hmm, ik ga nu databeest billenkoek geven
Waarom begint dit steeds meer op een GTA 3 topic te lijken
Ik, geheel anders
Verwijderd
Op zondag 23 juni 2002 16:30 schreef LegalAlien het volgende:
Waarom begint dit steeds meer op een GTA 3 topic te lijken
anyway, databeest komt niet meer online, zeker angstplasje doen
ik merk als dat mijn vraag niet beantwoord wordt, wrom spelen jullie bijna nooit NW DM en dan het liefts op phobos of deck 16 ][
Net een leuk potje gespeelt op Jolt CTF 1 Face only. Er zijn daar meestal wel spelers van mijn nivo. Ik eindig meestal wel hoog. Misschien een tip voor mensen om daar te gaan spelen. Ze hebben ook DM servers, insta servers, etc....Op zondag 23 juni 2002 17:13 schreef ItSnows het volgende:
Vanaf hieronder gaat het in ieder geval(!) weer over ut.tweakers.net
wel niet op ut.tweakers.net maar toch
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
<font color=blue>Er zijn een aantal off topic posts weggehaald. 3 mensen hebben een edit gekregen en moeten hun emails maar eens kontroleren
</font>
• Het gebruik van thumbnails is niet verplicht maar wel raadzaam als het veel pixs betreft.
Hier staat hoe je thumbnails maakt: http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#10
• Het beste is overigens [IMG=400,200] (=resizen) te gebruiken of een url en geen img posten
En ben aub aardig voor elkaar anders moet ik onaardig worden
• Het gebruik van thumbnails is niet verplicht maar wel raadzaam als het veel pixs betreft.
Hier staat hoe je thumbnails maakt: http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#10
• Het beste is overigens [IMG=400,200] (=resizen) te gebruiken of een url en geen img posten
Verwijderd
</li>Op zondag 23 juni 2002 17:38 schreef ItSnows het volgende:
<li>Het gebruik van thumbnails is niet verplicht
zie je now Mol.....

Verwijderd
Daar heb ik gister ook nog gespeeld, zitten inderdaad best goede spelers.Op zondag 23 juni 2002 17:26 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Net een leuk potje gespeelt op Jolt CTF 1 Face only. Er zijn daar meestal wel spelers van mijn nivo. Ik eindig meestal wel hoog. Misschien een tip voor mensen om daar te gaan spelen. Ze hebben ook DM servers, insta servers, etc....
wel niet op ut.tweakers.net maar toch
Verwijderd
gamepoint is nog hoger niveau (soms)Op zondag 23 juni 2002 17:26 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Net een leuk potje gespeelt op Jolt CTF 1 Face only. Er zijn daar meestal wel spelers van mijn nivo. Ik eindig meestal wel hoog. Misschien een tip voor mensen om daar te gaan spelen. Ze hebben ook DM servers, insta servers, etc....
veel x2 manetjes spelen soms daar

Woei...

Zo slecht ben ik dus ook alweer niet

Hem kon ik wel bijna wurgen

M'n eerste multi op de Tweakers-server (jaja, ben er nog niet zo lang en ook niet zo super met me PII 266

Niet leuk als Ravenger meespeelt

Vooral de konijntjes doen et em
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
d'r wordt mij teveel CTF gespeeld (hou meer van assault)
Assault begin ik vervelend te vinden... Saai, elke keer hetzelfde...
Kvind het wel jammer dat er geen redeemer is... Zou dat niet ook in de mapvote erbij kunnen?
En nog even een bug in de server: Elke keer als we Face][ proberen te spelen (instagib in dit geval) krijgen we Deck 16 NW nadat de server een paar seconden langer dan normaal stil is. Hoe kan dat?
Kvind het wel jammer dat er geen redeemer is... Zou dat niet ook in de mapvote erbij kunnen?
En nog even een bug in de server: Elke keer als we Face][ proberen te spelen (instagib in dit geval) krijgen we Deck 16 NW nadat de server een paar seconden langer dan normaal stil is. Hoe kan dat?
redeemer is er bewust uitgehaald. Toen die nog aan stond kon je elke minuut wel een redeemer horen en had iemand er weer 5 frags bij. Wij vonden dat dat TE makkelijk ging en dus heeft Gerco de noredeemer erop gezetOp zondag 23 juni 2002 19:37 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Assault begin ik vervelend te vinden... Saai, elke keer hetzelfde...
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Neeej, da's ook weer niet leukOp zondag 23 juni 2002 19:48 schreef -------chucky---------- het volgende:
je kunt mij wel wurgen oh wat een eer
volgden keer zal ik jou laten winnen :P:D
Mijn dag komt nog wel ooit ofzo
Kan de redeemer dan niet zo worden ingesteld dat ie minder vaak verschijnt? Heb ik al gezien op een paar servers... Dan kun je em maar 1x per 8 min. gebruiken ofzo, en geef nou toe: et is best leukOp zondag 23 juni 2002 19:49 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
redeemer is er bewust uitgehaald. Toen die nog aan stond kon je elke minuut wel een redeemer horen en had iemand er weer 5 frags bij. Wij vonden dat dat TE makkelijk ging en dus heeft Gerco de noredeemer erop gezet
Hier was ik een keertje "in the winning mood".

Hier verliep het wat minder voorspoedig, maar let op de 2(!) rode vlaggen.

Hier verliep het wat minder voorspoedig, maar let op de 2(!) rode vlaggen.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
yup, daarom wordt ie ook niet in clanmatches gebruikt... dat zou zuigen zegOp zondag 23 juni 2002 20:41 schreef Ninthy het volgende:
je moet geen redeemer gebruiken ook al pak je hem op
Redeemer = no skilzz
LOL!Op zondag 23 juni 2002 20:49 schreef ReV3rEnD het volgende:
it wasn't me!!!!
databeest heeft een bot als mijn naam gebruikt!
ach, ik hoef niet met bewijzen te komen ook, want iedereen weet toch dat ik jouw simpel kan ownen.

🌞🍃
Verwijderd
volgende x ben ik host, dan doe ik het zonder muis en mijn handen op mijn rug + ogen dicht tegen databeest = godlikeOp zondag 23 juni 2002 20:50 schreef DataBeest het volgende:
[..]
LOL!![]()
![]()
![]()
ach, ik hoef niet met bewijzen te komen ook, want iedereen weet toch dat ik jouw simpel kan ownen.

lol, complottheorieën graag!Op zondag 23 juni 2002 20:49 schreef ReV3rEnD het volgende:
it wasn't me!!!!
databeest heeft een bot als mijn naam gebruikt!
Ik had trouwens net ineens heel wat leeswerk in te halen
Op je 56K terwijl je de UT2003 ISO download zeker.Op zondag 23 juni 2002 20:51 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
volgende x ben ik host,
Idd, met of zonder muis op je rug win ik wel, godlike nog net niet, omdat je toch wel weer weggaat als je merkt dat je verliest, net zoals net.dan doe ik het zonder muis en mijn handen op mijn rug + ogen dicht tegen databeest = godlike

Een killingspree af en toe ging nog.

Een rampage ook, maar verder niet, omdat je toen weg ging.

Nou ja, helaas dus ook geen screenshot van de score.
En dat van die bot dat het zou zijn, ach ja, hier een stukje MSN log wat genoeg zegt.

Eddep@ = ReV3rEnD trouwens.Eddep@ says:
*&^%_!#
DataBeest says:
ROFL
DataBeest says:
screenies heb ik gemaakt.
Eddep@ says:
(^#*&+!#
DataBeest says:
![]()
Eddep@ says:
wacht maar tot ik host ben
Eddep@ says:
je gaat ze toch niet posten?
DataBeest says:
tuurlijk wel.
Eddep@ says:
dan volgen er nare reprasailles voor jou
DataBeest says:
ROFL, on my way.
🌞🍃
doh MolOp zondag 23 juni 2002 15:53 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
7of9 is niet goed lmfd, anders zou ik hem niet meerdere malen verslagen hebben. Het verschil van mening over mensen die goed zijn is verschillend uiteraard, maar ik heb net een potje gedaan met S Mich en S Ravenger. Dat zijn de betere spelers (alhoewel imo rav nog niet eens 1 van de beste spelers is van syncro, nofi verder)
Zal wel ff een screenie posten van dat potje!
[edit]
screenie:
hmm, 2 dingen: Me geluid is af en toe errug brak (klink alsof je je speakers opgeblazen hebt zeg maar, krakend dus)
en soms blijven de dooie mannetjes gewoon staan in beeld, das niet handig als je dan gaat lopen schieten op iets dat er niet is
en soms blijven de dooie mannetjes gewoon staan in beeld, das niet handig als je dan gaat lopen schieten op iets dat er niet is
Voor je geluid is een oplossing, wat vaker is langsgekomen. In dit topic staan links naar topics waar het ook is gevraagd en een oplossing in staat.Op zondag 23 juni 2002 22:10 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
hmm, 2 dingen: Me geluid is af en toe errug brak (klink alsof je je speakers opgeblazen hebt zeg maar, krakend dus)
[topic=531822]
Het 2e probleem weet ik niet.
🌞🍃
Ik heb ooit eens een potje tegen "BoVoX" mogen spelen (hij onder andere naam, bah)... en het was wel duidelijk waarom hij 1vs1 Clanbase #1 insta voor een lange tijd was 
Vaak hangt het van de map af... in pyramid suck in he, maar TDM morpheus of Curse

Op een of andere manier speel ik sowieso beter TDM dan normaal DM, waarschijnlijk omdat ik altijd op de andere kleur gewend ben te knallen
Vaak hangt het van de map af... in pyramid suck in he, maar TDM morpheus of Curse
Op een of andere manier speel ik sowieso beter TDM dan normaal DM, waarschijnlijk omdat ik altijd op de andere kleur gewend ben te knallen
Verwijderd
Probleem had ik ook, met het blijven staan van de dooie mannetjes.
Ik verwees je op de server al hiernaar toe.
Voor probleemomschrijving, zie eerder dit topic.
Linkje :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14088289#14088289
Oplossing, staat iets verder :
Ik verwees je op de server al hiernaar toe.
Voor probleemomschrijving, zie eerder dit topic.
Linkje :
Oplossing, staat iets verder :
Op zondag 23 juni 2002 22:10 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
idd, ikke ook bonus cd geinstalleerd
IDDOp maandag 24 juni 2002 00:24 schreef Robin Vreuls het volgende:
Deze game was zoo hektisch, echt wel lachen
Verwijderd
bovox was toch geckiked van clanbase? (aimbotje ofzo)Op zondag 23 juni 2002 22:41 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Ik heb ooit eens een potje tegen "BoVoX" mogen spelen (hij onder andere naam, bah)... en het was wel duidelijk waarom hij 1vs1 Clanbase #1 insta voor een lange tijd was
Vaak hangt het van de map af... in pyramid suck in he, maar TDM morpheus of Curse![]()
en we hebben zijn clan vet ingemaakt met instagib ctf (mi7).......
Haha, das waar ook, laat ik dan maar niet DM ofzo tegen je gaan spelenOp zondag 23 juni 2002 22:02 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
doh Mol, ik ben ook geen CTFer, maar een TDMer
Ging trouwens best leuk dat potje met Mich. Hij heeft volgens mij alle caps gemaakt, ik was een beetje van alles.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
mjah ik ben dan wel TDMer maar ik had volgens mij ook alle 2 de caps gemaaktOp maandag 24 juni 2002 10:14 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Haha, das waar ook, laat ik dan maar niet DM ofzo tegen je gaan spelen
Ging trouwens best leuk dat potje met Mich. Hij heeft volgens mij alle caps gemaakt, ik was een beetje van alles.
Nee, ik dacht dat hij een clan lamer was (speelt in meerdere clans, in dezelfde ladder)..maar als het een aimbot was, nou ja, geen wonder dat ik verloorOp maandag 24 juni 2002 09:56 schreef got*0wned het volgende:
[..]
bovox was toch geckiked van clanbase? (aimbotje ofzo)
en we hebben zijn clan vet ingemaakt met instagib ctf (mi7).......
Trouwens een persoon zegt weinig over de clan
Weet iemand wie de doorverwijzing ut.tweakers.net naar mijn server gemaakt heeft? Zo ja, wie en hoe kan ik 'em bereiken...
De verwijzing moet omgezet worden naar een alias voor unreal.gdries.com aangezien het IP voor de server waarschijnlijk binnenkort verandert. Op die manier kan ik tenminste gewoon het domein omzetten zodat ut.tweakers.net blijft werken.
De verwijzing moet omgezet worden naar een alias voor unreal.gdries.com aangezien het IP voor de server waarschijnlijk binnenkort verandert. Op die manier kan ik tenminste gewoon het domein omzetten zodat ut.tweakers.net blijft werken.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ja ik zie het, maar kan je ook lezen?Op zondag 23 juni 2002 18:31 schreef got*0wned het volgende:
[..]
</li>
zie je now Mol.....
Ik heb 2 woordjes even vetgedrukt gemaakt. Het gaat er niet om dat het moet, maar om het feit dat je daarmee andere users tegemoet komt. Jij maakt je imo niet echt geliefd zo op het forum, dat blijft ook wel uit een aantal reacties. Dus doe alsjeblieft gewoon normaal nu, ik vind het zonde om er nog meer posts aan te wijden.Op zondag 23 juni 2002 17:38 schreef ItSnows het volgende:
<font color=blue>Er zijn een aantal off topic posts weggehaald. 3 mensen hebben een edit gekregen en moeten hun emails maar eens kontroleren</font>

Hier wat reacties van anderen:
Op zondag 23 juni 2002 14:05 schreef vYniL het volgende:
Inderdaad, ik ben het eens met MOL, op deze manier wordt deze hele pagina vern**kt
Op zondag 23 juni 2002 14:10 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met MOL, zo moeilijk is het toch niet om die dingetjes te thumbnailen?!? Djeez
Op zondag 23 juni 2002 14:11 schreef vYniL het volgende:
[..]
Precies, als je al te lui bent om dat te doen laat dan die screenshots maar zitten
Op zondag 23 juni 2002 15:03 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
bennik volledig met je een. Veel mensen werken nog op 1024x768, en daarvoor zijn de plaatjes veel te groot. en de modemers hebben denk ik geen zin om een half uur op die pagina te wachten....
Alleen die laatste regel had imo wel iets minder gemogen, maar ik begrijp je woede wel
Op zondag 23 juni 2002 15:37 schreef Ninthy het volgende:
KUNNEN JULLIE IDIOOTEN ER THUMBNAILS VAN MAKEN WANT JULLIE VERKLOTEN ZO DE HELE LAYOUT EN MODEMERS HEBBEN HIER GEEN BEHOEFTE AAN blablabla
<font color=blue>edit: you got mail</font>
Op zondag 23 juni 2002 15:41 schreef GeniusDex het volgende:
* GeniusDex wordt boos
Eerst vraagt ie, idd op een misschien iets minder vriendelijke manier, of jullie er thumbnails van kunnen maken. Dan gaan jullie flamen op 'm, en dan nog eens papagaai spelen.... 't is dat ik geen mod ben......
Op zondag 23 juni 2002 15:52 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
LOL7of9 is goed hoor...
Mgoed, ff serieus.
7of9, je moet echt ff thumbnails gebruiken hoor, is echt maar een kleine moeite.!
En het is nergens voor nodig MOL uit te gaan schelden en te gaan flamen enzo, hou het ff gezellig allemaal
edit:
Mijn dank ik trouwens groot voor de steun die ik krijg van jullie
Ik heb door mijn geschreeuw en geblaat wel een OW gekregen, wie het daar niet mee eens is net als ik kan en mag mij steunen door te mailen naar bemiddelaar@tweakers.net
Ik had mijn bezwaar ingediend en kreeg dit terug gemaild. Ik begrijp het wel, maar je weet nooit wat ik hiermee nog kan berijken.
[code]Sorry, maar zo'n mega-flame krijg zelfs ik niet goedgepraat, want een mega-
flame is het toch wel.
Dat je er helemaal ziek van wordt dat een topic voor de zoveelste keer
voorbijkomt, kan ik me wel indenken, maar dat had je ook op een andere manier
aan kunnen pakken. Maar dat zul je zelf nu ook wel inzien.
Mischien is de volgende keer een modje inschakelen een betere optie.
--
Groeten,
Jos / TgF
Bemiddelaar
Ghatering of Tweakers [/code]
Dus als iemand mij wil steunen in het "aanvechten" van mijn OW, mail dan naar bemiddelaar@tweakers.net
Ik heb door mijn geschreeuw en geblaat wel een OW gekregen, wie het daar niet mee eens is net als ik kan en mag mij steunen door te mailen naar bemiddelaar@tweakers.net
Ik had mijn bezwaar ingediend en kreeg dit terug gemaild. Ik begrijp het wel, maar je weet nooit wat ik hiermee nog kan berijken.
[code]Sorry, maar zo'n mega-flame krijg zelfs ik niet goedgepraat, want een mega-
flame is het toch wel.
Dat je er helemaal ziek van wordt dat een topic voor de zoveelste keer
voorbijkomt, kan ik me wel indenken, maar dat had je ook op een andere manier
aan kunnen pakken. Maar dat zul je zelf nu ook wel inzien.
Mischien is de volgende keer een modje inschakelen een betere optie.
--
Groeten,
Jos / TgF
Bemiddelaar
Ghatering of Tweakers [/code]
Dus als iemand mij wil steunen in het "aanvechten" van mijn OW, mail dan naar bemiddelaar@tweakers.net
Mijn dank is groot!
Verwijderd
Zelfde gold voor jullie, als ik dan eenmaal de vlag had kreeg ik tig shockcombo's en miniguns in mijn face.Op maandag 24 juni 2002 09:55 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
IDD, werd helemaal gestoord van die defence van rood, constant ripperspam en 4 defence
. Vet rellen, proberen samen aan te vallen, maar het mocht niet baten ook al maaide ik de eerste 4 defence neer kwamen ze van achter weer terug
Jullie hadden gewoon geluk dat jullie er 1x doorgekomen waren, anders waren we nu nog bezig geweest.
Verwijderd
lol, het is maar een OW man...niet het einde van de wereld.Op maandag 24 juni 2002 11:30 schreef -=MOL=- het volgende:
Ja ik zie het, maar kan je ook lezen?
kvraag me af wie de 3de heeft gekregen? ( ninthy denk ik
en btw, ik kan wel lezen, maar jij ging zeiken met je regels....dus je had ongelijk (dat het mooier/beter is anders, dat is een mening)
Als je kan lezen had je gezien wie de OW nog meer heeft gehad. Dat het mooier/beter/blablabla...... Lees wat de MOD zei: Het is wel raadzaam. Ik heb nooit gezegd dat in de faq staat dat je thumbs moet gebruiken. Het is alleen maar in het belang van iedereen dat we dat doen.Op maandag 24 juni 2002 13:15 schreef got*0wned het volgende:
[..]
lol, het is maar een OW man...niet het einde van de wereld.
kvraag me af wie de 3de heeft gekregen? ( ninthy denk ik)
en btw, ik kan wel lezen, maar jij ging zeiken met je regels....dus je had ongelijk (dat het mooier/beter is anders, dat is een mening)
En verder weet ik dat het niet het einde van de wereld is, het boeit me verder ook niet, maar ik ben het er niet mee eens. Is dat raar?
En nu reageer ik dus NIET meer op je replys. Ik heb het 3x volgehouden, maar je blijft doorz*ken.
Op maandag 24 juni 2002 13:45 schreef -=MOL=- het volgende:
En nu reageer ik dus NIET meer op je replys. Ik heb het 3x volgehouden, maar je blijft doorz*ken.
En nu allebei ophouden!Op maandag 24 juni schreef 7of9/got*owned/n00000bieeee het volgende:
bl@penstartje
UT speel je voor de fun, tis niet de bedoeling dat je er ruzie over gaat maken. Dat doe je thuis maar met je broers en zussen ofzo
Back ontopic please, ik post wel ff wat screenies - ALL CLICKABLE
De voorbereiding op de insta TDM war FtF tegen [66] leek voorspoedig te gaan, met monsterkilletje erbij:
Maar de war zelf verloren we, irritante campers

Hier nog een verloren instagib CTF war:
Hier nog een potje, Deurmat op -100

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Hmmmm, CTF insta snap ik nog steeds niet. Zonder transloc is het gewoonweg rennen als een kip zonder kop om een cap te maken.Op maandag 24 juni 2002 14:27 schreef QuestGamer het volgende:
een hoop shit met screenies. (weggehaald omdat hij het irritant vond)
Verder over dat screenie met die -100. Best wel tof dat hij 130 deaths heeft, dus 30 frags heeft gemaakt en zichzelf 130 keer naar beneden heeft gestort in de tijd dat jij er 30 maakt
Ga dan niet naar hen toe, maar laat ze naar jou toekomen... altijd doen als je tegen campers speelt..Op maandag 24 juni 2002 14:27 schreef QuestGamer het volgende:
...
Maar de war zelf verloren we, irritante campersmgoed...
...
[zeikmodes]Op maandag 24 juni 2002 14:55 schreef -=MOL=- het volgende:
Verder over dat screenie met die -100. Best wel tof dat hij 130 deaths heeft, dus 30 frags heeft gemaakt en zichzelf 130 keer naar beneden heeft gestort in de tijd dat jij er 30 maakt
Waarom quote je mijn HELE post, met plaatjes en al
Gewoon alleen de tekst of 1 plaatje waar je op reageert is voldoende
[/ziekmodes]
Wat jij daar zegt klopt niet. 130 deaths en -100 frags wil niet per se zeggen dat hij 30 frags heeft gemaakt hoor. Hij is gewoon naast zijn 100 suicides ook nog 30x door mij of Fairy ofzo afgeknald
Questje ik had ook mee moeten doen maar ik had geen zin
Gebeurd!Op maandag 24 juni 2002 15:35 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
[zeikmodes]
Waarom quote je mijn HELE post, met plaatjes en al
Gewoon alleen de tekst of 1 plaatje waar je op reageert is voldoende
[/ziekmodes]
Wat jij daar zegt klopt niet. 130 deaths en -100 frags wil niet per se zeggen dat hij 30 frags heeft gemaakt hoor. Hij is gewoon naast zijn 100 suicides ook nog 30x door mij of Fairy ofzo afgeknald
ThanksOp maandag 24 juni 2002 15:48 schreef -=MOL=- het volgende:
Gebeurd!
En eh Fleshy, die van Liandri deed ik zelf niet mee. Dus ben niet verantwoordelijk voor de NOG slechtere score die we daar haalden
is er ergens een Mappack met de maps/textures op deze server die niet standaard in de game zitten, ingame downloaden is zooo traaaaaaag (bedroom enz)
Ik speel die maps gewoon niet, er zijn zat andere servers.Op maandag 24 juni 2002 16:13 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
is er ergens een Mappack met de maps/textures op deze server die niet standaard in de game zitten, ingame downloaden is zooo traaaaaaag (bedroom enz)
Er zijn veel te veel maps op de tweakers server. Ze zouden het moeten beperken tot DM, TDM, CTF en maybe LMS. Met de standaard CTF en DM maps. Meer niet het is toch al zo'n zooitje!
http://ut.tweakers.net/packs/
die zijn er geinstalleerd
voor de gaarste maps moet je bij FtF zijn, die server deelt de maps
die zijn er geinstalleerd

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Er zijn idd veel maps, maar dat is juist leuk.
Je kan tenminste kiezen uit een heleboel mappen, is weer iets anders dat telkens dezelfde mappen spelen.
Of die mappen idd worden gespeeld is een tweede, velen blijven toch nog kiezen voor de standaard mappen.
Die extra mappen behoren allemaal tot bonuspacks die je zo kunt downloaden. Iedere UT-fan moet deze toch wel hebben ?

Je kan tenminste kiezen uit een heleboel mappen, is weer iets anders dat telkens dezelfde mappen spelen.
Of die mappen idd worden gespeeld is een tweede, velen blijven toch nog kiezen voor de standaard mappen.
Die extra mappen behoren allemaal tot bonuspacks die je zo kunt downloaden. Iedere UT-fan moet deze toch wel hebben ?
Op maandag 24 juni 2002 16:16 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Ik speel die maps gewoon niet, er zijn zat andere servers.
Er zijn veel te veel maps op de tweakers server. Ze zouden het moeten beperken tot DM, TDM, CTF en maybe LMS. Met de standaard CTF en DM maps. Meer niet het is toch al zo'n zooitje!
n00b clan nr 1Op maandag 24 juni 2002 16:37 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
FtF??
Helemaal mee eensOp maandag 24 juni 2002 16:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
n00b clan nr 1
En verder heb ik alle bonuspacks enzo geinstalleerd, maar er zijn nog steeds maps die ik niet heb. Custom maps zijn voor n00bs.
De standaard mappen kent iedereen. Dus dat is het eerlijkste!
Verwijderd
Op maandag 24 juni 2002 16:51 schreef -=MOL=- het volgende:
Custom maps zijn voor n00bs.

Een die hard UT'er heeft toch veel sneller een custom map onder de knie dan een n00b. Dan is de fanatieke UT'er toch in het voordeel.
sommige custommaps zijn ook veel beter dan de standaard maps...
Ik zag vandaag op een andere server dan ut.tweakers.net (skynet om precies te zijn) iets heel irritants. Der was daar iemand die kon bewegen in fakedeath mode, in het begin lig je wel dubbel als je dat ding voorbij ziet schuiven. Maar als ie veel frags en je er niet fatsoenlijk op kunt schieten omdat ie op de grond ligt wordt het wel irritant. Vooral als ie de vlag heeft (die je er dan gewoon boven ziet zweven). Je kunt hem niet doodschieten door hem als gewone tegenstander te beschouwen en op de vlag te schieten, het is echt iemand in fakedeathmode. En je kunt daar ook nog eens niemand kicken
Zit wat in.Op maandag 24 juni 2002 16:55 schreef happyman112 het volgende:
[..]
denk eens na.......
Een die hard UT'er heeft toch veel sneller een custom map onder de knie dan een n00b. Dan is de fanatieke UT'er toch in het voordeel.
Sommige ja, maar de meesten niet. Dat is mijn mening..... Degenen die ik op de tweakers server heb gespeeld waren iig bagger.Op maandag 24 juni 2002 17:29 schreef RaVeNgEr het volgende:
Zoals die CTF-andACTION (Click 4 pic) map, echt mooi designOp maandag 24 juni 2002 17:29 schreef RaVeNgEr het volgende:
Hallo, wij vinden die maps ook niet super ofzo.Op maandag 24 juni 2002 16:24 schreef GeniusDex het volgende:
Maar sommige clans waar tegen wij spelen kiezen die maps uit, en dan moeten we ze wel hebben/spelen
En eh Raptorix bedankt he
We zijn een vrij nieuwe clan, en we verliezen tot nu toe alles. Maar n00bs zijn we zeker niet. FtF owned toch vaak de server hoor, met namen als Tielenaar, BurningBunny, Snark, Tha_Snail, QuestGamer, etc...
Idd om paar te noemen :Op maandag 24 juni 2002 17:29 schreef RaVeNgEr het volgende:
DM-Anubis, behalve mooi ook zeer leuk om te spelen met 8 a 12 man.
DM-Ariza ][ vervolg op de klassieker
DM-Nalitemple, TDM map, beetje saai maar uiterst goed gebalanceerde map.
DM-Mojo deze map roelz vooral in lms, omdat je op deze map gewoon nergens veilig bent, uit alle hoeken kan het gevaar op doemen.
Maar, CTF-Bedrooms, ben em nu aan het downen, zal mij benieuwen hoe erg het is......
GVD, heb ik em binnen 700 kb, moet ie nog een bestand genaamd Bedrooms downen. Nog 1400kb. En het gaat al zo lekker snel ik UT. En het ergste is dat ik hem zo weer wegpleur waarschijnlijk
En wil degene die net meedeed met CTF Face insta met die Breezah nick ff zeggen wie hij is. Hij vraagt of ik 1on1 wil, maar zegt ze naam niet. Ik snap het niet meer
Toffe map hoor

Die gaat er dus gelijk weer uit. Verder crashte de server volgens mij....
GVD, heb ik em binnen 700 kb, moet ie nog een bestand genaamd Bedrooms downen. Nog 1400kb. En het gaat al zo lekker snel ik UT. En het ergste is dat ik hem zo weer wegpleur waarschijnlijk
En wil degene die net meedeed met CTF Face insta met die Breezah nick ff zeggen wie hij is. Hij vraagt of ik 1on1 wil, maar zegt ze naam niet. Ik snap het niet meer
Toffe map hoor

Die gaat er dus gelijk weer uit. Verder crashte de server volgens mij....
Verwijderd
je vergeet een paar super vette ctf mapsOp maandag 24 juni 2002 18:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Idd om paar te noemen :
DM-Anubis, behalve mooi ook zeer leuk om te spelen met 8 a 12 man.
DM-Ariza ][ vervolg op de klassieker
DM-Nalitemple, TDM map, beetje saai maar uiterst goed gebalanceerde map.
DM-Mojo deze map roelz vooral in lms, omdat je op deze map gewoon nergens veilig bent, uit alle hoeken kan het gevaar op doemen.
glacier/terra/november ce/orbital/gazpacho/hydro16
btw mol..krijg ik die 1on1 van je?
Verwijderd
pfff ik vraag me af of FtF ook kan ownen op een goede public server zoals Jolt uk, ownen op de tweakers server kan bij wijze van spreken mijn oma ook.Op maandag 24 juni 2002 17:58 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
Hallo, wij vinden die maps ook niet super ofzo.
Maar sommige clans waar tegen wij spelen kiezen die maps uit, en dan moeten we ze wel hebben/spelen
En eh Raptorix bedankt he
We zijn een vrij nieuwe clan, en we verliezen tot nu toe alles. Maar n00bs zijn we zeker niet. FtF owned toch vaak de server hoor, met namen als Tielenaar, BurningBunny, Snark, Tha_Snail, QuestGamer, etc...

ja, als iemand ff een map pack maakt van alle maps op de server met textures erbij is dat toch veel makkelijker? met UT download je ze op 3 kbyte of zo, eer je ze binnenhebt ben je aan de volgende map toe
)
Alle maps zijn te downloaden op http://unreal.gdries.com/packs
Die 2 maps die dat niet zijn CTF-andACTION en CTF-Bedrooms, moet je even ergens anders vandaan halen. andACTION is trouwens nog geen 100kb, dus dat moet het probleem niet zijn.
Die 2 maps die dat niet zijn CTF-andACTION en CTF-Bedrooms, moet je even ergens anders vandaan halen. andACTION is trouwens nog geen 100kb, dus dat moet het probleem niet zijn.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Ja idd, en stop nou eens met vragen waar je die dingen kan downenOp maandag 24 juni 2002 19:48 schreef Gerco het volgende:
Alle maps zijn te downloaden op http://unreal.gdries.com/packs
Verwijderd
lol, jolt insta servers zijn n00b (net als skynet insta)Op maandag 24 juni 2002 20:39 schreef Tha_Snail het volgende:
AndAction wordt niet meer gespeeld op de t.net server (als het goed is) en als het aan mij ligt *kick bedrooms* stomme map
Of ik Jolt servers 0wn?
De public servers zijn wel van goede kwaliteit, daar heb je gelijk in![]()
maar de spelers zijn af en toe...
't is net de t.net server hoor
probeer maar pw server ofzo (of kik als ze nog online zijn)
voor pass moet je gewoon vragen in channel ofzo
Verwijderd
Yessss je team heeft niet gewonnen maar je hebt toch de meeste punten individueel, waar het tenslote om gaat of nietOp maandag 24 juni 2002 20:39 schreef Tha_Snail het volgende:
AndAction wordt niet meer gespeeld op de t.net server (als het goed is) en als het aan mij ligt *kick bedrooms* stomme map
Of ik Jolt servers 0wn?
pics...
Maakt mij niet uit, alleen jij moet voor een server zorgen en ik moet er zijn. Ik speel bijna alleen na 23:00 en soms ff voor het eten ofzo...Op maandag 24 juni 2002 18:38 schreef got*0wned het volgende:
btw mol..krijg ik die 1on1 van je?
Verder heb ik eerlijk gezegd nog nooit 1on1 gespeeld. Alleen CTF en dat bevalt me wel, maargoed...
Heb je gelijk in. Soms zijn er wel goede spelers. Meestal speel ik op GP CTF1. Daar is het meestal wel druk met goede spelers, of ik speel met mensen op private servers...Op maandag 24 juni 2002 20:39 schreef Tha_Snail het volgende:
Gister toevallig ff gedaan (uurtje ofzo omdat op ut alleen maar nw ctf was) werd steeds 2e omdat er zo'n iri ventje net 3 frags meer als me had steeds. Ownen niet, maar zeker boven de middelmaat (met insta that is)Op maandag 24 juni 2002 18:42 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
pfff ik vraag me af of FtF ook kan ownen op een goede public server zoals Jolt uk, ownen op de tweakers server kan bij wijze van spreken mijn oma ook.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Ja ik bedoelde dus als team, niet zozeer individueel.Op maandag 24 juni 2002 23:50 schreef m.m het volgende:
[..]
Gister toevallig ff gedaan (uurtje ofzo omdat op ut alleen maar nw ctf was) werd steeds 2e omdat er zo'n iri ventje net 3 frags meer als me had steeds. Ownen niet, maar zeker boven de middelmaat (met insta that is)
Soms heb je wel is dat op een openbare ctf server een zooi spelers uit een clan langskomen die dan finaal afgemaakt worden door een team met allemaal verschillende spelers.
Dus ik vond die opmerking van Questgamer een beetje vreemd, want bijna alle Ftf leden zijn gewoon beter als de gemiddelde speler die af en toe langskomt, dus dan is het niet zo moeilijk om te 0wnen.
Bijna alle?Op dinsdag 25 juni 2002 00:56 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
want bijna alle Ftf leden zijn gewoon beter als de gemiddelde speler die af en toe langskomt
oeioeioei, je maakt een grote fout hier
Ik denk dat FTF een grote fout maakt. Ga eerst maar eens een war tegen een echte clan spelen, kom daarna maar terugkruipen met de staart tussen de benen naar de tweakers serverOp dinsdag 25 juni 2002 01:24 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
Bijna alle?
Jullie missen echt goede spelers, nofi verder, niet dat ik mezelf geweldig vind (in tegendeel), maar ik denk dat jullie met wat oefening best ver kunnen komen. Trouwens, ff een tip. Gebruiken jullie een programma om tijdens wars te kunnen commiuniceren? Zoniet, zeker doen, zoja, wat geven jullie door? Posities, armor die er is, dat soort dingen??
Hehe ik denk dat als ik 2 on 4 tegen ftf doe wel gewoon tdm nw, dat mijn clan dan nog wint.Op dinsdag 25 juni 2002 01:24 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
Bijna alle?
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Verwijderd
Op dinsdag 25 juni 2002 01:24 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
Bijna alle?
Ik heb toch al vaak zat meegemaakt dat ik zowel met DM insta als NW hoger eindigde als een ftf speler.
Binnenkort wil ik wel is een keertje 1vs1 tegen een paar spelers hier.
Ik kan wel server voor je regelen mol, je mag de Syncro 1on1 server wel gebruiken, zit nu een vote op => handigOp maandag 24 juni 2002 23:23 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, alleen jij moet voor een server zorgen en ik moet er zijn. Ik speel bijna alleen na 23:00 en soms ff voor het eten ofzo...
Verder heb ik eerlijk gezegd nog nooit 1on1 gespeeld. Alleen CTF en dat bevalt me wel, maargoed...
unreal://130.89.166.73:1111 pw=syncro
(tis geen public ofzo, dit is alleen voor Mol
Mich, haal dat adres weg, anders zitten er straks onwijs veel mensen op. Niet dat je dan gewoon het password kan veranderen maar toch. Ik vraag je hett ip wel op irc ofzoOp dinsdag 25 juni 2002 11:33 schreef M1ch het volgende:
[..]
Ik kan wel server voor je regelen mol, je mag de Syncro 1on1 server wel gebruiken, zit nu een vote op => handig
(tis geen public ofzo, dit is alleen voor Mol)
Maakt mij niet uit verder, maar beter voor syncro haal je em weg
Vooral gaan quoten dan
Haha, dom van mij! Maar ik heb geedit. Mich komt hier volgende week pas weerOp dinsdag 25 juni 2002 12:21 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Vooral gaan quoten dan
Hallo, we bestaan pas een maand hoor. Moet je gelijk een keigoeie clan zijn als je begint ofzo?Op dinsdag 25 juni 2002 09:46 schreef -=MOL=- het volgende:
Ik denk dat FTF een grote fout maakt. Ga eerst maar eens een war tegen een echte clan spelen, kom daarna maar terugkruipen met de staart tussen de benen naar de tweakers server
Individueel hebben we zeer goeie spelers (ok niet DE TOP ofzo, maar goed genoeg
En het is toch maar voor de fun, en fun hebben we hoor!
We zijn overigens als met zijn veertienen nu
wie gaat deze n00b de standaard "showen" van UT name = phantom
Locutus of Borg?!?!? Die kerel die quake1 speelde? GEGROET!Op vrijdag 14 juni 2002 20:58 schreef oh,when? het volgende:
* oh,when? post de eerste screenie hier dan maar he:
[afbeelding]
gisterennacht...
Ik wil ook niet flamen ofzo. Maar jullie doen je zo groot voor. Doe dat nou maar niet, want het echte werk moet nog beginnen, geloof mij maar. Maar in een vorige post vroeg ik nog wat.Op dinsdag 25 juni 2002 12:39 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
Hallo, we bestaan pas een maand hoor. Moet je gelijk een keigoeie clan zijn als je begint ofzo?
Individueel hebben we zeer goeie spelers (ok niet DE TOP ofzo, maar goed genoeg), alleen in teamverband sucken we nogal. Maar daar valt aan te werken, vooral door veel te oefenen.
En het is toch maar voor de fun, en fun hebben we hoor!
We zijn overigens als met zijn veertienen nu
Verder, 14 man is imo teveel. Of zijn jullie gelijk op alle vlakken vertegenwoordigd?? Dus TDM, CTF, AS, enz........
Je kan beter een groepje hebben van een man of 8, zodat iedereen kan spelen als je een war hebt. 2 maps, dus genoeg speeltijd voor de 8 personen. Dan train je 10x beter en leer je elkaar snel kennen. Zoals ik net al zei, ik wil niet flamen, juist helpen
hehe ach het gaat uiteindelijk toch om het pleziertje wat je hebt als je je tegenstander verslaat. Maar ftf als ik jullie was zou ik battlecom gaan gebruiken ofzo. Dat bevorderd de teamplay als een idioot
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Daar doelde ik dus op, kon alleen ff niet op de naam komen. Verder is teamspeak imo een beter programma!Op dinsdag 25 juni 2002 15:18 schreef JiinX het volgende:
hehe ach het gaat uiteindelijk toch om het pleziertje wat je hebt als je je tegenstander verslaat. Maar ftf als ik jullie was zou ik battlecom gaan gebruiken ofzo. Dat bevorderd de teamplay als een idioot
[edit]
Ik zat ff door het topic heen te klikken en toen zag ik dit:

Dit is een screenie van MadMax. Nu is mijn vraag. Je heet madmaxoplaptop, heb je nou een vlammende laptop met 3dkaart, of zit je de boel hier een beetje te flessen?? Want op die resolutie met een laptop in 3d, dan heb je geld teveel of rijke ouders lmfd
Verwijderd
het leven is hard jochieOp dinsdag 25 juni 2002 16:14 schreef onzin_junk het volgende:
Dit is nou nog eens eerlijk:
me = phantom
btw mol, ik kan ook pas na 23.00 (want daarvoor is mijn ping 400+, heb je gisteren zelf gezien met insta)
en ik heb een stuk of 3 servers die we kunnen usen...
neej hoor ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen meeOp dinsdag 25 juni 2002 16:49 schreef got*0wned het volgende:
[..]
het leven is hard jochie
btw mol, ik kan ook pas na 23.00 (want daarvoor is mijn ping 400+, heb je gisteren zelf gezien met insta)
Maar, wil jij NW of insta spelen dan? Insta zuig ik zowieso, maar als jij graag een screenie wil waarop je me af hebt gemaakt vind ik het primaOp dinsdag 25 juni 2002 16:49 schreef got*0wned het volgende:
[..]
het leven is hard jochie
Verwijderd
lol..die heb ik al (met insta)Op dinsdag 25 juni 2002 17:16 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Maar, wil jij NW of insta spelen dan? Insta zuig ik zowieso, maar als jij graag een screenie wil waarop je me af hebt gemaakt vind ik het prima
nopez, wil gewoon een friendly nw'tje....
Aah een lotsgenoot, ik zie dat jij ook vervloekt bent met kabelfoon. Echt bagger die ping, overdag spelen zit er bijna nooit in. En dat data bijhouden spoort ook voor geen meter, af en toe springt dat gewoon omhoog ook al staat je pc een dag niet aan...Op dinsdag 25 juni 2002 16:49 schreef got*0wned het volgende:
[..]
het leven is hard jochie
En dan nu nog ff een pic (clickable):

Wat voor server is dat eigenlijk? Ik speelde er vanmiddag voor de eerste keer op (onder deze nick) en de ping was best goed! (50 ofzo, best stabiel) Nu nog een fatsoenlijke opengl/direct3D kaart en gaan... 
ff n00b vraag, he Alphega, als ik showscores bij mij doe zie ik geen ping erbij staan. Hoe doe ik showping?
He Onzin_junk, trouwe mede n00b
ff n00b vraag, he Alphega, als ik showscores bij mij doe zie ik geen ping erbij staan. Hoe doe ik showping?
He Onzin_junk, trouwe mede n00b
Dit topic is gesloten.