Toon posts:

Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Tha_Freak schreef op 03 september 2002 @ 14:13:
[...]

Nee, ik wil het zelf ook wel zo goed mogelijk zelf doen, daarom wou ik ook eigenlijk weten of je ook van de effects van een potion kan afkomen. Aan de andere kant is een hoge intelligence een beetje compensatie voor al die zwakke magic zooi die je hebt. Het is gewoon bijna onmogelijk om echt puur een mage te zijn. Ik wil wel zo liefst mogelijk af van die superhoge intelligence, maar als dat niet lukt doe ik net alsof ik maar 200 magica heb net zoals standaard. Het was meer als geintje bedoeld die potions maar was beetje vergeten te saven 8)7 .

Ik hoop alleen wel dat er nog eens een patch uitkomt die zorgt dat magie wat sterker wordt en je wat meer magica per intelligence point krijgt ,want mages zijn gewoon nog te zwak in dit spel.
ben ik totaal niet met je eenz .. ik heb een paar ringen .. waar iedereen bijna meteen bij neer valt .. en als er wat vervelden poppejtes staan laat ik gewoon mijn . dremora of ander leuk wezen op ze afgaan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
streafer schreef op 03 september 2002 @ 17:13:
[...]

ben ik totaal niet met je eenz .. ik heb een paar ringen .. waar iedereen bijna meteen bij neer valt .. en als er wat vervelden poppejtes staan laat ik gewoon mijn . dremora of ander leuk wezen op ze afgaan ..
Ja ik heb zelf ook wel wat ringen waar ze nogal vlug mee dood gaan.
Maar ik bedoel meer het casten zelf. Wil je goede spells kunnen casten moet je ten eerste al verdomd veel intelligence en willpower hebben en je een heel zooitje restore magicka potions is ook geen overbodige luxe.
In vergelijking tot een vechtersventje vindt ik de magickant van morrowind wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op 03 september 2002 @ 17:13:
[...]

Had ook ooit eens een leuke ring. Caste ik. Reflect. Ikke dood. lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Vond ooit eens een ring met 1-60 poison damage voor 20s 10ft radius, daar ging ook alles langzaam (soms) maar zeker mee dood, die ring was 14gold waard btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
corpseflayer schreef op 03 september 2002 @ 18:52:
Vond ooit eens een ring met 1-60 poison damage voor 20s 10ft radius, daar ging ook alles langzaam (soms) maar zeker mee dood, die ring was 14gold waard btw.
Heb ook nog 2 leuke.
Ring of firestorm: 1-50 damage for 10 sec in 20 feet on touch.
Ring of Lightningstorm: 2-40 damage for 10 in 20 feet on touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo, ik heb nu een crescent blade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 03 september 2002 @ 19:05:
[...]

Heb ook nog 2 leuke.
Ring of firestorm: 1-50 damage for 10 sec in 20 feet on touch.
Ring of Lightningstorm: 2-40 damage for 10 in 20 feet on touch.
ik heb net een spel ontwikkeld: 0 - 100 fire dmg 10 sec 15 feet on target. Me destruction skill is toch zo hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 19:56:
Woohoo, ik heb nu een crescent blade :)
gefeliciteerd. Ikke niet. hoeveel dmg doet dat ding nou eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ojaa als ring niet genoeg ... ik heb wel wat beesten in uitverkoop ... btw ik gebruik gewoon vampire ring .. zijn ze zo dood :)
ik heb alles van golden saint tot scamp in aanbieding ... stuk of 15 wezens ... ga je gang .... en dan nog wat leuke scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een amulet +20 to speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik moet 5 gasten dood maken in een club ergens, omdat zij een magistraat omkopen. Het probleem is dat er nog niet eend 1 dood krijg, laat staan 5. Hoe moet je die gasten vermoorden?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 03 september 2002 @ 23:14:
Ik moet 5 gasten dood maken in een club ergens, omdat zij een magistraat omkopen. Het probleem is dat er nog niet eend 1 dood krijg, laat staan 5. Hoe moet je die gasten vermoorden?
Je kan ze gaan taunten, en dan stuk voor stuk uitmoorden, en anders moet je gewoon voorzichtig te werk gaan. De gast die boven staat eerst, dan vlucht je zo nodig weg om te healen, en dan kom je weer terug. Je hoeft niet om een bounty te denken, die ene legerman maakt alles weer in orde als je je opdracht vervult hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Het is wel haalbaar voor een level 2 character die vooral goed is in magic die geen damage doet en praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
OK. Ik zit nog steeds met de quest van die Barbarian wiens Cloudcleaver axe is gejat door een witch. Ergens tussen Caldera en Gnisis moest zij zitten, maar werkelijk niemand te zien. Uiteindelijk hielp de barbaar zichzelf om zeep omdat hij zonodig bij ieder gevecht bare-handed mee wilde doen. Was niet zo gezond voor hem. :P
Ik ben dus verlost van die meeloper, maar vraag me wel af of die witch nog ergens rondhangt en zo ja, welke locatie?

Over dat lvl 2 character; zonder destructieve krachten lijkt het mij wel erg lastig. Schaf anders een wapen aan waar je nog enig talent voor hebt en ga eerst even oefenen op ratten en ander makkelijk beestenboel.
Anders lul je ze gewoon omver. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 03 september 2002 @ 23:14:
Dat doe je later pas, je bedoelt die dinges tong in de council club?
Die heb ik nu op lvl 16 in een klap kapot gekregen door een lightning ring.
Dus even wachten en daarna aan beginnen, krijg je een aardige ring voor en misschien wat exp.

PS: die crescent blade doet ongeveer 20/40 damage, desintegrate armour en paralise 10 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ah, maar ik krijg die quest echt al helemaal aan het begin?

Level 16 klinkt trouwens verdomd hoog? Ik heb er zeker 5 uur over gedaan om level 2 te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Het duurt inderdaad in het begin verdraaide lang. Dat kwam bij mij omdat ik me lang heb vermaakt met die mooie plaatjes en ontdekkingsreizen.
Ik ben nu lvl 10 en mijn in-game tijd staat op 72 dagen. Je moet volgens mij met name in je major skills ervaring krijgen om snel te levellen. Bij diverse personen kun je hierin ook training krijgen, maar dat lukt pas goed wanneer je een aardig bedrag op zak hebt (enkele duizenden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 04 september 2002 @ 12:21:

Level 16 klinkt trouwens verdomd hoog? Ik heb er zeker 5 uur over gedaan om level 2 te worden...
Ach, het valt wel mee als je bedenkt dat er mensen lvl 50(!) en hoger zijn.

PS: 20/50 damage van de blade >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben lvl 46 en heb 456 health

En ik speel niet met van die superpotions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 04 september 2002 @ 12:21:

Als je er zo lang over doet, doe je iets niet helemaal efficient. Wat wel helpt trouwens met levelen, is constant springen & rennen, en een spel maken die precies 1 mana cost van je favoriete school(niks enchanten). Als je dit aanhoud zal je ongeveer (zeker in het begin) om het uur wel levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:18:
ik ben lvl 46 en heb 456 health

En ik speel niet met van die superpotions
Ik ben nu level 36 met 216 (ofzo) health, met voorbedachte rade. Het is zo verdmd simpel om als je zoveel hp hebt, dus heb ik me endurance nauwelijks gebonussed tijdens level up. (was toch endurance?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:22:

Ik ben nu level 36 met 216 (ofzo) health, met voorbedachte rade. Het is zo verdmd simpel om als je zoveel hp hebt, dus heb ik me endurance nauwelijks gebonussed tijdens level up. (was toch endurance?)
Was het niet strength?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat die allebei je health beinvloeden, maar ik heb ze allebei op 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Health heeft er geen reet mee te maken. Volgens mij was het toch endurance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:20:
Als je er zo lang over doet, doe je iets niet helemaal efficient. Wat wel helpt trouwens met levelen, is constant springen & rennen, en een spel maken die precies 1 mana cost van je favoriete school(niks enchanten). Als je dit aanhoud zal je ongeveer (zeker in het begin) om het uur wel levelen.
Ik zoek quests en die doe ik, dat lijkt me het efficientst dat mogelijk is?
Springen en rennen? Waarom dat? :?
En zijn er goede spells die maar 1 mana kosten? Ik vind zelfs de meeste spells die meer kosten tot nu toe erg slecht... al summon ik een ghost om me te helpen, dan ngo blijven die creatures mij aanvallen, om maar eens iets te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strength endurance en willpower beinvloeden wel je fatique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel Strength als Endurance beïnvloeden je health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Lord Daemon schreef op 03 september 2002 @ 23:58:
Het is wel haalbaar voor een level 2 character die vooral goed is in magic die geen damage doet en praten?
Nee :P, je hebt nog te weinig ac en health, je magick skills zullen zeker ook nog te zwak zijn, handig is om eerst de boventse (smith) te taunten (met lvl 30 speech lukt het na een tijd), daarna die helemaal onderaan naast de deur ve kamertje, en als laatste 1 vd 3 in het kamertje, de andere 2 helpen hun vriendje direct, dus 3 tegelijk aanpakken lukt nooit met lvl2, als je ze gewoon aanvalt helpt de bartender ook nog eens :P, lvl eerst maar een beetje.
Ga gewoon beestjes slachten in de wildernis, maar zorg eerst dat je een goede healing ring hebt, koop bij de fine clothier een common ring, ga naar de mages guild, join de guild en doe die mushroom quest voor Ajira, daarna de 2e quest, terwijl je die quest doet en dat woos elf wijf beneden zit rip je alle soul gems op het bureau, dan zorg je ervoor dat je ong lvl30 enchant hebt, enchant nu die common ring met de grand soulgem, geef de ring heal 7/7 voor 1s on self (moet je eerst een spell kopen die je healt om daarna te healing spell te kunnen enchanten in items, een weak spell is al genoeg et maakt niet uit), safe eerst met F5 en load met F9 telkens de enchant mislukt tot het wel lukt.
Nu heb je een ring die nog heeel vaak van pas gaat komen, gewoon 10 keer klikken en je hebt 70hp terug, en met iets minder dan 1pt cost op een charge van 300 kan je ook eindeloos casten, echt doen :) .
Nu slacht je beesies tot lvl 10 ong, doe dan maar je quest.
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:29:
Zowel Strength als Endurance beïnvloeden je health.
Endurance het aantal hp/lvl en str je starting health, staat gewoon bij de describtion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Lord Daemon schreef op 04 september 2002 @ 17:41:
[...]

En zijn er goede spells die maar 1 mana kosten? Ik vind zelfs de meeste spells die meer kosten tot nu toe erg slecht... al summon ik een ghost om me te helpen, dan ngo blijven die creatures mij aanvallen, om maar eens iets te noemen.
Als je rent en springt, dan gaat je athletics en acrobatics omhoog waardoor je bij een lv up een betere modifier voor speed hebt. Als 1 van die 2 je major of minor skills zijn dan lv je sneller up. Als je 10x een major en/of minor skill omhoog krijgt dan kan je een lv omhoog.

Die ancestral ghost is op zich best handig, je moet alleen niet melee aan gaan vallen, want dan gaan ze als nog op jouw lopen hakken.
Gewoon een boog of magie pakken en erop los schieten, dat werkte perfect voor mij in het begin (archer/mage).

Goede spells die 1 mana kosten zijn er niet, hij zal wel bedoelen dat je een 1 mana spell moet proberen te maken en die vaak casten zodat je magic skills omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je begrijpt me verkeerd, ik leg het ff uit:
-Waarom springen en rennen?
Heel simpel, daar word je sneller van, en kan je op ten duur ook hoger van springen(is eigenlijk een must). En als acrobatics en athletics toevallig ook bij je primairy/secundairy skills zitten, zal je zeker weten sneller levelen.

-1 Mana spell?
Deze moet je ZELF laten maken. Laten we zeggen dat je wilt trainen in de "school of destruction"(fireballs werpen dus >:)). Koopt ff een spell bij iemand met spell-service, en in dit geval moet dat dus een destruction spell zijn(zie handleiding voor meer info). Ga nu naar iemand toe met als service "spellmaking" en dan krijg je een schermpje te zien. Laten we zeggen dat je een vuur-spell hebt gekocht(fireball of fire storm ofzo), dan zie je in het linkerdeel van het venstertje de edele woorden "fire damage" staan. klik daar op, en dan mag je invullen wat het doet. Maak er dan dit van: 1 pts to 1 pts on target (0 feet). Je hebt nu een bagger goedkope spell die als het klopt 1 mana kost. Loopt de natuur in, selecteer je spell, knal wat in het rond(houd je fatigue hoog!). Als je mana uiteindelijk leeg begint te raken ga je ff pitten en begin je weer opnieuw. Binnen een half uur heb je je destruction skill misschien wel met 30 geraised. En als je dat toevallig als primairy/secundairy skill hebt ben je dus 3 levels omhoog. Note wel ff dat het steeds langer gaat duren voordat je skill improved(spreekt voor zich).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

AAAAAAAAAAH! Ik had net antwoord gegeven (heeeeel erg lang) en toen kreeg ik kon hij geen verbinding zoeken met de site-_-. Sorry hoor. Het komt erop neer: spring en ren, raadpleeg het hand boek over zelf een spell maken. Als je gedetaileerde vraag hebt help ik graag.

edit:
??? het is gepost! phew. Wat vaag. krijg steeds een "kan site niet vinden" als ik post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Wel even rekening houden met het feit dat je een attribute als je een lv omhoog gaat maar maximaal met 5 omhoog kan doen. Dus als je je destruction skill met 10 verhoogt en voor de rest niks dan heb je dus een 5x modifier bij willpower en bij de rest niks. Gewoon een beetje verdelen is dus het handigst.

Het maximale wat je kan halen is 11, 5x modifier bij de eerste skill, 5x modifier bij de ander en dan nog gewoon 1 bij de laatste. Maar dat is nogal moeilijk te krijgen behalve als je gaat trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 04 september 2002 @ 20:50:
Wel even rekening houden met het feit dat je een attribute als je een lv omhoog gaat maar maximaal met 5 omhoog kan doen. Dus als je je destruction skill met 10 verhoogt en voor de rest niks dan heb je dus een 5x modifier bij willpower en bij de rest niks. Gewoon een beetje verdelen is dus het handigst.

Het maximale wat je kan halen is 11, 5x modifier bij de eerste skill, 5x modifier bij de ander en dan nog gewoon 1 bij de laatste. Maar dat is nogal moeilijk te krijgen behalve als je gaat trainen.
Wat boeit het nou hoe hoog je bonus is? Zolang je maar leveled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

[nohtml]
corpseflayer schreef op 04 september 2002 @ 19:00:
terwijl je die quest doet en dat woos elf wijf beneden zit rip je alle soul gems op het bureau,
Kan niet meer, want ik had die quest al gedaan - maar zelfs als het nog kon had ik het niet gedaan, want zomaar dingen stelen zou mijn character nooit doen.

Maar verder is het doel dus dat ik als een wildeman ga springen, en een volledig loze spell in het niets ga zitten casten? Dat is wel heel vreemd gedrag voor mijn character? Klinkt meer als munchkin-achtig de regels exploiten dan als roleplayen eigenlijk?

Verwijderd

idd, tis helemaal hoe je t spel zelf wilt spelen...
met dat hele tijd rennen/springen ga je idd een stuk sneller omhoog kwa lvl, net zogoed als zomaar spells casten... je lvl'ed sneller... je word sterker...

en dan maar huilen dat het spel te makkelijk is... sjah... dat je t spel zo speelt moet jij weten maar als je t achteraf dan nog durft te gaan zeiken dat t te simpel is gaat het ergens fout imo :P

Verwijderd

Het klopt wat tha_freak zegt want ik zat express een half uurtje ofzo tegen een muur te springen en ben 10 lv gestegen met acrobatic skill.. hi hi lekker makkelijk dus.

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 04 september 2002 @ 23:48:
[nohtml]
[...]

Kan niet meer, want ik had die quest al gedaan - maar zelfs als het nog kon had ik het niet gedaan, want zomaar dingen stelen zou mijn character nooit doen.

Maar verder is het doel dus dat ik als een wildeman ga springen, en een volledig loze spell in het niets ga zitten casten? Dat is wel heel vreemd gedrag voor mijn character? Klinkt meer als munchkin-achtig de regels exploiten dan als roleplayen eigenlijk?
Loze spells schieten is heel normaal, dat heet oefening. En springen ziet er misschien een beetje spastisch uit, maar het is meer dan de moeite waard om steeds te springen. Je beweegt nl ook sneller als je springt.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Als je een beetje realistisch wil roleplayen ga je dus niet als een gek oefenen en nog eens oefenen. Dat levellen gebeurt ook wel zonder die oefeningen en het zorgt er voor dat de game wat langer uitdagend blijft.

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 05 september 2002 @ 09:13:
Als je een beetje realistisch wil roleplayen ga je dus niet als een gek oefenen en nog eens oefenen. Dat levellen gebeurt ook wel zonder die oefeningen en het zorgt er voor dat de game wat langer uitdagend blijft.
Realistisch roleplayen: niet trainen? En waarom niet? In de situatie van de persoon waarmee je speelt is het juist logisch om te trainen. Als master van allerlei guilds kan je bv toch niet een zwakke lomperik zijn? Als ik de hoofdpersoon was zou ik heel wat trainen.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op het moment dat jij master bent van verschillende guilds heb je volgens mij al een redelijk level bereikt, zonder dat je daarvoor extra hebt moeten 'trainen'.

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 05 september 2002 @ 09:43:
Op het moment dat jij master bent van verschillende guilds heb je volgens mij al een redelijk level bereikt, zonder dat je daarvoor extra hebt moeten 'trainen'.
Ik heb daar dus wel voor moeten trainen, anders kon ik geen master worden. Of je moet training kopen, maar dan ben je lomp.

• Bar_en_boos
  • Niet online
OK, ik heb ook wel eens een tijdje lopen springen om te zien of dat hielp, maar ik ga dat echt niet een half uur doen. En dat kopen van training is nu juist een optie die de gamedevelopers voor ogen hadden. Zo nu en dan maak ik daar dus gebruik van.

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 05 september 2002 @ 10:34:
OK, ik heb ook wel eens een tijdje lopen springen om te zien of dat hielp, maar ik ga dat echt niet een half uur doen. En dat kopen van training is nu juist een optie die de gamedevelopers voor ogen hadden. Zo nu en dan maak ik daar dus gebruik van.
Het is ook de bedoeling dat je het springen icm lopen(rennen) doet. Dus dat je ergens naar een (onbestemde) besteming hopt.

Verwijderd

ok, mijn probleem is het patchen.. dat lukt dus NIET!!! :( ik heb de originele versie (jaha :) ) en ik krijg het niet voor mekaar. soms crasht tie al tijdens het patchen met de meldingen "patch file incorrect" of "old file found, couln't patch because of date".
als het patchen lukt dan start de game op tot het menu met new game, load/save/exit etc. en dan crash naar desktop. ik snaput niet meer.... als ik de originele versie (1.0 of zo) speel, draait het perfect. heel af en toe eens een crash (minder dan 1 crash per paar uur). dus.. help me out, plz.

Verwijderd

Ach ieder zijn manier van spelen, ehm patchprobleem opnieuw downloaden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:07:
Ach ieder zijn manier van spelen, ehm patchprobleem opnieuw downloaden?
thanx, maar dat hielp niet... :( heb beide patches al twee keer gedowned van verschillende locaties... no effect.....

• Bar_en_boos
  • Niet online
Misschien dat je de savegames en de journalfile ergens naartoe kan saven en vervolgens morrowind opnieuw installeert. Patch erover en savegames/journal terugzetten. Tis maar een suggestie.

Verwijderd

Hmmz. Ik kan helemaal niet patchen. Of ik kan het wel, maar dan kan ik morrowind niet opstarten. Maar ik heb er mee leren leven. Dus np.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:53:
Hmmz. Ik kan helemaal niet patchen. Of ik kan het wel, maar dan kan ik morrowind niet opstarten. Maar ik heb er mee leren leven. Dus np.
dat wordt dus ook mijn instelling... nja, shit happens, but life goes on...

Verwijderd

Ik heb morrowind al een keer opnieuw geinstalleerd ja, b&b heeft een punt.

PS: had 800 MB aan savegames.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Nog even over die crashes. Ik heb ergens gelezen dat het kan helpen als je de hardwarematige versnelling van de videokaart een stapje terugzet. Bij mij hielp het in ieder geval niet. :(

• Freak
Ik heb ergens boots van 140000 :P gevonden. Errug grappig.
Als je ze aandoet dan verdwijnen je voeten, zie je eruit als een kreupele Nerevarine. |:(

Verwijderd

over dat patchen;
kan soms lijken dat er niks meer gebeurd en dat ie is vastgelopen, maar je moet gewoon even wachten, kan wel even duren, maar gaat daarna gewoon verder...

zo was t bij mij iig

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 05 september 2002 @ 16:39:
Ik heb ergens boots van 140000 :P gevonden. Errug grappig.
Als je ze aandoet dan verdwijnen je voeten, zie je eruit als een kreupele Nerevarine. |:(
Wat zijn de stats en waar liggen ze?

Verwijderd

Bar_en_boos schreef op 05 september 2002 @ 16:27:
Nog even over die crashes. Ik heb ergens gelezen dat het kan helpen als je de hardwarematige versnelling van de videokaart een stapje terugzet. Bij mij hielp het in ieder geval niet. :(
Is bij mij ook niet merkbaar. Ik weet alleen dat wc3 dan niet werkt. (als je het helemaal terugzet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er nou eigenlijk als je bijvoorbeeld grandmaster van de Morag Tong bent?
Kan je dan zelf je eigen writs uitschrijven, of houdt het daar mee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:35:
Wat gebeurt er nou eigenlijk als je bijvoorbeeld grandmaster van de Morag Tong bent?
Kan je dan zelf je eigen writs uitschrijven, of houdt het daar mee op?
Houd daarmee op. Maar als je alle writs die je hebt overgehouden van je missies goedbewaard, heb je echt wel genoeg. Ik had ze zelfs helamaal niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 09:31:
Realistisch roleplayen: niet trainen? En waarom niet? In de situatie van de persoon waarmee je speelt is het juist logisch om te trainen. Als master van allerlei guilds kan je bv toch niet een zwakke lomperik zijn? Als ik de hoofdpersoon was zou ik heel wat trainen.

Ik train in het dagelijks leven eigenlijk nooit (althans niet op de manier die in Morrowind kennelijk werkt), en ik kan me zo ook geen roleplaysessie herinneren waarin ik mijn character heb laten trainen. Al was het maar omdat dat saai is. :)

Ik zal eens kijken of het spel speelbaar is zonder trainen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Lord Daemon schreef op 06 september 2002 @ 14:04:

[...]

Ik train in het dagelijks leven eigenlijk nooit (althans niet op de manier die in Morrowind kennelijk werkt), en ik kan me zo ook geen roleplaysessie herinneren waarin ik mijn character heb laten trainen. Al was het maar omdat dat saai is. :)

Het spel is makkelijk speelbaar zonder trainen, het duurt alleen langer dat is alles.
Ik heb in het begin ook gewoon niet getraind, maar nu ik op een wat hoger lv zit heb ik een paar van me magic skills een beetje bijgeschaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 06 september 2002 @ 14:04:

[...]

Durrt idd een stuk langer niet erg, maar wel als je met je 6e char bezig bent en een heel groot deel van het spel niet echt meer nieuw is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm
kan iemand met een goede pc een 1024x768 van een scene als dit voor me maken?
voor mijn background?
hier dus voordat ik hem liet oprotten voor de zielige modemers >:) :P
het hoeft natuurlijk niet wireframe te zijn, gewoon een mooi plaatje?
ik zou het zelf doen maar ik heb een bestwel brakke pc

edit:
ik ben blind, maar heb er nu toch nog eentje gevonden :X

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2002 21:02 . Reden: blindheid | plaatje kan opgerot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 06 september 2002 @ 14:11:
[...]

Het spel is makkelijk speelbaar zonder trainen, het duurt alleen langer dat is alles.
Ik heb in het begin ook gewoon niet getraind, maar nu ik op een wat hoger lv zit heb ik een paar van me magic skills een beetje bijgeschaafd.
mwah, ben ik het niet helemaal mee eens... in het begin vond ik het persoonlijk nogal irritant dat alles en iedereen beter is dan ik... na het betere jatwerk voor wat knaken heb ik longsword getraind tot 60 of zo.. en nu is het leven een stuk makkelijker.. vooral de buitenlucht quests met al dat vervelende dierenleven... daarom weet ik weer waarom ik in de stad woon/werk/studeer bij voorkeur.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 00:34:
[...]

mwah, ben ik het niet helemaal mee eens... in het begin vond ik het persoonlijk nogal irritant dat alles en iedereen beter is dan ik... na het betere jatwerk voor wat knaken heb ik longsword getraind tot 60 of zo.. en nu is het leven een stuk makkelijker.. vooral de buitenlucht quests met al dat vervelende dierenleven... daarom weet ik weer waarom ik in de stad woon/werk/studeer bij voorkeur.... :)
Hmmz. Training kopen kan natuurlijk ook, maar da's minder leuk. En als je de patch hebt gaat levelen ook slomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmmz...
ik zoek ook zo'n background maar ik heb 1152x864, wie helpt me!!!

BTW ik heb nu een hele sneaky manier om veel golden saints te vangen. Als je namelijk eenmaal een tomb hebt, waar je er een gevonden hebt, is de kans groot dat daar vaak een golden saint respawned. Ik heb nu een tomb, daar ben ik 6x naar binnen geweest met creatures erin, en 4x was er een golden saint.
Daarnaast Dremora Lords en shit, ook altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Dit berichtje zag ik zojuist op de site staan van Pczone Benelux.
Het is me toch wat met alle sequels, prequels, expansions en add-on's. Gelukkig zijn het (meestal) de betere spellen die volgens de ontwikkelaars en uitgevers een vervolg verdienen. Morrowind is ook zo'n spel. Deze rpg verkoopt wereldwijd nog steeds erg goed. Reden genoeg dus voor Bethesda Softworks om aan een expansion te gaan sleutelen. Deze aanvulling gaat Elder Scrolls III: Tribunal heten en staat gepland voor november. Bij GameSpyDaily is het officiële persbericht te lezen. Ook hebben ze een kort interview gehouden met Todd Howard van Bethesda. Een begin van de speciale website is hier te vinden met hetzelfde persbericht.
Er komt dus een expansion aan!!! :9

Voor die wallpapers zou ik zeggen probeer de onderstaande links ff:

gewoon gevonden met google
krijg nou wat deze ook al
3x raden waar ik deze vandaan heb

Asjeblieft O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx...
en idd lekker van die addon, maar ik vraag me af of ik dan nog voor iets anders tijd heb... heb dat nu al bijna niet :)

edit:
maar toch maar bar weinig in 1152x864, dat was eigenlijk m'n probleem...

edit 2:
en het ging om scenery's, die zitten er ook niet heel veel tussen...
en alle wallpapers van site 2 stonden al op site 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie al de "poster" gezien van de add-on?
Cant wait to get my hands on that armour :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej, plaats ff link, heb al wel persberichten gezien, maar nog geen poster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon op morrowind.com geen poster vinden over tribunal... Staat igg voor release in November al geplaned!!!
Maar goed caspian, voor het geval je ze nog niet had, hier zijn dus nog wat officiele wallpapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 20:22:
edit:
ik ben blind, maar heb er nu toch nog eentje gevonden :X
ik had er dus al eentje ;) evengoed bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

key.
Maar ik kan er nog steeds geen op 1152x864 vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 23:42:
key.
Maar ik kan er nog steeds geen op 1152x864 vinden :'(
wat mischien ook een idee is gewoon een 1024x768 nemen, resizen naar 1163x864 en dan blurren, soms zie je het gewoon niet en is het een high detail plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geen fotoshop...
Maar goed ik heb op gamewallpapers.com nu wel een paar leuke van Warcraft III gevonden... Die voldoen nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.members.tripod.com/cragbison/141abb00.jpg

Astublieft, en veel plezier ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ whoa! moet ik hebbe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coooool....
Die guards hebben trouwens ebony wapens, heb m ergens zien staan met ebony spear :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

25FPS in Morrowind met Geforce4 Ti4200 , dat was mijn topic die op slot ging ... beetje terecht idd ...

Maar op die site kan je dus echt niet vinden ( www.morrowind.nl ) ... want ik kreeg nou niet bepaald een deeplink ...

Dus check mijn topic voor de vraag --> hoe maak ik morrowind soepeler lopend op mijn systeem ... (wel doen hoor :P )

Of geef ff een link waar ik het kan vinden .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

licht aan je resolutie, je viewing distance, etc.
geef daar eerst ff informatie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik zei toch, check dan even dat andere topic !!! |:(

Daar staat duidelijk --> "Viewing distance" staat op far (helemaal naar rechts). Brightness staat op normaal (precies in het midden)."Shadows" staan uit (helemaal naar links). Ik draai op 1024x768x32 bij 100Hz.

Check "System Specs" in mijn sig voor mijn computerke. Een Geforce4 Ti4200 moet dit toch wel trekken op deze instellingen :z :Z ... !!!

Maar in dat andere topic (wat jij dus niet gelezen had ;) ) staat dat het bekend is dat je bij morrowind van die lage framerates haalt. Er zijn oplossingen voor, maar hij gaf me een link waar ik niets kan vinden en in die KL*TEsearch van GoT (Wat werkt dat BRAK zeg :( , tik ik in bij zoekterm Morrowind en verander niets behalve het vakje zoek alleen in titel. Hij vond DIT topic nog niet eens, pokkesearch, zwaar minder) helpt ook niet veel.

Ik ben op zich niet zo framerate geil, maar vind 30FPS toch wel een minimum voor lekker spelen. Als ik UT speel op 25FPS en 120FPS merk ik het verschil wel ;) ...

Dus wat is er mis ? Is de Morrowind Engine brak of moet ik ergens iets verborgen instellen. Ik wil mijn resolutie zo houden en die viewing distance is ook wel heel handig op far !!!

Help plz :?

edit:

Veel duidelijker kan het niet volgens mij :P

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

64 of 128 MB versie??
ik speel ook op 1024x768 met een P4 1.8 en 640 MB RAM, terwijl ik een GeForce 2 MX heb. Mijn viewing distance staat in het midden, en ik krijg gem. zo'n 20 frames buiten. Zet ik de viewing distance op z'n verst, dan staat ie maar op zo'n 6.
Probeer m eens op 3/4 te zetten, maar trouwens, 25 FPS is niet zo weinig voor Morrowind hoor.

edit:
Mijn MX is wel ver overgeklokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb de 64Mb versie (zijn geheugen staat standaar op 513Mhz :P en core op 250 (duh) )

Ik heb het geprobeerd, maar dan heb ik 2FPS meer :( ... maar jij weet ook niks van die zogenaamde oplossingen die de persoon mij gaf in mijn gesloten topic ?

Ik vind het toch wel lame dan, zo'n lang verwacht spel, is het supergaaf, maar loopt stront :P

Niemand een duidelijke oplossing (ik heb versie 1.2.0722)

:)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

edit:

JanMaster, ik heb in mijn preferences Webicons aangezet, en je hebt gelijk, er gaat een wereld voor me open :P Including jou icon wat ineens een stuk wreder werd ;)

[edit2]

Wat doe ik nou voor stomme edit actie |:(

[/edit2]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm doe anders de view distance op z'n middel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
marzzman schreef op 08 september 2002 @ 17:23:
Ik heb de 64Mb versie (zijn geheugen staat standaar op 513Mhz :P en core op 250 (duh) )

Ik heb het geprobeerd, maar dan heb ik 2FPS meer :( ... maar jij weet ook niks van die zogenaamde oplossingen die de persoon mij gaf in mijn gesloten topic ?

Ik vind het toch wel lame dan, zo'n lang verwacht spel, is het supergaaf, maar loopt stront :P

Probeer eens wat hierzo staat:
http://www.alloutgames.com/forum/viewtopic.php?t=1032

Of hierzo:
http://www.tweaktown.com/...t.php?dType=guide&dId=316

Wil je nog meer zoek dan zelf ff met google op tweaking + morrowind.
Lijkt me handiger al zet je dit voortaan in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:47:
euhm doe anders de view distance op z'n middel?
had ik ook al voorgesteld...
hielp slechts 3 frames ofzo.

offtopic:
en vet is m'n icon he... Als je tenminste webicons aan hebt. Wou m uploaden, maar er zat een bug in het icon systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marzzman schreef op 08 september 2002 @ 17:23:

Een framerate van 25 is meer dan genoeg. Ik heb ook een beetje moeite met je vraag serieus nemen, omdat jij waarschijnlijk een van de hogere framerates hebt van de mensen die in dit topic rondzwerven. Als je het echt zo erg vind moet je dit spel maar niet spelen, want het gaat echt nog lang duren voordat je hardware hebt die het echt sneller kan laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Maar mijn vraag serieus nemen is toch niet zo heel moeilijk :| ???

Anyway, ik heb al wel wat hulp gehad. Maar ik wil de view distance niet lager zetten (Ik wil hem op max, dan zie je lekker veel en helpt met sommige missies en plekken zoeken enzo) ... ook al zet ik hem op zijn laagst dan scheelt het 4 of 5 FPS, maar dan zie ik maar 8 meter en verder is witte mist, dan liver full view :P

Maar ik lees ff die links en bedank jullie alvast voor de replies.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marzzman schreef op 08 september 2002 @ 19:41:
Maar mijn vraag serieus nemen is toch niet zo heel moeilijk :| ???

Anyway, ik heb al wel wat hulp gehad. Maar ik wil de view distance niet lager zetten (Ik wil hem op max, dan zie je lekker veel en helpt met sommige missies en plekken zoeken enzo) ... ook al zet ik hem op zijn laagst dan scheelt het 4 of 5 FPS, maar dan zie ik maar 8 meter en verder is witte mist, dan liver full view :P

Maar ik lees ff die links en bedank jullie alvast voor de replies.
Hmmz. Ok, dan zal ik je 1 ding verklapen: resolutie maakt niks uit. Ik raad aan hem gewoon op 1600X1200 te zetten. Bij mij scheelt dat 1 fps in vergelijking met 1280X1024(of zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooot ik heb echt vette plugins gevonden, kan niet w88 om die verder te exploreren. Op euro-morrowind bv, een plugin voor de zeer hoge lvl characters, of nieuwe rassen en quests. Gaat ie nog langer mee :*)
Maar wat ik me afvraag, als je nou die add-on installt, krijg je dan een complete nieuwe main-quest achtig iets, of is het gewoon meer land/armor/weapons/kleine quests?
En als je zo'n soort nieuwe mainquest krijgt, krijg je dan geen problemen als je de huidige nog niet hebt uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
voor de liefhebbers :9

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot8.jpg

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Je hebt een gf4, dus zet ff 4xs FSAA aan, ~3fps minder en geen gare kartelranden meer, zo is het bij mij toch (ti4400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz. Mooie char, lelijke achtergrond. Jij moet nog wat leren over fotografie & locatie mijn zoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 21:12:
Maar wat ik me afvraag, als je nou die add-on installt, krijg je dan een complete nieuwe main-quest achtig iets, of is het gewoon meer land/armor/weapons/kleine quests?
Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is het een verlenging van het spel met ca 30 uur. Ik dnek dan dus dat het gaat om een nieuw stuk land en een zooi kleine quests, en niet om een nieuwe mainquest. Dit heb ik op verschillende plaatsen gelezen, hierdoor zou je het als een waarheid aan kunnen nemen.

Neemt niet weg dat ik eerst een officiele bekendmaking wil zien vooraleer ik dit alles ga geloven. Het klink mij nml vreemd in de ogen dat er nu al een expansion uit zou gaan komen?!? Dan lijkt het mij realistischer om aan te nemen dat dit gedeelte eigenlijk al in de originele versie meegenomen had moeten worden, maar dat het om de een of andere manier (nog) niet te implementeren was of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
lol ik heb meer styling in mijn popetje ;) kleermakers zijn wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, mooie char pics man, welke resolutie is dat trouwens?

PS: kan je misschien ook een pic postem met je stats en beste items?
Vind ik altijd erg interessant. :)

*EDIT* Abel, het is allang officieel, er is zelfs al een poster, kijk een thread of 2 terug.
Ookal zijn het kleine quests, ik koop het toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
bedoel je zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/ScreenShot9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor armor is dat, ken een gedeelte niet?
Ik zie indoril, ebony, en deadric, en glass, maar die 'rok', die je aan hebt op het laatste plaatje van die 1e post, wat is dat?
Of is dat gewoon een skirt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
hij heet Robe of the Hortator
het is idd een soort jurk
en je krijgt hem als je een opdracht van de main quest vervuld (weet niet meer welke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dank je zeer voor het plaatje, alleen vind ik een ding raar, je bent een thief, met zeer weinig life en een gigantische hoeveelheid endurance?(endurance snap ik wel.)
En je hebt al die extreme shit op lvl 7 en ik ben lvl 19 en ben blij met mijn glass armour?

PS: je hebt een magical deadric sanctuary amulet?
De enige die ik tot nu toe tegen ben gekomen verschafte mij mijn crescent blade en was toen weg?

PPS: en hoe de fuck kan je zo'n enorme zooi aan troep meenemen?
Wat is je strenght wel niet?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.