TweakDSL is on-line!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.982 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Op vrijdag 03 mei 2002 09:12 schreef msteggink het volgende:
ALleen die laatste abbo, heeft maar 80 GB data limiet... Das echt weinig. Ik heb @home en 32 GB in 8 dagen getrokken. (Ja ik heb al waarschuwing:P)

Die datalimieten moeten voor mij dus vet omhoog. De upload kan ook wel iets hoger. Voor de rest is het toppie :9~
No offence hoor, maar als jij 32GB in 8 dagen doet, zou je er dus 120 in een maand doen, maar dat haal je nevernooit niet, dus 2/3e daarvan is wel goed :P

Upload hogre kan, maar dan moet je voor SDSL gaan, niet voor ADSL, dan heb je ook minder gezeik over bandbreedte, aangezien je je 1/1 of 2/2 Mbit verbinding helemaal vol mag trekken. (Kost wat, maar dan hebbie ook wat!)

Oftewel: Meld ajb iets zinnigs of houd je gewoon stil ajb :)

<font size=1>Woei nummer 200!</font>

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:03
ALleen die laatste abbo, heeft maar 80 GB data limiet... Das echt weinig. Ik heb @home en 32 GB in 8 dagen getrokken. (Ja ik heb al waarschuwing:P)

Die datalimieten moeten voor mij dus vet omhoog. De upload kan ook wel iets hoger. Voor de rest is het toppie :9~
Weet jij hoeveel het wel niet kost voor de provider om een nog hogere datalimiet te hanteren..

80 GB is meer dan voldoende lijkt me ;)

Of je moet continu films/warez/ISO's gaan downloaden.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur

Je krijgt waar je voor betaalt. 80 GB is een zeer hoge limiet en als jij meer nodig hebt, dan moet je daar geld tegenover stellen en dus ergens een abonnement zoeken waar je meer dataverkeer hebt (en dus meer betaalt). Dataverkeer is nou eenmaal niet gratis voor de provider, dus waarom zou de provider extra gaan betalen omdat jij je hele klas van de laatste spellen wil voorzien? Het is vast niet zo moeilijk om te begrijpen dat een ADSL-provider zelf graag wat wil verdienen aan jou en er geen verlies op wil draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 00:03
kan het kloppen dat de site van TweakDSL er uit ligt :?

Tracing route to www.tweakdsl.nl [213.239.129.33]
over a maximum of 30 hops:
10 260 ms 1803 ms 1692 ms gigabitethernet0-0-0.amsix1.ams1.level3.net [193.148.15.110]
11 70 ms 240 ms 191 ms gige8-0.ipcolo1.amsterdam1.level3.net [213.244.165.39]
12 90 ms 1793 ms 1762 ms core.m20-ams01.level3.trueserver.nl [213.244.164.246]
13 * * * Request timed out.
14 * * * Request timed out.
15 * * * Request timed out.
16 * * * Request timed out.

edit: oh, vandaar :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 14:28 schreef Klovan het volgende:
kan het kloppen dat de site van TweakDSL er uit ligt :?
[topic=484975/1/25]
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 12:14

SambalBij

We're all MAD here

Okay voor de tweakdsl crew een aantal concrete vragen:
(Niet voor mezelf, ik ben tevreden Cistron klant, maar dit zijn vragen waar een ieder die een internet verbinding ergens gaat afnemen een antwoord op moet hebben en ook bij stil staan)

- De helpdesk: Wat is het telefoonnummer van de helpdesk, en op welke tijdstippen is deze bereikbaar.
- Email: Wat voor e-mail adres krijg je (@tweakdsl.nl neem ik aan), hoeveel pop boxen, hoeveel aliassen, hoe groot mag je mailbox zijn.
- Homepage: Hoeveel ruimte, hoeveel dataverkeer per maand, welke services (cgi, php, mysql etc), Wat voor adres (www.username.tweakdsl.nl / www.tweakdsl.nl/~username)
- Nieuwsserver: Hoeveel groepen, wel of geen binaries?
- Wat is de website? (Dan bedoel ik de ISP website met info over servers en ip adressen, storingen etc; dus niet de reclamefolder op www.tweakdsl.nl)
- Shelltoegang?
- Inbelaccount voor roaming inbellen, of als ADSL er uit mocht liggen?
- IP adres? Statisch, dynamisch, mogelijkheid voor meerdere adressen?
- Mogelijkheid tot up- en/of downgraden naar een ander type verbinding? kosten daarvan?
- Wat gebeurt er als je over de datalimiet heengaat? Wordt je snelheid de rest van de maand teruggeschroefd? Wordt je afgesloten? Moet je bijbetalen?

(Het kan natuurlijk zijn dat een aantal vragen al in een van de topics beantwoord zijn, dan blijft de vraag echter toch staan, aangezien je ook niet van een toekomstig abonnee kan verwachten dat ie eerst tientallen pagina's GoT-topic doorleest om uit te zoeken wat ie nou eigenlijk krijgt voor z'n geld)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 11:09

IvoB

Prutst er rustig op los

Op zaterdag 04 mei 2002 12:13 schreef Operations het volgende:

Het kan natuurlijk zijn dat een aantal vragen al in een van de topics beantwoord zijn, dan blijft de vraag echter toch staan, aangezien je ook niet van een toekomstig abonnee kan verwachten dat ie eerst tientallen pagina's GoT-topic doorleest om uit te zoeken wat ie nou eigenlijk krijgt voor z'n geld
Ben ik het helemaal mee eens. Tweakdsl.nl is een beetje sumier.
Die inbelverbinding als reserve kun je altijd zonnet of zoiets doen. Dat kost TweakDSL veel te veel om dat ook nog te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

Arno

PF5A

Op zaterdag 04 mei 2002 12:13 stelde Operations een aantal vragen
Het meeste hiervan staat in de 1000+ thread die vorige week is afgesloten :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 29-09 13:22
Zou handig zijn als er een soort faq'je oid zou komen, hoeven we niet elke keer 1000+ replies door te bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, wij hebben nu MX-stream over isdn, gewoon met een splitter op de telefoonlijn, en je kan nog gewoon op alle lijnen telefoneren, en de postcode-check verkondigt dat linesharing niet beschikbaar is. Nieuwste methode van KPN om de concurrentie dwars te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:35

Wally-S

-Snowboarding is art-

Op zondag 05 mei 2002 13:40 schreef aad123 het volgende:
Raar, wij hebben nu MX-stream over isdn, gewoon met een splitter op de telefoonlijn, en je kan nog gewoon op alle lijnen telefoneren, en de postcode-check verkondigt dat linesharing niet beschikbaar is. Nieuwste methode van KPN om de concurrentie dwars te zitten?
Linesharing wil zeggen het gebruik van jouw isdn lijn door andere (telecom)-bedrijven.
MX-stream is gewoon van KPN dus hoeft er ook niets geshared te worden.

Snow is only frozen water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:51
Op zondag 05 mei 2002 13:40 schreef aad123 het volgende:
BBNed en mxstream gebruiken andere apperatuur...

het si dus mogelijk dat je bij mxstream wel linesharing hebt, maar bij bbned niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 29-09 17:29
Lekker is dat...

Eindelijk, breedband internet beschikbaar. Linesharing? Nee, nergens in de planning :'( Niet bij Cistron op de site, niet bij bbned op de site, etc.
Nou, dan maar een extra lijn erbij a 45,- + 12 * 16.43 = 242,16 euro extra kosten.
Na veel gevogel met nummers en lijnen wat op niets uitliep toch maar besloten het te doen, ondanks dat :r jaar afnameverplichting :r (ik bedoel, die gast is hier letterlijk 15 minuten bezig geweest, en dat voor 45 euro).

Kom ik weer op de site van tweakdsl om te kijken of ze toevallig bij die 8000 postcodes > 3 km van de centrale al vermelden dat het max abo de 512 variant is (zal ik niet over zeiken, kunnen jullie niets aan doen, misschien een melding op de site, dit was een redelijk koude douche), is er GVD opeens linesharing mogelijk :( :( Dat is een nog VEEL koudere douche...
Weg 250 euro.. voor niets :'(
Waarschijnlijk weer iets waar jullie niets aan kunnen doen, maar het was wel fijn geweest als de line-sharing planning *iets* eerder bekend is dan dit :r
Ik weet wel leuker dingen te doen met 250 euro dan weggooien...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op maandag 06 mei 2002 19:03 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:
Lekker is dat...

Eindelijk, breedband internet beschikbaar. Linesharing? Nee, nergens in de planning :'( Niet bij Cistron op de site, niet bij bbned op de site, etc.
Nou, dan maar een extra lijn erbij a 45,- + 12 * 16.43 = 242,16 euro extra kosten.
Na veel gevogel met nummers en lijnen wat op niets uitliep toch maar besloten het te doen, ondanks dat :r jaar afnameverplichting :r (ik bedoel, die gast is hier letterlijk 15 minuten bezig geweest, en dat voor 45 euro).

Kom ik weer op de site van tweakdsl om te kijken of ze toevallig bij die 8000 postcodes > 3 km van de centrale al vermelden dat het max abo de 512 variant is (zal ik niet over zeiken, kunnen jullie niets aan doen, misschien een melding op de site, dit was een redelijk koude douche), is er GVD opeens linesharing mogelijk :( :( Dat is een nog VEEL koudere douche...
Weg 250 euro.. voor niets :'(
Waarschijnlijk weer iets waar jullie neits aan kunnen doen, maar het was wel fijn geweest als de line-sharing planning *iets* eerder bekend is dan dit :r
gewoon van te voren email sturen naar BBned....
die kunnen je tot op de dag precies vertellen wanneer linesharing beschikbaar komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Op maandag 06 mei 2002 19:06 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

gewoon van te voren email sturen naar BBned....
die kunnen je tot op de dag precies vertellen wanneer linesharing beschikbaar komt :)
Je mag er volgens mij toch wel vanuit gaan dat de info op de site klopt, niet dan? Ja, NU staat er wel dat het kan, maar toen ik de nieuwe lijn aanvroeg stond er dat het zlefs niet in de planning stond. En dat is pas een maandje terug...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 21:41 schreef Diaboluzzz het volgende:
He dida Daniel of floris uiteraard ;) ff een serieus vraagje:

ik moet minimaal 2 vaste ip-adressen hebben en een behoorlijke upload, minimaal 64 KB (webserver)
geen policy's dat ik maar zolang online mag zijn.
geen gezuer met fair use dus.
gewoon 24/7 online zonder ellende!
met minimaal 2 vaste ip's zoals ik nu ook heb, webserver moet ik kunnen draaien en minimaal 64kilobyte upload.

kunnen jullie zoiets leveren??
(tis helaas nog niet bij mij beschikbaar maar dat komt komend jaar als het goed is nog wel).

edit:
floris ff toegevoegd ;)
Hm, zoiets lijkt me ook wel wat, alleen heb ik genoeg aan één vast ip, en zo'n 30 kilobyte upstream is al wel genoeg.
Als ik het goed begrepen heb zijn de tweakdsl abbo's zonder vast IP? Jammer, ik heb nl. geen zin om telkens m'n domeinnamen om te laten zetten, dat vinden hun ook niet zo grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op maandag 06 mei 2002 22:37 schreef Rembo het volgende:

[..]

Hm, zoiets lijkt me ook wel wat, alleen heb ik genoeg aan één vast ip, en zo'n 30 kilobyte upstream is al wel genoeg.
Als ik het goed begrepen heb zijn de tweakdsl abbo's zonder vast IP? Jammer, ik heb nl. geen zin om telkens m'n domeinnamen om te laten zetten, dat vinden hun ook niet zo grappig.
Domeinen kunnen prima gekoppeld worden aan het IP hoor, je krijgt dan wel dmv vna DHCP een IP, maar deze heeft een lease van minimaal 30 dagen, wat wil zeggen dat als jij 30 dagen niet in zou loggen, er een kleine kans is dat je niet meer hetzelfde IP hebt. Het lijkt me niet dat je als je sites draait thuis, je 30 dagen je PC uitzet of wel?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 04 mei 2002 12:13 schreef Operations het volgende:
Okay voor de tweakdsl crew een aantal concrete vragen:
(Niet voor mezelf, ik ben tevreden Cistron klant, maar dit zijn vragen waar een ieder die een internet verbinding ergens gaat afnemen een antwoord op moet hebben en ook bij stil staan)

- De helpdesk: Wat is het telefoonnummer van de helpdesk, en op welke tijdstippen is deze bereikbaar.
Komt op de site binnenkort.
- Email: Wat voor e-mail adres krijg je (@tweakdsl.nl neem ik aan), hoeveel pop boxen, hoeveel aliassen, hoe groot mag je mailbox zijn.
10MB, in eerste instantie 1 box, 1 adres. Geen aliasen nog, komt later wel. En [user@tweakdsl.nl] idd.
- Homepage: Hoeveel ruimte, hoeveel dataverkeer per maand, welke services (cgi, php, mysql etc), Wat voor adres (www.username.tweakdsl.nl / www.tweakdsl.nl/~username)
Geen homepages omdat dat veeeeel te veel gezeik opleverd, als je een stukje homepage wilt bouwen, kan dat prima op je eigen systeem.
- Nieuwsserver: Hoeveel groepen, wel of geen binaries?
Ik zie dik 35.000 groups, met binaries, geen dingen die niet geaccepteerd worden vooralsnog.
- Wat is de website? (Dan bedoel ik de ISP website met info over servers en ip adressen, storingen etc; dus niet de reclamefolder op www.tweakdsl.nl)
Je hebt hier een punt, hier gaan we wat meer haast in zetten, maar eerlijk gezegd kan het wel even duren voordat dit klaar is.
- Shelltoegang?
Waartoe? :P
- Inbelaccount voor roaming inbellen, of als ADSL er uit mocht liggen?
We hebben wel ISDNlijnen liggen met de hele workaround, maar er zijn nog geen inbelaccounts beschikbaar, ik weet ook niet of dat nog komt, daar ga ik niet over zegmaar.
- IP adres? Statisch, dynamisch, mogelijkheid voor meerdere adressen?
Vooralsnog krijg je je IP dmv DCHP, met een lease van 30 dagen. Meerdere IP's is volgens mij wel mogelijk, maar ik maak er nog geen gebruik van, wil het wel oevr een aantal weken.
- Mogelijkheid tot up- en/of downgraden naar een ander type verbinding? kosten daarvan?
Mogelijkheid is er, kost 25 of 50 euro, moet ik even na (laten) zoeken.
- Wat gebeurt er als je over de datalimiet heengaat? Wordt je snelheid de rest van de maand teruggeschroefd? Wordt je afgesloten? Moet je bijbetalen?
Vooralsnog niets omdat we niet meten, als er gemeten wordt krijg je de 1e keer een mailtje, daarna moet je betalen als het meer dan 1GB is.
(Het kan natuurlijk zijn dat een aantal vragen al in een van de topics beantwoord zijn, dan blijft de vraag echter toch staan, aangezien je ook niet van een toekomstig abonnee kan verwachten dat ie eerst tientallen pagina's GoT-topic doorleest om uit te zoeken wat ie nou eigenlijk krijgt voor z'n geld)
Het kan ook zijn dat een deel van deze vragen al beantwoord was, maar dan alsnog maar een keertje. Ik hoop dat het helpt :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 23-09 15:55

Jive

MooMooMastah

Wat is de prijs per GB als je over je limiet gaat ..

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Als ik het goed begrijp is het mogelijk om meerdere IP's te krijgen? 2 zou ik genoeg aan hebben. Moet je dan extra betalen per IP?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op dinsdag 07 mei 2002 14:36 schreef KnoppenSpook het volgende:
Als ik het goed begrijp is het mogelijk om meerdere IP's te krijgen? 2 zou ik genoeg aan hebben. Moet je dan extra betalen per IP?
ja, kost extra...

Alleen de vraag staat nogsteeds: Hoeveel gaat het kosten etc !

Tweakdsl, kom eens met wat concrete, belangrijke info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 07 mei 2002 14:37 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

ja, kost extra...

Alleen de vraag staat nogsteeds: Hoeveel gaat het kosten etc !

Tweakdsl, kom eens met wat concrete, belangrijke info :)
Ehm, www.tweakdsl.nl, alle info die je nodig hebt.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 16:25 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Wegens een storing in onze centrale zijn wij momenteel niet telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 23-09 15:55

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 07 mei 2002 16:25 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Waar staat de prijs dan voor extra GB's ... en extra IP's ...

heb de hele 5 pagina's tellende seit doorgeneusd maar kzie het niet staan.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op dinsdag 07 mei 2002 16:32 schreef Jive het volgende:

[..]

Waar staat de prijs dan voor extra GB's ... en extra IP's ...

heb de hele 5 pagina's tellende seit doorgeneusd maar kzie het niet staan.
't staat er ook zeker niet.

'k noem maar een paar dingen die volgensmij toch echt wel op de site moeten:
+ extra IP's (statisch / dynamisch :? )
+ prijs Extra dataverkeer

+ Email
+ News
+ storingspagina
+ helpdesk
+ webruimte
+ Upgrades/downgrades verschillende paketten, prijzen
+ Info over hoe het zit met de ISDN modems
+ etc

Op de manier zoals het nu is, berijk je echt niemand meer dan diegenen die hier altijd de draad in de gaten houden, want op de site staat gewoon ERG weinig.

(Ikzelf weet dus ook wel een boel antwoorden al van bovenstaande, maar een buitenstaander komt hier echt niet zo 1 2 3 achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 29-09 13:38

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Jullie bieden de dienst nu al aan, dus het lijkt me dat jullie de bovenstaande vragen allemaal al kunnen beantwoorden (je gaat geen dienst aanbieden als je nog niet alles weet).

Waarom zetten jullie het dan niet op je site :? , dan trek je toch veel meer klanten aan? Nu moeten mensen een paar honderd reactie's doorlezen, dat is niet echt handig he :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
en toen was het ineens behoooorlijk stil........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Het vertouwen in TweakDSL is bij mij ook gedaald. De site geeft gewoon onvoldoende info. Cistron lijkt me een veiligere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 07 mei 2002 16:37 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

't staat er ook zeker niet.

'k noem maar een paar dingen die volgensmij toch echt wel op de site moeten:
+ extra IP's (statisch / dynamisch :? )
+ prijs Extra dataverkeer

+ Email
+ News
+ storingspagina
+ helpdesk
+ webruimte
+ Upgrades/downgrades verschillende paketten, prijzen
+ Info over hoe het zit met de ISDN modems
+ etc
Ik heb al aangegeven dat ik het eens ben met dat er meer info op de site moet komen, zoals iemand (sorry ff naam kwijt) al aangaf is dit meer een reclamefolder en kan je nu niet echt de essentie vinden...

Om toch even je lijstje na te lopen:
1. Extra IP's is mogelijk, kosten weet ik niet uit het hoofd. (Zo goed als statisch)
2. Extra dataverkeer: Er wordt niet gemeten vooralsnog, kosten liggen anders tussen de 0,40 en 0,60 euro per GB.
3. E-mail: [username@tweakdsl.nl] instellingen etc. komen nog beschikbaar
4. Er is een nieuwsserver, die draait, 35.000 nieuwsgroepen inclusief binairies
5. Storingspagina wordt ook aan gewerkt
6. HelpDesk is er, nummer wordt binnenkort bekend gemaakt. (Helaas niet 24/7 bereikbaar trouwens)
7. Webruimte bieden we niet, de hierbij behorende maatregelen zijn veel te duur en te ingewikkeld.
8. Upgraden/downgraden van paketten kan, kosten zijn 25 of 50 euro (weet niet uit het hoofd). Levertijd een paar dagen.
9. ISDN modems zijn of heel duur (denk aan meer dan €500), of heel slecht te krijgen, of niet getest. Vandaar dat wij ze nu nog niet verkopen. (Dat staat op de site trouwens).

Even een verzamellijstje gemaakt voor de mensen die net in deze thread komen kijken :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 12:35 schreef Floris het volgende:

[..]

Ik heb al aangegeven dat ik het eens ben met dat er meer info op de site moet komen, zoals iemand (sorry ff naam kwijt) al aangaf is dit meer een reclamefolder en kan je nu niet echt de essentie vinden...

1. Extra IP's is mogelijk, kosten weet ik niet uit het hoofd. (Zo goed als statisch)
2. Extra dataverkeer: Er wordt niet gemeten vooralsnog, kosten liggen anders tussen de 0,40 en 0,60 euro per GB.
6. HelpDesk is er, nummer wordt binnenkort bekend gemaakt. (Helaas niet 24/7 bereikbaar trouwens)
7. Webruimte bieden we niet, de hierbij behorende maatregelen zijn veel te duur en te ingewikkeld.
8. Upgraden/downgraden van paketten kan, kosten zijn 25 of 50 euro (weet niet uit het hoofd). Levertijd een paar dagen.
9. ISDN modems zijn of heel duur (denk aan meer dan €500), of heel slecht te krijgen, of niet getest. Vandaar dat wij ze nu nog niet verkopen. (Dat staat op de site trouwens).

Even een verzamellijstje gemaakt voor de mensen die net in deze thread komen kijken :)
En dat nu ff C/P op de site doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 09 mei 2002 12:39 schreef Nielsz het volgende:

[..]

En dat nu ff C/P op de site doen ;)
Ging het maar zo gemakkelijk. ;)

Ennuh het is zo lullig als je op je site zet: Prijzen weet ik even niet uit het hoofd :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op donderdag 09 mei 2002 12:35 schreef Floris het volgende:

[..]

Zou je de prijs dan even willen nacheken een deze dagen? Lijkt me een belangrijk punt.
Als je extra IP's erbij koopt, is het dus alsnog niet 101% statisch ? Mag ik vragen waarom niet? Aangezien de meeste providers WEL een vast IP leveren, en het bij mij sowieso ook een voorwaarde is..
Mooi, das duidelijk :)
En dit was met een 10MB grote POP3 - box :?

Wordt het mogelijk om meerdere aliasses, of mischien zelfs meerdere POP3-boxen te openen ? Zoja, krijgt elke pop3 box een eigen 10MB, of wordt dat gedeelt :?
Mooi, duidelijk.
Wanneer af ?
Wordt het mogelijk om (betaald :? ) bijvoorbeeld een SMS/email/telefoontje te ontvangen als de boel down gaat ?
0800 nummer?
Een (vrij standaard) server zal in het begin toch al goed voldoen :?
maar oke, ik heb me niet te bemoeien met wat te duur is etc ;)

Wat ik me wel afvraag: de meeste providers staan het NIET toe om via de eigen verbinding/server een betaalde service te draaien. Stel dat ik een E-winkel open, mag ik deze bij andere providers NIET op mijn eigen verbinding hosten, maar wel op de webspace. Omdat er geen webspace is, neem ik aan dat je bij TweakDSL dan wel de boel op je eigen server mag draaien :?
Zou je dit ook willen uitzoeken / posten :?
Ik vraag me bijvoorbeeld af of het upgraden ook geld kost, aangezien dat normaal gratis is...
(Downgraden wordt bij andere providers wel idd €25 voor gerekend)
Er zijn een boel geruchten op dit moment over IsDN modems. Het schijnt dat sommige mensen dan toch de Alcatel aan het werk hebben gekregen bijvoorbeeld.
En er worden door verschillende winkels veel verschillende merken ADSL ISDN modems verkocht, alleen niemand weet of ze zouden werken....

Gaat TweakDSL dit soort modems ook testen ?Want als het zo doorgaat, weten we opver een jaar nogniet of het nou mogelijk is om icm ISDN te ADSL'en...

[edit]
sjeeez, wat een post :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 09 mei 2002 12:52 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Zou je de prijs dan even willen nacheken een deze dagen? Lijkt me een belangrijk punt.
Als je extra IP's erbij koopt, is het dus alsnog niet 101% statisch ? Mag ik vragen waarom niet? Aangezien de meeste providers WEL een vast IP leveren, en het bij mij sowieso ook een voorwaarde is..
Ik ga dat niet voor je kunnen checken, daar moet FlipFlap even een uitspraak over doen, aangezien hij de berekeningen heeft liggen.

Je krijgt je IP via DHCP, net zoals bij Cistron. De lease van je IP is 30 dagen, wat wil zeggen dat je als je 30 dagen lang je PC niet aan hebt gehad, de kans dat je je oude IP niet terugkrijgt minder dan 1% is. Ik heb persoonlijk nog geen ervaringen met meerdere IP's, dus kan ik er weinig over zeggen.
En dit was met een 10MB grote POP3 - box :?

Wordt het mogelijk om meerdere aliasses, of mischien zelfs meerdere POP3-boxen te openen ? Zoja, krijgt elke pop3 box een eigen 10MB, of wordt dat gedeelt :?
In principe krijg je 10MB ruimte voor mail, we zijn dit nog aan het configureren, dus kan het nog vele kanten op. Ik denk dat bij de duurdere accounts er meer ruimte is en meer aliassen gebruikt kunnen worden, misschien ook meer pop-boxes, maar ik weet persoonlijk niet hoeveel moeite het is om dat allemaal in te stellen enzo.
Wanneer af ?
Wordt het mogelijk om (betaald :? ) bijvoorbeeld een SMS/email/telefoontje te ontvangen als de boel down gaat ?
Ik weet niet wanneer dit af is, ik zit niet naast de persoon die dit doet en die persoon heeft nog wel meer klussen te doen. Een dienst zoals jij voorsteld staat op dit moment nog niet op ons verlanglijstje, maar je brengt het nu ter sprake, dus gaan we er over denken. :)
[..]

0800 nummer?
Nee, nummer in Amsterdam in eerste instantie, misschien dat dit later wel veranderd, maar dat hangt af van de hoeveelheid werk die de Helpdesk met zich meebrengt etc.
[..]

Een (vrij standaard) server zal in het begin toch al goed voldoen :?
maar oke, ik heb me niet te bemoeien met wat te duur is etc ;)

Wat ik me wel afvraag: de meeste providers staan het NIET toe om via de eigen verbinding/server een betaalde service te draaien. Stel dat ik een E-winkel open, mag ik deze bij andere providers NIET op mijn eigen verbinding hosten, maar wel op de webspace. Omdat er geen webspace is, neem ik aan dat je bij TweakDSL dan wel de boel op je eigen server mag draaien :?
Het gaat er meer om dat wij op elk moment van de dag moeten weten wat er op welke webruimte van welke user staat en dat we actief in de gaten moeten houden dat er geen illegale dingen gebeuren.

In principe mag je thuis een server draaien, of dit nou een 'red de zeehondjes' server is of dat je er porno host, als je je maar aan de limieten houdt. (Bij porno zou ik toch een servertje op gaan hangen trouwens :P)
[..]

Zou je dit ook willen uitzoeken / posten :?
Ik vraag me bijvoorbeeld af of het upgraden ook geld kost, aangezien dat normaal gratis is...
(Downgraden wordt bij andere providers wel idd €25 voor gerekend)
Upgraden en downgraden kost ons als provider nagenoeg evenveel, omdat wij de kostenopbouw zo basis mogelijk hebben willen houden, betaald de klant ook deze kosten, ongeacht of het een upgrade of een downgrade van de lijn is.

Cistron vraagt 25euro EX BTW, ik denk dat wij daar heel dicht bij in de buurt zullen zitten. (Denk 30 euro inclusief ongeveer, maar ik kan het niet exact zeggen, dus dat houdt je tegoed.)
[..]

Er zijn een boel geruchten op dit moment over IsDN modems. Het schijnt dat sommige mensen dan toch de Alcatel aan het werk hebben gekregen bijvoorbeeld.
En er worden door verschillende winkels veel verschillende merken ADSL ISDN modems verkocht, alleen niemand weet of ze zouden werken....

Gaat TweakDSL dit soort modems ook testen ?Want als het zo doorgaat, weten we opver een jaar nogniet of het nou mogelijk is om icm ISDN te ADSL'en...
Wij raden aan om de modems te gebruiken die in de CPE-lijst te vinden zijn. Dit omdat wij de garantie van BBned hebben dat deze modems ten alle tijde zullen werken (ook na upgrades in het netwerk enzo). De modems die niet op deze lijst staan kunnen wel werken, maar we kunnen geen garantie geven dat ze werken, dus dat is echt op eigen risico.

Ik heb nog niets gehoord over Alcatel ADSL over ISDN modems die werken icm BBNed, als dit echter werkt, zal het (hopelijk) niet lang duren voor BBNed deze modems aan de CPE-lijst toevoegd. Wij willen zelf liever geen modems door de testprocedure van BBNed laten lopen aangezien dit een nogal kostbare aangelegenheid is, we kunnen uiteraard wel testen of bepaalde modems werken, zonder hier garantie op te geven.

Ik zou de mensen die niet een CPE-modem willen kopen, willen aanraden om de specificaties van de CPE-modems te bekijken en te vergelijken met het modem dat ze wel willen kopen. Over het algemeen kan je zeggen dat overeenkomende specificaties de kans van slagen wat groter maken. ;)
[edit]
sjeeez, wat een post :o
Berg info, berg vragen ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

zijn er eigenlijk al veel aanmeldingen ontvangen? En zijn er al ISDN lijnen besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 09 mei 2002 13:25 schreef IvoB het volgende:
zijn er eigenlijk al veel aanmeldingen ontvangen? En zijn er al ISDN lijnen besteld?
Er zijn ISDN lijnen besteld, maar eigenlijk alleen nog voor de zakelijke markt. Het aantal aanmeldingen is redelijk, ik zou persoonlijk wel meer willen hebben, maar er is niet veel te klagen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op donderdag 09 mei 2002 13:38 schreef Floris het volgende:

[..]

Er zijn ISDN lijnen besteld, maar eigenlijk alleen nog voor de zakelijke markt. Het aantal aanmeldingen is redelijk, ik zou persoonlijk wel meer willen hebben, maar er is niet veel te klagen.
TweakDSL zou toch alleen particulieren doen :?

En TrueDSL de zakelijke kant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 09 mei 2002 13:38 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

TweakDSL zou toch alleen particulieren doen :?

En TrueDSL de zakelijke kant :?
Dat zeg ik toch ook: voor de zakelijke markt. (Bij mij betekend dat over het algemeen TrueDSL, tenzij het om een ADSL verbinding gaat.)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op donderdag 09 mei 2002 13:49 schreef Floris het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook: voor de zakelijke markt. (Bij mij betekend dat over het algemeen TrueDSL, tenzij het om een ADSL verbinding gaat.)
Ik wist wist niet dat jij je ook bezighoud/hield met de trueDSL verbindingen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang duurt het voordat je een keer antwoord krijgt
via de email??

heb vorige week zaterdag een mailtje gestuurd
maar niks van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Op donderdag 09 mei 2002 13:08 schreef Floris het volgende:

Je krijgt je IP via DHCP, net zoals bij Cistron. De lease van je IP is 30 dagen, wat wil zeggen dat je als je 30 dagen lang je PC niet aan hebt gehad, de kans dat je je oude IP niet terugkrijgt minder dan 1% is. Ik heb persoonlijk nog geen ervaringen met meerdere IP's, dus kan ik er weinig over zeggen.
Bij Cistron krijg je inderdaad je IP toegewezen via DHCP, met een leasetijd van 2 uur. Afaik hebben ze dat alleen gedaan om de configuratie makkelijker te maken.
Het eigenlijke IP is een reservering oid gekoppeld aan de VCI/VPI van je ATM verbinding (Cistron heeft een ATM koppeling naar BBNed ipv een IP koppeling)
Ze hebben er ook niets op tegen als je zelf je ip gegevens statisch instelt, met als voorbehoud dat het je eigen verantwoording is als de zaak niet meer werkt door een IP wijziging (die ze eventueel zouden kunnen doorvoeren bij een noodzakelijke wijziging aan de infrastructuur
Upgraden en downgraden kost ons als provider nagenoeg evenveel, omdat wij de kostenopbouw zo basis mogelijk hebben willen houden, betaald de klant ook deze kosten, ongeacht of het een upgrade of een downgrade van de lijn is.

Cistron vraagt 25euro EX BTW, ik denk dat wij daar heel dicht bij in de buurt zullen zitten. (Denk 30 euro inclusief ongeveer, maar ik kan het niet exact zeggen, dus dat houdt je tegoed.)
Het kan zijn dat zowel het up- als downgraden de provider hetzelfde kost. Cistron rekent voor een upgrade niets en voor een downgrade €50,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op donderdag 09 mei 2002 16:06 schreef Operations het volgende:

[..]

Bij Cistron krijg je inderdaad je IP toegewezen via DHCP, met een leasetijd van 2 uur. Afaik hebben ze dat alleen gedaan om de configuratie makkelijker te maken.
Het eigenlijke IP is een reservering oid gekoppeld aan de VCI/VPI van je ATM verbinding (Cistron heeft een ATM koppeling naar BBNed ipv een IP koppeling)
Ze hebben er ook niets op tegen als je zelf je ip gegevens statisch instelt, met als voorbehoud dat het je eigen verantwoording is als de zaak niet meer werkt door een IP wijziging (die ze eventueel zouden kunnen doorvoeren bij een noodzakelijke wijziging aan de infrastructuur
[..]

Het kan zijn dat zowel het up- als downgraden de provider hetzelfde kost. Cistron rekent voor een upgrade niets en voor een downgrade €50,-
Om eerlijk te zijn vind ik het een heel goede service dat je je IP hard mag instellen. Jammer dat dat bij tweakDSL niet kan.
Bij TweakDSL heb je de keuze. Kortom: als jij helemaal zelf wilt kunnen bepalen hoe je je internetverbinding gebruikt ben je bij TweakDSL aan het goede adres.
Blijkbaar klopt dit zinnetje dan ook niet helemaal :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 09 mei 2002 16:06 schreef Operations het volgende:

[..]

De Cistronverbinding werkt alleen als je NIC het MAC adres heeft waarmee de DHCP lease is aangevraagd. Daarom staat de leasetijd op 2 uur, zodat je na 2 uur evt een andere pc / router / .. aan je cistron verbinding kan hangen. Als je een andere PC eraan wil hangen kan je natuurlijk ook je DHCP lease releasen, maar veel routers kunnen dat niet of lastig :).

Maar we hebben idd al 3 maanden zelfde ip :).
Op donderdag 09 mei 2002 12:16 schreef IvoB het volgende:
Het vertouwen in TweakDSL is bij mij ook gedaald. De site geeft gewoon onvoldoende info. Cistron lijkt me een veiligere keuze.
Toen wij Cistron namen was er geen TweakDSL (en BBeyond was veeeeeel duurder), dus voor ons was het wel een gok. Maar die gok heeft goed uitgepakt. De 7.8 Mbit is ook echt snel. Van 7:00 tot 23:00, elke dag krijgen we 700-900 KB/s. En die 100 GB limiet controleren ze niet echt. :).

Het is tot nu toe in de 2 maanden dat we het hebben nog geen seconden down geweest op momenten dat wij aan het werk waren :). Maarja, Cistron maakt net als TweakDSL gebruik van BBNet - dus Cistron en TweakDSL zullen vergelijkbaar zijn wbt het netwerk en de snelheid en uptime daarvan. Laat de prijs de doorslaggevende factor zijn. Met andere woorden: ga voor TweakDSL :)

Enne: de downloadsnelheid van het snelste pakket is bij TweakDSL hoger dan bij Cistron (8192 Kbit/s tegen 7800 Kbit/s).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 13:56 schreef McGrath het volgende:
hoelang duurt het voordat je een keer antwoord krijgt
via de email??

heb vorige week zaterdag een mailtje gestuurd
maar niks van gehoord
nou??

hoe lang??

iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op vrijdag 10 mei 2002 20:42 schreef McGrath het volgende:

[..]

nou??

hoe lang??

iemand een idee??
Sorry tweakdsl, maar als een mail er langer dan een week over moet doen om beantwoord te worden, dan weet ik iig al welke provider ik niet ga nemen.
Dit had ik niet verwacht van tweakDSL...
Met de markt van tegenwoordig is het als ADSL ISP moeilijk om klanten te werven tegenwoordig, en op deze manier bevorder je dat natuurlijk ook niet |:(

Hoeveel mensen zijn er nu eigenlijk echt full-time bezig met tweakDSL ?
Want ik krijg een beetje het idee dat een aantal mensen het gewoon "ernaast" doen ofzo....

Heel vreemd, maar ik krijg steeds meer het idee dat TweakDSL helemaal geen behoefte heeft aan nieuwe leden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 22:54 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Sorry tweakdsl, maar als een mail er langer dan een week over moet doen om beantwoord te worden, dan weet ik iig al welke provider ik niet ga nemen.
Dit had ik niet verwacht van tweakDSL...
Met de markt van tegenwoordig is het als ADSL ISP moeilijk om klanten te werven tegenwoordig, en op deze manier bevorder je dat natuurlijk ook niet |:(

Hoeveel mensen zijn er nu eigenlijk echt full-time bezig met tweakDSL ?
Want ik krijg een beetje het idee dat een aantal mensen het gewoon "ernaast" doen ofzo....

Heel vreemd, maar ik krijg steeds meer het idee dat TweakDSL helemaal geen behoefte heeft aan nieuwe leden...
Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat er iets fout is gegaan.... Ik weet niet precies wie deze mails afhandelt, maar ik DENK Floris... Die zal echt geen mensen expres negeren hoor ;)

Tuurlijk willen ze graag leden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 11 mei 2002 12:23 schreef Plague het volgende:

[..]

Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat er iets fout is gegaan.... Ik weet niet precies wie deze mails afhandelt, maar ik DENK Floris... Die zal echt geen mensen expres negeren hoor ;)

Tuurlijk willen ze graag leden ;)
Hmmshit sorry, zat ff niet op te letten (op deze thread dan).

Ik heb geen mail gezien iig, dus ik zou ook niet weten hoe en wat, wil op zich best wel één mailtje beantwoorden hoor. ;) (Stuur maar naar floris@trueserver.nl)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Op vrijdag 10 mei 2002 12:21 schreef Burat het volgende:

[knip]

Het is tot nu toe in de 2 maanden dat we het hebben nog geen seconden down geweest op momenten dat wij aan het werk waren :). Maarja, Cistron maakt net als TweakDSL gebruik van BBNet - dus Cistron en TweakDSL zullen vergelijkbaar zijn wbt het netwerk en de snelheid en uptime daarvan. Laat de prijs de doorslaggevende factor zijn. Met andere woorden: ga voor TweakDSL :)
Qua netwerk zullen ze ongetwijfeld ongeveer gelijkwaardig zijn, maar om nou alleen maar naar die prijs te kijken lijkt me ook niet verstandig. Liever een paar euro meer betalen voor een provider die zich inmiddels bewezen heeft, en die ook nog eens meer biedt :) (Homepage, inbelmogelijkheid, 20GB meer datalimiet)
Enne: de downloadsnelheid van het snelste pakket is bij TweakDSL hoger dan bij Cistron (8192 Kbit/s tegen 7800 Kbit/s).
Dat is natuurlijk alleen maar marketing geouwehoer. Zoals je hierboven ook al schrijft "Cistron maakt net als TweakDSL gebruik van BBNet - dus Cistron en TweakDSL zullen vergelijkbaar zijn wbt het netwerk en de snelheid en uptime daarvan."
7800kbps (het maximaal haalbare) kun je voor het gemak afronden tot ongeveer 8mbps. Als je die vervolgens gaat opschrijven als 8192kbps om sneller te lijken dan de concurrentie dan ben je net zo twijfelachtig bezig als hardeschijffabrikanten die, in tegenstelling tot de hele computerwereld, nog steeds denken dat een megabyte 1000000 bytes is. Je bent dan alleen maar bezig getallen in je voordeel te verdraaien.

Vraag me btw af hoelang het duurt voor tweakdsl een kwaaie klant heeft die met het snelste abonnement 'slechts' 6mbit haalt en verhaal komt halen, aangezien er ook nergens staat dat de snelheid bij zo'n verbinding grotendeels afhankelijk is van de lijnkwaliteit en de afstand tot de centrale.
Die 'wide-open' adsl is geen garantie voor 8mbit, maar alleen de garantie dat je het maximaal haalbare krijgt voor je lijn, of dat nou 4 of 8mbit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 21:19 schreef Operations het volgende:

[..]

Qua netwerk zullen ze ongetwijfeld ongeveer gelijkwaardig zijn, maar om nou alleen maar naar die prijs te kijken lijkt me ook niet verstandig. Liever een paar euro meer betalen voor een provider die zich inmiddels bewezen heeft, en die ook nog eens meer biedt :) (Homepage, inbelmogelijkheid, 20GB meer datalimiet)
[..]

Dat is natuurlijk alleen maar marketing geouwehoer. Zoals je hierboven ook al schrijft "Cistron maakt net als TweakDSL gebruik van BBNet - dus Cistron en TweakDSL zullen vergelijkbaar zijn wbt het netwerk en de snelheid en uptime daarvan."
7800kbps (het maximaal haalbare) kun je voor het gemak afronden tot ongeveer 8mbps. Als je die vervolgens gaat opschrijven als 8192kbps om sneller te lijken dan de concurrentie dan ben je net zo twijfelachtig bezig als hardeschijffabrikanten die, in tegenstelling tot de hele computerwereld, nog steeds denken dat een megabyte 1000000 bytes is. Je bent dan alleen maar bezig getallen in je voordeel te verdraaien.

Vraag me btw af hoelang het duurt voor tweakdsl een kwaaie klant heeft die met het snelste abonnement 'slechts' 6mbit haalt en verhaal komt halen, aangezien er ook nergens staat dat de snelheid bij zo'n verbinding grotendeels afhankelijk is van de lijnkwaliteit en de afstand tot de centrale.
Die 'wide-open' adsl is geen garantie voor 8mbit, maar alleen de garantie dat je het maximaal haalbare krijgt voor je lijn, of dat nou 4 of 8mbit is.
Daarom krijg je toch ook een 2 tot 8mbit down lijn ? 2mbit wordt gegarandeerd (ook door BBned) voor jouw aansluiting, is de 2mbit minimaal niet haalbaar dan verkoopt BBned jou geen 2mbit (dus 8) lijn, klinkt misschien vreemd maar is wel zo, staat ook op de site volgens mij hoor, ooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op zondag 12 mei 2002 07:54 schreef milanese het volgende:

[..]

Daarom krijg je toch ook een 2 tot 8mbit down lijn ? 2mbit wordt gegarandeerd (ook door BBned) voor jouw aansluiting, is de 2mbit minimaal niet haalbaar dan verkoopt BBned jou geen 2mbit (dus 8) lijn, klinkt misschien vreemd maar is wel zo, staat ook op de site volgens mij hoor, ooit gezien.
tot 2Mbit is met een ooverboeking van 1 op 25. Alle hogere snelheden hebben een hoegere overboeking....
(oftewel: als er meer mensen aan't downlaoden zijn, zul je die 8Mbit niet halen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 29-09 13:38

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Nog steeds geen extra info op de site?

Jammer :{

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op vrijdag 17 mei 2002 00:48 schreef Gizz het volgende:

idd, het duurt allemaal wel heel erg lang.
Voor mij duurt het TE lang om een betrouwbare provider te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

idd, en bij speedtest zijn ook al geen resulaten meer te zien van UltraDSL. TweakDSL werd met veel tamtam aangekondigd, maar is nu stil aan het sterven volgens mij. Cistron lijkt me een veiligere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 29-09 13:22
Ik heb gisteren mijn cistron aanvraag de deur uit gedaan :{

Denk dat de mensen boven mij al zeggen waarom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Doh.. een beetje positiever kan ook wel hoor, 't is nauwelijks 3 weken geleden dat er uberhaupt publiek mee is gegaan.

Gadverdamme wat een negatieve sfeer weer op een initiatief van T.net zeg, blijkbaar is voor sommige users niks goed genoeg..

beetje lopen sjaggerijnen omdat je bang bent dat je extra moet gaan dokken als je "maar" 185GB (!!) per maand downt, get a f**in' life zeg..
[/end rant]
Op zaterdag 11 mei 2002 21:19 schreef Operations het volgende:

Je wordt geacht je overeenkomst ook goed door te lezen, met name de AV waarin vaak dat soort bepalingen al in staan.

Ik weet dat twiekers notoire zeikers kunnen zijn in dit soort gevallen, maar een beetje gezond verstand mag ik toch wel verwachten ?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 17 mei 2002 23:44 schreef BackSlash32 het volgende:
beetje lopen sjaggerijnen omdat je bang bent dat je extra moet gaan dokken als je "maar" 185GB (!!) per maand downt, get a f**in' life zeg..
ons nederlanders zijn zunig he.... al had ik anders verwacht van de tweaker comunity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Staat die limiet berekening nog steeds in de planning voor de komende maanden?
That is dat verkeer binnen .nl / via ams-ix minder gaat meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het 2e mailtje is ook niet beantwoord ;(

en nee het waren geen mailtjes van mijzelf
maar van een vriend van mij

dus het kan kloppen als je de naam Mason McGrath niet bent tegengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op zaterdag 18 mei 2002 03:53 schreef McGrath het volgende:
het 2e mailtje is ook niet beantwoord ;(

en nee het waren geen mailtjes van mijzelf
maar van een vriend van mij

dus het kan kloppen als je de naam Mason McGrath niet bent tegengekomen :)
Ik snap dit echt niet.
Waarom doet tweakDSL zo moeilijk ? Ze helpen zichzelf hier niet echt mee qua klantenwerving...
En iedereen hier weet dat als een provider niet fatsoenlijk de mail beantwoord, dat 99% van de tweakers een andere provider opzoekt.
Zoals ik al eerder gezegd heb: de concurentie op dit gebeid is erg hard, en met dit soort fratsen kun je het wel totaal vergeten.
Als dit zo doorgaat, denk ik dat tweakDSL niet lang meer te leven heeft....
Op vrijdag 17 mei 2002 00:48 schreef Gizz het volgende:

Juist. waarom duurt dit zo f*ckin' lang ??
Het is een kleine moeite, mischien een paar uurtjes werk, om de gegevens op te zoeken en op de site te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom is TweakDSL niet meteen aangesloten op BBnet??
Nu zit Trueservers er nog tussen, en dat zal het wel niet goedkoper maken :?
tip: zie sig:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op zaterdag 18 mei 2002 11:14 schreef Hielkej het volgende:
Waarom is TweakDSL niet meteen aangesloten op BBnet??
Nu zit Trueservers er nog tussen, en dat zal het wel niet goedkoper maken :?
tip: zie sig:P
BBned --> TweakDSL --> Trueserver --> internet

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Cutebritney, mail floris dan direct in plaats van hier lopen jammeren, GoT != TweakDSL.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op zaterdag 18 mei 2002 11:27 schreef BackSlash32 het volgende:
Cutebritney, mail floris dan direct in plaats van hier lopen jammeren, GoT != TweakDSL.
is prima. Maar dan moet deze draad wel dicht....
Aangezien GoT geen tweakDSl is :D
('k vraag me ondertussen af ik ik wel een reply zal krijgen op zo'n mail...)

overgins, ik "jammer" niet, ik probeer kritiek te geven, waar tweakdsl iets aan kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Op vrijdag 17 mei 2002 23:44 schreef BackSlash32 het volgende:
Doh.. een beetje positiever kan ook wel hoor, 't is nauwelijks 3 weken geleden dat er uberhaupt publiek mee is gegaan.
Inderdaad, 3 weken geleden publiek gegaan, en nu, dus 3 weken later, is de zaak nog steeds niet klaar om publiek mee te gaan :)

Op 4 mei schreef ik een stukje kritiek die ik op dit initiatief heb, en 2 dagen later geeft Floris me op een punt gelijk daarin, dat de website ('reclamefolder') een hoop nodige info mist, waar je alleen maar achter komt door dit en het vorige topic op GoT door te spitten. (En wat je zelf ook al schrijft 'GoT != TweakDSL')
We zijn inmiddels twee weken verder, maar de site is nog steeds hetzelfde... Tsja als het zoveel prioriteit heeft...
Gadverdamme wat een negatieve sfeer weer op een initiatief van T.net zeg, blijkbaar is voor sommige users niks goed genoeg..
Misschien is die ietwat negatieve sfeer wel wat terecht. Ze zetten iets op, maar doen dat (naar mijn mening) enigszins halfbakken. Het initiatief is prima natuurlijk, maar doe het dan goed. Zorg voordat je publiek gaat dat alles klaar is om publiek te gaan; Zorg dat je website up-to-date is; zorg dat er een duidelijke omschrijving is van het product; zorg dat je telefonisch goed bereikbaar bent voor mensen met vragen.
Maar ga niet lopen 'zeuren' dat heb opzetten van die site te veel tijd kost en daarom nog niet gebeurt is. Dan ben je gewoon nog niet klaar om publiek te gaan. sim-pel :)
Dit geeft mij namelijk het gevoel dat TweakDSL een beetje een bijzaak is, leuk om wat centen mee te verdienen, maar het moet vooral geen tijd kosten.
Wat als je zometeen een bak klanten hebt, en er is een storing, wat dan als je de helpdesk belt? 'Sorry mensen, Kees is nu met de server bezig en heeft dus geen tijd de telefoon op te nemen' ??
Ik neem toch aan dat er ergens in Nederland een kantoortje staat met Tweakers.net/TweakDSL op de deur waar een aantal daarvoor aangenomen mensen fulltime hier mee bezig is? Om de dienst op te zetten, om de aanvragen te verwerken en in goede banen te leiden, om de website af te maken?
Je wordt geacht je overeenkomst ook goed door te lezen, met name de AV waarin vaak dat soort bepalingen al in staan.
Kun je mij dan even wijzen in welk artikel van de Algemene voorwaarden dat staat, want ik kan het zo snel niet vinden.
Het enige dat die dingen kan doen vermoeden is de tekst 'Hiermee kun je tot de volle 8192 kbit/s downloaden. Dat kan dus oplopen tot 1 MByte/s ofwel in enkele seconden een MP3-tje binnenlepelen'
Dit brengt me gelijk bij de volgende onwaarheid op de site: Afgezien van de 7,8mbit/sec en geen 8mbit/sec, is het ook nog zo dat er enige overhead op zo'n verbinding zit. De maximaal haalbare lijnsnelheid is 7,8mbps (ik haal zelf, op +/- 100m van de centrale 7,6mbps (volgens m'n modem)).
We hebben het dan over een vebinding waar overheen gaat: data, ingepakt in (TCP/UDP) IP headers, ingepakt in Ethernet headers (modem fungeert als ethernet bridge) ingepakt in ATM headers (ADSL==ATM).
Je kunt voor het gemak uitgaan dat je per byte kale data 10 bits over de lijn stuurt (ipv 8)
Je komt dus voor een verbinding van 7,8mbit op een data snelheid van maximaal tegen de 800KB/sec, en dat is dus 20% langzamer dan de gesuggereerde 1MB/sec.
Ik weet dat twiekers notoire zeikers kunnen zijn in dit soort gevallen, maar een beetje gezond verstand mag ik toch wel verwachten ?
Juist omdat tweakers notoire zeikerds kunnen zijn, moet je dus zorgen dat je een duidelijke, niet dubbelzinnig op te vatten, productomschrijving hebt :)

--==--
Voor de mensen van TweakDSL/Tweakers.net: het is echt niet mijn bedoeling om jullie onderuit te schoppen of af te zeiken, ik hoop ook niet dat het zo wordt opgevat.
En dit is echt niet het moedwillig creëren van een negatieve sfeer, maar slechts het leveren van (hopelijk opbouwende) kritiek. Als iemand het niet eens is met wat ik zeg, weerleg het dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik heb de zesde telefonisch bevestiging gehad dat het door kon gaan, en dat het nog minimaal 17 dagen zou duren.
Nou weet ik alleen niet of dat nou werkdagen of gewone dagen waren. Hoe dan ook, dus nog minimaal 3 dagen :)

Enig idee op wanneer ik de splitter en het modem mag ontvangen, tesamen met wat gegevens (dns servers, mailservers, etc)? Of krijg ik die op het moment dat het ook daadwerkelijk werkt / aangesloten kan worden?
Ik heb momenteel namelijk geen enkel zicht op de huidige orderstatus, en dat is natuurlijk wel wat minder.

Zijn er al mensen aangesloten? Aangezien ik na 11 dagen een telefoontje kreeg dat er vanwege de afstand naar de centrale maar max 512 mogelijk was, dus voor een aantal mensen zijn die 17 dagen al voorbij (Nielsz?)

Ik weet trouwens niet of jullie al die 800(0?) postcodes hebben, maar is het niet wat socialer om van te voren (dus bij de postcodecheck) al aan te geven dat er max SurfDSL leverbaar is? Ik heb net de postcodecheck nog eens gedaan, maar het wordt niet vermeld.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 23:57 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:
Zijn er al mensen aangesloten? Aangezien ik na 11 dagen een telefoontje kreeg dat er vanwege de afstand naar de centrale maar max 512 mogelijk was, dus voor een aantal mensen zijn die 17 dagen al voorbij (Nielsz?)
Helaas, een paar uur voordat ik ging bestellen hoorde ik dat ik binnenkort mijn huis uit moet. Een beetje duur dus om een jaar te betalen als ik hier binnen 3 maanden weg kan zijn.j :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Op maandag 20 mei 2002 14:14 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Helaas, een paar uur voordat ik ging bestellen hoorde ik dat ik binnenkort mijn huis uit moet. Een beetje duur dus om een jaar te betalen als ik hier binnen 3 maanden weg kan zijn.j :'(
Hmm. das minder natuurlijk. Iemand anders dan?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Laatst online: 29-09 15:35
Ik zit ongeveer 3 Km van de centrale af :( .. is er nog hoop voor mij? Ik zal zeker geen 7,8Mbit kunnen halen :'( ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Op woensdag 22 mei 2002 15:06 schreef om3ega het volgende:
Ik zit ongeveer 3 Km van de centrale af :( .. is er nog hoop voor mij? Ik zal zeker geen 7,8Mbit kunnen halen :'( ..
Das hetzelfde klotegeintje als bij mij... 3Km of verder van de centrale garanderen ze 1 mbit niet eens (en DUS leveren ze het ook niet). Dat wordt SurfDSL voor jou :)

Maaruh, nog iemand die antwoord weet op eerdere vragen? Floris, Daniel, Louwrens? IEMAND? :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op woensdag 22 mei 2002 15:43 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:

[..]

Das hetzelfde klotegeintje als bij mij... 3Km of verder van de centrale garanderen ze 1 mbit niet eens (en DUS leveren ze het ook niet). Dat wordt SurfDSL voor jou :)

Maaruh, nog iemand die antwoord weet op eerdere vragen? Floris, Daniel, Louwrens? IEMAND? :P
Als dit waar is, kunnen ze dus ook precies weten wat de afstand van de telefoondraad is.

Vaag dat elke andere provider, zelfs de KPN zelf me dit niet kan vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

[..]

Ik weet niet hoe het in Nederland zit met de koperkwaliteit. Maar hier in België levert Belgacom alle ADSL lijnen 1120 kbit / 128 kbit af op max 5.2 km voor pots en 4.8 km voor ISDN en dan haal je je volledige snelheid.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Laatst online: 29-09 15:35

[..]

:'( .. Kunnen ze die telefoon centrale niet een stukje opschuiven? .. Die hoge snelheid is maar voor een hele beperkte groep mensen beschikbaar dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:38
De kwaliteit van de Nederlandse koper is ook goed, het gaat er alleen om dat je het vaak niet helemaal meer kan garanderen als het een hele oude kabel is ofzo, dan willen ze er geen problemen mee hebben en leveren ze liever niet dan dat ze klachten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Op woensdag 22 mei 2002 15:45 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Als dit waar is, kunnen ze dus ook precies weten wat de afstand van de telefoondraad is.

Vaag dat elke andere provider, zelfs de KPN zelf me dit niet kan vertellen...
Nee, dat werkt net iets anders... Er zijn 800 of 8000 (weet zo niet meer) postcodes waarvan bekend is verder dan 3km van de centrale te zitten. Aan deze mensen wordt dus geen 1 mbit verkocht.

Dat niemand het je kan vertellen klopt meen ik ook niet, ik heb niet zo gek lang geleden (ik meen zelfs in de andere (grote) tweakdsl-draad een link gevonden met een afstandentabel.

Edit: http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/ dus :)
Maaruh, hoe die pagina dat berekend weet ik ook niet. Ik schijn in ieder geval 4.8 km van de centrale te zitten.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op woensdag 22 mei 2002 19:28 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:

[..]

Nee, dat werkt net iets anders... Er zijn 800 of 8000 (weet zo niet meer) postcodes waarvan bekend is verder dan 3km van de centrale te zitten. Aan deze mensen wordt dus geen 1 mbit verkocht.

Dat niemand het je kan vertellen klopt meen ik ook niet, ik heb niet zo gek lang geleden (ik meen zelfs in de andere (grote) tweakdsl-draad een link gevonden met een afstandentabel.
De postcode...hmmmm

Die link ken ik inderdaad, alleen ik weet niet hoe hij het berekend. Ik weet wel dat hij het fout heeft :P

Volgens hem zit ik op 1100 meter van de centrale, maar als ik de plattegrond erbijpak, is de kortste, directe route al bijna 2KM....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 29-09 14:17

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Op woensdag 22 mei 2002 19:30 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

De postcode...hmmmm

Die link ken ik inderdaad, alleen ik weet niet hoe hij het berekend. Ik weet wel dat hij het fout heeft :P

Volgens hem zit ik op 1100 meter van de centrale, maar als ik de plattegrond erbijpak, is de kortste, directe route al bijna 2KM....
Hier hetzelfde.
Schatting 1266 meter, op de kaart 2,6 km.

Als je dan verder het ADSL/ISDN modem probleem er nog eens bij neemt kan ik TweakDSL, maar ook Cistron, wel zachtjes vergeten.
( Wat is trouwens de reden dat het mxstream ADSL/ISDN modem niet werkt. )

Nu maar hopen dat de 50% verhoging van Planet niet door gaat maar dat betwijfel ik.

* KroontjesPen vraagt zich af waarom dit draadje nog in LA zit en niet in I&T

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Op woensdag 22 mei 2002 21:42 schreef KroontjesPen het volgende:

Wat is trouwens de reden dat het mxstream ADSL/ISDN modem niet werkt?
Staat uitvoerig besproken op GoT, op de cistron nieuwsgroep, en op het eweka forum.
Is er al iemand die iets weet over nieuwe firmware die alcatel schijnt te hebben, maar nog niet heeft uitgebracht?
Er zijn al Eweka gebruikers met een werkende ISDN verbinding, d.m.v. een USB modem van een onbekend merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 29-09 14:17

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

De draadjes worden vaak erg lang en dan is het zoeken wat moeilijker.
Helaas zal de nieuwe frimware de tweak wel ongedaan maken, wat heel jammer is.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

misschien is toch stiekem nog wel een expert mode... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Op zondag 19 mei 2002 23:57 schreef Paul Nieuwkamp een hoop waar nog geen antwoord op is gegeven..
Woensdag zijn er 17 werkdagen voorbij, enig idee hoe het ermee staat? De meeste bedrijven kunnen opleverdata geven, maar van jullie heb ik tot dusver niet veel gehoord, en dat wat ik hoorde was negatief (+3km == max 512/256, staat ook nog niet op de site). Komop jongens, dat kan beter.

Hoe staat het met de klantensite?
Ik zie dat de telefooncentrale er (nog steeds, na een week) uitligt? Lekker professioneel (waarbij ik even buiten beschouwing laat WIE lekker professioneel is, daar ik niet weet wiens verantwoordelijkheid het is).

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
:(
Helaas!
Het is nog niet bekend wanneer TweakDSL beschikbaar wordt in je regio! Kom snel nog eens terug om je TweakDSL package te bestellen!
:'(

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

er is idd zwaar sprake van stilte naar de storm, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Hallo, leven we nog :?

'k zag dat zondag de Site down was :(

'k ging bijna hopen dat hij eindelijk zou worden geupdated ofzo, maar 't mocht niet baten geloof ik ;(

't lijkt er wel heel erg op dat het hele TweakDSL ermee gestopt is ofzo....
Wegens een storing in onze centrale zijn wij momenteel niet telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
hmmm...lange storing...2 maanden ofzo al ondertussen :? |:(

Nee, slechte zaak, levert nou niet echt "vertrouwen" op zeg maar :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Kom op mensen van Tweakdsl, reageer eens.

http://www.tweakers.net/nieuws/22030 ... nou, dan kennen ze die van Tweakdsl nog niet..........

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien hebben ze de boel stiekumpjes wel stopgezet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

ik snap er ook echt geen ene hout meer van... Als er is mis is met de aansluiting op BBned, meld dat dan gewoon. Ik vrees dat TweakDSL een stille dood tegemoet gaat.
Floris heeft de afgelopen tijd niets meer van zich laten horen. Spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik ben de afgelopen tijd heel erg druk geweest met een aantal andere dingen. Daarnaast ben ik niet de persoon die de mail beantwoord, sterker nog: ik krijg ze niet (en ik wil ze eigenlijk ook niet krijgen).

Ik heb zodadelijk een vergadering over TweakDSL op het kantoor van True, ik hoop dat ik daarna wat nuttige dingen zeggen kan.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op dinsdag 04 juni 2002 10:11 schreef Floris het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd heel erg druk geweest met een aantal andere dingen. Daarnaast ben ik niet de persoon die de mail beantwoord, sterker nog: ik krijg ze niet (en ik wil ze eigenlijk ook niet krijgen).

Ik heb zodadelijk een vergadering over TweakDSL op het kantoor van True, ik hoop dat ik daarna wat nuttige dingen zeggen kan.
O jottum (en daarmee bedoel ik 'joepie, er gebeurt wat')

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Als het goed gaat, komt er binnen 7 werkdagen een grote update aan. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 15:26
Ik d8 dat tweakdsl 8mbit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 22:02 schreef dave01 het volgende:
Ik d8 dat tweakdsl 8mbit was.
:?
staat er toch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:40
Op dinsdag 04 juni 2002 12:28 schreef Floris het volgende:
Als het goed gaat, komt er binnen 7 werkdagen een grote update aan. :)
Binnen 7 dagen is voor 11 juni, jullie hebben nog een half uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op maandag 10 juni 2002 23:36 schreef Red devil het volgende:

[..]

Binnen 7 dagen is voor 11 juni, jullie hebben nog een half uur ;)
Werkdagen :)

Nog 2 dagen en een half uur dus :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Op maandag 10 juni 2002 23:39 schreef Moartn het volgende:

[..]

Wooops, vergat even dat ik zelf ook altijd op zaterdag en zondag werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Op maandag 10 juni 2002 23:39 schreef Moartn het volgende:

[..]

Ok ! Nu nog een half uur! :) Ben benieuwd, zit hier al maanden op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 23:26 schreef Red devil het volgende:

[..]

Ok ! Nu nog een half uur! :) Ben benieuwd, zit hier al maanden op te wachten.
Goh, balen zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 11:57
Maar wat is er nu beslist....

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Op de website kon ik het neit vinden dus dan maar hier.
Hoe zit het met usenet als je TweakDSL hebt? Welke groepen, hoe lang staat het op de servers etc. Misschien iemand hier die me antwoord kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Floris, de 7 dagen zijn om?...
Vaag dit hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Floris een beetje overspannen raakt van TweakDSL :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Op donderdag 13 juni 2002 20:43 schreef KillerAce_NL het volgende:
Floris, de 7 dagen zijn om?...
Vaag dit hoor....
En DAT is dus precies de reden waarom ze bij de aankondiging van TweakDSL de mist in zijn gegaan en over de nieuwe forumsoftware angstvallig hun mond hebben gehouden.
Want dan krijg je allemaal gezeik als het uitloopt.
Face it.. Verreweg de meeste dingen lopen uit, al was het alleen maar omdat de planner vaak bij de verkoopafdeling hoort :P :D :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.