Er is een review geweest met Samsung/Samsung PC2700 modules en die komen met de beste timings (2:2:2:1:5 dus) op 209MHz FSB uit. Dus ik denk dat dat het goede geheugen voor jou is. Maar je moet wel de goede hebben. Soms heb je bijvoorbeeld Dane-elec reepjes met samsung chips erop, dat zijn niet de goede. En soms zit er ook Nanya chips op samsung modules, die zijn ook niet echt geweldig. Dus het moet Samsung/Samsung zijn. En op de chippies moet de regel eindigen op TCB3.Op zondag 16 juni 2002 13:09 schreef Jac het volgende:
Vreemde verhalen allemaal, spontage reboots onstaan wanneer er onderdelen te zwaar gepushed worden.
Ook met lage FSB kan het voorkomen, tegenwoordig kan je in de bios vele timings instellen en met WPCREDIT kun je nog wat fijntunen, het steekt allemaal heel nauw.
Ik draai ook met een rev 1.0 probleemloos en heb hem momenteel op 9x205 mhz draaien.
2:3:3:1:5 en nog twee wpcredit tweaks.
voltage cpu is 2.0 en memmory staat op 3.1v
sisoft sandra 2915/2603
3Dmark gaat zelfs stabiel.
Ik heb totaal geen problemen met dit bord en gebruik nu bios 2508 welke mij zeer goed bevalt.
Ik wil wel graag ander geheugen kopen om op 205 mhz met de 2:2:2 settings te kunnen draaien, maar durf het niet aan.
Kan eigenlijk dit geheugen niet te verkopen want ik zou niet weten welke module momenteel de 2:2:2:1:5 kan trekken met 205 fsb.
En ben best wel huiverig om mijn stabiliteit te verliezen.
Hier wat plaatjes van de review:

De review is hier na te lezen:
http://www.vr-zone.com/reviews/Memory/HighPerfDDR/