Precies.. persoonlijk vind ik het vervelend om wapens/munitie/armor/health te moeten zoeken. Het leidt mij namelijk af van mn werkelijke doel: knallen. Bovendien irriteert het doodgaan door een paar zomaar de verte ingeschoten rockets enzo me. Laat iemand me maar exact raken met een enhanced shockrifle.Op maandag 15 juli 2002 13:37 schreef vYniL het volgende:
[..]
Je kan iemand er niet van overtuigen dat iets leuker is, omdat dat gewoon persoonlijk is. En volgens jou betekent moeilijker = beter?
Nu vind ik de DM/LMS etc ook niet zo denderend, zelfs niet insta hoor.. Knallen moet bij mij ook wel een doel hebben. Of het nu cover is voor een teamgenoot of defensive fire oid. iCTF is my game
Het enige dat ik echt vervelend blijf vinden aan ut.Tnet is 30 lives LMS. Simpelweg omdat dit godsvergeten lang duurt voor mensen die later binnenkomen of er vroeg uitliggen. En dat is ook wel te zien dat ik niet de enige daarin ben want na een potje LMS zijn er vaak niet meer dan 2 of 3 mensen over op de server. Verlaag dan in ieder geval het aantal lives naar 15 ofzo.