Yeehaa, terug van weggeweest!!
Kzit dus met een Suma GF4Ti4200SE 128MB, welke ik overigens al meer dan een maand heb, maar ik heb m'n PC niet meer echt aangeraakt sindsdien.
But to the point, aangezien alles hier nog steeds stock stond te draaien (terwijl ik een hoop nieuwe rommel gekocht had om te OC'en), ben ik er vandaag maar eens aan begonnen. Dus RivaTuner geinstalleerd, Max Payne en RTCW.
FF naar de clocks gegaan en de core op een voorzichtige 290MHz gezet, liep perfect. Maar eilijk wou ik eerst het geheugen ff testen, so off we go. Slider op 600 gezet, geen artefacts in RTCW of Max. Stapje derbij, 620 om precies te zijn, geen probs. 640 dan maar, doet ie ook. Kbegon het toch een beetje warm te krijgen, dus maar ff voorzichtig richting de 650 gegaan, maar weer gaf ie geen krimp. Nuja, kga hier niet elk stapje vertellen dat ik geprobeerd, maar euh, momenteel zit ik aan
740 MHz memclock, zonder artefacts, en vooral, zonder Vmods. En raar maar waar, kheb het gevoel dat ie nog wel wat kan hebben.
Picje :
sorry voor de layout te verneuken
Dees kaartje rockt echt wel, en eindelijk terug de f*ckin tijd om te OC'en, yeehaa!!
Keep u posted!