valenvaryon" aankomt, dat die mensen die daar buiten lopen gelijk op je beginnen in te hakken? En wanneer ik daar een huis in ging, was iedereen ineens super vriendelijk, maar kom ik buiten, dan willen ze gelijk vechten?
Ik ben nu level 9 en m'n ras is Nord, maar nu hoor ik van de meeste mensen in Morrowind, dat ze de Nords helemaal niet mogen..
Is dit in mijn geval negatief? Ik bedoel dus, moet ik meer m'n best doen om populair te worden dan andere rassen?
Nog 1 vraagje: Hoe maak ik een constant strength effect op iets? M'n strength is nu iets van 85, maar ik kom altijd voor het dillema dat ik teveel mee heb en dat ik dus niet meer kan lopen..
Nu wil ik graag iets maken wat m'n strength bijvoorbeeld 50 punten naar boven brengt en wat een constant effect heeft..
Veel gevraagd misschien, maar 't moet toch te doen zijn?
Ik ben nu level 9 en m'n ras is Nord, maar nu hoor ik van de meeste mensen in Morrowind, dat ze de Nords helemaal niet mogen..
Nog 1 vraagje: Hoe maak ik een constant strength effect op iets? M'n strength is nu iets van 85, maar ik kom altijd voor het dillema dat ik teveel mee heb en dat ik dus niet meer kan lopen..
Verwijderd
Weest gerust. Die gasjes hakken op je in wat voor blije kop je ook hebt. Tenzij je misschien lid van hun fraction bent, maar ik weet niet of die sowieso wel bij een fraction horen...blakez schreef op 27 augustus 2002 @ 21:53:
Is het normaal wanneer je in "Valenvaryon" aankomt, dat die mensen die daar buiten lopen gelijk op je beginnen in te hakken? En wanneer ik daar een huis in ging, was iedereen ineens super vriendelijk, maar kom ik buiten, dan willen ze gelijk vechten?
Ik ben nu level 9 en m'n ras is Nord, maar nu hoor ik van de meeste mensen in Morrowind, dat ze de Nords helemaal niet mogen..Is dit in mijn geval negatief? Ik bedoel dus, moet ik meer m'n best doen om populair te worden dan andere rassen?
Nog 1 vraagje: Hoe maak ik een constant strength effect op iets? M'n strength is nu iets van 85, maar ik kom altijd voor het dillema dat ik teveel mee heb en dat ik dus niet meer kan lopen..Nu wil ik graag iets maken wat m'n strength bijvoorbeeld 50 punten naar boven brengt en wat een constant effect heeft..
Veel gevraagd misschien, maar 't moet toch te doen zijn?
En dan constant effect strength is makkelijk; Neemt een grand soul gem(de gele), en hak op een golden saint/ascended sleeper in(eerst ff soul trap erop casten). Dan koop je ergens een raise <atribute> spell, je gaat naar een enchanter, Je neemt een shield(aan te raden), en gooit er zoveel fortify strength op als erop kan.
Lol, vind ik net in een kist in Gnisis: 2000 Bone meal, 100 Raw glass en 200 Dwemer coins
Das wel leuk om te verkopen, alleen er is geen hond die dat van mij "kan" kopen... want alleen die raw glass levert al 20000 gold op... M'n enigste optie is zeker een plugin downloaden van een trader met super veel geld ofzo? Of waar in Morrowind kan ik dure items 't beste verkopen??
Das wel leuk om te verkopen, alleen er is geen hond die dat van mij "kan" kopen... want alleen die raw glass levert al 20000 gold op... M'n enigste optie is zeker een plugin downloaden van een trader met super veel geld ofzo? Of waar in Morrowind kan ik dure items 't beste verkopen??
Je gaat naar de creeper in Caldera, verkoopt daar voor 5000 drakes aan glass en wacht dan 24 hour met 't'. Dan heeft hij zijn geld weer terug en kan je weer verkopen. Als je nu bijvoorbeeld een zwaard van 25000 hebt en je wilt het verkopen dan verkoop je het zwaard en je koopt tegelijkertijd voor 20000 aan andere spullen van die creeper (bijvoorbeeld dat raw glass). Dan weer 24 uur wachten en weer dat raw glass in gedeeltes te verkopen. De truck is dus om om grotere items in te ruilen voor kleinere items en die in gedeeltes te verkopen.blakez schreef op 27 augustus 2002 @ 22:32:
Lol, vind ik net in een kist in Gnisis: 2000 Bone meal, 100 Raw glass en 200 Dwemer coins![]()
Eigenlijk hetzelfde effect als met een plugin of creeper meer geld geven met tes cs. (construction set)
Hmmm, dit is ironisch zie ik een ventje op verre afstand vastzitten. Lijkt het zo'n dik dagoth ventje te zijn dacht ik. Dus soultrap erop, want had hem toch nog niet, ik maak hem dood, blijkt het een ascended sleeper te zijn
enne, waar vind ik die? Ongeveer nu heel Caldera afgezocht, maar kan die gast niet vinden...
edit:
Ik heb 'm al gevonden en ben al een stukje rijker..
Ik heb 'm al gevonden en ben al een stukje rijker..
Nu vind ik 't trouwens niet erg dat ik een keertje uit morrowind wordt geknikkerd en weer terug kom in windows hoor, maar zo'n 4 a 5 keer in een half uur!!!! Daar zakt m'n broek echt vanaf..
Ik wordt echt strontziek van die bug!!!!!

Verwijderd
ik heb dat ook 
misschien ook omdat ik de nieuwste patch niet heb.. Maar dat komt omdat ik telkes een foutmelding krijg bij het installeren ervan
misschien ook omdat ik de nieuwste patch niet heb.. Maar dat komt omdat ik telkes een foutmelding krijg bij het installeren ervan
Verwijderd
Rare lui die 6th house figuren. Hebben een soort van meubelfetish ofzo. Was vandaag in Kogoruhn (main quest) en heb me rotgelachen daar...
Misschien omdat je de officiele versie niet hebt...Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 23:52:
ik heb dat ook

Ik heb die bug ook, gewoon veel gebruik maken van f5 en af en toe weer eens saven in normale game.
Verwijderd
Waar vind je die ascended sleepers en golden saints eigenlijk?
Ik hoor er iedereen over praten en ik ben ze nog nooit tegengekomen...
Ehm, en waar kan ik ergens de spell soultrap kopen? Ben ik namelijk ernstig naar opzoek.
Ehm, en waar kan ik ergens de spell soultrap kopen? Ben ik namelijk ernstig naar opzoek.
Ik ben ze ook nog nooit tegengekomen (level 9). Het zal wel afhankelijk van je level zijn. De sterkste creatures die ik tot nu toe tegenkom zijn flame attronachs (net te doen) en dremora lords (niet te doen). Mijn sterkste spells zoals summon flame attronach, greater fireball en een aantal scrolls, halen bij die lords weinig uit. Oh ja, bij sommige npc's sla ik ook op de vlucht.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 11:08:
Waar vind je die ascended sleepers en golden saints eigenlijk?
Verwijderd
Hm, ik ben lvl 13 en bij mij zijn juist de flame atronarchs niet te doen en de dremora's net wel 
Heb een ebony longsword en een ring of kajjit.
Heb een ebony longsword en een ring of kajjit.
Verwijderd
Is greater fireball je sterkste aanval? Als dat zo is dan zou ik daar maar es heel snel wat aan doen. Probeer deze spell es te maken:Bar_en_boos schreef op 28 augustus 2002 @ 11:17:
[...]
Ik ben ze ook nog nooit tegengekomen (level 9). Het zal wel afhankelijk van je level zijn. De sterkste creatures die ik tot nu toe tegenkom zijn flame attronachs (net te doen) en dremora lords (niet te doen). Mijn sterkste spells zoals summon flame attronach, greater fireball en een aantal scrolls, halen bij die lords weinig uit. Oh ja, bij sommige npc's sla ik ook op de vlucht.
0-50 fire dmg 4 seconds on target.
Effectief en relatief goedkoop. Krijg je vrijwel alles mee dood. En een flame antronach haalt heel weinig uit, dan zou ik nog eerder een bonelord doen ofzo(die beesten die permanent strength drainen zijn ook handig).
Verwijderd
Patch help nauwelijks. Heb eerder in dit topic al tips gegeven hoe je de crashes kan minimaliseren. En je hardware versnelling uit/bijna uit zetten scheelt ook een uur ofzo.blakez schreef op 27 augustus 2002 @ 23:10:
[...]
Nu vind ik 't trouwens niet erg dat ik een keertje uit morrowind wordt geknikkerd en weer terug kom in windows hoor, maar zo'n 4 a 5 keer in een half uur!!!! Daar zakt m'n broek echt vanaf..Ik zit nu al een hele avond te spelen en 't wordt steeds erger... hier is zeker nix aan te doen?? Ik heb de nieuwste patch en alleen maar officiele plugins behalve m'n huis in Balmora...
Ik wordt echt strontziek van die bug!!!!!![]()
![]()
Ik ben tot nu toe geen aanbieder tegengekomen die een sterkere kant-en-klare spell in de aanbieding had en 'k heb ook nog nooit een spell laten maken. Of kan je die zelf ook maken als battlemage?
Tot nu toe blijft het vaak bij fireballs, shock en summoning in combinatie met shield, levitation en ebony battle axe. Gaat vaak wel goed.
Oh ja, als je dicht bij zo'n flame attronach bent, doet de combinatie shield/flinke axe bij mij wonderen.
Tot nu toe blijft het vaak bij fireballs, shock en summoning in combinatie met shield, levitation en ebony battle axe. Gaat vaak wel goed.
Oh ja, als je dicht bij zo'n flame attronach bent, doet de combinatie shield/flinke axe bij mij wonderen.
Trouwens, ik zag dat er op morrowind.nl een fps optimizer uit is. Dit stukje software zorgt ervoor dat je constant de best mogelijke combinatie hebt tussen snelheid en kwaliteit. Je kan het zicht zelfs verder instellen dan in-game mogelijk is.
Verwijderd
Je kan niet zelf spells maken, dat moet je laten doen. En doe dat ook. Offensive spells zijn zeer belangrijk als battle-mage, en het kost bijna niks, dus doe dat zsm.Bar_en_boos schreef op 28 augustus 2002 @ 14:29:
'k heb ook nog nooit een spell laten maken. Of kan je die zelf ook maken als battlemage?
Verwijderd
hoe boosten jullie sommige skills zo hoog?
Ik zag mensen met 200 speed en 500 intelligence. Moet dat met drankjes of met spells? En wat moet je daarvoor trainen omdat te kunnen?
Ik zag mensen met 200 speed en 500 intelligence. Moet dat met drankjes of met spells? En wat moet je daarvoor trainen omdat te kunnen?
Die hoge stats zijn waarschijnlijk gekregen door potions die ze zelf hebben gemaakt. Hoe hoger je alchemy skill hoe beter je potions zijn. Zorg gewoon dat je 1 of meer van de dingen hebt (mortal and pestle) waarmee je potions kan maken en ga naar ajira toe en koop crabmeat, heather en kwama egg. Ze heeft 5 van elk en elke keer dat je weer met haar spreekt is het weer aangevuld. Dus koop er een zooi van en maak veel fatigue potions. Je merkt vanzelf dat je telkens betere potions maakt.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 14:53:
hoe boosten jullie sommige skills zo hoog?
Die hoge speed kan trouwens ook komen door de boots of blinding speed. Ik moet zeggen dat ik ZEER blij ben dat ik ze nu heb. Scheelt ongelooflijk veel tijd.
Die van die potions zijn tijdelijk. Maar ik heb sommige horen zeggen dat ze potions met zo'n lange duur hebben kunnen maken dat ze bijna permanent zijn.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 15:18:
en zijn die boosts tijdelijk? of permanent?
Die boots of speed zijn permanent zolang je ze aan hebt uiteraard.
Verwijderd
Assmael, kun je aub eerst ff 1 pagina terug lezen voor je allerlei shit vraagt die net beantwoord is?
OK niet allemaal waren het n00b vragen (maar een paar), maar gewoon ff in dat 'morrowind, zit je vast stel hier je vragen' topic kijken.
OK niet allemaal waren het n00b vragen (maar een paar), maar gewoon ff in dat 'morrowind, zit je vast stel hier je vragen' topic kijken.
Verwijderd
Ik heb ergens in den beginne van deze topics een dubbelzijdig zwaard gezen(ala darth maul, niet een met twee kanten) weet iemand waar dit ding ligt?
Hij zag er namelijk zeer strak uit.
Hij zag er namelijk zeer strak uit.
Hmm heb net een dahrk mezalf gevangen in grand soul gem en kan er een constant effect item mee maken. Is al gelukt zelfs. Nog meer ventjes waarmee dit kan behalve ascended sleeper en golden saint? Dacht dat het alleen met die 2 kon??
Maak eens een beetje gebruik van hoofdletters a.u.b enz.streafer schreef op 28 augustus 2002 @ 16:30:
ikke weete waaar die ligt ... llijkt op klingon wapen een cresent .... waar ie ligt ..
Dat leest wat gemakkelijker.

Verwijderd
LEES IS HET TOPIC DOOR HOOFD! HEB DIE VRAAG ALLEEN OP DEZE PAGINA AL 2 KEER BEANTWORRD.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 17:07:
hoe vang je die in een soulgem?>

Verwijderd
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 17:32:
[...]
LEES IS HET TOPIC DOOR HOOFD! HEB DIE VRAAG ALLEEN OP DEZE PAGINA AL 2 KEER BEANTWORRD.
Verwijderd
ok, ik vond het wel weer tijd voor een screenie:
ben er best wel op vooruit gegaan sinds de laatste. Zit nu in L40.
Dat zwaard is Keening (ja de echte). Loop volledig in Ebony. (behalve rechteronderam, da's Wraithguard, nodig om Keening vast te houden
).
Voor degene die niet weten wat Keening is: dat wil je nog niet weten (zou een spoiler zijn)
Heb nu een Stregth van 160
, kan 800 kg(?) vasthouden. (mmm, vast geen kg, dat kan niemand) 
Heb Vivec al gemold
, maar dat mocht nog niet, want Dagoth Ur is nog niet dood
.
(klik voor ware-grootte)
ben er best wel op vooruit gegaan sinds de laatste. Zit nu in L40.
Dat zwaard is Keening (ja de echte). Loop volledig in Ebony. (behalve rechteronderam, da's Wraithguard, nodig om Keening vast te houden
Voor degene die niet weten wat Keening is: dat wil je nog niet weten (zou een spoiler zijn)
Heb nu een Stregth van 160
Heb Vivec al gemold
(klik voor ware-grootte)

Mozes kriebels, wat een lijst aan modifiers.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 18:20:
ok, ik vond het wel weer tijd voor een screenie:
(klik voor ware-grootte)
[afbeelding]
Verwijderd
WTF bedoel je daar nou meestreafer schreef op 28 augustus 2002 @ 16:30:
ikke weete waaar die ligt ... llijkt op klingon wapen een cresent .... waar ie ligt ..
Ik weet dat het op een Bat'Leth(toch?) lijkt, maar niet waar hij ligt.
Verwijderd
Ja, allemaal Enchanted dingen:
·1 Exquisite Ring: Restore health 4 pts (constant)
·1 Exquisite Ring: Restore health 1 pts+Fatigue 14 pts (lekker blijven rennen!) (constant)
·1 Exquisite Amulet: Necromancers Amulet: +25 Intell. 25 spell abs. rest. 1 health (const.)
·Paar Ebony dingen + Exquisite Shirt met Fortify Strength (const)
·Telekinesis 10 ft (Ebony Left Bracer) (const)
· High Elf heeft als zo'n 6 dingessen
· Wraithguard (ook zo'n 6)
· Keening (4 ofzo)
· ik vergeet vast nog iets, maar dit is al zo'n beetje heel veel
(en ja, ik ben ONVERSLAANBAAR, zelfs Vivec ging dood)
misschien een beetje een SPOILER :
edit:
Oh ja, ik ben immuun voor ziektes, door Corpus Disease Cure (ook weer 2+1 die je al hebt als High Elf)
Oh ja, ik ben immuun voor ziektes, door Corpus Disease Cure (ook weer 2+1 die je al hebt als High Elf)
Verwijderd
Ziet er puik uit. Heb je ook nog restore atribute enchantments? En onverslaanbaar ben je btw niet. Ik welVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 18:34:
[...]
Ja, allemaal Enchanted dingen:
·1 Exquisite Ring: Restore health 4 pts (constant)
·1 Exquisite Ring: Restore health 1 pts+Fatigue 14 pts (lekker blijven rennen!) (constant)
·1 Exquisite Amulet: Necromancers Amulet: +25 Intell. 25 spell abs. rest. 1 health (const.)
·Paar Ebony dingen + Exquisite Shirt met Fortify Strength (const)
·Telekinesis 10 ft (Ebony Left Bracer) (const)
· High Elf heeft als zo'n 6 dingessen
· Wraithguard (ook zo'n 6)
· Keening (4 ofzo)
· ik vergeet vast nog iets, maar dit is al zo'n beetje heel veel
(en ja, ik ben ONVERSLAANBAAR, zelfs Vivec ging dood)
misschien een beetje een SPOILER :
edit:
Kun je trouwens vissen? Ik heb wel eens een hengel gevonden!
Verwijderd
Je kan vissen, maar niet met een hengel. Je zult een beetje good ol' FIREBALL moeten gebruiken >:D. De slaughterfish zijn meer dan welwillend om je een handje te helpen met target practice.GG85 schreef op 28 augustus 2002 @ 22:52:
Kun je trouwens vissen? Ik heb wel eens een hengel gevonden!
Verwijderd
Zullen we een clubje oprichten met mensen die onverslaanbaar zijn?Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 20:35:
ik ben ook onverslaanbaar
Verwijderd
Tuurlijk. Waarom niet? Lekker sfeervolVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:53:
Fireball onder water!?
tja die vivec is makkelijk dood te krijgen ....
weet iemand hoe ik een npc kan replacen ......
ik heb trebonius uitgedaagd ........... hij komt alleen niet .. omdat ik hem HELEMAAL in begin een x heb vermoord.
ik heb ff in tes cs gekeken omdat iemand zei doordat ie alle opdrachten heeft gedaan trebonius heeft laten afzetten ... alleen trebonius zegt alleen maar GOODBYE meet me in the arena ... ik kan dus niet op onderwerp arch-mage klikken ..
iemand weet hoe ik dit oplos ???
en nog 1 ding .. omdat ik bug heb .. krijg ik in zaineb camp geen opdracht .. hij zegt who can tell ... eigenlijk zou je een opdracht moeten krijgen .. maar ik krijg die niet ....... iemand idee ?
ik heb trebonius uitgedaagd ........... hij komt alleen niet .. omdat ik hem HELEMAAL in begin een x heb vermoord.
ik heb ff in tes cs gekeken omdat iemand zei doordat ie alle opdrachten heeft gedaan trebonius heeft laten afzetten ... alleen trebonius zegt alleen maar GOODBYE meet me in the arena ... ik kan dus niet op onderwerp arch-mage klikken ..
en nog 1 ding .. omdat ik bug heb .. krijg ik in zaineb camp geen opdracht .. hij zegt who can tell ... eigenlijk zou je een opdracht moeten krijgen .. maar ik krijg die niet ....... iemand idee ?
Wie zou je precies en opdracht moeten geven en welke zou dat moeten zijn??streafer schreef op 29 augustus 2002 @ 07:44:
tja die vivec is makkelijk dood te krijgen ....
ik heb ff in tes cs gekeken omdat iemand zei doordat ie alle opdrachten heeft gedaan trebonius heeft laten afzetten ... alleen trebonius zegt alleen maar GOODBYE meet me in the arena ... ik kan dus niet op onderwerp arch-mage klikken ..![]()
iemand weet hoe ik dit oplos ???
Ik ben ook onverslaanbaar, en net terug van reis, maar eens opnieuw beginnen met een zwakkere class, acrobat ofzo, met een deadric dai-katana en 100str own ik alles al op 100 diff, dus nu wordt het deadric wakizashi (25max) met 300spd (100+200boots) en 100magick resistance (50% Breton en 50% van items), onverslaanbaar zijn suxt toch.
niemand ..................... ik zou trebonius moeten vermoorden .. in arena
alleeen hij komt niet .. en hij leest ook niet de brief van dat ie zijn plaatst moet afstaan
alleeen hij komt niet .. en hij leest ook niet de brief van dat ie zijn plaatst moet afstaan
Verwijderd
Sorry, maar ik had hem toen de brief gegeven. Waren we allebei arch-mage-_-. Kon hem daarna niet meer uitdagen voor een arena duel. Ook al heb ik hem wel getaunt, en hem alsnog gemoord. Anyways, zolang je die vette amulet maar van die skink-in-tree heb gekregen.streafer schreef op 29 augustus 2002 @ 12:35:
niemand ..................... ik zou trebonius moeten vermoorden .. in arena
HIJ WIL NIET MET ME PRATEN !!! FFS IK KAN DUS NIET DAT BLAADJE GEVEN VAN DE KEIZER !!!!! OMG HEB JE HET NU DOOOR
Even dimmen ja.streafer schreef op 29 augustus 2002 @ 13:10:
HIJ WIL NIET MET ME PRATEN !!! FFS IK KAN DUS NIET DAT BLAADJE GEVEN VAN DE KEIZER !!!!! OMG HEB JE HET NU DOOOR
Probeer hem anders te vermoorden of zo en zet hem dan weer terug met console commands. Probeer gewoon een paar oplossingen die er al zijn gegeven over dit onderwerp.

Verwijderd
Dat had ik al door ja. En je hebt misschien mijn post niet goed begrepen. Laat ik het zo zeggen: Maak hem gewoon ter plekke af.streafer schreef op 29 augustus 2002 @ 13:10:
En dan nog 1 ding, ik vind het mooi dat je eindelijk hoofdletters en leestekens gebruikt. Keep it up.
Dit topic is gesloten.