Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.191 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Topicstarter
op navolg van [topic=476703/1/25]
[topic=498258/1/25]

komt hier deel 3 :)

handige url :

[url="http://www.elderscrolls.com/main.htm"]http://www.elderscrolls.com/main.htm[/url] voor de officiele site van de makers

[url="http://www.rpgplanet.com/morrowind/"]http://www.rpgplanet.com/morrowind/[/url]
[url="http://www.euro-morrowind.com/"]http://www.euro-morrowind.com/[/url]

voor het laatste news + plugins upload/download

post hier aub al uw ervaringen,pics,specs en plugins etc voor vragen hebben we het volgende topic :

[topic=486504/1/25]

en ik zou graag willen weten welk lvl jullie nu zijn, ik speel het al een tijdje niet meer en vraag af hoe het met de gotters gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
Op vrijdag 19 juli 2002 22:16 schreef HS het volgende:

[..]

via wat? ?:)
Propylon Index (mv indices) zijn een soort "wortels" die je bij sommige koopmannen kan vinden (ik ben er 2 tegengekomen, maar er moeten er minstens 5 zijn, misschien meer), die je kan gebruiken om in oude Dunmer Strongholds zoaals Maar<fuck ik weet de naam niet meer> in de propylon chambers kan gebruiken om te teleporteren naar andere propylon chamber in een andere stronghold.
Op zaterdag 20 juli 2002 09:10 schreef ReV3rEnD het volgende:
en ik zou graag willen weten welk lvl jullie nu zijn, ik speel het al een tijdje niet meer en vraag af hoe het met de gotters gaat :)
Ik ben nu level 46 denk ik (battlemage), met intelligence, willpower, strength op 100 and de andere tussen de 60 en 70.

(maar ik heb niet erg efficient getraind ivm multipliers, gewoon zo snel mogelijk level up gaan dus).

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
level 21\22 strenght 90 rest ongeveer....5 op ongeveer 70 en rest op 55 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
arhg weet iemand wie die spy is in de mage guild ik vermoorde z'n gast omdat ik eigenlijk naar trebonius moest maar die had ik al vermoord voor zijn amulet.
dus ik hem vermoord .... dat mocht dus niet echt ... :(
ik beide weer tot leven gewekt ( ja weet ben god ;))
zeg hij zelf dat ik hem heb vermoord... ( dus hij zegt zelf dat ie dood is ) arhg wie is die spy? want hij blijkt het blijkbaar ook niet te zijn ...

fighters guild balmora : heb al veel opdrachten gedaan maar nu zegt ze i have a bounty contract for the orc grura dra-bol ( ofzo ) maar ik kan verder nix doen normaal zou zijn naam er nog een x er moeten komen te staan wat dus neit gebeurd er komt ook geen journal update ofzo te staan .... ik kan hem wel vermoorden maar dan nog gebeurd er nix ...

fighters guild sadrith mora : ik die met z'n vrouw ruines in pokke end naar onder gelopen ik ( met haar ) die ruine helemaal uitgemoord... ik prat nog een x met haar en valt ze me aan !!!! WTF ik vermoord haar ... ga terug en zijn ze kwaad op me dat zei dood is .... WTF

BLADES : ik urhilaku's camp ik die grot in krijg ik foutmelding no bow and arraws ... net die boog en pijlen die ik moet hebben om verder te kunnen... .. ARHG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474

Die brakke shrine staat niet op de kaart. En in het pilgrim zooi boek staat ook niks waardevolls(alleen hoe je bij ghostgate komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 20 juli 2002 10:15 schreef streafer het volgende:
arhg weet iemand wie die spy is in de mage guild ik vermoorde z'n gast omdat ik eigenlijk naar trebonius moest maar die had ik al vermoord voor zijn amulet.
zeg hij zelf dat ik hem heb vermoord... ( dus hij zegt zelf dat ie dood is ) arhg wie is die spy? want hij blijkt het blijkbaar ook niet te zijn ...
Geen idee. Ik heb een poosje mage guild gevolgd, maar toen kwam ik erachter dat er zo'n mage was verdwenen die je nodig had voor de main quest, en kon ik weer helemaal opnieuw beginnen:(
fighters guild balmora : heb al veel opdrachten gedaan maar nu zegt ze i have a bounty contract for the orc grura dra-bol ( ofzo ) maar ik kan verder nix doen normaal zou zijn naam er nog een x er moeten komen te staan wat dus neit gebeurd er komt ook geen journal update ofzo te staan .... ik kan hem wel vermoorden maar dan nog gebeurd er nix ...
Dit weet ik wel. Gewoon ff verdervragen over een aantal onderwerpen die er in de zijlijn staan(nij dat ene wijf)
fighters guild sadrith mora : ik die met z'n vrouw ruines in pokke end naar onder gelopen ik ( met haar ) die ruine helemaal uitgemoord... ik prat nog een x met haar en valt ze me aan !!!! WTF ik vermoord haar ... ga terug en zijn ze kwaad op me dat zei dood is .... WTF
hmmz. ff opnieuw beginnen? mij viel ze niet aan...
BLADES : ik urhilaku's camp ik die grot in krijg ik foutmelding no bow and arraws ... net die boog en pijlen die ik moet hebben om verder te kunnen... .. ARHG
Ook geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik heb ook wel eens zo'n fout gekregen, no glassarrow in playersavegame ofzow. Had ik geen glazen pijlen meer, maar kon er nog wel 1tje afschieten door gewoon mn lege boog af te schieten. Toen was de fout weg. Misschien iets soortgelijks? heb je die boog al een keer gepakt?
anders doe je ff player->additem "zoek ID op in TES CS" 1
als je die hele dungeon door bent geweest.

Ikkes ben level 51, of misschien inmiddels 52, alle attributes op 100, luck op 75 ofzow. stuk of 5 skills inmiddels op 100, de rest van de major en minor zweeft tussen de 60-80. misc skills heb ik nog in allerlei soorten en maten.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ff snel gecheckt, had TES CS toch al open staan. de ID van die boog is "bonebiter_bow_unique"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
had ik net ook al gedaan maar toch bedankt kan ik teminste weer verder.

ojaa nog een vraagje als je die greeper aanpast moet je die opslaan in een plugin maar morrowind plugin kan niet ... dus ik heb nieuwe gemaakt is da goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
zit er niemand op mirc ??? is wel handig morrowind channel voor nl ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
GREEPER DOET HET !! eindelijk ... weet niet wat die andere keren fout ging.
ik sta nu voor de grot met die robe +15 hp per sec maar durf niet echt naar binnen ... ( ik weet ik ben gek )
maar dat van fighters guild ( verder vragen ) werkt niet ik vraag alles 3 x aan haar maar ze doet nix ... alleen i got a bounty contract for de orc grura dra-brol ( ofzoiets ) maar er komt geen grura dra-brol in het blauw zodat ik journal updated krijg .... ik kom dus niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
trebonius geeft je certificatie papieren over zijn rechterhand die in het zelfde vertrek staat.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-05 22:19

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Wil niet vervelend zijn, maar er is een edit knopje. ;)
zoiets, Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif is best wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

ben nog niet zo lang bezig hoor, ben nu paar keer opnieuw begonnen en me char wou maar niet levelen... nu heb ik denk ik eindelijk een leuke char. die ik na 2 dagen op lvl3 heb (andere char's waren nog steeds lvl1 na een paar dagen...)

misschien beetje rare vraag, maar hoe lang zou levelen eigenlijk mogen duren (aan t begin dan)? ach, ligt natuurlijk ook wel aan speelstijl :)

verder, er moet toch ergens zo'n speciale cape liggen bij seyda neen? kan iemand me een beetje op weg helpen misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik snap niet dat mensen zomaar gasten killen om hun spullen, ik kill zo weinig mogelijk en alleen als et moet.

kzit nu op level 27, longsword op 100

is er ook een lijst waar je alle deadric spullen kan halen? wapens, helm, greaves etc. heb ik allemaal al, maar bv schouders en laarzen moet ik nog vinden

verder heb ik dat harnass (cuirass?)van 260 van die gast in die grot in vivec gehaald. en een schild van 240

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb het spel nu eindelijk ook gekocht, moet nog eens een nieuwe char maken, speel nu nog met een testchar, alleen vraag ik me af hoe je healing pots maakt, ook vind ik dat menu niet terug waar ik mn spullen aan kan doen, onder de standaardmenus staat het niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
jep en die gast heb ik ook vermoord :( ik weet ik vermoord veel.
ik hem weer tot leven gewekt maar dan nog zegt hij zelf dat hij dood is . ARHG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Op zaterdag 20 juli 2002 14:54 schreef MUSTIS het volgende:
ik snap niet dat mensen zomaar gasten killen om hun spullen, ik kill zo weinig mogelijk en alleen als et moet.

kzit nu op level 27, longsword op 100

is er ook een lijst waar je alle deadric spullen kan halen? wapens, helm, greaves etc. heb ik allemaal al, maar bv schouders en laarzen moet ik nog vinden

verder heb ik dat harnass (cuirass?)van 260 van die gast in die grot in vivec gehaald. en een schild van 240
Ik kill ook niet, ik doe het subtieler, ik jat de winkel leeg (invisible) en verkoop vervolgens alles terug, voor zo'n 20.000 gold...
Die alchemy winkel in Balmora is vet handig hiervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net bij het mages gild zo'n vet duur enchant ding gejat, op het bureau boven, het is 60.000 gold waard, maar niemand heeft zoveel gold, wat moet ik er in godsnaam mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

van vorig topic: shrine bij ghostgate: als je binnen ghostfence bent heuvel op (eerste gedeelte) en waar je kan meteen rechts. Je bent bijna meteen bij de shrine. Als je een glassmine tegenkomt ben je (veel) te ver.
Op zaterdag 20 juli 2002 20:16 schreef JanMaster het volgende:
Ik heb net bij het mages gild zo'n vet duur enchant ding gejat, op het bureau boven, het is 60.000 gold waard, maar niemand heeft zoveel gold, wat moet ik er in godsnaam mee doen?
Bij bv creeper in caldera of de merchant crab (zie vorige topic) bij vivec steeds spullen verkopen. Op een gegeven moment verkoop je je 60k geval en koop je twv 55k weer van je oude spullen terug. Zorg ervoor dat je wat handige spullen erin hebt zitten bij hem (bv sixth bell hamer is precies 5k, ebony boots is precies 10k, ebony helm is 15k en zo nog wat dingen die het ruilen vergemakkelijken. Als je niet zo'n bikkel bent kun je natuurlijk ook de constructor set erbij pakken en zn hoeveelheid geld veranderen. Dat is standaard (zoals je al uitgerekend had) 5000 drakes.
Op zaterdag 20 juli 2002 15:12 schreef corpseflayer het volgende:
Ik heb het spel nu eindelijk ook gekocht, moet nog eens een nieuwe char maken, speel nu nog met een testchar, alleen vraag ik me af hoe je healing pots maakt, ook vind ik dat menu niet terug waar ik mn spullen aan kan doen, onder de standaardmenus staat het niet iig.
healing potions.. krijg eerst je alchemy skill maar eens een eind omhoog. Daarna kun je van dingen waar eerst vraagtekens onder stonden zien wat ze voor je doen. Dan maak je met alchemy combinations (moet je wel eerst morter en pestle en liefst ook de andere 3 alchemy onderdelen hebben. Daarna kun je aan de hand van dingen die je onderweg vindt een potion maken. Health weet ik zo even niet maar bv een restore strength + fortify strength = dreugh wax + scuttle. En zo had ik ook nog wat leuks voor increase speed en een potion of fortify fatigue en restore fatigue.. allemaal voor 76 secs... leuke trucjes :) maar je moet wel eerst alchemy kennen. Voor een begin, praat eens met ajica in de mages guild.
Op zaterdag 20 juli 2002 14:41 schreef streafer het volgende:
ik sta nu voor de grot met die robe +15 hp per sec maar durf niet echt naar binnen ...
postpatch heb je niet zoveel aan dat ding hoor (robe of st-joris heette die toch?) het is nu ipv een constant effect een charged geval van 25 geworden..

edit: eigen stats:
lvl 24 met 38/10 naar een nieuwe level. Volledig in het ebony, behalve boots en helm want ik ben argonian (die had ik overigens wel). str en agility op 100, endurance in de 80, luck 50 en de rest rond de 60. long blade op 100, heavy armor in 90, major skills rond 80, meeste andere rond 50. Wordt nog hoger door training, heb nu ong 150k en net 100 a 200k uitgegeven aan vooral training. Ben daarbij erg veel op athletics & acrobatics aan het trainen. veel bunnyhoppen heeft wel geholpen en spaart weer wat geld uit.. bijna 50% map verkend en veel quests gedaan. Ik zit bij house redoran en moet alleen nog de morag tong joinen. Willen jullie ook nog mn pincode?

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
staat nix meer op man je hebt zoveel geld uitgegeven aan trainingen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow hier staat trouwens een interactive JAVA map:
[url="http://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml"]http://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml[/url]
meerdere vroegen hierom, weet niet of ie al een keer is langsgekomen...
hier is de offline versie:
[url="http://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/tesmap_hi.exe"]http://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/tesmap_hi.exe[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 20 juli 2002 21:39 schreef streafer het volgende:
staat nix meer op man je hebt zoveel geld uitgegeven aan trainingen ..
Trainingen kosten vrijwel niets ;). Waar is die gvd shrine(er moet toch wel iemand geweest zijn die een pilgrimige heeft gedaan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:08

BrZ

Op zaterdag 20 juli 2002 22:06 schreef Uberdog het volgende:

[..]

Trainingen kosten vrijwel niets ;). Waar is die gvd shrine(er moet toch wel iemand geweest zijn die een pilgrimige heeft gedaan?)
Bijna meteen rechts als je door de poort van Ghost gate bent, het heuveltje op :)

Is iemand trouwens al M'aiq the Liar tegen gekomen? :D :D
Echt koel, kan je dingen vragen zoals "multiplayer":
"I don't know that word, do you want others to help you in your quest? COWARD! why don't you ask the Argonian Im-Leet (:D) or the Nord, Rudy the Uber"
geweldig :D
allemaal van die belachelijke dingen heeft hij te zeggen :D

[edit]
Ik ben nu trouwens archmagister van house Telvanni... en ook lid van house Hlaalu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 20 juli 2002 22:20 schreef BrZ het volgende:

[..]

Bijna meteen rechts als je door de poort van Ghost gate bent, het heuveltje op :)

Is iemand trouwens al M'aiq the Liar tegen gekomen? :D :D
Echt koel, kan je dingen vragen zoals "multiplayer":
"I don't know that word, do you want others to help you in your quest? COWARD! why don't you ask the Argonian Im-Leet (:D) or the Nord, Rudy the Uber"
geweldig :D
allemaal van die belachelijke dingen heeft hij te zeggen :D

[edit]
Ik ben nu trouwens archmagister van house Telvanni... en ook lid van house Hlaalu :o
k, thx, dus niet naar het westen zoals al die brakke in-game eikels zeiden. Hoe word je trouwens lid van 2 huizen tegelijk? Ik wil nl wel graag lid worden van telvanni, maar ik ben al lid van hlaalu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op zaterdag 20 juli 2002 22:33 schreef Uberdog het volgende:

[..]

k, thx, dus niet naar het westen zoals al die brakke in-game eikels zeiden. Hoe word je trouwens lid van 2 huizen tegelijk? Ik wil nl wel graag lid worden van telvanni, maar ik ben al lid van hlaalu...
Volgens mij klopt het ook niet helemaal :+
Ik was dus al lid van Telvanni... toen had ik Ovras Dren vermoord, en toen ik daarna met die Duke sprak, zei hij, nou ok, je bent nu grandmaster van house Hlaalu :?
Maar ik werd dus gewoon de laagste rang zeg maar :?
Maar goed, ik heb weer wat extra opdrachten nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 08:52

-SaveMe-

-klik-

Op zaterdag 20 juli 2002 09:10 schreef ReV3rEnD het volgende:
handige url :

[url="http://www.elderscrolls.com/main.htm"]http://www.elderscrolls.com/main.htm[/url] voor de officiele site van de makers

[url="http://www.rpgplanet.com/morrowind/"]http://www.rpgplanet.com/morrowind/[/url]
[url="http://www.euro-morrowind.com/"]http://www.euro-morrowind.com/[/url]

voor het laatste news + plugins upload/download
Wat is er mis met morrowind.nl ??? Staan ook plugins op
van NL modders en we hebben minstens zoveel, zo niet meer
nieuws en stuff als bovenstaande sites. :?

Sorry voor de plug >:)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Op zaterdag 20 juli 2002 14:44 schreef Justice het volgende:
trebonius geeft je certificatie papieren over zijn rechterhand die in het zelfde vertrek staat.
Yup, maar hij heeft trebonius vermoord :)

Nja. Eigen schuld. Als je iedereen maar gaat vermoorden, dan moet je ook opdraaien voor de consequenties.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
ja that's what it's all about :) trouwens ik kan niks anders zeggen want er is geen andere manier om het uit te vinden :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
nouja pech dan .... alleen bij fighters club zit ik gewoon vast omdat ze geen orders meer geeft :( ik heb constant zitten vragen maar er komt nix te staan.
nomaal zou je op die orc zijn naam moeten kunnen klikken.
wat dus niet gaat :(
iemand een idee??

rpgplanet heeft zeker wel meer plugins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik ga nu maar eens beginnen met het spel, een custom battlemage, maar wat is eigenlijk de beste overal sign? Lord heeft life regen maar 100% fire weakness, dan is er nog een met magicka bonus wat ook goed lijkt, wat is nu de handigste sign :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 21 juli 2002 12:50 schreef streafer het volgende:
nouja pech dan .... alleen bij fighters club zit ik gewoon vast omdat ze geen orders meer geeft :( ik heb constant zitten vragen maar er komt nix te staan.
nomaal zou je op die orc zijn naam moeten kunnen klikken.
wat dus niet gaat :(
iemand een idee??

rpgplanet heeft zeker wel meer plugins :)
soms moet je het indirect vragen, klik gewoon op alles tot er een nieuwe optie verschijnt waar je wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55319

Het vermoorden van Trebonius hoort bij de Mages Guild hoor. Dan neem je zijn plaats in als Arch-Mage van de Mages Guild.
Bij mij werd ik eerst geen Arch-Mage na hem vermoord te hebben, en als ik hem weer terug riep viel hij me weer aan.
Ik heb toen: player->PCRaiseRank "Mages Guild"
in de console getypt, toen ging ik een rang omhoog en werd ik toch nog Arch-Mage, maar behalve dat alle Mages je 100/100 liefhebben heb je er niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ik ben nog niet duidelijk genoeg ik klik op alle onderwerpen 3 x en nog gebeurt er nix .... ik maar doorvragen ze wil wel met me trouwen maar die order geeft ze me niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 21 juli 2002 13:19 schreef streafer het volgende:
ik ben nog niet duidelijk genoeg ik klik op alle onderwerpen 3 x en nog gebeurt er nix .... ik maar doorvragen ze wil wel met me trouwen maar die order geeft ze me niet :(
misschien wel als je met er getrouwd bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Zoow, nu alleen nog ff leider worden van de imperial legion, en dan ben ik leider van alle factions :)
(jaja, archmagister van Telvanni EN grandmaster van Hlaalu >:))

Daarna maar es aan de main quest beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over savegames, kan je gewoon een savegame bewaren en dan de rest van je MW dir deleten zonder dat je info die je savegame nodig heeft kwijt raakt (info over je char ofzo, of word dat in je savegame opgeslagen)

me MW dir word nl. beetje rommelig met allemaal test dingetjes en mods etc... dus wil ik m ff opnieuw installeren maar natuurlijk wel me save's houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
misschien handig nu we het er toch over hadden.
SPOILER
de indexen en waar ze liggen

Andesreth - In hlormaren dome , Npc brilnosu illarys
Berendas - Arvs drenan , near Baladas
Falysmyron - in Maar Gan shrine
Falserrano - Maelkashishi shrine west of Maar Gan over the mnts. , in forgotten galleries upper shelf
Hlormaren - Calgera Pawn broker , buy it
Indoranion - Tel Fyr , behind Dvayth Fyr
Marandus - Vivec st. olms temple (couldnt find this one there , though i see its opposite a door on the ground behind somthing in the render window in TES constructor)
Rotheran - on NPC Rals Ionith in Rotheran
Telserano - Telserano
Valenvaryon - Urshalaku wise woman's yurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

"ik jat alles en verkoop het aan hem terug voor 20.000 :)"
ten eerste: dat hoort niet te kunnen, als je iets gejat aan de eigenaar terugverkoopt herkent ie het en roept ie de guards
ten tweede: verkoop aan Creeper, dan krijg je ipv 20.000 40.000, de echte waarde ipv de helft ofzow.

Over de savegames, alles word in de savegame opgeslagen. Het enige wat je nodig hebt om de savegame te draaien is een vers spel en de mods die effectief waren op je toen die savegame gemaakt werd.
Bijv, sta je in een gedownload huis, en staat er 100 m verderop een ander gedownload huis? Dan heb je het eerste wel nodig, de tweede niet. Hij zal dan wel zeggen dat het voor errors kan zorgen, maar omdat je niks met het tweede huis te maken had komen er geen errors. Zo redeneerd het hetzelfde met andere plugins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715

waarom zou ik de patch installeren? (gewoon ff een vraagje hoor :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
even een paar screenies
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sander17/files/ScreenShot-10.jpg
ik kwam hier uit in een dungeon ten oosten van Bar Fell. Er waren ook van die corpus mensen en dreamers. lijkt een soort van worshipping ding, zou ik ash statues op die 6 punten zetten, daar staan namelijk driehoekjes. of stukken corpus flesh? Ik liep er trouwens toevallig in, maar misschien hoort dit bij de main quest ofzo, dan begin ik er niet aan :)

Ik zag daar ook deze bellen:
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sander17/files/ScreenShot-11.jpg als je die used dan kan je melodietjes maken, ik neem aan dat je een bepaald melodietje moet doen wanneer je spul rond die worship plaats gezet hebt om iemand op te roepen?

Hints ;) geen spoilers :) oh en nog wat vakantiefotos :)
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sander17/files/ScreenShot-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sander17/files/ScreenShot-6.jpg
Ziet er toch nog goed uit met een matrox g550 (bovenste 2 gelevelled met photoshop ivm donkerheid)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op zondag 21 juli 2002 19:00 schreef GTOfire het volgende:
"ik jat alles en verkoop het aan hem terug voor 20.000 :)"
ten eerste: dat hoort niet te kunnen, als je iets gejat aan de eigenaar terugverkoopt herkent ie het en roept ie de guards
ten tweede: verkoop aan Creeper, dan krijg je ipv 20.000 40.000, de echte waarde ipv de helft ofzow.
ten derde: je zei dat je dat met invisible deed, als je dan een object oppakt ben je niet meer invisible en zien ze het dus dat werkt ook niet ;)

edit: en WTF is dit nou weer???
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sander17/files/doolhof.jpg
woazig en creepy >:) een heel doolhof..

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 21 juli 2002 19:13 schreef Justice het volgende:

[..]

ten derde: je zei dat je dat met invisible deed, als je dan een object oppakt ben je niet meer invisible en zien ze het dus dat werkt ook niet ;)

edit: en WTF is dit nou weer???
[url="http://www2.hku.nl/~sander17/files/doolhof.jpg"][afbeelding][/url]
woazig en creepy >:) een heel doolhof..
okey laat ik het zo zeggen.
Invisible kost iets van 175, ik jat iets van 4000. 1x invisible dus. Ik verkoop het van bijvoorbeeld de alchemy winkel het guild of mages, of aan creeper maar die heeft maar 5000 goud en dat ververst maar 1x per dag, en ik ben lui.

o en nog iets, op de weg van Caldera naar Ald-ruhn kwam ik zo'n gast tegen, die zei dat de heks m behekst had, en dat ik een cure common disease voor m moest halen. Ik zei dat ik er best een wou halen, maar toen ik iets probeerde te kopen gingen ze lullen dat ik eerst die eed aan hem moest vervullen |:( ik kan dus dat potion voor m niet kopen.
Ik wou dus terug gaan met de silt strider naar Balmora, om te kijken of ze het daar wel deden, maar die silt strider is dus ook geen optie. Ik heb weinig zin om weer terug te lopen naar Caldera of Balmora, en m'n laatste save-game daarvoor is ook alweer 3 1/2 uur oud...
Iemand een oplossing?

En dan ten slotte nog iets, ik krijg m'n alchemy skill maar niet omhoog. Ik heb op inet gelezen dat het kan door bepaalde boeken te lezen, dat dat klopt daar ben ik inmiddels achter maar al m'n skills behalve alchemy zijn daardoor omhoog gegaan, en potions maken wil op de een of andere manier ook niet helpen, na 10 potions staat ie nog steeds op 0/100 bij progress to next level... Ik had het ook al in het andere topic gevraagd maar toch nog maar een keer hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff drie korte vraagjes:
·ligt (behalve aan of op iemand) de glazen bovenbeenarmor (greaves ofzo?) ook nog ergens los. Hoe pickpocket je, of moet je daar een hoge sneak skill voor hebben? (ben geen Thief, maar Mage, dus kan wel kameleonen)

·Bij mij glinsteren de Enchanted items niet meer (geen één), dus ik denk dat ik iets verkeerd heb ingesteld bij m'n videoinstellingen ofzo. Het heeft het wel gedaan. Ik heb een GF4 Ti4200, dus het ligt niet aan m'n videokaart!

·Als ik scroll dan gaat hij in één keer helemaal naar beneden/omhoog zolang ik mijn muis boven iets houd wat gescrolled kan worden. Als ik hem dan niet eerst weer ééntje terugscroll, dan scrollt hij altijd helemaal omhoog/naar beneden bij ieder scrollbaar iets. Dus, ik kan niet gewoon regel voor regel scrollen, hoe los ik dat op?
Ik gebruik de Logitech Muisdriver v. 9.60.146

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op zondag 21 juli 2002 20:37 schreef Admiral_Doughlass het volgende:
·Als ik scroll dan gaat hij in één keer helemaal naar beneden/omhoog zolang ik mijn muis boven iets houd wat gescrolled kan worden. Als ik hem dan niet eerst weer ééntje terugscroll, dan scrollt hij altijd helemaal omhoog/naar beneden bij ieder scrollbaar iets. Dus, ik kan niet gewoon regel voor regel scrollen, hoe los ik dat op?
Ik gebruik de Logitech Muisdriver v. 9.60.146
Ey ik heb een microsoft muis, bij mij scrolt de spellslist + skillslist regel voor regel en de inventory van voor naar achter.

Ik dacht dat dat zo hoorde maar misschien is dit dan een unresolved bug.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

-
ja, maar hij bedoelde dat je niks hoort te kunnen jatten als je invisible bent. Staat zelfs in je manual.

-
Enneh, pickpocketen met 100% chameleon is geen garantie voor success, dus als niet-dief zou ik het niet proberen.

-
justice, die screenies zijn van een Sixth House base, weet zo niet welke, want ze lijken allemaal op elkaar. Via de main quest hoef je niks met dat standbeeld te doen, die bellen hebben verder nergens iets mee te maken. Maar wie weet is het een easter egg.

-
Glass Greaves lagen bij mij in de Redoran of Hlaalu vaults in Vivec. Maar dat is een random object, dus die liggen niet bij iedereen daar. Ze liggen wel zeker weten in Ghostgate, lower Tower of Dusk.

-
patch installeren fixt wat bugs (helaas niet de crash-bug) en heeft 1 heel handig ding. als je een enemy mept, krijg je te zien hoeveel hp die nog heeft. Erg handig als je wil weten of je em aankunt.
oh, en je kunt nu eindelijk een difficulty slider helemaal omhoog stellen. Met difficulty op 200 is het nog steeds een lachertje, maar toch merkbaar moeilijker dan zonder patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

Ik heb een heel irritant probleem (twee eigenlijk), ik weet dat het al eens eerder aan bod is geweest, maar toen had ik er geen last van, en het terugzoeken met ctrl+f en replys per 999 in beeld werkt ook niet...

Probleem 1:
de 'my trade', 'little secret' en 'een andere optie' uit de dialogen zijn verdwenen, ik kan hier dus niemand mer naar vragen?!? Hoogst irritant aangezien er nog wel een journal updates mee te verdienen waren. Weet iemand de oorzaak c.q. oplossing?

Probleem 2:
Op de een of andere manier krijg ik de bounty niet meer van mijn hoofd af. Tenminste niet bij de thieves guilds etc. Ik kan wel praten met het mannetje achter de bar in Balmora (onder in die kelder zeg maar), maar de optie 'als je een boete hebt kan ik er wat aan doen' is niet blauw. Oftewel, hij verwijdert hem niet?!? OK, ik kan me wel iedere keer compleet uitkleden en naar een guard gaan, maar het kost nogal wat tijd als je strength 100 is (en je kan voor 500 (kg?!?) zooi meesjouwen, en je compleet volgepakt bent met scrolls / boeken / potions en meer van die kleine lichte muk...

Iemand een oplossing voor de verdwenen praat-met-allerlei-mensen-en-kom-verder-in-het-spel-opties...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 juli 2002 14:29 schreef Abel het volgende:

Probleem 2:
Op de een of andere manier krijg ik de bounty niet meer van mijn hoofd af. Tenminste niet bij de thieves guilds etc. Ik kan wel praten met het mannetje achter de bar in Balmora (onder in die kelder zeg maar), maar de optie 'als je een boete hebt kan ik er wat aan doen' is niet blauw. Oftewel, hij verwijdert hem niet?!? OK, ik kan me wel iedere keer compleet uitkleden en naar een guard gaan, maar het kost nogal wat tijd als je strength 100 is (en je kan voor 500 (kg?!?) zooi meesjouwen, en je compleet volgepakt bent met scrolls / boeken / potions en meer van die kleine lichte muk...

Iemand een oplossing voor de verdwenen praat-met-allerlei-mensen-en-kom-verder-in-het-spel-opties...?
Uhm. Ben je wel lid van de thieves guild? Anders doen ze niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

btw, ik heb zo'n opdracht voor de morag tong gedaan, en toen heb ik die 2 broertjes vermoord in de dren plantation. Nu wil die Dren zelf me ook vermoorden. Heb hem dus maar afgemaakt. Heb nog wel een save van voordat ik hem heb uitgemoord. IK weet dat hij een van die gasten is waarvan je de stem moet winnen om horator te worden. Kan dat eigenlijk nog? Of moet ik reloaden? (Ik heb dus iemand nodig die het echt zeker weet, niet iemand die vermoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

natuurlijk alleen uitkleden van dingen waarvan je het heeeeeeeeeeeeeeel erg vindt als je ze kwijt raakt. Je voorraadje van 230 racer plumes ofzo >:) ;)

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Orvas Dren moet je in de main quest ook vermoorden. Dat weet ik heel zeker, want toen ik em vertelde dat ik hortator wilde worden om de Sixth House te verslaan werd ie nogal boos :)
Twee andere councillors van House Hlaalu die anders niet voor je wilden stemmen, stemmen na zijn dood wel voor je.

Ik weet alleen niet of het uitmaakt dat je em vermoord voordat je die quest krijgt om hortator te worden. Ik zou als ik jou was gewoon uit het huis verdwijnen en wachten tot je de 4th en 5th trials krijgt. Hij heeft toch niks bij zich wat je echt graag zou willen hebben, dus wachten is niet zo erg. Dan weet je tenminste zeker dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ik HAAT dit ...... ik die robe van st roris gehaald is ie niet meer constant effect ... ARHG
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op maandag 22 juli 2002 22:21 schreef streafer het volgende:
ik HAAT dit ...... ik die robe van st roris gehaald is ie niet meer constant effect ... ARHG
jah het originele spel opnieuw installeren en dan niet patchen. dit is al eerder genoemd :) je ligt steeds met jezelf in de knoop geloof ik ;)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik heb het spel net gekocht en ik heb een probleem. Ik start het op, okay het werkt hip, dan als ik vervolgens de trap oploop en op spatie druk om het aller eerste deurtje open te doen, bam, loopt het spel vast.
Net op casema (best traag dus) beide patches gedownlaod van de website (euro en de 1.1 upgrade) euro instaleren lukt niet, de andere patch heeft geen effect.

Win2k Radeon950, zat geheugen en proc. Kent iemand dit probleem?

* Yellow|A hierheen verwezen vanuit [topic=555165/1]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 21 juli 2002 19:09 schreef Justice het volgende:
even een paar screenies
[url="http://www2.hku.nl/~sander17/files/ScreenShot-10.jpg"][afbeelding][/url]
ik kwam hier uit in een dungeon ten oosten van Bar Fell. Er waren ook van die corpus mensen en dreamers. lijkt een soort van worshipping ding, zou ik ash statues op die 6 punten zetten, daar staan namelijk driehoekjes. of stukken corpus flesh? Ik liep er trouwens toevallig in, maar misschien hoort dit bij de main quest ofzo, dan begin ik er niet aan :)

Ik zag daar ook deze bellen:
[url="http://www2.hku.nl/~sander17/files/ScreenShot-11.jpg"][afbeelding][/url] als je die used dan kan je melodietjes maken, ik neem aan dat je een bepaald melodietje moet doen wanneer je spul rond die worship plaats gezet hebt om iemand op te roepen?
hmm, ik heb zelf een ash statue gevonden, lijkt nogal op wat bij jou 1e plaatje in t midden staat...
iig, ik had dus 1 ash statue, casius codas (ofzo, je blade master) vind het een raar object; heeft het nooit eerder gezien en bij een persoon in Ald'ruhn stond ook het topic ash statue, ik klikke, valt ie me meteen aan! hij had er zelf ook 5 bij zich (of 4, weet niet helemaal zeker) en een vage note (weet zo niet wat er in stond)

dus denk dat ik maar ff opzoek ga naar die grot van jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-04 12:51

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Kan iemand mij vertellen hoe Morrowind ongeveer is qua hack & slash vs. roleplaying - verhouding?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 juli 2002 21:31 schreef GTOfire het volgende:
Orvas Dren moet je in de main quest ook vermoorden. Dat weet ik heel zeker, want toen ik em vertelde dat ik hortator wilde worden om de Sixth House te verslaan werd ie nogal boos :)
Twee andere councillors van House Hlaalu die anders niet voor je wilden stemmen, stemmen na zijn dood wel voor je.

Ik weet alleen niet of het uitmaakt dat je em vermoord voordat je die quest krijgt om hortator te worden. Ik zou als ik jou was gewoon uit het huis verdwijnen en wachten tot je de 4th en 5th trials krijgt. Hij heeft toch niks bij zich wat je echt graag zou willen hebben, dus wachten is niet zo erg. Dan weet je tenminste zeker dat het goed komt.
Je hoeft die gast helemaal niet te vermoorden. Ik had em geblackmailed. Ik wist niet zeker of het ook anders kon, maar als het bij jouw gelukt is maak ik me ook geen zorgen.

edit:

laat ik ff mijn post wat langer maken^^

Heb een heeel vet zwaard van een orc gehaald, die nog meer dmg doet dan dat ene frost zwaard. Hij is enchant, maar niet met een pijn-spreuk. Maar wel met een gem-feeder spreuk^^, voor maar liefst 180 seconden! In die tijd krijg je heel wat golden saints dood! woei. Dmg is 10-50, 10-45, 10-40. Je kan het zwaard vinden in de handen van een zelfmoordzuchtige orc die als een warrior wenst te sterven. Let wel, die gast kan rake klappen uitdelen. Je zal toch echt wel level 20 en vindingrijk moeten zijn om hem af te kunnen maken(waarchijnlijk een van de sterkste vijanden van het spel!).[quote]
Op dinsdag 23 juli 2002 00:41 schreef Lord Daemon het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe Morrowind ongeveer is qua hack & slash vs. roleplaying - verhouding?
[/quote]

't Is maar wat je er van maakt. Als je erop uit trekt is het best wel diablo2 -achtig, met guilds heb je meestal ook het nodige hack en mep werk(ligt aan de guild en de opdracht). En de main quest is heel sterk rpg, en weinig hersenloos meppen. Maar zoals ik al zei, 't is maar wat je er van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 00:41 schreef Lord Daemon het volgende:
Ik vind zelf het hack & slash meevallen
En ik was snel uitgekeken op zoiets als diablo

Want het voordeel is je hoeft niet perse te hack & slashen
Stealth? doe het maar
Magic? doe het maar
Omlullen? probeer het maar ;) (is vaak onmogelijk)

het mooie is het rpg gedeelte erin echt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 01:20 schreef sahga het volgende:

[..]

Stealth? doe het maar
Magic? doe het maar

Voor jouw wel ja ;). Tenzij je je speechcraft traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Er valt dus veel te spelen zonder te hack & slashen? Klinkt goed. (Ik vind hack & slash errug saai. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeker weten!
tis echt wat je er zelf van maakt... als je zelf elke dungeon/tomb in gaat die je tegenkomt, sja, dan heb je best wat hack n slash... maar als jij liever op pad gaat de ingredienten te vinden om de beste potions te maken...

kortom, kopen die hap!
tis mn 1e rpg en t bevalt perfect! zelfs op mn amd k7 550 met gforce1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 01:56 schreef HS het volgende:
zeker weten!
tis echt wat je er zelf van maakt... als je zelf elke dungeon/tomb in gaat die je tegenkomt, sja, dan heb je best wat hack n slash... maar als jij liever op pad gaat de ingredienten te vinden om de beste potions te maken...

kortom, kopen die hap!
tis mn 1e rpg en t bevalt perfect! zelfs op mn amd k7 550 met gforce1 :P
omg, gaat dat niet vreselijk sloom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
rustig maar ik draai het op p3 550 met voodooo5500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Op maandag 22 juli 2002 22:46 schreef Justice het volgende:

[..]

jah het originele spel opnieuw installeren en dan niet patchen. dit is al eerder genoemd :) je ligt steeds met jezelf in de knoop geloof ik ;)
doe ik altijd ....
maar mw is eerste spel dat ik singel player speel.
en zeker eerst rpg vind andere rpg niet veel soeps maar dit is best tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59453

weet iemand waar een spell of scroll van summon golden saint te vinden is? volgens sommigen in de tempel in balmora maar daar was nix te vinden...

waar zwerven anders de meeste van die beesten rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 01:20 schreef sahga het volgende:

[..]

Stealth? doe het maar
Magic? doe het maar

niet altijd, gewoon eerst ff 3x 10 gold briben, dat werkt wel. Toen ik 2000 aan gold moest innen van dat mens voor het Mages Guild, wou ze het eerst niet geven. Na 3x10 gold te geven wel.
Naja, speechcraft stond na de character creation ook al op 30 ;) minor skill, meer dan genoeg dacht ik zo.
Maar ik ben trouwens bijna door m'n Soul Gems heen, van wie kan ik die kopen/simpel jatten, in het begin van het spel? Ben nog niet zo ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij de meeste mage guilds kun je soul gems halen

tombs ook regelmatig, alleen daar zitten vaak undead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op dinsdag 23 juli 2002 08:01 schreef streafer het volgende:
doe ik altijd ....
maar mw is eerste spel dat ik singel player speel.
en zeker eerst rpg vind andere rpg niet veel soeps maar dit is best tof.
Welke andere RPGs vind je niet veel soeps? (Kijk uit, want als je 'Planescape: Torment' zegt word ik boos. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 08:58 schreef Bonedancer het volgende:
weet iemand waar een spell of scroll van summon golden saint te vinden is? volgens sommigen in de tempel in balmora maar daar was nix te vinden...

waar zwerven anders de meeste van die beesten rond?
Ja, daar ben ik ook naar opzoek, maar ik heb nog niks gevonden. In de tempel van Balmora zeker niet.

Maar, wilde Golden Saints kun je vinden bij Daedric Ruins, als je in een behoorlijk level zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 09:37 schreef JanMaster het volgende:

[..]

niet altijd, gewoon eerst ff 3x 10 gold briben, dat werkt wel. Toen ik 2000 aan gold moest innen van dat mens voor het Mages Guild, wou ze het eerst niet geven. Na 3x10 gold te geven wel.
Naja, speechcraft stond na de character creation ook al op 30 ;) minor skill, meer dan genoeg dacht ik zo.
Maar ik ben trouwens bijna door m'n Soul Gems heen, van wie kan ik die kopen/simpel jatten, in het begin van het spel? Ben nog niet zo ver...
Voor soulgems moet je eens naar Shrine of Azura gaan, met het standbeel dinnenin de shrine praten, de quest doen, en dan krijg je de Auzara's star(of Star of Azura, of iets dergelijks). Dit is een recyclebare grand soulgem, heel handig

edit:

Je komt op die quest ook een golden saint tegen :D. En nog een aantal andere dingen, zoals meerdere hunger, antronarch's in alle soorten en maten, daedroth's en ogrims. Een redelijk hoog level is aan te raden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yes die golden saints leveren wel 80 charges op, maar zijn er ook items die meer dan 120 enchantment points kunnen dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok waar kan ik nu die creeper vinden?? :D
want ik heb nu aardig wat dingen te verkopen

ik ben pas level 6 maar oke

en ik ga zo toch denk ik maar de patch even installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

oh, bij mij viel ie me meteen aan toen ik zei dat ik hortator wilde worden. Zn disposition stond daarvoor op 80.

Enneh, Golden Saints leveren 400 charges, exquisite ringen en amulets geven 120.
Er zijn dingen die meer kunnen hebben, een Daedric shield bijv. kan 150. Moet je ff in de editor kijken, enchantment delen door 10 is de in-game capaciteit.

Creeper zit in de Ghorak Manor in Caldera, op de bovenverdieping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
mr gereinstalled en nu doet ie het :)) eindeljk ....
alles gaat weer beetje flex :)

1 vraagje weet iemand of je die gasten bij ghostgate nog nodig hebt ????

1 heeft een hele mooie boog en ander zeeer goed schild etc
en ligt voor veeeeel k's aan waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 12:41 schreef GTOfire het volgende:

Enneh, Golden Saints leveren 400 charges, exquisite ringen en amulets geven 120.
Er zijn dingen die meer kunnen hebben, een Daedric shield bijv. kan 150. Moet je ff in de editor kijken, enchantment delen door 10 is de in-game capaciteit.
Je draagt hellaas niet altijd een schild. Eigenlijk alleen als je dief bent, en met shortswords werkt, of daggers. Daarom zou ik een ring gebruiken. Of beter nog, een amulet. Kweet trouwens weer de naam van dat zwaard: Umbra. Vet heftig. Ook al moet ik nu een zwaard oppikken voor een god, en die naam klonk ook wel goed(daarom ben ik hem vergeten :p). Iig was de ondertitel van het zwaard "Slayer of men and mer". Dat doet wel tot de verbeelding spreken^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
mijn lievelings zwaar op moment... :)
is krachtig maar niet zo geweldig zwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok bij creeper kan ik goed dingen verkopen

maar waar kan ik goed dingen verkopen die je niet bij creeper kan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 15:41 schreef sahga het volgende:
ok bij creeper kan ik goed dingen verkopen

maar waar kan ik goed dingen verkopen die je niet bij creeper kan verkopen?
nergens. Ga gewoon ff in de editor wijzigen dat hij alles van je koopt. 'k heb nu trouwens 1000000 gp! woei. Waar moet ik het uitgeven? Ik heb btw ook 3 golden saint soul gems^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je niet een hele hoge enchant skill hebt, uitgeven aan het enchanten van shields, swords, armor, etc.
Lijkt me dat je daar wel genoeg voor hebt...
Trouwens, je kan in de praktijk ook creaper gebruiken als opslagplaats. Z'n goud ververst, maar items die jij hebt verkocht, zoals soulgems, die raakt ie nooit meer kwijt. Ik heb er voor 15.000 aan soulgems liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
wie weet wat max bounty is ???
kijk ik heb van ghostgate ECHT ghostgate gemaakt.
en dat lag niet aan mij .. ;)
ik vroeg netjes geef mij dat schild van 100000 drakes.
toen zij hij nee !!
ik zei ik wil het toch .... OJAAAH zei ie en IK JAH BAF ( DOOD ) en toen werd de rest ook meteen kwaad zeker toen ik vroeg of ik hun 1337 spullen mocht hebben ... en die moest ik dan ook ff vermoorden etc ...... noujah
ik had dus voor 1.2 mln drakes .... ff greeper geoptimaliseerd :) maar mijn bounty was 17000 niet echt probleem zij het dat de gaurds je aanvallen ( ze doen me totaal nix kwa damage )
nou ik wil ff weten wat max bounty is
wie weet dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
ik heb nu 170 strength :D door 2 enchante rings (24 strength) en handschoenen die 20 strength en agility geven.
oh en 1 corpus.. en 100 strength zelf. maar dan hoor ik op 169 uit te komen???
kunnen jullie even al je stats posten? ben ik wel benieuwd naar.

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sander17/files/stats.jpg

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op maandag 22 juli 2002 22:58 schreef Yellow het volgende:
Ik heb het spel net gekocht en ik heb een probleem. Ik start het op, okay het werkt hip, dan als ik vervolgens de trap oploop en op spatie druk om het aller eerste deurtje open te doen, bam, loopt het spel vast.
Net op casema (best traag dus) beide patches gedownlaod van de website (euro en de 1.1 upgrade) euro instaleren lukt niet, de andere patch heeft geen effect.

Win2k Radeon950, zat geheugen en proc. Kent iemand dit probleem?

* Yellow|A hierheen verwezen vanuit [topic=555165/1]
Lukt het nooit of is het 1 keer? probeer in de opties eens audio acceleration op software te zetten ipv hardware. Dit zou veel crashes moeten stopppen.

Ik heb wel eens crashes als ik een savegame laad waarbij ik savede als ik bewoog met bliksem een deur openmaken ofzo (veel geluiden en dingen die tegelijk gebeuren)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe vet, al die spells en enchanted dingen :)
duurt nog wel ff voor ik zo sterk ben :P

maar das juist t leuke:)

ennuh, wat zijn die 2 groene dingen naast elkaar op je screenie, die naast je boots in je inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb trouwend nog iets grappigs ontedekt. Ik zat te denken wat ik eens met al die mooie golden saints zou doen, en toen heb ik dit gedaan:
Een aantal kledingstukken kopen, allemaal exquisite. Stuk voor stuk constant effect sanctuary erop gooien totdat het bij elkaar 100 is. Ik ben nu officieel onverslaanbaar^^. En het kost slechts 400000!!!(exclusief kleding enzo). Ik heb nog zat geld over om nog iets lames te bedenken! Maar iig, als je lame bent en je hebt geld en golden saints: Het is wel grappig om eens te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op maandag 22 juli 2002 22:21 schreef streafer het volgende:
Komop zeg, die robe was gewoon een ontzettende cheat. Morrowind is zonder cheats als simpel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 23 juli 2002 01:18 schreef Uberdog het volgende:
Maar wel met een gem-feeder spreuk^^, voor maar liefst 180 seconden! In die tijd krijg je heel wat golden saints dood! woei.
Soul trap werkt op het creature. Op elk creature dat je wil trappen moet je dus opnieuw soultrap casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 23 juli 2002 12:36 schreef Bonedancer het volgende:
yes die golden saints leveren wel 80 charges op, maar zijn er ook items die meer dan 120 enchantment points kunnen dragen?
Een GS levert een charge van 400 op, hoeveel charges per cast gebruikt wordt verschilt per enchantment.

Een Deadric Towershield kan 225 points bevatten, maar da's geloof ik het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 23 juli 2002 14:41 schreef Uberdog het volgende:
Je draagt hellaas niet altijd een schild.
Je kunt gewoon een 2h long en een shield dragen hoor. Je gebruikt 'em niet, maar de enchantments daarop gelden nogsteeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 23 juli 2002 16:27 schreef Uberdog het volgende:

[..]

nergens. Ga gewoon ff in de editor wijzigen dat hij alles van je koopt. 'k heb nu trouwens 1000000 gp! woei. Waar moet ik het uitgeven?
Niet. Je kunt nergens items kopen die zo veel waard zijn. Ik heb genoeg dure items in m'n huis liggen, maar loop nooit met meer dan 100k op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 20:14 schreef Hydra het volgende:

[..]

Niet. Je kunt nergens items kopen die zo veel waard zijn. Ik heb genoeg dure items in m'n huis liggen, maar loop nooit met meer dan 100k op zak.
hoe heb jij je eigen huis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Een eigen huis heb je door of een stronghold te bouwen als je ver genoeg gevorderd bent in een Great House.
Of een mooi bestaand huis uit te zoeken en de bewoner op straat te smijten (lees: op brute wijze om het leven brengen).
Of door een huis plugin te maken/downloaden.

Weet je wat nou echt een goed gevoel geeft met veel geld? Als je Creeper 1 miljoen hebt gegeven en er nog 3 dagen over doet om al je spullen te verkopen >:)

en ik gebruik idd zelf ook een Dai-Katana, maar dan telt het schild nog wel? best handig, ware het niet dat mn schild al een enchantment heeft (die Eidon's Ward ofzow)

Stats posten? Ah, mijn kans om ff op te scheppen :)
level 56, luck 76, rest op 100. (zonder enchanted items)
skills: major: illusion~40, sneak, long blade, security 100, marksman~80.
minor: athletics, acrobatics ~80, mercantile, speechcraft ~ 50, light armour 100.
misc skills zweven willekeurig van 10-50, short blade op 75, enchantment 100, heavy armour 100.

Ik gebruik:
daedric pauldrons, boots, greaves. Helm of Clavicus Ville (ofzow) fists of -something, diezelfde die jij had.
dragonbone cuirass. Armour rating 296.

Enchanted Daedric Dai-Katana (weakness to magica 100), Katana (damage health), Wakizashi (sanctuary on self) en Dagger (soultrap).
en een daedric longbow.
heb een stuk of 10 Golden Saint soulgems, 20 storm/frost attronarchs in greater gems en minstens 50 gevulde common gems. En natuurlijk Azura's Star met Vivec erin (main quest al uitgespeeld)
in de kast liggen op misschien 1 of 2 na alle daedric, glass en ebony wapens, plus wat artifacts en enchanted zooi.
Heb iets van 3,2 miljoen, mn max was 4 als ik het me goed herinner. (kan nog ff teruggaan naar de Talking Mudcrab en alles weer verkopen en em killen, dan heb ik minstens 15.000.000 :) )

zo, ik ben klaar, volgende *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 19:39 schreef HS het volgende:
hehe vet, al die spells en enchanted dingen :)
duurt nog wel ff voor ik zo sterk ben :P

maar das juist t leuke:)

ennuh, wat zijn die 2 groene dingen naast elkaar op je screenie, die naast je boots in je inventory
Dat zijn van die dingen die je op je schouder draagt, hoe heten ze ook al weer, van glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

pauldrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 22:38
wat is dat enchanten nou pcies???
ik kan t eigenlijk nergens vinden en heb toch al zon 30 pagina's text gelezen...
ik heb een greater soulgem en dat ding van 60000 gold (ff de naam vergeten) maar hoe enchant ik nou wat en wat krijg ik dan?
ben nu lvl 8, maar ben al best ver, want ben opnieuw begonnen en wist dus al pcies wat ik moest doen enzo, maar had mn skills fout staan dus dacht ff opnieuw enigste probleem is dat t levelen nog altijd best sloom gaat &{
maja enchanting plz explain anyone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 20:10 schreef Hydra het volgende:

[..]

Soul trap werkt op het creature. Op elk creature dat je wil trappen moet je dus opnieuw soultrap casten.
Soultrap 15 feet on target :)

edit:

En ik heb voor de lol nog ff een amulet gemaakt met open 100 points on target. Is lol om lock open te schieten *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

als je zelf iets wil enchanten (wat ongetwijfeld gaat mislukken tenzij het iets heel kleins is :) ) dan sleep je een gevulde soul gem naar je character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 23 juli 2002 20:43 schreef sahga het volgende:

hoe heb jij je eigen huis??
Plugin. Moest ergens m'n 3 sets ebony kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
tja ik verkoop gewoon 2 set's .... 1.2 mln drakes ... hmm wat kan ik daar allemaal niet van kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 22:38
vraag 2: hoe vul je een soul gem? :D
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.