Ja, best wel. Als een character een Heavy Armor skill van 5 heeft dan is hij heel erg slecht met Heavy Armor, dus zal een Heavy Armor hem ook zeer weinig bescherming geven. Maar, als je echter 100 hebt, dan zal Heavy Armor (meestal) de beste keus zijn en je daar heel veel bescherming door hebt.
-
Mijn eerste character was een Redguard/Knight, die droeg veel Heavy Armor. Ik droeg Imperial Armor ±55 Armor rating.
(was nog niet zo hoog)
-
Nu ben ik een Altmer(High Elf)/Mage en ik was eigenlijk goed in Unarmored, maar ik wilde toch wel armor en aangezien mijn strength niet zo hoog is, was Light Armor de beste keus. Ik ben volledig in Glass en zit bijna op 100 Armor rating terwijl ik in dat Imperial pak van de Redguard maar 6 heb.
-
Dit zelfde is waarschijnlijk het verschil tussen jouw mannetjes.
-
btw. is er nog antwoord op mijn lompe vraag?
-
Mijn eerste character was een Redguard/Knight, die droeg veel Heavy Armor. Ik droeg Imperial Armor ±55 Armor rating.
(was nog niet zo hoog)
-
Nu ben ik een Altmer(High Elf)/Mage en ik was eigenlijk goed in Unarmored, maar ik wilde toch wel armor en aangezien mijn strength niet zo hoog is, was Light Armor de beste keus. Ik ben volledig in Glass en zit bijna op 100 Armor rating terwijl ik in dat Imperial pak van de Redguard maar 6 heb.
-
Dit zelfde is waarschijnlijk het verschil tussen jouw mannetjes.
-
btw. is er nog antwoord op mijn lompe vraag?