Bevat dit spel ook online mogenlijkheden?? of kan je hem na het uitspelen van de single player weggooien?
Verwijderd
je kan um dus weggooien...
Maar de singleplayer, alleen de mainquest duurt 100 uur, met alle quests erbij 500 uur, dus je bent er wel ff zoet mee.
Maar de singleplayer, alleen de mainquest duurt 100 uur, met alle quests erbij 500 uur, dus je bent er wel ff zoet mee.
Verwijderd
en dan heb je nog de pluginsVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:46:
je kan um dus weggooien...
Verwijderd
Woei. Kan niet meer dood. Kan gewoon niet. Ben nog maar level 20. Maar ik kan niet dood. Heb constant effect sanctuary 100 points. Is geen reet meer aan zo -_-.
Plug-in vraag:
Heb nu pet shop-plugin. Maar ik kan alleen die in balmora vinden. De rest is er gewoon niet
. Weet iemand wat hieraan gedaan kan worden?
Plug-in vraag:
Heb nu pet shop-plugin. Maar ik kan alleen die in balmora vinden. De rest is er gewoon niet
Verwijderd
ennuh misschien dat iemand hier nog op kan antwoorden?
net ff muziek in het spel uitgegooid, gamma niet te hoog en koptelefoontje op in het donker = super sfeervol!! schrok me ook nog s rot toen - terwijl ik net zo'n spinachtig beest molde - ik werd beslopen door zo'n groot dwemer ding BAM -SCHRIK-
naja, ik was dus ff een dwemer ruin (die waar puzzlebox in zit) aan het doorzoeken, heb een paar dwemer items (sja wat anders eh) gevonden, verder niks bijzonders ofzo (sja een wapen, armors)... of heb ik misschien iets over het hoofd gezien?
ik vind dat zoeken van speciale dingen toch wel het leukste om te doen eigenlijk, dus mijn vraag is, waar vind ik ergens leuke dungeons ofzo waar ergens (erg) speciale items liggen...
dan ga ik morgen ff de tomb raider uithangen in morrowind als jullie tenminste leuke items weten - niet te specifieke lokaties graag btw
copypaste uit andere topic
net ff muziek in het spel uitgegooid, gamma niet te hoog en koptelefoontje op in het donker = super sfeervol!! schrok me ook nog s rot toen - terwijl ik net zo'n spinachtig beest molde - ik werd beslopen door zo'n groot dwemer ding BAM -SCHRIK-
naja, ik was dus ff een dwemer ruin (die waar puzzlebox in zit) aan het doorzoeken, heb een paar dwemer items (sja wat anders eh) gevonden, verder niks bijzonders ofzo (sja een wapen, armors)... of heb ik misschien iets over het hoofd gezien?
ik vind dat zoeken van speciale dingen toch wel het leukste om te doen eigenlijk, dus mijn vraag is, waar vind ik ergens leuke dungeons ofzo waar ergens (erg) speciale items liggen...
dan ga ik morgen ff de tomb raider uithangen in morrowind als jullie tenminste leuke items weten - niet te specifieke lokaties graag btw
Verwijderd
ik heb al eerder gezegd: Zuid-West van Ebonheart (eilandje)Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 00:31:
ennuh misschien dat iemand hier nog op kan antwoorden?
Die queen was te vinden via een grot onderwater, en inderdaad, die is nogal moeilijk te vinden...armageddon_2k1 schreef op 14 augustus 2002 @ 10:50:
Ik was dus even bij Great House Hlaalu in Balmora en ik kreeg de opdracht een Kwama Egg Queen te killen in een mijn, maar die was er domweg niet. Ik zat in de goede mijn maar geen queen. Ga ik teug, ben ik EXPELLED! argh....dus nou wil ik bij de Morag Tong Guild, maar dan moet ik naar Vivec. Die Morag Tong guild is dus echt niet te vinden, want Vivec is zo ******groot! HELP!
Pff, Vivec is een mietje, die mep je zo met een zwaard dood
Verwijderd
ik zit nu wel helemaal aan de andere kant van morrowind 
dus dat ga ik later doen, ik zit nu bij al die ashlander kampen zeg maar
dus dat ga ik later doen, ik zit nu bij al die ashlander kampen zeg maar
enchant lvl55 (met +7 van ring)
luck 55
int 138 (70+2 potions)
ik wil
open 100/100pts
in een extravagante ring enchanten, een lesser sg met bull netch, nu lukt het me niet, het laten doen zou me 250k gold kosten, ben ik nu nog steeds te zwak om die enchant te doen
luck 55
int 138 (70+2 potions)
ik wil
open 100/100pts
in een extravagante ring enchanten, een lesser sg met bull netch, nu lukt het me niet, het laten doen zou me 250k gold kosten, ben ik nu nog steeds te zwak om die enchant te doen
Verwijderd
blijktbaar, ff wat training kopen, als dat kan (bij ajira dacht ik) en anders gewoon oefenencorpseflayer schreef op 16 augustus 2002 @ 15:53:
enchant lvl55 (met +7 van ring)
luck 55
int 138 (70+2 potions)
ik wil
open 100/100pts
Verwijderd
heb je versie 1 of 2?Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 23:22:
Woei. Kan niet meer dood. Kan gewoon niet. Ben nog maar level 20. Maar ik kan niet dood. Heb constant effect sanctuary 100 points. Is geen reet meer aan zo -_-.
Plug-in vraag:
Heb nu pet shop-plugin. Maar ik kan alleen die in balmora vinden. De rest is er gewoon niet. Weet iemand wat hieraan gedaan kan worden?
Verwijderd
Wat ik wel heel erg vaag vind, is dat als je Wizard bent in het Mages guild, en Trebonius je uitdaagt, dat je dan geen Arch Mage maar Master Wizard wordt, terwijl ook in je Journal staat dat je Arch-Mage bent geworden.
Ook als je ge-expelled wordt, dan moet je aan Arch Mage Trebonius vragen of je er weer bij mag...
Beetje vaag
Ook als je ge-expelled wordt, dan moet je aan Arch Mage Trebonius vragen of je er weer bij mag...
Beetje vaag
Ajira kon mij max nog 3lvls trainen, enchant is nu lvl 49 (+7 ring heb ik ook) en int is nu 80, heb 20keer mn security laten trainen (nu lvl 47) en kan nu met veel moeite toch al lvl 75 locks openmakenVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 18:25:
[...]
blijktbaar, ff wat training kopen, als dat kan (bij ajira dacht ik) en anders gewoon oefenen
Verwijderd
ik heb 'ergens' 14 scrolls gevonden die lvl 100 locks openmaken...
Maar wat ik wel vaag vind, ik ben opeens een amulet Chameleon 80% kwijt!!!
Ik weet niet wanneer het gebeurd is, het had een charge van 1200, ik heb het hoogstens 3 dagen (real-time) geleden nog gebruikt om de staf van een of andere vage gast te jatten, voor het Thieves Guild in Sadrith-Mora.
Ik weet niet wanneer het gebeurd is, het had een charge van 1200, ik heb het hoogstens 3 dagen (real-time) geleden nog gebruikt om de staf van een of andere vage gast te jatten, voor het Thieves Guild in Sadrith-Mora.
Wat mij is opgevallen, is hoe makkelijk het is om je speechcraft skill hoog te hebben! Met handelen haal je heerlijke kortingen, als je iemand dood moet hebben taunt je hem een paar keer en wil ie al met je vechten. Ideaal!
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
Ben net een Golden Saint tegengekomen in een Ancestral Tomb!! Lekker, lekker, een Deadric Katana van 50.000 en een Deadric Tower Shield, en dan ook nog eens in een Soul Gem gepropt!! 
Is wel zwaar jonge, 54... Heb daar ook een Deadric Longsword gevonden, nog zwaarder, 60...
Is wel zwaar jonge, 54... Heb daar ook een Deadric Longsword gevonden, nog zwaarder, 60...
tja als jij iets heb gejat en je praat met gaurd pakt ie het af !!Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 21:33:
ik heb 'ergens' 14 scrolls gevonden die lvl 100 locks openmaken...
hoe lang het ook geleden is .. dus praat alleen met gaurd als je alleen nog je tanga aanheb
Tenzij je nooit gezien wordt tijdens het stelenstreafer schreef op 16 augustus 2002 @ 22:08:
[...]
tja als jij iets heb gejat en je praat met gaurd pakt ie het af !!
hoe lang het ook geleden is .. dus praat alleen met gaurd als je alleen nog je tanga aanheb
/edit/
lockpikken is het eigenlijk
Verwijderd
Zonder cheats. Allemaal exquisite kleding kopen en enchanten en dan kom je net op de 100 uit.
Verwijderd
woei ik heb gister het wapen Sunder gevonden
, en ik heb ook een skeleton key, die dingen roeleren, je kan er elk slot mee openen! het mislukt nooit :):)
ik denk het niet, morrowind is wel dusdanig groot dat er niet snel een evenarend spel zal uitkomen, lijkt mij...Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 11:06:
ej mensen komen er binnenkort ook nog van zulk soort spelen uit ?
Verwijderd
Weet je zeker dat het de echte sunder is? Er is nl ook een neppe. Als je wraithguard niet aanhebt en je gaat niet dood is het de neppe. btw, voor die gast die nog wat redelijke items wou: hier is een mooie quest die je kan doen. Ga een of andere mijn zoeken in bitter coast/ascdian isles. Ga vervolgens op zoek naar Dram Bero in vivec. Van hem krijg je gratis(als je hem de locatie van die mijn vertelt), een daedric weapon naar keus. Om de mijn te "vinden" hoef je alleen maar naar binnen te gaan.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 12:40:
woei ik heb gister het wapen Sunder gevonden, en ik heb ook een skeleton key, die dingen roeleren, je kan er elk slot mee openen! het mislukt nooit :):)
Verwijderd
Ja, Gothic 2. Ik verheug me d'r best op eigenlijkVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 11:06:
ej mensen komen er binnenkort ook nog van zulk soort spelen uit ?
Verwijderd
Nou ik heb maar ff een nieuw amulet gemaakt met de soul van een Dremora Lord, want achter het lock wat ik wou openen ligt heel wat glass shit. Ik zeg alleen dat het in Vivec is, maar goed als je heel vivec door wil gaan zoeken...
Kleine Spoiler
-
-
Wat ik wel een beetje vaag vond, op een gegeven moment hoor je bij 'latest rumors' dat er 5 outlanders en 2 ordinators zijn gekilled, zonder dat die ordinators zelfs maar hun wapens hadden getrokken. ik heb dat mens gevonden en gekilled, maar ze was eigenlijk heel zwak... Jammer...
Kleine Spoiler
-
-
Wat ik wel een beetje vaag vond, op een gegeven moment hoor je bij 'latest rumors' dat er 5 outlanders en 2 ordinators zijn gekilled, zonder dat die ordinators zelfs maar hun wapens hadden getrokken. ik heb dat mens gevonden en gekilled, maar ze was eigenlijk heel zwak... Jammer...
whehe, ik vond het eik een beetje loos... moeilijk doen omdat er 2 ordinators gedood zijn... ehmz.. ik heb er zelf al honderden afgemaakt?Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 14:21:
Nou ik heb maar ff een nieuw amulet gemaakt met de soul van een Dremora Lord, want achter het lock wat ik wou openen ligt heel wat glass shit. Ik zeg alleen dat het in Vivec is, maar goed als je heel vivec door wil gaan zoeken...
Kleine Spoiler
-
-

Verwijderd
uhm ik kan nog wel dood jaVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 13:44:
[...]
Weet je zeker dat het de echte sunder is? Er is nl ook een neppe. Als je wraithguard niet aanhebt en je gaat niet dood is het de neppe. btw, voor die gast die nog wat redelijke items wou: hier is een mooie quest die je kan doen. Ga een of andere mijn zoeken in bitter coast/ascdian isles. Ga vervolgens op zoek naar Dram Bero in vivec. Van hem krijg je gratis(als je hem de locatie van die mijn vertelt), een daedric weapon naar keus. Om de mijn te "vinden" hoef je alleen maar naar binnen te gaan.
de sunder en keening kan je pas gebruiken in de main quest nadat je de wraithguard hebt gekregen van vivec. dit zijn de enige wapens waarmee je dagoth ur kunt verslaan
Respawnen guards dan?BrZ schreef op 17 augustus 2002 @ 16:35:
[...]
whehe, ik vond het eik een beetje loos... moeilijk doen omdat er 2 ordinators gedood zijn... ehmz.. ik heb er zelf al honderden afgemaakt?
Verwijderd
JA!!!!!!!!!
Verwijderd
heb je dan niet voor altijd gezeik met de guards? word volgens mij ook wel irritantVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 18:14:
[...]
JA!!!!!!!!!Ordinators uitmoorden is tussen de level 15-25 een goede training, en het breng nog geld in het laadje ook. Je kan die gasten heel makkelijk pissed maken door je kop in zo'n indoril helmpje te steken, en ze vervolgens aantikken en BOE! roepen
. Is vooral leuk als je ff niets beters weet (dat kan dus niet volgens mij).
Verwijderd
neej, alleen met de guard waarmee je praat. Ik wist het ook niet, net geprobeerdVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:36:
[...]
heb je dan niet voor altijd gezeik met de guards? word volgens mij ook wel irritant
Verwijderd
Je hebt dus wel problemen met elke ordinator als je mijn instructies volgt. Of iig totdat je dagoth ur ingemaakt hebt. Maar daar merk je alleen wat van in vivec en in molag mar, en wanneer ben je daar nou?Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 21:21:
[...]
neej, alleen met de guard waarmee je praat. Ik wist het ook niet, net geprobeerdLOL, en ik ze maar taunten... Daar gaat tenminste wel je speechcraft van omhoog
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk dat je geen problemen met Imperial en Hlaalu en Telvanni en Redoran guards krijgt...Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:51:
[...]
Je hebt dus wel problemen met elke ordinator als je mijn instructies volgt. Of iig totdat je dagoth ur ingemaakt hebt. Maar daar merk je alleen wat van in vivec en in molag mar, en wanneer ben je daar nou?
Nu ik het zo nalees was dat idd wel onduidelijk. Maar als je een quest oplost en redoran cuirass + helm krijgt, zegt die gast ook dat je het beter niet in Vivec kan dragen
Verwijderd
FF een vraagje tussendoor. Het lijkt me wel een leuk spel maar waar ik altijd tegenaan loop is dat er een soort limit aan het aantal levels zit, bijv dat je niet hoger dan level 100 kan. Hoe zit dat in Morrowind?
Tegen de tijd dat je level 100 bereikt, ben je vele dagen, weken, misschien wel maanden verder, als je elke dag een paar uur speelt 
Bovendien kan je altijd nog sterker; sterkere wapens, beter enchantments, betere spreuken, de limiet is geen probleem bij morrowind.
Bovendien kan je altijd nog sterker; sterkere wapens, beter enchantments, betere spreuken, de limiet is geen probleem bij morrowind.
Die guards in Vivec vallen me steeds aan! Het komt denk ik omdat ik voor een Legion quest een soldaat uit Vivec moest halen maar toen heb(moest) ik iets van 3 guards killen. is hier wat tegen te doen? Lijkt me dat meer Imperial Legion spelers er last van hebben?
Verwijderd
redoran moet zijn indorilVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 11:41:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk dat je geen problemen met Imperial en Hlaalu en Telvanni en Redoran guards krijgt...
Nu ik het zo nalees was dat idd wel onduidelijk. Maar als je een quest oplost en redoran cuirass + helm krijgt, zegt die gast ook dat je het beter niet in Vivec kan dragen
Verwijderd
Heb jij toevallig ooit indoril armor aangehad? Voor zover ik weet is dat de enige reden dat ze je aanvallen, tenzij je een hoge bounty hebt.GG85 schreef op 18 augustus 2002 @ 12:55:
Die guards in Vivec vallen me steeds aan! Het komt denk ik omdat ik voor een Legion quest een soldaat uit Vivec moest halen maar toen heb(moest) ik iets van 3 guards killen. is hier wat tegen te doen? Lijkt me dat meer Imperial Legion spelers er last van hebben?
Heb ik wel eens aangehad ja, maar nu allang niet meer. En kheb ook geen bounty (ben Knight Of The Imperial Dragon)
Wat ik wel jammer vind is dat als je bijv. Knight of the Imperial Dragon of Fightersguild Master bent, jer niets mee kan doen. Ik bedoel, je hoort dan toch aanzien te hebben!!! Wat ik ook zo vreemd vind is dat als dast gastje in Ald Ruhn je Fighters Guild master heeft gemaakt (nadat je 3 bazen hebt gekilt) ie zegt dat de tijd zal leren of je het waard bent ofzo (je krijgt dan wel glass shit
)! Kun je je titel verspelen ofzo? (je krijgt dan wel glass shit
)
Verwijderd
Heeft iemand er eigenlijk al weleens aan gedacht een MOD te maken voor de iFeel Mouseman van Logitech?? Heb dat ding net maar het is wel vet!
Morrowind met zo'n soort force feedback spelen lijkt met echt lekker!
Verwijderd
Als je het eens aangehad hebt, onthouden ze dat -_-. Hellaas. Dat is dues waarschijnlijk je probleem. Als je hier vanaf wilt, moet je gewoon ff dagoth ur afmaken. Dan doen ze weer normaal.GG85 schreef op 18 augustus 2002 @ 13:20:
Heb ik wel eens aangehad ja, maar nu allang niet meer. En kheb ook geen bounty (ben Knight Of The Imperial Dragon)
Verwijderd
Ik heb ook iFeel van logitech. Niets bijzonders met morrowind. Wel gruwelijk tof bij shooters.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:10:
Heeft iemand er eigenlijk al weleens aan gedacht een MOD te maken voor de iFeel Mouseman van Logitech?? Heb dat ding net maar het is wel vet!
hmm.. bij mij niet hoor, ze vallen me nog steeds aan zodra ze me zienVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:12:
[...]
Als je het eens aangehad hebt, onthouden ze dat -_-. Hellaas. Dat is dues waarschijnlijk je probleem. Als je hier vanaf wilt, moet je gewoon ff dagoth ur afmaken. Dan doen ze weer normaal.
Er is dus niets aan te doen?? Desnoots met savegame editor ofzo? Ik word er aardig gek van.
Verwijderd
hmmz. Maak anders een constant effect invisibillty dinges. ofpatchen wil nog wel eens helpen(ik heb gehoord dat er een bug in de patches zit: alles wat boos is doet weer normaal).GG85 schreef op 18 augustus 2002 @ 23:18:
Er is dus niets aan te doen?? Desnoots met savegame editor ofzo? Ik word er aardig gek van.
Verwijderd
ej mensen als ik mijn morrowind opstart dan krijg ik leuk het introstukje maar daarna is mijn hele scherm groen (in-game) en kan ik maar een paar dingen zien iemand dit ook gehad en weet hoe je dit kan verhelpen?
Verwijderd
driver probleem?Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 10:52:
ej mensen als ik mijn morrowind opstart dan krijg ik leuk het introstukje maar daarna is mijn hele scherm groen (in-game) en kan ik maar een paar dingen zien iemand dit ook gehad en weet hoe je dit kan verhelpen?
Verwijderd
ik heb een radeon 64 ddr met de nieuwste drivers dus dat lijkt me niet echt een probleem tocH?
Verwijderd
patches gebruikt? Staat de Radeon bij 'options' ingesteld als de Grafics accelerator of is het wordt het softwarematig gedaan?
Probeer een soudere drivers.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:32:
ik heb een radeon 64 ddr met de nieuwste drivers dus dat lijkt me niet echt een probleem tocH?
hier komen dan de screens ( srry voor modem gasten
)

mijn alchemy keldertje
waar van 3 grandmaster ..

volgens mij weten het duurste boek wat er is

een paar speciale wapens en leuke staffen.

een tanto serie ( devil )

een tanto serie ( demon)

en nog een tanto van serie ( fiend )
maak nu uw keuze

de bekende demon lonbow .

een leuk armortje ... ook wel bekend

een kast met wat armors en wapens.

wat dwerven spul en grand master lockpick ...

de duurste bittercup ( schat ik ) deze cup versterkt je sterkste skill en verlaagt de laagste ( waarschijnlijk luck bij iedereen

de glass kast niet compleet ... had wat verkocht ... maar ik ga het weer terug kopen om het compleet te maken .

de ebony kast ook niet compleet omdat ik veel spul heb verkocht .. ( ondertussen heb ik alles weer van deadric glass en ebony .. ff terug gekocht!! )

de deadric kast ( zelfde verhaal glass en ebony)

deadric wapens ... sommige zijn dubbel als je goed kijkt !

nee jongens en meisjes dit is niet de goede brandy ...
is nie goed voor jezelf
hehe maar wel duur .

wat magic items ... sommige zijn best handig

wat keyen en een skeleton key ... zelfs een noob krijgt zo een deur open

wat ringen en kleding .. equiste verzameling is compleet en genoeg ringen

een kistje met wat kruiden
ben me eigen apotheker 

dit ben ik dan !! WOEI WAT EEN KNAPPE GOZER !!!

dit heeft greeper allemaal van me gekregen dus daar zitten ook de glass ebony en deadric spul tussen zoals je al ziet!

het beste zwaard uit het spel !!!! vooral gebruiken
ligt in hlomaren als ik het goed had !
dit waren ze ongeveer zeg maar wat jullie ervan vinden

mijn alchemy keldertje

volgens mij weten het duurste boek wat er is

een paar speciale wapens en leuke staffen.

een tanto serie ( devil )

een tanto serie ( demon)

en nog een tanto van serie ( fiend )
maak nu uw keuze

de bekende demon lonbow .

een leuk armortje ... ook wel bekend

een kast met wat armors en wapens.

wat dwerven spul en grand master lockpick ...

de duurste bittercup ( schat ik ) deze cup versterkt je sterkste skill en verlaagt de laagste ( waarschijnlijk luck bij iedereen

de glass kast niet compleet ... had wat verkocht ... maar ik ga het weer terug kopen om het compleet te maken .

de ebony kast ook niet compleet omdat ik veel spul heb verkocht .. ( ondertussen heb ik alles weer van deadric glass en ebony .. ff terug gekocht!! )

de deadric kast ( zelfde verhaal glass en ebony)

deadric wapens ... sommige zijn dubbel als je goed kijkt !

nee jongens en meisjes dit is niet de goede brandy ...

wat magic items ... sommige zijn best handig

wat keyen en een skeleton key ... zelfs een noob krijgt zo een deur open

wat ringen en kleding .. equiste verzameling is compleet en genoeg ringen

een kistje met wat kruiden

dit ben ik dan !! WOEI WAT EEN KNAPPE GOZER !!!

dit heeft greeper allemaal van me gekregen dus daar zitten ook de glass ebony en deadric spul tussen zoals je al ziet!

het beste zwaard uit het spel !!!! vooral gebruiken
dit waren ze ongeveer zeg maar wat jullie ervan vinden
jep
constant levitate
constant invisbility
constant strength
constant recist magic
constant ga maar zo door
al die dingen die je ziet zijn allemaal constant effects en dan heb ik nog niet eenz alles aan !!
constant levitate
constant invisbility
constant strength
constant recist magic
constant ga maar zo door
al die dingen die je ziet zijn allemaal constant effects en dan heb ik nog niet eenz alles aan !!
Verwijderd
je kan ook moeilijk alles aandoen eh 
20 ringen lol
wel grappig om te zien hoe iedereen z'n spullen uit stalt
ennuh, misschien voortaan gamma iets omhoog?
ennuh, die rode ring op laatste screen? en 2 naar rechts daarvan rood met blauw iets... wat zijn dat?
20 ringen lol
wel grappig om te zien hoe iedereen z'n spullen uit stalt
ennuh, die rode ring op laatste screen? en 2 naar rechts daarvan rood met blauw iets... wat zijn dat?
ojaa nog vergeten dan 
bij magic stuff en bij greeper
liggen echt heeeeel veeel constant fortefy stuff
echant block etc
geloof me stuk of 15 skills ringen, kleding etc heb ik
bij magic stuff en bij greeper
liggen echt heeeeel veeel constant fortefy stuff
echant block etc
geloof me stuk of 15 skills ringen, kleding etc heb ik
een amulet als ik goed heb deze had ik TOEVALLIG hehe bij me .. geeft sound 50% als ik goed gok 
je hebt er ook 1 en dan krijg je deadric cresent !!!!!
en als we dan toch nog bezig zijn van die grand soulgem's zitten er 4 vol met golden saints!!!!
ojaa normaal weeg ik geen 200!!! dit is veel te zwaar !!!
normaal 170 ofzo
je hebt er ook 1 en dan krijg je deadric cresent !!!!!
en als we dan toch nog bezig zijn van die grand soulgem's zitten er 4 vol met golden saints!!!!
ojaa normaal weeg ik geen 200!!! dit is veel te zwaar !!!
normaal 170 ofzo
Verwijderd
Hmmz. Ziet er allemaal piekfijn uit. Maar Uberdog zou Uberdog niet zijn als hij niet een punt van kritiek zou hebben: Je hebt een beetje weinig ingrediënten. En die arme creeper heeft dus 3 keer zo weinig glas, daedric en ebony als ie bij mij in mijn voorige char had, maar ik neem aan dat dat dus allemaal in je huisje ligt.
nee je moet daarvoor z;n amulet .. ziet er hetzelfde uit als waar je eerst na vroeg .. en dan word je geteleporteert naar uber deadricVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:29:
over die deadric cresent gesproken, waar ligt die ergens? als normaal wapen dus?
die fury vind ik niet zo goed. ik heb een daedric daikatana (doet 60 dmg) met daarop absorb health 58. fury doet maar 27? zie ik wat verkeerd?
Human Bobby
ja 
en btw als je GOED had gekeken zie je wat voor deadric stuff ik allemaal in kast heb liggen .... 3 daikatana's
dus ....
maar ik gebruik het zwaard umbra!
heb je alleen de onderste screenie bekeken ofzo?
en btw als je GOED had gekeken zie je wat voor deadric stuff ik allemaal in kast heb liggen .... 3 daikatana's
dus ....
maar ik gebruik het zwaard umbra!
Verwijderd
Toch beter kijken....
en idd zet er een lamp neer en pleur je gamma omhoog, zo zie je nauwelijks iets, het is geen Ancestral Tomb!
en idd zet er een lamp neer en pleur je gamma omhoog, zo zie je nauwelijks iets, het is geen Ancestral Tomb!
Verwijderd
het is idd nix bijzonders met Morrowind, omdat ie het niet doet bij Morrowind! Ik heb het erover hoe het zou zijn als ie wel zou werken...Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:13:
[...]
Ik heb ook iFeel van logitech. Niets bijzonders met morrowind. Wel gruwelijk tof bij shooters.
Verwijderd
ik ook, mensen met lage monitor brightness en dan gaan klagen omdat alle plaatjes niet licht genoeg zijnstreafer schreef op 19 augustus 2002 @ 17:03:
je kan ook je brightnes van je monitor omhoog gooien !!! pffff ik zie alles goed
Verwijderd
Waarom de brightness van je monitor omhooggooien voor een paar screenies, en daarmee alle verhoudingen (software/hardware contrast) overhoopgooien, als hij er ook gewoon een licht had kunnen neerzetten?
Ik zal ook ff wat screenies hier posten, trouwens. Ben pas lvl 19, maar toch...
Ik zal ook ff wat screenies hier posten, trouwens. Ben pas lvl 19, maar toch...
Verwijderd
uhhhh... Mij brightness staat al op 51/63, ja rare getallen maar het is wel zo, en het contrast staat al op z'n hoogst...
Verwijderd
WTF is dit!?!? Heb ik eindelijk een stronghold, bouwen ze hem in the middle of nowhere!!!!!!!! Niet te geloven gewoon. Kost me 10 minuten om naar toe te gaan van de dichtsbijzijnde silt stride/boot -_-.
Verwijderd
download een huisVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 18:01:
WTF is dit!?!? Heb ik eindelijk een stronghold, bouwen ze hem in the middle of nowhere!!!!!!!! Niet te geloven gewoon. Kost me 10 minuten om naar toe te gaan van de dichtsbijzijnde silt stride/boot -_-.
Eeehm, ik wil mijn sneak skill ff boosten, en nu lees ik in allerlei faqs dat ik dan gewoon voor een NPC moet staan en iets op de sneak knop moet leggen, zodat de skill omhoog gaat.
Dat wertkt alleen niet volgens mij. Ik heb al een paar keer iets van 10 minuten voor een NPC gestaan, de sneak knop ingedrukt en steeds gekeken, maar er komt niets bij in het "progress towards skill increase" balkje...
Wat doe ik fout, en weet iemand hoe ik het wel snel, safe en simpel kan doen?
Dat wertkt alleen niet volgens mij. Ik heb al een paar keer iets van 10 minuten voor een NPC gestaan, de sneak knop ingedrukt en steeds gekeken, maar er komt niets bij in het "progress towards skill increase" balkje...
Wat doe ik fout, en weet iemand hoe ik het wel snel, safe en simpel kan doen?
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Als jij alleen bij het onderste screenie zet "het beste zwaard van het hele spel" dan zijn al je andere zwaarden minder. Storage screenies zijn voor mij niet interessant het is een RPG geen SPG (storage playing game).streafer schreef op 19 augustus 2002 @ 15:46:
Human Bobby
Ben lvl 23
str95
int95
ag75
60spd
65perso
61luck
100end
206hp
430magicka ongv.
Net mn eerst golden saint tegengekomen, hij had een glass claymore bij, nu is het ook voor mij duidelijk dat het spel supermakkellijk is,
1e saint
7 ac (unarmored) silver clay=> na de 2e slag zakte hij door zn knieën en hakte ik hem moeiteloos verder af, toen hij mij raakte (na eerste slag) had ik maybe 40hps kwijt, nix dus voor zon beest en met mn 7(!) ac
2e saint
67ac, wat deadric en ebony spul, geen volledige sets, nog deels unarmored=> ik laat me raken voor de lol en neem nauwelijks damage, minimaal echt, terwijl hij toch een glass claymore van 45 had, wederom dood in enkele hits met silver claymore (sword is 78 btw)
Waardeloos, unarmored door het spel gaan is dus mogelijk, daarom ff difficulty op 100 gezet ipv de standaard 0 en nu neem ik wel meer damage ^^, maar ik hak nog harder dankzij de switch silver=>glass claymore, dus het blijft simpel zelfs op hard.
Char is btw high elf met antronach als sign
, absorb ruled.
str95
int95
ag75
60spd
65perso
61luck
100end
206hp
430magicka ongv.
Net mn eerst golden saint tegengekomen, hij had een glass claymore bij, nu is het ook voor mij duidelijk dat het spel supermakkellijk is,
1e saint
7 ac (unarmored) silver clay=> na de 2e slag zakte hij door zn knieën en hakte ik hem moeiteloos verder af, toen hij mij raakte (na eerste slag) had ik maybe 40hps kwijt, nix dus voor zon beest en met mn 7(!) ac
2e saint
67ac, wat deadric en ebony spul, geen volledige sets, nog deels unarmored=> ik laat me raken voor de lol en neem nauwelijks damage, minimaal echt, terwijl hij toch een glass claymore van 45 had, wederom dood in enkele hits met silver claymore (sword is 78 btw)
Waardeloos, unarmored door het spel gaan is dus mogelijk, daarom ff difficulty op 100 gezet ipv de standaard 0 en nu neem ik wel meer damage ^^, maar ik hak nog harder dankzij de switch silver=>glass claymore, dus het blijft simpel zelfs op hard.
Char is btw high elf met antronach als sign
tja en dan krijg je dit soort vragen dus ......
maar ik zal wel ff uitleggen ... seleteer dat wapen maar eenz en dan kom je erachter wrom ik het zoooo goed wapen vond ... en btw valt nix op??
maar ik zal wel ff uitleggen ... seleteer dat wapen maar eenz en dan kom je erachter wrom ik het zoooo goed wapen vond ... en btw valt nix op??
Zijn er trouwens nog betere zwaarden dan de Chasimaire ofzo (krijg je na de laatste Imperial Legion missie) Die heeft iets van 1-70 damage ofzo.
Verwijderd
yep, zelf enchanten/laten enchantenGG85 schreef op 19 augustus 2002 @ 19:21:
Zijn er trouwens nog betere zwaarden dan de Chasimaire ofzo (krijg je na de laatste Imperial Legion missie) Die heeft iets van 1-70 damage ofzo.
Hoe heet die, en waar heb je hem vandaan? Maybe een screenshot?
waarschijnlijk worden ze dan weer te duister ........... en gaan mensen klagen hoe donker het wel niet is .........GG85 schreef op 19 augustus 2002 @ 19:46:
Hoe heet die, en waar heb je hem vandaan? Maybe een screenshot?
deadric war axe
Dit topic is gesloten.