haal gewoon dat hele LMS en AS van de server af, en zet er domination voor in de plaats
Ik, ben het er wel mee eens als LMS geschrapt word, veel mensen blijven lame spelen en vooral dat langdurige campen van sommige.Op vrijdag 28 juni 2002 15:48 schreef RaVeNgEr het volgende:
haal gewoon dat hele LMS en AS van de server af, en zet er domination voor in de plaats
Ik vind by tha way ook dat je bij lms de skills van iemand niet goed kan beoordelen omdat er zoveel gecampt word... ok ik ben ook niet perfect, sta soms ook weleens stil onder lms om wat te typen, maar daar blijft het dan ook bij
Logitech z 560 ownage :)
Shield heb ik vanmiddag ff CTF mee/tegen gespeeld. Maar daar speelde ie dus neit bepaald lameOp vrijdag 28 juni 2002 15:25 schreef -=MOL=- het volgende:
Dit is een bericht voor gerco!
Er zijn 2 mensen die onder de volgende nicks spelen: Shield en Jeroen. Zij zijn erg irritante spelers, ze campen bij LMS op lame plekken enzo. Er was een heftige discussie onder het spelen en iedereen was het ermee eens dat ze een ban moeten krijgen op de UT server.
Verder kun je zoiets net zo goed @ IRC melden, zitten wat meer mensen die "admin kickban" kunnen tikken dan Gerco alleen
Die jeroen ken ik verder niet
Net dat ik dat commando vaak gebruik ofzo, 1x gebruikt ofzo
Shield heb ik 1 on 1 tegen gespeeld, en verloren. Goeie gast volgens mij. CTF speelde ie ook lekker, ik zie geen reden om hem te bannen.Op vrijdag 28 juni 2002 16:15 schreef DR het volgende:
Shield heb ik vanmiddag ff CTF mee/tegen gespeeld. Maar daar speelde ie dus neit bepaald lame
Net dat ik dat commando vaak gebruik ofzo, 1x gebruikt ofzo
LMS is sowieso gewoon vake lame op ut.tweakers.net. Hoe meer je campt hoe meer kans om te winnen
LMS is veel leuker 1 on 1, of met een klein groepje, niet met 15 man.
BTW, mijn ping is een stuk hoger sinds de server verhuist i heb ik meer lag... Niet prettig
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Campen is iets heel anders als verstoppen, campen is in principe niet verboden zolang je zichtbaar bent voor je tegenstanders, sommige mensen zijn idd hinderlijk die gaan zich echt verstoppen, en doen dan ook nog achterlijk als je er iets van zegt. Meestal heb ik het snel genoeg door, als iemand 5 minuten op zelde aantal staat en niet op een killingspree is weet je eigenlijk al genoeg.Op vrijdag 28 juni 2002 16:04 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik, ben het er wel mee eens als LMS geschrapt word, veel mensen blijven lame spelen en vooral dat langdurige campen van sommige.
Ik vind by tha way ook dat je bij lms de skills van iemand niet goed kan beoordelen omdat er zoveel gecampt word... ok ik ben ook niet perfect, sta soms ook weleens stil onder lms om wat te typen, maar daar blijft het dan ook bij
En mensen kunnen wel roepen dat LMS lame is, maar het is 10 keer lamer om met ongelijke teams ctf te spelen. Overigens wat heeft CTF voor een zin als de meeste niet eens enig benul van tactics of teamwork hebben
Als iemand mijn e-mail adres zoekt, het staat gewoon waar het hoort: In de serverinfo van de UT server.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik neem aan dat je mijn post gelezen hebt. Die Shield speelt zeker niet slecht, dat hoor je mij ook niet zeggen. Maar met LMS was hij erg lame bezig vanmiddag, uiteindelijk verzon hij een smoesje, hij was aan het etenOp vrijdag 28 juni 2002 18:20 schreef Gerco het volgende:
Als iemand mijn e-mail adres zoekt, het staat gewoon waar het hoort: In de serverinfo van de UT server.
Maargoed, het potje daarna deed hij wel gewoon mee, Jeroen daarentegen. Die zit telkens te verstoppen in donkere hoeken enzo, toen hij bijna af was begon hij verschrikkelijk irritante taunts te schreeuwen (standaard ut taunts dus). De hele tijd door, 2 minuten lang ofzo....
Dus. Zeggen jullie het maar, mijn spelplezier gaat daardoor iig een heel stuk omlaag
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Hey,
ik zat ook op 7777 met die lms..die jeroen campt idd heel veel.Maar ik vind een ban hiervoor nog niet nodig,liever eerst een kick of waarschuwing van een admin en dan snapt hij het hopelijk zelf wel.Shield (aka Bitchkiller) is op zich een goeie speler maar was toch wel een beetje lame bezig.Ook hier zou ik liever een waarschuwing als gelijk een permanent ban zien..
ik zat ook op 7777 met die lms..die jeroen campt idd heel veel.Maar ik vind een ban hiervoor nog niet nodig,liever eerst een kick of waarschuwing van een admin en dan snapt hij het hopelijk zelf wel.Shield (aka Bitchkiller) is op zich een goeie speler maar was toch wel een beetje lame bezig.Ook hier zou ik liever een waarschuwing als gelijk een permanent ban zien..
[GoT] voor je nick zetten is alleen voor de clanmembers van de GoT-clan, niet?
Verwijderd
Ging zojuist ff lekker. Voor mijn doen 
Eén van de weinige MONSTERKILLS die ik on-line maak

Dit CTF potje ging ook wel lekker. Pakte vaak de vlag weer terug.
Eén van de weinige MONSTERKILLS die ik on-line maak

Dit CTF potje ging ook wel lekker. Pakte vaak de vlag weer terug.

damn gooi hier een Half life / CS regel in pls, als je staat te typen kijk dan naar de muur met de translocator of dat gewone gun in je handen, maak er iets van anders wordt je gekild tijdens typen en andere denken weer dat je campt
Verwijderd
Ik heb geen tijd genoeg om te kijken of je aan het praten bent of dat je aan het campen bent.Op vrijdag 28 juni 2002 23:53 schreef Phant0m het volgende:
damn gooi hier een Half life / CS regel in pls, als je staat te typen kijk dan naar de muur met de translocator of dat gewone gun in je handen, maak er iets van anders wordt je gekild tijdens typen en andere denken weer dat je campt

Als je niet geknalled wil worden als je typed moet je je maar verstoppen, of gewoon je dood faken. daar is ie namelijk voor.

Verwijderd
Tja als ik de hoek omkom en er staat iemand, dan schiet ik gewoon en als je dan net aan het typen bent is dat jammer voor je.Op zaterdag 29 juni 2002 00:01 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd genoeg om te kijken of je aan het praten bent of dat je aan het campen bent.Indien je in mijn scherm komt mik ik op je en ....... seconde later ben je dood.
Als je niet geknalled wil worden als je typed moet je je maar verstoppen, of gewoon je dood faken. daar is ie namelijk voor.
En met ctf schiet ik ook iedereen neer die aan het praten is, anders dan wordt ik in mijn rug neergeknald als ik de vlag pak, en dat risico wil ik dan niet lopen.
Verwijderd
Precies, in de meeste gevallen is het een kwestie van zelf schieten of zelf beschoten worden.....
In LMS is de ongeschreven regel dat chatten op eigen risico is, typekilling is dus niet verboden, dit om te voorkomen dat mensen continue onschendbaar zouden zijn als ze aan het typen zijn. Meestal geef ik iemand 5 seconde de tijd, typt ie dan nog dan heeft 1 rocket op ze hoofd
Mee eens, maar dan gaan ze daarna ook weer lopen spammen dat je een typokiller bent enzo.Op zaterdag 29 juni 2002 02:00 schreef raptorix het volgende:
In LMS is de ongeschreven regel dat chatten op eigen risico is, typekilling is dus niet verboden, dit om te voorkomen dat mensen continue onschendbaar zouden zijn als ze aan het typen zijn. Meestal geef ik iemand 5 seconde de tijd, typt ie dan nog dan heeft 1 rocket op ze hoofd
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Ja das erg.Op zaterdag 29 juni 2002 11:13 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan gaan ze daarna ook weer lopen spammen dat je een typokiller bent enzo.
Meestal als ik iemand frag als hij aan het tiepen is zeg ik als ik daar tijd voor heb wel ff sorry.
"If you can shoot, shoot, don't talk"
(Tuco uit "The good, the bad, the ugly"
)
Anyway, vaak zie ik het amper dat iemand aan het typen is... omdat de afstand zo groot is (vooral met andere Fov's)
En als iemand een fake death op de grond doet, moet hij echt niet deken dat hij in leven blijft
.
Je weet niet of hij aan het typen is of opeens omhoog springt en dat je opeens oranje stralen van achteren ziet komen
Ik choet nooit op mensen die juist midden in een gang staan te typen.. dan is het tenminste duidelijk (verstoppen wil ook wel, maar niet in een hoekje ofzo!)
(Tuco uit "The good, the bad, the ugly"
Anyway, vaak zie ik het amper dat iemand aan het typen is... omdat de afstand zo groot is (vooral met andere Fov's)
En als iemand een fake death op de grond doet, moet hij echt niet deken dat hij in leven blijft
Je weet niet of hij aan het typen is of opeens omhoog springt en dat je opeens oranje stralen van achteren ziet komen
Ik choet nooit op mensen die juist midden in een gang staan te typen.. dan is het tenminste duidelijk (verstoppen wil ook wel, maar niet in een hoekje ofzo!)
Volgens mij op f drukkenOp zaterdag 29 juni 2002 12:07 schreef Phant0m het volgende:
hoe doe je dat dood faken?
lol @ alle syncro d0rks op dit forum

* amahusu is geniuz btw
* amahusu is geniuz btw

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Als iemand bij de vlag, of als ik de vlag heb staat te typen schiet ik ze gewoon neer. Anders duwt zo iemand nog geen sec later op enter en schiet jou in de rug.
Ben et er mee eens dat er DOM op de server moet komen. LMS is gewoon niet eerlijk. Ook als je door de minder bevolkte gebieden van een map gaat lopen onder het spelen dan word je ook gemiddeld een paar keer minder afgeknald en sta je hoger in de ranking. (hang maar es, niet stilstaand in LMS-Deck16 telkens rond bij het flakcannon in dat gangetje en dan naar de redeemer en dan weer terug enzo, dan ontloop je constant de drukte in die blauwverlichte gang bij de rocket launcher en blijf je hoog staan in de ranking.
M.a.w. weg met LMS
M.a.w. weg met LMS
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Van mij mag LMS er ook wel uit moet ik zeggen. Een beetje met de grootst mogelijke omweg naar de drukke gebieden lopen om zo toch nog even je gezicht te laten zien. Ik ben zelf gewend om er meteen naartoe te rennen, ondertussen raketten opladen en op naar de multikills totdat je van een ander eenzelfde lading voor je bek krijgt. Speel ik wat voorzichtiger dan wil ik nog best eens hoog komen, maar ik vind het een stuk minder leuk.
Daarnaast is het voor de joiners buitengewoon irritant zo lang te moeten wachten, ook voor degenen die snel dood zijn, zodat je met twaalf lui begint en met vijf naar de volgende map gaat
. Domination mag van mij zowiezo wel worden toegevoegd aan de lijst.
Daarnaast is het voor de joiners buitengewoon irritant zo lang te moeten wachten, ook voor degenen die snel dood zijn, zodat je met twaalf lui begint en met vijf naar de volgende map gaat

Bij Assault is er één map waar je dat fort moet binnendringen om iets in de reactor kapot te maken. Op een of andere manier kun je daar al meteen bij komen. Kan die map misschien ook geschrapt worden? (kzou niet weten hoe ie heet) Want dit is ook altijd heel lame (al duurt het nooit langer dan 2 minuten
)
Verwijderd
Is zeker als een speler een andere speler lanceert met de rocketlauncher ofzo, en dat die dan via het dak binnenkomt?Op zaterdag 29 juni 2002 15:49 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Bij Assault is er één map waar je dat fort moet binnendringen om iets in de reactor kapot te maken. Op een of andere manier kun je daar al meteen bij komen. Kan die map misschien ook geschrapt worden? (kzou niet weten hoe ie heet) Want dit is ook altijd heel lame (al duurt het nooit langer dan 2 minuten)
Wat een gezeur zeg op die server, wordt steeds triester daar. Eerst dat gezeur op enternalcafe dat ik arrogant ben en dat ik maar wat moet laten zien, dan die AD die de hele tijd zit te zeiken dat ie een screenshot wil maken van bariegirl die hem een jood heeft genoemd 
Vervolgens begint ie mij op liandri te flamen en dan nog uit te lachen als ik verlies, terwijl ik lag als de neete en ook nog de deur ben wezen opdoen. Vervolgens begint Oprog te zeuren dat chucky te veel rifle gebruikt, sorry Oprog je loopt zelf alleen maar te flakken, terwijl Flak volgens de ongeschreven regels van LMS niet toegestaan is, dat noobs als jij niet weten dat die regel bestaat kan ik begrip voor op brengen maar dat je vervolgens commentaar op andere gaat leveren is het toppunt!

Vervolgens begint ie mij op liandri te flamen en dan nog uit te lachen als ik verlies, terwijl ik lag als de neete en ook nog de deur ben wezen opdoen. Vervolgens begint Oprog te zeuren dat chucky te veel rifle gebruikt, sorry Oprog je loopt zelf alleen maar te flakken, terwijl Flak volgens de ongeschreven regels van LMS niet toegestaan is, dat noobs als jij niet weten dat die regel bestaat kan ik begrip voor op brengen maar dat je vervolgens commentaar op andere gaat leveren is het toppunt!
Verwijderd
HAHA, take it easy manOp zaterdag 29 juni 2002 17:21 schreef raptorix het volgende:
Wat een gezeur zeg op die server, wordt steeds triester daar. Eerst dat gezeur op enternalcafe dat ik arrogant ben en dat ik maar wat moet laten zien, dan die AD die de hele tijd zit te zeiken dat ie een screenshot wil maken van bariegirl die hem een jood heeft genoemd

op public servers is het net zo erg (try dutchnet ctf met 32 man op face, waar 16 man alleen met sniper lopen).
en ik vond het ook best wel dom van die AD, hij zeikt teveel.......
btw, sorry, kschoot je dood toen je de deur moest opendoen, maar kzag niet wat je aan het doen was (kwas boven, en jij onder mij)....
en ja dat flak was best wel zielig...als je beneden belande overal flak op je
but whatever....kheb erger gezien (skynet ictf, met 16 man, waarvan een stuk of 5-8 met aimbot/trigger lopen)
moeten ze daar een keer updaten naar pure..ze lopen nog steeds op cshp
Hey,
Ik zit hier op een kleine LAN party, en ik wil graag die votemod die ook op de tweakers server staat. Waar haal ik die vandaan?
Ik zit hier op een kleine LAN party, en ik wil graag die votemod die ook op de tweakers server staat. Waar haal ik die vandaan?
Verwijderd
is niet public geloof ik, maar pm gerco ff misschien mag hetOp zaterdag 29 juni 2002 18:26 schreef Ruudboy het volgende:
Hey,
Verwijderd
hoeveel guns hebben ze op face ???Op zaterdag 29 juni 2002 17:28 schreef got*0wned het volgende:
op public servers is het net zo erg (try dutchnet ctf met 32 man op face, waar 16 man alleen met sniper lopen).
1)ripper
2)rl
3)adsm shock
4)sniper
Ik maak meer kills als ik aan het rushen ben met een sniper rifle dan met een rl. Dus dat is helemaal niet lame. So what als iemand met een sniper loopt als jij dat niet wil schiet je toch een paar raketten naar zijn hoofd.
1) Ik speel CTF en dan gebruik ik gewoon elke gun die ik zie. Want anders word je in je rug geschoten door iemand die wel die gun pakt.Op zaterdag 29 juni 2002 17:21 schreef raptorix het volgende:
terwijl Flak volgens de ongeschreven regels van LMS niet toegestaan is, dat noobs als jij niet weten dat die regel bestaat kan ik begrip voor op
2) waarom mag het bij dm&ctf wel en bij lms niet.
Als ik bij de flak spawn op deck16 dan pak ik hem gewoon. Als ik daarna 2x flak dat health gangetje in schiet en ik kill iemand so what, had die sukkel daar maar niet moeten lopen. Als ik door flak word gekilled ga ik toch ook niet lopen zeiken maar dat spoort me gewoon meer aan om me best te doen en alle flakkers (of noem maar een dwarsstraat) te killen zonder zelf geraakt te worden.
beetje late reply maar ik had nu pas echt tijd op deze pagina door te lezen
Zal ik dan ook maar eens vertellen waar ik me aan erger? 
Ik ben meestal zo sociaal om net gerespawnde mensen voorbij te lopen. Maar zeer regelmatig krijg je gewoon stank voor dank...dan beginnen ze gewoon met hun enforcertje in je rug te knallen.
En dat wilde ik nou even kwijt.
Ik ben meestal zo sociaal om net gerespawnde mensen voorbij te lopen. Maar zeer regelmatig krijg je gewoon stank voor dank...dan beginnen ze gewoon met hun enforcertje in je rug te knallen.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Jah, idem hier, ik kijk nu vaak ff snel naar de naam van diegene. Bevalt ie me niet dan gaat ie eraan met een bolletje flak of een raketje ofzoOp zaterdag 29 juni 2002 20:36 schreef Gallus het volgende:
Zal ik dan ook maar eens vertellen waar ik me aan erger?
Ik hoop niet dat ik op die "zwarte lijst" van jou staOp zaterdag 29 juni 2002 20:46 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Jah, idem hier, ik kijk nu vaak ff snel naar de naam van diegene. Bevalt ie me niet dan gaat ie eraan met een bolletje flak of een raketje ofzo
Zo nou ga ik ook ff showen want ik heb m'n avond wel 

Pffff, ok zal een poging doen om het uit te leggen, maar vrees dat het aan jou niet besteed is, kijk in LMS is het niet de bedoeling dat je continue loopt te campen, al is het niet verboden (hiden is bijvoorbeeld WEL verboden en op sommige servers zoals bijvoorbeeld JOLT zelfs een reden om te bannen/kicken). Neme nu een level als liandri, vanmiddag staan er 3 lui continue rond de lift te spammen met mini/flak, op die manier is het pure suicide als spelers daar tussen door gaan komen, dus wat je krijgt is dat iedereen maar beetje passief op ze plek blijft staan. Ik wil gerust nog wel paar keer tussen door rennen en frags maken, maar als ik elke keer 50% van me health/armour kwijt raak aan mensen die niet eens op me mikken, dan is het voor mij snel bekeken.Op zaterdag 29 juni 2002 19:24 schreef happyman112 het volgende:
waarom mag het bij dm&ctf wel en bij lms niet.
Als ik bij de flak spawn op deck16 dan pak ik hem gewoon. Als ik daarna 2x flak dat health gangetje in schiet en ik kill iemand so what, had die sukkel daar maar niet moeten lopen. Als ik door flak word gekilled ga ik toch ook niet lopen zeiken maar dat spoort me gewoon meer aan om me best te doen en alle flakkers (of noem maar een dwarsstraat) te killen zonder zelf geraakt te worden.
En juist om dit te voorkomen is het een ongeschreven wet dat je niet met dit soort wapens spamt. Het is natuurlijk wat anders als jij bijvoorbeeld in een battle bent rond de redeemer, dan is het niet vreemd als je iemand tactisch uitschakelt met primary flak.
Nu weet ik wel dat sommige mensen gaan roepen dat ik een zeikerd ben, maar ga dan maar eens spelen op een server met vrijwel alleen maar goede LMS spelers, met name JOLT in de nachtelijke uurtjes kan je erg goede matches zien, omdat daar lamers totaal niet geaccepteerd worden.
ahem...Op zaterdag 29 juni 2002 22:56 schreef ShittyOldMan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ownde jou ook een paar keer... en DAT post je er dan weer niet bij he!
hehe, nee dat kloptOp zaterdag 29 juni 2002 23:18 schreef Tielenaar het volgende:
ahem...
ik ownde jou ook een paar keer... en DAT post je er dan weer niet bij he!
Verwijderd
1) waarom zou dit niet aan mij besteed zijn?Op zaterdag 29 juni 2002 23:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pffff, ok zal een poging doen om het uit te leggen, maar vrees dat het aan jou niet besteed is, kijk in LMS is het niet de bedoeling dat je continue loopt te campen, al is het niet verboden (hiden is bijvoorbeeld WEL verboden en op sommige servers zoals bijvoorbeeld JOLT zelfs een reden om te bannen/kicken). Neme nu een level als liandri, vanmiddag staan er 3 lui continue rond de lift te spammen met mini/flak, op die manier is het pure suicide als spelers daar tussen door gaan komen, dus wat je krijgt is dat iedereen maar beetje passief op ze plek blijft staan. Ik wil gerust nog wel paar keer tussen door rennen en frags maken, maar als ik elke keer 50% van me health/armour kwijt raak aan mensen die niet eens op me mikken, dan is het voor mij snel bekeken.
2) ik speel al lang genoeg UT ctf om te weten dat je geen kans onbenut moet laten (1,5 - 2 jaar) om iemand te killen. want doe je dat wel dan wordt je meteen gekilled.
3) Ik snap dat hiden verboden is.
4) Waarom zou je niet kunnen campen met een sniperrifle, ripper, minigun, combo's, RL????
5) het is toch altijd suicde als ja voor iemands neus gaat staan? maakt niet uit met welke gun.
6) ZOu het rond rennen en killen met alle guns die ik zie de reden zijn waardoor ik met lms altijd in de middenmoot eidig terwijl ik met ctf altijd in de top zit
7) is het dan ook verboden om bijvoorbeeld een sniper in deck16 met een goed geplaatste secundary attack van de flak uit te schakelen?
vertel het me please misschien dat ik dan bij lms (wat ik eens in de maand speel) ook in de hoogste regionen kan eindigen, greetz HM
Lijkt me gewoon weer een van de vele 'flaws' van het LMS-speltype. Als je in een FPS al niet eens je wapen mag afvuren om dat je dan per ongeluk je vijanden kan raken. Speel LMS dan alleen insta.Op zaterdag 29 juni 2002 23:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pffff, ok zal een poging doen om het uit te leggen, maar vrees dat het aan jou niet besteed is, kijk in LMS is het niet de bedoeling dat je continue loopt te campen, al is het niet verboden (hiden is bijvoorbeeld WEL verboden en op sommige servers zoals bijvoorbeeld JOLT zelfs een reden om te bannen/kicken). Neme nu een level als liandri, vanmiddag staan er 3 lui continue rond de lift te spammen met mini/flak, op die manier is het pure suicide als spelers daar tussen door gaan komen, dus wat je krijgt is dat iedereen maar beetje passief op ze plek blijft staan. Ik wil gerust nog wel paar keer tussen door rennen en frags maken, maar als ik elke keer 50% van me health/armour kwijt raak aan mensen die niet eens op me mikken, dan is het voor mij snel bekeken.
Al die bullshit, flaws, ongeschreven regeltjes en het vele wachten halen de lol er snel vanaf imho.
Laat maar, deze discussie is idd zinloos als je niet de achtergrond van LMS begrijpt, misschien eens nadenken waarom goede spelers op LMS meer kans maken als tijdens DM?
Ik doe het zelf meestal baggerder in LMS dan in DM, gewoon omdat ik me teveel meng in de strijd en dan komen er meer kogels op je...Op zondag 30 juni 2002 00:33 schreef raptorix het volgende:
Laat maar, deze discussie is idd zinloos als je niet de achtergrond van LMS begrijpt, misschien eens nadenken waarom goede spelers op LMS meer kans maken als tijdens DM?
Als je voorzichtiger speelt (campen oid) kan je makkelijker winnen, is toch gewoon zo.
Mgoed, verder ben ik het wel met je eens. Spammen moet bij LMS echt niet kunnen. Is het spelprincipe er van af. Hiden is al helemaal erg. Weet nog wel een potje die ik nipt won van MOL waarbij we eerst samen die camper gingen afknallen en dan met zijn 2en verdergingen

Mgoed, ik typ weer een veels te lang verhaal...
Ga maar eens slapen. Cya@server!
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
er is ook zo programma als je kamp een paar sec dan ga je dood of zo :)als ze dat nauw invoeren dan vindt ik het best
Verwijderd
Op zondag 30 juni 2002 02:05 schreef -------chucky---------- het volgende:
er is ook zo programma als je kamp een paar sec late dan ga je dood of zo :)als ze dat nauw invoeren dan vindt ik het best
Verwijderd
Zeur niet zo, die tweakers hier willen gewoon een lekker potje beukenOp zondag 30 juni 2002 00:33 schreef raptorix het volgende:
bla
Dus niet met die rare regeltjes ofzo, kan je beter even een andere server opzoeken
niet, je kunt je post niet leeg maken (jah, op een . na of zo)
Ik zei een keer na 3 headshots op rij "Kap eens met die rifle manOp zaterdag 29 juni 2002 17:21 schreef raptorix het volgende:
Vervolgens begint Oprog te zeuren dat chucky te veel rifle gebruikt...
Dat je dat al meteen serieus neemt als zeuren zeg.
Grapje op zijn tijd moet kunnen, dat jij hem anders opvat heb ik verder geen boodschap aan...
hmzz chucky begint de laatste tijd aardig irritant te worden met zijn rifle, d.w.z. dat hij er dus beter in wordt. niet leukOp zondag 30 juni 2002 02:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zei een keer na 3 headshots op rij "Kap eens met die rifle man" of iets in die geest...
Dat je dat al meteen serieus neemt als zeuren zeg.
Grapje op zijn tijd moet kunnen, dat jij hem anders opvat heb ik verder geen boodschap aan...
Aimen is idd een behoorlijk sterk punt van hemOp zondag 30 juni 2002 02:34 schreef rival24 het volgende:
[..]
hmzz chucky begint de laatste tijd aardig irritant te worden met zijn rifle, d.w.z. dat hij er dus beter in wordt. niet leuk
jah, alleen als ie een shock rifle in zijn klauwen heeft (waar hij combo's mee probeert te doen), dan kun je hem nog afmaken met een impact hammerOp zondag 30 juni 2002 02:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Aimen is idd een behoorlijk sterk punt van hem
anyway, Oprog, nu je hier een 'echte' mod bent geworden wil niet zeggen dat je minder op ut.tweakers.net komt hè? Ik moet wel iemand hebben wie ik gruwelijk kapot kan schieten
Meestal ben ik diegenen die helemaal aan flarden wordt geschotenOp zondag 30 juni 2002 02:40 schreef rival24 het volgende:Ik moet wel iemand hebben wie ik gruwelijk kapot kan schieten
[/16]RobinVreuls
Verwijderd
wat een compliment ben ik echt zo goed geworden in die rifle :):) en ik word beter :P:P denk ik dan maar :P:)
Hehe, ik was net Quake III aan het spelen (heb het vroeger ook een tijde gespeeld) en ik merkte dat ik er niets meer van kon.
Ik begon lekker te rennen, springen enz. Komt er een raket op me af, wil ik dodgen ---> do'h . Ik vond het nog gek ook dat het niet lukte.
Zal wel aan eht tijdstip liggen
Ik begon lekker te rennen, springen enz. Komt er een raket op me af, wil ik dodgen ---> do'h . Ik vond het nog gek ook dat het niet lukte.
Ik, geheel anders
Verwijderd
lolOp zondag 30 juni 2002 04:35 schreef LegalAlien het volgende:
Hehe, ik was net Quake III aan het spelen (heb het vroeger ook een tijde gespeeld) en ik merkte dat ik er niets meer van kon.
Ik denk dat als ik nu ook weer ga Quaken dat ik dan ook erg suck.
Ik speel nu iets van 3-4 maanden UT, en daarvoor heb ik 2 jaar Q3 gespeeld.
Daarom ben ik nu met UT nog niet zo goed, speel soms nog teveel op de Q3 manier.
Verwijderd
Ik had het juist andersom Ik ging MoH op de UT manier spelen, en de meeste mensen verwachten dat niet daarom ging het met mij altijd zo lekker in MoH.Op zondag 30 juni 2002 10:37 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
lol
Ik denk dat als ik nu ook weer ga Quaken dat ik dan ook erg suck.
Ik speel nu iets van 3-4 maanden UT, en daarvoor heb ik 2 jaar Q3 gespeeld.
Daarom ben ik nu met UT nog niet zo goed, speel soms nog teveel op de Q3 manier.
Waarschijlijk als ik nu weer begin met MoH wordt ik zwaar afgeknalt.
Verwijderd
Heeft iemand ook een idee waar dat text filetje staat waarin alle taunts staan
3 2 1 enzo?...
en welke users willen hun eigen user.ini delen
zodat ze er wat dingen van kunnen leren
/me zat dat tegens gelijk ff online zetten
user.ini
3 2 1 enzo?...
en welke users willen hun eigen user.ini delen
user.ini
Verwijderd
Voor deze n00b was het ook een lekker potje.. 73Op zaterdag 29 juni 2002 22:56 schreef ShittyOldMan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom maak ik er wel eens voor de grap een opmerking over. Tis soms gewoon irritant zovaak als jij headshots geeftOp zondag 30 juni 2002 03:01 schreef -------chucky---------- het volgende:
wat een compliment ben ik echt zo goed geworden in die rifle :):) en ik word beter :P:P denk ik dan maar :P:)
Verwijderd
Mmmm, later op de avond maak ik nog een monsterkillOp vrijdag 28 juni 2002 21:36 schreef Deeper het volgende:
Ging zojuist ff lekker. Voor mijn doen
Eén van de weinige MONSTERKILLS die ik on-line maak![]()
[afbeelding]
Dus ik maak ze toch wat vaker.

Ik lees hier al die flames en andere minder leuke discussies. IMO is het simpel: als je het niet leuk vindt, speel er dan niet. Het is geen verplichting om er te spelen, het is een recht (ofzoiets). In ieder geval hoef je er niet te spelen als je niet wil.
En mag ik even aan alle mensen met onleesbare tekens in hun naam vragen om daar NORMALE tekens in te zetten? [] doet het ook goed als blokje hoor.
En mag ik even aan alle mensen met onleesbare tekens in hun naam vragen om daar NORMALE tekens in te zetten? [] doet het ook goed als blokje hoor.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
ja, mee eens.Op zondag 30 juni 2002 13:41 schreef GeniusDex het volgende:
Ik lees hier al die flames en andere minder leuke discussies. IMO is het simpel: als je het niet leuk vindt, speel er dan niet. Het is geen verplichting om er te spelen, het is een recht (ofzoiets). In ieder geval hoef je er niet te spelen als je niet wil.
Ik vind ook dat de admin alle game-modes in dat vote-menu moet zetten. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat men zo veel mogelijk plezier heeft op de server. En het rechtvaardigst is, als er gespeelt wordt wat de meerderheid heeft gekozen
die blokjes in de naam zijn omdat die linuxbak die tekens die er normaal staan niet ondersteunt
welke gamemodes staan er nog uit dan? dan kan ik die een ander keertje weer aanzetten oidOp zondag 30 juni 2002 14:16 schreef rival24 het volgende:
[..]
ja, mee eens.
Ik vind ook dat de admin alle game-modes in dat vote-menu moet zetten. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat men zo veel mogelijk plezier heeft op de server. En het rechtvaardigst is, als er gespeelt wordt wat de meerderheid heeft gekozen
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Domination bijvoorbeeld. Das nog best een aardige mod. Hoef je tenminste niet voor te wachten.Op zondag 30 juni 2002 14:25 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
welke gamemodes staan er nog uit dan? dan kan ik die een ander keertje weer aanzetten oid
en dan? ik weet dus niet welk teken ik daar in moet voeren, en als je heel het spel aan het verzieken bent is er geen mogelijkheid je van de server te krijgen (is er wel, maar dan moet ik moeite doen en wordt ik moeOp zondag 30 juni 2002 14:25 schreef RaVeNgEr het volgende:
die blokjes in de naam zijn omdat die linuxbak die tekens die er normaal staan niet ondersteunt
Verwijderd
Neeee je snapt het niet, je bent beter geworden maar niet goedOp zondag 30 juni 2002 03:01 schreef -------chucky---------- het volgende:
berbi dan ben jij degene die mij zo vaak heeft afgemaakt
Verwijderd
Nou doe je het nog fout het is nog altijd FtF en dus: [FtF]BaRBiGiRLOp zondag 30 juni 2002 18:52 schreef sc100 het volgende:
Sorry [ftf] barbigirl moet ik wel je nick goed schrijven
Trouwens, je kan ook je post editten
Verwijderd
link naar tauntsOp zondag 30 juni 2002 11:12 schreef xtentic het volgende:
Heeft iemand ook een idee waar dat text filetje staat waarin alle taunts staan
3 2 1 enzo?...
en welke users willen hun eigen user.ini delenzodat ze er wat dingen van kunnen leren
user.ini
zal mijn ini's strx ook ff online zetten voor je.
[edit]
Dit is mijn user.ini:
user.ini
er zat net een vollop irritante namefaker op de server je wordt er echt gestoord van *hoopt dat die persoon nu voor zijn leven lang geband is*
Verwijderd
Dan moet je gewoon ff IRC openen en een modje waarschuwen.Op zondag 30 juni 2002 20:44 schreef Phant0m het volgende:
er zat net een vollop irritante namefaker op de server je wordt er echt gestoord van *hoopt dat die persoon nu voor zijn leven lang geband is*
Verwijderd
en wie was die fakenikker dan wat was zijn nick?Op zondag 30 juni 2002 20:44 schreef Phant0m het volgende:
Verwijderd
/me ziet dat die niet beschikbaar is volgens planet internetOp zondag 30 juni 2002 20:05 schreef happyman112 het volgende:
[edit]
Dit is mijn user.ini:
user.ini
Hij pakte ieders nick telkens... Heel moeilijk aan te pakken. Ik heb gewaarschuwd via IRC, maar ik weet niet of DR em wegkreegOp zondag 30 juni 2002 21:04 schreef xtentic het volgende:
[..]
en wie was die fakenikker dan wat was zijn nick?
Verwijderd
Ach jongen, maak je daar toch niet zo druk over je gaat er toch niet dood aan lijkt mij?... en zo wel... oei dan is er wel iets heel goed misOp zondag 30 juni 2002 21:07 schreef WOmBaT het volgende:
[..]
Hij pakte ieders nick telkens... Heel moeilijk aan te pakken. Ik heb gewaarschuwd via IRC, maar ik weet niet of DR em wegkreegDaarna kregen een aantal mensen (o.a. pray4ys ofzo ruzie..) naja een geslaagde avond...
Verwijderd
/me ziet het ook en heeft het nu al weer verandert.Op zondag 30 juni 2002 21:05 schreef xtentic het volgende:
[..]
/me ziet dat die niet beschikbaar is volgens planet internet
(stomme hoofdletters)
ik kan niet UT spelen en irc openen dan wordt me UT gekOp zondag 30 juni 2002 20:58 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon ff IRC openen en een modje waarschuwen.
Er zit ook IRC in UT onder de tab "irc" bij internet games
Verwijderd
2 comps doet wonderenOp zondag 30 juni 2002 22:28 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Er zit ook IRC in UT onder de tab "irc" bij internet games
f12 ook
marcy als UT n00b wilde ook weleens een kijkje nemen. Typt in bij "open loacation" unreal://ut.tweakers.net en krijgt dan de melding connection refused.
Help me als iemand mij wilt fraggen
Dan is de kans groot dat de server gewoon VOL is. Probeer het later nog eens.Op maandag 01 juli 2002 00:33 schreef MarcyDarcy het volgende:
marcy als UT n00b wilde ook weleens een kijkje nemen. Typt in bij "open loacation" unreal://ut.tweakers.net en krijgt dan de melding connection refused.
oke thx, ik zal al alle posts door te worstelen op het antwoord
dan zijn ze gewoon vol, er kunnen maar een x aantal mensen op anders wordt het te druk en krijg je lagOp maandag 01 juli 2002 00:39 schreef MarcyDarcy het volgende:
oke thx, ik zal al alle posts door te worstelen op het antwoord
Ik heb net LMS uitgezet en DOM aan. Ik zet niet alle modes aan omdat je dan enorm veel maps krijgt in dat lijstje.
Ik hoop dat de server het pakt zonder een restart (ik heb hier op mn werk geen UT, dus ik heb gewoon de .ini verandert), zo niet, moet iemand die wel UT heeft 'em eventjes in-game veranderen.
Ik hoop dat de server het pakt zonder een restart (ik heb hier op mn werk geen UT, dus ik heb gewoon de .ini verandert), zo niet, moet iemand die wel UT heeft 'em eventjes in-game veranderen.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Eindelijk is het veranderd.Op maandag 01 juli 2002 10:09 schreef Gerco het volgende:
Ik heb net LMS uitgezet en DOM aan. Ik zet niet alle modes aan omdat je dan enorm veel maps krijgt in dat lijstje.
Imo zijn er nog steeds veel te veel mappen op de server. Beperk het tot de mappen die het meeste gespeeld worden ofzo. Pas een potje DM of LMs gespeeld op DM-Pyramid.
Dat is dus echt geen doen. Is gewoon geel lol aan en er komen ook geen skills aan te pas. Zulke mappen mogen imo verwijderd worden.
Verder ben ik even niet op de server te vinden, waarom niet. Kijk mijn ondertitel maar
WaaromOp maandag 01 juli 2002 10:09 schreef Gerco het volgende:
CTF: Face,Niven,Lavagiant,November,Command
TDM: Liandri,Curse,Tempest,Deck,Pressure,Turbine
DM: Liandri,Curse,Deck,Morbias,Turbine,Tempest
LMS: Deck,Liandrie,Morbias,Curse,Mojo
DOM: verzin es wat
Assault: Aquadinges,Kasteeldinges,Treintje,Bootje,Mohaa beach
Om LMS weg te halen is idioot natuurlijk.
Verwijderd
Ik vind juist vanwel dat er zoveel mogelijk verschillende mappen zijn. Ken je tenminste nog een keer kiezen. Telkens dezelfde mappen spelen begint op ten duur ook te vervelen.
Dat (bijna) niemand andere mappen kiest is een tweede.
LMS mocht er van mij trouwens gewoon op blijven staan.
Dat (bijna) niemand andere mappen kiest is een tweede.
LMS mocht er van mij trouwens gewoon op blijven staan.
Op maandag 01 juli 2002 10:43 schreef -=MOL=- het volgende:
Imo zijn er nog steeds veel te veel mappen op de server. Beperk het tot de mappen die het meeste gespeeld worden ofzo. Pas een potje DM of LMs gespeeld op DM-Pyramid.
Dat is dus echt geen doen. Is gewoon geel lol aan en er komen ook geen skills aan te pas. Zulke mappen mogen imo verwijderd worden.
Dank je wel voor deze (niet geheel correcte) inschatting van mijn geestelijke vermogens.Op maandag 01 juli 2002 11:50 schreef raptorix het volgende:
Ik heb nu LMS weer aangezet en TDM uit, daar heb je wel gelijk in, maar omdat iedereen steeds zo zat te klagen over het gelame met LMS dacht ik 2 vliegen in 1 klap te slaan.
Misschien ga ik de maplist weleens bijwerken (lees maps-deleten), maar voorlopig nog niet, stuur suggesties voor de maplist maar naar mn e-mail adres (gerco at gdries dot com), dan zal ik kijken wat ik ermee doe.
Was niet negatief bedoelt, jammer dat je het zo opvat.Op maandag 01 juli 2002 12:14 schreef Gerco het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze (niet geheel correcte) inschatting van mijn geestelijke vermogens.
Ik heb nu LMS weer aangezet en TDM uit, daar heb je wel gelijk in, maar omdat iedereen steeds zo zat te klagen over het gelame met LMS dacht ik 2 vliegen in 1 klap te slaan.
Misschien ga ik de maplist weleens bijwerken (lees maps-deleten), maar voorlopig nog niet, stuur suggesties voor de maplist maar naar mn e-mail adres (gerco at gdries dot com), dan zal ik kijken wat ik ermee doe.
Overigens is heel simpel, mensen die willens en wetens lopen te verstoppen met LMS horen gewoon gekickt te worden.
En nu is TDM dus weer weg (?) 
Ach, ik kwam er sowieso al minder.. maar tegenwoordig zijn er nog maar 3 goede insta (tdm) servers op internet..
Ach, ik kwam er sowieso al minder.. maar tegenwoordig zijn er nog maar 3 goede insta (tdm) servers op internet..
Daar baal ik ook van. Er is toch niet voor niets een votingsystem. Als mensen geen TDM willen kiezen ze niet. Het heeft al een hele tijd uitgestaan en nu is het weer wegOp maandag 01 juli 2002 13:28 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
En nu is TDM dus weer weg (?)
Ik zie TDM bijna nooit gevote worden, dus die staat even uit, om DOM ruimte te geven.
Dit alles is bij wijze van experiment hoor, misschien komt er wel een soort rotating schema ofzo, of misschien bedenk ik wat handigs om alle maps van alle modes in 1 votescherm *overzichtelijk* weer te geven (je hebt maar 1 minuut ofzo).
Nogmaals: Als iemand hier ideeen over heeft (en dan niet: "<ModeA> SUCKT, IK WIL <ModeB>") hoor ik het graag (gerco at gdries dot com).
Zonder feedback van mn users kan ik niet veel verbeteren snappie?
Dit alles is bij wijze van experiment hoor, misschien komt er wel een soort rotating schema ofzo, of misschien bedenk ik wat handigs om alle maps van alle modes in 1 votescherm *overzichtelijk* weer te geven (je hebt maar 1 minuut ofzo).
Nogmaals: Als iemand hier ideeen over heeft (en dan niet: "<ModeA> SUCKT, IK WIL <ModeB>") hoor ik het graag (gerco at gdries dot com).
Zonder feedback van mn users kan ik niet veel verbeteren snappie?
Ik denk dat ik er beter een smile bij had kunnen zettenWas niet negatief bedoelt, jammer dat je het zo opvat.
Helemaal mee eens. Er kunnen misschien nog een paar mappen aan toegevoeg worden. Stalwart(XL) maybe ofzo. Verder zou dit imo meer dan genoeg zijn.Op maandag 01 juli 2002 11:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
WaaromLMS wordt bijvoorbeeld meer gevote als TDM, imo zou dit lijstje mooi zijn:
CTF: Face,Niven,Lavagiant,November,Command
TDM: Liandri,Curse,Tempest,Deck,Pressure,Turbine
DM: Liandri,Curse,Deck,Morbias,Turbine,Tempest
LMS: Deck,Liandrie,Morbias,Curse,Mojo
DOM: verzin es wat
Assault: Aquadinges,Kasteeldinges,Treintje,Bootje,Mohaa beach
En voor de mensen die zeggen, dan ga je toch ergens anders spelen. Het is leuk om dit als een GoT server te houden, maar als het zo gaat komt er straks niemand meer en dat is dan toch ook niet leuk......
Hoe kun je de serverstats zien? Ben daar weel heel erg benieuwd naar
Dit topic is gesloten.