waarkan ik hem vinden dan? En doe me toch maar een screenie
.
(Post 500)
(Post 500)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Er zit een cast when used soul trap op. Nogal zonde van zo'n degelijk wapen. Idg heb je meer aan een daedric dai-katana met soul trap erop. Heb je sowieso eigenlijk wel. En probeer alsjeblieft niet zo op te scheppen. Want zo klinkt het wel.streafer schreef op 19 augustus 2002 @ 18:48:
tja en dan krijg je dit soort vragen dus ......
maar ik zal wel ff uitleggen ... seleteer dat wapen maar eenz en dan kom je erachter wrom ik het zoooo goed wapen vond ... en btw valt nix op??
Verwijderd
Verwijderd
Uberdog, het is FURY!!!!Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 01:51:
[...]
Er zit een cast when used soul trap op. Nogal zonde van zo'n degelijk wapen. Idg heb je meer aan een daedric dai-katana met soul trap erop. Heb je sowieso eigenlijk wel. En probeer alsjeblieft niet zo op te scheppen. Want zo klinkt het wel.
Verwijderd
Jonge, kijk op je map, het is 'Fast Eddies House', noord Balmora, aan de westkant van de Rivier, ben je nog niet helemaal wakker ofzo?Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 01:36:
Ben ietwat gefrustreerd: Moet nu met telvanni een mouth zoeken, en dat moet dus fast eddy zijn. Die schijnt in balmora te wonen. Kan hem niet vinden. Ben overal geweest volgens mij. Heb vrijwel iedereen ondervraagt. Kan hem niet vinden. waar zit die lijhoofd?
Verwijderd
Sorry streafer maar heb net een half jaar oud TFT-scherm --__--streafer schreef op 19 augustus 2002 @ 17:34:
dan zou ik monitor weg gooien en eentje van de laaste 10 jaar kopen!
Verwijderd
...ER IS GEEN FAST EDDY'S HOUSE!!!! WTF!?!? Ik ben volgens mij weer genaaid...-_-Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:16:
[...]
Jonge, kijk op je map, het is 'Fast Eddies House', noord Balmora, aan de westkant van de Rivier, ben je nog niet helemaal wakker ofzo?
Sorry maar het is echt heel simpel.
Nog ff duidelijk instructies: Ga alle huizen langs die direct aan de rivier liggen aan de westkant. Fast Eddies house ligt ver noordelijk. Kijk op je map (in-game), en ga alle vierkantjes af, tot je Fast Eddies house tegenkomt. Daar mot je wezen.
Verwijderd
Oh het ging over fury-_-. Hij had het ook nog een keer over umbra. Hmmz. Iig, armor skills heb je toch niet nodig. Ik hak alles dood voordat ze ma aan kunnen raken.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:12:
[...]
Uberdog, het is FURY!!!!
Constant effect Drain Light/Medium/Heavy ARMOR ON SELF!!!
maw in minder dan 5 sec. zijn al je armor skills terug op 1!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zat dacht ik nog maar op level 10 ofzo? Mishien iets hoger, misschien iets lager. En als je met 1 spel dood bent, dan ben je wel heel erg zwak. Probeer eerst een een reis te maken van Seyda Neen naar Gnisis te voet. Moord op je weg alle beesjes uit die je tegenkomt. En als je dat is gelukt moet je es een tochtje door de ashlands gaan maken. Als je dit hebt gedaan moet je aardig wat sterker zijn geworden. En probeer anders de spells te ontwijken.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:09:
Ehm, ik ben nu proeflid van de morag tong en heb wel gemerkt dat het een stevige quest is, een spell en ik ben dood, op welk level waren jullie toen jullie die quest hadden gedaan?
Ik vind het namelijk erg stoer idee, de morag tong.
Verwijderd
Verwijderd
K bedankt.streafer schreef op 20 augustus 2002 @ 14:34:
ik heb plugin ... een huisje ...
als je wilt zet ik hem wel op inet ..
heb ook nog een plugin waar die heibel over is geweest ... heb greeper wat meer gegeven .. die staat al op inet ...
http://members.home.nl/streafer/morrowind/better_greeper.esp
andere kan ik er ook wel bij zetten als moet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat creeper (niet greeper, leer dat nou es jochie) meer geld geven kan je zelf met zoveel gemak doen(is mij zelfs gelukt! en ik weet niet eens wat psp 7 is!). Lijkt me niet nodig om daarvan kostbare webspace aan te verspillen-_-. HET IS CREEPER! NIET GREEPER!streafer schreef op 20 augustus 2002 @ 14:34:
ik heb plugin ... een huisje ...
als je wilt zet ik hem wel op inet ..
heb ook nog een plugin waar die heibel over is geweest ... heb greeper wat meer gegeven .. die staat al op inet ...
http://members.home.nl/streafer/morrowind/better_greeper.esp
andere kan ik er ook wel bij zetten als moet
Weet je hoe snel je daar doorheen bent met files van 1.13KB?streafer schreef op 21 augustus 2002 @ 00:24:
ohh srry ik dan ook maar 3 gb aan webspace ... mijn fout ... en als ik het erop wil zetten .. laat me
Verwijderd
Cool. 3gb.streafer schreef op 21 augustus 2002 @ 00:24:
ohh srry ik dan ook maar 3 gb aan webspace ... mijn fout ... en als ik het erop wil zetten .. laat me
euh ..... ik heb geen zin om het te testen .. maar ..BrZ schreef op 21 augustus 2002 @ 00:41:
[...]
Weet je hoe snel je daar doorheen bent met files van 1.13KB?
Verwijderd
Neej het probleem is niet dat ze niet met me wil praten, maar het feit dat geen enkel topic een Journal update oplevert, ook niet als ze er wel met me over wil praten.streafer schreef op 20 augustus 2002 @ 21:57:
je moet dat mens gewoon geld geven dan praat ze wel met je ...
Is iets dat een imperial pc heeft als powerVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:40:
Hm, voice of the emperor, hoe kom je daar nou weer aan?
Verwijderd
61/100 is lang niet genoeg. Het is allemaal kwestie van vertrouwen. Voor sommige zaken moet je bijv 90/100 hebben, willen ze erover praten.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:11:
[...]
Neej het probleem is niet dat ze niet met me wil praten, maar het feit dat geen enkel topic een Journal update oplevert, ook niet als ze er wel met me over wil praten.
Ze had al 61/100 voor me, dat lijkt me toch wel genoeg?
Verwijderd
Hoeft niet hoor, als je het op een andere manier doet ben je van beide masterstreafer schreef op 21 augustus 2002 @ 12:51:
ohh die heb ik moeten vermoorden ..... teminste de BIG BOSS van thief guild moet je vermoorden voor fighters guild om master van fighters guild te woorden ..
Als je de main quest hebt uitgespeeld hebt is et ze wel duidelijk dat je niet false bent hoorVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 22:56:
vind men je na de mainquest wel weer ok? ipv dat ze je allemaal lopen uit te maken voor false incarnate etc... stelletje racisten daaro hoor... blijven me maar outlander noemen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Erm, bij daggerfall gebeurde dit altijd na precies 1 jaar. Dan gaat de "vriendelijkheid" naar een centraal punt, maar bij daggerfall was dit trouwens maar 1 punt. Is dus volgens mij geen bug. Maar iedereen die je eerder niet aardig vond is dan 5 puten omhoog gegaan.Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 17:17:
Ik heb last van de volgende bug:
na een tijdje spelen is de vriendelijk van alle mensen 5 punten omlaag gegaan.
Dus, bv. bij de Mages Guild en Telvanni ben ik Arch-Mage, dus 100/100, iedereen.
Maar, na een tijdje inneens 95/100.
Verwijderd
Verwijderd
Een stronghold krijg je als je lid bent van een van de 3 houses. De main quest heeft er niks mee te maken. En dat ene huis waar jij over praat is nou niet echt mijn eerste keus. Het ligt midden in balmora, en is onhandig grootGG85 schreef op 22 augustus 2002 @ 23:38:
Kun je nog wat na de mainquest doen? Ik hoorde dat die hoge piet op Ebonheard een brief bij zich heeft waarin staat dat je een Stronghold mag bouwen ofzo, krijg je die? en kun je verder nog wat? Nog een tip voor degenen die een mooi huis willen: Als voor de Champion van het fort bij Balmora die 5 gasten kilt, heeft 1 van die gasten een key van zijn huis (Nerano Manor, leuk met een trapje naar je huis toe) bij zich. T'is een mooi penthouse in Balmora wat er een stuk netter/beter uitziet dan die ouwe troep van Cosaius. En je mag hem natuurlijk gratis gebruiken.
(Die gast was een crimineel en is toch dead).
Verwijderd
Yep, zo'n huisje is heel handig. Ik gebruik mijn huis alleen maar om een verzameling armor aan te leggen, en kruidjes en zo verzamelen. Heel misschien nog wat enchanted spul, maar ik neem aan dat ik dat altijd bij me heb, omdat ik alleen iets enchant als ik het gebruik.streafer schreef op 23 augustus 2002 @ 07:26:
mijn huisje ruled gewoonthx voor een gast hier op het forum ( in het begin bij deel 1 dan )
ach gossiestreafer schreef op 23 augustus 2002 @ 23:58:
kunnen ze gaan klagen hoe donker / light de pics wel niet zijn ... of ze kunnen ook alleen de onsterste kijken ...
Human Bobby
Verwijderd
hmmz. Ik geloof dat als je een beetje in morrowind.ini gaat rommelen, dat je daar de kans op een blight storm kan verkleinen. En dus ook bv op 0% zetten. Of je kan als er een blight storm is gaan slapen totdat ie weg is. Doe ik ook wel eens.Justice schreef op 24 augustus 2002 @ 00:11:
[...]
ach gossie![]()
kan je trouwens ook de ash storms uitzetten, ziet er echt niet uit op een matrox g550 namelijk
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn bagage schommelt ook tussen de 350-400. Zeker nu ik heel veel golden saints tegenkom beladen met glas claymore en daedric shieldstreafer schreef op 24 augustus 2002 @ 11:35:
wrom wegen jullie zoveel ?? ikweeg maar 200 op max en normaal rond 170
en als ik dan nog een grot in ga .... kom ik er weer ramvol uit
Verwijderd
Je beste kans op dit level is of een potion of shadow kopen en dat gebruiken om de hele zooi te jatten(doe ik altijd, alleen gebruik ik natuurlijk spells;). En anders koop je een telvanni bug musk, en een lichte spell om je personallity wat extra te raisen. Dan ga je hem opvoeren tot hij je heel aardig vind(doe maar 100/100), en vervolgens ga je taunten. Dan krijg je hem wel >:D.en als je een lockig spell hebt, doe dan de deur dicht, maak hem af, teleport een end weg, verkoop wat en betaal de bounty.blakez schreef op 24 augustus 2002 @ 16:00:
Ik ben net aangekomen in Ghostgate en daar vond ik een elf die alleen maar Glass armor verkoopt.. Dat zou ik natuurlijk wel willen hebben, maar hoe krijg ik die gast 't beste dood..Ik heb al zoveel mogelijk getaunted, maar zonder succes..
En hem zomaar aanvallen heeft ook geen zin, aangezien 't dan weer gelijk wordt aangegeven.. Ik ben nog maar level 5, dus ik denk dat ik beter nog wat in level kan stijgen en 'm dan om 't leven brengen... Of niet?
[edit]
Godv#*)rdo*##@!me!! Waarom moet zo'n goed spel nu zulke vervelende bugs bevatten?! Loop ik net vanuit Ghostgate terug door het ravijn, onderweg wat gespuis aan het afslachten en ineens *PloP* "Hier heb je je windows background weer terug". AAh! Ik haat die bug! Vooral wanneer je zo'n half uur niet meer gesaved heb en dus weer overnieuw kan beginnen..![]()
[edit]
Verwijderd
Hmmz. Ik ben op het ogenblik lvel 29(7/10). Zal ik misschien ook maar weer es een bezoekje brengen? Ben er zelfs nog niet geweest met me huidige char...streafer schreef op 24 augustus 2002 @ 16:37:
hehe ik vond die gasten ook zo irrie ... achter die 100 lock deur ... ben een x met lvl 30 terug gegaan ... OVERKILL !!!
Verwijderd
Nah, je hoeft niet speciaal een class te zijn, gewoon een goede base kiezen en gaan, probeer anders ook eens een high elf met atronach als sign, om te beginnen kies je als 2*+10 stats luck en endurance, stealth als favorite, main skills neem je dingen die niet te moeilijk te lvlen zijn, dus geen security of armorer, eerder long blade, sneak, hand to hand, en bij iedere lvlup geef je 1pt aan luck en 2 keer een *5 aan gewone skills, om dat te doen train je gewoon 10 keer iets dat die attribute handgaaft, pak een pen en ze iedere keer block/sneak/light armor etc up gaat een streepje bij agility, kiet maybe op voorhand 2 skills uit, dan heb je bij iedere lvl 11stat points en wordt je al snel sterk zat. (Ik neem luck omdat je anders bij ieder lvl 30skills moet uppen wat soms lastig is.)Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 19:55:
bwah, ik krijg mezelf er gewoon niet toe om het spel uit te spelen, het verste dat ik zonder cheaten ben gekomen is level 15 ofzo...
Ik heb nu weer m'n saves gedelete omdat ik mijn character niet leuk meer vond
ik ga nu weer een soort assasin spelen ofzo...
Verwijderd
En goede plek om golden saints te vinden(veel nuttiger dan ascended sleepers), is de molag amur region. Had gisteren 3 golden saints achter elkaar!. Ik moest 2 keer lopen om die heerlijke daedric shields te verkopen!corpseflayer schreef op 24 augustus 2002 @ 21:03:
[...]
Nah, je hoeft niet speciaal een class te zijn, gewoon een goede base kiezen en gaan, probeer anders ook eens een high elf met atronach als sign, om te beginnen kies je als 2*+10 stats luck en endurance, stealth als favorite, main skills neem je dingen die niet te moeilijk te lvlen zijn, dus geen security of armorer, eerder long blade, sneak, hand to hand, en bij iedere lvlup geef je 1pt aan luck en 2 keer een *5 aan gewone skills, om dat te doen train je gewoon 10 keer iets dat die attribute handgaaft, pak een pen en ze iedere keer block/sneak/light armor etc up gaat een streepje bij agility, kiet maybe op voorhand 2 skills uit, dan heb je bij iedere lvl 11stat points en wordt je al snel sterk zat. (Ik neem luck omdat je anders bij ieder lvl 30skills moet uppen wat soms lastig is.)
/e/
btw, een goede plaats om je azura star te vullen met ascended sleepers is door in Assemannu te gaan zoeken vanaf lvl28 ong., kwam er laatst 3tegen en dat was in de helft van heel Assemanu nogmaar, ben weggegaan na de 2e sleeper met 1full azura en 1grand.
Ik enchant alles zelf mbv int/luck pots (zie pic), dus gold heb ik niet nodigVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 21:57:
[...]
En goede plek om golden saints te vinden(veel nuttiger dan ascended sleepers), is de molag amur region. Had gisteren 3 golden saints achter elkaar!. Ik moest 2 keer lopen om die heerlijke daedric shields te verkopen!
Verwijderd
Hmmz. En AL DAT GELD dan dat je krijgt van die beesten? Ruim 80k per saint. En gesummonde golden saints kan je ook leegjattencorpseflayer schreef op 24 augustus 2002 @ 22:40:
[...]
Ik enchant alles zelf mbv int/luck pots (zie pic), dus gold heb ik niet nodig,ascended sleepers zijn moeilijker dan golden saints daarom heb ik ze gewoon liever
.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
omdat je medium armor skill te laag isGG85 schreef op 25 augustus 2002 @ 12:22:
Die officiele armour plugin is wel erg mooi zeg, lijkt een beetje op middeleeuws ridders harnas, maar waarom is het zo duur terwijl de armourrating vreselijk laag is? (kvond hem net zo mooi)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq