Allereerst: ik heb een legale versie
Probleem:
Als ik ender welk savegame start, is er geen hol te zien. Het is net of er geen textures geladen worden. Van personen zie ik alleen de schaduwen rondgaan, en verder alleen een scheiding tussen de wereld en de lucht, maar dan alleen in 2 kleuren. De wereld (inclusief personen, huisen, vegetatie etc) is allemaal hetzelfde oranje, en de lucht is 1 kleur blauw. Verder valt er totaal _niets_ te onderscheiden.
Na verschillende savegames geprobeerd te hebben, al dan niet met plug-in, heb ik het spel maar ge-uninstalled. Dat deed wel pijn, aangezien ik ergens op dag 300-nogwat leefde. Alles netjes volgens de software uninstalled, ook de TES editor. Ik wil het opnieuw installen, kan ik geen map kiezen om hem in te zetten. Hij kon alleen maar in de map waar ie inkon. Dat maar gedaan, en nog steeds hetzelfde euvel. Weer uninstallen, noog eens installeren, maar geen verandering.
Uiteindelijk in het register lopen zoeken naar keys mbt Morrowind en Bethesda, en alles wat ik kon vinden verwijderd. Daarna kon ik wel weer gewoon een map kiezen, alles weer geinstalleerd, MAAR NOG STEEDS GEEN TEXTURES!!!
Nu wordt k er toch wel heel sch**tziek van. Ik moet al helemaal opnieuw beginnen, en dan werkt het nog niet! Patchen wil ook niet helpen, ook al geprobeerd.
Iemand die een optie heeft?
Asjeblieft?
offtopic:
Ja, ik weet het, het is een crosspost. Alvast mijn verontschuldigingen hiervoor, maar ik wil zo graag weer verder kunnen spelen...