Ik neem aan dat hij ook wel een invisibility items heeft, anders kom je in het begin gewoon niet langs alle dremora's en dergelijke.
Of iemand moet mij hierop correcteren.
Of iemand moet mij hierop correcteren.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 36087
Anoniem: 34169
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Pas wel op met die potions, want ik heb nu dus een intelligence van 24000000 voor de rest van het spel zo'n beetje.Anoniem: 34169 schreef op 09 september 2002 @ 16:07:
wat dacht je van steeds saltrice en corkbulb root kopen, zo'n 500 van elk, en dan potions maken?
dan heb je genoeg voor de rest van het spel...
Bij mij (alchemy op 72), zouden er dan zo'n 460~470 lukken...
Anoniem: 52474
Daar ben je zo f00cking lang mee bezig-_-. Had het ook een keer proberen en na een kwartier kon ik fortify magicka 1000 maken. Conclusie: TIJDSVERSPILLING!! Ik heb daar gewoon het geduld niet voor-_-. Wat trouwens nog wel boeiend is om te maken, exquisite belt enchanten met jump 100 pts for 2/3 seconds. WEEEEEEEE!Tha_Freak schreef op 09 september 2002 @ 16:43:
[...]
Pas wel op met die potions, want ik heb nu dus een intelligence van 24000000 voor de rest van het spel zo'n beetje.
Hey joostv, laat ook eens de stats zien behalve thief lv 7 alleen maar.
Ik had me int dus zo in hoog in een kwartier omdat ik dus de hele tijd fortify intelligence potions maakte. Volgens streafer is dit een bug, je mag/kan niet al die potions op drinken of zoiets. Ik ben in ieder geval blij als ik er weer vanaf ben, heb me lesje wel geleerd.Anoniem: 52474 schreef op 09 september 2002 @ 17:22:
[...]
Daar ben je zo f00cking lang mee bezig-_-. Had het ook een keer proberen en na een kwartier kon ik fortify magicka 1000 maken. Conclusie: TIJDSVERSPILLING!! Ik heb daar gewoon het geduld niet voor-_-. Wat trouwens nog wel boeiend is om te maken, exquisite belt enchanten met jump 100 pts for 2/3 seconds. WEEEEEEEE!
Lijkt me persoonlijk niet echt leuk spelen zo met zulke stats,joostve schreef op 09 september 2002 @ 17:56:
zo beter
[afbeelding]
en ga niet zitten whinen van OHHH jij hebt bv je strenght verhoogd
maarja ik wil ook snel het verhaal volgen
toen ik het spel kocht heb ik het dagen lang gespeeld en nooit één cheat gebruikt
later werden de missies mij wat te lang.
je moest van hot naar her waar je soms een half uur over deed, als dan bleek dat je naar het verkeerde dorp ging was dat zonde van je tijd
nu verhoog ik mijn speed en acrobatics effe en ik ben in 3 sprongen het halve eiland over.
alleen loop ik nu dus vast bij Danso Indules op de High Fane
die niet met me wil praten omdat ik nog geen Hortator en nerevine schijn te zijn
nou ik ben het dus wel
alleen er zijn toch 4 van die kampen die je moet overhalen of zijn het er toch 3?
ik heb Ahemmus Camp, Zainab Camp en Erabenimsun Camp.
LAAT ME HET GRAAG FF WETEN
Anoniem: 26793
zat dacht ik boven in een kistje ofzoAnoniem: 52474 schreef op 09 september 2002 @ 18:50:
Ben imperial legion aan het doen, en moet nu voor buckmoth een of andere smokkelaar erbij lappen. Moet dwemer spul in zijn huis zoeken. Maar ik kan helemaal niks vinden! Is er soms iets anders dat ik moet doen?
Het is idd de bedoeling dat je daar heen gaat, en daar ben ik nu ook. Ik heb elke centimeter van dat krot afgezocht maar ik kan niks dwemer achtigs vinden. Alleen gewone troepAnoniem: 36087 schreef op 09 september 2002 @ 19:01:
PS: Lord_uberdog, dat ligt geloof ik gewoon bij hem in de kast, niet in het kasteel maar in het dorp ervoor bij de handelaar meen ik.
ja sorry die was ik vergeten te meldenAnoniem: 36087 schreef op 09 september 2002 @ 19:01:
Hoe kan je Urshilaku camp nu missen, die heb je toch al eerder bezocht?
Tijdens de main quest.
Toevoeging: ik vind dat persoonlijke ervaring en stijgen in kracht behoorlijk wat aan het verhaal toevoegt, maar dat hoeft niet iedereen te vinden.
PS: Lord_uberdog, dat ligt geloof ik gewoon bij hem in de kast, niet in het kasteel maar in het dorp ervoor bij de handelaar meen ik.
ik vind ook wel dat je gelijk hebt, ik mis wel een beetje het sneakie gedoe, en echt het werken voor je geldTha_Freak schreef op 09 september 2002 @ 18:39:
[...]
Lijkt me persoonlijk niet echt leuk spelen zo met zulke stats,je gaat niet dood en ragt in 1 keer ff vlug door het spel heen, maar goed je hebt idd een ashlanders camp gemist, het Urshilaku camp.
Ga naar khuul en loop dan vanaf daar langs de kust naar het oosten, als het goed is kom je bij een daedric ruine, ietsje daarvoor bij zit dat ashlanders camp.
Cool, net een deadric bow gevonden...
Ik weet een bow die zelfs nog beter is dan daedric, en makkelijk te krijgen ook...Heet de "bow of shadows". Hij ligt in een tombe in de grazelands. Ik geloof in de buurt van het zanaïb camp. Veel zoek plezierTha_Freak schreef op 09 september 2002 @ 20:19:
[...]
Cool, net een deadric bow gevonden...
Ook gelijk maar ff een zooitje bij de creeper weer verkocht die nog steeds 5000 heeft (ben niet heilig, maar tes werkt ineens niet meer)
Alhoewel dat 24 uur wachten de hele tijd wel handig is, want ik kan wel merken dat die uberfortify intelligence potions aflopen.
Mooi, bedankt ga ik daar ook even kijken, heb toch niet zoveel te doen nu die Master Aryon nog steeds maar loopt te zeiken over die wizard spells. Ik schiet straks echt voor de zoveelste keer weer ze kop eraf om te vragen of die die spell bedoelde.Anoniem: 52474 schreef op 09 september 2002 @ 21:26:
[...]
Ik weet een bow die zelfs nog beter is dan daedric, en makkelijk te krijgen ook...Heet de "bow of shadows". Hij ligt in een tombe in de grazelands. Ik geloof in de buurt van het zanaïb camp. Veel zoek plezier.
Geen idee hoe lang die het al heeft.Anoniem: 34169 schreef op 09 september 2002 @ 21:33:
offtopic:
bah idd... wat kut nou moet ik iets nieuws en nog uberders verzinnen, ben al begonnen![]()
![]()
maar hoe lang heeft die gast het al??
SHHHHH! Beledig dit spel niet door het te vergelijken met diablo2! Dit spel is uniek, je moet het gewoon spelen. Ik heb momenteel ff geen screens, maar als je ff door dit topic bladert kom je HEEL wat tegen. En nee, dit spel kan niet online.Morph666 schreef op 09 september 2002 @ 21:59:
wat voor game is morrowind eigenlijk,
ik krijg de indruk dat het soort als :
diablo 2 gameplay alleen dan in het 3d gespectated.
of heb ik dat helemaal mis?
heeft iemand paar duidelijk ingame shots voor mij en trouwens
kan dit spel online ( of moet dit juist? )
Anders moet jij ook wc3 gaan spelen onlineAnoniem: 36087 schreef op 10 september 2002 @ 09:55:
Tja, ik speel zelf ook nog geregeld een potje d2, maar kan dit spel er moeilijk mee vergelijken, het is veel meer dan diablo, veel intensiever, veel mooier avontuurlijker etc.
En het verhaal(len) zit veel beter in elkaar.
Alleen geen multiplay(vandaar dat ik nog d2 speel)
Anoniem: 20627
Anoniem: 4479
Gefeliciteerd, en hou ze een beetje onder de duim he!Anoniem: 36087 schreef op 10 september 2002 @ 19:30:
Ik ben zojuist Grandmaster van de Morag Tong geworden!
Dat zwaard van die gast die uit delucht komt lazeren?Anoniem: 26793 schreef op 10 september 2002 @ 17:58:
neem de silt strider, en zoek eerst wat rond seyda neen
ergens ligt een gast met veel geld en nog een quest
en je kan een mooi beginners zwaardje vinden
Wacht ff!!Anoniem: 52474 schreef op 10 september 2002 @ 21:39:
Hmmz. Ik hoef niet het nieuwe topic te openen. Heb het nog nooit gedaan, en nu lijkt em niet een goed moment om daarmee te beginnen. It's all yours Janmaster!
Ik ga er even vanuit dat je hem legaal in de winkel hebt gekocht. Dan heb je er een map bij gekregen. En op die map staat dat het in het Noord Westen ligt. Hoe kom je daar met het OV? Biijvoorbeeld eerst naar ald ruhn gaan, en vanaf daar met de silt strider. Of je gaat met de boot naar Khul, en vanaf daar doe je <een van de twee> intervention(of met de silt strider, maar dat kost je 15 gold ofzoAnoniem: 20627 schreef op 10 september 2002 @ 21:23:
[...]
Ik wil deze keer de imperial legion joinen, omdat het schijnt dat daar meer actie te beleven is (vorige keer de fighters guild gejoined, was ook wel leuk, maa rwil nu wat anders). Dan moet ik naar Gnisis, hoe kom ik daar? Kan niet rechtstreeks vanuit Balmora met de Stiltrider (ofzo). Wil best een endje lopen, maar heb geen zin om heel morrowind af te moeten struinen...
Heb nu een steel war axe, ook leuk.
Zet het geluid (in morrowind) op software en installeer eens WHQL drivers voor je videokaart, dan kan je 99% uitsluiten dat daar iets mis mee is.Anoniem: 4479 schreef op 10 september 2002 @ 19:23:
Ik heb een probleem met dit spel: in een venster loopt het spel stabiel (ik heb een uur zo gespeeld), maar full-screen loopt hij erg snel vast (en dan ook muurvast). Dit gebeurt een beetje random (tussen de 5 a tien minuten spelen).
Kan dit aan de drivers liggen? De radeon draait nu op driver 7075 (zoiets), de geluidskaart is een ac97 onboard. Ik maak gebruik van de via 1.31 drivers.
Alvast bedankt.
En mijn systeem is (voor mensen die sigs uit hebben staan):
- ATi radeon ViVo 64 MB, 7075
- ac97 geluid
- Msi k7t pro2 met via 1.31
- 128 MB infineon
- rest onbelangrijk
[edit: systeeminfo toegevoegd]
wat legaal gekocht?Anoniem: 52474 schreef op 10 september 2002 @ 22:26:
[...]
Ik ga er even vanuit dat je hem legaal in de winkel hebt gekocht. Dan heb je er een map bij gekregen. En op die map staat dat het in het Noord Westen ligt. Hoe kom je daar met het OV? Biijvoorbeeld eerst naar ald ruhn gaan, en vanaf daar met de silt strider. Of je gaat met de boot naar Khul, en vanaf daar doe je <een van de twee> intervention(of met de silt strider, maar dat kost je 15 gold ofzo) Kortom: Als je niet rechtstreeks kan, probeer het dan met overstappen.
edit:
Trouwens, een paar keer lopen is niet erg, want het landschap rondom gnisis is een van de tofste van het spel.
Als je ff terugbladert is daar ookal een discussie geweest over deze quest. Ik zou daar maar ff naar kijken.Anoniem: 20627 schreef op 11 september 2002 @ 07:55:
[...]
wat legaal gekocht?
Naja, iig vanmiddag dan maar ff aanmlden bij de legion.
Iig, ik ben nu bezig met een quest voor Larruis Varro van het moonmoth forth (gewoon subquest geloof ik), en die heeft me 5 mensen genoemd, zonder naam, dus alleen het beroep, die ik meot killen. Waar vind ik deze? en hoe weet ik of het de goede zijn?
(heb al wel gezocht, dus niet dat ik meteen zeg dat ik neit weet waar ik heen moet).
De Gnisis egg mine ligt, verrasing, in Gnisis! Je begint bij de sitl strider, gaat naar het noorden, en bij de berg ga je naar rechts een terrasje op. Je gaat verder voorbij het terrasje, en al gauw kom je een hangbrug tegen. Loop erover heen en je bent er(misschien nog ietsjes verder). Er zit een lock op de deur, en er staat een guard voor. Gewoon de Guard taunten en afmaken en zijn sleutel jatten.Anoniem: 20627 schreef op 11 september 2002 @ 18:13:
Gvd! ben net gepakt door een guard, was heel mn armor kwijt, had amper nog geld, nu heb ik wat steel en imperial steel bij elkaar gesprokkeld. ff gaan questen maar dan
.
Ben inmiddels Imperial Legion gejoind, en moet nu een land deed halen. Maar van dat mens moet ik wat uitzoeken in de mijn, maar kan die mijn niet vinden. Benm naar het oosten gegaan, zo'n soort weg gevolgd, maakte een groot rondje om Gnisis heen uiteindelijk.
Ist daar ergens bij al die hangbruggen? Is er ergens een handige kaart op internet te vinden?
Dat zwaard lijkt me wel lachen.Anoniem: 52474 schreef op 11 september 2002 @ 18:35:
LOL, heb ff een paar plug-ins gedl'd, een daarvan was een jedi plug-in, je kan dan een jedi ras keizen met een Dark Jedi class en een Light Jedi class, En als sterrenbeeld kan je Dark side en Light side nemen. En als begin wapen ligt er naast die lompe dagger een heuse light saber(15-40 dmg). Een andere plug-in die ik ook heb is van een of ander pratend zwaard, dat aan een stuk door droge opmerkingen maakt, en je char daar ook steeds op reageert. Ik ga binnenkort wel wat screens posten...
hoef je niet te taunten, gewoon mee praten, en wat vragen over de mijn oid, en je krijgt de sleutel (tenminste als je gejoined hebt)Anoniem: 52474 schreef op 11 september 2002 @ 18:29:
[...]
De Gnisis egg mine ligt, verrasing, in Gnisis! Je begint bij de sitl strider, gaat naar het noorden, en bij de berg ga je naar rechts een terrasje op. Je gaat verder voorbij het terrasje, en al gauw kom je een hangbrug tegen. Loop erover heen en je bent er(misschien nog ietsjes verder). Er zit een lock op de deur, en er staat een guard voor. Gewoon de Guard taunten en afmaken en zijn sleutel jatten.
He ja, zo heet dat zwaard: lilarcor.Tha_Freak schreef op 11 september 2002 @ 19:29:
[...]
Dat zwaard lijkt me wel lachen.
Lijkt een beetje op dat zwaard lilarcor uit baldurs gate 2.
Oh. Heb ik hem helamaal voor niets afgemaakt...:pAnoniem: 26793 schreef op 11 september 2002 @ 19:33:
[...]
hoef je niet te taunten, gewoon mee praten, en wat vragen over de mijn oid, en je krijgt de sleutel (tenminste als je gejoined hebt)
K, zal vanmiddag weer ff verder zoeken.Anoniem: 52474 schreef op 11 september 2002 @ 18:29:
[...]
De Gnisis egg mine ligt, verrasing, in Gnisis! Je begint bij de sitl strider, gaat naar het noorden, en bij de berg ga je naar rechts een terrasje op. Je gaat verder voorbij het terrasje, en al gauw kom je een hangbrug tegen. Loop erover heen en je bent er(misschien nog ietsjes verder). Er zit een lock op de deur, en er staat een guard voor. Gewoon de Guard taunten en afmaken en zijn sleutel jatten.
Ben eigenlijk nog nie eens orc geweest. Vind ze een beetje lompe stats hebben. Maar misschien in de uitbreiding...Anoniem: 20627 schreef op 12 september 2002 @ 07:56:
[...]
K, zal vanmiddag weer ff verder zoeken.
Berserk bij de orcs is echt vet! dan wordt je onwijs sterk, alleen na een tijdje staat je fatigue op -200, dan gewoon ff resten (moet je wel zorgen dat je enemy's al dood zijn
) en je kan weer vrolijik verder
.
Wel oppassen hoor! Je begint bijna als Streafer te klinkencorpseflayer schreef op 12 september 2002 @ 09:43:
Geeft je gewoon wat extra str en end dacht ik, heb al een Orc gehad.
Ik doel op je minachting voor spelling en leestekens.corpseflayer schreef op 12 september 2002 @ 10:37:
Heb dat zwaard nu uitgeprobeerd, concept is wel leuk maar het zwaard "spreekt" nogal brak, past absoluut niet bij de rest van het spel, heb de plugin er maar weer uitgegooid.
Wat bedoel je daarmee "je begint bijna als Streafer te klinken"? Ik vind berserk gewoon niet handig, een sujama potion van 50 gold is 3 keer beter.
Yep. Er zit als het klopt een readme bij waarin staat hoe het precies werkt.Anoniem: 34169 schreef op 12 september 2002 @ 12:13:
vet zwaard, het wordt dus sterker als je het veel gebruikt???
Zei ik tochAnoniem: 20627 schreef op 12 september 2002 @ 15:18:
Hmm, stom. Ik moest in Gnisis om naar die mijn te komen, op dat plateau naar rechts, onder die tent door, ipv naar links verder die berg op.
Die orc kan je rustig uitmoorden, het is zelfs de bedoeling.Ben nu in de "lower egg mine". Zo'n orc viel mij aan als ik na 10 secs weg was (het was een guard). Denk dat ik wat op et spoor ben (
), alleen die Kwama dingen links zijn beetje irritant, maar met Berserk wel te doen denk ik...
Veel plezierNu eerst naar de tandarts, dan weer even verder zoeken (of een potje WC3, dat kan ook, maja).
Woei! geen gaatjesAnoniem: 52474 schreef op 12 september 2002 @ 15:25:
[...]
Zei ik toch
[...]
Die orc kan je rustig uitmoorden, het is zelfs de bedoeling.
[...]
Veel plezier
Ga toch terug naar dat warcraft3 topic van je!!!
Zelfs de bedoeling ??? Hmmm dan heb ik volgens mij iets gemist, want hij liet me vrolijk gaan en staan waar ik wilde.Die orc kan je rustig uitmoorden, het is zelfs de bedoeling.
"Let's go find some one rich, and kill him, and then find some one richer, and kill him too, and thus, we shall fight hack 'n slash our way to fortune!"
Ah, ik zie dat je al punten aan het gebruiken bent. Goedzo!! Je gaat vooruit.hmm om weer ff iedereen grond in te boren .. je download dus een plugin van een superwapen ... wat leuk ....... NOT
de wapens in spel zijn al sterk ... heb al altijd overkill ... maarjah met tes kan ik stats van
me wapen ook aanpassen dat het nix weegt en 1000 damage doet ... wat een lol ..
Jammer!!Woei! geen gaatjes .
In het begin doet hij 1-24 dmg. En hij mept heel sloom. Heb hem nu op level 4/5 en hij doet 11-45 dmg ofzo. Alleen het duurt nu echt gruwelijk lang voor hij weer leveledstreafer schreef op 12 september 2002 @ 15:46:
hmm om weer ff iedereen grond in te boren .. je download dus een plugin van een superwapen ... wat leuk ....... NOT
de wapens in spel zijn al sterk ... heb al altijd overkill ... maarjah met tes kan ik stats van
me wapen ook aanpassen dat het nix weegt en 1000 damage doet ... wat een lol ..
Zie hier de nachtmerie van elke spellingswedstrijd. Dat zwaard IS GEEN (zie hier caps lock) superwapen.streafer schreef op 12 september 2002 @ 22:24:
En ( hier een hoofdletter ) dan nog ... ik kan 10 man met me blote handen vermoorden . ( zie hier een punt )
Het spel is al gruwelijk makkelijk .. en om dan ook nog allemaal super wapens de downen ... zie ik totaal het nut niet in ! ( zie hier een uitroepteken )
dat valt wel mee, gewoon logisch nadenken, en altijd (!!!) doorvragen op het onderwerp van de quest, ook al heb je de quest al gehad enzoAnoniem: 20627 schreef op 12 september 2002 @ 22:30:
Eig, de moeilijkheid aan dit spel vind ik het adventure gedeelte, dus dat je nooit precies weet wat je meot doen of wara je heen moet.
Dus, de "verkoper" van het spel, de ultieme vrijheid, is aan de ene kant moddervet cool strak, maar aan de andere kant is het soms ook iets TEveel vrijheid.
Ik haat het altijd als ik niet weet waar ik heen moet. Dan heb ik liever een iets liniaere-re (jezus wat een woord
) game, maar ik ga het proberen
.
Als je een quest doet, heb je een beperktere vrijheid. Dus een beetje de worcaholic uithangen in het begin is een goede manier om te wennen aan al die mogelijkheden. Of, wat je ook kan doen, een gezellige "tour de morrowind" maken. Er zijn heel wat toffe plekjes die je gewoon gezien moet hebben.Anoniem: 20627 schreef op 12 september 2002 @ 22:30:
Eig, de moeilijkheid aan dit spel vind ik het adventure gedeelte, dus dat je nooit precies weet wat je meot doen of wara je heen moet.
Dus, de "verkoper" van het spel, de ultieme vrijheid, is aan de ene kant moddervet cool strak, maar aan de andere kant is het soms ook iets TEveel vrijheid.
Ik haat het altijd als ik niet weet waar ik heen moet. Dan heb ik liever een iets liniaere-re (jezus wat een woord
) game, maar ik ga het proberen
.
Da's toch een fighters guild opdracht? Heb je die nog niet gedaan? Ik heb nu elke fraction wel een keer gejoined, en ik moet er nog 2 masteren(imperial legion en house redoran). Redoran zuigt trouwens. Betaald (bijna) niet en je krijgt geen vette items. Of iig op het punt waar ik nu ben (ben net house brother geworden) heb ik nog geen stuffies gekregen.Anoniem: 26793 schreef op 13 september 2002 @ 10:06:
[...]
dat valt wel mee, gewoon logisch nadenken, en altijd (!!!) doorvragen op het onderwerp van de quest, ook al heb je de quest al gehad enzo
example:
Ik moet in een dwemer ruine samen met een wijf een zwakke deadroth doden, het blijkt dus ten zuiden van die Wolverine Hall te zijn.
Maar ik kan het niet vinden, ik ga terug, vraag door en voila:
"here, I'll mark it on you map"
(het was ook bestwel erg ver ten zuiden van de Hall)
Hmmz. Die herriner ik me nog...Ik ging lopen over het water, en zij ging zwemmend, en toen werd ze afgemaakt door slaughterfish. Nja, ze zag er toch niet rijk uit...Anoniem: 36087 schreef op 13 september 2002 @ 10:15:
Ach, na een gedegen zoektocht vind je altijd wat je vind.
Trouwens, ik heb in Tel Fyarr(oid) een figuur gered/helpen ontsnappen, en ik moet nu haar vader vinden, weet iemand waar die uithangt?
Nee ik heb nog niet gedegen gezocht, maar de vriend van die vader schijnt in Telláhruhn rond te hangen.
Was geen magecorpseflayer schreef op 13 september 2002 @ 10:23:
Als je een hoge alteration skill hebt kon je ook levitate of water walking on touch casten op iemand, is erg handig als je zon lame npc moet begeleiden, maybe dat fortify speed ook werkt?
Anoniem: 29349
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq