Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.307 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 01:28 schreef Snowdog het volgende:
vraag 2: hoe vul je een soul gem? :D
|:( |:( |:( |:( |:(
dat doe je zo: go een gemfeeder spreuk op een beest. ff in de hakmolen. klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach,

Probleempje, ben een assasin en werk voor de morag tong. Nu heef Eno Hlaalu mij de opdracht gegeven om de "Darkbrotherhood" in Ashalmimilkala een ultimatum te geven. Alleen Waar the f*ck vindt ik Ashalmimilkala?

Het staat niet op mijn kaart, en aangezien morrowind vrij groot is ben ik niet van plan heel morrowind af te gaan zoeken... |:(

Er moet haast wel iemand zijn die deze Quest al heeft voltooid, dus please help me ff.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 10:13 schreef Lingod het volgende:
Ach,

Probleempje, ben een assasin en werk voor de morag tong. Nu heef Eno Hlaalu mij de opdracht gegeven om de "Darkbrotherhood" in Ashalmimilkala een ultimatum te geven. Alleen Waar the f*ck vindt ik Ashalmimilkala?

Het staat niet op mijn kaart, en aangezien morrowind vrij groot is ben ik niet van plan heel morrowind af te gaan zoeken... |:(

Er moet haast wel iemand zijn die deze Quest al heeft voltooid, dus please help me ff.. :)
Ergens op inet is een hele handige java map, die je ook kan dl'en. Ik zoek het ff op.

edit:
[url="http://www.m0use.net/~uesp/morrow/map/mw_map.shtml"]http://www.m0use.net/~uesp/morrow/map/mw_map.shtml[/url]
daar is de map, onderaan staan de versies die je kunt dl'en. Die van 1.8 MB bevalt mij het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Op woensdag 24 juli 2002 00:44 schreef streafer het volgende:
tja ik verkoop gewoon 2 set's .... 1.2 mln drakes ... hmm wat kan ik daar allemaal niet van kopen :)
Zonde. Ebony armour is zeldzaam, kun je beter deadric wapens verkopen als je geld nodig hebt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 10:16 schreef JanMaster het volgende:

[..]

Ergens op inet is een hele handige java map, die je ook kan dl'en. Ik zoek het ff op.

edit:
[url="http://www.m0use.net/~uesp/morrow/map/mw_map.shtml"]http://www.m0use.net/~uesp/morrow/map/mw_map.shtml[/url]
daar is de map, onderaan staan de versies die je kunt dl'en. Die van 1.8 MB bevalt mij het best.
Juist dit zocht ik, beter!! :) bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja iid die map is wel handig, alleen het plaatsje/gebied, Ashalmimilkala staat er net op :'(

edit: laat maar ik had de inzoom knop nog niet ontdekt, nu zie ik het plaatsje, THNX! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

en je kan dr ook naar zoeken, dan zoomt ie voor je in :)

Enneh, met die Ebony armour. Hij zij al dat ie 1 set over had. Die andere 2 kun je dan net zo goed verpatsen.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 14:29 schreef Abel het volgende:
Ik heb een heel irritant probleem (twee eigenlijk), ik weet dat het al eens eerder aan bod is geweest, maar toen had ik er geen last van, en het terugzoeken met ctrl+f en replys per 999 in beeld werkt ook niet...

Probleem 1:
de 'my trade', 'little secret' en 'een andere optie' uit de dialogen zijn verdwenen, ik kan hier dus niemand mer naar vragen?!? Hoogst irritant aangezien er nog wel een journal updates mee te verdienen waren. Weet iemand de oorzaak c.q. oplossing?

Probleem 2:
Op de een of andere manier krijg ik de bounty niet meer van mijn hoofd af. Tenminste niet bij de thieves guilds etc. Ik kan wel praten met het mannetje achter de bar in Balmora (onder in die kelder zeg maar), maar de optie 'als je een boete hebt kan ik er wat aan doen' is niet blauw. Oftewel, hij verwijdert hem niet?!? OK, ik kan me wel iedere keer compleet uitkleden en naar een guard gaan, maar het kost nogal wat tijd als je strength 100 is (en je kan voor 500 (kg?!?) zooi meesjouwen, en je compleet volgepakt bent met scrolls / boeken / potions en meer van die kleine lichte muk...

Iemand een oplossing voor de verdwenen praat-met-allerlei-mensen-en-kom-verder-in-het-spel-opties...?
Echt niemand? Ik ben wel lid van de thieves, dus dat kan het niet zijn.

Volgens mij heeft het nits met de patch te maken, naar ik me kan herinneren is de hinder ver daarna pas ontstaan, maar zeker weten doe ik het niet. Het spel is daarbij ook nog eens origineel.

En ik heb weining zin om met mjin lvl 35 Nord nogeens opnieuw te beginnen... :'(

Er komt mij nog een vraagje te boven:
doet die drunken mudcrab ook aan fair trade? Dus gewoon de waarde betalen welk een product waard is? Zo ja, koopt hij ook de raw ebony? Dat doet de creeper nml niet. Erg frustrerend als je een ebonymijn leegrooft, je jezelf een breuk sjouwt naar Caldera, en er dan achter komt dat ie het niet wil... :? (Ik wil het niet aanpassen in de editor eigenlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 13:16 schreef Abel het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het nits met de patch te maken, naar ik me kan herinneren is de hinder ver daarna pas ontstaan, maar zeker weten doe ik het niet. Het spel is daarbij ook nog eens origineel.

En ik heb weining zin om met mjin lvl 35 Nord nogeens opnieuw te beginnen... :'(

Er komt mij nog een vraagje te boven:
doet die drunken mudcrab ook aan fair trade? Dus gewoon de waarde betalen welk een product waard is? Zo ja, koopt hij ook de raw ebony? Dat doet de creeper nml niet. Erg frustrerend als je een ebonymijn leegrooft, je jezelf een breuk sjouwt naar Caldera, en er dan achter komt dat ie het niet wil... :? (Ik wil het niet aanpassen in de editor eigenlijk...)
Heb toch al bij die onderste geholpen? Of was je al lid van de thieves guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underdog:
Abel schreef:
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 15:15 schreef Abdoel het volgende:
Underdog:
[..]

:)
ok, mijn fout^^. Nou, dan kan het wwarschijnlijk niet. Gewoon dokken. En gewoon ervoor zorgen dat je de hand der wet van je rug houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
Op woensdag 24 juli 2002 02:09 schreef Uberdog het volgende:

[..]

|:( |:( |:( |:( |:(
dat doe je zo: go een gemfeeder spreuk op een beest. ff in de hakmolen. klaar.
ja die gemfeeder spreuken failen dus altijd ofzo??
moet je doen op een levend beest neem ik aan?
naja iig kan je ook normaal reply-en ipv meteen mr mongool uit te hangen... maakt nix uit dat je communicatief wat minder gelukkig bedeeld bent, probeer gewoon normaal te doen, doet de rest dat ook tegen jou he!
dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 18:09 schreef Snowdog het volgende:

[..]

naja iig kan je ook normaal reply-en ipv meteen mr mongool uit te hangen... maakt nix uit dat je communicatief wat minder gelukkig bedeeld bent, probeer gewoon normaal te doen, doet de rest dat ook tegen jou he!
dank je
rustig rustig...

dattie failed komt of doordat het on touch is omdat je mysticism skill te laag is
je moet natuurlijk wel een lege soulgem hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Op woensdag 24 juli 2002 18:12 schreef Caspian het volgende:

[..]

rustig rustig...

dattie failed komt of doordat het on touch is omdat je mysticism skill te laag is
je moet natuurlijk wel een lege soulgem hebben :)
ja sorry hoor, maar t valt me gewoon op dat mensen op tweakers altijd een beetje kortzichtig zijn en snappen niet dan mensen die het spel niet 52098235890523089 uur hebben gespeeld misschien niet helemaal begrijpen hoe t werkt, en als ze t dan vragen krijgen ze zon antwoord... mjah...
anywayz maakt t nog wat uit wat je erin doet of maakt t niet heel veel uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe sterker het beest wat je wil trappen, hoe groter de soulgem moet zijn. Ik geloof dat een skeletje het meeste is wat een lesser soulgem kan hebben. iig die witte die je in overvloed tegenkomt. Die gouden soulgems kunnen de mooiere beesten in :)

En het maakt zeker uit: hoe groter het beest, hoe meer waarde de gem heeft, hoe vaker je het ge-enchante item kunt gebruiken vooraleer je moet rusten. Als je niet wil enchanten, kan je hem ook nog altijd verkopen. Een gouden soulgem met een golden saint levert toch mooi 80.000 op. Met een beetje inventief winkelen wel te verstaan... :)

Kan iemand mij vertellen wat een gem met een Dremora oplevert? Of de verschillende Atronauchs (ofzo). Welke gems heb je daarvoor nodig?

Ik heb een mooi aantal gems, maar niet genoeg om alles te gaan trappen, dus als iemand me kan zeggen wat nou echt het meest opbrengt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 18:32 schreef Abel het volgende:
Hoe sterker het beest wat je wil trappen, hoe groter de soulgem moet zijn. Ik geloof dat een skeletje het meeste is wat een lesser soulgem kan hebben. iig die witte die je in overvloed tegenkomt. Die gouden soulgems kunnen de mooiere beesten in :)

En het maakt zeker uit: hoe groter het beest, hoe meer waarde de gem heeft, hoe vaker je het ge-enchante item kunt gebruiken vooraleer je moet rusten. Als je niet wil enchanten, kan je hem ook nog altijd verkopen. Een gouden soulgem met een golden saint levert toch mooi 80.000 op. Met een beetje inventief winkelen wel te verstaan... :)

Kan iemand mij vertellen wat een gem met een Dremora oplevert? Of de verschillende Atronauchs (ofzo). Welke gems heb je daarvoor nodig?

Ik heb een mooi aantal gems, maar niet genoeg om alles te gaan trappen, dus als iemand me kan zeggen wat nou echt het meest opbrengt...?
Toen ik voor Ajira fake soulgems in Galbedir's desk moest stoppen, lag daar een soulgem met een Dremora, een Greater Soulgem was dat, en hij was 6000 waard, oftwel een charge van 600.
Weet iemand trouwens wat voor Soulgem je nodig hebt voor een Bull Netch (soort silt strider met blauwe halogeen buik tussen balmora en Caldera? hij gaat bij mij niet in Petty/Lesser soulgem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Dremora's hebben een charge van 100 hoor :) en bij mij was ie dacht ik 4000 waard in een Common Soulgem.
een Storm atronarch in een greater soulgem heeft dacht ik 150 charge en 9000 value. Een Ogrim is 9900 met 160 charge.
een frost is 138 charge en is 8280 waard (IIRC), een flame is 105 charge, waarde 6000.

En Lord Vivec's soul in Azura's Star is 1000 charge en 5 miljoen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

oh en uberdog bedoelt het prolly niet zo gemeen als je het opvat. Als je het spel vrij goed kent dan zijn de simpelste dingen een beetje erg simpel. De meeste tweakertjes proberen het eerst even zelf, checken daarna de handleiding, daarna de search en daarna gaan ze het pas vragen. En dingen als "hoe vangt men een soul" had je in stap 1-3 allang ergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
als jij nou mijn posts had gelezen had je ook gezien dat ik daar al naar gezocht had en dat enchanten had ik ook geprobeerd maar met die spell lukte het me niet... maar had op tweakers al zon 30 pagina's text gelezen en nix gevonden en met die search krijg je dan topics van 40 pagina's waar ooit 1 x te woordje enchant in voor komt tsjah na 30 pagina's dacht ik vraag t toch maar ff :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Op woensdag 24 juli 2002 20:03 schreef JanMaster het volgende:

[..]

Toen ik voor Ajira fake soulgems in Galbedir's desk moest stoppen, lag daar een soulgem met een Dremora, een Greater Soulgem was dat, en hij was 6000 waard, oftwel een charge van 600.
Weet iemand trouwens wat voor Soulgem je nodig hebt voor een Bull Netch (soort silt strider met blauwe halogeen buik tussen balmora en Caldera? hij gaat bij mij niet in Petty/Lesser soulgem :?
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14515427#14515427"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14515427#14515427[/url]

subtiel.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry krijg geen 999 posts per pagina, kun je niet ff zeggen welke pagina of gewoon direct het zeggen?
Spijt me dat het allemaal zo moeilijk moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 18:09 schreef Snowdog het volgende:

[..]

dank je
Dit is niet persoonlijk bedoelt. Het is alleen al een aantal keer naar voren gekomen(heb iig al een paar keer het antwoord op dezelfde vraag gegeven). En als de gemfeeder spreuken failen, koop dan gewoon scrolls of maak een amulet(hmmz, moet je wel eerst een gevulde soulgem hebben^^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 23:01 schreef Uberdog het volgende:

[..]

Dit is niet persoonlijk bedoelt. Het is alleen al een aantal keer naar voren gekomen(heb iig al een paar keer het antwoord op dezelfde vraag gegeven). En als de gemfeeder spreuken failen, koop dan gewoon scrolls of maak een amulet(hmmz, moet je wel eerst een gevulde soulgem hebben^^).
ik heb nu mijn zwaardje ge-enchant met gemfeeder, bij iedere hit 5 seconden, dus bijna ieder beestje dat ik hak is wel gecatched, en om te voorkomen dat ik steeds moet resten heb ik ook een electrisch zwaardje mee :)

is wel vet, zeker als je een enchanter/fighter bent als ik :)
(net opnieuw begonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 23:12 schreef Caspian het volgende:

[..]

ik heb nu mijn zwaardje ge-enchant met gemfeeder, bij iedere hit 5 seconden, dus bijna ieder beestje dat ik hak is wel gecatched, en om te voorkomen dat ik steeds moet resten heb ik ook een electrisch zwaardje mee :)

is wel vet, zeker als je een enchanter/fighter bent als ik :)
(net opnieuw begonnen :D
Cool. Ik heb daar ook een apart zwaard voor (umbra zwaard, de enchantment zit op het zwaard, 60 sec, maar je moet wel eerst casten). Maar dat geeft niet. Ik heb hem nu niet meer nodig. Heb al zo gruwelijk goeie items gemaakt nu, het is gewoon :9. Heb een zwaardje dat 51-115 dmg doet(meestal is het 112! absorbt trouwens ook een groot deel van dmg), en een ring met absorb health 100 points on target 50 feet. Ik kan deze spreuk 9 keer achter elkaar gebruiken. Heb Dagoth ur hier net mee verslagen in 2 seconden^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
lekker :)

ik zit moet van de wise woman .... naar een vesting voor taak 3 ik moet 3 dingen meenemen een curpus desease stukje van dier... 1 cup met opschrift .... en 1 schild ... dat schild zou ergens onder moeten liggen.... ik kan het niet vinden nergens vesting is kogoruhn!! :(( zelfde vesting waar zwaard fury ligt .... zwaard is wel veel waard alleen zou het niet gebruiken als ik jou was..... )

en weet iemand een handelaar waar ik grand soulgems kan kopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu volledig Tin armor maar ik vroeg me nou af wat is het beste light armor? Ik dacht zelf Glas, maar ik kan nergens glas armor vinden (om te kopen).

Heeft iemand misschien een goede shop ergens in morrowind waar ik dat kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ga maar eenz naar ghostgate .... linkertoren en dan onder gedeelte ... lopen er een paar in glass!!
1 tje taunt je gewoon
ga net zo lang door tot ie goodbye zegt en dan hak je op hem in :) en als goed is gaat HIJ dood en niet jij :)
en dan heb je een volledig glassarmor :)
btw kan je waarschijnlijk toch niet betallen :) glass is beste in light armor en drom 17000 voor midden stuk ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t dat kan ik niet betalen nee! :P

Thanks voor de tip, ik maak er wel even eentje dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke wel, ik heb net creeper zover gekregen dat ie Raw Ebony koopt ;)
edit:
Oja en nog iets, gasten zoals Creeper kom je ook in het wild tegen, hoe beat je die? Moet je dan een of andere absorb/damage spreuk/scroll hebben ofzo?
Werkt die ring die net genoemd werd daar trouwens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op donderdag 25 juli 2002 10:52 schreef JanMaster het volgende:
Ikke wel, ik heb net creeper zover gekregen dat ie Raw Ebony koopt ;)
edit:
Oja en nog iets, gasten zoals Creeper kom je ook in het wild tegen, hoe beat je die? Moet je dan een of andere absorb/damage spreuk/scroll hebben ofzo?
Werkt die ring die net genoemd werd daar trouwens op?
scamps? met 1 slag van je zwaard. (das trouwens nog steeds overkill)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 11:24 schreef Justice het volgende:

[..]

scamps? met 1 slag van je zwaard. (das trouwens nog steeds overkill)
geen idee hoe ze heten, maar als ik ze sla komt er zo'n regel met 'your weapon has no effect'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
spoken dus ...
hiervoor heb je een silver zwaard nodig of hoger dus glass dwelmer ebony deadric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Daedric gesproken: die waraxe is ook wel lekker zeg... :p Ik wil hem eigenlijk enchanten, maar heb nu ff geen geld meer(heb wat levels erbij getrained, en eindelijk eens wat magiemeuk getraind), kan iemand mij vertellen wat een mooie enchant is voor de daedric war axe?

Ik heb nu net een ring ge-enchant met 100-100 fire damage voor 3 sec. Niet echt supersterk, maar ideaal voor die rottige cliffracers, je kan ze nou van ongelooflijk ver uit de lucht knallen :) Ook fijn voor ruins, zo hoef ik het niet tegen 2/3 golden saints tegelijk op te nemen... :)

Maar goed, de vraag dus: wat is en mooie enchant voor de Daedric War Axe (heeft van zichzelf al 80 chop...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 09:23 schreef streafer het volgende:
ga maar eenz naar ghostgate .... linkertoren en dan onder gedeelte ... lopen er een paar in glass!!
Beter nog, bij Ghostgate is er zelfs een verkoper met Glass armor (die je rustig dood kan slaan). Hij mist alleen de Glass Greaves, maar heeft wel 2 verschillende Glass wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
daedric katana (60 chop) met 54-54 absorb health >:)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk level heb je ong. nodig om niet dood te gaan in Ghost Gate??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn level 17 mage heeft er geen problemen mee. alleen zorgen dat je niet tegen teveel vijanden tegelijk oploopt.
winged twilights zijn rot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha.
maareh... Waar kan ik een lijst vinden van welk monster nog in welke soulgem past? Want ik kwam een dreugh tegen bij Gnisis, niet echt moeilijk, maar die paste dus niet in een Lesser soul gem (op één na goedkoopste), een een Bull Netch paste hier ook al niet in, terwijl ik wel verwacht had dat ie erin zou passen. Dus... Wie heeft er een lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 13:17 schreef streafer het volgende:
spoken dus ...
hiervoor heb je een silver zwaard nodig of hoger dus glass dwelmer ebony deadric
Nee, geen spoken. Het is een daedra, die moet je ook met hogere zwaarden aanvallen.
Op donderdag 25 juli 2002 13:42 schreef Terr het volgende:

[..]

Beter nog, bij Ghostgate is er zelfs een verkoper met Glass armor (die je rustig dood kan slaan). Hij mist alleen de Glass Greaves, maar heeft wel 2 verschillende Glass wapens
De reaves kan je in de burial vinden waar je ook die ene boog moet halen, en in de fighters guild in ald ruhn. En vast ook nog wel op andere plaatsen^^.
Op donderdag 25 juli 2002 13:39 schreef Abel het volgende:
Over Daedric gesproken: die waraxe is ook wel lekker zeg... :p Ik wil hem eigenlijk enchanten, maar heb nu ff geen geld meer(heb wat levels erbij getrained, en eindelijk eens wat magiemeuk getraind), kan iemand mij vertellen wat een mooie enchant is voor de daedric war axe?

Ik heb nu net een ring ge-enchant met 100-100 fire damage voor 3 sec. Niet echt supersterk, maar ideaal voor die rottige cliffracers, je kan ze nou van ongelooflijk ver uit de lucht knallen :) Ook fijn voor ruins, zo hoef ik het niet tegen 2/3 golden saints tegelijk op te nemen... :)

Maar goed, de vraag dus: wat is en mooie enchant voor de Daedric War Axe (heeft van zichzelf al 80 chop...)?
Golden saints zijn vet makkelijk te verslaan. Het zijn eerder de daedroth's waar je voor op moet passen.(heb er laatst 3 tegelijk bevochten: ik had aan het einde nog maar 1/8(!) van mijn hp over. Maar goed, om te enchanten raad ik(waarschijnlijk de meesten hier) absorb health aan. Je kan er ook nog een paralize 5 seconds bij doen, of iets anders degelijks(desintagrate armor, ook al is dat waarschijnlijk overkill^^).
edit:

btw, waar je voor op moet passen met enchantments, de beestjes die reflect hebben. Er zijn bepaalde plekken waar je die in overvloed tegenkomt, en daarom raad ik aan om een non-cast when strikes-wapen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn uitrusting :D:
-een of andere trui met restore strength, agillity, personallity en nog iets 1/s.

-travel stained pants, levitata 10 points (cast when used).

-ebony boots, geenchant met constant water walking(heb nog een paar gewone).

-ebony greaves

-ebony cuirass

-ebony l/r pauldron

-ebony l/r bracer(volgens mij ook enchant. kweeniemeer waarmee)

-ebony tower shield, geenchant met fortify strength 30 points.

-helm of blablabla, da's die helm met een plaatje erop van een gezicht^^. Geenchant met fortify speechcraft/personallity 30.

-Daedric Dai-katana met absorb health 50-55(auch!!!).

-ring of constant healing(ok, geen origineele naam), 4hp/s erbij(net genoeg om het niet volledig LAME te maken.

-ring of vibrant energie, 24 fatique/s erbij.

-ring of WEEEEEEEEEEEEEE, absorb health 100 points in 50feet on target(WEEEEEEEEEEEEEE).

-een of andere trui met restore strength, agillity, personallity en nog iets 1/s.

-travel stained pants, levitata 10 points (cast when used).

B-)

edit:

't is me 4 character. De eerste had ik verpest omdat ik niet wist hoe het moest, en de tweede en derde zijn door bugs onbruikbaar geworden. Maar met deze lijkt alles goed te gaan :). Ben nu ergens rond level 35. En ik heb HEEL VEEL geld :D, +1900000. Vandaag ga ik voor de 2 miljoen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, alchemy is vet!
ik maak met gemak restore fatique potions, restore fatique 16 points for 48 seconds :9

daar heb ik er dus nu iets van 20 van, en de volgende worden restore healths op die manier.

das zeker wel lekker voor een leel 2 gastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 09:23 schreef streafer het volgende:

*bla bla*

btw kan je waarschijnlijk toch niet betallen :) glass is beste in light armor en drom 17000 voor midden stuk ofzo :)
Het cuirass is 28000 voor Glass :P ff een complete lijst:
shield 13.600
pauldrons (per stuk) 9.600
boots 8.000
bracer (per stuk) 4000
helm 12.000
Greaves :? had de verkoper onderin Ghost Gate nie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh*t! Ik gebruikte een plugin voor een abandoned huis naast de pawnbroker in Balmora en daar had ik een aantal dingetjes liggen die ik later nog wel ff zou ophalen om te verkopen/gebruiken. Nou, niet dus. Hij heeft die plugin gereset en hij is helemaal leeg!!! :-(
Nou ken ik die code van -placeatpc "dit-en-dat",1,1,1- zodat je dingen neer kan leggen voor je snufferd. Maar nu weet ik echt niet wat de code is van al die dingessen.
Ik wil in ieder geval m'n gevulde soulgems terug (Greater with Ogrim, Grand with Flame en Frost Atronach en meer, maar die in ieder geval) en de Silver Staff of Peace, want die wordt nog belangrijk las ik (Telvanni) en Trebonius' Staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Snowman, ik heb je posts gelezen, maar ikzelf heb het zonder hier te vragen ook makkelijk gevonden, dus dan neem ik aan dat het niet al te moeilijk te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 13:42 schreef Terr het volgende:

[..]

Best nog wel tricky, alle andere gasten komen ook achter je aan (nog 3), en je krijgt een enorme bounty. Ik jatte eerst iets van die plank, toen viel ie me vanzelf aan, als je dan terugvecht krijg je maar de helft van die bounty (1025 had ik), en niet alle anderen op je dak. Zodra je terug bent in Balmora, gewoon snel naar de south wall cornerclub, bounty laten weghalen voor 500, en dan heb je nog 2 shields en een schouderplaat over. Best wel lekker, lagen 2 shields en 1 towershield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
JE MOET TAUNTEN !!!!!

dan gebeurt er nix .. en niet bij 1e x opgeven op noob level kan dit makkelijk 40 x proberen zijn :) dus gewwoon doorgaan met taunten tot ie zegt goodbye !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens op internet een lijst te vinden met alle Item IDs, want het is heel irri om ze steeds weer op te moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nou een lijst van welk beest in welke soulgem past?
Het is voor mij nogal frustrerend dat ik steeds denk dat ik weer een soulgem van 1000 erbij heb maar er dan achter kom dat het beest te 'grootzielig' was |:(

ennuh... M taunten lukt niet altijd, terwijl Speechcraft best hoog is bij mij. Naja, op een gestolen shit van 100.000 maakt een bounty van 1000 ook niet veel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
ik heb eindelijk ook een probleem! Ik heb als Third trial in die base in de handen van een dead hero een zwaard gevonden genaamd "fury" en toen ik cyclede door mijn wapens kreeg ik die in mijn handen, en hij doet dus alle armor skills (dus niet endurance, maar heavy armor etc en unarmored) -20 minimaal. iig staat ie nu bij mij op 30 ipv in de 70 :(

Als ik het zwaard unequip gaat het effect niet weg (het staat alleen niet in het lijstje :?) en de amsivi restoration blessing in een tempel restored het ook niet :( Het kan geen ziekte of corpus of fblight zijn , daar ben je dan al imuum voor.

Moet ik hier mee leren leven of hoort dit bij de main quest en zit ik voor mijn beurt te praten.. :+

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o en wat is dat voor ruin halverwege tussen Balmora en Ghost Gate?
Er zitten redelijk wat sterke monsters voor het niveau wat je hebt als je daar bent (lvl 10), Clanfear bv, verder zag ik nog een skelet, met een spooky magic achtige spell ofzo om m heen, daar ben ik niet meer naartoe gegaan ;)
maar goed wat voor ruin is dat dus en valt er iets te halen?
en nog iets, misschien moet ik niet meteen blate, maar ik besloot een stukje anders te lopen, toen ging ik over de heuvels daar, en kwam ik uit bij die splitsing op de weg Caldera-Balmora. Een weg gaat naar balmora, en de andere weg gaat naar *?*. Daar lag opeens een dooie gast, Ernil Omoran, met een note, en verder alleen maar normale kleren. Ik had m nog nooit eerder gezien, en volgens mij ligt ie er nog niet zo lang, want lijken verdwijnen toch na een paar dagen? Anyway wat doet ie daar moet ik m maar gewoon laten ligge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

haha, weer een Fury slachtoffer! Sorry dat ik het grappig vind, maar je moet ook gewoon zorgen dat je geen zwaard in je poten krijgt met effects Drain alle armour skills constant effect :)
Er is geen enkele eerlijke snelle manier om dat weer terug te krijgen, je bent het gewoon kwijt. De straf voor zorgeloos scrollen. Verkoop het zwaard en koop training bij een trainer. Das nog wel het snelste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 17:43 schreef JanMaster het volgende:

[..]

Best nog wel tricky, alle andere gasten komen ook achter je aan (nog 3), en je krijgt een enorme bounty. Ik jatte eerst iets van die plank, toen viel ie me vanzelf aan, als je dan terugvecht krijg je maar de helft van die bounty (1025 had ik), en niet alle anderen op je dak. Zodra je terug bent in Balmora, gewoon snel naar de south wall cornerclub, bounty laten weghalen voor 500, en dan heb je nog 2 shields en een schouderplaat over. Best wel lekker, lagen 2 shields en 1 towershield :D
Je moet eigenlijk idd taunten. Dat schoot bij mij niet op dus heb ik hem geprobeerd te pickpocketen. Dat misluktte natuurlijk dus werd hij boos, ik sloeg hem dood, liet al m'n spullen op de grond vallen en betaalde de 25 gold boete ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ergens in morrowind een trader, of iemand anders die graag koopt en verkoopt met veel geld.

Heb namelijk een soulgem gestolen van 50000 (wat was de geldeenheid ook al weer?) en die wil ik graag verpatsen.

Ook heb ik nog wat light armor glas liggen, ben getrained in heavy armor, dus dar heb ik weinig aan. Maar die dingen zijn ook veel waard, 5000 voor een schoudrstukje, ook die wil ik graag even voor een smak geld kwijtraken, dus als iemand een goede verkoper met genoeg geld weet, please post het dan even :y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu een tijdje bezig in morrowind,

- Ben assasin
- Imperial van ras
- Level 16 Assasin
- Reputation 5 (morag tong)

Stelt allemaal nog niet veel voor maar goed, ik weet gewoon nog steeds niet wat het enchanten is? Ik vat et niet, wat heb ik er voor nodig wat kan ik ermee doen etc, uitleg, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Ik ben na het behalen van de hoogste rang in het imperial legion "Knight in the order of the Dragon" ofzo (leuk zwaartje krijg je dan :P ), maar eens begonnen aan de mainquest, de vierde test die je krijgt van dat vrouwtje in Ubinabi camp ofzo is je te laten benoemen tot .... bij de 3 Great Houses. Kan iemand even op een rijtje zetten hoe je dat moet doen en waar en met wie je moet praten? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op donderdag 25 juli 2002 19:52 schreef GTOfire het volgende:
haha, weer een Fury slachtoffer! Sorry dat ik het grappig vind, maar je moet ook gewoon zorgen dat je geen zwaard in je poten krijgt met effects Drain alle armour skills constant effect :)
Er is geen enkele eerlijke snelle manier om dat weer terug te krijgen, je bent het gewoon kwijt. De straf voor zorgeloos scrollen. Verkoop het zwaard en koop training bij een trainer. Das nog wel het snelste denk ik.
Maakt het spel leuker toch :) hoef het ook niet kwijt, ik ga wel even onder een Clif ranger staan en een uurtje wat anders doen, dan gaat je block skill en heavy armor vanzelf vooruit, met restore health 1pt ga ik dan niet dood.

heh maar even serieus, gaaf toch :) *grin* je speelt een role playing game immers voor het role playing element :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 20:18 schreef Lingod het volgende:
ben nu een tijdje bezig in morrowind,

- Ben assasin
- Imperial van ras
- Level 16 Assasin
- Reputation 5 (morag tong)

Stelt allemaal nog niet veel voor maar goed, ik weet gewoon nog steeds niet wat het enchanten is? Ik vat et niet, wat heb ik er voor nodig wat kan ik ermee doen etc, uitleg, iemand?
Enchanten (kan je ook aan enchanters vragen) is het betoveren van items. Om de betovering aan het item te binden heb je een soul nodig, en die trap je met een soul gem. Hoe sterker de ziel, hoe meer "charges" het betoverde items heeft. Hellaas kunnen items maar een bepaalde hoeveelheid magie aan, en op de meeste items kun je maar heel zwakke enchantments gooien. Enchanten kost voor beginners wel heel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb ook net morrowind. 3 vragen:

1 ZIjn er handelaren met veel geld in morrowind? bv die glass kopen. ZOnder te cheaten/editen dus! dat vind ik niks

2 Waarom is dat glass zo duur? het duurste light armor ok, maar zo duur omdat sommige klasses het niet kunnen dragen? maw ik heb er als warrior verder toch niks aan? (BEHALVE verpatsen wat niet kan dus)

3 Waar vind ik echt een goed zwaard? hak nu met een ding van 100 gold ofzo, ben pas level 10 dus hou er rekening mee aub :)

en ja dit zal vast wel overal hier staan, maar met al die experts hier is er vast wel 1 die een newbie wil helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 20:37 schreef Justice het volgende:

[..]

Maakt het spel leuker toch :) hoef het ook niet kwijt, ik ga wel even onder een Clif ranger staan en een uurtje wat anders doen, dan gaat je block skill en heavy armor vanzelf vooruit, met restore health 1pt ga ik dan niet dood.

heh maar even serieus, gaaf toch :) *grin* je speelt een role playing game immers voor het role playing element :)
Juist! Dat is de goede instelling! Ookal heb je eigenlijk geen armorskills nodig, of tenminste, ik niet. Ik sla alles in 1 (heel soms 2) keer dood. En als ze al wat dmg gedaan hebben heb ik dat er weer bij als ik ze terugsla.
Op donderdag 25 juli 2002 20:34 schreef GG85 het volgende:
Ik ben na het behalen van de hoogste rang in het imperial legion "Knight in the order of the Dragon" ofzo (leuk zwaartje krijg je dan :P ), maar eens begonnen aan de mainquest, de vierde test die je krijgt van dat vrouwtje in Ubinabi camp ofzo is je te laten benoemen tot .... bij de 3 Great Houses. Kan iemand even op een rijtje zetten hoe je dat moet doen en waar en met wie je moet praten? Alvast bedankt.
Ik zou dat wel kunnen doen, maar daar ben je HEEL lang mee bezig. Ik ben ook met de 4e en 5e quest aan de gang gegaan vandaag, en ik ben er nog steeds mee bezig. Voor de houses ga je iig naar ald ruhn(redoran, alles zit in ald ruhn), voor hlaalu ga je naar curio in het curio manor in het hlaalu-complex in vivec, hij verteld je wel waar de andere zijn, en voor telvanni ga je naar de bonenstaak in sadrith mora, en ga je helemaal bovenin met Neloth praten over de "telvanni coucilors". Zorg er wel voor dat je 50000 hebt voor onkosten(prepare to bribe!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 20:43 schreef toppertje het volgende:
Ok, ik heb ook net morrowind. 3 vragen:

1 ZIjn er handelaren met veel geld in morrowind? bv die glass kopen. ZOnder te cheaten/editen dus! dat vind ik niks

2 Waarom is dat glass zo duur? het duurste light armor ok, maar zo duur omdat sommige klasses het niet kunnen dragen? maw ik heb er als warrior verder toch niks aan? (BEHALVE verpatsen wat niet kan dus)

3 Waar vind ik echt een goed zwaard? hak nu met een ding van 100 gold ofzo, ben pas level 10 dus hou er rekening mee aub :)

en ja dit zal vast wel overal hier staan, maar met al die experts hier is er vast wel 1 die een newbie wil helpen
Vraag 2 is een lompe vraag, ik neem aan dat wij die niet moeten beantwoorden.

Over vraag 1 kan ik mededelen dat editen een wijze is van tweaken. Als je bijvoorbeeld creeper iets meer geld geeft(1000000), dan bespaart dit je gewoon een heleboel tijd, want anders moet je steeds gaan schuiven met alle dingen die je hebt verkocht en die moet je dan weer kopen en vervolgens weer verkopen enz. Meer geld geven is gewoon tijdsbesparing zodat je meer kan spelen :).
Maar iig, wat je ook doet, je moet bij creeper zijn om dingen te verkopen. Hij is te vinden in Gorak manor in caldera(gewoon ff met de mage guild heen teleporten).

vraag 3: Probeer eens een paar daedric ruins langs te gaan.
Ik weet niet met wat voor wapen je vecht(de meeste noobs gaan voor long sword, wat idd wel een degelijk wapen kan zijn). Als je zegt met wat voor wapen je vecht kan ik je beter vertellen waar je heen moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over vraag 2, glass lijkt klote te zijn omdat je te lage skill hebt met light armor, maar het is zo duur omdat je als je wel goede light armor skill hebt het fucking hoog is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Op donderdag 25 juli 2002 17:34 schreef GTOfire het volgende:
Snowman, ik heb je posts gelezen, maar ikzelf heb het zonder hier te vragen ook makkelijk gevonden, dus dan neem ik aan dat het niet al te moeilijk te vinden is.
hehe ja als je geluk hebt kan t ook wel maja je moet wel beetje geluk hebben dat je net op de juiste pagina's kijkt als je kan kiezen uit 80 op zich is t ook niet moeilijk, maar wel veel werk dus dacht vraag t ff... zullen ze vast niet erg vinden... naja ik vind t nooit erg als mensen mij iets vragen over spellen waar ik goed in ben blijkbaar ligt dat hier anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 20:11 schreef Mr.Player het volgende:
weet iemand ergens in morrowind een trader, of iemand anders die graag koopt en verkoopt met veel geld.

Heb namelijk een soulgem gestolen van 50000 (wat was de geldeenheid ook al weer?) en die wil ik graag verpatsen.

Ook heb ik nog wat light armor glas liggen, ben getrained in heavy armor, dus dar heb ik weinig aan. Maar die dingen zijn ook veel waard, 5000 voor een schoudrstukje, ook die wil ik graag even voor een smak geld kwijtraken, dus als iemand een goede verkoper met genoeg geld weet, please post het dan even :y)
LOL Mr.Player wordt genegeert, hij stelt de vraag en en paar gasten stellen 2 keer dezelfde vraag, lezen a.u.b.

Ik heb idd ook shortzwaard, glass jinkblade, heb ook nog steeds geen betere gevonden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplemouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 11:28

simplemouse

*.*.*.*

vraagje: hoe edit je morrowind dan?? En dan niet het suffe ini bestand waar je maar weinig leuks kunt veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja ach, de meeste dingen zijn hier ook wel te vragen, sommige dingen die erg vaak langs komen worden na een tijdje irritant. Okay, een rijtje |:( plaatsen vond ik ook wat overdreven, maar ik snap waarom.

Met dat roleplayen. Mjoah, echt roleplayen gaat het beste als je het verhaal zelf schrijft, roleplayen in dit spel kun je eigenlijk alleen door je acties. Bijv. ik heb mn eigen huis, met daarin een houder voor mn zwaarden en armour. Als ik thuis kom, doe ik de armour uit en leg ik mn zwaarden weg voor ik ga slapen. (niet altijd, soms had ik er geen zin in, maar om me een beetje in te leven vaak wel) Je kan ook gewoon naar bed gaan, maar wie gaat er nou met 250 kilo armour en 4 zwaarden slapen? :)

Word wel lachen als je eenmaal ver genoeg bent in de main quest, word je wakker staat er een Ash Zombie naast je :)
Heb daarom een dagger onder mn kussen gelegd, werkt minder goed dan mn gewone zwaarden, maar is wel leuker voor de oh-zo-mooi-genaamde 'immersie'

Verder is het roleplayen nogal moeilijk met waardes. Ik weet op dit moment ook niet hoeveel keer ik geraakt kan worden voor ik dood ga, of hoe goed ik ben met een zwaard. Ongeveer, ja, maar met keiharde waardes echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op donderdag 25 juli 2002 21:06 schreef simplemouse het volgende:
vraagje: hoe edit je morrowind dan?? En dan niet het suffe ini bestand waar je maar weinig leuks kunt veranderen!
[url="http://www.loi.nl"]http://www.loi.nl[/url]
Had je het spel moeten kopen dan had je er een editor bijgekregen, die je dan niet kan vinden, dus kijk je in de manual, die je nu niet hebt, of die je niet leest, omdat je te lui bent (of wat voor reden). Iig is dit zo voor de hand liggend dat niemand je gaat antwoorden.

Sorry als het hard overkomt maar het niveau gaat wel dalen hoor. Soulgems, enchanten, glass armour, editor niet kunnen vinden.. Koop dat spel, of wees creatief, dan kom je er echt wel uit.

* Justice zucht en hoopt dat het helpt. :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik roleplay ook tamelijk veel, ik ben dus een enchanter/alchemist en ga veel erop uit om ingredienten te halen, dan laat ik mijn armor thuis, en neem ik mijn amulet mee, en een zwaardje voor de kleinere beestjes.
maar als ik ga jagen voor soulgems dan draag ik wel een armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 21:01 schreef Lingod het volgende:

[..]
Ik heb idd ook shortzwaard, glass jinkblade, heb ook nog steeds geen betere gevonden. :+
Probeer eens een daedric dagger.
Op donderdag 25 juli 2002 21:06 schreef simplemouse het volgende:
Heb ik al eens een keer gezegd :+.
Maar vooruit, 't kan wel aangezien de meeste mensen te lui zijn. Laten we zeggen dat je creaper even wat efficienter wil maken ;)
Allereesrt: start de editor op :)
Dan load je de morrowind.csm file.
Dan ga je naar de tab: creatures.
Dan scroll je nar beneden totdat je bij scamp_creeper bent.
Rechetermuisklik-->edit(of zoiets).
Dan klik je op de tab: ai(in het nieuwe venster). Daar zie je een redelijk bescheiden bedrag van 5000, maak er maar 1000000 van(dat moet wel voldoende zijn^^). Verder zie je allemaal soorten koopwaar staan, met een boxje ervoor. Gewoon alles aanvinken :). Vervolgens ff saven en presto, je hebt een efficiente handelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

lol Justice, het klinkt idd hard maar je hebt helemaal gelijk :)

ff voor de wat ervarener onder ons: Wat doe je als je alles gedaan hebt? Ik ben in het stadium beland waar ik me realiseer dat elke quest in beginsel bestaat uit lopen, je door wat vijanden heen slaan, iets oppakken en teruglopen. Heb ik maandenlang geen moeite mee gehad maar nu dus wel :) Best een irritant stadium. Wat kan ik doen om MW weer leuk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op donderdag 25 juli 2002 21:44 schreef GTOfire het volgende:

ff voor de wat ervarener onder ons: Wat doe je als je alles gedaan hebt? Ik ben in het stadium beland waar ik me realiseer dat elke quest in beginsel bestaat uit lopen, je door wat vijanden heen slaan, iets oppakken en teruglopen. Heb ik maandenlang geen moeite mee gehad maar nu dus wel :) Best een irritant stadium. Wat kan ik doen om MW weer leuk te maken?
dingetjes om je te vermaken:
-maak een map met alle dungeons en caves
-maak in de editor een houten zwaard en hak je zo door het spel heen
-installeer een stapel plugins (je hebt geloof ik een arena tournament plugin, daar ben ik zelf niet zo in thuis in plugins)
-Probeer eens een monk met unarmored en hand damage (lukte mij niet, je doet amper schade)
-ga je favorite stad namaken ;)

ehm zoiets?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 21:44 schreef GTOfire het volgende:

Heel simpel: gewoon geen quests doen. Zodra je je door het verhaal lijn heen hebt geworsteld is er toch niks meer te doen. Het doen van quests heeft geen zin meer. Alles is pijs en vree. Begin of opnieuw, of ga gewoon helemaal kluizenaren. Word zelf kwaadaardig(dat ga ik waarschijnlijk doen later), of ga gewoon lopen en maar zien waar je uitkomt, wetend dat er altijd een huis en haard is om naar terug te keren(dat ga ik eerst doen :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een slim id om terwijl ik nog niet zo ver ben met mainquest (ben net klaar met missie in vivec), al aan te sluiten bij de Morag Tong, ik heb ze nl per ongeluk gevonden en mag nu joinen :) maar als je de 1e opdracht uit voert wil niemand in die bar meer met je praten, en dat is een stuk minder... al helemaal als me dat quests kost...
is hier wat tegen te doen of is het een beter id om nog even te wachten met de assasin uit te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 22:34 schreef HS het volgende:
Is het een slim id om terwijl ik nog niet zo ver ben met mainquest (ben net klaar met missie in vivec), al aan te sluiten bij de Morag Tong, ik heb ze nl per ongeluk gevonden en mag nu joinen :) maar als je de 1e opdracht uit voert wil niemand in die bar meer met je praten, en dat is een stuk minder... al helemaal als me dat quests kost...
is hier wat tegen te doen of is het een beter id om nog even te wachten met de assasin uit te hangen?
Nee, maakt geen reet uit. Ik doe altijd eerst wat guildwerk voor ik aan de main quest begin. Het gaat er bij de main quest nl nog wel eens hard aan toe(later tenminste wel ;)), en dan is het handig om al op level 40 te zitten ofzo(een beetje overkill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, een monk heb ik ook eens geprobeerd. Ik was ermee begonnen, ik vond een mudcrab en WERD !INGEMAAKT! :D

toen pakte ik toch maar een zwaard :)

En een map maken met alle dungeons en caves? Probeer die zin eens anders te verwoorden, want ik volg em niet helemaal. het eiland Vvardenfell is al een map met alle dungeons en caves :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Heeft iemand trouwens al eens die 7 pilgrimmages gedaan? Ik vraag me toch af of daar nog een groter doel aanzit dan alleen die dingen bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 23:44 schreef GTOfire het volgende:
Heeft iemand trouwens al eens die 7 pilgrimmages gedaan? Ik vraag me toch af of daar nog een groter doel aanzit dan alleen die dingen bezoeken.
Ik heb ze allemaal gedaan. Moest ik doen om lid te worden van de temple. Maar die temple heeft me toch gare quests... nja iig, het is wel grappig om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
en btw er zijn volgens mij honderden grotten ........ oh je bedoelt dus die ...... :?

ik heb dan wel vraagje ik snap het niet helemaal hoe je horator moet worden ... ben al in balmora geweest maar niemand kan me daar echt helpen behalve dat ik een half gaar boek krijg ... alleen wat moet ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 23:56 schreef streafer het volgende:
ik heb dan wel vraagje ik snap het niet helemaal hoe je horator moet worden ... ben al in balmora geweest maar niemand kan me daar echt helpen behalve dat ik een half gaar boek krijg ... alleen wat moet ik dan ??
In dat boek staan alle councilors, en waar ze wonen. Ik zou zeggen, breng ze eens een bezoekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 23:56 schreef streafer het volgende:
[Abel's edit]Hmz, hier stond wat anders toen ik wilde quoten. Iets in de richting dat iedereen te taunten was, met een toon als van |:( |:( |:([/edit]
Nou, ik krijg met mn speechcraft op 65/70 ECHT NIET iedereen zover dat ze me willen slaan hoor, ook al probeer ik het 100 keer... Ik ga er nu van uit dat de personen die onontbeerlijk zijn voor de main quest niet te taunten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik kan ook niet iedereen zomaar taunten. 1 keer lukte het wel na 30 keer ofzow. Toen was het:
Taunt Fail:
You're pathetic!
Taunt Fail:
You're pathetic!
Taunt Fail:
You're pathetic!
Taunt Fail:
You're pathetic!
GOODBYE!

klopte nie helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
tot nu toe heb ik iedereen kunnen taunten dus denk dat het eerder aan jou ligt :)

ik vind het boek niet zo duidelijk bv er staat bij telvani of redorian dat de helft in ald ruhn woont.... maar niet in die schelp dan of wel ???
of is dat gewoon buiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je het beste zoeken naar deadric armor parts? ik heb de helft van de kaart afgezocht en heb alleen maar greaves en een zooi wapens :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op donderdag 25 juli 2002 23:43 schreef GTOfire het volgende:
ja, een monk heb ik ook eens geprobeerd. Ik was ermee begonnen, ik vond een mudcrab en WERD !INGEMAAKT! :D

toen pakte ik toch maar een zwaard :)

En een map maken met alle dungeons en caves? Probeer die zin eens anders te verwoorden, want ik volg em niet helemaal. het eiland Vvardenfell is al een map met alle dungeons en caves :)
precies, ik zou zeggen probeer het nog eens zonder zwaard :) *grin* Een monk was mijn eerste karakter, en maar niet snappen waarom iedereen het makkelijk vond ;)

Alle ancestral tombs en towers, caves, dungeons, dus niet de steden e.d :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04 11:14

TheEagle

Master (of my own) universe

Op zaterdag 20 juli 2002 20:16 schreef JanMaster het volgende:
Ik heb net bij het mages gild zo'n vet duur enchant ding gejat, op het bureau boven, het is 60.000 gold waard, maar niemand heeft zoveel gold, wat moet ik er in godsnaam mee doen?
Pff, ik heb een schild gevonden dat een waarde heeft van 200.000 :P Kan alleen de naam even niet opzoeken.

Ken je Tel Fyr ??? Daar zit zo'n gast die allemaal mensen met de corpus ziekte behandeldt. In de grot waar alle slachtoffers zitten zit een slachtoffer op spinnen poten. Dat is de laatste overlevende dwemer(Dwarf). Bij hem op een kast licht een boek. In dat boek staan een stel speciaale items (schilden,wapens, enz)die ongelofelijk krachtig zijn. Helaas staan de plaatsen waar ze verborgen zijn er niet bij.

Maar ik heb dus een van die items gevonden. Dat is dus een schild met de kracht: restore health (100 punten).

Op dit moment heeft mijn deadra armoer een waarde van 120 punten en dat super schild heeft een waarde van 150!!! punten :P :P :P Dus ik ga lekker nog even door zoeken naar al die speciaale items :)

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

streafer, alle Redoran councillors wonen in Ald-Ruhn, en ook nog eens allemaal under-skar, onder die grote schelp.
Praat met mensen en dan kom je precies te weten waar ze wonen, praat met hun en dan kom je vanzelf bij de goeie mensen uit.

Ik kan met mn hoog-level char nu wel vrij aardig meppen, alleen is het lastig dat je niet kan zien hoeveel fatigue ze nog hebben. En helemaal irritant is dat het zo lang duurt voor ze eindelijk dood zijn :)

En nog snap ik niet wat het nut is van een map met een helehoop deuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04 11:14

TheEagle

Master (of my own) universe

Op vrijdag 26 juli 2002 11:45 schreef GTOfire het volgende:
streafer, alle Redoran councillors wonen in Ald-Ruhn, en ook nog eens allemaal under-skar, onder die grote schelp.
Praat met mensen en dan kom je precies te weten waar ze wonen, praat met hun en dan kom je vanzelf bij de goeie mensen uit.

Ik kan met mn hoog-level char nu wel vrij aardig meppen, alleen is het lastig dat je niet kan zien hoeveel fatigue ze nog hebben. En helemaal irritant is dat het zo lang duurt voor ze eindelijk dood zijn :)

Lang duurt voordat je iemand dood hebt ??? Met een deadra claymore of battle axe heb je een golden saint of een dremora lord binnen een klap of 2 dood, dat vindt ik echt niet lang :)

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoelt ook de oudste en wellicht mooiste manier van vechten: met de blote knuist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 11:32 schreef Chaos_Eagle het volgende:
Maar ik heb dus een van die items gevonden. Dat is dus een schild met de kracht: restore health (100 punten).
Constant effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op vrijdag 26 juli 2002 11:45 schreef GTOfire het volgende:

Voor jou niks, voor ons wel, en zo houd ik je bezig totdat ik wat beters verzinnen kan ;) :+

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 20:58 schreef Caspian het volgende:
over vraag 2, glass lijkt klote te zijn omdat je te lage skill hebt met light armor, maar het is zo duur omdat je als je wel goede light armor skill hebt het fucking hoog is
hehe, dank voor antwoord. Ach, ik lees nooit boekjes en klooi een beetje aan :) dus maw (ja is dom) Als ik dat spul gewoon aantrek, beetje vooruit ga in skill wordt die dekking dus ook groter ....ahhh nu snap ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

HAHAHAHA!!
wat voor nut zou het voor jou hebben dan?

En ja ik bedoelde idd meppen, niet zwaardvechten, maar meppen, precies zoals ik het schrijf.
Met een Daedric wakizashi kun je met critical damage nog zo'n beest in 1 klap dood krijgen, da's nie echt het probleem :)

Ik vind het wel jammer dat hand-to-hand combat meer tweederangs boksen is dan martial arts. Zoveel moeite had dat toch niet hoeven kosten zou ik zeggen? Maar ja, ze hebben zowiezo alle animaties al zowat hetzelfde. Alle two-handed swords gebruik je hetzelfde, zelfs bijv. de Daedric Crescent, en die kan je zo helemaal niet gebruiken :).
zelfde geld voor alle one-handed swords. bleh, dat vind ik toch wel een zwaar minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
En hoe zit het eigenmijk met medium armor? en unarmored is dat ook iets waard op high lvl? :P (denk het niet maar goed :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 16:22 schreef corpseflayer het volgende:

[..]

En hoe zit het eigenmijk met medium armor? en unarmored is dat ook iets waard op high lvl? :P (denk het niet maar goed :) )
Ligt eraan. Goede medium armor is moeilijker te vinden, denk ik. Ik weet niet echt wat de beste medium aromor is, heb het nooit echt gedragen(hmmz, behalve op mijn eerste char, maar dat was lomp).
Over lomp gesproken trouwens, ik ken iemand die heeft die package for caius verkocht omdat hij het een value had(van 1 nog wel!). Wow. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ik heb alleen glass aan .... GLASS RULEZ ...
heb in nog een 200 light armor gevonden :)en draag constant boots of blinding speed om opdat dat armor 60 % recist magic zit en dus kan zien :) :) heb nu armor van 120 ofzo en dat voor nog geen 20 kilo ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 17:58 schreef streafer het volgende:
ik heb alleen glass aan .... GLASS RULEZ ...
heb in nog een 200 light armor gevonden :)en draag constant boots of blinding speed om opdat dat armor 60 % recist magic zit en dus kan zien :) :) heb nu armor van 120 ofzo en dat voor nog geen 20 kilo ofzo
Ik heb nu vrijwel al mijn armor gechant met fortify strength. Ik kan nu 800 dragen :D. Meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
dan nog ... ik weeg in totaal iets van 170 kan 600 meenemen maar vind dat ik nog teveel weeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, weet het: lompe vraag. Ben niet bang voor lompe antwoorden, maar:
WAAR vind ik in hemelsnaam een Exquisite Ring?
---
Ik heb al heel veel Manors van Redoran gasten Under-Skar uitgepluist, maar daar vond ik alleen maar expensive ringen.
---
Ik had er wel een, maar door een foutje is die nu kwijt (plugin die zich resette). Nu heb ik eindelijk een Golden Saint Soul en ik wil die grot bij Gnaar Mok (mainquest) ff wat makkelijker maken door een 4 Restore Health ring te maken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vriendelik verzoek van de plaatselijke mod en een medegamer/tweaker:

Ik heb 2 savegame lijnen De goede man en de kwade man .
De kwade man heb ik gedaan op een rip (Je moet toch weten of het wel een leuk spel is ). Op gegeven momen (week geleden) heb ik een MW aangeschaft, ben direct begonnen met een schone lei. Maar de armor ratings van de originele zijn lager dan de rip (bijv. DEADRIC: Rip: 185 Origineel: 80 een verschil van 105 ) Iemand hier een oplossing verklaring voor? Ik heb btw het al geprobeerd te verzetten met de "TESCS", maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de goede man wel even goed in Heavy Armor als de kwade man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt dat dan wat uit?????

Tis met alle armor sets Light medium en heavy
Kwade man: major en minor
Goede man: misc

Edit:
Admiral_Doughlass ff jouw vraag.
Ok, weet het: lompe vraag. Ben niet bang voor lompe antwoorden, maar:
WAAR vind ik in hemelsnaam een Exquisite Ring?
---
Ik heb al heel veel Manors van Redoran gasten Under-Skar uitgepluist, maar daar vond ik alleen maar expensive ringen.
---
Ik had er wel een, maar door een foutje is die nu kwijt (plugin die zich resette). Nu heb ik eindelijk een Golden Saint Soul en ik wil die grot bij Gnaar Mok (mainquest) ff wat makkelijker maken door een 4 Restore Health ring te maken ofzo...
Er zijn in ieder geval 47 van die exquisite ringen verspreid in de game.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.