Ik zou beginnen om te kijken of het niet mogelijk is om 2 reepjes van 512mb er in te krijgen dmv sponsoring/donaties. nu is het geheugen een enorme bottleneck. Je hebt nog wel een enorme hoeveelheid swapfile geheugen over maar dat is traag als dikke stront in een trechter vergeleken met "echt" geheugen. Dit komt de performance niet ten goede =/
Over het niveau op de server.
Ja het haalt het niet bij een clanmatch, maar dat is logisch aangezien niemand voice gebruikt of ook maar enigszins op elkaar is ingespeeld. Het gemiddelde niveau van de spelers is desalnietemin redelijk goed, en er zitten veel close games bij als de teams gelijk zijn in sterkte. natuurlijk zijn er blowouts als er 3 goede spelers in het rode team zitten en 1 goede speler in het blauwe team, maar daar doe je op zich niet zoveel aan.
Lame maps, zeker wel. Ik word soms ook wel gestoord van Niven instagib met 5 vs 5. Maar ik speel dan niet, of ik speel gewoon de map uit zonder de hele tijd te zeiken over hoe het instan00b is, dat het team uit n00bs bestaat or whatever. Ik vind persoonlijk LMS de meest domme mode die er is. Het is of campen of 6 raketten alle kanten uitschieten totdat je geen raketten meer hebt. Niet mijn cup of tea

.
Je kunt best custom maps er in stoppen maar dan heb je weer het probleem dat mensen niet willen wachten totdat de map gedownload is en dus de verbinding verbreken. Wat wel een mogelijkheid is is om een lijstje te maken van custom maps die op de server staan (in dit topic ofzo) met download links erbij zodat ze van te voren te downloaden zijn.
oh ja
/preach mode on
neem het vooral niet te serieus, het is en blijft een spelletje

de ontspannen sfeer op de server EN de mogelijkheid om een beetje te ouwehoeren soms maakt het erg plezierig om er te spelen en te blijven spelen.
/preach mode off