Op woensdag 26 juni 2002 09:54 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Mjah dat texten binden heb ik al gedaan

Ben alleen tot nu toe de enige in FtF

Over dat battlecom, Snail en ik hebben daar idd mee zitten klooien alleen het enige wat nog net verstaanbaar was was ''hallo''. Verder kwam je niet

Dus die keybindings vinnik het handigste (ik geloof dat MadMax ook eens wat keybindings ging maken?

)
We zullen teamspeak eens proberen?

Probleem alleen is dat er niet zoveel FtFers voicecom programma's gebruiken, om uiteenlopende redenen (bandbreedte, geen mic, durf niej

). Ik en Bunny, maarja, ik ben insta'er en Bunny is NWer, dat schiet niet op
Je bent niet de enige die keybinds gebruikt Bun, ik heb het ook (je weet toch waar al die toetsen van m'n numpad voor dienen

), Quest, Tiel, en zo zijn er nog een paar. Voor iDM gebruik ik het niet zoveel, voor iCTF des te meer. Als er nou ook eens naar geluisterd wordt door sommigen

Op dinsdag 25 juni 2002 19:15 schreef Alphega het volgende:
Als het je gerust stelt wil ik je best vertellen dat ik ftf helemaal niet zo'n super l33t clan vind

We zijn niet super, omdat we dat niet willen. Dan zouden we bepaalde members allang gekickt hebben, en anderen hebben aangenomen. Wij willen een GoT/t.net clan blijven, een n00bclan, vooral voor de fun. Dit quote ik van onze clanleaders

Ik denk dat een aantal mensen dat denkt omdat jullie toch wel beter zijn dan de gemiddelde speler op ut.tweakers.net En misschien omdat mensen jullie zien winnen en dan jullie (=ftf) allemaal ftf roelt e.d. beginnen te roepen misschien denken de mindere goden dan dat daar ook nog iets van waar is

En bedankt maar weer hè.
Op woensdag 26 juni 2002 00:19 schreef QuestGamer het volgende:
14 man is vrij veel inderdaad [...] We doen op dit moment CTF/DM NW en CTF/DM Instagib, 4 ladders dus. [...] Maar goed het gaat allemaal om de FUN!
Nee we gebruiken (nog) geen battlecom oid... Snail en Bunny hebben er wel mee zitten kloten, maar ik moet eerst maar eens een microfoon kopen

14 man is niet veel als de ene helft insta is en de andere helft nw, en daarnaast zijn niet alle leden zo actief dat ze elke avond een war kunnen spelen. Er zijn zelfs slechts weinig die dat kunnen

Op woensdag 26 juni 2002 09:28 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Trouwens 14 spelers zegt niets..wij zijn nu met ons 5/6-en voor insta en staan toch ons mannetje wel in de insta ladders... alleen 5vs5 games is zeer goed plannen, ook voor 4vs4 is het al redelijk moeilijk. Maar ja je vindt niet zomaar iemand van ons niveau

(j/k)
Geef FtF 2x 5/6 spelers die elke dag een war kunnen spelen (5/6 insta, 5/6 nw), en onze teamplay verbetert binnen de kortste keren enorm. Maar die hebben we niet...