En? Hij's mooi he?
Zeker weten! hij glimt als een euh.. als een euh.. als een koeler
Zojuist ingebouwd. Met bloed, zweet en tranen (nou ja.. zonder tranen dan).
3DMark2001 SE score: 9470 !!!
Het scheelt in snelheid niet veel en de 64mb versie is een stuk goedkoper dus gewoon ff in de pricewatch kijken hoeveel het scheelt, als het erg weinig scheelt kun je misschien een 128mb nemen. De kloksnelheid is niet veel lager en je zou hem tot 64mb niveau kunnen OC'en.GNIFFEL schreef op 23 augustus 2002 @ 15:46:
Ik weet het, het is misschien een beetje een standaard vraag maar ik wil een geforce 4 TI4200 gaan kopen. En nu zit ik te twijfelen tussen 64 en 128mb. Ik heb gehoord 64 mb sneller is maar dat je aan 128mb op langere termijn (toekomst) meer hebt. Ik weet dat je er in de search dingen over kan vinden maar heeft iemand hier er ervaring mee? Alvast bedankt!
http://www.xbitlabs.com/video/ti4200-rad8500le/ <- Paar benchmarks voor je gevonden.
Razorfist schreef op 23 augustus 2002 @ 15:52:
[...]
Zeker weten! hij glimt als een euh.. als een euh.. als een koeler
Zojuist ingebouwd. Met bloed, zweet en tranen (nou ja.. zonder tranen dan).
3DMark2001 SE score: 9395 !!!
suc6 met je kaart verder
Euh.. ZWARTE kaart? de mijne is blauw hoorkutkip schreef op 23 augustus 2002 @ 15:55:
[...]
En ik heb ook nog eens een zwart mobo en een zilverkleurige cpu koeler (net als de kaart dus) en dat ziet er helemaal cool uit
suc6 met je kaart verder
[edit]
Ah jij hebt de 128mb ViVo zie ik.. dat zal het zijn wsch
Plaatjes:

wat istie mooi hè

Spiegeltje spiegeltje aan de wand...

Naast de vorige bewoner, een Asus V7100/T (GF2MX)
[ Voor 0% gewijzigd door Blamm op 23-08-2002 16:07 . Reden: plaatjes toegevoegd ]
Verwijderd
Ik ben van plan om weer eens wat nieuwe onderdelen voor mijn pc te kopen en zat nog te twijfelen tussen de NVIDIA GeForce 4 Ti4200 64Mb TV-out/Retail of de Gigabyte ATi Radeon 8500 64Mb TV-out/DVI/Retail. Welke kaart kunnen jullie aanbevelen? Ik was ook nog van plan om er een AMD Athlon XP 2000+ (1666MHz) 266MHz Socket A bij te kopen en ik gebruik het vooral voor games.
Kijk maar wat ik gisteren gekocht heb en vandaag ingebouwd: een 2000+ en een ti4200Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 16:58:
Ik ben van plan om weer eens wat nieuwe onderdelen voor mijn pc te kopen en zat nog te twijfelen tussen de NVIDIA GeForce 4 Ti4200 64Mb TV-out/Retail of de Gigabyte ATi Radeon 8500 64Mb TV-out/DVI/Retail. Welke kaart kunnen jullie aanbevelen? Ik was ook nog van plan om er een AMD Athlon XP 2000+ (1666MHz) 266MHz Socket A bij te kopen en ik gebruik het vooral voor games.
Verwijderd
Ben nu toch ff de weg kwijt jongens. Tegewoordig draaide die kaarte zo hard dattut bijbenen is voor de CPU. Kheb nu een AMD TB 1GHz@1,4GHz. wordt dit een bottleneck zodra ik een GF4 Ti4200 aanschaf of kannik dan beter de GF3 Ti500 nemen?
wat voor camera is datRazorfist schreef op 23 augustus 2002 @ 16:00:
[...]
[edit]
[afbeelding]
aanschouw http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1643&p=14
ik heb een prolink pixelview 128mb TI 4200 werkt prima..
3dmark compare link:
http://service.madonion.com/compare?2k1=3583229
nix is overgeclocked met die link
ik heb een prolink pixelview 128mb TI 4200 werkt prima..
3dmark compare link:
http://service.madonion.com/compare?2k1=3583229
nix is overgeclocked met die link

Dell Precision Rack 7910
Volg deze broodkruimeltjes dan maar ff...Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 23:40:
Ben nu toch ff de weg kwijt jongens. Tegewoordig draaide die kaarte zo hard dattut bijbenen is voor de CPU. Kheb nu een AMD TB 1GHz@1,4GHz. wordt dit een bottleneck zodra ik een GF4 Ti4200 aanschaf of kannik dan beter de GF3 Ti500 nemen?
De GF3 Ti500 is op hetzelfde prijsniveau als de GF4 Ti4200.
De 3 laat heel wat meer zaken aan de CPU over dan de 4.
Als het tijd wordt om je CPU te upgraden, wordt de 3 weer misschien de bottleneck.
Als het tijd wordt om je CPU te upgraden, schaalt de GF4 langer door.
Verwijderd
TX! Hier hebbik wat aanVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 00:40:
[...]
Volg deze broodkruimeltjes dan maar ff...
De GF3 Ti500 is op hetzelfde prijsniveau als de GF4 Ti4200.
De 3 laat heel wat meer zaken aan de CPU over dan de 4.
Als het tijd wordt om je CPU te upgraden, wordt de 3 weer misschien de bottleneck.
Als het tijd wordt om je CPU te upgraden, schaalt de GF4 langer door.
Ik heb nu al een maandje so 2 mijn Club3d Ti 4200(P) 128mb DVi , nu had ik even een vraagje tussendoor , hoe zit het met kaartjes van toen ( 2 maand geleden 0 en nu ? is er veel aan veranderd qua snelheid ? neej toch dnek dat alleen mijn Memspeed iets anders ligt.
Voor de rest is het echt een Ideale kaartje , kan alles gewoon lekker vloeiend spelen op hoogste resoluties
Top kaartje gewoon , echt een betere dan mijn Oude R8500 Pro
Voor de rest is het echt een Ideale kaartje , kan alles gewoon lekker vloeiend spelen op hoogste resoluties
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik heb laatst een gainward geforce 4 ti4200 gekocht. Men had mij verteld dat deze een dubbele crt uitgang zou hebben. Niet dus.... Nu wil ik deze omruilen voor een Ti4200 met een dubbele crt uitgang. Welke kaart moet ik dan van welk merk hebben.
WElke heeft dus een dubbel crt uitgang en is super stabiel dus goede prijs kwaliteit verhouding?
WElke heeft dus een dubbel crt uitgang en is super stabiel dus goede prijs kwaliteit verhouding?
Earth is nice, heaven is better...
Zoals ik al zei heb ik dus een verkeerde videokaart opgestuurd gekregen.
Nu zit ik te twijfelen welke ik moet nemen, beide hebben een dubbele crt monitor uitgang...maar:
Moet ik kiezen voor de:
point of view geforce4 ti 4200 250mhz 128mb ddr dual head OF::::
point of view geforce 4 ti 4200SE 250Mhz64Mb 3.3ns dual head
???????????
Scheelt die se nu echt heel erg qua snelheid of kan ik beter voor de 128 mb versie opteren vanwege toekomstige games bv....
Nu zit ik te twijfelen welke ik moet nemen, beide hebben een dubbele crt monitor uitgang...maar:
Moet ik kiezen voor de:
point of view geforce4 ti 4200 250mhz 128mb ddr dual head OF::::
point of view geforce 4 ti 4200SE 250Mhz64Mb 3.3ns dual head
???????????
Scheelt die se nu echt heel erg qua snelheid of kan ik beter voor de 128 mb versie opteren vanwege toekomstige games bv....
Earth is nice, heaven is better...
waarom koop je niet gewoon een dvi->vga convertor? of zit er ook geen dvi als 2e aansluiting op?
Ik heb net een Asus v8440 gekocht, ik stop hem in z'n AGP slotje, druk PC aan niks 
HD's spinnen, maar monitor gaat niet aan, lampjes op toetsen bord ook niet
GVD
HD's spinnen, maar monitor gaat niet aan, lampjes op toetsen bord ook niet
Je wilt toch niet zeggen dat je een R8500 alweer omruilt voor een GF4? Heb je geld teveel ofzo? Een gf4 is wel beter dan een 8500 (vind ik dan) maar zoveel scheelt ut toch niet?Mary Wana schreef op 24 augustus 2002 @ 10:56:
Voor de rest is het echt een Ideale kaartje , kan alles gewoon lekker vloeiend spelen op hoogste resolutiesTop kaartje gewoon , echt een betere dan mijn Oude R8500 Pro
Waaaaa.... Dit heb ik echt noch nooit gezienRazorfist schreef op 23 augustus 2002 @ 16:00:
[...]
Euh.. ZWARTE kaart? de mijne is blauw hoorJe zal wel een ander merk hebben ofzo
Ik heb in ieder geval de XFX 64mb. Ik post zo wel wat fotootjes.
[edit]
Ah jij hebt de 128mb ViVo zie ik.. dat zal het zijn wsch
Plaatjes:
[afbeelding]
wat istie mooi hè
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat zal idd zoiezo wel moeten omdat er geen een is met 2xvga. Dus je moet gewoon een kaart hebben met dvi+vga en dan een converter erbij.Razorfist schreef op 24 augustus 2002 @ 12:50:
waarom koop je niet gewoon een dvi->vga convertor? of zit er ook geen dvi als 2e aansluiting op?
<- Dual vga@MSI -> http://www.hardwarezone.c....hwz?cid=3&aid=490&page=2 Het is model: MSI G4Ti4200-VTP64
Verwijderd
Goede dag,
He ik heb net 3d mark gedaan en kom uit op 6939
dat lijkt mij een beetje weinig
moederbordje gigabyte 8IE, 512 DDR PC266, Intel P4 1,7 GHZ en een XFX Geforce TI 4200
Kan iemand mij misschien vertellen dat hij wat sneller wordt
en kan iemand mij misschien vertellen hoe ik hem kan overklokken en hoe dat moet.
alvast bedankt
Paul
He ik heb net 3d mark gedaan en kom uit op 6939
moederbordje gigabyte 8IE, 512 DDR PC266, Intel P4 1,7 GHZ en een XFX Geforce TI 4200
en kan iemand mij misschien vertellen hoe ik hem kan overklokken en hoe dat moet.
alvast bedankt
Paul
Welkom op GoTVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 18:17:
Goede dag,
He ik heb net 3d mark gedaan en kom uit op 6939dat lijkt mij een beetje weinig
alvast bedankt
Paul
- Voor iedereen met een XFX GeForce 4Ti4200
Hier vindt je het nieuwste bios voor de 64 mb versie die het geheugen op de juiste snelheid brengt (scheelt redelijk wat)
- FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (8/08/02)
ff naar OC'en zoeken hier.
- Tijdens 3D mark v-sync uit (ff zoeken in de instellingen) maar normaal moet ie aan staan voor een smooth beeld. Je moet natuurlijk wel een refreshrate fix hebben zodat ie niet op 60Hz draait: http://faq.tweakers.net/vb/nvrefreshtool.rar
- Op nvidia.com de nieuwste Detonators downloaden.
suc6
Hij werkt bij mij dus niet, me nieuwe GF4
.
maar hij moet het toch gewoon doen als je hem in je pc zet, geen speciale handelingen ofzo?
maar hij moet het toch gewoon doen als je hem in je pc zet, geen speciale handelingen ofzo?
Nog meer mensen hier met een blauwe XFX?
Ach, het is toch al een bont kleurenzootje in mn kast dus dit kan er nog wel bij
(rood MSI mobo, groen netwerkkaartje, blauwe videokaart. Jammer dat ik mn zwarte sblive eruit heb gehaald
)
Ach, het is toch al een bont kleurenzootje in mn kast dus dit kan er nog wel bij
Verwijderd
Heb net in Amsterdam een PoV GF4 Ti4200 op de kop kenne tikke
draait nu al op 300/600. Nu nog ff teste. Kreeg net een belachelijke score van een kleine 4000 
AMD TB1400@256 SDRAM atm
. Is dat me prob? Heb nu de 28.32 driver
AMD TB1400@256 SDRAM atm
Ligt natuurlijk of je veel ervaring hebt gehad met kaarten erbij prikken. Ik weet nu niet hoe gevorderd je bent, dus geen aanstoot nemen als deze uitleg te 'newbie' is.Rebels schreef op 24 augustus 2002 @ 20:53:
Hij werkt bij mij dus niet, me nieuwe GF4.
Je moet je aan een aantal punten houden:
1: (PC uitzetten) Het liefst ook de stroomkabel uit het 'stopkontakt' halen, ook apparatuur afkoppelen die zelf een verbinding met een 'stopkontakt' hebben.
2: Jezelf aarden door vaak het frame van de PC aan te raken. (Als je geen aardings-bandje voor om je pols hebt.)
3: Kijken of alles schoon is en een beetje stofvrij. Ff in het AGP-slot blazen.
4: De kaart kontroleren op beschadigingen en braampjes. Als er een kaart met deze uitstekende stukjes printplaat in het AGP slot wordt geduwd, kan deze defect raken.
5: Bij het monteren van de kaart gelijke druk uitoefenen en de kaart erin duwen.
(Kijken of de kaart er helemaal inzit, omdat een scheef geplaatste kaart geen kontakt maakt, of in het ergste geval kortsluiting.
Suc6
SDRAM kan je score drukken, maar niet zoveel. Kijk met DXDIAG of je nog 'afval' van andere dingen hebt, zoals een oude driver. Een "clean OS install" is natuurlijk het fijnste, maar dat is per persoon verschillend. Evt. met "detonator destroyer" de oude drivers verwijderen en nieuwe installeren.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:06:
Heb net in Amsterdam een PoV GF4 Ti4200 op de kop kenne tikkedraait nu al op 300/600. Nu nog ff teste. Kreeg net een belachelijke score van een kleine 4000
AMD TB1400@256 SDRAM atm. Is dat me prob? Heb nu de 28.32 driver
Verwijderd
Hihi, haal ik ook met m'n T-bird 900 (@900), 512 Mb PC133 en een XFX Geforce Ti4200 64Mb.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 18:17:
Goede dag,
He ik heb net 3d mark gedaan en kom uit op 6939dat lijkt mij een beetje weinig
alvast bedankt
Paul
Ik heb dus maar een FSB van 100Mhz.
M.a.w. ik weet niet wat je fout doet, maar waarschijnlijk meerdere dingen.
Let eens op het volgende:
- nieuwste bios voor XFX ? (heel belangrijk)
- clean install OS ?
- nieuwste Detonators ?
- Vsync off ?
- settings op performance ipv quality
- en meer van dit soort standaard zaken
Succes...
Verwijderd
Ik zie net dat ik Dx8.0 hep, d8 dat XP standaard al 8.1 had. Zal er het veel schelen als ik ook 8.1 install?Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:24:
[...]
SDRAM kan je score drukken, maar niet zoveel. Kijk met DXDIAG of je nog 'afval' van andere dingen hebt, zoals een oude driver. Een "clean OS install" is natuurlijk het fijnste, maar dat is per persoon verschillend. Evt. met "detonator destroyer" de oude drivers verwijderen en nieuwe installeren.
*ik heb detonator destroyer gebruikt voor de de installs en heb nu de meest recente draaien*
edit:
heb tog 8.1
heb tog 8.1
Verwijderd
mijn boisversie is van mij xfx ti 4200 4.25.00.29
is dat een oude bios????
alvast bedankt
is dat een oude bios????
alvast bedankt
Ik hou me aan (ff tellen... 1...2...3...) GEEN van al die regels, kaart uit doos, ouwe kaart eruit nieuwe d'rin douwe en voila....Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:19:
[...]
Ligt natuurlijk of je veel ervaring hebt gehad met kaarten erbij prikken. Ik weet nu niet hoe gevorderd je bent, dus geen aanstoot nemen als deze uitleg te 'newbie' is.
Je moet je aan een aantal punten houden:
1: (PC uitzetten) Het liefst ook de stroomkabel uit het 'stopkontakt' halen, ook apparatuur afkoppelen die zelf een verbinding met een 'stopkontakt' hebben.
2: Jezelf aarden door vaak het frame van de PC aan te raken. (Als je geen aardings-bandje voor om je pols hebt.)
3: Kijken of alles schoon is en een beetje stofvrij. Ff in het AGP-slot blazen.
4: De kaart kontroleren op beschadigingen en braampjes. Als er een kaart met deze uitstekende stukjes printplaat in het AGP slot wordt geduwd, kan deze defect raken.
5: Bij het monteren van de kaart gelijke druk uitoefenen en de kaart erin duwen.
(Kijken of de kaart er helemaal inzit, omdat een scheef geplaatste kaart geen kontakt maakt, of in het ergste geval kortsluiting.
Suc6
Nog nooit misgegaan (behalve 1x maar toen stond 't computertje nog aan :x oepsie
I see dead pixels...
kom op dat weet je zelf toch ook wel, ben jij nou een tweaker?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Wat ouwehoeren jullie nou allemaal met die leuke kleuren van de XFX 64MB man. Die van mij is gewoon klassiek groen (standaard PCB kleur, dat donkere groen).Razorfist schreef op 24 augustus 2002 @ 21:59:
Nog meer mensen hier met een blauwe XFX?
Ach, het is toch al een bont kleurenzootje in mn kast dus dit kan er nog wel bij(rood MSI mobo, groen netwerkkaartje, blauwe videokaart. Jammer dat ik mn zwarte sblive eruit heb gehaald
)
Die 10.000 haal je ZEKER wel met een beetje tweaken. Ik ben van ~8100 (proc en vidkaart niet oc'ed) naar 10293 gegaan (proc van 1533 naar 1725 en vidkaart van 250/500 naar 315/620lord-evil schreef op 25 augustus 2002 @ 20:33:
9693 puntjes met mn Gainward Ti 4200
alsek beetje opdrijf kommek mss wel aan 10000+
AAaargh ik begin mijn Leadtek Ti4200 een k*t kaar te vinden
Leg ik 210 Euro op tafel, heb ik boordevol problemen

Jongens help me
Mijn AA doet het maar half, als ik hem vergelijk met een Geforce2GTS eigenaar dat ziet ie er errug straks uit (zonder kartels etc) maar bij mij? Kartels zijn wel verminderd, maar ik zie ze nog
(zelfs met 6x AA
)
Wat zijn nou de beste drivers?

Jongens help me
Mijn AA doet het maar half, als ik hem vergelijk met een Geforce2GTS eigenaar dat ziet ie er errug straks uit (zonder kartels etc) maar bij mij? Kartels zijn wel verminderd, maar ik zie ze nog

Wat zijn nou de beste drivers?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Merkbare verschillen? Hmm... IMHO niet als je een monitor uit de middenklasse hebt.sventhemen schreef op 25 augustus 2002 @ 20:19:
Ik ben van plan voor mijn comp een nieuwe videokaart te gaan kopen (hard nodig zie specs2) Maar is er nou veel verschil tussen ti4200<---->ti4400<------->ti4600
Als je een high-end monitor hebt, zul je zeker een betere indruk krijgen van de 4400 in vergelijking met de 4200, op het gebied van beeldkwaliteit.
Je bent blijkbaar niet iemand die het laatste uit zijn PC perst, dus kun je je veel geld sparen met een 4200. Daarmee hou je het uit tot de release van spellen die de nieuwe technieken ondersteunen. Dan is ook weer de prijs gedaald....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2002 16:14 . Reden: een / toegevoegd ]
Volgens mij is zelfs de beeldkwaliteit hetzelfde hoorVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 16:14:
[...]
Merkbare verschillen? Hmm... IMHO niet als je een monitor uit de middenklasse hebt.
Als je een high-end monitor hebt, zul je zeker een betere indruk krijgen van de 4400 in vergelijking met de 4200, op het gebied van beeldkwaliteit.
Je bent blijkbaar niet iemand die het laatste uit zijn PC perst, dus kun je je veel geld sparen met een 4200. Daarmee hou je het uit tot de release van spellen die de nieuwe technieken ondersteunen. Dan is ook weer de prijs gedaald....
kutkip schreef op 26 augustus 2002 @ 16:55:
[...]Volgens mij is zelfs de beeldkwaliteit hetzelfde hoorEn het verschil in snelheid stelt echt niet veel voor.
Ik zeg dat je het verschil in beeldkwaliteit alleen op een errug goeie monitor kunt zien. Bijvoorbeeld een Samsung SyncMaster 1100p Plus 21" of een Eizo T765 19".
Zeer waarschijnlijk dat het op een Philips 107s niet te zien is, maar ik ben uit de kijker wat 17" betreft.
Dat extra stuk printplaat op de 4400 en 4600 met dat pakket condensatoren moet voor een stabiele spanning zorgen en voor een betere beeldkwaliteit.
Mijn Chaintech GT20 loopt nu met 297/594 op mn ECS K7S5A en haalt nu 9570 punten. More tweaking required, wordt vervolgd...
bij MIJN Gainward zat een RODE DVI==>CRT convertor, dus zoek je doos nog maar eens door, en je bent echt gek als je een andere kaart gaat kopen omdat je geen convertor wiltFlox schreef op 24 augustus 2002 @ 13:58:
nee zit er idd ook niet op

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
* McFlipp gaat toch maar de XFX 64mb halen 
Is er iemand die me deze kaart kan afraden? Zoja waarom? Want ik heb er eigenlijk alleen nog maar positieve reacties overgelezen.
Dus ik ga ff geld van de belasting terug vragen en dan die kaart maar ff bestellen
Is er iemand die me deze kaart kan afraden? Zoja waarom? Want ik heb er eigenlijk alleen nog maar positieve reacties overgelezen.
Dus ik ga ff geld van de belasting terug vragen en dan die kaart maar ff bestellen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
waarom geen Point of View? 3.3ns geheugeMcFlipp schreef op 27 augustus 2002 @ 01:20:
/me gaat toch maar de XFX 64mb halen
UPDATJE nVidia komt met AGP8x versies van:
GeForce4 MX 440
GeForce4 MX 440SE
GeForce4 MX 420
GeForce4 Ti 4600
GeForce4 Ti 4200
De Ti4400 zit er niet meer bij....
[EDIT]De info komt uit de driver 31.00
GeForce4 MX 440
GeForce4 MX 440SE
GeForce4 MX 420
GeForce4 Ti 4600
GeForce4 Ti 4200
[EDIT]De info komt uit de driver 31.00
Is dat de enigste veranding? dus AGP 8x, of hebben ze meer aangepast aan het design? (wat sneller geheugen oid)Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 09:01:
UPDATJE nVidia komt met AGP8x versies van:
GeForce4 MX 440
GeForce4 MX 440SE
GeForce4 MX 420
GeForce4 Ti 4600
GeForce4 Ti 4200
Wel logisch ook dat de ti-4400 verdwijnt met al die ti-4200 kaarten zoals de POV XP (3.3 ns BGA mem) is de ti-4400 overbodig geworden.
Verwijderd
Keb gister een MSI GF4 ti 4200 64MB gehaald....loopt 307Mhz/630Mhz ipv 250Mhz/513Mhz. Ik ben er wel tevreden mee! 8560 3dmarks op een Abit KT7a duron1.0@1230Mhz. Dit is dus met SDRAM!! Vandaag ga ik met een Athlon XP benchen.... de resultaten zullen jullie nog wel horen..
http://service.madonion.com/compare?2k1=4287571
Ben zelf erg tevreden met m'n Asus. Zonder OC haal ik een score van 8872 3Dmarks. 
Gebruik de detonator 30.82 met DX8.1.
Gebruik de detonator 30.82 met DX8.1.
Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | AMD Ryzen 7 5700x | Kingston DDR4 FURY 2x16GB 3600 cl16 | Samsung 980 2TB | ASUS DUAL GeForce RTX 4070 SUPER
Omdat die weer duurder isVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 02:04:
[...]
waarom geen Point of View? 3.3ns geheuge![]()
draait aardig hard
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
kost 265 ofzo bij eynstein en RK van de C!T kwam tot 310/710 ofzo, dus dat is zeker 100 mhz hoger voor je mem dan een gewone ti-4200McFlipp schreef op 27 augustus 2002 @ 11:29:
[...]
Omdat die weer duurder isMaar HOE hard draait die dan?
Verwijderd
Dat valt me dan meeVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 13:44:
153Euro is het goedkoopste, op dit moment.
Zoek wel even in pricewatch, maar heb je maybe linkje?
Is een Chaintech, ook een 128MB versie in de lijst. Zelf heb ik de 64MB.
http://www.bora-computer....p?cmd=preise#Grafikkarten
http://www.bora-computer....p?cmd=preise#Grafikkarten
Ik ben op zoek naar zo'n grote Leadtek koeler!! Iemand eentje niet meer nodig??(kaart verbrand,waterkoeling)
E-mail naar nero156@icqmail.com
E-mail naar nero156@icqmail.com
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
gvd.. die xfx 64mb versies bij de 1to0 zijn op. Moet ik op zoek naar wat anders
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Die Ti 4200 heeft aan de snelste cpu op de markt nog niet genoeg. Heb nu mijn p4 op 2.63 en haal in wolfenstein 145 fps, toen ik net mijn cpu ff opklokte naar 2.7 sprong die gelijk naar 151 fps. Ik weet zeker dat als ik een keer een p4 3.6 koop de Ti 4200 nog steeds zal meeschalen.
Kortom: ik zet vraagtekens bij hen die een Ti4200 kopen terwijlze nog een <1Ghz cpu hebben.
Kortom: ik zet vraagtekens bij hen die een Ti4200 kopen terwijlze nog een <1Ghz cpu hebben.
Hij staat anders gewoon weer op de site voor €158 hoor! (ik heb vorige week ^@#$%@$% nog 169 betaald ofzo)bloasfist schreef op 28 augustus 2002 @ 01:17:
gvd.. die xfx 64mb versies bij de 1to0 zijn op. Moet ik op zoek naar wat anders
Je hebt gelijk! Ik zou toch zweren dat ie gister weg was. In de pricewatch was ie ook al gestegen namelijk...Misschien dat ze hem sinds vandaag weer hebben oid. Heb hem in ieder geval net besteld.Razorfist schreef op 28 augustus 2002 @ 10:21:
[...]
Hij staat anders gewoon weer op de site voor €158 hoor! (ik heb vorige week ^@#$%@$% nog 169 betaald ofzo)
Als je naar m'n icon verwijst (athlon500@750), heb je gelijk. Maar dat is m'n oude bak. Die net bestelde ti4200 komt in m'n xp1600+@1900+Sjah schreef op 28 augustus 2002 @ 08:30:
Die Ti 4200 heeft aan de snelste cpu op de markt nog niet genoeg. Heb nu mijn p4 op 2.63 en haal in wolfenstein 145 fps, toen ik net mijn cpu ff opklokte naar 2.7 sprong die gelijk naar 151 fps. Ik weet zeker dat als ik een keer een p4 3.6 koop de Ti 4200 nog steeds zal meeschalen.
Verwijderd
Hebben er hier mensen ervaring met de Sparkle SP7200T2 128mb (DVI, TV-out Video in/out) (€199 bij Alternate). Is deze verder ook op snelheids niveau van een 64mb versie te brengen?
En zijn dat nu grote problemen met de tv-out ism TvTool?
Op de site van Sparkle heb ik niks over de snelheid van het geheugen kunnen vinden
. Weet iemand of het 4 of 3.3ns is
En zijn dat nu grote problemen met de tv-out ism TvTool?
Op de site van Sparkle heb ik niks over de snelheid van het geheugen kunnen vinden
Nou da's toevallig... Ik heb een 1Ghz CPU én ik wil de Ti4200 gaan kopen...Sjah schreef op 28 augustus 2002 @ 08:30:
Maarreh, welke kaart adviseer jij dan Sjah? Ti 500? Ti 200?
* JF_ heeft een 500Mhz CPU... Wat is er mis met een Ti4200 daarbij? 'tuurlijk max je die kaart niet, maar 't loopt vast en zeker sneller dan een GF2MX400, en natuurlijk kan je de kaart altijd meenemen naar een volgende (snellere) bak.Sjah schreef op 28 augustus 2002 @ 08:30:
Ik raad iedereen een Ti4200 aan als die zijn cpu binnekort toch gaat upgraden. Anders een GF3-200 of een radeon 8500, lijkt me zat.
Verwijderd
heb net me nieuwe leadtek winfast A250 le myvivo 128 mb gekocht
8000 3d marks op een
amd athlon 1400
256mb ddr pc 2100
geforce4 ti4200 128 mb
ms6380 le mb
http://service.madonion.com/compare?2k1=4300593
8000 3d marks op een
amd athlon 1400
256mb ddr pc 2100
geforce4 ti4200 128 mb
ms6380 le mb
damn weirdVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 10:46:
Keb gister een MSI GF4 ti 4200 64MB gehaald....loopt 307Mhz/630Mhz ipv 250Mhz/513Mhz. Ik ben er wel tevreden mee! 8560 3dmarks op een Abit KT7a duron1.0@1230Mhz. Dit is dus met SDRAM!! Vandaag ga ik met een Athlon XP benchen.... de resultaten zullen jullie nog wel horen..

http://service.madonion.com/compare?2k1=4271721
vergelijk die 2 eens. ik heb dubbele hoeveelheid geheugen, proc. 500 Mhz sneller, dubbele ramdac op de kaart (128 mb versie) die geklokt is op 310/530 en nog krijg ik minder punten
sommigen met hetzelfde systeem als mij halen trouwens 9800 punten
iemand? is win2k echt zo erg in 3dmark?
Verwijderd
Neem gewoon de 4200, die is kwa prijs/performance de beste en je kunt misschien deze kaart ook weer meenemen naar je volgende mobo + cpu.Bernaar schreef op 28 augustus 2002 @ 13:23:
[...]
Nou da's toevallig... Ik heb een 1Ghz CPU én ik wil de Ti4200 gaan kopen...
Maarreh, welke kaart adviseer jij dan Sjah? Ti 500? Ti 200?
Zie nu bij Eynstein (en vast ook elders leverbaar) deze gf4- ti4200
Point Of View Ti 4200 SE 64Mb €182.00
Supersnelle en overklokbare VGA kaart van Point of View (special edition)met 64Mb 3.3ns geheugen! Met DVI en Tv uitgang. Wordt geleverd met DVI > VGA dongle...
3.3 ns geheugen en zo goedkoop? waar zit de adder onder het gras?
Anders is dit wel een heel leuke kaart (standaard heeft de 64mb 3.6ns geheugen)
Point Of View Ti 4200 SE 64Mb €182.00
Supersnelle en overklokbare VGA kaart van Point of View (special edition)met 64Mb 3.3ns geheugen! Met DVI en Tv uitgang. Wordt geleverd met DVI > VGA dongle...
3.3 ns geheugen en zo goedkoop? waar zit de adder onder het gras?
Anders is dit wel een heel leuke kaart (standaard heeft de 64mb 3.6ns geheugen)
Verwijderd
Ja klopt wel..er is ook een 128mb ti4200xp die 255 euro kost..die is met 3.3ns en kan je overklokken zonder extra shit op 310/650..bijne leadtek gf 4600 speeds
Vriend van mij heeft een P3 500 en hij heeft nu ook een GeForce 4 Ti4200 128 MB gekocht. Ok, er zal niet het maximale uit de kaart gehaald worden, maar ten opzichte van zijn TNT2 scheelt het HEEL veel.
Zelf heb ik de Chaintech A-GT20 Ti4200 met 64 MB. Een goed(koop) kaartje alleen vind ik het nogal raar dat er geen heat-sinks op het geheugen zitten. Het geheugen wordt namelijk zeer heet, maar dat zie je wel bij meer Ti4200's. Lijkt me niet goed voor de levensduur, maar ja, van de andere kant werd mijn Asus V6600 Deluxe ook zeer heet (70+ graden, en die is nu 2 jaar oud).
Alleen kreeg ik gisteren bij het starten van Diablo 2 een bepaalde foutmelding. In de FAQ stond dat dit mogelijk zou kunnen komen door teveel hitte in mijn systeem. Toen ik de 3D-test deed van Diablo 2 vond ie ook geen Direct3D en DirectDraw. M'n proc kan het volgens mij niet zijn, want met 54 graden is het toch geen kachel.
Oh ja, ik heb ook 3DMark 2001 gedraaid op de standaard waarden en ik haalde met mijn systeem (comp1) iets meer dan 8000 3DMarks. Zal wel sneller kunnen volgens mij, maar ja dat hoeft niet zo nodig.
dit is mijn score dus, is nog met 3DMark 2001 original, ben nu SE aan het downen. Het is trouwens onder Win98, scheelt misschien ook nog wel. Alleen staat er dat ik een 66 MHz busspeed heb, die is gewoon 133 MHz en m'n GF4 heeft 64 MB ipv 0.
Zelf heb ik de Chaintech A-GT20 Ti4200 met 64 MB. Een goed(koop) kaartje alleen vind ik het nogal raar dat er geen heat-sinks op het geheugen zitten. Het geheugen wordt namelijk zeer heet, maar dat zie je wel bij meer Ti4200's. Lijkt me niet goed voor de levensduur, maar ja, van de andere kant werd mijn Asus V6600 Deluxe ook zeer heet (70+ graden, en die is nu 2 jaar oud).
Alleen kreeg ik gisteren bij het starten van Diablo 2 een bepaalde foutmelding. In de FAQ stond dat dit mogelijk zou kunnen komen door teveel hitte in mijn systeem. Toen ik de 3D-test deed van Diablo 2 vond ie ook geen Direct3D en DirectDraw. M'n proc kan het volgens mij niet zijn, want met 54 graden is het toch geen kachel.
Oh ja, ik heb ook 3DMark 2001 gedraaid op de standaard waarden en ik haalde met mijn systeem (comp1) iets meer dan 8000 3DMarks. Zal wel sneller kunnen volgens mij, maar ja dat hoeft niet zo nodig.
dit is mijn score dus, is nog met 3DMark 2001 original, ben nu SE aan het downen. Het is trouwens onder Win98, scheelt misschien ook nog wel. Alleen staat er dat ik een 66 MHz busspeed heb, die is gewoon 133 MHz en m'n GF4 heeft 64 MB ipv 0.
Verwijderd
mijn tv out werkt perfect. heb gaar niet zo'n dommer tvtool nodig
(Pixelview ti4200 64mb)
(Pixelview ti4200 64mb)
Verwijderd
Hihi, haal ik ook met m'n T-bird 900 (@900), 512 Mb PC133 en een XFX Geforce Ti4200 64Mb.
- nieuwste bios voor XFX ? (heel belangrijk) zal wel!!
- clean install OS ? Belangerijkste!!!
- nieuwste Detonators ? nieuw is niet altijd beter!!!
- Vsync off ? ligt toch ook aan monitor!!
- nieuwste bios voor XFX ? (heel belangrijk) zal wel!!
- clean install OS ? Belangerijkste!!!
- nieuwste Detonators ? nieuw is niet altijd beter!!!
- Vsync off ? ligt toch ook aan monitor!!
Ik heb mijn Leadtek Ti4200 64MB op 300/600 (standaard 250/513) lopen, en ik ben nu nog niet eens tot het maximum gegaan 
Heb hem ook pas gisteren gehaald.
Heb hem ook pas gisteren gehaald.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Hmmmm, nu heb ik wel een probleempje. Heb een clean install van Win98 SE gedaan maar wanneer ik een cd eject tijdens het lezen van die cd zou je normaal dus een blauw scherm moeten krijgen (dat je de cd schoon moet maken enz.) Maar mijn scherm springt dan dus op standby.
Wanneer ik op escape druk komt het beeld wel weer terug, maar het is toch een beetje vreemd dat ik geen blauwe schermen meer krijg.
Wanneer ik op escape druk komt het beeld wel weer terug, maar het is toch een beetje vreemd dat ik geen blauwe schermen meer krijg.
Ik heb een Prolink Pixelview Geforce 4 TI 4200 128mb maar welke drivers zijn nou het best?
ik had de 30.30 maar ik heb het gevoel dat dat niet een van de besten zijn

Dell Precision Rack 7910
Verwijderd
Voor hoeveel heb je deze gekocht en waar ?Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 14:13:
heb net me nieuwe leadtek winfast A250 le myvivo 128 mb gekocht
8000 3d marks op een
amd athlon 1400
256mb ddr pc 2100
geforce4 ti4200 128 mb
ms6380 le mb
650, iemand heeft hem al op 310/700 gehadVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 17:11:
Ja klopt wel..er is ook een 128mb ti4200xp die 255 euro kost..die is met 3.3ns en kan je overklokken zonder extra shit op 310/650..bijne leadtek gf 4600 speeds
alleen hij is niet te spreken over het 2D gedeelte van de kaart
Ik heb nog 2 vragen...
Wat voor geheugen (ns) zit er op de Leadtek WinFast Ti4200 A250 LE TD 128MB? Op hun site staat "128MB world's fastest DDR Memory" maar daar heb ik niks aan.
Welke software wordt er in Nederland bijgeleverd?
Wat voor geheugen (ns) zit er op de Leadtek WinFast Ti4200 A250 LE TD 128MB? Op hun site staat "128MB world's fastest DDR Memory" maar daar heb ik niks aan.
Welke software wordt er in Nederland bijgeleverd?
Als je een beetje had gezocht had je dit artikeltje gevonden waarin dit:
4ns dus.
gequote werd...Currently, the GeForce4 Ti4200 comes with two different sizes of video memory: a 64MB version and a 128MB version. The 64MB DDR RAM is rated at 3.6ns and runs at 500Mhz while the 128MB DDR RAM is rated at 4ns and runs at a lower clock rate of 444Mhz.
4ns dus.
Heb je gegevens van je system-spec?G33RT schreef op 28 augustus 2002 @ 21:21:
maarum, iemand nog tips voor me?
Zijn je instellingen in je bios optimaal?
Run DxDiag en kijk of er oude drivers zijn achtergebleven.
De registry eens schoonmaken.
Heb je alle geluidsopties uit staan?
Als dat niet helpt een clean install overwegen.
Met mijn goedkope specs heb ik 9570 punten gehaald.
Gainward problemen?
Ik heb net bij "the Inquirer" gelezen dat er een bug in kaarten van Gainward kan zitten, waardoor gebruikers een system freeze hebben die eindight met een fel rose scherm. Zijn hier eigenaren van een Gainward?
http://www.theinquirer.net/?article=5144
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2002 08:06 . Reden: bug-report ]
Verwijderd
Even nog een vraag ik heb net ff nagekeken hoeveel watt mn voeding is en dat is dus 200Watt.
specs:
P4 2,0ghz
768 sdrampc133
Asus P4B
Geforce 2mx400 <-- Deze zou dan vervangen worden.
Maar mijn vraag is is 300watt echt noodzakelijk?
specs:
P4 2,0ghz
768 sdrampc133
Asus P4B
Hangt er ook een beetje vanaf wat voor componenten je er nog meer in hebt zitten, maar zelfs als je niet zo heel veel in je systeem hebt zitten, is een 200watt voeding m.i. echt te weinig voor een GeForce 4 kaart, die dingen vreten gewoon stroom. Dus gewoon een nieuwe voeding kopen van min. 300watt.Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 11:49:
Even nog een vraag ik heb net ff nagekeken hoeveel watt mn voeding is en dat is dus 200Watt.
specs:
P4 2,0ghz
768 sdrampc133
Asus P4B
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Bij Hastec op de RMA hebben ze er nog niks van gemerkt.Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 00:56:
Gainward problemen?
Ik heb net bij "the Inquirer" gelezen dat er een bug in kaarten van Gainward kan zitten, waardoor gebruikers een system freeze hebben die eindight met een fel rose scherm. Zijn hier eigenaren van een Gainward?
http://www.theinquirer.net/?article=5144
(hastec importeerd gainward in de nl)
En dan ook nog een goed merk van minimaal 300 watt.KillerBeeForEver schreef op 29 augustus 2002 @ 12:47:
[...]
Hangt er ook een beetje vanaf wat voor componenten je er nog meer in hebt zitten, maar zelfs als je niet zo heel veel in je systeem hebt zitten, is een 200watt voeding m.i. echt te weinig voor een GeForce 4 kaart, die dingen vreten gewoon stroom. Dus gewoon een nieuwe voeding kopen van min. 300watt.
bv, een CWT of een Flower.
(enermax is ook wel goed, maar minder dan die 2 merken, Enermax voedingen komen vrij veel RMA bij tweakshop en oc-shop heb ik begrepen)
Of koop een nieuwe Chieftec of Antec kast, daar zitten ook goede voedingen in.
Misschie neen beetje domme vraag... Maar kan je ook met SisSoftware Sandra zien wat voor Watt voeding je in je pc hebt zitten...?
Ik ga waarschijnlijk ook de Ti4200 kopen en dan is et misschien wel handig om te weten wat voor voeding ik heb. Helemaal omdat een redelijk oude is (1Ghz, 133 bussnelheid enz...)
Ik ga waarschijnlijk ook de Ti4200 kopen en dan is et misschien wel handig om te weten wat voor voeding ik heb. Helemaal omdat een redelijk oude is (1Ghz, 133 bussnelheid enz...)
geen idee hoe je het met sisoft sandra kan zien. Maar een makkelijkere oplossing lijkt mij om gewoon op de zijkant van je voeding te kijken. Daar zit een specssticker op namelijk.. en daar staat het ook op.Bernaar schreef op 29 augustus 2002 @ 14:22:
Misschie neen beetje domme vraag... Maar kan je ook met SisSoftware Sandra zien wat voor Watt voeding je in je pc hebt zitten...?
[juich mode]
xfx ti4200 64mb is vandaag bezorgd. Ik was alleen op de UT, dus kan hem morgen op gaan halen

Nope, daar doet Sisoft Sandra niet aan, en MBM ook niet, omdat er geen chip in de voeding zit, die aan de PC vertelt wat voor een type hij eigenlijk is.Bernaar schreef op 29 augustus 2002 @ 14:22:
Maak de kast ff open en kijk op de voeding. Meestal zit er wel een tabel op, of anders is het in het artikelnummer verwerkt.
offtopic:
ik heb een radeon8500 built by ati retail en ik wil hem wat overklokken maar met welk progje moet ik dit doen, zat volgens mij niks bij de kaart
mijn systeempje
amd2000+@2000+
zalman5100-cu
512ddr samsung pc2700
msi kt3 ultra aru
80gig maxtor7200
ik heb een radeon8500 built by ati retail en ik wil hem wat overklokken maar met welk progje moet ik dit doen, zat volgens mij niks bij de kaart
mijn systeempje
amd2000+@2000+
zalman5100-cu
512ddr samsung pc2700
msi kt3 ultra aru
80gig maxtor7200
[ontopic]
een vriend van mij wil een nieuwe videokaart budget is 200pleuro
wat kan hij het beste kopen een radeon8500 en evt wat ram extra of een ti4200 64mb
systeem is:
amd 1600+
256mb ddr
40gig hdd
nu een gf2 mx400
[/ontopic]
nVidia Detonator 40 voor download vrijgegeven. (Wat? 40?
)
http://nvidia.com/view.asp?IO=IO_20020828_7569
http://nvidia.com/view.asp?IO=IO_20020828_7569
Free of charge, and available for download today at http://www.nvidia.com/drivers, the new Detonator 40 driver features:
nView™ 2.0 multi-display technology to increase productivity and provide the necessary tools to control the way users access and view applications.
NVRotate™, enabling image rotation on today’s advanced flat panel displays.
NVKeystone™, allowing for real-time image correction on portable projectors and heads-up displays
Digital Vibrance Control 2™ (DVC2) allowing users to adjust color controls to achieve accurate, bright colors under all conditions.
In addition to these new, exciting features Detonator 40 also provides up to 25% performance improvement in popular consumer and professional applications.
edit:
brakheid...
brakheid...
radeonatorJBplap schreef op 29 augustus 2002 @ 14:57:
offtopic:
mijn systeempje
amd2000+@2000+
zalman5100-cu
512ddr samsung pc2700
msi kt3 ultra aru
80gig maxtor7200
Ik zou 'n 4200 nemen. Daar merk je meer van dan extra ram (er van uitgaande dat je vooral upgrade om beter te gamen....), en hij is sneller dan de 8500...[ontopic]
wat kan hij het beste kopen een radeon8500 en evt wat ram extra of een ti4200 64mb
systeem is:
amd 1600+
256mb ddr
40gig hdd
nu een gf2 mx400
[/ontopic]
Verwijderd
Hij kan ook een GF 4 Ti 4200 kopen met 128 MB ipv 64 die kosten namelijk 219 euro (okee okee 19 euro boven z'n budgetJBplap schreef op 29 augustus 2002 @ 14:57:
systeem is:
amd 1600+
256mb ddr
40gig hdd
nu een gf2 mx400
[/ontopic]
Bron: Alternate.nl
Edit: ik zie net dat de Asus 239 pleuro is...
ik heb een leadtek ti4200 64 mb standaart 250/513.daarmee haal ik 10200 pnt
als ik hem overclock naar 300/640
haal ik maar 700 pnt meer dus 10900.
hij loopt dus bijna als een 4600 en toch maar zo weinig verschil
ik draai met xp prof.nieuwste 4in1 erop voor de rest zie sig
geen sloom systeem dus.
weet iemand hoe het komt dat het verschil zo weinig is
als ik hem overclock naar 300/640
geen sloom systeem dus.
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Omdat het verschil tussen de ti4200 en 4600 ook niet zo bar veel is. Zeker niet als je het prijsverschil meerekent...erikdeprik schreef op 29 augustus 2002 @ 18:11:
als ik hem overclock naar 300/640haal ik maar 700 pnt meer dus 10900.
geen sloom systeem dus.
Ik denk dat je het aandeel van de grafische kaart, dat bij overklokken winst geeft, overschat. Stel de CPU is 30% van de benchmark, de memory en de FSB ook nog eens 30% samen, dan blijft 40% over voor de grafische kaart. Dat zou betekenen dat de 20% overklok een winst moet geven van 20% van 40% = 8%, haal daar nog eens wat af voor overhead en andere zaken. Kom je bijv. op 7% uit. 7% van 10000 punten is 700 punten.erikdeprik schreef op 29 augustus 2002 @ 18:11:
als ik hem overclock naar 300/640haal ik maar 700 pnt meer dus 10900.
geen sloom systeem dus.
Als je de snelste CPU in het omniversum had en de snelste AGP-bus, dan zou de kaart aan zijn limiet zitten. Zou je dan gaan overklokken, kom je nog niet uit op 20% meer punten.
(Dit is een theoretisch voorbeeld, dus geen bestaande cijfers. Enkel gedaan om het inzichtelijker te maken.)
Verwijderd
misschien is het al eerder gevraagd, maar ik heb geen zin/tijd om alle 20 pagina's door te lezen:
Ik ben van plan om een Geforce 4 Ti 4200 128 mb te kopen, maar ik heb echt geen idee welke. Hij moet makkelijk te OC-en zijn. Hebben jullie nog tips?
Ik ben van plan om een Geforce 4 Ti 4200 128 mb te kopen, maar ik heb echt geen idee welke. Hij moet makkelijk te OC-en zijn. Hebben jullie nog tips?
Loop eens wat reviews door.Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 16:47:
misschien is het al eerder gevraagd, maar ik heb geen zin/tijd om alle 20 pagina's door te lezen:
nVidia GeForce 4 link page
.
De 128MB versies zijn langzamer geclockt als de 64 mb versies. Daarom zijn met de meeste spellen de 64mb versies sneller dan de 128mb versies. Overclockbaarheid scheelt van kaart tot kaart.
Naarmate er meer spellen komen die >64mb geheugen zullen de 128mb versies aantrekkelijker worden, maar naar mijn mening kun je op het moment het beste een 64mb versie kopen (sneller en goedkoper).
Ik heb al wat onderzoek gedaan voor de 64mb versies.
offtopic:
(heb zelf sinds vandaag een xfx ti4200 64mb: 10019 3d marks
.(heb zelf sinds vandaag een xfx ti4200 64mb: 10019 3d marks
Resultaten:4200 64mb vergelijking xls.
Verwijderd
de link is dood, maar iig bedankt voor de tips.bloasfist schreef op 30 augustus 2002 @ 17:21:
[...]
Loop eens wat reviews door.
nVidia GeForce 4 link page
.
De 128MB versies zijn langzamer geclockt als de 64 mb versies. Daarom zijn met de meeste spellen de 64mb versies sneller dan de 128mb versies. Overclockbaarheid scheelt van kaart tot kaart.
Naarmate er meer spellen komen die >64mb geheugen zullen de 128mb versies aantrekkelijker worden, maar naar mijn mening kun je op het moment het beste een 64mb versie kopen (sneller en goedkoper).
Ik heb al wat onderzoek gedaan voor de 64mb versies.offtopic:.
(heb zelf sinds vandaag een xfx ti4200 64mb: 10019 3d marks
Resultaten:4200 64mb vergelijking xls.
Dit topic is gesloten.