[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.931 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 22:31 schreef DataBeest het volgende:

[..]

LOL! :D
En jij hoste dat ding met een 56K modem, dus jij had een ping van 0 en ik een ping van >200 + een netspeed van 3000 wat weer inhoud dat ik o.a. minder fps heb. :P
bewijs dat maar eens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op zondag 16 juni 2002 19:02 schreef raptorix het volgende:
Komt omdat alleen mich ctf speelt, op zich is de ctf sectie van syncro van hoger niveau als de tdm sectie.
Dat wou ik dus ook zeggen. CTF van Syncro is erg goed LMFD :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03-2024

MadMax

Dammax

Weer ff gespeeld net:

Afbeeldingslocatie: http://www.myfly.nl/tweakers/dmxgodlike04.jpg

Eindstand:

Afbeeldingslocatie: http://www.myfly.nl/tweakers/dammax10.jpg

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.pisvlek.net/troep/godlike.JPG

Een godlike halen is niet zo moeilijk MadMax :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:33

Sorcerer8472

Mens sana?

Wat een gelame op LMS vanavond :{

En die pray4us... Die bleef dus maar op me schieten (en zat in mijn team)... Daardoor had ik met de shockcombo iemand niet kunnen afknallen en toen hadden ze de vlag weer :{

* Sorcerer8472 wijst er even op dat hij voornamelijk heeft staan verdedigen met het oog op de einduitslag :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een ban indienen bij Gerco, als hij zo irri blijft ?
Op zondag 16 juni 2002 23:34 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Wat een gelame op LMS vanavond :{

En die pray4us... Die bleef dus maar op me schieten (en zat in mijn team)... Daardoor had ik met de shockcombo iemand niet kunnen afknallen en toen hadden ze de vlag weer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja di pray4us is idd erg irri
kom ik net binnen begint hij te lullun dat ik aimbot heb :? (vind je het gek dat je alke keer geraakt word als je met IG allen in een rechte lijn loopt)
en later met LMS zit ie allen maar te campen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft mag er wel is wat vaker een admin ofzo langskomen, het niveau is de laatste tijd nogal laag -> veel lamers zoals pray4us en ook vaak oneerlijke teams. :r

Kennelijk is met 25-0 winnen van een zwakker team met ctf l33t ofzo. :{ :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Ik kan mijn favo server niet meer op (NGI (FUN) Teamplay Instagib), omdat de server UTPureRC5v weigert te sturen.
Deed ie altijd wel :(

Moet ik dat nu maar op mijn PC zetten (UTPure) en waar vind ik dat dan???

Is toch iets tegen cheats en zo?

Strax moet ik weer tegen jullie spelen ;)
(Heb trouwens nooit meer wat gehoord van die GoT insta competitie)

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Als je op mijn server gespeelt hebt, kun je UTPureRC5v.u uit je cache vissen en in je System map pleuren. Dan moet het werken.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 17 juni 2002 00:44 schreef Boba_Fett het volgende:
Wat mij betreft mag er wel is wat vaker een admin ofzo langskomen, het niveau is de laatste tijd nogal laag -> veel lamers zoals pray4us en ook vaak oneerlijke teams. :r
Als daar al een admin voor nodig is, dit kan je toch ook gewoon ff onderling regelen, ik zie dat meestal toch weer recht getrokken worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Wat mij betreft ook, maar ik heb persoonlijk niet zoveel tijd, daarom zijn er ook meer admins dan ik... kijk ff in #ut als je problemen hebt, daar zit altijd wel iemand. Je hoeft er niet eens je spelletje voor te onderbreken door die handige in-game IRC client :)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 21:05
nee, das leuk! :D :D

(I feel a fight coming up! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op maandag 17 juni 2002 02:45 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

nee, das leuk! :D :D

(I feel a fight coming up! :P )
Persoonlijk prefereer ik die score in een 1on1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 22:47 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

bewijs dat maar eens >:)
Bewijs jij maar eens eerst dat ik het was met wie jij speelde. >:)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 11:45 schreef Deeper het volgende:
Link doet ut niet :)

Maar ik zal UT nog maar een keer opnieuw proberen te installeren.
[..]
Ik heb het nu ff op een andere server gegooid (altijd dat gekloot met geocities :( )
Dit is het adres home.wanadoo.nl/lowen
Op dit screenie kan je nog ff zien hoe het nou zit met dat vaage probleem. home.wanadoo.nl/lowen/09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem inmiddels al verholpen.

Ik heb 2CD's, 1 UT CD en daarnaast zit er ook een extra bonus CD bij.
Die had ik ook geïnstalleerd. Hierin zitten ondere andere maps bij die verbeterd zijn.
Deze 2e CD had ik de vorige keer nl. niet geïnstalleerd.

Deze mappen zijn dus niet hetzelfde als de maps die op de server staan. Daardoor krijg je dit effect.
Een stand-alone game gaf dit probleem namelijk niet.

Dus heb hem gewoon opnieuw geïnstalleerd, zonder die bonus-cd en heb nu geen problemen meer. :)

Misschien is dit jouw probleem ook ?
Op maandag 17 juni 2002 10:07 schreef djR het volgende:

[..]

Ik heb het nu ff op een andere server gegooid (altijd dat gekloot met geocities :( )
Dit is het adres home.wanadoo.nl/lowen
Op dit screenie kan je nog ff zien hoe het nou zit met dat vaage probleem. home.wanadoo.nl/lowen/09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 17 juni 2002 10:51 schreef Deeper het volgende:

Die had ik ook geïnstalleerd. Hierin zitten ondere andere maps bij die verbeterd zijn.

Deze mappen zijn dus niet hetzelfde als de maps die op de server staan. Daardoor krijg je dit effect.

Dus heb hem gewoon opnieuw geïnstalleerd, zonder die bonus-cd en heb nu geen problemen meer. :)

[..]
Haha, ik doe dat nooit die extra zooi installeren. Alleen wat nodig is, net zoals met office 2000 professional. Nooit cd2 installeren, gebruik je toch niet :)

Maargoed dat ik dat met me pas binnengekomen GOTY edition ook nie theb gedaan, dan had ik dus ook problemen gehad!

Verder kwma ik gisteren nog ff binnen bij LMS, precies op tijd. Ik had 30 lenventjes en de rest 28 of 29 :)

Was een leuke pot en nog gewonnen ook :) Vooral de 3 man van FTF hadden het zwaar. Screenie heb ik thuis (zit op me werk) dus die post ik maybe vanavond als ik eraan dnek. Of iemand anders moet het doen. als laatste waren ik en O'prog (zo is je nick toch?) alleen het verschil was te groot 8-2 in mijn voordeel. Uiteindelijk gewonnen met nog 6 over :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op zondag 16 juni 2002 16:37 schreef happyman112 het volgende:
laat ik dan ook maar pics posten van het enigste potje at ik in 2 weken heb gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

GG all
Denk toch wel dat ik het sterkst stijgende lijntje heb! (die witte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 02:26 schreef Gerco het volgende:
Als je op mijn server gespeelt hebt, kun je UTPureRC5v.u uit je cache vissen en in je System map pleuren. Dan moet het werken.
euhm... hoe doe je dat dingen uit je cachehalen want ik zie altijd allen maar bestanden met namenn als 324jh23u54h en 132j4l34ho32 of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op maandag 17 juni 2002 11:06 schreef Daz_Zgaap het volgende:
euhm... hoe doe je dat dingen uit je cachehalen want ik zie altijd allen maar bestanden met namenn als 324jh23u54h en 132j4l34ho32 of zoiets
Er staat een bestand in die Cache directory genaamd cache.ini met zoiets erin:
code:
1
2
3
[Cache]
5EE0FE2011D663A71000C2A34E0C0BA7=UTPureRC5v.u
D37BE6E74120CDAFBC3EB5B34DAFD649=BDBMapVote3Ex.u

Vervolgens zoek je het bestand 5EE0FE2011D663A71000C2A34E0C0BA7.uxx en kopieer je dat naar UTPureRC5v.u in je System dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 17 juni 2002 10:59 schreef -=MOL=- het volgende:

Verder kwma ik gisteren nog ff binnen bij LMS, precies op tijd. Ik had 30 lenventjes en de rest 28 of 29 :)

Was een leuke pot en nog gewonnen ook :) Vooral de 3 man van FTF hadden het zwaar.
Dat was idd leuke pot. ik stond 3e maar moest helaas stoppen, want vriendinlief kwam binnen een tja vind ik toch beetje lullig om door te gamen. Viel me op dat je de map echt goed benutte, benutte de hele map. Moest ik weer moeite doen om achter je aan te komen. ;)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 11:06 schreef Daz_Zgaap het volgende:

[..]

Daar hebben ze ook een cache converter voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 17 juni 2002 12:53 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Dat was idd leuke pot. ik stond 3e maar moest helaas stoppen, want vriendinlief kwam binnen een tja vind ik toch beetje lullig om door te gamen. Viel me op dat je de map echt goed benutte, benutte de hele map. Moest ik weer moeite doen om achter je aan te komen. ;)
Ik zit vooral veel bij de liften. Verder naar beneden, boots pakken. ff doorlopen tot die teleport naar de redeemer. dan weer bij de liften. Af en toe een rondje als het een beetje saai word op die plek.

1 persoon vond ik alleen irri spelen. Deeper :) De hele tijd mini enzo terwijl je net lekker in gevecht bent met de shock met een ander ofzo. Dan komt er opeens 1 met de mini doorheen geblazen. Is niks op tegen natuurlijk, vooral niet als ik kan ontwijken zelf de mini kan pakken en hem nog af kan knallen ook :)

Check verder het nieuwe icon van Oprog en zijn ondertitel!!! Zou het speciaal voor mij zijn? *D

Screenie post ik nog wel.

Verder, Madmax (Dammax) ik vond pas een screenie van die CPL lan. Ik met Z3uS met QSR tegen Immune!

Dik verloren toen. Jullie teamplay met ze 5en op een rijtje. Wij, Z3uS speelde goed (hij was 56k6 gewend en was toen al best goed) ik een idioot die het toen echt niet kon, maar toch die mannen van QSR achter me liet.

Nouja dik gewonnen volgens mij was het 3-0 ofzo. Valt best mee dus. Vanavond ff posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Ik ben bezig met de mapvote verbeteren... ik heb inmiddels al 30k van de .u file af weten te snoepen door zooi te verwijderen, maar daarmee ben ik er nog niet.

Ik heb jullie mening nodig over het volgende:
Stel er zijn 6 votes voor insta en 4 voor NW, in de huidige vote wordt het dan ALTIJD insta, nu wilde ik dit veranderen zodat het 60% van de tijd insta wordt en 40% van de tijd NW. Ook als de vote gelijk staat blijft nu de huidige mode staan, ik wil daarvan maken dat 'ie random Insta of NW kiest.

Post hier even jullie mening met onderbouwing en dan kan ik bepalen wat ik zal gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 17 juni 2002 14:15 schreef Gerco het volgende:
Ik ben bezig met de mapvote verbeteren... ik heb inmiddels al 30k van de .u file af weten te snoepen door zooi te verwijderen, maar daarmee ben ik er nog niet.

Stel er zijn 6 votes voor insta en 4 voor NW, in de huidige vote wordt het dan ALTIJD insta, nu wilde ik dit veranderen zodat het 60% van de tijd insta wordt en 40% van de tijd NW. Ook als de vote gelijk staat blijft nu de huidige mode staan, ik wil daarvan maken dat 'ie random Insta of NW kiest.

Post hier even jullie mening met onderbouwing en dan kan ik bepalen wat ik zal gaan doen.
Dat van 60% 40% klinkt goed, maar de praktijk moet het gaan bewijzen denk ik.

Verder zou ik hem bij gelijk veranderen. Je hebt IG gespeeld de ene helft wil NW de ander IG. Dan maak je er NW van omdat IG net gespeeld is. Dat lijkt mij eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op maandag 17 juni 2002 14:31 schreef -=MOL=- het volgende:
Verder zou ik hem bij gelijk veranderen. Je hebt IG gespeeld de ene helft wil NW de ander IG. Dan maak je er NW van omdat IG net gespeeld is. Dat lijkt mij eerlijk.
Mij ook, maar ik weet niet hoe ik kan detecteren welke mutators er momenteel draaien in het spel. Dus ik weet de huidige mode niet. Als je me kunt vertellen hoe dat moet vind ik het zeker een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 14:15 schreef Gerco het volgende:

En als op een bepaald moment 100% instagib wil gaat ie gewoon op NW omdat hij random doet? :?
Het lijkt me handig om er dan in te maken: Als meer dan 75% op iets stemt dat dat zowieso gebeurt. Minder? Dan random oid. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op maandag 17 juni 2002 14:34 schreef DataBeest het volgende:
En als op een bepaald moment 100% instagib wil gaat ie gewoon op NW omdat hij random doet? :?
Nee, hij doet niet random. Hij doet een kansberekening. Als er 10 spelers zijn en er stemmen er 6 IG en 4 NW, dan is de kans op IG 6/10e en de kans op NW 4/10e. Als er 9 IG stemmen en 0 NW (1 stemt er niet) dan is de kans op IG 9/9e (oftewel 1). etc. legio voorbeelden te bedenken.
Het lijkt me handig om er dan in te maken: Als meer dan 75% op iets stemt dat dat zowieso gebeurt. Minder? Dan random oid. :)
Dat is ook een idee ja... bij een 2/3e meerderheid, wint de meerderheid altijd, als er geen 2/3e meerderheid is, dan gaat 'ie over op kansberekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 17 juni 2002 14:34 schreef Gerco het volgende:

[..]

Mij ook, maar ik weet niet hoe ik kan detecteren welke mutators er momenteel draaien in het spel. Dus ik weet de huidige mode niet. Als je me kunt vertellen hoe dat moet vind ik het zeker een goed idee.
Helaas, UT spelen kan ik wel, maar dit is kaas voor mij :)

Is er verder een site met stats ofzo van deze server. Weet wel dat hij er is, maar wat is de URL?

En de 2/3 meerderheid is wel goed. En geen 2/3 gewoon met die kans van 6/10 IG 4/10 NW. Dat is wel goed imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Dikke wiskundige kansberekeningen hier op Got op een mooie zonnige dag.

PRIORITEITEN MENSEN!!!! ;)

edit:

mensen minus mol en nog wat

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op maandag 17 juni 2002 14:53 schreef LegalAlien het volgende:
Dikke wiskundige kansberekeningen hier op Got op een mooie zonnige dag.

Zit op me werk, pc met win98 installeren en office premium en nog wat zooi. Mooie tijd om te Gotten tussendoor. In mijn eigen tijd ben ik hier minder vaak te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op maandag 17 juni 2002 14:48 schreef -=MOL=- het volgende:
Is er verder een site met stats ofzo van deze server. Weet wel dat hij er is, maar wat is de URL?
Hij staat op ngworldstats, ngsID 2160166.

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op maandag 17 juni 2002 14:53 schreef LegalAlien het volgende:
Werken... <-> UT coden...

Wat zei je ook alweer over prioriteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje

diertje

/ban mediocrity

Op maandag 17 juni 2002 15:00 schreef Gerco het volgende:

Werken... <-> UT coden...

Wat zei je ook alweer over prioriteiten?
Okeej, ik begrijp het al. Ik zal er geen grapjes meer over maken :)

Neemt natuurlijk niet het feit weg dat jullie eigenlijk zouden moeten werken ;) oops, daar doe ik het weer

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op maandag 17 juni 2002 15:08 schreef LegalAlien het volgende:
Neemt natuurlijk niet het feit weg dat jullie eigenlijk zouden moeten werken ;)
Ik zou wel willen, maar ik ben hier een soort "klusjesman" die werk heeft wanneer ze aankomen met een vraag of ik ff iets wil aanpassen, of iets nieuws maken. Nu zit ik al een week te niksen... wordt wel vervelend zo, maar dr is niks te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Op maandag 17 juni 2002 14:56 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Zit op me werk, pc met win98 installeren en office premium en nog wat zooi. Mooie tijd om te Gotten tussendoor. In mijn eigen tijd ben ik hier minder vaak te vinden :)
Precies.. 90% van de tijd dat ik op GoT te vinden ben is dit in mn baas zn tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat het team waarin ik zit ook eens een keer winnen, met deze cijfers. Het gebeurt vaak dat ik in een team zit, dat altijd flink verliest. :P :)

Ik zelf ben op zich ook niet echt goed in UT. :(
Op maandag 17 juni 2002 13:26 schreef -=MOL=- het volgende:
1 persoon vond ik alleen irri spelen. Deeper :) De hele tijd mini enzo terwijl je net lekker in gevecht bent met de shock met een ander ofzo. Dan komt er opeens 1 met de mini doorheen geblazen. Is niks op tegen natuurlijk, vooral niet als ik kan ontwijken zelf de mini kan pakken en hem nog af kan knallen ook :)
>:)
Iemand moet je het toch moeilijk maken. :)
Maar jij was meer irritant, met die shock rifle en RL. Je was me vaak steeds te snel af.
De mini is aardig effectief op een (niet al te grote) afstand.
En het is natuurlijk een tactiek om spelers die met elkaar in gevecht zijn van een afstand te killen.
De laatste tijd probeer ik ook meer met de shock combo te schieten, maar het richten wil nog niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op maandag 17 juni 2002 14:31 schreef -=MOL=- het volgende:
Ik ben even wat van de standaard klassen aan het decompilen geweest en raad eens wat ik tegenkwam... code om te detecteren welke mutators er nog meer draaien..

Ik heb je suggestie dus ook gelijk geimplementeert. Bij gelijkstand switcht de mode ALTIJD.

Let wel, ik heb de nieuwe nog NIET geinstalled... dat komt over een dag of wat als ik alle suggesties binnenheb en het nodige testwerk heb verricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje

diertje

/ban mediocrity

Op maandag 17 juni 2002 16:46 schreef Gerco het volgende:

[..]

Ik ben even wat van de standaard klassen aan het decompilen geweest en raad eens wat ik tegenkwam... code om te detecteren welke mutators er nog meer draaien..

Ik heb je suggestie dus ook gelijk geimplementeert. Bij gelijkstand switcht de mode ALTIJD.

Let wel, ik heb de nieuwe nog NIET geinstalled... dat komt over een dag of wat als ik alle suggesties binnenheb en het nodige testwerk heb verricht.
Nice

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14

QuestGamer

Questje

Op maandag 17 juni 2002 16:46 schreef Gerco het volgende:
Nice work Gerco!
Mapvote vebeterd alsmaar, zeer goed *D

Daarnet ff met KDC|Poesje geowned door met 9-0 te winnen op EternalCave, nice work hele team trouwens. *S*Mich had wat pech in het andere team, was gewoon niet zo'n superteam *D
Instagib was het, met CTF is dat af en toe wel is leuk :)
FF geen zin in screenie...

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Laatst online: 26-08 08:22
ut.tweakers.net ligt plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Op maandag 17 juni 2002 19:12 schreef LeonM het volgende:
ut.tweakers.net ligt plat :(
idd :(
m`n broertje (jero_007) zei `t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 11:00 schreef MadMax het volgende:

[..]

Denk toch wel dat ik het sterkst stijgende lijntje heb! (die witte)
Ach het gaat mij om het spelletje en niet om het lijntje,
Het is mooi mee genomen als ik bovenaan eindig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, weet neit of het toeval was.. maar toen ik op m'n "speech menu" bind drukte (v) kreeg ik ook de vote, liet ik de knop los, verdween de vote weer. en m'n "show vote window" is 'b'.. en ja ik drukte echt niet op de verkeerde toets..

(nog nooit eerder meegemaakt met de BDB voters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 10:51 schreef Deeper het volgende:

[..]
Thnx voor de tip.
Kan eindelijk weer normaal UT spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

DAMNED

Daarnet met 5 tegen 5 ofzo CTF-andACTION gespeeld, superkleine map met alleen enforcers, translocators & pistols...
Caps: 59 - 12 ofzo! Niet gezond...

Ik was 2e in mijn team met slechts 250 punten, echt ziek.
Screenshot zal iemand nog wel posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Alle images clickable natuurlijk!

Eerst ff 2 pics van mijn homp fetisch :Y)
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/007.jpg
Op maandag 17 juni 2002 23:01 schreef QuestGamer het volgende:
DAMNED

Daarnet met 5 tegen 5 ofzo CTF-andACTION gespeeld, superkleine map met alleen enforcers, translocators & pistols...
Caps: 59 - 12 ofzo! Niet gezond...

Ik was 2e in mijn team met slechts 250 punten, echt ziek.
Screenshot zal iemand nog wel posten...
Jep, Ik :P Alle mijn frags zijn piston frags >:)Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/008.jpg

En nog ff puck en chucky (die hem snel wilde smeren :P) laten zien hoe je insta deck16 speelt.
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/UT/009.jpg

//edit: foutje in link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
dope mezelf quoten :P domme ik }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Hier dan de reeks beloofde screenies.

Allereerst een potje TDM IG waarin ik net na het begin kwam binnenvallen.

Het ging wel leuk!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/Shot0009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/Shot0010.jpg

Kan nog leuker :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/Shot0011.jpg

Eindstand :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/Shot0012.jpg

En dan nog het beloofde screenie van CPL 2000 (geloof ik). Speciaal voor Dammax (MadMax)! *D
Ik speelde als bagger, maar kon toen echt niet beter. Gelukkig deed me teammate al het werk.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/CPL-IvsQSR.jpg

En nog ff 1 ook van CPL!
Hieraan kan je zien dat niet alleen ik toen niet echt goed was, maar vooral ook de echte members van QSR. Ik en Z3uS zaten dus alleen op die lan bij hun omdat ze nie tgenoeg spelers hadden.
Maargoed gezellig was het zeker. Alleen jammer dat de Immune jongens allemaal zo veel sliepen :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~flux0008/Shot0037.jpg

Check trouwens de frames op het bovenste screenie. Had denk ik me netspeed nog op 3000 staan ofzo ivm casema kabel internet toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op maandag 17 juni 2002 13:26 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Verder, Madmax (Dammax) ik vond pas een screenie van die CPL lan. Ik met Z3uS met QSR tegen Immune!

Dik verloren toen. Jullie teamplay met ze 5en op een rijtje. Wij, Z3uS speelde goed (hij was 56k6 gewend en was toen al best goed) ik een idioot die het toen echt niet kon, maar toch die mannen van QSR achter me liet.

Nouja dik gewonnen volgens mij was het 3-0 ofzo. Valt best mee dus. Vanavond ff posten :)
Hey Cool, is het een digitale foto? Zo ja, meteen ff posten (of mailen naar mehj@planet.nl) zo niet, meteen ff scannen en dan posten (of mailen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 18 juni 2002 08:27 schreef MadMax het volgende:

[..]

Hey Cool, is het een digitale foto? Zo ja, meteen ff posten (of mailen naar mehj@planet.nl) zo niet, meteen ff scannen en dan posten (of mailen ;) )
Op de vorige pagina staan 2 screenies van CPL. Niet van de war tegen jullie, die heb ik niet meer ofzo :(
Wel van een potje van mij en zeun tegen jou en skunk :)

Digipics heb ik ook nog wel ergens als het goed is. Ik zal vanavond of morgen ff zoeken voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op dinsdag 18 juni 2002 08:33 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Op de vorige pagina staan 2 screenies van CPL. Niet van de war tegen jullie, die heb ik niet meer ofzo :(
Wel van een potje van mij en zeun tegen jou en skunk :)

Digipics heb ik ook nog wel ergens als het goed is. Ik zal vanavond of morgen ff zoeken voor je!
Hmm, wij verloren van jullie? Kwam ik zeker later binnen? Kan op die screenie niet goed zien of ik gelijk met jujllie binnen was ;) En trouwens zoals je weet zegt je score eigenlijk geen zak! Zues zal ongetwijfeld ontzettend veel FK's hebben. Ja, dan loopt je score snel op! Net zo als bij captures ;) Was wel leuk CPL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 18 juni 2002 08:46 schreef MadMax het volgende:

[..]

Hmm, wij verloren van jullie? Kwam ik zeker later binnen? Kan op die screenie niet goed zien of ik gelijk met jujllie binnen was ;) En trouwens zoals je weet zegt je score eigenlijk geen zak! Zues zal ongetwijfeld ontzettend veel FK's hebben. Ja, dan loopt je score snel op! Net zo als bij captures ;) Was wel leuk CPL :)
Nee, voor zover ik me herinner hebben we op jou gewacht, maar score zegt idd niks. De einduislag des te meer >:)

Maar CPL was zeker zwaar tof. Ik ga dit jaar weer, alleen nu heet het gewoon netgamez. Zelfde locatie enzo, dus dat komt wel goed.

Ook nog naar campzone trouwens :)

Maargoed als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik nog digipics heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op dinsdag 18 juni 2002 08:52 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Nee, voor zover ik me herinner hebben we op jou gewacht, maar score zegt idd niks. De einduislag des te meer >:)

Maar CPL was zeker zwaar tof. Ik ga dit jaar weer, alleen nu heet het gewoon netgamez. Zelfde locatie enzo, dus dat komt wel goed.

Ook nog naar campzone trouwens :)

Maargoed als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik nog digipics heb!
Wanneer is netgamez (CPL)? Misschien dat ik nog ff langs kom ;) Als het maar niet weer zo warm is als vorig jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 18 juni 2002 09:03 schreef MadMax het volgende:

[..]

Wanneer is netgamez (CPL)? Misschien dat ik nog ff langs kom ;) Als het maar niet weer zo warm is als vorig jaar!
7, 8 en 9 september geloof ik. Voor meer info www.netgamez.nl

En nu ga ik maar eens aan het werk. Zit al een uur te gotten en heb nog geen flikker uitgevoerd :)

[edit]
Het is 6,7 en 8 september. Vrijdag vanaf 22:00 is het officieel geopend en zondag om 18:00 gaat het netwerk plat.

Er worden veel UT compo's gehouden. NW CTF, 1on1, DM en TDM geloof ik, ook IG CTF en TDM.
Verder willen ze proberen een UT2k3 compotje op te zetten. Andere games zijn uiteraard ook vertegenwoordigd in de compo's, lees de site voor meer info.

De toegangsprijs is 30 euro, 5 euro voor een server. Verder ook 5 euro voor bezoekers.

De party is in Loosdrecht (bij Utrecht ergens).

Dus alle UT'ers inpakken en naar Loosdrecht in september. Schrijf je allemaal in!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Netgamez wordt erg cool, merendeel wat komt speelt UT, syncro zal wel weer met man of 10 aanwezig zijn :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
hmm jah, zijn al 20 inschrijvingen van Syncro in totaal nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 18 juni 2002 11:55 schreef RaVeNgEr het volgende:
hmm jah, zijn al 20 inschrijvingen van Syncro in totaal nu :)
Wat ik op IRC zag/las/hoorde was 24 inschrijvingen van Syncro. Ik kom als het goed is met Z3uS en {G}PooKie :)

Word wel weer gezellig dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan :)
Op maandag 17 juni 2002 20:23 schreef djR het volgende:

[..]

Thnx voor de tip.
Kan eindelijk weer normaal UT spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat is het nu stil op de server zeg...... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Zal zo is ff langskomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Ben ik er, is er niemand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:02
Je moet even wachten tot ZKO-ITA is afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 15:48 schreef Tha_Snail het volgende:
Je moet even wachten tot ZKO-ITA is afgelopen :)
Snail: gelijk! Ik moet eerst die Kut Italianen zien verliezen, die campers bij hun eigen doel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 - 1 :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Laatst online: 26-08 08:22
Grrr, weer plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 18:00 schreef LeonM het volgende:
Grrr, weer plat :(
ja de server ligt best wel vaak plathoe komt dat vraagje ? :9:P

PS kan ik mij naam veranderen in chucky :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 18 juni 2002 18:06 schreef -------chucky---------- het volgende:

[..]

ja de server ligt best wel vaak plathoe komt dat vraagje ? :9:P

PS kan ik mij naam veranderen in chucky :7
Waarom de server zo vaak platgaat weet ik niet.

Je naam veranderen kan, lees de faq.

Dammax: ik mail je die foto's wel. Toch niet interresant voor de mensen hier. Ik kijk in je profiel voor een adres, staat er geeneen moet je hem maar ff posten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13
hij's nog steeds down :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm weet iemand niet een goede (openbare?) server (DM of CTF) waar we tijdelijk kunnen spammen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 18 juni 2002 19:30 schreef Boba_Fett het volgende:
hmm weet iemand niet een goede (openbare?) server (DM of CTF) waar we tijdelijk kunnen spammen? ;)
Probeer de GP server eens (Gamepoint) of bij jolt ofzo. Die hebben er een hoop. Knal ze gewoon in je favorieten.

Nederlandse DM servers. Kijk bij wanadoo ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:56

Arno

PF5A

Ter info:

maandagen zijn standaard onderhouds dagen op dat netwerk en op het moment ligt er een switch uit :{
code:
1
2
3
[19:05] * Now talking in #UT
[19:05] * Topic is 'Welkom in #ut | http://ut.tweakers.net/onp/onpfinal.zip | <Gerco> UT == dood, switch kapot, kan wel even duren :'('
[19:05] * Set by Gerco on Tue Jun 18 18:22:47

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op dinsdag 18 juni 2002 18:14 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Waarom de server zo vaak platgaat weet ik niet.

Je naam veranderen kan, lees de faq.

Dammax: ik mail je die foto's wel. Toch niet interresant voor de mensen hier. Ik kijk in je profiel voor een adres, staat er geeneen moet je hem maar ff posten ofzo.
ff omhoog gaan en de m'n post van vanochtend lezen ;) Daar staat m'n mail adres (mehj@planet.nl).

Alvast bedankt!

Hey MOL, heb jij je zelf al ingeschreven? En zoja, met wie doe jij mee (CTF bijvoorbeeld) Is er nog ergens een plaatsje vrij voor [i]Dammax? B-)

ps. ik heb ook nog ergens digitale foto's van CPL :) zal wel ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
Ik heb nou de laatste demoversie gedownload, daar zou het toch mee moeten werken, dacht ik. Maar dat doet ie niet, kan dat komen omdat ik achter een proxy zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Op dinsdag 18 juni 2002 20:16 schreef Traag het volgende:
Ter info:

maandagen zijn standaard onderhouds dagen op dat netwerk en op het moment ligt er een switch uit :{
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Op dinsdag 18 juni 2002 21:17 schreef Notehouteladekast het volgende:
Ik heb nou de laatste demoversie gedownload, daar zou het toch mee moeten werken, dacht ik. Maar dat doet ie niet, kan dat komen omdat ik achter een proxy zit :?
Search even zou ik zeggen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 21:17 schreef Notehouteladekast het volgende:
Zou goed kunnen... of heb je toevallig nog een firewall draaien? :?
Ik heb geen verstand van proxy's verder, dus ik kan je niet verder helpen.
gebruik de search of anders ff een nieuw topic openen. :)

[edit] Met de demo versie kun je natuurlijk niet op de ut.tweakers.net server spelen hé.
Tis maar dat je het weet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Laatst online: 27-06 21:05
Op dinsdag 18 juni 2002 23:20 schreef Boba_Fett het volgende:

[..]

Zou goed kunnen... of heb je toevallig nog een firewall draaien? :?
Ik heb geen verstand van proxy's verder, dus ik kan je niet verder helpen.
gebruik de search of anders ff een nieuw topic openen. :)
server blijft voorlopig nog wel effe plat denk ik :(
irc.tweakers.net -> #ut voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:56

Arno

PF5A

Op dinsdag 18 juni 2002 23:32 schreef Tielenaar het volgende:
server blijft voorlopig nog wel effe plat denk ik :(
irc.tweakers.net -> #ut voor meer info.
Bekend kanaal O-) :+

Alleen weet daar vrees ik ook niemand wanneer dat ding weer in de lucht is :(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
misschien kunnen wij van Syncro een temp server opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op woensdag 19 juni 2002 07:23 schreef Traag het volgende:
Alleen weet daar vrees ik ook niemand wanneer dat ding weer in de lucht is :(
De switch lijkt het inmiddels weer iets beter te doen, maar ik kan niet kijken of UT het doet omdat ik op mn werk zit. Inloggen met ssh werkt iig NIET :( (ook niet op de switch)

Zodra mijn icon het weer doet, is de boel weer up, dus als je dat leuke meisje ziet, kun je gaan fraggen (als de UT server nog loopt) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets hardwarematig kapot aan de switch of is het software op de switch die niet goed werkt.

Want je zegt hier dat de switch het weer iets beter doet, dus ik neem aan dat er geen nieuwe switch is geplaatst. ?

Of is het voor jou ook (nog) onduidelijk.
Op woensdag 19 juni 2002 09:28 schreef Gerco het volgende:

[..]

De switch lijkt het inmiddels weer iets beter te doen, maar ik kan niet kijken of UT het doet omdat ik op mn werk zit. Inloggen met ssh werkt iig NIET :( (ook niet op de switch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op woensdag 19 juni 2002 09:04 schreef RaVeNgEr het volgende:
misschien kunnen wij van Syncro een temp server opzetten
DOEN DOEN DOEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op woensdag 19 juni 2002 09:57 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

DOEN DOEN DOEN!!!
En laat nou net de instagib mod op deze server stuk zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
keb servers genoeg :Z :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
insta???
nw????

waarom niet gewoon DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op woensdag 19 juni 2002 09:45 schreef Deeper het volgende:
Of is het voor jou ook (nog) onduidelijk.
BINGO! Ik weet er ook het fijne niet van, maar de switch is al behoorlijk oud, dus het is niet uitgesloten dat de hardware wat gammel geworden is. Dit is niet de eerste keer dat hij onderuit gegaan is, vorig jaar ook al een keer.

We gaan maar eens kijken naar een nieuwe op zn tijd, alleen remote managable, remote updatable, autosensing, 24 poorts 10/100 switches zijn niet zo heel goedkoop helaas :(

Ik zie dat mn icon inmiddels weer up is, kan iemand vertellen of de UT server het ook weer doet?

[update]
Quote uit een mailtje wat ik kreeg:
Gisteren bij de stroomuitval is hij behoorlijk over z'n nek gegaan met het gevolg dat hij helemaal uit stond. Na wat rommelen met de zekering en de voeding hebben we hem toch weer draaiend gekregen.
[/update]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UT server werkt weer. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 11:13 schreef Boba_Fett het volgende:
UT server werkt weer. :7
Idd, net CTF andAction gespeeld :D Echt een coole map, had helaas weer een UT crash |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Bo[m]mel speelde sneaky onder de naam jaja. ;)
Ik dacht al dat moet een bekende zijn van GoT want ik werd vanuit alle mogelijke hoeken steeds afgeknald. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
wtf betekenen die [..] in de namen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 09:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

En laat nou net de instagib mod op deze server stuk zijn >:)
Laat ik dan ook misschien weer afentoe komen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op woensdag 19 juni 2002 09:57 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

DOEN DOEN DOEN!!!
Hey Mol misschien kunnen we samen met Zu3s en Pookie ook nog een team opzetten ;) Moeten we alleen nog een of twee spelers hebben.... Skunk misschien en Imda

ps. als ik kom neem ik natuurlijk ook een server(tje) mee, net zo als vorig jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Op woensdag 19 juni 2002 12:16 schreef onzin_junk het volgende:
wtf betekenen die [..] in de namen?
Jij bent een newbie of niet *D

Ik zal je ff wat uitleggen.
[..] staat voor de clan waar je in zit. Ik zit bijvoorbeeld in FtF, Faster than Fotons. Zie ook mijn signature. Dus heet ik [FtF]QuestGamer...

En je vroeg insta/NW waarom geen DM?
Beetje rare vraag, beide kun je namelijk DM spelen.
insta=instagib
NW=normal weapons...

(woei mijn eerste 'help een n00b'-actie :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 13:40 schreef QuestGamer het volgende:

[..]

[blaat]

Ik zal je voordragen voor de Nobelprijs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Op woensdag 19 juni 2002 13:42 schreef Boba_Fett het volgende:

[..]

Ik zal je voordragen voor de Nobelprijs. :+
[inkoppertje :P]

N00belprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

LOL :P

[21:39:12] <QuestGamer> ja maar waarom heet je dan nu op IRC ook zo
[21:39:19] <[FtF]Tha_Snail> omdat ik vanuit UT irc?
[21:39:19] <]G|T[7of9> bla bla
[21:39:28] <QuestGamer> eh... wist niet dat dat kon *DOM*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl

[..]

Ik zal je ff wat uitleggen.
[..] staat voor de clan waar je in zit. Ik zit bijvoorbeeld in FtF, Faster than Fotons. Zie ook mijn signature. Dus heet ik [FtF]QuestGamer...

En je vroeg insta/NW waarom geen DM?
Beetje rare vraag, beide kun je namelijk DM spelen.
insta=instagib
NW=normal weapons...

ben geen n00b tijdens gamen maar al die namen ken ik niet dus ook niet de mods, wtf = instagib??? NW snap ik wel maar insta niet, weet je wat je kan me vanmiddag rond een uurtje of 4 half 5 op ut.tweakers.net vinden (phantom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

Op woensdag 19 juni 2002 14:13 schreef onzin_junk het volgende:

[..]

ben geen n00b tijdens gamen maar al die namen ken ik niet dus ook niet de mods, wtf = instagib??? NW snap ik wel maar insta niet, weet je wat je kan me vanmiddag rond een uurtje of 4 half 5 op ut.tweakers.net vinden (phantom)
Blijkbaar dus wel een n00b op het gebied van UT ;)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.