[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.937 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nog ff reageren op dat FtF zich voor doet alsof we heel goed zijn. Ik snap niet hoe jullie daarop komen? Ik bedoel we hebben al tegen hele goeie clans gespeeld en hard op onze broek gekregen :) Maar waar doen we dan alsof we heel goed zijn? (misschien doen anderen dat maar ik iig niet) (ik probeer het tenminste niet te doen als andere mensen dat zo opvatten ik bedoel het niet zo :) )

P.S Deze hele post was nofi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Op dinsdag 25 juni 2002 18:35 schreef Yokozuna het volgende:
Wat voor server is dat eigenlijk? Ik speelde er vanmiddag voor de eerste keer op (onder deze nick) en de ping was best goed! (50 ofzo, best stabiel) Nu nog een fatsoenlijke opengl/direct3D kaart en gaan... :(

ff n00b vraag, he Alphega, als ik showscores bij mij doe zie ik geen ping erbij staan. Hoe doe ik showping?

He Onzin_junk, trouwe mede n00b ;)
Bij mij staat dat er vanzelf altijd bij als ik op F1 duw om de scores te bekijken, dat heb ik niet aangezet ofzow. Je kunt ook op F6 drukken dan krijg je ook gegevens (waaronder ping), de ping die die daar weergeeft is wel altijd iets hoger dan de ping die je in de screenshots ziet. De plaats waar de ping staat verandert alleen bij de verschillende modes (CTF DM LMS). Als je gewoon eens kijkt op andere screenshots van scores hier (ook van andere mensen) dan zie je er altijd wel ergens de ping bij staan.
Verder staat er natuurlijk alleen een ping bij als je online speelt of in lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Op dinsdag 25 juni 2002 18:56 schreef ThaBunny het volgende:
Ik wil nog ff reageren op dat FtF zich voor doet alsof we heel goed zijn. Ik snap niet hoe jullie daarop komen? Ik bedoel we hebben al tegen hele goeie clans gespeeld en hard op onze broek gekregen :) Maar waar doen we dan alsof we heel goed zijn? (misschien doen anderen dat maar ik iig niet) (ik probeer het tenminste niet te doen als andere mensen dat zo opvatten ik bedoel het niet zo :) )

P.S Deze hele post was nofi :)
Als het je gerust stelt wil ik je best vertellen dat ik ftf helemaal niet zo'n super l33t clan vind :P
Ik denk dat een aantal mensen dat denkt omdat jullie toch wel beter zijn dan de gemiddelde speler op ut.tweakers.net En misschien omdat mensen jullie zien winnen en dan jullie (=ftf) allemaal ftf roelt e.d. beginnen te roepen misschien denken de mindere goden dan dat daar ook nog iets van waar is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Net mooi shot 8-)
Helaas zat er een MSN venster doorheen (meld zichzelf weer aan :?) :(
Andere mensen hebben hem nog wel, dus die komt nog ;)

btw: sorry Deurmat :*

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 22:37 schreef GeniusDex het volgende:
Net mooi shot 8-)
Helaas zat er een MSN venster doorheen (meld zichzelf weer aan :?) :(
Andere mensen hebben hem nog wel, dus die komt nog ;)
Ik heb 2 screens. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/ut1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/ut2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:17

QuestGamer

Questje

Op dinsdag 25 juni 2002 15:01 schreef -=MOL=- het volgende:
Ik wil ook niet flamen ofzo. Maar jullie doen je zo groot voor. Doe dat nou maar niet, want het echte werk moet nog beginnen, geloof mij maar. Maar in een vorige post vroeg ik nog wat.
Verder, 14 man is imo teveel. Of zijn jullie gelijk op alle vlakken vertegenwoordigd?? Dus TDM, CTF, AS, enz........
14 man is vrij veel inderdaad, maar toch kennen we elkaar redelijk op een paar mensen na. Maar dat komt wel goed.
En we doen ons niet groot voor, echt niet, da's maar ironie *D
Op ut.tweakers.net kunnen we veel winnen, maar als CLAN zijn we n00bs :)

We doen op dit moment CTF/DM NW en CTF/DM Instagib, 4 ladders dus. Morgen hebben we maarliefst 3 wars...

Maar goed het gaat allemaal om de FUN!

Nee we gebruiken (nog) geen battlecom oid... Snail en Bunny hebben er wel mee zitten kloten, maar ik moet eerst maar eens een microfoon kopen :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Op woensdag 26 juni 2002 00:19 schreef QuestGamer het volgende:

[..]

14 man is vrij veel inderdaad, maar toch kennen we elkaar redelijk op een paar mensen na. Maar dat komt wel goed.
En we doen ons niet groot voor, echt niet, da's maar ironie *D
Op ut.tweakers.net kunnen we veel winnen, maar als CLAN zijn we n00bs :)

We doen op dit moment CTF/DM NW en CTF/DM Instagib, 4 ladders dus. Morgen hebben we maarliefst 3 wars...

Maar goed het gaat allemaal om de FUN!

Nee we gebruiken (nog) geen battlecom oid... Snail en Bunny hebben er wel mee zitten kloten, maar ik moet eerst maar eens een microfoon kopen :)
Als je betere teamplay wilt hebben zonder met microfoontjes ed te kloten kun je ook teksten binden aan toetsen en als je dan duidelijk binnen het team afspreekt wat ze betekenen en dat iedereen dezelfde gebruikt kun je elkaar al snel duidelijker maken dat je hulp nodig hebt of de vlag gaat halen of iets dergelijks. Bind wel teksten met teamsay en niet met say waarmee je je tegenstander ook gelijk blij maakt met info over je (is wel gemakt als een tegenstander door het hele level schreeuwt dat ie hoog gaat vertrekken :+).

p.s. Boba_Fett nice screenshots!!! Erg phun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Op dinsdag 25 juni 2002 15:18 schreef JiinX het volgende:
hehe ach het gaat uiteindelijk toch om het pleziertje wat je hebt als je je tegenstander verslaat. Maar ftf als ik jullie was zou ik battlecom gaan gebruiken ofzo. Dat bevorderd de teamplay als een idioot
Zonder een of andere headset kun je ook makkelijk teamplay hebben hoor.. zelf heb ik een hekel aan headsets. .geef mij maar van 4 kanten geluid, niemand die dan meer veilig is :P

--

Trouwens 14 spelers zegt niets..wij zijn nu met ons 5/6-en voor insta en staan toch ons mannetje wel in de insta ladders... alleen 5vs5 games is zeer goed plannen, ook voor 4vs4 is het al redelijk moeilijk. Maar ja je vindt niet zomaar iemand van ons niveau :+ (j/k)

Anyway, @Home heeft nu 60% packetloss hier, en minimaal 230ms ping (ook de eerste keer :() dus ik zal eens kijken of ik dit kan posten :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 01:00 schreef Alphega het volgende:

[..]

Als je betere teamplay wilt hebben zonder met microfoontjes ed te kloten kun je ook teksten binden aan toetsen en als je dan duidelijk binnen het team afspreekt wat ze betekenen en dat iedereen dezelfde gebruikt kun je elkaar al snel duidelijker maken dat je hulp nodig hebt of de vlag gaat halen of iets dergelijks. Bind wel teksten met teamsay en niet met say waarmee je je tegenstander ook gelijk blij maakt met info over je (is wel gemakt als een tegenstander door het hele level schreeuwt dat ie hoog gaat vertrekken :+).

p.s. Boba_Fett nice screenshots!!! Erg phun :D
Mjah dat texten binden heb ik al gedaan :) Ben alleen tot nu toe de enige in FtF :) Over dat battlecom, Snail en ik hebben daar idd mee zitten klooien alleen het enige wat nog net verstaanbaar was was ''hallo''. Verder kwam je niet :P Dus die keybindings vinnik het handigste (ik geloof dat MadMax ook eens wat keybindings ging maken? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 09:54 schreef ThaBunny het volgende:

Dus die keybindings vinnik het handigste
Je kunt ook keybindings per map maken, da's nog duidelijker. Moet je maar eens met het command exec kutten in je console of opzoeken op i-net wat dat is. Of als je voice com wil gebruiken moet je maar eens teamspeak ofzo testen ipv battlecom. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
hoe doe je dat key bindings ik wil me 3 meest gebruikte wapens namelijk aan een key binden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Op woensdag 26 juni 2002 12:16 schreef onzin_junk het volgende:
hoe doe je dat key bindings ik wil me 3 meest gebruikte wapens namelijk aan een key binden
je meest gebruikte of je favoriete wapens (dus drie vaste wapens)?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Dat moet je gewoon bij je preferences doen. Als je UT hebt opgestart klik je options -> preferences -> controls en dan gewoon een knop aan je wapens toewijzen. Trouwens hoeveel dagen speel jij al UT :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Op woensdag 26 juni 2002 12:56 schreef Alphega het volgende:

[..]

Dat moet je gewoon bij je preferences doen. Als je UT hebt opgestart klik je options -> preferences -> controls en dan gewoon een knop aan je wapens toewijzen. Trouwens hoeveel dagen speel jij al UT :?
wat ik denk dat hij bedoeld: switchen tussen 3 wapens onder 1 toets.

het was iets met: switchweapon wapen1|wapen2|wapen3

maar ikweet het niet zeker. ik zal wel eens ff kijken..

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

1 = pistonding
2 = enforcer(s)ding
3 = blobding
4 = shockding
5 = pulseding
6 = ripding
7 = minigunding
8 = flakding
9 = rocketding
0 = snipeding of redeemerding

Wel zo handig :P
En zo switch ik dus ook altijd... (wel klote als net een wapen leeg is, iemand op je schiet en je ondertussen een ander wapen wilt pakken dan dat auto-ding pakt)

Switchen jullie dan anders ofzow? :? (behalve scrollwielmethode :))

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op woensdag 26 juni 2002 13:22 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

1 = pistonding
2 = enforcer(s)ding
3 = blobding
4 = shockding
5 = pulseding
6 = ripding
7 = minigunding
8 = flakding
9 = rocketding
0 = snipeding of redeemerding

Wel zo handig :P
En zo switch ik dus ook altijd... (wel klote als net een wapen leeg is, iemand op je schiet en je ondertussen een ander wapen wilt pakken dan dat auto-ding pakt)

Switchen jullie dan anders ofzow? :? (behalve scrollwielmethode :))
Ik beweeg met WASD, E = rocket, R= Flack, F = mini, 4 = shock..

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 07:31

WOmBaT

Nyaaa!!!

Verdomme... gisteren weer eindelijk geleerd waar die screenshotknop ook alweer zat en een aantal hele toffe screens gemaakt. Slaat stink UT het niet op :'( :(
Vanavond probeer ik het nog maar een keer.
De scene heb ik maar ff getekend...
Afbeeldingslocatie: http://ufoproductions.endoria.net/utroels.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 14:26 schreef WOmBaT het volgende:
Verdomme... gisteren weer eindelijk geleerd waar die screenshotknop ook alweer zat en een aantal hele toffe screens gemaakt. Slaat stink UT het niet op :'( :(
Vanavond probeer ik het nog maar een keer.
De scene heb ik maar ff getekend...
[afbeelding]
een echte screenie van hoe het er gister aan toeging :D ik rende dus om die pilaar met die vlag met evil cock achter mijn kont aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 13:13 schreef P3PP3R het volgende:

[..]

maar ikweet het niet zeker. ik zal wel eens ff kijken..
met 2 wapen onder 1 switch roelt :)

switchweapon 5 | switchweapon 7 heb ik onder numpad 0, speel met grey arrows. Als ik allebei de wapens heb pakt ie eerst minigun als ik op die knop druk, nog een keer erop switcht ie naar plasma, daarna weer terug naar mini :9

Met 3 doet ie dit niet zo helaas :(

ik weet niet of iedereen die url kent maar op http://www.ocrana.de/utbible/ staan nog meer van die dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

ff n00b vraag, he Alphega, als ik showscores bij mij doe zie ik geen ping erbij staan. Hoe doe ik showping?
Resolutie hoger dan 512x384 zetten wil ook wel es helpen :P
640x480 ziet om een of andere reden veel beter uit dan 512x384 (gigantisch verschil) terwijl de framerate etzelfde is bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op woensdag 26 juni 2002 17:37 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Resolutie hoger dan 512x384 zetten wil ook wel es helpen :P
640x480 ziet om een of andere reden veel beter uit dan 512x384 (gigantisch verschil) terwijl de framerate etzelfde is bij mij :?
Eeeehm, als je ut op 640 x 480 moet spelen, is het dan niet eens tijd voor een upgrade?

Verder trouwens een spannend potje LMs gespeeld op Deck16 (NW uiteraard). Ik en Ravenger waren als laatste over. 14 levens voor hem, 13 voor mij. Einduitslag: Rav won met 2 leventjes over. Imo best een goede prestatie aangezien ik zuig in DM :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 18:20 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Eeeehm, als je ut op 640 x 480 moet spelen, is het dan niet eens tijd voor een upgrade?
Ik draai zelf ook UT op 800*600*16bit en ik vind het wel lekker vlug en rielekst spelen moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Op woensdag 26 juni 2002 12:56 schreef Alphega het volgende:

[..]

zeer kort
een weekje ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op woensdag 26 juni 2002 18:21 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Ik draai zelf ook UT op 800*600*16bit en ik vind het wel lekker vlug en rielekst spelen moet ik zeggen :P
Hmmmmm, als ik onder de 1024x768 kom dan word ik gek. Dat is trouwens ook de resolutie waarop ik speel. Ik kan ook 1280x1024 makkelijk spelen, maar om de een of andere reden gaat het op 1024 het beste. Ik heb dan alle details hoog staan, 32 bit enzovoort. Gemiddeld op Lava met 10 man 80 frames ofzo.

/pats modus *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op woensdag 26 juni 2002 18:58 schreef -=MOL=- het volgende:
Gemiddeld op Lava met 10 man 80 frames ofzo.
/pats modus *D
Gaan we patsen?
Ik heb gemiddeld 150 fps in UT hoor, alles op high/32 bits en op 1024x768 *D *D
Maar jij hebt hogere 3dmarkscore :( Dus klopt iets niet? :)

Ook leuk LMS-potje trouwens toen wij 2en overwaren en ik won met 1 leven over. Alleen zat er een hele irritate camper bij toen, zo'n n00b. Eric nogwat ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op woensdag 26 juni 2002 19:09 schreef QuestGamer het volgende:

[..]

Gaan we patsen?
Ik heb gemiddeld 150 fps in UT hoor, alles op high/32 bits en op 1024x768 *D *D
Maar jij hebt hogere 3dmarkscore :( Dus klopt iets niet? :)

Ook leuk LMS-potje trouwens toen wij 2en overwaren en ik won met 1 leven over. Alleen zat er een hele irritate camper bij toen, zo'n n00b. Eric nogwat ofzo...
Mijn 3dmark score was op 1837 Mhz, GF3 bruut geoc'ed. Ik draai nu standaard snelheden. Verder kan ik max 100fps halen omdat de refresh rate van me monitor op 100Hz staat, hoe kan je het veranderen dat hij meer aangeeft dan, dan haal ik ook wel een hoger gemiddelde. Als ik DM speel op een kleine map heb ik max 100.01 FPS en gemiddeld 99.4 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leip spel dit, speel het nu net een maandje (dus ben wel redelijk n00b :+ )
Ik probeer het elke dag even te spelen, hier had ik vroeger helemaal geen tijd voor :( .

Echt mooi initiatief om een tweakers ut-server op te zetten!

btw ik ben Loneman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
ik ben de beste n00b mijn naam is tegenwoordig phant0m speelde net onder target, speel UT ongeveer een weekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
wat is trouwens het irc kanaal van jullie>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh_When wie is dat?

Locutus Nog nooit of is dat een alias van 1emand anders

BarbiGirl heb ik wel eens gezien. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als ik open location doe @ ut.tweakers.net krijg ik de volgende error:
code:
1
2
connection failed
Rejected by server

Weet iemand wat dit betekent en wat eraan te doen??
Gebruik De GOTY-editie @ win98SE (gister deeddie het nog wel @ ping 400+

edit:
Nu werktie opeens wel :(

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:57

Gallus

Cheesy

Op woensdag 26 juni 2002 21:35 schreef SlinkingAnt het volgende:
Als ik open location doe @ ut.tweakers.net krijg ik de volgende error:
code:
1
2
connection failed
Rejected by server

Weet iemand wat dit betekent en wat eraan te doen??
Gebruik De GOTY-editie @ win98SE (gister deeddie het nog wel @ ping 400+

edit:
Nu werktie opeens wel :(
Dat betekent dat je van de server gebanned bent! >:)

Of zou de server gewoon vol zitten? :z

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 20:22 schreef Bossel het volgende:
Leip spel dit, speel het nu net een maandje (dus ben wel redelijk n00b :+ )
Ik probeer het elke dag even te spelen, hier had ik vroeger helemaal geen tijd voor :( .

Oooh die eikel. :+ :P
Jij knalde mij vanmiddag best vaak neer, dus zo slecht ben je niet, en als je regelmatig speelt wordt je vanzelf beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor de goede orde, deze server heeft niets te maken met tweakers.net.
ut.tweakers.net wordt geredirect naar unreal.gdries.com.
De server is van GoT user Gerco.

Het is uiteraard wel zo, dat op deze server bijna allemaal users van GoT spelen. :P
Op woensdag 26 juni 2002 20:22 schreef Bossel het volgende:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Op woensdag 26 juni 2002 23:52 schreef Deeper het volgende:
ff voor de goede orde, deze server heeft niets te maken met tweakers.net.
ut.tweakers.net wordt geredirect naar unreal.gdries.com.
De server is van GoT user Gerco.

Het is uiteraard wel zo, dat op deze server bijna allemaal users van GoT spelen. :P
[..]
Waar staat die server dan ergens. Ik neem aan dat ie niet thuis ergens een bak heeft staan :+ . Speelt opzich nog best relaxed met 16 man ofzo.

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
vanavond een instagib wartje meegespeeld met FtF tegen -=CAL=-, was wel nice, 24-1 gewonnen:

Stats voor Gauntlet: http://www4.ut.ngworldstats.com/games/ctf/130/89/166/73/8888/1022436936140/
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/UT/Shot0007.jpg
Stats voor niven: http://www4.ut.ngworldstats.com/games/ctf/130/89/166/73/8888/1022438776140/
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/UT/Shot0008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/017.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/018.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Laatst online: 27-06 21:05
Op donderdag 27 juni 2002 00:23 schreef LegalAlien het volgende:

[..]

Waar staat die server dan ergens. Ik neem aan dat ie niet thuis ergens een bak heeft staan :+ . Speelt opzich nog best relaxed met 16 man ofzo.
Hij staat ergensin de TU Delft.
en hij is van Gerco (Puc)

Het IRC kanaal is irc.tweakers.net #ut
dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd vanmorgen wakker. (jaa ik werd wakker :) )
EN ik had ff zin om mensen te fraggen maar er was niemand op utn. Dus dan maar jolt :(

1ste game was ik net wakker dus het ging niet goed

2de game was ik weer me zelf en maakt 3 van de 4 caps in de normale time. @ the end was het 4-4 ;)

In overtime I thouged wtf and got into an extra gear, then I made the winning cap :)

(jammer alleen van 1 gast die niet van zijn taunt knop af kon blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
dat taunt dat is zwaar irri was gisteravond op ut.tweakers.net ook echt verneukt, het ging echt kut met mij stond op een gegeven moment op -15 dat wordt um niet maar vanaaf ga ik weer mee doen maar dat LMS NW zuigt trouwens alle NW games zuigen gewoon insta doen, het leek gister echt of bosmonster met aimbot zat te kloten echt alles was raak :(, maar ja zal wel neit want er zitten geen cheaters op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de manier waarop bosmonster speelt wel lekker, hij zorgt er altijd voor dat ik ook beter ga spelen. 8-)

Zonet op command was echt raar 1 gast had ik al 10 keer gefraged & hij had in total nog maar 6 kills.
Hij bleef maar stil staan bij de lift en miste ook nog. |:(

Maar toen ging hij op aanval en echt elk schot dat hij vuurde was raak (hij had 9 kills achter elkaar of zo :? ) dus ik merkte dat op (zei niet dat hij een cheater was maar zei gewooon; "It's going better now aint it?") en 10 sec later was die gast weg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 11:02 schreef Phant0m het volgende:
dat taunt dat is zwaar irri was gisteravond op ut.tweakers.net ook echt verneukt, het ging echt kut met mij stond op een gegeven moment op -15 dat wordt um niet maar vanaaf ga ik weer mee doen maar dat LMS NW zuigt trouwens alle NW games zuigen gewoon insta doen, het leek gister echt of bosmonster met aimbot zat te kloten echt alles was raak :(, maar ja zal wel neit want er zitten geen cheaters op tweakers
Dat is juist de bedoeling van die taunts, je tegenstander irriteren. :P >:)
Enne als Bosmonster jou constant afknalde dan zul je toch wat meer moeten bewegen, en tegelijkertijd beter moeten richten. :)

[edit] Nog 2 screens
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/ut3.jpg
Screen van afgelopen dinsdag, 3 caps van mij, 1 meteen in het begin, daarna ging het heel slecht en werdt het 1-2 voor blauw, totdat ik 10 sec voor het einde de 2-2 maakte en meteen daarna de 3-2. :D

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/aars.jpg
Gister nog ff de AARS piepeltjes ingemaakt. :+
sorry Dymlos. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op woensdag 26 juni 2002 20:48 schreef happyman112 het volgende:
Oh_When wie is dat?

Locutus Nog nooit of is dat een alias van 1emand anders

BarbiGirl heb ik wel eens gezien. >:)
Lolz, beetje de FtF members list aan het doorspitten? *D
Locutus speelt nog te kort UT, hij moet nog oefenen zegmaar.
OwWhen is niet zo heel vaak op de server idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 23:09 schreef Boba_Fett het volgende:

[..]

Oooh die eikel. :+ :P
Jij knalde mij vanmiddag best vaak neer, dus zo slecht ben je niet, en als je regelmatig speelt wordt je vanzelf beter. :)
Eikel? :( :P
Die dag was ik ook verbaasd over mezelf hoe goed het ging. Check je plaatje. Ik ga nog meer oefenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 00:26 schreef RaVeNgEr het volgende:
vanavond een instagib wartje meegespeeld met FtF tegen -=CAL=-, was wel nice, 24-1 gewonnen:

Stats voor Gauntlet: http://www4.ut.ngworldstats.com/games/ctf/130/89/166/73/8888/1022436936140/
[afbeelding]
Stats voor niven: http://www4.ut.ngworldstats.com/games/ctf/130/89/166/73/8888/1022438776140/
[afbeelding]
Lekker genicklamed voor een official war op CB |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op donderdag 27 juni 2002 12:51 schreef vYniL het volgende:

[..]

Haha, en nog een BrEeZaH nick ook :r

Beter niet meer doen Rav!!

Nu quote ik mezelf nog ff, wil het toch wel weten:
Op woensdag 26 juni 2002 19:19 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Mijn 3dmark score was op 1837 Mhz, GF3 bruut geoc'ed. Ik draai nu standaard snelheden. Verder kan ik max 100fps halen omdat de refresh rate van me monitor op 100Hz staat, hoe kan je het veranderen dat hij meer aangeeft dan, dan haal ik ook wel een hoger gemiddelde. Als ik DM speel op een kleine map heb ik max 100.01 FPS en gemiddeld 99.4 ofzo :)
Gaat het dus om die FPS zien..... Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
ja ik weet dat ik meer moet bewegen maar mijn muis deed beetje wazig ik bleef maar schieten net alsof er iets bleef hangen zeg maar zwaar irri, en die taunts die zijn KUT vanmiddag uurtje of 5 zit ik weer op UT . tweakers . net moet toch wat he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 13:31 schreef Phant0m het volgende:
ja ik weet dat ik meer moet bewegen maar mijn muis deed beetje wazig ik bleef maar schieten net alsof er iets bleef hangen zeg maar zwaar irri, en die taunts die zijn KUT vanmiddag uurtje of 5 zit ik weer op UT . tweakers . net moet toch wat he
Kun je plz leestekens in je post gebruiken? Deze post begreep ik nog wel maar die andere hiervoor totaal niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op donderdag 27 juni 2002 11:14 schreef Boba_Fett het volgende:
Gister nog ff de AARS piepeltjes ingemaakt. :+
sorry Dymlos. >:)
Wacht maar, binnenkort heb jij geen aars meer >:) Bobasletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:28
Op woensdag 26 juni 2002 09:54 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Mjah dat texten binden heb ik al gedaan :) Ben alleen tot nu toe de enige in FtF :) Over dat battlecom, Snail en ik hebben daar idd mee zitten klooien alleen het enige wat nog net verstaanbaar was was ''hallo''. Verder kwam je niet :P Dus die keybindings vinnik het handigste (ik geloof dat MadMax ook eens wat keybindings ging maken? ;) )
We zullen teamspeak eens proberen? :) Probleem alleen is dat er niet zoveel FtFers voicecom programma's gebruiken, om uiteenlopende redenen (bandbreedte, geen mic, durf niej :P). Ik en Bunny, maarja, ik ben insta'er en Bunny is NWer, dat schiet niet op :P

Je bent niet de enige die keybinds gebruikt Bun, ik heb het ook (je weet toch waar al die toetsen van m'n numpad voor dienen :P), Quest, Tiel, en zo zijn er nog een paar. Voor iDM gebruik ik het niet zoveel, voor iCTF des te meer. Als er nou ook eens naar geluisterd wordt door sommigen |:( :P
Op dinsdag 25 juni 2002 19:15 schreef Alphega het volgende:
Als het je gerust stelt wil ik je best vertellen dat ik ftf helemaal niet zo'n super l33t clan vind :P
We zijn niet super, omdat we dat niet willen. Dan zouden we bepaalde members allang gekickt hebben, en anderen hebben aangenomen. Wij willen een GoT/t.net clan blijven, een n00bclan, vooral voor de fun. Dit quote ik van onze clanleaders :P
Ik denk dat een aantal mensen dat denkt omdat jullie toch wel beter zijn dan de gemiddelde speler op ut.tweakers.net En misschien omdat mensen jullie zien winnen en dan jullie (=ftf) allemaal ftf roelt e.d. beginnen te roepen misschien denken de mindere goden dan dat daar ook nog iets van waar is :+
En bedankt maar weer hè.
Op woensdag 26 juni 2002 00:19 schreef QuestGamer het volgende:

14 man is vrij veel inderdaad [...] We doen op dit moment CTF/DM NW en CTF/DM Instagib, 4 ladders dus. [...] Maar goed het gaat allemaal om de FUN!

14 man is niet veel als de ene helft insta is en de andere helft nw, en daarnaast zijn niet alle leden zo actief dat ze elke avond een war kunnen spelen. Er zijn zelfs slechts weinig die dat kunnen :)
Op woensdag 26 juni 2002 09:28 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:

Trouwens 14 spelers zegt niets..wij zijn nu met ons 5/6-en voor insta en staan toch ons mannetje wel in de insta ladders... alleen 5vs5 games is zeer goed plannen, ook voor 4vs4 is het al redelijk moeilijk. Maar ja je vindt niet zomaar iemand van ons niveau :+ (j/k)
Geef FtF 2x 5/6 spelers die elke dag een war kunnen spelen (5/6 insta, 5/6 nw), en onze teamplay verbetert binnen de kortste keren enorm. Maar die hebben we niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Het is best mogelijk dat ut.tweakers.net vanavond down gaat... dat duurt tot iemand van t.net dat IP verandert heeft.

Het nieuwe adres van de server is unreal.gdries.com (was het altijd al, maar die gaat naar een ander IP).

Ik post wel een bericht zodra ik de boel omzet het is dus nu NOG NIET gebeurt. Dat hoop ik vanavond te kunnen doen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Op donderdag 27 juni 2002 13:37 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Kun je plz leestekens in je post gebruiken? Deze post begreep ik nog wel maar die andere hiervoor totaal niet |:(
jaja, ik lul namelijk nog al makkelijk door, snap je???
maarre, hoe krijg ik me fps te zien, en eventueel omhoog ¿¿¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op donderdag 27 juni 2002 14:03 schreef Phant0m het volgende:

[..]

jaja, ik lul namelijk nog al makkelijk door, snap je???
maarre, hoe krijg ik me fps te zien, en eventueel omhoog ¿¿¿
Een naar rechtste menuutje en dan time demo statistics selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Op donderdag 27 juni 2002 13:50 schreef Gerco het volgende:
Het is best mogelijk dat ut.tweakers.net vanavond down gaat... dat duurt tot iemand van t.net dat IP verandert heeft.

Het nieuwe adres van de server is unreal.gdries.com (was het altijd al, maar die gaat naar een ander IP).

Ik post wel een bericht zodra ik de boel omzet het is dus nu NOG NIET gebeurt. Dat hoop ik vanavond te kunnen doen.
kutzooi, ben ik een keer een avondje vrij gaat de server down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Op donderdag 27 juni 2002 12:51 schreef vYniL het volgende:

[..]

ik speel sinds gister officieel instagib bij FtF hoor :P
Op donderdag 27 juni schreef Mol het volgende:
Haha, en nog een BrEeZaH nick ook
Dat is al 5 jaar mijn nickname :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op donderdag 27 juni 2002 14:04 schreef Phant0m het volgende:
kutzooi, ben ik een keer een avondje vrij gaat de server down
De server gaat niet down, ik verplaats 'em naar een ander ip... nu staat 'ie op 130.161.36.97 en hij gaat naar 130.161.36.106.

Ik weet alleen niet of ik 'em vanavond al kan omzetten, blijkt dat 'ie nog wat libraries moet hebben die er niet opstaan. Het ding is nu aan het compilen, maar ik weet niet hoe lang dat gaat duren.

Je kunt voorlopig gewoon op ut.tweakers.net blijven spelen. Die gaat pas down als die andere draait (hopelijk vanavond en op zn laatst morgenavond). Tegen die tijd post ik het IP hier en vraag ik iemand van t.net om even dat IP om te gooien.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 27 juni 2002 11:02 schreef Phant0m het volgende:
En ik zuig dus als ik je al de hele tijd neerknal dan moet je nog eens goed oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op woensdag 26 juni 2002 19:19 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Ik quote mezelf nog maar eens, geef nou eens antwoord!!!!!!

Verder kom ik denk even niet meer op de server, er werd net erg lame gespeeld. Met LMS op Deck16 was er 5 man aan het campen, lekker stilzitten in een hoekje, toen begon iedereen te fakenicken omdat ik aan iemand vroeg wat ze echte nick was.

En om het leuk te houden werd er toen alleen nog maar geouwehoerd ipv gepseeld waardoor de server nog laggier werd als normaal.

De verbinding moet beter, of de max connections moet omlaag, want dit is niet te doen lmfd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Op donderdag 27 juni 2002 14:04 schreef WOmBaT het volgende:

[..]

Een naar rechtste menuutje en dan time demo statistics selecteren :)
huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
echt lame net idd :F, kansloze figuren die de server ff komen verneuken door alleen maar te campen en te hoeren en te faken. Imo moet er gewoon een ban komen op iedereen die campt of een fakenick gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op donderdag 27 juni 2002 16:26 schreef -=MOL=- het volgende:
De verbinding moet beter, of de max connections moet omlaag, want dit is niet te doen lmfd |:(
Er staat net een nieuwe switch in de serverruimte, die geeft nog wat problemen met NWAY autosensing als ik het goed begrepen heb. Er is iemand naar aan 't kijken, ik hoop dat het vandaag nog in orde komt. We zitten nu met zn allen op 10Mbit ofzo...

Max connections gaat op 10 of 12, niet meer, eerst die server eens overbouwen, als x11 een beetje opschiet met compileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
FF een vraagje tussendoor:

Als ik m'n modem rechtstreeks aan m'n pc hang, dan heb ik een ultrarealexte ping van 40, maar als ik via de server (vader's pc) verbind, dan heb ik een ping van minimaal 400 heb, en zodra ik zelf speel (400 is tijdens spec) dan istie zelfs 1100+, Het vreemde hieraan is, dat ik met CS wel altijd een lage ping heb die (bijna) altijd onder de 120ms ligt. Iemand een idee?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Op donderdag 27 juni 2002 17:21 schreef SlinkingAnt het volgende:
FF een vraagje tussendoor:

Als ik m'n modem rechtstreeks aan m'n pc hang, dan heb ik een ultrarealexte ping van 40, maar als ik via de server (vader's pc) verbind, dan heb ik een ping van minimaal 400 heb, en zodra ik zelf speel (400 is tijdens spec) dan istie zelfs 1100+, Het vreemde hieraan is, dat ik met CS wel altijd een lage ping heb die (bijna) altijd onder de 120ms ligt. Iemand een idee?
netspeed lager zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Op donderdag 27 juni 2002 16:44 schreef RaVeNgEr het volgende:
echt lame net idd :F, kansloze figuren die de server ff komen verneuken door alleen maar te campen en te hoeren en te faken. Imo moet er gewoon een ban komen op iedereen die campt of een fakenick gebruikt :P
Daar zat dus iemand bij met een aimbot... De hele tijd zat ie bij LavaGiant op het dak en hij wist altijd precies waar ik stond, ook als ie me met geen mogelijkheid zou hebben kunnen zien :(

Lekker laggen net op de server... Was wel heel extreem... Hopen dat dat na vanavond beter wordt. (pings waren wel normaal btw)

En ik heb voor de eerste keer gewonnen :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sorce/got/ut/gewint.jpg

Goed he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op donderdag 27 juni 2002 16:46 schreef Gerco het volgende:

[..]

Er staat net een nieuwe switch in de serverruimte, die geeft nog wat problemen met NWAY autosensing als ik het goed begrepen heb. Er is iemand naar aan 't kijken, ik hoop dat het vandaag nog in orde komt. We zitten nu met zn allen op 10Mbit ofzo...

Max connections gaat op 10 of 12, niet meer, eerst die server eens overbouwen, als x11 een beetje opschiet met compileren.
12 is imo meer dan genoeg.
Op donderdag 27 juni 2002 16:44 schreef RaVeNgEr het volgende:
Zeker lame, allemaal bannen die gasten!!!
Op donderdag 27 juni 2002 18:19 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Daar zat dus iemand bij met een aimbot... De hele tijd zat ie bij LavaGiant op het dak en hij wist altijd precies waar ik stond, ook als ie me met geen mogelijkheid zou hebben kunnen zien :(

Lekker laggen net op de server... Was wel heel extreem... Hopen dat dat na vanavond beter wordt. (pings waren wel normaal btw)

En ik heb voor de eerste keer gewonnen :D

[afbeelding]

Goed he? :)
Nee, geen tegenstanders van niveau >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr (of whatever :P) speelt wel officeel voor FtF, maar staat toch niet op CB hmm vreemd ik dacht dat zulk soort dingen niet mochten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 18:43 schreef vYniL het volgende:
RaVeNgEr (of whatever :P) speelt wel officeel voor FtF, maar staat toch niet op CB hmm vreemd ik dacht dat zulk soort dingen niet mochten :?
dacht ik dus ook :?

en over dat ding op de dak, je hoeft geen aimbot te hebben om te weten waar mensen respawnen, je kan het gewoon horen, en meestal weet je al wat ze gaan doen (translocaten naar shockrifle of gewoon lekker omlopen naar de ingang.....)
en campers in lms zijn LAMEEEEEEEEEEEEEEEE (mol.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 19:36 schreef got*0wned het volgende:

[..]

lol de pot verwijt de ketel... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

[..]

en over dat ding op de dak, je hoeft geen aimbot te hebben om te weten waar mensen respawnen, je kan het gewoon horen, en meestal weet je al wat ze gaan doen (translocaten naar shockrifle of gewoon lekker omlopen naar de ingang.....)
Roflol, dan was jij zeker die fakenicker?

Ik heb 1x gecamped en toen heeft rav me gekilled en dat was xpress. Hoe kan ik in godsnaam campen en fraggs maken dan? Leg me dat eens uit? Maar jij bent er alleen maar op uit om mensen te narren en te irriteren. Van mij mag je een ban krijgen op de server en op GoT. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Op donderdag 27 juni 2002 18:37 schreef -=MOL=- het volgende:

Nee, geen tegenstanders van niveau >:)
Mjah, 1337 Mol was er niet :P
Van jou herinner ik me niet bepaald uitmuntende scores, stond volgens mij nog vaak zelfs onder mij >:)
En dat met m'n 15 fps >:)
(nog 1 weekje trouwens :))

[..]

Jah, maar elke keer? Ook als ik een tijd gewoon bleef stilstaan na het respawnen wist ie elke keer precies waar ik zat (die bol kwam altijd precies naast me neer en nooit een eind van me af, dus ik was gewoon elke keer dood :{)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Ik ben nu bezig met de verhuizing van de server... de boel is dus even down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT

WOmBaT

Nyaaa!!!

Ik was toch al ff weg. Er liep daar toennet iemand rond met een aimbot :( en ik had er gewoon geen zin meer in. Straks als het rustiger is ben ik wel weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:04
Op donderdag 27 juni 2002 21:26 schreef Gerco het volgende:
Ik ben nu bezig met de verhuizing van de server... de boel is dus even down.
hmmm, oke, dat was dus midden in een megavette game, 7-7, sudden death overtime, met circa 12 lui. Maargoed, wat moet dat moet :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

mijn provider heeft een niewegame server kunnen we die uit proberen ut.tweakers.net is toch down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op donderdag 27 juni 2002 21:34 schreef sc100 het volgende:
mijn provider heeft een niewegame server kunnen we die uit proberen ut.tweakers.net is toch down
Gefeliciteerd :)

Wat is je provider? Wat is het adres :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

multikabel
213.73.255.135:7777 voor DM
213.73.255.135:7788 voor ctf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

De server is verhuist, de DNS (ut.tweakers.net) is aangepast.

Het kan echter tot 24 uur duren voordat de DNS migratie bij iedereen binnen is, dus het nieuwe IP van de server is 130.161.36.106 poort 7777.

hf & gl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Op donderdag 27 juni 2002 21:46 schreef Gerco het volgende:
De server is verhuist, de DNS (ut.tweakers.net) is aangepast.

Het kan echter tot 24 uur duren voordat de DNS migratie bij iedereen binnen is, dus het nieuwe IP van de server is 130.161.36.106 poort 7777.

hf & gl!
Thanx :D
Ping is ook iets beter nu bij mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

We gaan het zo uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Ik denk dat er toch nog wat kinderziektes inzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op donderdag 27 juni 2002 22:54 schreef Gallus het volgende:
Waar basseer je dat op? Ik ben er nog niet geweest, heb ff op een andere server gespeeld. Ga het zo wel proberen.

edit:

Er blijven trouwens mensen beweren dat er aimbotters op de server komen, maar dat is met deze server toch helemaal niet mogelijk? Of ben ik nou gek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 22:54 schreef Gallus het volgende:
Tja het connecten bij een nieuw potje doet ie bij mij nog niet goed, en verder waren er af toe momenten dat er ineens veel lag was.
Maar goed ik denk dat dat allemaal wel opgelost wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Op vrijdag 28 juni 2002 00:26 schreef Boba_Fett het volgende:

[..]

Tja het connecten bij een nieuw potje doet ie bij mij nog niet goed, en verder waren er af toe momenten dat er ineens veel lag was.
Maar goed ik denk dat dat allemaal wel opgelost wordt. :)
Connecten naar een nieuwe map werkte inderdaad nog niet naar behoren. Een "reconnect" was nodig om toch binnen te komen. En er was ook regelmatig aardig wat lag...

Maar dat is alweer een tijdje terug, weet niet hoe het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Lagproblemen zouden nu opgelost moeten zijn (tenzij MySQL opeens erg druk gaat doen). Dat gereconnect is nu ook opgelost, maar door de FtF server uit te zetten...

Morgen reinstall ik beide servers en hoop ik van de problemen af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op vrijdag 28 juni 2002 00:52 schreef Gerco het volgende:
Lagproblemen zouden nu opgelost moeten zijn (tenzij MySQL opeens erg druk gaat doen). Dat gereconnect is nu ook opgelost, maar door de FtF server uit te zetten...

Morgen reinstall ik beide servers en hoop ik van de problemen af te zijn.
Dat reconnect deed hij 30 minuten geleden nog niet goed. LAG was idd ook te erg, heb een paar keer met insta dwars door hoofden heengeschoten enzo. Nou haat ik insta zowieso, maar toch, het is goed voor de aim :)

Wat heeft de FtF server ermee te maken?

Verder, kan er morgen niet gespeeld worden ivm de herinstallatie?

Oh, en trouwens bedankt voor de inzet die je hebt om de server goed te krijgen! Erg tof van je! Ik zie je zelf alleen weinig spelen, kom ik op de verkeerde tijden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op vrijdag 28 juni 2002 01:06 schreef -=MOL=- het volgende:
Oh, en trouwens bedankt voor de inzet die je hebt om de server goed te krijgen! Erg tof van je! Ik zie je zelf alleen weinig spelen, kom ik op de verkeerde tijden ofzo?
Graag gedaan, op deze manier heb ik tenminste ook iemand om TEGEN te spelen wanneer ik dat wil... :)

En je komt niet op de verkeerde tijden, de afgelopen weken heb ik gewoon erg weinig tijd gehad om te spelen, daarom speel ik ook steeds slechter. Nu wil zelfs GeniusDex geen Puc-Power meer :'(

De FtF server draait op dezelfde bak, ik denk dat 'ie het niet aankan om JK2 en 2x UT te draaien. Ik moet even overleggen met mn medebeheerders wat we daaraan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje dacht ik vanochtend.. leuk effe potje ut op ut.tweakers.net... was ik helemaal in me eentje.. ja dan wordt het op gegeven moment wel erg saai hoor...

maar goed wie gaat er dan ook om 8:30 op de vrijdag ochtend ut-en...

/me ik kon het nu wel winnen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op vrijdag 28 juni 2002 08:53 schreef Gerco het volgende:

[..]

Graag gedaan, op deze manier heb ik tenminste ook iemand om TEGEN te spelen wanneer ik dat wil... :)

En je komt niet op de verkeerde tijden, de afgelopen weken heb ik gewoon erg weinig tijd gehad om te spelen, daarom speel ik ook steeds slechter. Nu wil zelfs GeniusDex geen Puc-Power meer :'(

De FtF server draait op dezelfde bak, ik denk dat 'ie het niet aankan om JK2 en 2x UT te draaien. Ik moet even overleggen met mn medebeheerders wat we daaraan gaan doen.
Hmmmmmmm, beter dat FtF zelf een server gaat regelen ofzo?? Op zit jij ook in FtF, want volgens mij heeft dat niks met elkaar te maken of wel.

Verder , wata is JK2 Jedi Knight ofzo? Zoja, word dat veel gespeeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Zijn de Anti Idle en Anti Camp mods nog iets?

Als je langer dan xx seconden stil staat ga je vanzelf dood. Alleen lullig als je iets typt, zoals ik vaak heb dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op vrijdag 28 juni 2002 10:26 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Zijn de Anti Idle en Anti Camp mods nog iets?

Als je langer dan xx seconden stil staat ga je vanzelf dood. Alleen lullig als je iets typt, zoals ik vaak heb dan :)
Oh, dan meot jesneller typen, ik heb het nog nooit gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op vrijdag 28 juni 2002 10:00 schreef -=MOL=- het volgende:
Hmmmmmmm, beter dat FtF zelf een server gaat regelen ofzo??
Op zit jij ook in FtF, want volgens mij heeft dat niks met elkaar te maken of wel.
Ik zit niet in FtF, maar dat komt wel goed. Ik heb tenslotte nog een computer, maar allebei de UT's op 1 comp is wel handig, ik denk dat we JK2 maar weer moeten verplaatsen naar waar 'ie eerst stond (vulcanus).
Verder , wata is JK2 Jedi Knight ofzo? Zoja, word dat veel gespeeld dan?
Inderdaad Jedi Knight 2, en dat wordt bij ons ERG veel gespeeld. Ik heb het nog nooit gedaan, maar het schijnt dat we een zeer populaire server hebben. Mede door de vreemde regels die we hanteren (geen Free For All, maar gewoon rondlopen en beleefd aan iemand vragen of je 'em mag slachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best een goeie server qua ping moet ik zeggen alhoewel ik gisteravond wel om de zoveel minuten weglagde =/ vind wel dat er teveel keuze mogelijkheid is mbt maps/modes. hebt zelfs kans dat er low grav (hall of giants) instagib tevoorschijn wordt getoverd.

laatste wens is player limiet naar 10 ipv 12.

zal zeker vaker op deze server zitten op de weekdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 20:18 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Roflol, dan was jij zeker die fakenicker?

Ik heb 1x gecamped en toen heeft rav me gekilled en dat was xpress. Hoe kan ik in godsnaam campen en fraggs maken dan? Leg me dat eens uit? Maar jij bent er alleen maar op uit om mensen te narren en te irriteren. Van mij mag je een ban krijgen op de server en op GoT. >:)
wtf?
ik was niemand aan het irriteren?? stfu n00b

khad zelfs een dominating + sprees
en dat ik niet met mijn normale nickname speel, dat is mijn probleem en niet de jouwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Op vrijdag 28 juni 2002 08:58 schreef kaasie het volgende:
jeetje dacht ik vanochtend.. leuk effe potje ut op ut.tweakers.net... was ik helemaal in me eentje.. ja dan wordt het op gegeven moment wel erg saai hoor...

maar goed wie gaat er dan ook om 8:30 op de vrijdag ochtend ut-en...

* Hexyl ik kon het nu wel winnen haha
niet van mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Op vrijdag 28 juni 2002 12:20 schreef got*0wned het volgende:

[..]

wtf?

en dat ik niet met mijn normale nickname speel, dat is mijn probleem en niet de jouwe
pfft, je bent wel 1337 nu hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

w00t, ik win ook weer eens een spelletje:
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/ut/Shot0028.jpg
1x Dominating en 2 Killing Sprees >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 13:36 schreef Gerco het volgende:
w00t, ik win ook weer eens een spelletje:
[afbeelding]
1x Dominating en 2 Killing Sprees >:)
lol... zo te zien was de tegenstand niet al te groot. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op vrijdag 28 juni 2002 12:20 schreef got*0wned het volgende:

[..]

wtf?

Of mensen zich aan jou irriteren kan jij niet zeggen, alleen de mensen die zich dus aan jou irriteren.

Verder heb ik er geen problemen mee als iemand met een andere naam speelt, maar als je dan vraagt wie hij is je allemaal gescheld naar je toe krijgt, ja dat is vreemd.

En als je nou verder zo goed bent met je dominating en je sprees, waarom speel je dan niet onder je eigen naam, dan kan iedereen zien hoe goed je bent.

Verder erger ik me aan je taalgebruik, kan je niet normaal ABN gebruiken zoals ieder zichzelf respecterende Nederlander?
Op vrijdag 28 juni 2002 13:12 schreef RaVeNgEr het volgende:

[..]

pfft, je bent wel 1337 nu hoor.
Thank you very much ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Dit is een bericht voor gerco!

Er zijn 2 mensen die onder de volgende nicks spelen: Shield en Jeroen. Zij zijn erg irritante spelers, ze campen bij LMS op lame plekken enzo. Er was een heftige discussie onder het spelen en iedereen was het ermee eens dat ze een ban moeten krijgen op de UT server.

Er stond geen email adres in je profiel, dus doe ik het maar via deze weg.

Wil iedereen die het hiermee eens is even reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 15:25 schreef -=MOL=- het volgende:
Dit is een bericht voor gerco!

Er zijn 2 mensen die onder de volgende nicks spelen: Shield en Jeroen. Zij zijn erg irritante spelers, ze campen bij LMS op lame plekken enzo. Er was een heftige discussie onder het spelen en iedereen was het ermee eens dat ze een ban moeten krijgen op de UT server.

Er stond geen email adres in je profiel, dus doe ik het maar via deze weg.

Wil iedereen die het hiermee eens is even reageren?
gerco@gdries.com

Stond in een van zijn reply's aan het begin. :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.