Leadtek A250 td vastloper

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een leadtek A250 ti 4200 td gekocht, maar nu loopt ie random vast tijdens 3dmark 2k1, wat met een spontane reboot gepaard gaat :(
3dmark 2000 liep hij wel gewoon normaal door (score van 10407 :9~ ) en ook andere 3d dingen schijnt hij het gewoon te doen.
Ik heb de nieuwste detonators, en de nieuwste drivers van de leadtek site geprobeerd. En hij crasht zowel in win2k als in win98. Na een crash is de heatsink ook niet abnormaal warm (kan mn vingers er gewoon op houden).
Iemand enig id wat hier aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:17
driver probleem porbeer eens een verse instal van je drivers en eventueel van windhoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wits

Wits

fka Witsflow

Topicstarter
Nieuwe windows install doe ik wel als m'n Windows XP CD binnen is (1 dezer dagen). Het vreemde is dat op 3dmark 2k1 en Max Payne (zelfde engine geloof ik?) na alles gewoon draait. Heb net een uur RTCW zitten spelen zonder vastlopers, dus een warmte probleem _lijkt_ me ook niet.
Het kunnen misschien de restanten van m'n g400 drivers zijn, maar die krijg ik dus alleen weg met een windows reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de airflow in je case... :?

Misschien wordt hij wel gewoon te heet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wits

Wits

fka Witsflow

Topicstarter
Airflow kan beter, maar een warmte probleem kan het toch niet zijn als ie na een uurtje RTCW nog niet is vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

probeer ns andere drivers dan de nieuwste, bij sommige mensen werken de nieuwste gewoon niet(kdenk gewoon een softwareincompatibiliteit oid)

Op 3dguru is een database met oudere drivers van alle videokaarten

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Pagina: 1