Ik denk dat zeus gewoon met Syncro meespeeltOp woensdag 19 juni 2002 13:11 schreef MadMax het volgende:
[..]
Hey Mol misschien kunnen we samen met Zu3s en Pookie ook nog een team opzettenMoeten we alleen nog een of twee spelers hebben.... Skunk misschien en Imda
ps. als ik kom neem ik natuurlijk ook een server(tje) mee, net zo als vorig jaar!
Yeah dat was domOp woensdag 19 juni 2002 13:54 schreef got*0wned het volgende:
[21:39:12] <QuestGamer> ja maar waarom heet je dan nu op IRC ook zo
[21:39:19] <[FtF]Tha_Snail> omdat ik vanuit UT irc?
[21:39:19] <]G|T[7of9> bla bla
[21:39:28] <QuestGamer> eh... wist niet dat dat kon *DOM*
En eh... back to Phantom, instagib= dat er alleen 1 wapen is, de enhanced shock rifle. In 1 schot dood dus. Have fun!
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Grappig hoe bepaalde personen toch altijd weer beginnen te roepen dat iemand cheat als hij/zij wint... 'aimbot!' 'radar!'
En dat anderen dan meteen mee gaan praten over wat voor een cheater deze winnaar wel niet is. Beetje jammer.
En dat anderen dan meteen mee gaan praten over wat voor een cheater deze winnaar wel niet is. Beetje jammer.
Verwijderd
Was dat op deze server ?
Soms vraag ik me ook wel eens af hoe sommige spelers in hemelsnaam met 1 schot iemand anders killed.
Maar ja, ik ga dan niet blaten over aimbots en zo...
Is meer eens stimulans om meer te oefenen, oefenen en nog eens oefenen
Alhoewel ik daar niet veel tijd voor heb
Soms vraag ik me ook wel eens af hoe sommige spelers in hemelsnaam met 1 schot iemand anders killed.
Maar ja, ik ga dan niet blaten over aimbots en zo...
Is meer eens stimulans om meer te oefenen, oefenen en nog eens oefenen
Alhoewel ik daar niet veel tijd voor heb
Op woensdag 19 juni 2002 15:16 schreef M1ch het volgende:
Grappig hoe bepaalde personen toch altijd weer beginnen te roepen dat iemand cheat als hij/zij wint... 'aimbot!' 'radar!'
Een aimbot merk je snel genoeg. En dan is het niet iemand die toevallig vaak raak schiet
Deurmat en nog een hadden het ook voer een radar bij mij, maar volgens mij was dat gewoon zeer sarcastisch bedoeld
.. Ik woon namelijk gewoon in Morpheus 
Later tijdens DM kwam m'n clan m8 nog ff mee spelen en dat ging helemaal geweldig, helaas werd het daarna NW, maar als daar meer animo voor is is dat uiteraard geen probleem (hence the votes!)
Volgens mij heb ik nog geen enkele cheater op de server gezien. Een van jullie hier wel dan?
Later tijdens DM kwam m'n clan m8 nog ff mee spelen en dat ging helemaal geweldig, helaas werd het daarna NW, maar als daar meer animo voor is is dat uiteraard geen probleem (hence the votes!)
Volgens mij heb ik nog geen enkele cheater op de server gezien. Een van jullie hier wel dan?
Verwijderd
Euhm volgens mij kun je helemaal niet cheaten op die server.Op woensdag 19 juni 2002 17:01 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Deurmat en nog een hadden het ook voer een radar bij mij, maar volgens mij was dat gewoon zeer sarcastisch bedoeld.. Ik woon namelijk gewoon in Morpheus
Maar als een speler steeds killingspree's heeft en bijna niet te raken is, dan kan ik me voorstellen dat gefrustreerde n00bs aimbot, cheater etc gaan roepen.
Toen ik 2 jaar geleden nog elke dag met de mp demo speelde toen kreeg ik op de public servers ook elke keer cheater naar mijn hoofd geslingerd.
Helaas ben ik nu niet meer zo goed...
Server meenemen is een goed idee. Verder met pookie kan wel denk ik, maar zeus zal wel gewoon met Syncro meespelen!Op woensdag 19 juni 2002 13:11 schreef MadMax het volgende:
[..]
Hey Mol misschien kunnen we samen met Zu3s en Pookie ook nog een team opzettenMoeten we alleen nog een of twee spelers hebben.... Skunk misschien en Imda
ps. als ik kom neem ik natuurlijk ook een server(tje) mee, net zo als vorig jaar!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Aaah, okay, wist niet dat Zeus in Synch zatOp woensdag 19 juni 2002 18:16 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Server meenemen is een goed idee. Verder met pookie kan wel denk ik, maar zeus zal wel gewoon met Syncro meespelen!
Trouwens, wie heeft die foto's gemaakt toen op CPL? Was ik dat niet met mijn camera?
Weet niet. Jij staat er niet op volgens mij. Ze stonden bij mij in een map genaamd Crow, dus daar heb ik ze van denk ikOp woensdag 19 juni 2002 18:30 schreef MadMax het volgende:
[..]
Aaah, okay, wist niet dat Zeus in Synch zatMoeten we dus nog ff 2 of drie andere spelers zoeken!
Trouwens, wie heeft die foto's gemaakt toen op CPL? Was ik dat niet met mijn camera?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Je weet toch wel dat et 'Photons' is he?Op woensdag 19 juni 2002 13:40 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
Faster than Fotons
[..]
Dan had je [FtP] gehad
Sorry, maar viel me ff op
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
FtP klonk ons wat te 'bekend' en dus hebben we het express verkeerd geschreven hahahaOp woensdag 19 juni 2002 19:02 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat et 'Photons' is he?
Dan had je [FtP] gehad
Sorry, maar viel me ff op
Nee voor de naamgeving moetje bij [FtF/FtP] Tielenaar zijn, die bedacht dit
Zou idd heel goed kunnen dat je het met PH schrijft
Mgoed, we houden het nu gewoon zo als het is natuurlijk!
1 keertje was er wat raars... Iemand die me de hele tijd constant afknalde bij insta (niet dat dat zo bijzonder isOp woensdag 19 juni 2002 17:01 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Kan heel goed toeval zijn tuurlijk, vandaar ook geen namen (die ik toch al niet meer weet) en vooroordelen enzo...
Oe dat kon ik wel eens zijn, als ik mijn aim gevonden heb is het altijd 1shot>hit, als ik 'em kwijt ben raak ik geen kip/hond/paard/wat-dan-ook
Kweenie hoe het komt, moet misschien eerst eens wat langer UT spelen
Zoiets vaags heb ik bij IG ook altijd. Als ik een hoek omloop en ik zie iemand dan schiet ik vaak in 1x raak. Maar als ik niet raakschiet dan staan we soms wel es een minuut lang gewoon te springen en schieten (m'n record daarbij is trouwens iets van 2 minuten alleen maar springen en schieten
)
Beter dodgen ipv springenOp woensdag 19 juni 2002 20:15 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Zoiets vaags heb ik bij IG ook altijd. Als ik een hoek omloop en ik zie iemand dan schiet ik vaak in 1x raak. Maar als ik niet raakschiet dan staan we soms wel es een minuut lang gewoon te springen en schieten (m'n record daarbij is trouwens iets van 2 minuten alleen maar springen en schieten)
Zozo, het is wel erg rustig hier opeens 
Hoe dat zo. Het is kutweer (hier in ieder geval).
Ik zit weer op me werk, te wachten totdat de schoonmakers klaarzijn, dan kan ik het kantoortje afsluiten! Niet dat het jullie wat interreseert ofzo, maar ik ben het weer kwijt!
Ik zit weer op me werk, te wachten totdat de schoonmakers klaarzijn, dan kan ik het kantoortje afsluiten! Niet dat het jullie wat interreseert ofzo, maar ik ben het weer kwijt!
Verwijderd
W00t eindigt jouw werkdag om half 10?Op donderdag 20 juni 2002 09:26 schreef -=MOL=- het volgende:
Zozo, het is wel erg rustig hier opeens
Nee, zit op het moment bij een klant (ziekenhuis).Op donderdag 20 juni 2002 10:43 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
W00t eindigt jouw werkdag om half 10?
Ik zit in een patchruimte (6 patchkasten, 5 servers, 10000000km kabel
Maargoed, dat hok meot dicht er heeft ooit iemand een aantal kabels losgetrokken hier omdat hij het niet eens was met de autoamtisering. Ik heb de sleutel dus moest ff wachten
Normaal van 8:45 tot 17:00. Nu rij ik 7:00 weg thuis en ben na 18:00 pas weer thuis
Verwijderd
Ja Ik heb precies het zelfde, als mijn eerste potje bruut gaat kan niemand me touchen, maar meestal gaat het eerste potje redelijk en blijft het zo ik heb nooit dat het in de loop van de dag/nacht beter gaatOp woensdag 19 juni 2002 19:50 schreef Tha_Snail het volgende:
Oe dat kon ik wel eens zijn, als ik mijn aim gevonden heb is het altijd 1shot>hit, als ik 'em kwijt ben raak ik geen kip/hond/paard/wat-dan-ookKweenie hoe het komt, moet misschien eerst eens wat langer UT spelen
ALs ik vandaag tijd heb kom ik ook nog wel ff.
Zo... net dus even paar uurtjes ge0wned =-)
Heb de screens ff resized naar 640x480, weet nie of ze dan nog te groot zijn... Maar anders kun je ze niet meer lezen =-)
Enjoy...

Heb de screens ff resized naar 640x480, weet nie of ze dan nog te groot zijn... Maar anders kun je ze niet meer lezen =-)
Enjoy...

jah... als je met een man meer in een team speelt!!Op donderdag 20 juni 2002 12:49 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Zo... net dus even paar uurtjes ge0wned =-)
Enjoy...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
dus...
Niet alleen dat. Kijk het laatste screenie. Hij is 22 minuten binnen en heeft een teamgenoot. De tegenstander is 10 minuten bezig.Op donderdag 20 juni 2002 13:11 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
jah... als je met een man meer in een team speelt!!
Zo kan ik ook wel winnen.
Maar d'r gaat ook net iemand wegOp donderdag 20 juni 2002 13:37 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Kijk het laatste screenie. Hij is 22 minuten binnen en heeft een teamgenoot. De tegenstander is 10 minuten bezig.
Ik, geheel anders
En zn teamgenoot zat er al 2 hele minuten.Op donderdag 20 juni 2002 13:57 schreef LegalAlien het volgende:
Maar d'r gaat ook net iemand weg
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
moh boeie hij won verdiend
was de beste instaspeler die ik vandaag gezien heb
Er zat net toch een onwijs irritant ventje op de server zeg!
hij noemde zichzelf super_lame of zoiets...
hij had 10 minuten lang de vlag en dan levert ie hem niet af
zeer stom, wij konden daar niks tegen doen en we stonden nog achter ook...
loopt ie 10x heen en weer van basis enzo (dat kon, want n00bs).. zwaaaaaaaar stom
dus adminnetjes, als hij weer een keer niet luistert, please admin kickban hem dan...
hij noemde zichzelf super_lame of zoiets...
hij had 10 minuten lang de vlag en dan levert ie hem niet af
zeer stom, wij konden daar niks tegen doen en we stonden nog achter ook...
loopt ie 10x heen en weer van basis enzo (dat kon, want n00bs).. zwaaaaaaaar stom
dus adminnetjes, als hij weer een keer niet luistert, please admin kickban hem dan...
Verwijderd
zoow ging wel lekker net. 

Wel jammer dat een hoop mensen al voor het einde weg gingen, waren zeker bang om te verliezen.

Wel jammer dat een hoop mensen al voor het einde weg gingen, waren zeker bang om te verliezen.
Bedankt voor dat compliment. Zoals ik al met m'n clan mate tegen je zei, je was zeker niet de minste speler waar we tegen gespeeld hebben.Op donderdag 20 juni 2002 15:08 schreef Tha_Snail het volgende:
moh boeie hij won verdiendwas de beste instaspeler die ik vandaag gezien heb
Verder over dat gezeur paranoia over die tijden... je kunt me vertrouwen dat niet de eerste beste die scores zullen halen. Deurmat ging net weg, en zat bij het andere team (anders ook nog wel screenie van, daarom dat er ook gaten tussen de nummering zit).
Probeer jij maar eens met 3 spelers niet 2vs1 te spelen.jah... als je met een man meer in een team speelt!!
Die Erik crashte, waardoor dus zijn score verviel. Hij was onder de indruk van mijn aim.Niet alleen dat. Kijk het laatste screenie. Hij is 22 minuten binnen en heeft een teamgenoot. De tegenstander is 10 minuten bezig.
Die : D heb ik verslagen met LMS met 9 frags over (heb screenie).
Besides, 3 verschillende spelers hebben onafhankelijk van elkaar gezegd dat ik onmenselijk goed speelde (en ik had een radar e.d.)
...Trouwens, deze screenshots zijn alleen van de GoT server en stellen nog relatief weinig voor...
Check anders m'n stats ...:Y)
Verwijderd
Ik werd vandaag zwaar geowned op niven....
5 caps tegen 2 
maar ja de rest ging wel lekker met een ping van 220.

maar ja de rest ging wel lekker met een ping van 220.

met je pijltjestoetsen (of w-a-s-d of zoiets)Op donderdag 20 juni 2002 16:12 schreef onzin_junk het volgende:
hoe doe je dat dodgen?
probeer maar wat
Nee, 2x snel achterelkaar de richting in drukken die je wilt
(dus 2x snel strafe knop...)
Verwijderd
Met je het wel in je options scherm aan hebben staan.Op donderdag 20 juni 2002 20:11 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Nee, 2x snel achterelkaar de richting in drukken die je wilt
kan niet op ut.tweakers.net komen reject by server???
Misschien vol ofzo?Op donderdag 20 juni 2002 22:35 schreef onzin_junk het volgende:
kan niet op ut.tweakers.net komen reject by server???
btw hier nog een screenie
Staat default aan, dus daar ging n een klein beetje van uitOp donderdag 20 juni 2002 21:41 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Met je het wel in je options scherm aan hebben staan.
staat aan hoor maar ik suck met insta beter doen jullie een keertje NW DM deck 16
gaan LMS of CTF
Oops, dat had ik net ff niet gezienOp donderdag 20 juni 2002 13:57 schreef LegalAlien het volgende:
[..]
Maar d'r gaat ook net iemand weg

Ik geloof je. Deurmat is ook best goed in IG. Ik had het iig aardig moeilijk met hem in een potje TDM insta. (ik zuig in insta, beter NW).Op donderdag 20 juni 2002 17:31 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Verder over dat gezeur paranoia over die tijden... je kunt me vertrouwen dat niet de eerste beste die scores zullen halen. Deurmat ging net weg, en zat bij het andere team (anders ook nog wel screenie van, daarom dat er ook gaten tussen de nummering zit).
Ja, dat kan natuurlijk nietProbeer jij maar eens met 3 spelers niet 2vs1 te spelen.
Word tegen mij ook weleens gezegd terwijl ik toch van mezelf weet dat ik niet goed (genoeg) ben. Als ik het vergelijk met spelers van Syncro en Gibbers enzo.Besides, 3 verschillende spelers hebben onafhankelijk van elkaar gezegd dat ik onmenselijk goed speelde (en ik had een radar e.d.)
Meestal als ik op de tweakers server binnen kom zie ik al "oh nee daar heb je MOL weer" staan.
Zo heb ik er ook nog wel een paar!...Trouwens, deze screenshots zijn alleen van de GoT server en stellen nog relatief weinig voor...
Maargoed, mijn post was helemaal niet als flame bedoelt ofzo. Ik heb ook weleens tegen je gespeeld en je bent iig een van de betere spelers op de tweakers server. Sorry als je het verkeerd begreep, maar de screenies zijn niet de duidelijkste die je kan hebben, dat ben je wel met me eens denk ik!
Zo en nu ben ik dat getyp en gequote wel weer zat

No problem, maar als ik meteen van 3-4 mensen gewoon een ondertoon krijg van "Dat kan iedereen"..dan denk ik toch van even in de verdediging hoor...
In Curse heb ik Deurmat een keer zovaak omver geholpen als hij mij
. Ik heb net de stats gevonden en heb Erik in Curse (voor de curse hierboven
, 57x om zeep geholpen, en hij mij maar 11x...
Ben ook zeer blij dat er TDM op zit, volgens mij wordt het ook wel redelijk vaak gespeeld (samen met CTF)
In Curse heb ik Deurmat een keer zovaak omver geholpen als hij mij
Ben ook zeer blij dat er TDM op zit, volgens mij wordt het ook wel redelijk vaak gespeeld (samen met CTF)
Wie is erik dan, even voor de duidelijkheid???Op vrijdag 21 juni 2002 10:21 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
No problem, maar als ik meteen van 3-4 mensen gewoon een ondertoon krijg van "Dat kan iedereen"..dan denk ik toch van even in de verdediging hoor...
In Curse heb ik Deurmat een keer zovaak omver geholpen als hij mij. Ik heb net de stats gevonden en heb Erik in Curse (voor de curse hierboven
, 57x om zeep geholpen, en hij mij maar 11x...
En verder. TDM is wel leuk voor een keertje imo. Verder zuig ik in DM
CTF is echt mijn spel en dat is ook eigenlijk het enige wat ik actief en intensief speel. Met DM of TDM laat ik nog weleens wat gaten vallen, vooral ook omdat ik die maps niet goed genoeg ken.
edit:
Jezus wat is het rustig hier de afgelopen 2 a 3 dagen. Wat is er aan de hand?
Jezus wat is het rustig hier de afgelopen 2 a 3 dagen. Wat is er aan de hand?
I'm getting prepared to be flamed 
[irri mode on]
Why play UT when you got Q3?
[irri mode off]
[irri mode on]
Why play UT when you got Q3?
[irri mode off]
Verwijderd
Zijn allebei topgames hoor.Op vrijdag 21 juni 2002 20:31 schreef drunkfux het volgende:
I'm getting prepared to be flamed
[irri mode on]
Why play UT when you got Q3?![]()
![]()
![]()
[irri mode off]
Ik heb 2 jaar lang Q3 gespeeld, en ben sindskort overgestapt op UT.
[edit]
Volgens mij zijn er een aantal nieuwe ctf maps bijgekomen, weet iemand welke dat precies zijn en waar ik die kan downloaden? Want met ut downloaden schiet niet op.

Verwijderd
Lol dat had ik vroeger ,toen ik me nick altijd hetzelfde had, op een andere server ook wel eens.Op vrijdag 21 juni 2002 09:50 schreef -=MOL=- het volgende:
Meestal als ik op de tweakers server binnen kom zie ik al "oh nee daar heb je MOL weer" staan.
CTF is vooral leuk als de temas een beetje gelijk zijn, genoeg tegenstanders
Bedoel je higg, nucleus & nuxius16???Op vrijdag 21 juni 2002 20:45 schreef Boba_Fett het volgende:
[edit]
Volgens mij zijn er een aantal nieuwe ctf maps bijgekomen, weet iemand welke dat precies zijn en waar ik die kan downloaden? Want met ut downloaden schiet niet op.
Verwijderd
Kan wel, ik zag dat er ook maps uit de bonuspacks bijstaan, dus die ga ik eerst maar weer is opzoeken.Op vrijdag 21 juni 2002 21:09 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Bedoel je higg, nucleus & nuxius16???
Net nog ff ge0wned op Morbias trouwens.

beter een potje NW DM op deck 16 ofzo die roelt
Dat klopt, dat zijn de maps uit de bonuspacks, die kun je hier downloaden: http://unreal.gdries.com/packsOp vrijdag 21 juni 2002 20:45 schreef Boba_Fett het volgende:
[edit]
Morgen zal ik ook alle maps apart voor download aanbieden, nu moet je het even met de packs doen.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Kunnen die ftf lui hun oefensessies niet op hun eigen server houden ipv te gaan zitten lamen op ut.tweakers.net.

Verwijderd
Oneerlijke teams met 3 ftf spelers tegen 3 niet clan spelers, en dan constant in onze basis blijven zitten met 2 spelers en dan lekker slachten.Op zaterdag 22 juni 2002 16:32 schreef vYniL het volgende:
hoezo lamen?
[kapsones mode]Op zaterdag 22 juni 2002 18:07 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Oneerlijke teams met 3 ftf spelers tegen 3 niet clan spelers, en dan constant in onze basis blijven zitten met 2 spelers en dan lekker slachten.
Haha, jammer dat ik er niet was! Dan had ik ze allemaal afgeslacht
[/kapsones mode]
Verwijderd
EHhhhhhhhhhhhhhm sorry hoor? Maar ik d8 dat het in UT erom ging dat je mensen doodmaakte? Of speel ik dit spel een jaar zonder ooit het belangrijkste begrip gekend te hebben? tsjah, het was al 4vs3. Ik vroeg nog aan Oh When uit ons team of ie naar rood wilde maar dat kon niet ivm server. Dus toen ging MadMax maar naar rood. Maar ja, toen was jij natuurlijk allang vertrokken met het gevoel dat er weer eens oneerlijke teams waren...... En noem het nou niet lamen want dat slaat nergens op. In UT gaat het erom dat je elkaar afschiet, door te zorgen dat andere mensen geen wapens/armor pakken moet je ervoor zorgen dat ze al afgeknald zijn voordat ze die hebben. En tsjah, als jij in een rechte lijn naar de shock rifle loopt zonder translocator/dodge etc. Dan vind ik het toch wel moeilijk om geen combo in je gezicht te smijtenOp zaterdag 22 juni 2002 18:07 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Oneerlijke teams met 3 ftf spelers tegen 3 niet clan spelers, en dan constant in onze basis blijven zitten met 2 spelers en dan lekker slachten.
Er wordt veel geklaagd over gecamp op de server de laatste tijd. Het is inderdaad zo, dat campen het speelplezier bederft. Maar wat is de precieze omschrijving van campen dan? Er was net iemand op de server bij instagib ctf-niven aan het verdedigen, aan de buitenkant van die deur voor z'n basis. Hij danste daar de hele tijd heen en weer en op en neer, en iedereen die van die balk naar beneden sprong was gelijk dood. Vervolgens ging iemand van de tegenpartij ook "campen", hij ging in z'n basis staan, een eindje van de deur af. Gebukt en al, recht voor de deur. Als de deur open ging schoot ie, en vanzelfsprekend bijna altijd raak. Nou vind ik beide vervelend, maar het 1e is gewoon vervelend omdat je die vent niet aankunt; hij is gewoon beter dan je. Val je met z'n 3en tegelijk aan, houdt hij het ook niet. Natuurlijk altijd vanuit het water aanvallen, tis dom om van boven te komen aangezien hij weet waar je dan neerkomt, en daar schiet
Het 2e vind ik echt campen. Daar kun je niks tegen doen, ook al is die persoon nog zo'n n00b. Ja, weer met z'n 3en tegelijk aanvallen... Maar toch vind ik het 2e lame, en het 1e niet. Als hij beter dan je is, ok. Maar als ie niet beter dan je is en 'valsspeelt',
Als ik het wel heb is campen trouwens niet verboden, en een camper kan nooit 3 man tegelijk aan, onthoud dat, mensen die zeuren van jij campt, ik camp, ik camp lekker terug en geblaat

Verwijderd
HMMM er wordt over mij gepraat
en jah Sponge of rijstepap ownt
en ik d8 idd in het begin dat hij cheatte maar hij ownt gewoon ik weet nu een beetje hoe hij speelt en kan wel mijn mannetje staan tegen hem (netuurlijk verlies ik wel maar goed) en ik krijg vaak te horen dat mijn aim goed is maar mijn uitwijken zuigt
kan ik ook niks aan doen want da poep dodgen vernuekt dan weer mijn aim
ik speel trouwens best vaak op de server
Imo liggen jou skills zowieso bij insta, heb je nog nooit NW zien spelen maargoedOp zaterdag 22 juni 2002 21:16 schreef Deurmat het volgende:
HMMM er wordt over mij gepraaten jah Sponge of rijstepap ownt
en ik d8 idd in het begin dat hij cheatte maar hij ownt gewoon ik weet nu een beetje hoe hij speelt en kan wel mijn mannetje staan tegen hem (netuurlijk verlies ik wel maar goed) en ik krijg vaak te horen dat mijn aim goed is maar mijn uitwijken zuigt
kan ik ook niks aan doen want da poep dodgen vernuekt dan weer mijn aim
ik speel trouwens best vaak op de server
net ff potje gedaan, zwaar ingemaakt
kan niet wachten tot ut2003 trouwens...
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
WEEEE!! heb ik net ff gedaan was wel lache flink ownen en ff toen ik me verveelde kijk hoever je de min in kan komen (bij 100 ben ik gestopt
Lekker is dat, mijn beroerdste game van de avond wordt meteen vollop gepostOp vrijdag 21 juni 2002 22:20 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Kan wel, ik zag dat er ook maps uit de bonuspacks bijstaan, dus die ga ik eerst maar weer is opzoeken.
Net nog ff ge0wned op Morbias trouwens.

Verwijderd
Mja ik speel puur voor mijn plezier, en er moet een redelijke kans zijn dat het team waar ik in zit kan winnen.Op zaterdag 22 juni 2002 20:04 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
EHhhhhhhhhhhhhhm sorry hoor? Maar ik d8 dat het in UT erom ging dat je mensen doodmaakte? Of speel ik dit spel een jaar zonder ooit het belangrijkste begrip gekend te hebben? tsjah, het was al 4vs3. Ik vroeg nog aan Oh When uit ons team of ie naar rood wilde maar dat kon niet ivm server. Dus toen ging MadMax maar naar rood. Maar ja, toen was jij natuurlijk allang vertrokken met het gevoel dat er weer eens oneerlijke teams waren...... En noem het nou niet lamen want dat slaat nergens op. In UT gaat het erom dat je elkaar afschiet, door te zorgen dat andere mensen geen wapens/armor pakken moet je ervoor zorgen dat ze al afgeknald zijn voordat ze die hebben. En tsjah, als jij in een rechte lijn naar de shock rifle loopt zonder translocator/dodge etc. Dan vind ik het toch wel moeilijk om geen combo in je gezicht te smijten
Als dat niet het geval is ga ik gewoon weg, ik ga niet tegen een team vol met clanspelers spelen, en ik heb al helemaal geen zin om als figurant rond te lopen in jullie oefenpotjes.
Verder is het zo dat als ik respawn in mijn basis, ik altijd zo snel mogelijk een fatsoenlijk wapen probeer te pakken aangezien ik met zo'n lullig enforcertje al helemaal geen kans maak, en degene die respawned is altijd in het nadeel omdat jij hem eerder ziet dan die persoon jou.
Verwijderd
Nee das niet waar, er zijn gelukkig op deze server weinig spawn campers maar ook daar kan je makkelijk om heen.Op zondag 23 juni 2002 01:11 schreef Boba_Fett het volgende:
Verder is het zo dat als ik respawn in mijn basis, ik altijd zo snel mogelijk een fatsoenlijk wapen probeer te pakken aangezien ik met zo'n lullig enforcertje al helemaal geen kans maak, en degene die respawned is altijd in het nadeel omdat jij hem eerder ziet dan die persoon jou.
1) Word afgeslacht
2) respawn
3) dodge
4) grab translocator
5) dodge
6) fire translocator
7) dodge

ps. D-factor was fully armed and had a SB
Verwijderd
Dus moet ik je maar een wapen laten pakken? Ik wachtte daar op de vlag die trug zou komen. En je was in lava al bij de shock gedood. Vervolgens respawn je, en wat doe je? Je loopt WEER recht naar de shock zonder translocator of dodge. Ja sorry hoor maar dat is niet campen, maar dat is DUHHHHHHHHHH dat je dan gedood wordt.Op zondag 23 juni 2002 01:11 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Mja ik speel puur voor mijn plezier, en er moet een redelijke kans zijn dat het team waar ik in zit kan winnen.
Als dat niet het geval is ga ik gewoon weg, ik ga niet tegen een team vol met clanspelers spelen, en ik heb al helemaal geen zin om als figurant rond te lopen in jullie oefenpotjes.
Precies. En als je eigen basis vol zit met enemys, dan zitten zij dus niet in hun eigen basis. TRansloc daarheen, pakl onderweg rockets. Sniper kan je bij eigen base pakken of mini ofzo. Verder ligt er og een SB of een kleine armor in het veld. Transloc de enemy base in, pak de shock kill ze daar, breng de vlag thuis en maak een capOp zondag 23 juni 2002 09:44 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Dus moet ik je maar een wapen laten pakken? Ik wachtte daar op de vlag die trug zou komen. En je was in lava al bij de shock gedood. Vervolgens respawn je, en wat doe je? Je loopt WEER recht naar de shock zonder translocator of dodge. Ja sorry hoor maar dat is niet campen, maar dat is DUHHHHHHHHHH dat je dan gedood wordt.
Lukt dat je neit, meer oefenen maar, als je net gekilld word bij de shock en daarna hetzelfde doet en weer gekild word, dan ben jij de n00b
Wat je dan bijvoorbeeld kan doen. Je respawnd naast je eigen basis. transloc boven op een toren. schiet je transloc buiten de basis. spring naar de shock of dodge, pak hem en transloc snel weg. daarna weer op een toren en je maakt een combo op je tegenstander ze hoofd. Taktiek is belangrijk bij CF, denk er maar eens over na.
Als je me nog niet snapt moet je maar eens gaan spectaten op Gamepoint CTF 1 ofzo. Dan begrijp je het wel. O f demo's downloaden ofzo.
Verwijderd
Idd, eindelijk iemand die het begrijpOp zondag 23 juni 2002 10:24 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Precies. En als je eigen basis vol zit met enemys, dan zitten zij dus niet in hun eigen basis. TRansloc daarheen, pakl onderweg rockets. Sniper kan je bij eigen base pakken of mini ofzo. Verder ligt er og een SB of een kleine armor in het veld. Transloc de enemy base in, pak de shock kill ze daar, breng de vlag thuis en maak een cap
Lukt dat je neit, meer oefenen maar, als je net gekilld word bij de shock en daarna hetzelfde doet en weer gekild word, dan ben jij de n00b
Wat je dan bijvoorbeeld kan doen. Je respawnd naast je eigen basis. transloc boven op een toren. schiet je transloc buiten de basis. spring naar de shock of dodge, pak hem en transloc snel weg. daarna weer op een toren en je maakt een combo op je tegenstander ze hoofd. Taktiek is belangrijk bij CF, denk er maar eens over na.
Als je me nog niet snapt moet je maar eens gaan spectaten op Gamepoint CTF 1 ofzo. Dan begrijp je het wel. O f demo's downloaden ofzo.
om nog even op Boba in te gaan, nu spreek je over oefenpotjes van clans, dat is echt onzin hoor. Net of elk potje wat een clanspeler speelt een oefenpotje is. Ik zie et meer als lekker voor fun spelen zonder gezeik, en al helemaal niet als "oefenpotje". Meeste spelers die in clans zitten en op tweakers spelen, die spelen voor fun en het feit dat ze beter zijn is gewoon omdat ze in clans zitten. Als je in een clan zit leer je gewoon veel sneller hoe het spel wordt gespeeld. 
En dan dat de teams soms ongelijk zijn denk ik precies hetzelfde over als jij, er zijn vaak oneerlijke teams en das heel jammer, maar ik denk toch dat je dat een beetje houdt sinds niemand zin heeft om constant van team te veranderen omdat het andere team misschien slechter is.
En dan dat de teams soms ongelijk zijn denk ik precies hetzelfde over als jij, er zijn vaak oneerlijke teams en das heel jammer, maar ik denk toch dat je dat een beetje houdt sinds niemand zin heeft om constant van team te veranderen omdat het andere team misschien slechter is.
Imo is het eerste defenden en het 2e campen.Er wordt veel geklaagd over gecamp op de server de laatste tijd. Het is inderdaad zo, dat campen het speelplezier bederft. Maar wat is de precieze omschrijving van campen dan? Er was net iemand op de server bij instagib ctf-niven aan het verdedigen, aan de buitenkant van die deur voor z'n basis. Hij danste daar de hele tijd heen en weer en op en neer, en iedereen die van die balk naar beneden sprong was gelijk dood. Vervolgens ging iemand van de tegenpartij ook "campen", hij ging in z'n basis staan, een eindje van de deur af. Gebukt en al, recht voor de deur. Als de deur open ging schoot ie, en vanzelfsprekend bijna altijd raak. Nou vind ik beide vervelend, maar het 1e is gewoon vervelend omdat je die vent niet aankunt; hij is gewoon beter dan je. Val je met z'n 3en tegelijk aan, houdt hij het ook niet. Natuurlijk altijd vanuit het water aanvallen, tis dom om van boven te komen aangezien hij weet waar je dan neerkomt, en daar schiet Het 2e vind ik echt campen. Daar kun je niks tegen doen, ook al is die persoon nog zo'n n00b. Ja, weer met z'n 3en tegelijk aanvallen... Maar toch vind ik het 2e lame, en het 1e niet. Als hij beter dan je is, ok. Maar als ie niet beter dan je is en 'valsspeelt', Als ik het wel heb is campen trouwens niet verboden, en een camper kan nooit 3 man tegelijk aan, onthoud dat, mensen die zeuren van jij campt, ik camp, ik camp lekker terug en geblaat
Op zaterdag 22 juni 2002 22:11 schreef Glorificationer het volgende:
[afbeelding]
net ff potje gedaan, zwaar ingemaakt![]()
kan niet wachten tot ut2003 trouwens...
Ok, bij deze: STELLETJE MONGOLEN, IS HET NOU ZO MOEILIJK OM EVEN THUMBNAILS TE MAKEN. JULLIE VERKLOTEN ZO HET HELE TOPIC IDIOTEN!!!Op zondag 23 juni 2002 12:49 schreef got*0wned het volgende:
i'm bored
so here we go....(btw this is spam)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat moest er ff uit. Edit die berichten anders meld ik het bij de modjes, dit kan echt niet!!!!

Ik heb ADSL, mij boeit het niet, maar de layout word verneukt en er zijn ook mensen die niet zo'n snelle verbinding hebben. 56k6, ISDN, of casema slachtoffers. Denk nou eens na.....
<font color=blue>edit: you got mail</font>
Verwijderd
In principe geeft ik er ook niks om, maar het gebeurt vaak dat ze in het begin van een potje allemaal (FTF in dit geval) gaan wisselen. Zodat ze samen allemaal in een team zitten, terwijl in het andere team meestal n00bs zitten (like me
)
En dat vind ik zelf ook niet zo leuk.....
En dat vind ik zelf ook niet zo leuk.....
Op zondag 23 juni 2002 13:04 schreef RaVeNgEr het volgende:
om nog even op Boba in te gaan, nu spreek je over oefenpotjes van clans, dat is echt onzin hoor. Net of elk potje wat een clanspeler speelt een oefenpotje is. Ik zie et meer als lekker voor fun spelen zonder gezeik, en al helemaal niet als "oefenpotje". Meeste spelers die in clans zitten en op tweakers spelen, die spelen voor fun en het feit dat ze beter zijn is gewoon omdat ze in clans zitten. Als je in een clan zit leer je gewoon veel sneller hoe het spel wordt gespeeld.
[..]
Imo is het eerste defenden en het 2e campen.
Verwijderd
blow me molOp zondag 23 juni 2002 13:21 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
[..]
Ok, bij deze: STELLETJE MONGOLEN, IS HET NOU ZO MOEILIJK OM EVEN THUMBNAILS TE MAKEN. JULLIE VERKLOTEN ZO HET HELE TOPIC IDIOTEN!!!
Dat moest er ff uit. Edit die berichten anders meld ik het bij de modjes, dit kan echt niet!!!!![]()
Ik heb ADSL, mij boeit het niet, maar de layout word verneukt en er zijn ook mensen die niet zo'n snelle verbinding hebben. 56k6, ISDN, of casema slachtoffers. Denk nou eens na.....
boeit mij echt gewoon.......NIET

Verwijderd
haha dikke hoerOp zondag 23 juni 2002 14:05 schreef vYniL het volgende:
Inderdaad, ik ben het eens met MOL, op deze manier wordt deze hele pagina vern**kt
wacht maar morgen op school
kom ik met mijn hommies uit west philly
Verwijderd
Pardon?Op zondag 23 juni 2002 14:08 schreef got*0wned het volgende:
[..]
haha dikke hoer
wacht maar morgen op school
kom ik met mijn hommies uit west philly
Verwijderd
Ik ben het ook eens met MOL, zo moeilijk is het toch niet om die dingetjes te thumbnailen?!? DjeezOp zondag 23 juni 2002 14:05 schreef vYniL het volgende:
Inderdaad, ik ben het eens met MOL, op deze manier wordt deze hele pagina vern**kt

Verwijderd
Precies, als je al te lui bent om dat te doen laat dan die screenshots maar zittenOp zondag 23 juni 2002 14:10 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met MOL, zo moeilijk is het toch niet om die dingetjes te thumbnailen?!? Djeez

Verwijderd
lol,Op zondag 23 juni 2002 14:11 schreef vYniL het volgende:
[..]
Precies, als je al te lui bent om dat te doen laat dan die screenshots maar zitten
nu heb je het gedaan !!!
nu ga je het krijgen
nu ben je te ver gegaan jochie
nu ben je over de grens gegaan
nu ga je het zien
(ninthy is liev ;x
Verwijderd
btw, over dat thumbnailen, doe gewoon je resolutie hoger ofzo..... ik zit op 1280x1024 en ziet goed uit.....
en net als ik het al zei idontcare

Verwijderd
heey ik heb denk probleempje,
ik speel ut alles hoog op 1280 bij 1024. en dan gaat ie schokkerig
lijkt mij beetje stug
ik heb alle drivers van video kaart enz,..
HELP...
ik speel ut alles hoog op 1280 bij 1024. en dan gaat ie schokkerig
lijkt mij beetje stug
ik heb alle drivers van video kaart enz,..
HELP...
Verwijderd
hehe ik care ook niet don't ofzo 
begin vaag te ijlen als ik geen pc tot mijn beschikking heb die ut kan draaien
morgen weer ut'en
zal ik ook wel even langsdroppen bij tweakers n00bjes ownen
begin vaag te ijlen als ik geen pc tot mijn beschikking heb die ut kan draaien
morgen weer ut'en
Verwijderd
er zijn geen n00bz op tweakers server hoorOp zondag 23 juni 2002 14:47 schreef Ninthy het volgende:
Ok, bij deze een post in SM van mij. Zeker na de hele lompe reacties van degenen die ik bedoelde.
edit:
Ik heb gepost in SM.[quote]
Op zondag 23 juni 2002 14:44 schreef got*0wned het volgende:
btw, over dat thumbnailen, doe gewoon je resolutie hoger ofzo..... ik zit op 1280x1024 en ziet goed uit.....
[/quote]
Er zijn ook mensen met een 14" hier, niet iedereen is zo rijk als jij. Ik hoop dat je een OW of een ban krijgt associaal!
Ik heb gepost in SM.[quote]
Op zondag 23 juni 2002 14:44 schreef got*0wned het volgende:

[/quote]
Er zijn ook mensen met een 14" hier, niet iedereen is zo rijk als jij. Ik hoop dat je een OW of een ban krijgt associaal!
bennik volledig met je een. Veel mensen werken nog op 1024x768, en daarvoor zijn de plaatjes veel te groot. en de modemers hebben denk ik geen zin om een half uur op die pagina te wachten....Op zondag 23 juni 2002 14:57 schreef -=MOL=- het volgende:
Ok, bij deze een post in SM van mij. Zeker na de hele lompe reacties van degenen die ik bedoelde.
Alleen die laatste regel had imo wel iets minder gemogen, maar ik begrijp je woede wel
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
ik reken me zelf ook niet meer tot de n00bs, ik speel ook niet slecht (kan nog wel goed meekomen), en mol is toch echt beter dan ik ben....... Mag ik je dus ff vragen geen vooroordelen te trekken? (zeg maar ff als je al 's tegen 'm gespeeld heb oid....)Op zondag 23 juni 2002 15:04 schreef Ninthy het volgende:
7... als Mol er speelt spelen er genoeg noobs
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Precies ik ben een dikke n00b, maarja ik weet me wel aan regels te houden.Op zondag 23 juni 2002 15:04 schreef Ninthy het volgende:
7... als Mol er speelt spelen er genoeg noobs
Ik hoop dat er hier een berg OW's + bans gaan vliegen, dat wil je niet weten.
Zit met ze 2en een beetje tegen me te flamen terwijl ik ze allebei waarschijnlijk dik kan hebben. got*owned is zowieso een n00b, die maak ik dik af, kan zo screenies posten. Die ander ken ik niet, maargoed dat zien we vanzelf wel een keer.
Verwijderd
KUNNEN JULLIE IDIOOTEN ER THUMBNAILS VAN MAKEN WANT JULLIE VERKLOTEN ZO DE HELE LAYOUT EN MODEMERS HEBBEN HIER GEEN BEHOEFTE AAN blablabla
Verwijderd
heeft databeest ondertussen al flink geoefend? want nu heb ik toch wel eens zin in een echt potje
die gozer schiet nog geen olifant raak als hij er tegenaanstaat

* GeniusDex wordt boos 
Eerst vraagt ie, idd op een misschien iets minder vriendelijke manier, of jullie er thumbnails van kunnen maken. Dan gaan jullie flamen op 'm, en dan nog eens papagaai spelen.... 't is dat ik geen mod ben......
Eerst vraagt ie, idd op een misschien iets minder vriendelijke manier, of jullie er thumbnails van kunnen maken. Dan gaan jullie flamen op 'm, en dan nog eens papagaai spelen.... 't is dat ik geen mod ben......
Precies.Op zondag 23 juni 2002 15:41 schreef GeniusDex het volgende:
* GeniusDex wordt boos
Ik heb het express zo gedaan, heb ik er ook bijgezet in SM. Het is alleen nog steeds niet door een modje behandeld
En waarom ik SCHREEUWDE net was omdat ik het ronduit aso vond. Klaar.
LOLOp zondag 23 juni 2002 15:08 schreef -=MOL=- het volgende:
got*owned is zowieso een n00b, die maak ik dik af, kan zo screenies posten.
Mgoed, ff serieus.
7of9, je moet echt ff thumbnails gebruiken hoor, is echt maar een kleine moeite.

En het is nergens voor nodig MOL uit te gaan schelden en te gaan flamen enzo, hou het ff gezellig allemaal
7of9 is niet goed lmfd, anders zou ik hem niet meerdere malen verslagen hebben. Het verschil van mening over mensen die goed zijn is verschillend uiteraard, maar ik heb net een potje gedaan met S Mich en S Ravenger. Dat zijn de betere spelers (alhoewel imo rav nog niet eens 1 van de beste spelers is van syncro, nofi verder)Op zondag 23 juni 2002 15:52 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
LOL7of9 is goed hoor...
Mgoed, ff serieus.
7of9, je moet echt ff thumbnails gebruiken hoor, is echt maar een kleine moeite.!
En het is nergens voor nodig MOL uit te gaan schelden en te gaan flamen enzo, hou het ff gezellig allemaal
Zal wel ff een screenie posten van dat potje!
[edit]
screenie:

wtf?!?Op zondag 23 juni 2002 15:40 schreef ReV3rEnD het volgende:
heeft databeest ondertussen al flink geoefend? want nu heb ik toch wel eens zin in een echt potje
LOL! Met een ping van 300+ en een netspeed van 3000 (dus 30fps) is het echt onspeelbaar.
En jij had een ping van 0 (eigen server), dus tsja..
Maar oke, we doen het wel eens over, maar dan op MIJN server.
Ik heb alleen de afgelopen week geen één keer meer UT gedaan wegens WCIII, SoF2 en GoT verslaving, dus als je een beetje redelijk speelt heb je nog wel een kans.
1: Je shift toets zit vast, voortaan even het wat liever vragen als je wilt.Op zondag 23 juni 2002 15:37 schreef Ninthy het volgende:
KUNNEN JULLIE IDIOOTEN ER THUMBNAILS VAN MAKEN WANT JULLIE VERKLOTEN ZO DE HELE LAYOUT EN MODEMERS HEBBEN HIER GEEN BEHOEFTE AAN blablabla
2: Voor modemers maakt het niks uit of je het thumbnailt, het aantal kB blijft het zelfde, alleen wordt hij geresized als je hem hebt gedownload.
🌞🍃
Verwijderd
als ik een beetje redelijk speel heb jij misschien nog een heel klein kansjeOp zondag 23 juni 2002 15:54 schreef DataBeest het volgende:
[..]
wtf?!?
LOL! Met een ping van 300+ en een netspeed van 3000 (dus 30fps) is het echt onspeelbaar.
En jij had een ping van 0 (eigen server), dus tsja..
Maar oke, we doen het wel eens over, maar dan op MIJN server.
Ik heb alleen de afgelopen week geen één keer meer UT gedaan wegens WCIII, SoF2 en GoT verslaving, dus als je een beetje redelijk speelt heb je nog wel een kans.
en over dat warcraft III : ik ook
misschien moeten we dat ook eens spelen
Wacht jij maar, n00b.Op zondag 23 juni 2002 15:56 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
als ik een beetje redelijk speel heb jij misschien nog een heel klein kansje
Het bewijs dat je bang voor me bent: op ICQ ben je offline (of ik sta in je invisable listen over dat warcraft III : ik ook
misschien moeten we dat ook eens spelen
Kom dus eens even online, want niet iedereen hoeft het mee te lezen hoe ik jouw in ga maken, dat is zielig.
🌞🍃
Verwijderd
ik zit bij mijn zusOp zondag 23 juni 2002 15:59 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Wacht jij maar, n00b.
[..]
Het bewijs dat je bang voor me bent: op ICQ ben je offline (of ik sta in je invisable list)
Kom dus eens even online, want niet iedereen hoeft het mee te lezen hoe ik jouw in ga maken.![]()
voeg me anders ff toe met msn (als je dat hebt)
Dit topic is gesloten.