Ik ben mijn onboard sound aan het testen, maar ik krijg maar geluid uit 1 speaker?? De linkse.
Hebben jullie dat ook??
Ik gebruik winxp
Hebben jullie dat ook??
Ik gebruik winxp
had ik ook ,aleen weet ik niet hoe ik het opgelost heb.Op woensdag 03 juli 2002 14:27 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben mijn onboard sound aan het testen, maar ik krijg maar geluid uit 1 speaker?? De linkse.
Hebben jullie dat ook??
Ik gebruik winxp
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Heb ik ook.Op donderdag 04 juli 2002 17:13 schreef erikdeprik het volgende:
[..]
had ik ook ,aleen weet ik niet hoe ik het opgelost heb.
bij mij staat het zo
[afbeelding]
Ik heb er ook een soundblaster live in zitten. Maar ik heb thuis 2 computers, met allebij een epox 8k3a+Op woensdag 03 juli 2002 16:19 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb die onboard sound al meteen uitgezet omdat ik er een Audigy in heb zitten. Dus helaas
Maar als iemand nog tips heeft om mijn XP2100+ hoger te krijgen, graag. Er is maar bar weinig te vinden qua 2100+ overclock results, en tabellen met de settings van deze resultaten.
Unlocken doe ik voorlopig niet gezien de dremel activiteiten die je moet doen om de processor te unlocken.
Bij mij wordt het allemaal heel snel instabiel
Anoniem: 23628
Anoniem: 59168
Uhm je hebt eerst in de Bios de FSB op 133 gezet terwijl de jumper nog op 100 stond?? Dan heb je al je PCI kaarten volgens mij een flink eind geoverclocked. Kan me vergissen hoor, maar zorg er altijd voor dat die jumper eerst goed staat voordat je FSB omhoog gaat gooien.Op vrijdag 05 juli 2002 15:03 schreef tummeke het volgende:
Heeeelp!
Heb net mn Epox 8k3a+ bordje binnen met een AMD 1800xp erop.. Eerst alles geinstalleerd, toen deed ie het gewoon.. Dus ben ik de bios ingeschoten (Processor draaide maar op 1200mhz) en heb de bus op 133mhz gezet.. Vervolgens ook ff wat temp warnings aangezet, mocht de fan ermee ophouden, en gesaved... Toen dus een reboot en wat denk je.. Geen beeld!!!
Snap er dus nix van want die Athlon hoort toch gewoon op 133mhz te draaien? Heb toen dus ook nog de jumper omgezet naar 133, maar mocht ook niet baten.. Denk dat de fout misschien in de bios zit?
Bij het opstarten zie ik helemaal niets op die Led's van het moederbord.. geen fout code, ze branden gewoon niet.. Led 3 brand wel...
Hoe kom ik nu in de bios? Ik heb geen beeld en het lijkt wel of mn cpu gewoon kapot is.. Heb er een Leadtek GF4 ti4200 in zitten, en ook al met een pci stealth geprobeerd.. nix!! helemaal nix
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Hoe ik de bios reset? HELP!!!
Anoniem: 47893
You're wrongOp vrijdag 05 juli 2002 15:45 schreef KillerB_the_Supreme het volgende:
[..]
Uhm je hebt eerst in de Bios de FSB op 133 gezet terwijl de jumper nog op 100 stond?? Dan heb je al je PCI kaarten volgens mij een flink eind geoverclocked. Kan me vergissen hoor, maar zorg er altijd voor dat die jumper eerst goed staat voordat je FSB omhoog gaat gooien.
claer c-mos jumperOp vrijdag 05 juli 2002 15:45 schreef KillerB_the_Supreme het volgende:
[..]
Uhm je hebt eerst in de Bios de FSB op 133 gezet terwijl de jumper nog op 100 stond?? Dan heb je al je PCI kaarten volgens mij een flink eind geoverclocked. Kan me vergissen hoor, maar zorg er altijd voor dat die jumper eerst goed staat voordat je FSB omhoog gaat gooien.
Clear je cmos.Op vrijdag 05 juli 2002 15:03 schreef tummeke het volgende:
Heeeelp!
Heb net mn Epox 8k3a+ bordje binnen met een AMD 1800xp erop.. Eerst alles geinstalleerd, toen deed ie het gewoon.. Dus ben ik de bios ingeschoten (Processor draaide maar op 1200mhz) en heb de bus op 133mhz gezet.. Vervolgens ook ff wat temp warnings aangezet, mocht de fan ermee ophouden, en gesaved... Toen dus een reboot en wat denk je.. Geen beeld!!!
Snap er dus nix van want die Athlon hoort toch gewoon op 133mhz te draaien? Heb toen dus ook nog de jumper omgezet naar 133, maar mocht ook niet baten.. Denk dat de fout misschien in de bios zit?
Bij het opstarten zie ik helemaal niets op die Led's van het moederbord.. geen fout code, ze branden gewoon niet.. Led 3 brand wel...
Hoe kom ik nu in de bios? Ik heb geen beeld en het lijkt wel of mn cpu gewoon kapot is.. Heb er een Leadtek GF4 ti4200 in zitten, en ook al met een pci stealth geprobeerd.. nix!! helemaal nix
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Hoe ik de bios reset? HELP!!!
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Anoniem: 47893
Dat probleem had ik ook, speedfan laat wel waarden zien, maar je kan er niets mee veranderen. Ik heb gewoon een 12 naar 7 volt converter gemaakt. Nu kan ik kiezen of ik wil opstijgen of het toch nog wat rustiger aan wil doenOp dinsdag 09 juli 2002 11:52 schreef DiedX het volgende:
Heeft iemand SpeedFan al een keer draaiend gekregen met de 8K3A+? Ik heb de CoolerMaster HHC-01 (die vliegtuigmotor, indeed), die ik wat naar beneden wil gooien, maar werken ho maar.
Zie ik hier nu wat over het hoofd, of loop ik te prutsen?
Anoniem: 57975
als je je fsbus omhoog gooit naar 166 geeft hij aan pc2700, hij draaid nu op fsb 133 dus draaid je geheugen als pc2100.Op dinsdag 09 juli 2002 16:01 schreef FlipBis het volgende:
Ben totale noob op het gebied van hardware, maar het is me toch gelukt de nieuw pc inelkaar te zetten heb alleen 1 probleempje:
In het opstartscherm wordt weergegeven dat mijn geheugen van het type pc2100 is, dit terwijl ik een dane-elec pc2700 256 mb heb aangeschaft (althans dat hoop ik, ik had mijn cpu (xp 1800+) + koeler op mobo (epox 8K3A) laten plaatsen maar ongevraagd hadden ze ook het geheugen er ook al op gezet Zat wel een doosje bij van pc2700 geheugen, maar ja... Daarnaast zat er geen warranty zegel op, hoort dat?)
Het geheugen is zo een samsung ding (print + chips) maar van dane elec (zie die andere topics daarover, zelfde geldt voor mij)
Ik heb het hier geplaatst in deze topic omdat eerder me processor op 1150 hz draaide en toen een jumpertje moest overzetten op me moederbord(probleem zelf opgelost) is dat nu weer het geval???? of moet ik de bios updaten, flashen of veranderen? of ben ik gewoon genept? of is het normaal?
Specs:
XP 1800+ Epox 8K3A Dane Elec pc2700(?) 256 mb geheugen
Heb proberen te zoeken met de search en google maar kom er niet uit.
Anoniem: 57975
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
waar is dat draadje danOp woensdag 10 juli 2002 12:48 schreef Spice het volgende:
nieuwtje (stond in een ander draadje)
EP-8K5A2+ met de vt8235 soutbridge
8k3a+ met nieuwe southbridge
[afbeelding]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
jazeker. ik heb aleen om de gaatjes te vullen histor varifix snelplamuur genomen; een beetje op je vinger en over de gaatjes smeren en het overtollige wegvegen met een wc papiertje dan een uurtje laten drogenOp woensdag 10 juli 2002 19:07 schreef knights16 het volgende:
erikdeperik,
mag ik je ff wat vragen, jij hebt je cpu geunlocked he.
heb je dat zelf gedaan ?
kewlOp woensdag 10 juli 2002 19:42 schreef Spice het volgende:
hier bijv.: http://www.ocworkbench.com/index.stm
of bij www.pcpop.com.cn
Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.
is je cpu unlocked?Op donderdag 11 juli 2002 18:44 schreef Invincible het volgende:
Weet iemand misschien waarom mijn AMD 1500+ niet op 1333 MHz wil draaien???
Hij doet het alleen op 100x10.
Ik heb uiteraard van alles geprobeerd maar helaas. Ik heb de jumper op het MB op 133 MHz gezet maar dan boot hij niet, en dit zelfde heb ik ook in de bios geprobeerd.
Echt heel erg irri.
Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.
Hij staat alleen nog niet op de Epox website, dus eigenlijk mijn vraag hoe kom je eraan, is het een beta of een final release, en wat zijn de specs van deze bios qua fixes etc.Op vrijdag 12 juli 2002 19:04 schreef Unagi het volgende:
Nieuwe bios:
http://www.nes.nl/michael/dl/8k3a/2626.zip
beta, heb ik van n ander forum gepluktOp vrijdag 12 juli 2002 19:14 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Hij staat alleen nog niet op de Epox website, dus eigenlijk mijn vraag hoe kom je eraan, is het een beta of een final release, en wat zijn de specs van deze bios qua fixes etc.
Ik merk geen verschil met de 2619 biosOp zaterdag 13 juli 2002 16:50 schreef knights16 het volgende:
iemand performance al gecheckt met de nieuwe bios ?
Ook niet dat je temperatuur lager is geworden?Op zondag 14 juli 2002 00:49 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil met de 2619 bios
Nee 0,0.. hij bleef op 55c hangen op 2619, en nog steeds is die 55c met de nieuwe biosOp zondag 14 juli 2002 01:21 schreef MartNL het volgende:
Ook niet dat je temperatuur lager is geworden?
Dat las ik nl op andere forums.
23.12 is het snelst.Op zondag 14 juli 2002 18:38 schreef mark9534 het volgende:
Welke bios is het stabielste en heeft de beste performance ?
Ik wel hoorOp zondag 14 juli 2002 18:59 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb in nog geen 1 bios stabiliteitsproblemen kunnen ontdekken!
voeding problemen?Op zondag 14 juli 2002 19:09 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Ik wel hoorIn de 26.19 zitten nogal wat voeding problemen
Ik was niet de enige met het probleem hoorOp zondag 14 juli 2002 19:17 schreef MartNL het volgende:
voeding problemen?
vertel eens wat meer dan?
En linkjes graag of werkt het alleen bij jou niet.
Hmmm ik kan er niet veel over vinden.Op zondag 14 juli 2002 19:45 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Ik was niet de enige met het probleem hoorStond nog een gig-thread over op een forum voor Epox moderborden (was niet amdb dacht ik).
2-3 keer opstarten waarbij meteen het systeem een shutdown kreeg, bij ong. 4de keer bootte het systeem wel door
Staat ook al eerder in deze thread vermeld dat probleem
Anoniem: 37993
+5v = 4.954Op maandag 15 juli 2002 18:05 schreef knights16 het volgende:
wat zijn jouw voedingswaardes dan ?
edit:
ik heb
+6v = 4.95
+12v = 12:35
vcore 1.79
zie specs voor specs h3h3.
enermax 350 watt voeding
Wat voor cooling heb je er op?Op maandag 15 juli 2002 20:57 schreef Zenith4ever het volgende:
En ook ik ben slachtoffer van Epox geworden denk ik.
Ik heb vandaag mijn nieuwe 8k3a ingebouwd, daarop een nieuwe xp2000+ en wat p2700 geheugen. Alles netjes aangesloten en toen was het hoogtepunt nader, tenminste dat dacht ik.
Ik druk op mijn powerknop en warempel. NIKS. Alleen mijn fans gaan draaien, cdromspelers enzo knipperen vrolijk, mijn netwerkkaart laat zien dat ie aan die gang is. Maar zwart beeld en geen piep, ik hoor ook geen windows geluiden. Dus alles los gekoppeld, bios gereset. Alleen videokaart, geheugen en cpu. Nog niks. Andre videokaart en je raad het al NIKS!!!!
Mem in ander slot, niks, clockjumper op 133 met reset, en weer terug. Alle atx connectors los getrokken (nee niet de atx core connector, maar de powerswitch enzo), omgedraaid. Hij doet niks.
Help mij
edit:
ik heb overigens geen display op mijn 8k3a.
Een coolermaster HHC001Op maandag 15 juli 2002 21:07 schreef MartNL het volgende:
[..]
Wat voor cooling heb je er op?
Toch geen swiftech?
Dan moet je er nl goed goed om denken dat je wel je ringetjes tussen je schroefjes doet.
Anders zijn er verschillende dingen kapot.
Ok dat is het dus niet.Op maandag 15 juli 2002 21:09 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Een coolermaster HHC001
Yep ik heb de bios al verschillende keren gereset. Ik heb wel een andere voeding maar die is maar 230 watt.Op maandag 15 juli 2002 21:13 schreef MartNL het volgende:
[..]
Ok dat is het dus niet.
Hoe zit het met je voeding?
Heb je nog de mogelijkheid om een andere te gebruiken?
En heb je je bios al gerest met het jumpertje?
Echt klote voor je.Op maandag 15 juli 2002 21:15 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Yep ik heb de bios al verschillende keren gereset. Ik heb wel een andere voeding maar die is maar 230 watt.
Ik gebruik nu een 300 watt voeding die het voorheen met een asus a7a266 goed deed. Ik ga er ook vanuit dat hij goed werkt aangezien wel alles aanspringt.
Geopende dozen neem ik zoiezo al nooit aan. DAn weet ik zeker dat ik gewoon een nieuw product krijg.Op maandag 15 juli 2002 22:23 schreef Zenith4ever het volgende:
thanks voor jullie tijd, ik denk dat jullie gelijk hebben.
Mijn tb 1200 deed het ook niet in dat mobo, dus het zal wel aan het mobo liggen.
Ik gaat lekker terug naar de winkel en hopen dat ik een nieuwe krijg. Ik ben al eens eerder een oor aangenaaid door een niet nader te noemen postorder bedrijf beginnend met de letter A. Ik kreeg mijn mobo terug en ineens was de sticker rondom de socket weg en zaten er enkele krassen op de datawires. Deze keer maar ff goed gecontrolleerd op beschadigingen
Ik liever ook niet, maar meestal zit de doos in een andere doos. En ik mag er niet inkijken bij ontvangst van ome TGP post. (aka PTT)Op dinsdag 16 juli 2002 10:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Geopende dozen neem ik zoiezo al nooit aan. DAn weet ik zeker dat ik gewoon een nieuw product krijg.
Anoniem: 59311
Anoniem: 59311
Ja ik dus ook.Op woensdag 17 juli 2002 15:28 schreef Tuy het volgende:
Aan de genen die problemen hadden om met deze plank de fsb op 133 te krijgen, heeft iemand gevonden hoe het kwam, of welke oplossing gebruikt ? Ik zit nl met hetzelfde probleem, pc wilt niet booten als fsb op 133 staat, noch in bios nog met jumper, noch beide.
wat je denkt dat het verschil dat klopt!Op vrijdag 19 juli 2002 22:49 schreef Zenith4ever het volgende:
knip/
Maar vraagje, ik kan in de bios de performance normal, fast, fastest en turbo zetten.
Wat is het verschil precies, en wat is aan te raden?
Dat snap ik, maar wat veranderd er qua instellingen? Is dit een soort overclocken of hoe moet ik dit zien?Op vrijdag 19 juli 2002 22:51 schreef MartNL het volgende:
[..]
wat je denkt dat het verschil dat klopt!
langzaam sneller supersnel bla blabla
Als je goed kijkt dan zie je wat er veranderd.Op vrijdag 19 juli 2002 22:52 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat veranderd er qua instellingen? Is dit een soort overclocken of hoe moet ik dit zien?
Ja je hebt gelijk het was een noob vraag, maar de alcohol laten mij schijnbaar niet in staat om nog fatsoenlijk dit topic helemaal door te lezenOp vrijdag 19 juli 2002 22:59 schreef MartNL het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zie je wat er veranderd.
Je geheugen settings worden sneller van cas2,5 naar cas 2 enz.
De turbo settings zijn het snelst , maar daar is niet zoveel geheugen tegen opgewassen.
Tja het is overklokken als je geheugen er niet voor gemaakt is. (boven de specificaties laten lopen)
Wel een beetje een noob vraag hoor.
Misschien kan je beter even deze topic, en de vorige een beetje door lezen.
Nou, ik heb de net mijn bios geflashd met de ALT F2 methode en de laatste nieuwe bios van epox.nl er op gezet. Dus die 26.19. Krijg ik heel de tijd een foutmelding m.b.t. m'n onboard ACL650 sound. Met geen mogelijkheid te installeren. Heel de tijd als ik een driver installeer is alles goed, en vervolgens krijg ik een foutmelding over wrong datafile. Computer opnieuw opstarten en ja hoor, weer opnieuw installeren en weer hetzelfde verhaal. En ik heb alle drivers geprobeerd die er maar zijn. De 'oude bios' (ik heb het plankje net een maand of zo) terug gezet en alles werkt weer. Dus die 26.19 zijn niet echt stabiel naar mijn mening.Op zondag 14 juli 2002 18:44 schreef MartNL het volgende:
[..]
23.12 is het snelst.
En de nieuwste 26.19 het stabielst
Dat klopt wel, met 26.19 had ik opstartproblemen en zomaar uitslaande systemen tijdens POST. Met die nieuwere beta versie draait alles weer als een zonnetje.Op dinsdag 23 juli 2002 01:21 schreef X-t-r-e-m-e het volgende:
Dus die 26.19 zijn niet echt stabiel naar mijn mening.
Omdat je te voorzichtig bentOp dinsdag 23 juli 2002 23:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Whoei, waarom heb ik nou nooit die problemen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Waar slaat dat nou weer op!!Op dinsdag 23 juli 2002 23:20 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Omdat je te voorzichtig bent![]()
To Chichen... tok tok tok tok
Je hebt gewoon de verkeerde sensors toegewezen.Op woensdag 24 juli 2002 21:25 schreef D3ton4tor het volgende:
Ik ben sinds 2 weken ook de bezitter van de 8K3A+, en ik moet zeggen ik heb weinig/geen problemen.
Wat ik wel heb zijn rare readings in MBM5 (laatste versie), niets aangepast behalve visuals in MBM.
Ik krijg de volgende waarden:
+5 : 4,92V (ok normaal)
+12 : 12,34V (ook normaal)
-12 : 2,37V
-5 : 1,49V
Dit alles met een enermax 350W voeding.
XP 1800@1900
ikke niet snappe, someone plz enlighten me
Ander vreemd fenomeen blijven inderdaad de lage memory benchmarks in Sisoft sandra 2002, maar daar hebben er geloof ik meer last van.
Anoniem: 45284
Tja, Epox hè...Op woensdag 24 juli 2002 02:22 schreef -ScuL- het volgende:
dit lijkt me niet goed?
EPoX 8K3A+
Athlon XP2000+ ( @ standaard FSB/MP)
512 MB M-TEC/Twinmos CAS 2.5 PC2700 (DDR333)
Windows XP NL
(voor de rest van de specs zie link in sig)
-> nieuwste BIOS net geflashed
Nee niet Epox, .... Via 333 chipset bedoel je.Op woensdag 24 juli 2002 21:33 schreef Farzin het volgende:
Tja, Epox hè...
PC2700 hoort een doorvoersnelheid van 2700 MB/sec te hebben.
Wat heb ik hier nou aan, denk je dat iedereen simpel is ofzo als diegene een vraag stelt.Je hebt gewoon de verkeerde sensors toegewezen.
Jij bent ook niet de slimste thuis he????????
Ja ok, maar mijn plank presteerd minder dan de (theoretisch) maximale doorvoersnelheid van een PC2100 module??Op woensdag 24 juli 2002 22:21 schreef Gordijnstok het volgende:
Het is niet de Epox die zorgt voor lage mem scores, het ligt hem aan de chipset. Elk 333 moederbord heeft last van die lage mem scores.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Bij mij ook hetzelfde verhaal, maar het enige wat je kunt doen is je FSB omhoog gooien.Op woensdag 24 juli 2002 23:14 schreef -ScuL- het volgende:
Ja ok, maar mijn plank presteerd minder dan de (theoretisch) maximale doorvoersnelheid van een PC2100 module??(terwijl ik PC2700 heb)!
Als je op een FSB van 133mhz draait, is er (bijna) geen verschil tussen pc2100 en pc2700, want ze draaien beide op 133mhz. PC2100 is gemaakt voor 133mhz en PC2700 is gemaakt voor 166mhz, dus je pc2700 op 133mhz draait issie gewoon undergeclockt.Op woensdag 24 juli 2002 23:14 schreef -ScuL- het volgende:
[..]
Ja ok, maar mijn plank presteerd minder dan de (theoretisch) maximale doorvoersnelheid van een PC2100 module??(terwijl ik PC2700 heb)!
Tesla Model 3 SR+ White / Black / 18" Aero | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr)
Ik heb momenteel de niet officiele 2626 beta bios draaien. Die staat overigens nog steeds niet als officieel downloadbaar op epox bios updatesOp donderdag 25 juli 2002 21:27 schreef MartNL het volgende:
[url="http://www.aoaforums.com/forum/attachment.php?s=&postid=84599"]http://www.aoaforums.com/forum/attachment.php?s=&postid=84599[/url]
Nieuwe bios.
Hij schijnt erg goed te zijn wat ik heb gelezen.
Dus probeer het uit!
Ik ga meteen die bios ff uitproberenOk I flashed to new 2719 from 2312 and here are the results....
1) Better overclocking
Now i can run stable at 220 FSB 1760(220*8)
Before 205 stable (2312 BIOS)
2) No AGP tearings even with 220 FSB
Before 198 FSB starting tearings (2312 BIOS)
3) Mem Scores increased and are much closer to 2312 Bios
200 FSB with 2719 equal scores to 190 FSB with 2312
4) Probably CPU fast decode enabled like 2312 BIOS
5) Temps readings are back to normal state +10C from 2619
readings
6) +5% gain on HD performance on IDE channels or RAID
7) I dont know why but -2% on 3D Mark 2001 scores..... I think something change here about AGP registers on this BIOS and this explain the loss of tearings...
VERY VERY GOOD JOB to EPOX team..... at last you are at the right SIDE my friends....Keep this work and please give us the choice to select temp readings from on DIE diode or from Socket sensor through BIOS.....
Dat betekent dat je een p4 systeem moet kopen.Op vrijdag 26 juli 2002 23:48 schreef Gordijnstok het volgende:
Okee, ik heb nu zojuist 2x echt iets heeel vaags meegemaakt. Het geheel duurt circa 1 sec.
moederbord beep -> HD tikje of HD seek -> moederbord beep -> HD tikje of HD seek
Wat kan dit betekenen? Ik heb geen flauw idee, en in de manual staat ook niets.
En ik moet van iemand met zo'n extreem dom antwoord adviezen aannemen, wat dacht jezelfOp vrijdag 26 juli 2002 23:50 schreef MartNL het volgende:
Dat betekent dat je een p4 systeem moet kopen.
Amd is te moeilijk voor je .
lolOp zaterdag 27 juli 2002 00:10 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
En ik moet van iemand met zo'n extreem dom antwoord adviezen aannemen, wat dacht jezelf
Volgens mij mis ik watOp zaterdag 27 juli 2002 00:23 schreef MartNL het volgende:
Dan weet zelfs hij het wel.
Ok I flashed to new 2719 from 2312 and here are the results....
1) Better overclocking
Now i can run stable at 220 FSB 1760(220*8)
Before 205 stable (2312 BIOS)
2) No AGP tearings even with 220 FSB
Before 198 FSB starting tearings (2312 BIOS)
3) Mem Scores increased and are much closer to 2312 Bios
200 FSB with 2719 equal scores to 190 FSB with 2312
4) Probably CPU fast decode enabled like 2312 BIOS
5) Temps readings are back to normal state +10C from 2619
readings
6) +5% gain on HD performance on IDE channels or RAID
7) I dont know why but -2% on 3D Mark 2001 scores..... I think something change here about AGP registers on this BIOS and this explain the loss of tearings...
VERY VERY GOOD JOB to EPOX team..... at last you are at the right SIDE my friends....Keep this work and please give us the choice to select temp readings from on DIE diode or from Socket sensor through BIOS.....
I love watercooling
Anoniem: 51617
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details