Toon posts:

Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 17:01:
[...]

dat is toch wel heel anders dan jezelf opeens heel veel geld 'geven' he....
Nogmaals, je 'geeft' jezelf geen geld, je geeft de merchants extra geld.
Als jij niks hebt gevonden of geroofd heb je dus ook niks om te verkopen en krijg je dus ook geen geld.(PUNT)

Hey marcj, wat bedoel je met trainen kan je op jouw manier bijna gratis????
En ik wil ook graag weten hoe jij in een paar dagen lv 31 wordt?? :)

FF 1 screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/index.html/uhhfoutje.JPG
Uhh kunnen we er niet even 'rustig' over praten O-)
Volledige grootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 16:15
Tha_Freak schreef op 01 augustus 2002 @ 19:43:
[...]

Als jij niks hebt gevonden of geroofd heb je dus ook niks om te verkopen en krijg je dus ook geen geld.(PUNT)

Hey marcj, wat bedoel je met trainen kan je op jouw manier bijna gratis????
En ik wil ook graag weten hoe jij in een paar dagen lv 31 wordt?? :)

FF 1 screenshot.

afbeelding
Uhh kunnen we er niet even 'rustig' over praten O-)
Volledige grootte
Nou, ik koop van hun iets voor bijvoorbeeld 200 (terwijl ze 350 bieden), daarna verkoop ik het weer voor 500 (terwijl ze nog steeds 350 bieden). Dit pikken ze gewoon. Zo kun veel geld van hun krijgen. Hiervan ga je bij hun trainen en hebben zij dat geld weer, en dat doe je dus weer :D Zo kun je al hun skills leren :)

Dit wil dus alleen bij mensen die én barter én training/enchanting/repair hebben. Hierdoor kun je dingen vrijwel gratis laten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
corpseflayer schreef op 01 augustus 2002 @ 17:50:
Ik zou een npc willen resetten naar zijn originele plaats, hijs namelijk afgedwaald naar een onmogelijk domme plaats en ik wil mijn sneak skill trainen op hem, om hem daarna te beroven van het gold waarmee ik hem bribede >:) .
Consolecommand?
help typen in de console hielp dus :)
ra om actors te resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 01 augustus 2002 @ 19:43:
[...]

[[/url]
jezus kan je dat nog serieus zeggen zonder te lachen? je geeft jezelf geen geld maar merchants waar je het weer van pakt, wat een sukkel zeg |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
tja zo kan ik het ook .. ik maak een npc (kopier ik gewoon ... geeef hem heeeel veel geld .... 10 mln ofzo ..... ) plaats hem in mijn huisje taunt hem en tadaa ben rijk ....

maar ik heb een ECHT probleem ... zaineb wil me de opdracht niet geven ... ben van alle tribes leader behalve zaineb want hij gelooft me niet echt ..... hij vind me wel aardig 100/100 ik in walktrue gekeken .... staat dat hij je een opdracht moet geven ... die krijg ik dus niet :( zelfde met dura gra-brol ..opdracht die krijg ik ook niet :( h oe verhelp ik dit met tes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 01:33:
[...]

jezus kan je dat nog serieus zeggen zonder te lachen? je geeft jezelf geen geld maar merchants waar je het weer van pakt, wat een sukkel zeg |:( |:( |:( |:(
Ik vind het wel komisch dat jij je hier zo druk over maakt.
Het lijkt me eerlijk gezegd een beetje een grijs gebied tussen gameplay verbeteren en cheaten, maar goed dat zal ook wel weer een domme opmerking zijn, losertje toppertje... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2002 @ 02:35:
[...]

Als je lid bent van de fighters club, en je hebt al wat quests gedaan, dan heb je als het klopt een codeboek moeten vinden. Vervolgens moest je dat codeboek aan dat wijf geven. Maar iig, de vrouw van wie je dat codeboek hebt "verkregen" heb je waarschijnlijk afgemaakt, en zij was dus lid van de thieves guild. Nu vinden ze je niet meer aardig.
nee, die heb ik gewoon van haar gekregen... ze leeft gewoon nog

ik snap er echt niks van, behalve die 4 bij die grot (die agents ofzo) heb ik niemand gekilled van thief guild... ze willen allemaal ook gewoon wel met me praten

en ze vragen of ik wil joinen, klik ik erop 'join thieves guild' krijg ik te horen 'we have our standards and you dont meet them' ofzoiets...

ik ga nog wel ff proberen dan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 02 augustus 2002 @ 15:16:
[...]

Ik vind het wel komisch dat jij je hier zo druk over maakt.
Het lijkt me eerlijk gezegd een beetje een grijs gebied tussen gameplay verbeteren en cheaten, maar goed dat zal ook wel weer een domme opmerking zijn, losertje toppertje... O-)
ach, ik erger me wel vaker aan stomme idioten. 'nee echt dat is geen cheaten hoor!' en dat dan ook nog zo uitleggen dat iedereen weet dat het wel zo is.
En vervolgens patsen met hun screens met hoge stats :Z wie is dan de loser ;)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 17:32:
[...]

ach, ik erger me wel vaker aan stomme idioten. 'nee echt dat is geen cheaten hoor!' en dat dan ook nog zo uitleggen dat iedereen weet dat het wel zo is.
En vervolgens patsen met hun screens met hoge stats :Z wie is dan de loser ;)??
Kijk, ik vind op zich dat je enigzins wel gelijk hebt dat het cheaten is, maar ik vind ook dat je het min of meer de gameplay verbeteren kan noemen. Het ligt er een beetje aan hoe je het gebruikt.

Als jij bijvoorbeeld een vet duur item hebt gevonden en je wil ook nog een ander duur item kopen en die merchant die het heeft wil toevallig jouw soort item niet kopen. Dan is het toch lijkt mij geen cheaten als je een andere merchant veel geld geeft zodat je daar je item voor meer geld kan verkopen zodat je bij die andere merchant dat andere item voor veel geld kan kopen. Nu ruil je eerst je item in voor geld en dat weer voor andere item en anders had je als het ware gewoon de 2 items tegen elkaar geruild. Snap je hem nog?? :? :) :?

Maar ok als je gewoon met vet veel geld gaat lopen trainen dat zou wel cheaten zijn ja, min of meer B)

Zo te horen aan jouw reactie heb je laatste tijd veel CS gespeeld en ben je totaal ingemaakt door cheatende newbies... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 01 augustus 2002 @ 12:27:
Uhm, zodra je die editor openknalt cheat je. Items van 70k verkopen voor 70k kan niet tenzij je het sell sleep truukje doet, wat zeer lang duurt en dus goedgekeurd is door de makers, ik denk niet dat het de bedoeling is om voor 70k ff trainingkjes te kopen |:( , maar nogmaals, het is SP dus niemand boeit het dat jij cheat, maar kom dan niet patsen met een lvl 60 peet die je op enkele dagen "getraind" hebt rofl, genoeg over dit onderwerp, editor openen/plugins loaden=cheaten punt
dat denk ik ook niet, maar dit is ook niet mijn serieuse karakter, deze gebruik ik om wat te kloten met potions te maken enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 20:34:
[...]
dat denk ik ook niet, maar dit is ook niet mijn serieuse karakter, deze gebruik ik om wat te kloten met potions te maken enzo
who cares? als je dat wilt doen, gewoon doen! is toch sp.

Maar ga hier dan niet roepen dat het geen cheaten is zoals sommige anderen. Perfect dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 02 augustus 2002 @ 19:52:
[...]

Kijk, ik vind op zich dat je enigzins wel gelijk hebt dat het cheaten is, maar ik vind ook dat je het min of meer de gameplay verbeteren kan noemen. Het ligt er een beetje aan hoe je het gebruikt.

Als jij bijvoorbeeld een vet duur item hebt gevonden en je wil ook nog een ander duur item kopen en die merchant die het heeft wil toevallig jouw soort item niet kopen. Dan is het toch lijkt mij geen cheaten als je een andere merchant veel geld geeft zodat je daar je item voor meer geld kan verkopen zodat je bij die andere merchant dat andere item voor veel geld kan kopen. Nu ruil je eerst je item in voor geld en dat weer voor andere item en anders had je als het ware gewoon de 2 items tegen elkaar geruild. Snap je hem nog?? :? :) :?

Maar ok als je gewoon met vet veel geld gaat lopen trainen dat zou wel cheaten zijn ja, min of meer B)

Zo te horen aan jouw reactie heb je laatste tijd veel CS gespeeld en ben je totaal ingemaakt door cheatende newbies... :*)
als het voor jou het spel beter maakt, vooral doen. Zoals al aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ontdekking van zonet:
Ik heb onder vivec's temple ontdekt dat je er een hele rits sewers hebt waar je in kan. (niks bijzonders) Het leuke is dat je op hoogte 3 (level 3(staat op de deurtjes)). Daar kan je naar een vage grote ruimte (leuk). Alleen het lullige is dat dedoorgang naar een volgende ruimte is afgesloten met een soort van ghostfence (dat lichtblauwige spul). Daar kan ik dus niet binnen komen. :'(

Edit:
Ik heb de oplossing. Je moet daarbinnen bijna dood verdrinken, het wordt dan zwart en de gate gaat open, en ga dan onmiddelijk naar boven of je verzuipt echt.
/Edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Goed, hier zijn nog wat screenshots van mijn geweldige avontuur door Morrowind.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/index.html/frontal.JPG
Volledige grootte
Dit is dus de held waar iedereen het over heeft. :)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/index.html/bonewalker.JPG
Volledige grootte
FF een greater bonewalker afmaken met lightning pijlen terwijl mijn ancestor ghost hem (gelukkig) bezighoudt.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/index.html/bonelord.JPG
Volledige grootte
Ik was hierzo met invisibility naar binnen geslopen en kon gelukkig op een randje gaan staan waar zij me lekker niks konden doen. >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/index.html/watergevecht.JPG
Volledige grootte
Even afkoelen met een watergevecht!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, iedereen stuurt de laatste tijd screenies, dus doe ik dat ook maar ff:
(en ik cheat niet, op geen enkele manier, de enige plugin die ik gebruik is een Real Signposts plugin voor plaatsnamen op de bordjes)
Klik voor volledige grootte (1600x1200)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bauke123/Morrowind/scr2small.jpg
Dit ben ik bij mijn stronghold (Telvanni)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bauke123/Morrowind/scr1small.jpg
Dit zijn mijn statts, heb met PSP ff mijn Misc Skills erbij geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
De mousebug zit nog steeds in het spel, nu moet ik het spel zelf opnieuw opstarten want de bug gaat niet weg itt de vorige patch.
Geld heb ik ook niet meer nodig, sneak lvl46 70dex chameleon ring 20-30% dus ik steel wat ik nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bijna Master bij House Telvanni, ik heb alleen een Mouth nodig.
Ik heb uitgevonden dat "Fast Eddie" mijn kandidaat is, en dat hij in Balmore woont.
In de editor heb ik gezien dat er een Fast Eddie's House is, maar ik het echt nergens vinden in Balmora. Waar in Nerevar's naam is die kerel?! Ben ik nou kippig.....?

edit:

mmm, ik denk dat dit beter in dat andere topic past, sorry voor het dubbel posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst: ik heb een legale versie

Probleem:
Als ik ender welk savegame start, is er geen hol te zien. Het is net of er geen textures geladen worden. Van personen zie ik alleen de schaduwen rondgaan, en verder alleen een scheiding tussen de wereld en de lucht, maar dan alleen in 2 kleuren. De wereld (inclusief personen, huisen, vegetatie etc) is allemaal hetzelfde oranje, en de lucht is 1 kleur blauw. Verder valt er totaal _niets_ te onderscheiden.

Na verschillende savegames geprobeerd te hebben, al dan niet met plug-in, heb ik het spel maar ge-uninstalled. Dat deed wel pijn, aangezien ik ergens op dag 300-nogwat leefde. Alles netjes volgens de software uninstalled, ook de TES editor. Ik wil het opnieuw installen, kan ik geen map kiezen om hem in te zetten. Hij kon alleen maar in de map waar ie inkon. Dat maar gedaan, en nog steeds hetzelfde euvel. Weer uninstallen, noog eens installeren, maar geen verandering.

Uiteindelijk in het register lopen zoeken naar keys mbt Morrowind en Bethesda, en alles wat ik kon vinden verwijderd. Daarna kon ik wel weer gewoon een map kiezen, alles weer geinstalleerd, MAAR NOG STEEDS GEEN TEXTURES!!!

Nu wordt k er toch wel heel sch**tziek van. Ik moet al helemaal opnieuw beginnen, en dan werkt het nog niet! Patchen wil ook niet helpen, ook al geprobeerd.

Iemand die een optie heeft?

Asjeblieft?

offtopic:
Ja, ik weet het, het is een crosspost. Alvast mijn verontschuldigingen hiervoor, maar ik wil zo graag weer verder kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, kreeg een mailtje van Bethesda met de oplossing:
Your Fog Emulation Table is turned off.

To change it back:

START
Control Panel
Double click Display
Click Settings
Click Advanced
Click on your GeForce Tab
Click Additional Properties
Click on the Direct3D Tab
Place a check mark in the box for Enable Fog Emulation Table
Moet zeker gereset zijn op de een of andere manier, want ik weet 100% zeker dat ik hier nooit aangezeten heb... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 03 augustus 2002 @ 18:39:
Goed, hier zijn nog wat screenshots van mijn geweldige avontuur door Morrowind.

afbeelding
Volledige grootte
Dit is dus de held waar iedereen het over heeft. :)

afbeelding
Volledige grootte
FF een greater bonewalker afmaken met lightning pijlen terwijl mijn ancestor ghost hem (gelukkig) bezighoudt.

afbeelding
Volledige grootte
Ik was hierzo met invisibility naar binnen geslopen en kon gelukkig op een randje gaan staan waar zij me lekker niks konden doen. >:)

afbeelding
Volledige grootte
Even afkoelen met een watergevecht!!!
Welk level ben je, want die kan ik met mijn level 5 ventje al aan (no cheats, wel een zooi zelf gebrouwen potions)

en wat ook kut is, is om als getweakte assasin (dat wil zeggen, alchemy major skill gemaakt) zover mogelijk komen in de mages guild, dus nu moet ik nog 9 alchemy levels erbij (ben nu 51) en 10 andere magic skillz krijgen.
die 10 andere (5 ieder) koop ik met wat training, maar nu moet ik dus 9 alchemy skillz zelf halen, tenzij iemand een trainer weet behalve ajira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk Great House vinden jullie nou eigenlijk het beste?
Ik bedoel, voor iemand met Fighting/Magic skillz, class Rogue. Ik wil liever niet een verkeerde keuze maken...
O en btw nu echt kappen met het gezeik over Creeper, mkay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Gezeik houd niet op als je mensen verteld dat ze op moeten houden, das het leuke aan gezeik, vind je ook niet? :D

Anyways... Hlaalu, Redoran en Telvanni zijn respectievelijk gericht op thief, fighter en mage. Voor jij zou dus Redoran of Telvanni het beste zijn, aan je class te zien Redoran, maar als jij zegt dat je magic skills ook hoog hebt dan moet je het zelf weten.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja alchemy op 34, conjuration op 31, destruction op 17... Ik heb ook redelijk wat thief skills, Short Blade 72, Light Armor 51, zit een beetje in het midden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 20:46

BrZ

hmm, ik ben gestopt met morrowind...
Ik was level 100, op luck na alles op 100, en bij mijn skills op medium armor en armorer na ook alles op 100...
Verder leider van alle guilds enzo, en van 2 great houses, daarnaast hortator, nerevarine en weet ik het allemaal... er was niet veel meer te doen eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interesting....
Zinnige mededeling. ipv op te scheppen zou je ook mij kunnen helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

BrZ, je kan volgens het normale spel als het goed is niet 2 houses joinen (zijn wel patches en bug exploits voor, maar het is niet de bedoeling), en daarbij helpt opscheppen niemand nee :)

En JanMaster, thief skills zijn idd bijv light armour en short blade. Maar om goed te kunnen jatten moet je vooral naar Sneak en Security kijken.
Ik denk dat als je die 2 niet ergens op de 60 ofzow hebt zitten dat je het beste voor Redoran kunt gaan, want magic skills onder de 40 heb je nie veel aan. Dan sta je in combat -failed to cast spell - failed to cast spell - spell succeeded - not enough magica.... ouw... ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei. Lekkere vakantie. Ben weer terug, heb ff snel morrowind gespeeld, crashte lekker snel, en dan ff met mijn verbinding rotzooien totdat het weer allemaal werkte. Ben er weer om al jullie vraagjes te beantwoorden^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:30:
[...]
Welk level ben je, want die kan ik met mijn level 5 ventje al aan (no cheats, wel een zooi zelf gebrouwen potions)

en wat ook kut is, is om als getweakte assasin (dat wil zeggen, alchemy major skill gemaakt) zover mogelijk komen in de mages guild, dus nu moet ik nog 9 alchemy levels erbij (ben nu 51) en 10 andere magic skillz krijgen.
die 10 andere (5 ieder) koop ik met wat training, maar nu moet ik dus 9 alchemy skillz zelf halen, tenzij iemand een trainer weet behalve ajira
Zoek gewoon ergens in een mijn kwama eieren, raap er zoveel je kan (50-60 is ideaal), zoek dan ook 50-60 selders ergens bij die boertjes in hun manden (of ergens anders), dan heb je ff 50-60 poginen om een restore fatigue potion te maken, zal je wel enkele lvls van krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
BrZ schreef op 10 augustus 2002 @ 12:41:
hmm, ik ben gestopt met morrowind...
Ik was level 100, op luck na alles op 100, en bij mijn skills op medium armor en armorer na ook alles op 100...
Verder leider van alle guilds enzo, en van 2 great houses, daarnaast hortator, nerevarine en weet ik het allemaal... er was niet veel meer te doen eigenlijk :P
Als je toch op wil scheppen post dan metteen een screenie :Y) onder je geblaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 18:22:
Woei. Lekkere vakantie. Ben weer terug, heb ff snel morrowind gespeeld, crashte lekker snel, en dan ff met mijn verbinding rotzooien totdat het weer allemaal werkte. Ben er weer om al jullie vraagjes te beantwoorden^^.
Heb er hier al een voor je,
als je net uit Balmora komt om naar fort Moonmoth te gaan maar naar het zuiden loopt ipv het noorden, dan ligt er langs je linkerkant een lijk "Ernil Omoran", die heeft op zn lichaam ene "Tsiya's skooma pipe" en een note, waar kan ik die Tsiya vinden? in Balmore vind ik haar niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stond dacht ik in die note

anyway, ik ben weer overnieuw begonnen (worden jullie er al ziek van?)
en nu doe ik de fighters guild...
Ik heb net een Dremora Lord zijn ass gekicked *kuch*10 potions nodig*kuch* omdat ik ingredienten van zijn shrine jatte, ruby en raw ebony zijn ook zo onweerstaanbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 10 augustus 2002 @ 20:45:
[...]
Heb er hier al een voor je,
als je net uit Balmora komt om naar fort Moonmoth te gaan maar naar het zuiden loopt ipv het noorden, dan ligt er langs je linkerkant een lijk "Ernil Omoran", die heeft op zn lichaam ene "Tsiya's skooma pipe" en een note, waar kan ik die Tsiya vinden? in Balmore vind ik haar niet iig.
Ben dat lijk nooit tegengekomen, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 21:59:
stond dacht ik in die note

anyway, ik ben weer overnieuw begonnen (worden jullie er al ziek van?)
en nu doe ik de fighters guild...
Ik heb net een Dremora Lord zijn ass gekicked *kuch*10 potions nodig*kuch* omdat ik ingredienten van zijn shrine jatte, ruby en raw ebony zijn ook zo onweerstaanbaar :+
Aha, die shrine in Maar Gan toch? Da's niet zo slim van je...Ten minste, niet als je lid wilt worden vande temple. Ben er trouwens achter gekomen dat dat een van de tofste guilds is, en trouwens ook nog een redelijk moeilijke. Iig, het is het sowieso niet waard om raw ebony enzo te jatten. Brengt relatief gezien weinig op, en absoluut gezien eigenlijk ook. Maar het wapen van die dremora is wel het betere werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 23:53:
[...]

Aha, die shrine in Maar Gan toch? Da's niet zo slim van je...Ten minste, niet als je lid wilt worden vande temple. Ben er trouwens achter gekomen dat dat een van de tofste guilds is, en trouwens ook nog een redelijk moeilijke. Iig, het is het sowieso niet waard om raw ebony enzo te jatten. Brengt relatief gezien weinig op, en absoluut gezien eigenlijk ook. Maar het wapen van die dremora is wel het betere werk :)
het is toch mijn fun character dus ik zal die temple toch niet doen, en dat wapen was idd wel lekker (dwemer mace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het dan met die shrine halverwege ghost gate??
Loopt een Flame Atronach, een paar Scamps en een Clanfear, en in die temple zit zo'n aggresief wijf (lvl 18 ofzo volgens TES), een Dremora en nog een zwak iemand.
Daar was echt nix te halen, en dat wijf viel je autmatisch aan.... nogal kut, daar gaan weer 6 restore health potions.... Naja ik maak ze toch zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 11:37:
En hoe zit het dan met die shrine halverwege ghost gate??
Loopt een Flame Atronach, een paar Scamps en een Clanfear, en in die temple zit zo'n aggresief wijf (lvl 18 ofzo volgens TES), een Dremora en nog een zwak iemand.
Daar was echt nix te halen, en dat wijf viel je autmatisch aan.... nogal kut, daar gaan weer 6 restore health potions.... Naja ik maak ze toch zelf :P
idem, ik maak *alle* potions zelf, alchemy is veruit de leukste skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, maar wat was er nou te halen in die ruin/shrine/iets daar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 11:44:
Zeker, maar wat was er nou te halen in die ruin/shrine/iets daar??
I dunnow, ik doe dat niet, ik ga nu eerst de fighters guild halen, dan de mages, en dan de thief

[edit]
w00t!
ik heb die slaapkamer in de fighters guild geconverteerd naar een knus kamertje voor mezelf, waar ik lekker mijn alchemy kan trainen 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2002 13:01 . Reden: M'n eigen kamer! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Heb nu die skullcrusher gevonden 10-60 constant effect feather+fortify5pts attack, 48000 waard :) ,hij ziet er wel lelijk uit :( .
Ik zie in al die picjes dat 100 de max is waar een attribute op kan (zonder items/spells/pots), kan je echt niet hoger? wou nl blijven str pumpen voor carry weight :) , als 100 pts de absolute max is voor een attribute begin ik eens opnieuw met een ander birthsign, the atronach icm high elf zou dan perfect zijn voor huge magicka icm veel absorb (wel veel hp nodig :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
je kan wel hoger dan 100
ik heb stregnt 140 ofzo :)
en nog een paar boven de 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonder potions/enchanted shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 14:06:
zonder potions/enchanted shit?
Met enchanted shit, waarschijnlijk. Heb ik ook. Moet eigenlijk wel. Anders kan je AL DIE WAPENS niet meenemen om (mogelijk) te verkopen aan een in-de-editor-gewijzigde creeper :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 20:46

BrZ

GTOfire schreef op 10 augustus 2002 @ 13:25:
BrZ, je kan volgens het normale spel als het goed is niet 2 houses joinen (zijn wel patches en bug exploits voor, maar het is niet de bedoeling), en daarbij helpt opscheppen niemand nee :)
Kan wel hoor :) En ok, het is neit echt de bedoeling :P
Gewoon eerst Telvanni of Redoran lid worden, daarna Orvras Dren vermoorden en dan naar de duke gaan en je word lid van Hlaalu :P

Screenie kan ik wel maken hoor :)
En ok, zal niet meer zo opscheppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor iedereen die zich trouwens nog afvraagd hoe de waarde van een gevuld soulgem wordt berekend:
Een soul van een Creature heeft een bepaalde waarde, na te zoeken in de editor. Die waarde, maal de waarde van de ongevulde soulgem geeft de waarde van de gevulde soulgem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( Ik wil m'n PC terug!!!!!! :'(
Ik zit nu dus op een andere: AMD Athlon 1GHz ; 128 MB SD-Ram ; GeForce 2 MX 32 MB
En Morrowind draait echt kl*te in vergelijking met mijn bakkie (specs: zie signature)>
-het laden van Morrowind en saves duurt eeuwen (ook het maken van saves btw.)
-als je gewoon loopt door Vvardenfell (niet in een stad ofzo) dan loopt de framerate ok: zo'n 20 fps, maar om de paar seconden schiet hij heel even terug naar 5 en gaat weer verder op 20, dat is echt heel idioot en het stoort ontzettend.
-bij alles wat je doet moet hij weer een tijdje op z'n HD lezen voor hij verder gaat (activeren van items, stats menu openen enz.)
-het sluit veel te veel af (audio staat al op software)

Ik draai het op 1024x768, de rest op z'n laagst (view, shadows, AI).
Ik heb echt het idee dat dit niet zo hoort, is er iets dat ik hier aan kan doen.

Op mij bakkie draai ik het op 1600x1200, view/AI op z'n hoogst, shadows uit.
Dan draait hij buiten meestal op 25, constant. En het laden is zo gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, moet ik voor de fighters guild een hunger out de sarano tombe halen (killen dus)
doe ik dat, vul ik hem in een soulgem, issie maar 1000 waard :( maar heeftie een helm bij zich:
Sarano Ebony Helm
defence 120
haevy
de prijs weet ik zo niet.
toen kwam ik ergens (Suran ofzo) een merchant tegen met heel veel soulgems, kocht ik 10 commons, summonde ik ancestral ghosts en vulde ik daarmee die commons, 4000 per stuk :9
daarmee enchant ik wat dingen, heb ik nu:
glove of opening, 100 points
flaming hand, fire damage 70 points on touch
magic pants, resist magicka 10% for 30 seconds

heerlijk dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet van de Edwina de guild steward van het Mages Guild een zeldzaam dwarven book vinden, Chronicles of the Nculeft (!)(ofzo). Ze zegt dat het dringend is, kan iemand me ff een hint (geen preciese locatie) geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:43:
Ik moet van de Edwina de guild steward van het Mages Guild een zeldzaam dwarven book vinden, Chronicles of the Nculeft (!)(ofzo). Ze zegt dat het dringend is, kan iemand me ff een hint (geen preciese locatie) geven?
vivec, foreignkwarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
zou je niet eenz zelf spellen ipv alle duties op forum te gooien ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 11 augustus 2002 @ 18:17:
zou je niet eenz zelf spellen ipv alle duties op forum te gooien ???
en als hij er niet uitkomt? wat ik me heel goed kan voorstellen, moet hij z'n bek maar houden en het spel gaan haten omdat hij niet verder komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
nee dan natuurlijk niet ...
alleen lijkt me niet de bedoeling om meteen al te gaan roepen op forum dat je vast zit terwijl je pas 2 passen heb gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 11 augustus 2002 @ 19:04:
nee dan natuurlijk niet ...
alleen lijkt me niet de bedoeling om meteen al te gaan roepen op forum dat je vast zit terwijl je pas 2 passen heb gezet
hmmm, hoe weet je dat hij pas 2 passen heeft gezet, en:
kan iemand me ff een hint (geen preciese locatie) geven?
hij vraagt dus om een hint, niet het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, heb het gevonden in Vivec!

Nog iets,
Kweet niet meer wie het vroeg, maar om simpel je alchemy skillz te trainen moet je ff je mortar and pestle en alle shit meenemen naar Wolverine Tower, en daar dan van een High Elf die Crab Meat en Corkbulb Root verkoopt in hoeveelheden van 9 die dingen kopen. Als je het gekocht hebt dan krijgt ie het weer zodra je weer wat wil kopen. heb je nu van allebei er ~500, dan pak je je mortar en pestle, en maak je gewoon potions tot je ingredienten op zijn. Dit levert bij mij, met Alchemy een misch skill (en toch nu op 54 :+) zo'n 6 skill lvls op.
Die potions verkoop je gewoon, op een hoog level zijn ze ook nog best wat waard (80~90).

edit:
De totale waarde van die potions die ik nu aan creeper heb verkocht, ligt boven de 40.000 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, negeer me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik negeer je niet, maar ik kan je ook niet helpen, sorry :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 22:08:
[...]
ik negeer je niet, maar ik kan je ook niet helpen, sorry :{
Ja, sorry, ik was een beetje depri door dit gedoe...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm ik zoek in Vivec de elven nations corner club, ik moet daar iemand exexcuteren(Morag Tong), alleen ik zou niet weten waar die club is en jullie kennen waarschijnlijk allemaal Vivec wel en dus mijn probleem(wat een klotestad).
Dus, waar is die club? BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
in 1 van die cantons ... op een plaza als ik het nog weet...
check de plaza's maar van de great houses .... ( weet niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ben die club wel tegengekomen, maar ik weet niet precies meer waar die is. IDD in een van de great houses op een Plaza.

edit:
Wat is dit nou weer voor shit, na die nieuwste patch (1.2nogwat) geinstalled te hebben, is er opeens een bestand in m'n temp-map verneukt, beschadigd en onleesbaar. Kan het niet eens verwijderen :( :|
Ben nu aan het repairen, de installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde Morrowind installeren bij een vriend en toen kreeg ik dit:
"Insert Disc 0 which contains data3.cab"
Disc 0??? Data3.cab??? en InstallShield heeft er toch altijd maar 2? (datas.cab)
Hoe komt dit nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sux

en ik ga weer opnieuw beginnen, het spel is te makkelijk met een pure fighter/enchanter/alchemist :(
Kan je je eigen wapens enchanter, en je potions maken :(
nu ga ik dus een gewone enchanter alchemist spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Die elven nations was dacht ik bij den Hlaalu's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaafKloon schreef op 12 augustus 2002 @ 13:04:
Die elven nations was dacht ik bij den Hlaalu's :)
En die gast kan je vinden in het onderste deel. Maak je geen zorgen over Bounty, je hebt dus van die wirts die je aan de ordinators moet laten zien, en dan is je bounty weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:46:
sux

en ik ga weer opnieuw beginnen, het spel is te makkelijk met een pure fighter/enchanter/alchemist :(
Kan je je eigen wapens enchanter, en je potions maken :(
nu ga ik dus een gewone enchanter alchemist spelen
Ik ga ook overnieuw beginnen. Ben nog geen alchemist geweest. Ik denk dat ik voor de mage-guild en de temple ga, heb ze allebei nog niet gemasterd(geen tijd voor). Dit gaat dus wel de laatste keer worden dat ik morrowind ga doen, het is gewoon niet leuk als je alles al weet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooohooo!!!
check deze thread over een plugin.
of ga naar de gehoste website,
download hem, ga naar suran, naar het nieuwe huisje, waar je je magische (dure) beestje kan kopen, kijk in de kooien, en vooral naar de scamp.
Het is nog wel een beetje buggy, maar dat is te fixen.

note: Ik heb deze plugin niet gemaakt

doe gewoon! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 16:11:
Wooohooo!!!
check deze thread over een plugin.
of ga naar de gehoste website,
download hem, ga naar suran, naar het nieuwe huisje, waar je je magische (dure) beestje kan kopen, kijk in de kooien, en vooral naar de scamp.
Het is nog wel een beetje buggy, maar dat is te fixen.

note: Ik heb deze plugin niet gemaakt

doe gewoon! :D
De link naar de thead werkt niet. Maar de andere wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk niet zelf scrols (laten) maken?? Je kan natuurlijk wel een papiertje enchanten maar das niet wat ik bedoel, gewoon een 1-keer-usen-weg ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arg, me potions willen maar niet lukken -_-. Alchey op 40 en alle master's apparaatjes. Nja, boeit ook niet. Kan iemand me vertellen hoe je een vampier-drankje maakt? Lijkt me wel lachuh^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:01:
Kan je eigenlijk niet zelf scrols (laten) maken?? Je kan natuurlijk wel een papiertje enchanten maar das niet wat ik bedoel, gewoon een 1-keer-usen-weg ding.
Hellaas, kan niet. Dan zou het spell ook te makkelijk zijn. Op scrolls kan je gewoon alles gooien. (Je kan wel in de editor rotzooien met bestaande scrolls, maar mij zul je dat niet zien doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee mij ook niet...
Maar ey dit wist ik niet, ik ben net wizard in het Mages Guild, ga ik met Trebonius praten in Vivec (eigenlijk kwam ik er voor de Redoran Vaults, daar wat shit halen), zegt ie blablabla, ik heb gehoord dat je zo goed bent, ik daag je uit, kom maar met me in de Arena vechten!!!
Ik ben die uitdaging aangegaan (vlak daarvoor nogwel ff gesaved), maar is die gast eigenlijk sterk of heeft nog niemand m uitgeprobeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij... hij... is dood!!! Man wat een zwakkeling, sorry maar ik had echt iets meer verwacht van de Arch-Mage hoor... En ik ben pas lvl 15...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:03:
Arg, me potions willen maar niet lukken -_-. Alchey op 40 en alle master's apparaatjes. Nja, boeit ook niet. Kan iemand me vertellen hoe je een vampier-drankje maakt? Lijkt me wel lachuh^^.
vampire kan niet, alleen vampire dust heeft de eigenschap Vampirsm, en je moet 2 ingredienten hebben met dezelfde eigenschappen, dus tenzij je in tes een ingredient maakt met vampirism kan het niet ;(

en ik vind het gewoon jammer dat je die master's apparaatjes zo makkelijk kan meenemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grand-Masters is beter... En Secret-Masters nog weer veel beter... Maar die kan je alleen krijgen met behulp van TES...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
grand master niet :)
die heb ik namelijk ... ZONDER TES voor duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hij bedoelde de secret master met CS, GM kan idd zonder CS. Bij Secret Master is het nl zo: Total item count: 0, dus er ligt er nergens een. Misschien is er ergens een quest waarbij die dingen spawnen (niet alles waar in de CS 0 staat is zonder de CS niet verkrijgbaar) Maar dan heeft niemand die ooit ontdekt :)

(en TES staat voor The Elder Scrolls, jullie bedoelen de CS, Construction Set :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook grand master Mortar & Pestle... Ook zonder TES CS. Ik had het over Secret Master, dat je die alleen kan krijgen met TES CS.
Maareh...
Hoe zit het nou met Azura's Star. Volgens TES is ie er wel, maar in een Test-ruimte, zonder deur naar buiten ofzoiets. ToddTest heet het. Nogal vaag eigenlijk...
Er ligt daar echt veel shit, Deadric longsword, deadric Mace, allemaal Soul Gems (Grand, Greater en dus Azura's Star), 2 NPC's en 3 Ordinators.

edit:
GTO Fire was me net voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grandmaster's Mortal And Pestle kan je bij de fine alchemist in balmora kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of jatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
goed geraden gtofire .. die dingen respawen bij quest :)
azura star is er eerst ook niet ..... maar die respawnt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van welk guild/great house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL!!!!!! Heb net een telvanni opdracht gedaan dat je zo'n rok moet geven aan dat gestoorde wijf! Echt lachen hoe dat mens reageerd als je die rok aan de slaaf geeft^^.
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 15:27:
Grandmaster's Mortal And Pestle kan je bij de fine alchemist in balmora kopen :)
Ik heb hem net uit tel branora gejat. Staat bij in zo'n rek bij de gast tegenover Felen(weet naam niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops, 2 x gepost^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 14:15:
[...]

vampire kan niet, alleen vampire dust heeft de eigenschap Vampirsm, en je moet 2 ingredienten hebben met dezelfde eigenschappen, dus tenzij je in tes een ingredient maakt met vampirism kan het niet ;(

en ik vind het gewoon jammer dat je die master's apparaatjes zo makkelijk kan meenemen :(
Nah, dikke pret! Heb nu eindelijk wat redelijke drankjes gebruiwen(weeeeee ik vlieg!). De kwaliteit zit tussen bargain en standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 18:14:
[...]

Nah, dikke pret! Heb nu eindelijk wat redelijke drankjes gebruiwen(weeeeee ik vlieg!). De kwaliteit zit tussen bargain en standard.
mijn beste potion is een Light 286 (ofzo) voor 400+ seconden (echt fucking lang en sterk :) ) hij is iets van 250+ waard, niet helemaal eerlijk, maar dit is toch mijn experimenteren ventje, alleen maar enchanten + brouwen, met een cheat plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn!!
Ik moet nu een Devil Taunto uit het Mages guild in Ald'Ruhn jatten, het is nu leeg, maar die devil taunto ligt nergens!!
Wie helpt me?

edit:
Ik heb in de editor gekeken, maar het zoeken op 'devil tanto' werkt niet lekker, hij kan niet verder zoeken, hij blijft steken bij de Telvani Enchanter in Vivec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 19:04:
Damn!!
Ik moet nu een Devil Taunto uit het Mages guild in Ald'Ruhn jatten, het is nu leeg, maar die devil taunto ligt nergens!!
Wie helpt me?

edit:
Ik heb in de editor gekeken, maar het zoeken op 'devil tanto' werkt niet lekker, hij kan niet verder zoeken, hij blijft steken bij de Telvani Enchanter in Vivec...
in een kistje, niet in die level 100 kast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb alle kistjes geopend/gezocht in de editor...
HOE KAN DIT???
Welk level heeft dat kistje dan? alles onder de 60 kan ik openen, daarboven niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 19:51:
heb alle kistjes geopend/gezocht in de editor...
HOE KAN DIT???
Welk level heeft dat kistje dan? alles onder de 60 kan ik openen, daarboven niet.
Het zit dacht ik wel in een kast, in een van de slaap kamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:25:
[...]

Het zit dacht ik wel in een kast, in een van de slaap kamers.
kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat is het nou???
O en er is trouwens wel een manier om creatures constant te summonen. Eerst leer je een summon spreuk, dan enchant je een item met die spreuk, en een soulgem met een Golden Saint. Constant effect, en je creature blijft er tot ie dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:54:
Ja wat is het nou???
O en er is trouwens wel een manier om creatures constant te summonen. Eerst leer je een summon spreuk, dan enchant je een item met die spreuk, en een soulgem met een Golden Saint. Constant effect, en je creature blijft er tot ie dood gaat.
moet je hem dan niet heel snel rechargen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:54:
Ja wat is het nou???
Dat kan idd niet, volgens mij. Hoe tover je dat ding dan tevoorschijn? En heb je niet heel veel enchant op een item nodig om dat c. e. te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:31:
[...]

Dat kan idd niet, volgens mij. Hoe tover je dat ding dan tevoorschijn? En heb je niet heel veel enchant op een item nodig om dat c. e. te maken?
ik probeer het strax ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Devil's Tanto ligt in een Small Chest in een kast met allerlei ingediënten, als je binnenkomt in de grote kamer (waar Edwinna staat, nou ja, normaal dan) dan rechts is een kleine inham. Daar op de bovenste plank... (d8 ik)
En ja, je kan Constant Effect summoned creatures doen, heb ik een keer getest, maar hoger dan een Bonelord ofzo kom je niet, tenzij je een Daedric Tower Shield enchant (zo'n 225 ofzo), dan lukt misschien een Clannfear ofzo. En als hij dood is equip het item gewoon opnieuw en dan staat hij er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
zo krijg je dus op den duur ... ook vivec dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:17:
die Devil's Tanto ligt in een Small Chest in een kast met allerlei ingediënten, als je binnenkomt in de grote kamer (waar Edwinna staat, nou ja, normaal dan) dan rechts is een kleine inham. Daar op de bovenste plank... (d8 ik)
En ja, je kan Constant Effect summoned creatures doen, heb ik een keer getest, maar hoger dan een Bonelord ofzo kom je niet, tenzij je een Daedric Tower Shield enchant (zo'n 225 ofzo), dan lukt misschien een Clannfear ofzo. En als hij dood is equip het item gewoon opnieuw en dan staat hij er weer.
idd.
Helaas volgt zo'n creature je niet naar buiten, en trouwens, met behulp van TES CS kun je de hoeveelheid enchantment die in een item gaat verhogen. Dan kun je er zelfs een Golden Saint indoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik was dus even bij Great House Hlaalu in Balmora en ik kreeg de opdracht een Kwama Egg Queen te killen in een mijn, maar die was er domweg niet. Ik zat in de goede mijn maar geen queen. Ga ik teug, ben ik EXPELLED! argh....dus nou wil ik bij de Morag Tong Guild, maar dan moet ik naar Vivec. Die Morag Tong guild is dus echt niet te vinden, want Vivec is zo ******groot! HELP!

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op 14 augustus 2002 @ 10:50:
Die Morag Tong guild is dus echt niet te vinden, want Vivec is zo ******groot! HELP!
DE morag tong is een geheime guild dus die hebben zichzelf goed verstopt: Je moet in de arena quarter zijn op een van de lagere verdiepings want daar zitten de storerooms en in de storerooms moet je op zoek naar een luik in de vloer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier stond wat onzin, laat maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 11:05:
[...]

DE morag tong is een geheime guild dus die hebben zichzelf goed verstopt: Je moet in de arena quarter zijn op een van de lagere verdiepings want daar zitten de storerooms en in de storerooms moet je op zoek naar een luik in de vloer.
Ik zal wat preciezer zijn. Je moet de arena binnen gaan(ondrste verdieping). Dan loop je naar waarschijnlijk rechts richting een vecht clubje, die je voorbij loopt. Dan neem je de deur die tussen de 2 vechtclub-deuren zit. Gaat de trap af, hoekje om(links of rechts, maakt niet uit), verder de trap af, en dan door de deur die recht voor je staat. Je bent nu in de storage. 3 ratten en een hele hoop kratten en kisten. Als je de laatste deur rechts neemt ontdek je in die kamer een valluik, met een redelijk slot erop. Openen die zooi en naar binnengaan. Je bent nu in het morag tong hq^^

[edit]
is het bij iedereen zo dat je als je de telvanni-quests doet al na 1 opdracht tot mouth word gepromoveerd(misschien zelfs nog verder)?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.