Toon posts:

Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 21:49

GG85

.......

waarkan ik hem vinden dan? En doe me toch maar een screenie ;) .

(Post 500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Lol, een bug ontdekt in morrowind, als je een attribute op 95hebt en next lvl die attribute wil trainen naar 100 mbv een *5 bonus dan reset hij na *4, *5 wordt dus terug *1 |:( ,bij endurance had ik dit niet, bij str en int nu wel dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muhahahahaaaaa
LOL @ corpseflayer...
Kon je een savegame terugzetten, een recente? Of werd je echt genaaid door het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 19 augustus 2002 @ 19:43:
mwah ik heb wel een axe tot 90 :)
zonder echanting
Is dus 1 tot 80. Niet dat dat niet sterk is :). Gebruik hem zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ietwat gefrustreerd: Moet nu met telvanni een mouth zoeken, en dat moet dus fast eddy zijn. Die schijnt in balmora te wonen. Kan hem niet vinden. Ben overal geweest volgens mij. Heb vrijwel iedereen ondervraagt. Kan hem niet vinden. waar zit die lijhoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 19 augustus 2002 @ 18:48:
tja en dan krijg je dit soort vragen dus ......
maar ik zal wel ff uitleggen ... seleteer dat wapen maar eenz en dan kom je erachter wrom ik het zoooo goed wapen vond ... en btw valt nix op??
Er zit een cast when used soul trap op. Nogal zonde van zo'n degelijk wapen. Idg heb je meer aan een daedric dai-katana met soul trap erop. Heb je sowieso eigenlijk wel. En probeer alsjeblieft niet zo op te scheppen. Want zo klinkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
neee
omg gebruik het zwaard fury maar eenz !!!
ben ik de enige met bril ofzo ???

dat gaat over fury ...

umbra is gewoon relax ... best krachtig en best ligt voor zwaard en je krijgt auto echanting erbij !!

jongens gebruik het zwaard fury maar en dan hier niet komen klagen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cast When Used sux
Mijn eerste enchant is altijd een cast when strikes Soul Trap voor 5~10 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 01:51:
[...]

Er zit een cast when used soul trap op. Nogal zonde van zo'n degelijk wapen. Idg heb je meer aan een daedric dai-katana met soul trap erop. Heb je sowieso eigenlijk wel. En probeer alsjeblieft niet zo op te scheppen. Want zo klinkt het wel.
Uberdog, het is FURY!!!!
Constant effect Drain Light/Medium/Heavy ARMOR ON SELF!!!
maw in minder dan 5 sec. zijn al je armor skills terug op 1!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 01:36:
Ben ietwat gefrustreerd: Moet nu met telvanni een mouth zoeken, en dat moet dus fast eddy zijn. Die schijnt in balmora te wonen. Kan hem niet vinden. Ben overal geweest volgens mij. Heb vrijwel iedereen ondervraagt. Kan hem niet vinden. waar zit die lijhoofd?
Jonge, kijk op je map, het is 'Fast Eddies House', noord Balmora, aan de westkant van de Rivier, ben je nog niet helemaal wakker ofzo?
Sorry maar het is echt heel simpel.
Nog ff duidelijk instructies: Ga alle huizen langs die direct aan de rivier liggen aan de westkant. Fast Eddies house ligt ver noordelijk. Kijk op je map (in-game), en ga alle vierkantjes af, tot je Fast Eddies house tegenkomt. Daar mot je wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 19 augustus 2002 @ 17:34:
dan zou ik monitor weg gooien en eentje van de laaste 10 jaar kopen!
Sorry streafer maar heb net een half jaar oud TFT-scherm --__-- }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
tja dat kan het ook zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:16:
[...]

Jonge, kijk op je map, het is 'Fast Eddies House', noord Balmora, aan de westkant van de Rivier, ben je nog niet helemaal wakker ofzo?
Sorry maar het is echt heel simpel.
Nog ff duidelijk instructies: Ga alle huizen langs die direct aan de rivier liggen aan de westkant. Fast Eddies house ligt ver noordelijk. Kijk op je map (in-game), en ga alle vierkantjes af, tot je Fast Eddies house tegenkomt. Daar mot je wezen.
...ER IS GEEN FAST EDDY'S HOUSE!!!! WTF!?!? Ik ben volgens mij weer genaaid...-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:12:
[...]

Uberdog, het is FURY!!!!
Constant effect Drain Light/Medium/Heavy ARMOR ON SELF!!!
maw in minder dan 5 sec. zijn al je armor skills terug op 1!!!
Oh het ging over fury-_-. Hij had het ook nog een keer over umbra. Hmmz. Iig, armor skills heb je toch niet nodig. Ik hak alles dood voordat ze ma aan kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ik ben nu proeflid van de morag tong en heb wel gemerkt dat het een stevige quest is, een spell en ik ben dood, op welk level waren jullie toen jullie die quest hadden gedaan?
Ik vind het namelijk erg stoer idee, de morag tong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk lvl ben je nu dan?

ow btw ik zit eindelijk weer eens vast!
Er is in Sadrith Mora een Ghost in de Gateway Inn, maar hij blijft terugkomen volgens de eigenaar. Ik moest toen met iemand in de Telvanni Council Hall gaan praten, maar welk onderwerp? Ik heb alle onderwerpen al aangeklikt, op sommige wil ze geen antwoord geven, toen ben ik maar Telvanni gejoined maar nog steeds komt er geen Journal update of iets!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:09:
Ehm, ik ben nu proeflid van de morag tong en heb wel gemerkt dat het een stevige quest is, een spell en ik ben dood, op welk level waren jullie toen jullie die quest hadden gedaan?
Ik vind het namelijk erg stoer idee, de morag tong.
Ik zat dacht ik nog maar op level 10 ofzo? Mishien iets hoger, misschien iets lager. En als je met 1 spel dood bent, dan ben je wel heel erg zwak. Probeer eerst een een reis te maken van Seyda Neen naar Gnisis te voet. Moord op je weg alle beesjes uit die je tegenkomt. En als je dat is gelukt moet je es een tochtje door de ashlands gaan maken. Als je dit hebt gedaan moet je aardig wat sterker zijn geworden. En probeer anders de spells te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die proef opdracht van morag tong was volgens mij juist wel simpel ?
een zo'n ventje met haast geen armor die je zo molt?
ik had er iig geen problemen mee toen ik ergens rond lvl8 zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik ben maar lvl 2 en ik dacht ik probeer het gewoon, niet dus...
Naja, dan eerst maar wat quests gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Zo, gisternacht teruggekomen uit spanje!!
Echt vet relaxed.
Ga gelijk maar weer ff morrowinden :P

Hey streafer waar had je al die spullen opgeslagen trouwens wat op die piccies was te zien.
En hoe krijgen jullie snel lv's ?? Trainen jullie zoveel, want lijkt mij weinig aan dan om binnen kortste keren op lv30 te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ik heb plugin ... een huisje ...
als je wilt zet ik hem wel op inet ..
heb ook nog een plugin waar die heibel over is geweest ... heb greeper wat meer gegeven .. die staat al op inet ...

http://members.home.nl/streafer/morrowind/better_greeper.esp
andere kan ik er ook wel bij zetten als moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
streafer schreef op 20 augustus 2002 @ 14:34:
heb ook nog een plugin waar die heibel over is geweest ... heb greeper wat meer gegeven .. die staat al op inet ...

K bedankt.
Ga denk van de week dan nog wel ff kijken voor leuke plugins, maar had gehoord dat veel niet werkten met niet gepatchte versie.

Bedoel je dat je die creeper meer geld hebt gegeven of spullen, want het eerste kan natuurlijk gewoon ook met tes cs.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fast Eddies House is boven die van een Argonian (Ihan ofzo.) aan de rivier.
Daardoor zie je hem niet op de map, je ziet de naam van die van de Argonian.
---
Tuurlijk, je kunt alle plugins zelf maken met TES CS
---
Als je gewoon 1.2 installeert heb je geen last meer van Fury hoor, en als je er dan al last van hebt gehad: heal het gewoon bij een Temple Shrine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
dat 2 e gaat niet en ja dit is gewoon zelf gemaakt met tes cs .... hij koopt nu alles repareert en echant als ik goed heb . en heeft 9000000 drakes ...
mij maakt niet uit maar ik zet het huis er ook wel ff bij ...
het huis ligt net buiten balmora ... 1 m ofzo rechts van silt strider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
1 van de 2 is de goeie kijk zelf maar welke beste is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog iets van die ghost af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
je moet dat mens gewoon geld geven dan praat ze wel met je ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een kort vraagje over de editor:
Ik heb met PSP 7 een jpegje geconverteerd naar een tga 32x32, maar hij wil hem niet openen met de editor. Is er iets bijzonders dat ik er mee moet doen voordat dat kan.
Het aantal kleuren kan niet lager bij een tga, dat had ik ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 20 augustus 2002 @ 14:34:

Dat creeper (niet greeper, leer dat nou es jochie) meer geld geven kan je zelf met zoveel gemak doen(is mij zelfs gelukt! en ik weet niet eens wat psp 7 is!). Lijkt me niet nodig om daarvan kostbare webspace aan te verspillen-_-. HET IS CREEPER! NIET GREEPER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ohh srry ik dan ook maar 3 gb aan webspace ... mijn fout ... en als ik het erop wil zetten .. laat me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:38

BrZ

streafer schreef op 21 augustus 2002 @ 00:24:
ohh srry ik dan ook maar 3 gb aan webspace ... mijn fout ... en als ik het erop wil zetten .. laat me
Weet je hoe snel je daar doorheen bent met files van 1.13KB? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 21 augustus 2002 @ 00:24:
Cool. 3gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
offtopic:
psp7 = paint shop pro 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 21 augustus 2002 @ 01:13:
offtopic:
psp7 = paint shop pro 7
stooer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
BrZ schreef op 21 augustus 2002 @ 00:41:
[...]

Weet je hoe snel je daar doorheen bent met files van 1.13KB? :+
euh ..... ik heb geen zin om het te testen .. maar ..
euh z'n 265486,72566371681415929203539823 x .. let dan vooral op die laatste 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
srry die axe is tot 80
alleen heb 1 raar ding gevonden ..
er staat 0 skeleton key ... alleen ik heb er toch echt 1 en op normale manier verkregen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 06:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Komt denk ik omdat de key niet echt in het spel zit, hij komt er pas in als je em krijgt (van die ex grandmaster thief dinges). Snappie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ohh die heb ik moeten vermoorden ..... teminste de BIG BOSS van thief guild moet je vermoorden voor fighters guild om master van fighters guild te woorden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 20 augustus 2002 @ 21:57:
je moet dat mens gewoon geld geven dan praat ze wel met je ...
Neej het probleem is niet dat ze niet met me wil praten, maar het feit dat geen enkel topic een Journal update oplevert, ook niet als ze er wel met me over wil praten.
Ze had al 61/100 voor me, dat lijkt me toch wel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel dan en welk onderwerp?
Er kwam nix te staan toen ik over de gateway vroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
100/100 en je bent zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
pff moet ik uit mijn kop weten hoeveel ... omg weet je hoeveel mannetjes er daar rondlopen ..
ga naar 100 en je bent zeker ..
of gebruik een spel ervoor ...
ik heb als bovennatuurlijk gave ... de voice of emperor ... dan doen ze alles wat ik zeg :) ongeveer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, voice of the emperor, hoe kom je daar nou weer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:40:
Hm, voice of the emperor, hoe kom je daar nou weer aan?
Is iets dat een imperial pc heeft als power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahzo, ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hmm tijd voor een plaatje

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/selfprt.jpg

genomen na de main quest

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie rok :D :D :D
die helm is ook daedric?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:11:
[...]

Neej het probleem is niet dat ze niet met me wil praten, maar het feit dat geen enkel topic een Journal update oplevert, ook niet als ze er wel met me over wil praten.
Ze had al 61/100 voor me, dat lijkt me toch wel genoeg?
61/100 is lang niet genoeg. Het is allemaal kwestie van vertrouwen. Voor sommige zaken moet je bijv 90/100 hebben, willen ze erover praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind men je na de mainquest wel weer ok? ipv dat ze je allemaal lopen uit te maken voor false incarnate etc... stelletje racisten daaro hoor... blijven me maar outlander noemen :P

• BrZ
  • Laatst online: 23:38

BrZ

streafer schreef op 21 augustus 2002 @ 12:51:
ohh die heb ik moeten vermoorden ..... teminste de BIG BOSS van thief guild moet je vermoorden voor fighters guild om master van fighters guild te woorden ..
Hoeft niet hoor, als je het op een andere manier doet ben je van beide master :)
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 22:56:
vind men je na de mainquest wel weer ok? ipv dat ze je allemaal lopen uit te maken voor false incarnate etc... stelletje racisten daaro hoor... blijven me maar outlander noemen :P
Als je de main quest hebt uitgespeeld hebt is et ze wel duidelijk dat je niet false bent hoor :P

• streafer
  • Niet online
jep je kan ook meteen de leider vermoorden .... ik ken ook de walkthrue ....

Verwijderd

Ik vind het zo matig dat je dagoth ur niet kan joinen-_-. Hij zit wel de hele tijd te zeiken van "kom nu, ik wacht op je" en stuff. Lijkt me stoer om de hele wereld te vernietigen zeg maar. Verder zijn er een paar vreembe gasten in tombes(eentje in een tomb vlakbij erabenimsum camp, en een in de grazelands ergens ten westen van zanaïb camp. Als je ze afmaakt dan krijg je een msg dat je de main quest over hoopt heb gegooid, en dat je ff moet reloaden. Maar ik ben ze nog nooit tegengekomen in de main quest. Erg vreemd eigenlijk :?

• streafer
  • Niet online
vind jmmr dat die cryshamere zo lelijk is .. :( lijkt net van hout ... mijn umbra ziet er cool uit en een deadric dai-katana ook maar die crys... is gewoon lelijjk :(

Verwijderd

Ik heb last van de volgende bug:
na een tijdje spelen is de vriendelijk van alle mensen 5 punten omlaag gegaan.
Dus, bv. bij de Mages Guild en Telvanni ben ik Arch-Mage, dus 100/100, iedereen.
Maar, na een tijdje inneens 95/100.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 17:17:
Ik heb last van de volgende bug:
na een tijdje spelen is de vriendelijk van alle mensen 5 punten omlaag gegaan.
Dus, bv. bij de Mages Guild en Telvanni ben ik Arch-Mage, dus 100/100, iedereen.
Maar, na een tijdje inneens 95/100.
Erm, bij daggerfall gebeurde dit altijd na precies 1 jaar. Dan gaat de "vriendelijkheid" naar een centraal punt, maar bij daggerfall was dit trouwens maar 1 punt. Is dus volgens mij geen bug. Maar iedereen die je eerder niet aardig vond is dan 5 puten omhoog gegaan.

• GG85

GG85

.......

Ik ben er trouwens achter gekomen dat je dragoth ur ook kan verslaan zonder met al die great houses en wise women's te praten! Als je maar de Keeting, Sunder en Wraithguard hebt kun je het spel uitspelen. Heeft dit echter verder nog gevolgen? Kweet dat ik een lame cheater ben maar al die gastjes opzoeken om Neverine etc. genoemt te worden daar had ik geen zin in dus. Ps. verder cheat ik nooit; zonde van dit heerlijke spel (zonder ashstorms ;) ).

Verwijderd

kvind die ashstorms wel koel juist :)
en ik vind t een beetje gaar om t spel zo uit te spelen maarja speel zoals jij t zelf wilt zou ik zeggen :)

• GG85

GG85

.......

Heb je wel gelijk in maar, die 4e en 5e quest zijn zo iri, echt niks aan. En dat is het enige wat ik ooit/ga cheaten.

• streafer
  • Niet online
nee hoor valt wel mee is eigenlijk best makkelijk
maar als je lame wilt zijn ga je gang

• GG85

GG85

.......

Kun je nog wat na de mainquest doen? Ik hoorde dat die hoge piet op Ebonheard een brief bij zich heeft waarin staat dat je een Stronghold mag bouwen ofzo, krijg je die? en kun je verder nog wat? Nog een tip voor degenen die een mooi huis willen: Als voor de Champion van het fort bij Balmora die 5 gasten kilt, heeft 1 van die gasten een key van zijn huis (Nerano Manor, leuk met een trapje naar je huis toe ;) ) bij zich. T'is een mooi penthouse in Balmora wat er een stuk netter/beter uitziet dan die ouwe troep van Cosaius. En je mag hem natuurlijk gratis gebruiken.
(Die gast was een crimineel en is toch dead).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op 22 augustus 2002 @ 23:38:
Kun je nog wat na de mainquest doen? Ik hoorde dat die hoge piet op Ebonheard een brief bij zich heeft waarin staat dat je een Stronghold mag bouwen ofzo, krijg je die? en kun je verder nog wat? Nog een tip voor degenen die een mooi huis willen: Als voor de Champion van het fort bij Balmora die 5 gasten kilt, heeft 1 van die gasten een key van zijn huis (Nerano Manor, leuk met een trapje naar je huis toe ;) ) bij zich. T'is een mooi penthouse in Balmora wat er een stuk netter/beter uitziet dan die ouwe troep van Cosaius. En je mag hem natuurlijk gratis gebruiken.
(Die gast was een crimineel en is toch dead).
Een stronghold krijg je als je lid bent van een van de 3 houses. De main quest heeft er niks mee te maken. En dat ene huis waar jij over praat is nou niet echt mijn eerste keus. Het ligt midden in balmora, en is onhandig groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
mijn huisje ruled gewoon :) thx voor een gast hier op het forum ( in het begin bij deel 1 dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 23 augustus 2002 @ 07:26:
mijn huisje ruled gewoon :) thx voor een gast hier op het forum ( in het begin bij deel 1 dan )
Yep, zo'n huisje is heel handig. Ik gebruik mijn huis alleen maar om een verzameling armor aan te leggen, en kruidjes en zo verzamelen. Heel misschien nog wat enchanted spul, maar ik neem aan dat ik dat altijd bij me heb, omdat ik alleen iets enchant als ik het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
maak pics en zet ze op inet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
kunnen ze gaan klagen hoe donker / light de pics wel niet zijn ... of ze kunnen ook alleen de onsterste kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

me specs: :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/info.jpg

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
streafer schreef op 23 augustus 2002 @ 23:58:
kunnen ze gaan klagen hoe donker / light de pics wel niet zijn ... of ze kunnen ook alleen de onsterste kijken ...
ach gossie :D

kan je trouwens ook de ash storms uitzetten, ziet er echt niet uit op een matrox g550 namelijk :D

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justice schreef op 24 augustus 2002 @ 00:11:
[...]

ach gossie :D

kan je trouwens ook de ash storms uitzetten, ziet er echt niet uit op een matrox g550 namelijk :D
hmmz. Ik geloof dat als je een beetje in morrowind.ini gaat rommelen, dat je daar de kans op een blight storm kan verkleinen. En dus ook bv op 0% zetten. Of je kan als er een blight storm is gaan slapen totdat ie weg is. Doe ik ook wel eens.

offtopic edit:
stoere icon heb je btw
/offtopic edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ligt nou aan mij of klopt er iets niet ... je hebt strenght 100 en kan 750 kilo dragen ???

ik heb strenght 120 en kan maar 600 dragen ... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt idd niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze pics zien er btw wel goed uit hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/afba.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/afbb.jpg
lol het werkt niet
/e/
nu wel *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg je die magicka zo hoog??
450, met een intelligence van 100... natuurlijk, high elf heeft een 2x bonus (? oid), maar verder, heb je enchanted shit, maar dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
wrom wegen jullie zoveel ?? ikweeg maar 200 op max en normaal rond 170

en als ik dan nog een grot in ga .... kom ik er weer ramvol uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Waarom zo veel?
Tonnen potions
Tonnen ingrediënten
1 paar deadric greaves
Al deze samen zijn goed voor minstens 225
Mn magicka;
base 100 (want 100 int)
high elf + (*2) bonus = 200
atronach sign + (*1.5) bonus = 150
100+200+150=450, sim-pel, ik zou nog een zooi +4x int potions kunnen drinken, haal je makkelijk meer dan 1k, handig als je high cost spells wil casten voor een korte periode (restore health 5pts voor 5min ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 24 augustus 2002 @ 11:35:
wrom wegen jullie zoveel ?? ikweeg maar 200 op max en normaal rond 170

en als ik dan nog een grot in ga .... kom ik er weer ramvol uit
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn bagage schommelt ook tussen de 350-400. Zeker nu ik heel veel golden saints tegenkom beladen met glas claymore en daedric shield :9~. Ik ben een grootverbruiker! Heb medium armor, en omdat ik indoril draag heb ik nog een paar extra dreugh stuff bij me. Mijn strength is nu 99 btw. Ik neem het er een beetje van ;). Ben ook helemaal verliefd op mijn mooie nederige telvanni stulpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 15:36
Ik ben net aangekomen in Ghostgate en daar vond ik een elf die alleen maar Glass armor verkoopt.. Dat zou ik natuurlijk wel willen hebben, maar hoe krijg ik die gast 't beste dood.. :? Ik heb al zoveel mogelijk getaunted, maar zonder succes.. :( En hem zomaar aanvallen heeft ook geen zin, aangezien 't dan weer gelijk wordt aangegeven.. Ik ben nog maar level 5, dus ik denk dat ik beter nog wat in level kan stijgen en 'm dan om 't leven brengen... Of niet? :)

[edit]
Godv#*)rdo*##@!me!! Waarom moet zo'n goed spel nu zulke vervelende bugs bevatten?! Loop ik net vanuit Ghostgate terug door het ravijn, onderweg wat gespuis aan het afslachten en ineens *PloP* "Hier heb je je windows background weer terug". AAh! Ik haat die bug! Vooral wanneer je zo'n half uur niet meer gesaved heb en dus weer overnieuw kan beginnen.. :(
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 24 augustus 2002 @ 16:00:
Ik ben net aangekomen in Ghostgate en daar vond ik een elf die alleen maar Glass armor verkoopt.. Dat zou ik natuurlijk wel willen hebben, maar hoe krijg ik die gast 't beste dood.. :? Ik heb al zoveel mogelijk getaunted, maar zonder succes.. :( En hem zomaar aanvallen heeft ook geen zin, aangezien 't dan weer gelijk wordt aangegeven.. Ik ben nog maar level 5, dus ik denk dat ik beter nog wat in level kan stijgen en 'm dan om 't leven brengen... Of niet? :)

[edit]
Godv#*)rdo*##@!me!! Waarom moet zo'n goed spel nu zulke vervelende bugs bevatten?! Loop ik net vanuit Ghostgate terug door het ravijn, onderweg wat gespuis aan het afslachten en ineens *PloP* "Hier heb je je windows background weer terug". AAh! Ik haat die bug! Vooral wanneer je zo'n half uur niet meer gesaved heb en dus weer overnieuw kan beginnen.. :(
[edit]
Je beste kans op dit level is of een potion of shadow kopen en dat gebruiken om de hele zooi te jatten(doe ik altijd, alleen gebruik ik natuurlijk spells;). En anders koop je een telvanni bug musk, en een lichte spell om je personallity wat extra te raisen. Dan ga je hem opvoeren tot hij je heel aardig vind(doe maar 100/100), en vervolgens ga je taunten. Dan krijg je hem wel >:D.en als je een lockig spell hebt, doe dan de deur dicht, maak hem af, teleport een end weg, verkoop wat en betaal de bounty.

En voor dat crashen: een crash kan ontstaan:
- 1 seconde nadat je iets heb afgemaakt.
- vlak voordat er een spell wordt gegooid door iemand
- als er een nieuwe omgeving word geladen. (zijn meestal gewone desktop crashes)

Gewoon saven voordat je een gevecht begint en het valt allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hehe ik vond die gasten ook zo irrie ... achter die 100 lock deur ... ben een x met lvl 30 terug gegaan ... OVERKILL !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 24 augustus 2002 @ 16:37:
hehe ik vond die gasten ook zo irrie ... achter die 100 lock deur ... ben een x met lvl 30 terug gegaan ... OVERKILL !!! :)
Hmmz. Ik ben op het ogenblik lvel 29(7/10). Zal ik misschien ook maar weer es een bezoekje brengen? Ben er zelfs nog niet geweest met me huidige char...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwah, ik krijg mezelf er gewoon niet toe om het spel uit te spelen, het verste dat ik zonder cheaten ben gekomen is level 15 ofzo... :|
Ik heb nu weer m'n saves gedelete omdat ik mijn character niet leuk meer vond :{
ik ga nu weer een soort assasin spelen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 19:55:
bwah, ik krijg mezelf er gewoon niet toe om het spel uit te spelen, het verste dat ik zonder cheaten ben gekomen is level 15 ofzo... :|
Ik heb nu weer m'n saves gedelete omdat ik mijn character niet leuk meer vond :{
ik ga nu weer een soort assasin spelen ofzo...
Nah, je hoeft niet speciaal een class te zijn, gewoon een goede base kiezen en gaan, probeer anders ook eens een high elf met atronach als sign, om te beginnen kies je als 2*+10 stats luck en endurance, stealth als favorite, main skills neem je dingen die niet te moeilijk te lvlen zijn, dus geen security of armorer, eerder long blade, sneak, hand to hand, en bij iedere lvlup geef je 1pt aan luck en 2 keer een *5 aan gewone skills, om dat te doen train je gewoon 10 keer iets dat die attribute handgaaft, pak een pen en ze iedere keer block/sneak/light armor etc up gaat een streepje bij agility, kiet maybe op voorhand 2 skills uit, dan heb je bij iedere lvl 11stat points en wordt je al snel sterk zat. (Ik neem luck omdat je anders bij ieder lvl 30skills moet uppen wat soms lastig is.)
/e/
btw, een goede plaats om je azura star te vullen met ascended sleepers is door in Assemannu te gaan zoeken vanaf lvl28 ong., kwam er laatst 3tegen en dat was in de helft van heel Assemanu nogmaar, ben weggegaan na de 2e sleeper met 1full azura en 1grand :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/afbc.jpg
Hier mn stats net nadat ik een extravagant belt en pants geënchant heb met constant effect fortify str 8 resp. 12, toch nog een 4tal keer moeten proberen alvorens succes.
/e/
Ergens in een enchant faq op een Morrowind page had die vent pots gedronken tot hij 1500 magicka had, dan heb je met 100 enchant een 100%slaagkans op de zwaarste items (100pts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 24 augustus 2002 @ 21:03:
[...]

Nah, je hoeft niet speciaal een class te zijn, gewoon een goede base kiezen en gaan, probeer anders ook eens een high elf met atronach als sign, om te beginnen kies je als 2*+10 stats luck en endurance, stealth als favorite, main skills neem je dingen die niet te moeilijk te lvlen zijn, dus geen security of armorer, eerder long blade, sneak, hand to hand, en bij iedere lvlup geef je 1pt aan luck en 2 keer een *5 aan gewone skills, om dat te doen train je gewoon 10 keer iets dat die attribute handgaaft, pak een pen en ze iedere keer block/sneak/light armor etc up gaat een streepje bij agility, kiet maybe op voorhand 2 skills uit, dan heb je bij iedere lvl 11stat points en wordt je al snel sterk zat. (Ik neem luck omdat je anders bij ieder lvl 30skills moet uppen wat soms lastig is.)
/e/
btw, een goede plaats om je azura star te vullen met ascended sleepers is door in Assemannu te gaan zoeken vanaf lvl28 ong., kwam er laatst 3tegen en dat was in de helft van heel Assemanu nogmaar, ben weggegaan na de 2e sleeper met 1full azura en 1grand :) .
En goede plek om golden saints te vinden(veel nuttiger dan ascended sleepers), is de molag amur region. Had gisteren 3 golden saints achter elkaar!. Ik moest 2 keer lopen om die heerlijke daedric shields te verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 21:57:
[...]

En goede plek om golden saints te vinden(veel nuttiger dan ascended sleepers), is de molag amur region. Had gisteren 3 golden saints achter elkaar!. Ik moest 2 keer lopen om die heerlijke daedric shields te verkopen!
Ik enchant alles zelf mbv int/luck pots (zie pic), dus gold heb ik niet nodig :) ,ascended sleepers zijn moeilijker dan golden saints daarom heb ik ze gewoon liever ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 24 augustus 2002 @ 22:40:
[...]

Ik enchant alles zelf mbv int/luck pots (zie pic), dus gold heb ik niet nodig :) ,ascended sleepers zijn moeilijker dan golden saints daarom heb ik ze gewoon liever ;) .
Hmmz. En AL DAT GELD dan dat je krijgt van die beesten? Ruim 80k per saint. En gesummonde golden saints kan je ook leegjatten :D. Die hebben meesterlijk goede items altijd. Moet je wel goede reflexen hebben. Tussen het moment dat die dood is en dat die op de grond valt, moet je er tegen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hmm doe maar eenz met zwaard umbra ...... mensen verkijken zich op 1 ding ..
als ik sla doet hij niet soultrap ... al staat het er wel ... daarvoor moet ik eerst spreuk doen van zwaard umbra .. en die is lekker sterk 120 sec ofzo :) ik heb nog altijd iedereen ermee gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze gesummoned zijn, is het idd lastig. Gewoon saven, op een afgelegen plekje in een stad (balkon) summonen, en killen. Is nog simpel ook, want ze gebruiken die wapens nauwelijks, en gebruiken al helemaal geen dispel (:?).
Wilde Golden Saints zijn 10x lastiger.
Maar de gesummonde zijn wel makkelijker in een soulgem te proppen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Maar hoezit dat met die stronghold? Krijg je echt een iets of alleen dat papiertje? En wat is het meest legale/staat dicht bij de Emperor house om te joinen? Ik bennamelijk Knight of the imperial dragon en Fighters Guild master dus wil mijn legale lopbaan raag voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dit bijzonder is maar ik vondt wel een leuke ring van de week:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=9132

Verder niet zo veel geluk met items vinden, ben nu level 29 en ik heb nog steeds een deel steel armour aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle great houses zijn legaal, maar ik d8 dat Redoran (fighters) het dichtst bij Imperial staat. Als je al Fighters Guild Master en Knight van de blablabla bent, lijkt me dat ook bij je Character passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Die officiele armour plugin is wel erg mooi zeg, lijkt een beetje op middeleeuws ridders harnas, maar waarom is het zo duur terwijl de armourrating vreselijk laag is? (kvond hem net zo mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op 25 augustus 2002 @ 12:22:
Die officiele armour plugin is wel erg mooi zeg, lijkt een beetje op middeleeuws ridders harnas, maar waarom is het zo duur terwijl de armourrating vreselijk laag is? (kvond hem net zo mooi)
omdat je medium armor skill te laag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ik heb volledige deadric ebony en glass armors ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 07-10 10:01

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb dit spel dus nog nooit gezien of gespeeld, maar ik heb net eens een aantal topics over dit spel eens doorgelezen en 't lijkt me best iets wat ik leuk zou kunnen vinden. Alleen, ik vrees dat 't met mijn huidige systeem (zie specs in m'n signature) niet echt zal gaan lopen :'( Als ik al lees dat sommigen met vergelijkbare (of betere) pc's soms maar 3 fps halen, vraag ik me af of 't überhaupt wel een goed idee voor mij is om hier aan te beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
tja ik heb een p3 550 383 sdram en voodoo5500 en haal ook vaak maar 5 fps maar het blijft gewoon tof :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.