- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Je link is niet goed.... Kom op een vage MSN site ofzo.Op maandag 01 juli 2002 15:37 schreef Gerco het volgende:
[..]
op www.ngworldstats.com zoeken op ip 130.161.36.106
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ff zoeken op googleOp maandag 01 juli 2002 15:40 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Je link is niet goed.... Kom op een vage MSN site ofzo.
http://ut.ngworldstats.com/fcgi-bin/Display?gt=UT&gm=all&uid=0&page=m&view=p
Thx Gerco
En op die site klikke men links halverwege het scherm op "Unreal Tournament" en wat krijgt men? (hint: zie boven)Op maandag 01 juli 2002 15:40 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Je link is niet goed.... Kom op een vage MSN site ofzo.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Ja natuurlijkOp maandag 01 juli 2002 20:42 schreef xtentic het volgende:
525 blaatrulez 6,911,487 626.132
Als ik UT opnieuw install werkt het goed, totdat ik reboot, dan is het weer het oude liedje. Wie kan mij helpen?
Specs:
Asus A7V133-C Mobo (VIA KT133A met 686B south)
AMD AthlonXP 1600+ @1,4 GHz
256 MB PC133 SDRAM
Sparkle GeForce4 Ti 4400 ViVo 128 MB DDR AGP
Maxtor 60 GB 5400 rpm ATA100 HD
Creative SB Live! 5.1
Software:
M$ Windows ME NL
DirectX 8.1
UT 436 (GOTY)
Drivers:
Alles zo recent mogelijk
UT Settings:
Direct3D, 1024x768@32, high detail (alles), dynamic lights aan, decals aan, (alles aan...)
Launching containers into space
Verwijderd
Heb je nog amdere programma's op de achtergrond draaien? (die pas aan springen als je reboot)
Weet alleen iemand hoe ik van die 60Hz in WinXP afkom (D3D draait wel 85Hz) Was daar niet eoa tooltje voor?
Op OpenGL draaien zal waarschijnlijk alles wel oplossenOp maandag 01 juli 2002 22:19 schreef Whieee het volgende:
nee nog niet in OpenGL geprobeerd, da's een idee. En ik heb geen ander progz draaien. k had eerst een berg Creative shit draaien, maar die is al weg...
Ik, geheel anders
Verwijderd
Zowat iedereen loopt te campen en ja dan rest er weinig anders dan het zelf ook maar te gaan doen, anders kun je weer een uur gaan wachten als je af bent.

Verwijderd
even true, that's me... en ik speel alleen maar onder die nick, dus wie zou't anders moeten zijn?Op maandag 01 juli 2002 20:50 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Pos 525 vind ik niet slecht, maar ook niet vet heftig
Verwijderd
eternal caves is inderdaad een shit map maar onze danspasjes waren wel grappig
niks mis mee, behalve windows ME...Op maandag 01 juli 2002 21:43 schreef Whieee het volgende:
kweenie of ik hier goed zit, maar ik heb een *&)^ing irritant probleem met m'n ut. Als ik ook maar iets te verwerken krijg (er komt een shell vorrbij, of een tegenstander) stort m'n framerate van 85 naar 30fps of lager![]()
Als ik UT opnieuw install werkt het goed, totdat ik reboot, dan is het weer het oude liedje. Wie kan mij helpen?
Specs:
Asus A7V133-C Mobo (VIA KT133A met 686B south)
AMD AthlonXP 1600+ @1,4 GHz
256 MB PC133 SDRAM
Sparkle GeForce4 Ti 4400 ViVo 128 MB DDR AGP
Maxtor 60 GB 5400 rpm ATA100 HD
Creative SB Live! 5.1
Software:
M$ Windows ME NL
DirectX 8.1
UT 436 (GOTY)
Drivers:
Alles zo recent mogelijk
UT Settings:
Direct3D, 1024x768@32, high detail (alles), dynamic lights aan, decals aan, (alles aan...)
maak daar op zijn minst 2000 of XP van
Verwijderd
Raad eens ?Op dinsdag 02 juli 2002 00:13 schreef TheDevilOwnsMe het volgende:
oook...wie's deurmat?
eternal caves is inderdaad een shit map maar onze danspasjes waren wel grappig
ik ben Deurmat weeeeeeeee! en veel mensen vragen hoelang ik al speel maar ik heb vroeger veel gespeeld en nu als een hobby speel ik alleen op de tweaker server ( normaal speel ik altijd tactical ops)
ohjah w8 jij bent die ene uhm Chaotica volgens mij was wel komisch we hij had mijn vlag en we schoten nie opelkaar we waren hele tijd aan het rondspringen oftewel dansen
Verwijderd
Maar zijn jullie van plan als ut2k3 uitkomt weer op het hoogste nieveau te gaan spelen? of gewoon helemaal niet & alleen maar als je je verveeld. ???
Hangt er vanaf, voor alsnog ben ik qua gameplay niet bijzonder onder indruk van UT2003, vind met name de maps die ik gezien heb niet bijzonder goed voot TDM.Op dinsdag 02 juli 2002 11:52 schreef happyman112 het volgende:
Ik zie dat veel mensen op utn alleen nog maar playen voor de fun en niet meer om het clan gebeuren (me2).
Maar zijn jullie van plan als ut2k3 uitkomt weer op het hoogste nieveau te gaan spelen? of gewoon helemaal niet & alleen maar als je je verveeld. ???
Verwijderd
hangt er helemaal vanaf of ik UT2k3 net zoveel fun vind als dat ik UT nog steeds vind om te spelen. Voorlopig heb ik nog steeds plezier van UT maar ben gestopt met het "clannen" vanwege al het geflame/gelame/puberachtig gedrag van de laatste paar maanden (ik heb het grootste gedeelte van mijn tijd in de US clansferen doorgebracht)Op dinsdag 02 juli 2002 11:52 schreef happyman112 het volgende:
Ik zie dat veel mensen op utn alleen nog maar playen voor de fun en niet meer om het clan gebeuren (me2).
wie weet, misschien speel ik UT2k3 helemaal niet
de probabilities zooi werkt gewoon NIET. Al is het 9999999999999999999999999 voor insta, en 1 voor NW, het wordt nog NW. sloop er gewoon uit ofzo. dacht ik net lekker potje te iCTFe: neeeee hppr
[/FI]
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Dat kun je ook normaal zeggen. Vergeet niet dat ik het op verzoek van een bezoeker hier gemaakt heb, bevalt het niet na een praktijktest (nu dus) gaat het er weer uit.Op dinsdag 02 juli 2002 15:04 schreef GeniusDex het volgende:
[FLAME INTENDED][/FI]
Ik denk persoonlijk aan een soort hybride variant, waanbij als er voor meer dan 60% voor 1 van de modes gekozen is, hij voor die mode gaat. Is het verschil kleiner dan 60/40, gaat 'ie "gokken" met een kans.
Wat vinden jullie hiervan? (En als jullie op me reageren is er meer kans dat de boel gemaakt wordt zoals jullie het willen hebben, zeiken als je nooit input gegeven hebt is natuurlijk not-done)
En flamen zonder een oplossing/constructieve kritiek te geven natuurlijk ook niet
Mee eens.Op dinsdag 02 juli 2002 15:10 schreef Gerco het volgende:
Ik denk persoonlijk aan een soort hybride variant, waanbij als er voor meer dan 60% voor 1 van de modes gekozen is, hij voor die mode gaat. Is het verschil kleiner dan 60/40, gaat 'ie "gokken" met een kans.
Wat vinden jullie hiervan?
Het systeem is op zich goed, maar als 9 van de 10 mensen insta stemt moet dat er natuurlijk wel komen...
Bij gelijke stand altijd switchen, en bij een gering verschil een kansberekening. Dat lijkt me een idee
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Haal Assault van de server af (word volgens mij nooit gespeeld).
Zelfde voor Domination, maar volgens mij is dat er net opgezet dus geef het nog even tijd.
Zet de playerlimit op 10. Geen enkele map die op de server aanwezig is ondersteund meer dan 10 spelers met gemak. Ongeveer 60% van de maps barsten uit hun voegen met 10 spelers, laat staan 12. (Niven met 12 spelers is niet echt entertaining IMO)
Ik persoonlijk zou de server beperken tot TDM en CTF maar goed, wat ik wil is geen wet =)
Voor de rest. good job!
Daar vergis je je behoorlijk in. Ik speel behoorlijk vaak assault op de server en ik weet dat spelers als GeniusDex het ook graag spelen (voornamelijk om hun records te breken dan :0 )Op dinsdag 02 juli 2002 16:09 schreef TheDevilOwnsMe het volgende:
Haal Assault van de server af (word volgens mij nooit gespeeld).
Als potjes Assault maar hooguit 2 minuten duren omdat ze zo snel gespeeld worden (behalve *meestal* Overlord), zie je het niet vaak voorbij komen
De server stond op nummer 41 in de Assault kwartaal rankings van ngStats, ik weet niet waar die ranking op gebaseerd is, maar dat zegt vast wel *iets*
Verwijderd
Bij gelijke stand vind ik switchen van gameplay (ctf,dm,tdm,dom,as) en tussen Nw&insta een goed idee.
Keep up the good work.
Compleet mee eens ik vind het zelf behoorlijk storend worden als ik op de server zit en er voor de 100ste keer het zelfde level wordt gekozen (meestal gaat het dan van LMS-Deck16][, andere level, LMS-Deck16][, ander level, LMS-Deck16][, etc.).Op dinsdag 02 juli 2002 16:29 schreef happyman112 het volgende:
Kan het ook worden geregeld dat sommige mappen maar 1 keer per 3/4 ronden gekozen kan worden.
Bij gelijke stand vind ik switchen van gameplay (ctf,dm,tdm,dom,as) en tussen Nw&insta een goed idee.
Keep up the good work.
Ook dat van dat switchen vind ik een goed idee, op die manier komt iedereen wel een keer aan zijn trekken.
Verwijderd
jij zit wel erg met die vraag in je maag he pa_70Op dinsdag 02 juli 2002 22:59 schreef sc100 het volgende:
ff een vraagje wie van jullie is djr
Verwijderd
Wat wil je weten?Op dinsdag 02 juli 2002 22:59 schreef sc100 het volgende:
ff een vraagje wie van jullie is djr
Pincode krijg je niet hoor
MSAM sez w00t
*MSAM komt net uit de UT-afkickkliniek
*cold turkey-method*
Verwijderd
November

GG all,
Hier lekker een potje op offence gestaan 7 caps
hier wat er is gebeurd:
details per persoon
Alle kills in dit potje
[edit]
WB emcee
ging niet zo goed (-1)
Verwijderd
En niet eens onder je eigen nick spelenOp woensdag 03 juli 2002 00:35 schreef Emcee het volgende:
dit potje was ik dus bij, speelde bij piet combine thuis...:)
ging niet zo goed (-1)
trouwens dat [drunk] voor piets naam was ook wel van toepassing hehe, na wat flessen rode, witte en roze wijn...*burp*
Verwijderd
Hoop in de nabije toekomst weer een potje met/tegen je te kunnen spelen.
Ik zat al te kijken waar mijn positie was bij Quaterly, maar natuurlijk zijn de stats gereset op 1 Juli!!

Hmm, mag ik weer even spelen..wel een goede kans om weer eens in de top 10 te komen dit keer
Nee, er draaien al 2 servers op die bak, een derde trekt 'ie ECHT niet. De playerlimit blijft ook op 10, bij meer spelers wordt het in de meeste maps te druk en gaat de server laggen.Op woensdag 03 juli 2002 08:56 schreef Phant0m het volgende:
ok kunnen er niet 2 servers draaien 1tje voor NW en 1tje voor insta ofzo en die limiet dus echt niet op 10 als ik savonds om 8 uur wil UT'en dan is hij vol dat zuigt
Die kansberekening gaat anders werken en ik sloop een hoop andere nutteloze zooi van de originele auteur er uit (zoals kickvoting, dat zit er nog in, maar staat gewoon uit).
Voor zover ik weet staat de vote al ingesteld zodat je de laatste 5 gespeelde maps niet kunt spelen, als dat niet werkt hoor ik het graag. Ik speel zelf meestal maar 1 of 2 maps mee, dus ik zie het nooit gebeuren.
Verwijderd
Playerlimit is nu toch 12 of vergis ik me nou?Op woensdag 03 juli 2002 10:07 schreef Gerco het volgende:
[..]
playerlimit blijft ook op 10
Ja dat zag ik gisteren ook maar nu vraag ik me af als lms-deck word gespeeld word dm-deck er dan ook uit gerossed?Voor zover ik weet staat de vote al ingesteld zodat je de laatste 5 gespeelde maps niet kunt spelen, als dat niet werkt hoor ik het graag
hope 2 cu soon on utn
misschien is een cap limit instellen niet zo'n slecht idee.
Wat als een team 10 caps maakt dan gaan ze toch wel winnen
En voor het verliezende team is het dan niet meer leuk om het potje uit te spelen, dus meestal gaan ze dan weg.
Nee, dat is niet het geval, het systeem ziet ze als 2 verschillende maps.Op woensdag 03 juli 2002 12:58 schreef happyman112 het volgende:
Ja dat zag ik gisteren ook maar nu vraag ik me af als lms-deck word gespeeld word dm-deck er dan ook uit gerossed?
Verwijderd
Vroeger was het altijd 3 caps, maar 10 is ook wel een leuk aantal.
Op woensdag 03 juli 2002 12:58 schreef happyman112 het volgende:
misschien is een cap limit instellen niet zo'n slecht idee.
Wat als een team 10 caps maakt dan gaan ze toch wel winnen
En voor het verliezende team is het dan niet meer leuk om het potje uit te spelen, dus meestal gaan ze dan weg.
Verwijderd
Kan het niet beide? Dus en een time en een cap limiet?Op woensdag 03 juli 2002 14:02 schreef Deeper het volgende:
Idd. Beter dan een time-limit
Vroeger was het altijd 3 caps, maar 10 is ook wel een leuk aantal.
[..]
Dat lijkt mij de beste oplossing, op die manier kun je bij een gelijke stand lekker lang blijven spelen, en duurt een potje niet zo lang als het ene team veel beter is.
Dan krijg je tenminste niet van die 35-0 uitslagen ofzo.
Verwijderd
JA allebei kan.Op woensdag 03 juli 2002 14:48 schreef Gerco het volgende:
Ik weet niet of je ze allebei kan hebben. Ik zal vanavond eens kijken, een cap limit van 10 is wel leuk idd.
Imo is 10 caps teveel. Op GP1 enzo word geloof ik 8 aangehouden. 8 caps of 20 minuten is lang zat voor een potje.
Verder hoop ik volgende week weer actief op de tweakers server en anderen uiteraard te zijn. Zondag is mijn cpu gefrituurd. Zette de pc aan toen mijn waterblok nog nie top de cpu zat

Ik heb een 1700+ gekocht, maar ben nu gelijk bezig met isoleren voor mijn peltier. Als het klaar is post ik hier ook wel ff een link naar een topic met pics voor de geinteresseerden!!
Nou, de mzzl allemaal ik ben voorlopig weer weg, al mijn post komen vanaf andermans pc's. Op werk bij klanten of wat dan ook. Ik hoop vanavond te draaien met peltier, maargoed dat zei ik gisteren ook.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Neeeeed admin..
Verwijderd
geen goed idee. maps die in iCTF zijn (zoals coret/gauntlet) komen nu niet aan bod, terwijl maps die in iCTF totaal niet interessant zijn (lavagiant/face en evt november) staan er wel in.Op maandag 01 juli 2002 11:50 schreef raptorix het volgende:
WaaromLMS wordt bijvoorbeeld meer gevote als TDM, imo zou dit lijstje mooi zijn:
CTF: Face,Niven,Lavagiant,November,Command
TDM: Liandri,Curse,Tempest,Deck,Pressure,Turbine
DM: Liandri,Curse,Deck,Morbias,Turbine,Tempest
LMS: Deck,Liandrie,Morbias,Curse,Mojo
DOM: verzin es wat
Assault: Aquadinges,Kasteeldinges,Treintje,Bootje,Mohaa beach
Om LMS weg te halen is idioot natuurlijk.
Ik denk dat 't verstandig is om toch met alle gametypes rekening te houden, want deze maplist lijkt me erg n/w based
Connection Failed
Rejected by server
Kan er niet op
Het is FRIET!
Verwijderd
Mensen uit Nuenen worden dan tijdelijk geweerd van de server.Op woensdag 03 juli 2002 19:24 schreef Jox444 het volgende:
Huh krijg heel de tijd
Connection Failed
Rejected by server
zit het dan vol ofzo
![]()
Kan er niet op
Dat was dus wat ik min of meer voorstelde een tijdje terugOp dinsdag 02 juli 2002 15:10 schreef Gerco het volgende:
[..]

Lijkt me dus een heel goed idee... Je zou evt. daarnaast nog iets kunnen inbouwen bij 60/40 dat hij dan automatisch de mode pakt die daarvoor NIET is gebruikt. Is nu dus insta aan de gang dan pakt ie bij 50-50 of 60-40 NW...
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Verwijderd
Wie woont daar dan? Mooi dorpje nl.Op woensdag 03 juli 2002 21:11 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Mensen uit Nuenen worden dan tijdelijk geweerd van de server.![]()
Wilde de rest niet mee teamen tegen hun dan? Gewoon zolang met z'n alle die gasten blijven irriteren tot ze er genoeg van krijgen.Op woensdag 03 juli 2002 16:37 schreef neobirdy het volgende:
Damn ik zat net op de server lekker te spelen,komen er 3 van die gazzies uit NUF clan.Ik denk oh leuk een clan die hier komt spelen,gaan ze teamen in lms en lachen ze je doodleuk uit als ze je met ze 3en dood hebben gepulsed..
Neeeeed admin..
p.s. WOmBaT heb jij toevallig op het Odulphus lyceum gezeten?
Verwijderd
Hmm ja opzich wel maar de rest was kind of n00bOp donderdag 04 juli 2002 17:42 schreef Alphega het volgende:
[..]
Wilde de rest niet mee teamen tegen hun dan? Gewoon zolang met z'n alle die gasten blijven irriteren tot ze er genoeg van krijgen.
Draai nu met een peltier, dus erg koel
Verwijderd
Netjes, wat zijn je temps? Ik zit nu in England @ the moment maar ben vanaf volgende week zaterdag weer van de partijOp vrijdag 05 juli 2002 08:53 schreef -=MOL=- het volgende:
Nou, mijn pc doet het weer, ben helaas het weekend weg. Vanaf maandag ben ik weer op de server te vinden
Draai nu met een peltier, dus erg koel
JupskieOp donderdag 04 juli 2002 17:42 schreef Alphega het volgende:
(Ex
Verwijderd
Inderdaad.Op vrijdag 05 juli 2002 16:09 schreef -------chucky---------- het volgende:
de UT tweakers server ligt ook plat :(:(
Verwijderd
Ik heb lkker me UT pnieuw geinstalleerd werd een beetje heel groot.
Verwijderd
Jij hebt postnummer 666 van dit topic.Op vrijdag 05 juli 2002 19:54 schreef happyman112 het volgende:
Ik heb lkker me UT pnieuw geinstalleerd werd een beetje heel groot.Maar nu is hij weer goed. Moet alleen nog een paar veranderingen maken in me .ini
Die veranderingen in je .ini file gaan je niet meer helpen vrees ik.
Verwijderd
That means that I'm the devil.Op vrijdag 05 juli 2002 20:00 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Jij hebt postnummer 666 van dit topic.
Die veranderingen in je .ini file gaan je niet meer helpen vrees ik.![]()
Die Humans Die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar 1 vraagje:
Als jullie 1 map zouden mogen kiezen die je nooit meer wilt spelen welke zouden jullie dan kiezen?
Ik kies deary.
Vooral met instagib vind ik dit een rot map, er zitten altijd mensen in de basis te campen met shock combos oid.

Met NW valt het nog mee maar je hebt als verdedigende team geen voordeel van het feit dat je een trans kan gebruiken en de fc niet.
Verwijderd
CTF : HallofGiants. gewoon een vreselijke map
even uitpakken in system dir van je ut en dan ut starten, op console demoplay lms.dem typen en gaan met die banaan
Verwijderd
maar hij hapert wel een beetje komt door mij video kaart
Assertion failed:
en dan uit de log:
DevNet: DemoPlayPendingLevel received: WELCOME LEVEL=DM-Deck16][ LONE=0 CLIENTDEMO
Log: Don't have package for demo: Syncro
Warning: Received invalid actor class
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Check http://www.usaar33.com/news.html voor Demomanager (d8 ik!) en een chat logger (altijd handig
Deck16 heb ik genoeg gespeeld voor 4x een leven...
MetalHell, en Morph, die waardeer ik nog het meest
Moeten we vaker doen
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Verwijderd
MODOSUtilsV22 en Syncro...
[edit]
Dat MODOSUtilsV22 heb ik gevonden, kwestie van googlen.
Als iemand dat Syncro bestand ff ergens kan uploaden...
Verwijderd
Open location:Op zaterdag 06 juli 2002 21:01 schreef Jalla het volgende:
ehm misschien een domme vraag maar hoe kom ik precies in ut.tweakers.net (ja ik zit in ut en ja ik zit op internet)
Typ daar in:
ut.tweakers.net
of
unreal.gdries.com
Verwijderd
Zozo een AARSje zegt ook is een keer wat nuttigs.Op zaterdag 06 juli 2002 21:03 schreef WOmBaT het volgende:
[..]
Open location:
Typ daar in:
ut.tweakers.net
of
unreal.gdries.com
Zei iemand die alleen techposts scoort via spielerijOp zaterdag 06 juli 2002 21:29 schreef Boba_Fett het volgende:
Zozo een AARSje zegt ook is een keer wat nuttigs.![]()

Verwijderd
Ach ik weet wie het zegt he, hoe vaak heb ik jou en die andere 1337 aars leden nu wel niet ingemaakt met Insta en NW Deathmatch, CTF, AS, LMS? Ik ben de tel al kwijt geraakt.Op zaterdag 06 juli 2002 21:33 schreef WOmBaT het volgende:
[..]
Zei iemand die alleen techposts scoort via spielerij![]()
NOFI bobasletje
Dymlos vroeg laatst zelfs of ik jullie niet wilde joinen.
Zow weer een techpost erbij.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:10 schreef Boba_Fett het volgende:
Ach ik weet wie het zegt he, hoe vaak heb ik jou en die andere 1337 aars leden nu wel niet ingemaakt met Insta en NW Deathmatch, CTF, AS, LMS? Ik ben de tel al kwijt geraakt.![]()
Dymos vroeg laatst zelfs of ik jullie niet wilde joinen.![]()
Zow weer een techpost erbij.
Ff terug naar school jij bobasletjeNederlands - Argumentatietechnieken
Redeneerfouten kunnen al dan niet bewust worden toegepast om het eigen standpunt te verdedigen; drogredenen. Deze zijn er ook weer in verschillende smaken:
cirkelredenering; de conclusie wordt bewezen met een argument dat in andere woorden het zelfde zegt als de conclusie.
generalisering; een conclusie wordt veel te ruim of snel getrokken.
ontduiking; pure bluf, de stelling wordt als zo vanzelfsprekend gepresenteerd dat een argument niet meer nodig is.
dreigement; ook wel argument van de stok genoemd, de schrijver of spreker gebruikt zijn macht om gelijk te krijgen. Dit kan ook subtiel, bv. let op uw snelheid want de politie controleert elke dag.
op-de-man-spelen; de argumenten van iemand worden ontweken en de persoon wordt zelf ongeloofwaardig gemaakt, zonder inhoudelijk op de argumenten in te gaan.
beroep-op-valse-autotiteit; er wordt een mening van een niet deskundige gepresenteerd als zijnde van een deskundige. Schrijvers kunnen dit subtiel doen met; Uit eigen ervaring weet ik dat.... of U kunt gerust van mij aannemen dat...
meelopers-motief; er worden geen zakelijke argumenten aangevoerd maar een "gangbare" mening of handelwijze wordt als argument gebruikt. Bv. iedereen doet het toch... .
overdrijving; om andermans argumenten of conclusie onderuit te halen worden ze flink aangedikt om het ongeloofwaardig te laten klinken.
Verder bestaat clan aars nog niet zo heel lang en hebben we zeker niet vaak samen gespeeld. Je hoort nog van ons
Verwijderd
En hoelang gaat dat duren? Over 50 jaar speel ik geen UT meer denk ik.Op zaterdag 06 juli 2002 22:17 schreef WOmBaT het volgende:
[..]
[..]
Ff terug naar school jij bobasletje
Verder bestaat clan aars nog niet zo heel lang en hebben we zeker niet vaak samen gespeeld. Je hoort nog van ons
ps: Fijn dat je mijn geheugen over die argumentatie technieken even hebt opgefrist.
Als jij met je aars eens naar ut.tweakers.net komt dan merk je binnen die 50 jaar nog wel ietsOp zaterdag 06 juli 2002 22:24 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
En hoelang gaat dat duren? Over 50 jaar speel ik geen UT meer denk ik.
ps: Fijn dat je mijn geheugen over die argumentatie technieken even hebt opgefrist.![]()
Ps:
ontduiking; pure bluf, de stelling wordt als zo vanzelfsprekend gepresenteerd dat een argument niet meer nodig is.

Verwijderd
net ff gedaan in een kleine 30 min
Oh en Boba nie zon Ego he
Verwijderd
Maar ff een andere vraag.Op zondag 07 juli 2002 19:17 schreef Deurmat het volgende:
naja ik mis de screenies dus hier heb je er een paar :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
net ff gedaan in een kleine 30 min
Hebben jullie de laatste tijd ook last van een laggy verbinding ?
En dan niet alleen met deze UT-server (soms pieken met een ping van 500), maar ook met andere UT servers.
Tot een paar weken geleden had ik er niet veel last van, maar nou is soms om te janken
Echt irri is dat, probeer je op iemand te schieten die er dan al niet meer staat.
Verwijderd
n00b! I 0wn y0u!Op zondag 07 juli 2002 19:17 schreef Deurmat het volgende:
bla
[edit]
Toenstraks nog een leuk potje LMS gedaan.

eejz leuke ondertitel bij je naamOp zondag 07 juli 2002 21:55 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
n00b! I 0wn y0u!![]()
[edit]
[afbeelding]
Verwijderd
Ja daar was ik spec van dat potje zeg er idd erg lekker uit.Op zondag 07 juli 2002 21:55 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
n00b! I 0wn y0u!![]()
[edit]
[afbeelding]
Jammer dat ik niet van dm of lms hou ik ben meer een CTF'er (trans kills your ass)
Verwijderd
Elke keer 'ut.tweakers.net -> niemand?'
Zeer kewl
Verwijderd
Op zondag 07 juli 2002 22:20 schreef Phant0m het volgende:
[..]
eejz leuke ondertitel bij je naam
*prey spotted*
Verwijderd
Dit is al de 2de keer dat je dit gepost hebt.Op zondag 07 juli 2002 23:13 schreef bartjuh02 het volgende:
Leuk dat mijn verzonnen titel (ik had deel 1 geopend) in ere behouden blijft.
Zeer kewl

Ik heb de laatste tijd veel pl

Als ik hem verklein is ie zo leuk niet meeer
Verwijderd
Volgens de search heeft Questgamer dit 1e topic geopend.
[topic=445972/1/40]
Je was nog geen eens geregistreerd toen
Maar waar is Questgamer eigenlijk ?
Tijd niets van gehoord
Is ie druk bezig met zijn FTF clan.
Op zondag 07 juli 2002 23:13 schreef bartjuh02 het volgende:
Leuk dat mijn verzonnen titel (ik had deel 1 geopend) in ere behouden blijft.
Zeer kewl
Verwijderd
Als je dan toch plaatjes aan het posten bent, had je deze ook wel even mogen posten.Op maandag 08 juli 2002 03:16 schreef jbalk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trouwens bij die laatste screenshot van jou was ik moe.

Ik up dat Syncro bestandje wel ff voor je, hold on!Op zaterdag 06 juli 2002 18:35 schreef Boba_Fett het volgende:
Kan die demo niet openen, hij mist 2 bestanden ofzo.
MODOSUtilsV22 en Syncro...
[edit]
Dat MODOSUtilsV22 heb ik gevonden, kwestie van googlen.
Als iemand dat Syncro bestand ff ergens kan uploaden...
http://dmg.gamepoint.net/Syncro.utx
Moet in je UT Textures map!
Temps zijn nog niet perfect, kijk maar in mijn andere topic(s) over peltier enzovoortOp vrijdag 05 juli 2002 12:11 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Netjes, wat zijn je temps? Ik zit nu in England @ the moment maar ben vanaf volgende week zaterdag weer van de partij
Dit topic is gesloten.